Głowicy z cylindrem się nie łączy silikonem - nie wytrzyma temperatury i ciśnienia tam panującego. Natomiast możesz go stosować do łączenia połówek silnika, dekli oraz pod cylinder a kartele.
Przy dociśnięciu króćca do cylindra, nadmiar silikonu, na pewno, zatka ten otworek. Zrób uszczelkę, z jakiegoś kartonu, i będzie dobrze.
pod cylinder możesz dać silikon, ale pod głowice daj uszczelkę, bo silikon ci wydmucha
Oryginał MZA, przywieziony statkiem z chin. tłok nie dochodzi do samego końca tulei tylko troche niżej o pare milimetrów Zmierz wysokość cylindra, pomiędzy dolną płaszczyzną styku z uszczelką a górną płaszczyzną styku z głowicą, suwmiarką można to zmierzyć tylko w jednej pozycji. Dla 50-60 cm³ dla tłoka o odległość od osi sworznia do górnej krawędzi...
Mam pytanko Bo wykrecajac swiece i ja wyjmujac wpadl do cylindra silikon. I mam pytanie co zrobic wziasc nie wkrecajac swiec i sprobowac wydmuchac go pod wplywem kompresji silnika i pozniej zakrecic swiece ? Czy straci sie pod wplywem wysokiej temp. Spalania w komorze czy jako co radzicie
Dzisiaj robię membranę. Natknąłem się na mały problem montażu membrany z czepka. Za mały jest brzeg chwytający membranę i przy dokręcaniu wysmykuje się. Wpadłem na pomysł aby najpierw na silikon skleić pomiędzy dwiema dużymi podkładkami o brzegu około 2 mm membranę z czepka . Następnie tak przygotowaną membranę zamocować w cylindrze też na silikon.
(at)ElektrodaBot Co śądzisz o tzw "hermetic" to było i jest lepsze jak te współczesne silikony, silnik był przeznaczony do składania bez uszczelek , usczelka / głowica cylinder musiała być.
Dokładnie, moda A co za tym idzie gorsza jakość. No nic zamówię ten tani i będę składał. Bo oryginał cylinder, tlok 500zl jakoś to moim zdaniem nieopłacalne. Kolego pytalem o ta uszczelkę, orientujesz się czy tam idzie uszczelka pod cylinder czy tylko silikon? Jeszcze raz dziękuję za pomoc .
Panowie mam do was pytanie. Z czego można by zrobić uszczelkę między cylinder a wydech? Zrobiłem samym silikonem wysykotemperaturowym szarym i mi go przedmuchło ,bo zaczął pierdzieć.
Jaki zestaw naprawczy założyłeś (tłok, cylinder, uszczelniacze) może to być przyczyną. Silikon może być na uszczelkach, ale w śladowych ilościach i na pewno nie na bazie kwasu octowego, poza tym nieszczelności na uszczelniaczach lub króćcu gaźnik cylinder po rozgrzaniu pilarki lub nieszczelności na wężykach. Poza tym pilarka wymaga regulacji gaźnika...
rozebrać gaźniczek, przemyć w ropie lub benzynie pędzelkiem, przedmuchać dysze, obejrzeć, złożyć, zamontować do cylindra na silikon
Koło zamachowe to 1,5 kG litej stali, tylko że nie zrobiłem zdjęcia (koło o średnicy 15 cm i grubości 1 cm, przewiercone i skręcone z wałem za pomocą dwóch nakrętek). Zębatki wziąłem z LEGO Technic, przełożenie to oczywiście 2:1 bo inaczej być nie może. Popychacza na drugim zaworze nie ma, ponieważ podczas suwu ssania ciśnienie w cylindrze spada poniżej...
Trochę ci zazdroszczę że masz dostęp do obrabiarek, szczególnie frezarki :) Miałem kiedyż zamiar zrobić kilka takich silniczków na Allegro. Cylinder chciałem zrobić ze szkła. Zacząłem szukać w firmach, ale jak mi policzyli koