Nie zgodzę się z opinią, że pierścienie w tych silnikach pękają. Przejechałem ponad 40 tys. km i nie miałem ani razu takiego przypadku. Najwidoczniej masz silnik złożony na dobrych częściach. Silnik na 2 pierścieniach będzie mieć mniej mocy ale będzie jeździć. Powinno się przynajmniej przehonoać cylinder aby zrobić świeżą choinkę (szczególnie w wysokoobrotowych...
Miom zdaniem to łożysko zawiodło po prostu i sypnęło wałeczkiem/ami a one już dokonały zniszczenia. Wał jedynie mógł się porysować od pracy bez wałeczków łożyska. Tak to jest że człowiek czasem chce dobrze kupi niby lepsze zapłaci hajs a potem okazuje się że stara seria jest lepsza od tego ryżolitu.
oczywiście wystarczy to w stu procentach bardzo dobrze trafiłeś z tym agregatem tylko uważaj żeby do cylindra nie dostały się opiłki metalu kture mogą porysować cylinder jak i tłok . Na filmiku z linku jest wszystko pokazane co i jak zrobić : https://www.youtube.com/watch?v=XER1b1TZ...
Ale czy rusza się chociaż trochę,czy ma jakikolwiek luz. Przypadłością silników dwusuwowych potrafi być właśnie coś takiego,szczególnie kiedy jak kolega wyżej wspomniał przechowujesz to w środowisku wilgotnym. Olej w takim silniku jest bardzo rozrzedzony,a film na cylindrze i tłoku bardzo cienki bo podawany z paliwem. Wilgoć nie ma problemu z penetracją...
No i rozebrałem silnik a pierścionki całe. Gładź cylindra trochę zrysowana, tak samo tłok. Nie wiem czy wymieniać pierścienie, czy dać sobie spokój. Może ktoś wie jaka jest grubość nowych pierścieni, bo cudów nie ma i coś musiało porysować cylinder i być może ich zużycie powoduje kantowanie tłoka. A może ktoś ma lepsze pomysły.
Wszystko bylo ok po czym coś strzelilo i cisnienie poszlo do oleju No jednak "strzeliło", jedyne wyjście to zdjąć głowicę, cylinder i sprawdzić. Mogły popękać pierścienie, mogło wtedy porysować cylinder, jedyne wyjście to rozebrać i sprawdzić. To jest sprężarka podobna do tej? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... http://obrazki.elektroda.pl/6460506300_1...
Cylinder może się porysować albo zatrzeć przez taki tłok? Dodano po 7 Na znanym portalu aukcyjnym do silnika 12F807 znalazłem tłok kompletny za ponad 300 zł i jest bez tych boków czyli raczej powinno pasować.
Cos ten wałek na krzywce 4 cylindra porysowany, jest luz na czwartym cylindrze na popychaczach Wygląda zupełnie normalnie, porysowanego wałka chyba nie widziałeś. Nie chodzą od strony cewki pierwszy i drugi tłok po zdjęcie przewodów ze swiec tak samo chodzi Głowica do zrzucenia - brak ciśnienia, albo popękane pierścienie, albo przepalona uszczelka....
Masz rację że zostaną wydmuchnięte i tylko delikatnie połaskoczą turbinę, ale tylko część z nich. Te drobniejsze jednak nieco wcześniej w momencie suwu sprężania znajdą sobie szczelinki między pierścieniami. Spustoszenia które mogą dokonać przecież silnikowi nie zaszkodzą. Jedynie mogą porysować cylinder i lub zapiec-zaciąć pierścienie. Źle złożona...
mam znów problem gdy odmale simka to strasznie go przerywa nawet jak jest gorący gażnik wyczyściłem ale niemam oleju w śilniku bo bierze mógł się porysować celinder bo jak wykęce świece to widze od góry tłok ale jest zardzewiały pomużcie:| Dodano po 1 czy to też się może przyćyniać
Ok, kończąc przygodę z naprawą hondy, to okazało się, że uszczelka pod głowicą puściła i spaliny przedostawały się do układu chłodzenia. Poprzedni właściciel chyba dawał ostro w palnik, bo pierścienie były odbarwione, a cylinder porysowany, więc wleciał nowy tłok z oryginału i honowanie cylindra. Przy okazji płyny eksploatacyjne po wymieniane i chodzi...
Pomiar kompresji może wyjść prawidłowo nawet podczas gdy pierścienie będą popękane lub gładź cylindra będzie porysowana. Mam podejrzenia że w tych nowszych silnikach Piaggio (HiPer) zaczęli wkładać tłoki gorszej jakości, gorszy stop aluminium przez co puchną gorzej niż Almoty do Rometów. W bardziej skomplikowanych kwestiach wtrysku Purejet raczej na...
Witam, głowice zdjął i uszkodzony był zaworek, w skutek czego porysowało lekko cylinder, zapewne tłok też będzie porysowany. Z zaworkami też coś nie chalo, tyle, że tam są jeszcze okrągłe jak w wanie. Tak to mniej więcej wygląda. Pozdrawiam.
Jedyne co się mogło stać (ale nie musiało) to przegrzanie tłoków, pierścieni, cylindrów - skutek częściowe zatarcie, porysowanie tłoków :D + przegrzanie głowicy. Nie będę komentował picia alkoholu przy naprawie czegokolwiek.
Generalnie chyba znalazłem przyczynę, ale okaże się w przyszłym tygodniu, jak złożę wszystko po odebraniu części z regeneracji. U mnie porysowany cylinder i tłok główny. Ktoś to rozebrał wcześniej, ale z braku dostępu do nowych części złożyli porysowane, tak przypuszczam. Cylinder idzie do honowania i będzie dorobiony nowy tłok. Przy okazji mam dostęp...
yyy, niewielki wybuch? Porysowany cylinder? To raczej się już będzie kłaniał remont silnika :/ . Coś chyba czuję że przestawił ci się rozrząd, ale jeśli cylinder jest porysowany, to i tak czeka cię remont. Takie rysy "skośne", bardzo nieregularne, to normalna i potrzebna rzecz (to tzw honowanie). Porysowany cylinder wskutek awarii ma rysy typowo pionowe,...
No to już nie kombinuj.Odkręć cylinder i obejrzyj jak wygląda.Jak porysowany to też do wymiany.
A ja myślę ( ale się nie upieram ) i zastanawiam się : co ma wspólnego kompresja z nieszczelnością komory korbowodowej . Zasada działania silnika dwusuwowego kłania się nisko . Pierścienie nie stanęły , cylinder nie porysowany ani też tłok . kompresja będzie , Ale jak zasysa powietrze przez nieszczelność simeringów zamiast mieszanki z komory korbowodowej...
Za 600 można kupić silnik bez osprzętu. Tylko nie od cwaniaków z allegro tylko od normalnych ludzi. Kiedyś tych silników wywiozłem chyba z 10 na złom, kompletnych, bo nawet po 300 zł nie było chętnych. Blok nie ucierpiał ? Nie porysowało cylindra ? Wymiana 1 tłoka, do tego używanego z innego silnika to wdł mnie druciarnia.
Są 3 przyczyny opadania podnośnika: 1 - uszkodzone pierścienie lub porysowany cylinder 2 - zużyty rozdzielacz 3 - zanieczyszczone gniazdo zaworu bezpieczeństwa Nie ma innych przyczyn, które moga wpłynąć na taki stan rzeczy jak opisał kolega powyżej.
gładź cylindrów najczęściej jest porysowana przez złe filtrowanie powietrza, przez niesprawny układ wtryskowy paliwa i na wskutek opiłków w oleju a w tedy cały silnik cierpi.
Ręczna honownica taka na wkretarke nie wyprowadzi owalu. Ona tylko porysuje cylindry. Nie prawda. Owal jest liczony w setkach. Spokojnie zrobisz ,ale to proces a nie akcja.Trzeba trochę czasu trzeć.
Kolega kupił zamiennik cylindra i tłok do mniejszej piły i nie miała mocy, próbował kombinując wrócił do porysowanego trochę cylindra starego + zamiennik tłoka i pracuj wtedy normalnie.
Smaruje się i tłom i tuleję smarem/gęstym olejem i wkręca tłok, układając obrzeża uszczelniaczy tępym nożem z wąskim, okrągławo zakończonym ostrzem. Ponadto przeróbka na plasticzany uszczelniacz zamiast stalowego jest błędem, uwierz. Zaglądałeś do wnętrza cylindra, czy przypadkiem nie jest ostro porysowany?
Czasem wymina nie ma sensu bo tlok lata w porysowanym cylindrze i co by nie robił bez rozwiertu czy tulejowania i wymiany tloków naprawa nie przyniesie efektu.
Musisz zlikwidować wgniecenia do rowków pierścieni. Możesz to zrobić kawałkami starych pierścieni. Po za tym jak napisał (at)mczapski Nowe pierścienie musisz przymierzyć w cylindrze i zapewnić odpowiedni luz między końcówkami. Cylinder nie jest "porysowany"?
Skoro nie masz ssania do gaźnika czyli może nie masz kompresji. Zdejmowałeś cylinder? Patrzyłeś w jakim stanie są pierścionki i czy nie jest porysowany cylinder? Jak masz założoną świecę to powinno ci stawiać spory opór przy probie prowadzenia roweru na puszczonym sprzęgle. Wręcz koło może stać w miejscu.
Jakim sposobem sprawdzić, czy iskra jest wewnątrz cylindra ? Wyeliminować wszsytko, co może powodować, że jej nie ma. Jeżeli iskra na zewnątrz jest silna, taka, jak ma być to układ wytwarzania wys. napięcia jest ok. Jeżeli świeca jest niedobra, to można ją wygrzać nad płomieniem i wyczyścić. Do celów sprawdzenia powinno wystarczyć. Zadbać o przewody...
myślałem, żeby wytoczyć coś w podobie tłoka i wciskać prasą, i w miejscu wgniecenia grzać palnikiem, ale obawiam się, czy nie porysuje i miejsca wgniecenia, i pozostałego obszaru Rdzeń tłoka wykonać z stali z obustronnym kołnierzem natomiast na zewnątrz gruba panewka wykonana z miększego metalu brąz/aluminium takie rozwiązanie nie powinno porysować...
A w jakim stanie jest cylinder też porysowany zatarty? Da sie go uratować czy złom?
Głowica zdjęta, na 4 cylindrze w kanale dolotowym olej, widać że niedawno głowica była zdejmowana (nowa uszczelka pod głowice), tuleje cylindrowe na wszystkich cylindrach lekko porysowane. Nie ustalono którędy idzie olej do płynu... na pierwszy rzut oka wiać że wszystko jest ok.
Coś mi się widzi, że brniesz w ślepą uliczkę. Pomiar ciśnienia wcale nie wskazywał na uszkodzoną uszczelkę - niższe ciśnienie spowodowane było przez te rysy. Od czego powstał? Możliwe że motor zaczął puchnąć ( zbyt wysoka temperatura, pałowanie po autostradzie). Zaworów lepiej bez potrzeby nie dotykaj - jeśli są względnie szczelne. Jeśli są głębokie...
Pierścienie wymieniłeś a tłok stary?? Nie raz jest tak,że pierścienie są w miarę ok a mają duży luz w tłoku czyli jak np pierścień ma 1mm grubości to w tłoku rowek na niego mam np 1.5mm i to też gubi kompresję. Może cylinder porysowany??? Uszczelniacze wału nie mają wpływu na kompresję. Jak mierzysz kompresję to przepustnice gaz,ssanie mają być otwarte...
Ja zawsze myślałem, że honowanie polega na "porysowaniu" cylindra tak żeby film olejowy jak najdłużej utrzymał się na gładzi cylindra. Bardzo pomocne przy wymianie tłoków czy samych pierścieni, gdzie stare wygładziły te zarysowania.
Okazało się jednak, że olej z odmy wpadał w dolot. Po rozebraniu silnika wiadomo już, że to wina pierścienia na pierwszym cylindrze. Cały cylinder porysowany a więc w poniedziałek wjeżdża nowy silnik niestety.
Gładż cylindra porysowana do wymiany +pierścienie + zapewne tłok. Ceny części do tych silników są raczej zaporowe, obawiam się że koszt części będzie wyższy niż cena nowej pożądnej nie z supermarketu.
Dzień dobry, W Ursus c330 chce przerobić stary nie porysowany cylinder hydrauliczny podnośnika na nowy typ z uszczelnieniem gumowym jak w siłownikach. Został wytoczony dodatkowy rowek na taki pierścień gumowy, a 4 pierścienie metalowe zostaną jak w oryginale. Sprawdzone działa i trzyma takie rozwiązanie. Kwestią jest w jaki sposób zatkać otwory przelewowe...
Padły pierścienie. Jeżeli cylinder nie jest porysowany to załóż drugie i powinno jeździć.
Witam. Sorki za odkop, ale dostałem do naprawy kosiarkę Hecht 4041. Kosiarka bardzo mało używana. Po rozebraniu po prostu dramat. Silnik uszkodzony z powodu braku zabezpieczeń na tulei trzymającej tłok na korbowodzie. Tuleja się wysunęła i porysowała cylinder. Jak się popsuje to po prostu w przysłowiowe pokrzywy i tyle.
Dokładnie tak jak piszesz-zawory się potrafią nie zamknąć.Spotkałem sie jedynie raz że dwa zawory były niedomkniete,dlatego napisałem ze mało prawdopodobne zeby cztery i raczej bym nie obstawiał. Jednak jeden zawór,czy porysowany cylinder nie jest taką rzadkością. Nie raz słyszałem od zawodowców ze wysypany kat jak dzwoni ,to się wykruszy i nic nie...
Dziękuję wielce za odpowiedź... Tnąc koszty spróbuję wymienić tłok z pierścieniami - może coś pomoże bo cylinder nie porysowany...
Cylinder jest porysowany czy zostały na nim ślady aluminium z tłoka? Daj zdjęcie.
Zmierz ciśnienie sprężania, będziesz wszystko wiedział. Jak cylinder porysowany to i ciśnienie niższe. Biały nalot na korku wlewu oleju to emulsja z pary wodnej. Albo mało jeździsz (na krótkich odcinkach), albo tego płynu w układzie chłodzenia jednak ubywa. Nie ma to nic wspólnego z LPG.
W mojej wspaniałej chińskiej kosie urwał się zabierak i zostawił po sobie tylko taki kawałek na gwincie, ktoś ma jakiś pomysł jak to odkręcić? Są takie klucze typu mors i może po prostu nim spróbuj. Ewentualnie blokując tłok przez wydech śrubokrętem tylko tak, by nie porysować cylindra
Utworzyłem nowy post z problemem skrzyni biegów. Temat porysowanego cylindra uważam za rozwiązany Dziękuję za pomoc i cenne rady.
Witam serdecznie. Ja również posiadam taki podnośnik do 10ton który został kupiony na złomie w stanie opłakanym tzn pogięte tłoczysko i porysowany cylinder. Cały cylinder przespawany od innego siłownika z powodu zgiętego tłoczyska i braku dostępu skurzanych uszczelniaczy. Po przespawaniu wymiana pozostałych uszczelniaczy oraz kulek i sprężynek. Warto...
Witam Kosa spalinowa uległa przegrzaniu w wyniku czego pierścień zapieczony, nie chodzi swobodnie, a tłok i cylinder uległ porysowaniu. Czy ostatecznym rozwiązaniem tego problemu jest kupno nowego zestawu, czy też można coś innego kombinować Pozdrawiam
Jeżeli cylinder był porysowany, to raczej nic już z niego nie będzie. Moim zdaniem, albo wymiana cylindra, tłoka i pierścieni, albo zakup nowej pilarki. Cena takiego kompletu, to około 500 zł.
Szarpałem za korbowody , nie wyczułem dużych luzów.Tuleje cylindrów są nieporysowane. Świec żarowych nie wykręcałem.
Cylinder z tłokiem mogą być w zamienniku (jeden pies szkoda kasy), uszczelniacze twarde np. http://agromasklep.pl/sklep/product.php?... nie żadne silikonowe (wywracają się).
Cylinder nie jest porysowany. Ok, idę sprawdzić klin Klin sprawdzony, jest ok. Więc w czym może być problem? (zalewa świecę)
Na początek to poczytaj jakie znaczenie ma słowo odrestaurowany. Bo to co zrobiłeś nijak się w tym słowie nie mieści. A co może być wszystko. Skoro stał 5 lat do cylinder może być skorodowany. Chwilę pojeździł dobrze a korozja dobrze się wbiła w pierścienie i porysowała cylinder ,w końcu korozja to bardzo twardy materiał. Ale jak nie zaczniesz sprawdzać,...
To jest silnik taki jak na zdj: Kompresja jest (wydaje mi się że trochę za mała) Cylinder wymieniłem bo stary był mocno porysowany jaki i tłok więc wymieniłem
Witaj! Jeśli cylinder nie porysowany to można dokupić tylko tłoka z pierścieniami i uszczelki. Jak są rysy to szlif jest nieopłacalny. Uwaga! przy zakładaniu tłoka do cylindra,zastosuj tuleję z twardej okładki plastykowej.Unikniesz połamania pierścieni. Pozdrawiam Miro.Nasz
Witam ponownie więc na rozruszniku też nie odpala a po zdjęciu cylindra był porysowany a tłok to już szkoda gadać.
Skoro odkręciłeś głowicę, to sprawdź czy nie puszcza oleju pierścieniami i czy cylinder nie jest porysowany. Może przechylałeś kosiarkę na boki lub do przodu? Sprawdź też luz na zaworach, pokrywkę masz pod tłumikiem.
Pierścień cały cylinder nosi ślady zużycia ale porysowany nie jest
Autor dał zdjęcie poglądowe z zaznaczonym miejscem rysy. Zapewne rysa powstałą bo ktoś regulował luzy zaworowe i sprawdzał położenie tłoka w cylindrze śrubokrętem przez otwór świecy. Taka rysa o ile nie jest to pęknięcie nie dyskwalifikuje tłoka z dalszej eksploatacji.
Jak radzicie próbować reanimować cylinder szlifując rysę papierem, i wymienić tylko tłok z pierścieniem + łożyska i uszczelniacze Zapomnij o szlifowaniu papierem. Wymieniając "prawie wszystko" pozostawiając porysowany cylinder jest błędem. Myśląc logicznie: "każdy łańcuch jest tak mocny, jak jest jego najsłabsze ogniwo".
tego oleju sie trochę dużo tam zbiera wiec nie wydaje mi sie że pierścień aż tak by przepuszczał olej. I czy jakby były zapieczone pierścienie lub był na nich nagar to porysowały by gładź cylindra ( kolega robił mazde 6 w dieslu i tam były zapieczone pierścienie które porysowały cylinder) a w golfie gładzie cylindra wyglądają oki.
Autor miałby się czym przejmować gdyby to były pęknięcia a takie płytkie rysy uwypuklone przez pył z klocków to jedynie skaza wizualna, która zniknie wraz z dalszą eksploatacją. Niektóre auta mają bardziej porysowane cylindry silnika a mimo to dalej jeżdżą.
Zatarty tłok, to tłok który jest w cylindrze i nie daje się ruszyć. Jest zakleszczony. Coś musiało dostać się do cylindra i porysowało tłok i gładż cylindra, trzeba dbać. Jak ja bym za każdym razem wyciągał tłok z cylindra, bo nie chce odpalić kosa to bym chyba zwariował. Zalana świeca była, lub gażnik do czyszczenia i regulacji.
Witam. Jedynie co może pomóc to wymiana zębatki na mniejszą (tylniej), ale wówczas traci się na mocy, więc jeśli cylinder jest porysowany to może nie dać rady wyciągnąć większej prędkości. Próbować zawsze można :)
Kąt wyprzedzenia zapłonu w silnikach M53 to 1.5 mm przed GMP a nie 1.8 mm (w silnikach M541). Sprawdzić czy zapłon daje wystarczająco długą iskrę (powyżej 8 mm). Sprawdzić kompresję, a najlepiej w takiej sytuacji zdjąć cylinder i sprawdzić czy nie porysowany, czy pierścienie nie zużyte, tłok w dobrym stanie. Gaźnik musi być pewny, że sprawny. Nowe podróbki...
Powodem był ułamany magnes na magneto No to bez kosztów naprawiłeś. :D Żeby tak wszystko się dało naprawić... He he Dziwię się, że ma kompresję i nie dymi na porysowanych cylindrach.
Nie wiem czy twoja odpowiedz ma świadczyć o twoim ilorazie inteligencji czy o wiedzy na temat sprężarki . W każdym razie ani jedno ani drugie nie wskazuje na zbyt wysoki poziom. Dodam tylko że pierścienie są całe a cylindry nie porysowane
RoZebrałem podnoŚnik. Zdjąłem pokrywę i już wszystko wiadomo. Urwało się zabezpieczenie na tłoczysku i cały cylinder w środku jest porysowany . jeśli ktoś wie gdzie mogę dostać całą pokrywę plecak podnośnika wraz z cylindrem byłbym zobowiązany.
jeżeli pierścień nie jest zapieczony czy za tak słabą kompresję może odpowiadać porysowany tłok bądź cylinder lub jeszcze coś innego np uszczelniacze wału ?
No to niezła wtopa :( Spróbuję kosę reklamować, jak się nie uda to będę kombinował z naprawą, ale jeśli cylinder również będzie porysowany to koszty będą wysokie :( Nowy cylinder kosztuje oficjalnie 460zł netto, do tego tłok 150zł netto :(
Wal zwichrowany długą jazdą na 3 cylindrach. To że nie porysowany nie znaczy że nie krzywy (chyba, że mierzony). Rozebrać i sprawdzić co się wytarło.
Handlarz ktory sprowadza pilarki. Pytalem go przez zakupem czy nie jest zatarta i powiedzial ze nie bedzie pilarki specjalnie rozkrecal skoro odpala i jest wszystko ok a on musial wiedziec ze jst zatarta moze tylko tlok wymienil zeby pila odpalala a cylinder byl porysowany ja ja odpalilem pare razy i sie zatrarla mysle ze tak to wlasnie wygladalo:/
witam, zdjąłem cylinder i okazuje się że pierścień jest zapieczony i tłok zatarty, cylinder nie jest porysowany więc spróbuję wymienić tłok i pierścienie.
Witam Tłok w cylindrze jest lekko porysowany a pierścień od strony tłumika zapieczony ale to sprawa złego oleju . Sam znalazłeś przyczyny.
Witam. Po zimie chciałem odpalić kose jednak bez efektu. Rozebrałem cylinder i okazały się uszkodzone pierścienie. Uszkodził się także tłok i cylinder. Rysa na cylindrze jest od strony wydechu. Tłok raczej do wymiany razem z pierścieniami. Tylko czy ma to sens jak cylinder porysowany? Czy w gre wchodzi wymiana kpl Cylinder, tłok, pierścienie?? Czy można...
Denka tłoków są chyba lekko przypalone takie białe miejscami. brak kompresji na 3 cylindrze był spowodowany porysowanej tulei cylindra Tarł bok tłoka. Czy podejdzie blok silnika z dtl bo jest teraz dti bo podobno to samo tylko ten drugi ma interculler i chyba troszkę inne mapy, i czy turbina z dtl podejdzie do dti jak bym zmienił obudowę ?
Ściągnij górę i masz widok. W razie czego honownica i masz zrobiony cylinder. Jak nie jest porysowany.
Przecież to normalne że silnik nie będzie pracował z włączonym ssaniem. Jakie polerowanie porysowanego cylindra, chyba żartujesz, w tym silniku?
Nieszczelność pierścieni tłokowych, porysowana gładź cylindrów, ogólne zużycie części oraz zaworów w głowicy.
(at)trojan12 ? Silnik kupiłem na złomie. Cylinder wygląda ok . Nie jest porysowany. Chciałbym wykorzystać sam gaźnik do innych urządzeń spalinowych . Na podstawie gaźnika jest napis made in italy.
Już powoli tracę cierpliwość do tego silnika... Zrobiony twinport, łączenia poradnicy z klapami wirowymi, same też bez większych luzów, zrobiona płukanka + wlanie po 50ml nafty do każdego cylindra, wymieniony olej na gm 5w30 dexos2, pomierzone ciśnienia w cylindrach i odpowiednio od rozrządu 10,4(tutaj powierzenia cylindra porysowana bo poprzedniemu...
Te silniki Bringsa to jakaś parodia najtanszy chłam już kolejne urządzenie mam zatarte z tym silnikiem mimo że regularnie był wymieniany olej i się dbało o sprzętu. Tym razem urwany korbowód w glebogryzarce producent źle założył uszczelkę pod głowicę że nadmiar uszczelki był w cylindrze i strasznie porysowana została ścianka cylindra jak i tłok. Jest...
Seat Toledo III 1.6 102 KM brał olej i wypadał zapłon na 1. cylindrze, paliła się jedna świeca non stop. Późniejszy objaw – na zimnym silniku przy odpaleniu szarpanie i falowanie obrotów, ale bardzo niskie! Po dodaniu gazu biały dym z rury i jeździł normalnie, czasem na jałowym czuć było wibracje silnika. Zdecydowaliśmy się na remont silnika – pękł...
No, tłok z aluminium, cylinder też i tylko tłok porysowany.......... Zastanów się. Piła działa, i to wszystko. Koniec kropka.
Wszystko jasne wyjąłem cylinder tłok i i był tak porysowany że już pod koniec niechciał odpalać.
Wydaje mi się że porysowany cylinder i uszkodzone pierścienie. Olej przedostaje się do komory spalania i go pali w mało zauważalnym stopniu. Miałem podobnie w swoim. Kompresja była a olej brało
Rozwiązano Silnik =złom. Nieszczelne zawory, zapieczone pierścienie tłokowe oraz porysowana gładź cylindra. Założony silnik Y20DTH tylko pompa wtryski oraz EGR przełożony z mojego silnika. Auto śmiga niemal jak nowe.
Zobacz świece, mogła Peknac porcelanka i porysowac tuleje. A co do nafty, to możesz zalać nawet do pełna, zobaczysz który cylinder najbardziej puszcza. Robiłem takie rzeczy i niewiele to pomagało. Generalnie jak robię komuś glowice w starszym aucie to staram się go przekonać do wymiany pierścieni. Miałem przypadki że po uszczelnieniu góry starszy silnik...
Opiłki rozwaliły świece? A może raczej te "opiłki" to fragmenty świec. Mam na warsztacie Vectre B X18XE1, świeca się rozpadła na 4 cylindrze a jej fragmenty znalazły się też na 3 garze. Silnik złom, sklepany tłok aż porysował cylinder.
Witam.Membrany mozesz wymienic poniewaz nie wygladaja najlepiej( szczególnie pompujaca) . Do sprawdzenia zawór iglicowy w gazniku i sitko. Sprawdz w jakim stanie jest cylinder,czy nie jest porysowany.
W 2016 roku przy przebiegu 210 tys. w BXW zmieniłem tłoki na NURAL 87-436900-00 . Z cylindrami nic nie robiłem . Na dzień dzisiejszy jest 360 tys i było ok. Było bo jakieś dwa miesiące temu zaczął znikać olej . Odpadł kawałek elektrody zewnętrznej no pewnie porysował to i owo....
Witam a jak wyglądał, zapieczone ,spieczone pierścienie z tłokiem i popękane? Porysowana powierzchnia cylindra ,czarny osad na tłoku?
Ale jaja dzisiaj odpalam wsk i jadę się przejechać włączam 1 potem 2 trochę przy gazowałem i trach coś za grzechotało i wsk gaśnie wszystko się zablokowało.Ściągam cylinder patrze i wypadło zabezpieczenie sworznia wtopiło się w tłok,porysowało cylinder i co zablokowało wał
Witam kupiłem w super stanie muray 8hp, ciezko palił ale działał ok, odpalany z aku duzego jakby niemiał siły zakrecic, po rozebraniu glowicy okazały sie masakryczne rysy na cylindrze na ktorym niema tuleji (chyba jednorazówka) czy wymiarami i mocowaniem podpasuje silnik briggsa 12hp
Do sprawdzenia masz kilka rzeczy: - Czy benzyna jest świeża i czy mieszanka jest odpowiednia 25:1 - Czy sprzęgło odśrodkowe nie załącza za wcześnie przed wejściem silnika na wysokie obroty - Jeśli zamieniłeś miejscami wężyki biegnące z baku, to gaźnik działa na oparach benzyny zamiast na fazie ciekłej. W takim przypadku silnik będzie gasnął przy wysokich...
Niewiem kolego czy warto się zagłębiać w temat, zdejmij głowiczkę i zobacz czy cylinder nie porysowany, obawiam się że nie bardzo się to opłaci. Mam z tego typu sprężarek zrobiony kompresor na warsztacie i szczerze mówiąc nie grzeszą one jakością wykonania. W necie wygrzebiesz firmy które sprzedają z gwarancją nowe lub regenerowane (tego nie wiem) takie...
No co do opłacalności to też tak myślę. Remont głowicy, (wymiana pokrzywionych zaworów, prowadnic, uszczelniaczy, szczelność, planowanie) pewnie wyszłaby około 1200. A i tak nie wiadomo, czy by się nadawała do regeneracji, bo świecy na tym cylindrze wogole nie da się wyjąć, jest zepsuty gwint oraz odłamało kawałek materiału. Dół silnika to by była wymiana...
Jeśli nie nastapiło jeszcze porysowanie gładzi cylindrów oraz zatarcie tłoków, można, wymienić pompę oleju, i jeśli zajdzie potrzeba panewki.
Witam. Mam problem ze sprężarką po remoncie, szlif jednego cylindra, wymiana łożysk, ogólnie miał być przeprowadzony kapitalny remont. Po złożeniu 2 lub 3 razy dobrze pompowała, po czym znów rozsypały się 2 zaworki na innym tłoku, ale raczej nie porysowało cylindrów, popękane części zostały w zaworkach. Teraz sprężarka napompuje do 3 atmosfer i dalej...
Nie najdrożej. Złupany konkretnie, jak pisałem rozbierz pompe i jeśli dekle są porysowane, a na pewno są, to wymiana. I pamiętaj, że do HPI pompa jest inna niż PDE, chociaż wszystko pasuje, jest większa wydajność.
Generalnie pomysły mi się skończyły na diagnozę i naprawę. Bez sprawdzenia jak wygląda gładź cylindra trudno coś wyrokować. A wg mnie, lepiej jeździć na nowych pierścieniach z lekko porysowaną gładzią cylindra, niż na tych obecnych, prawdopodobnie popękanych. Sprawdzenie gładzi i ewentualna decyzja wymiany pierścieni to chyba nie jest kosmiczny koszt....
porysować cylinder porysować szyba porysować kamerka
schemat prąd zmienny stały generator funkcyjny aplikacja wgranie języka polskiego
unitra wymiana tranzystorów niskoszumne philips rozciągnięty obraz
Sonoff Basic a kontrola temperatury wody w basenie Symbole na modułach Yamaha YBR 125 - co oznaczają?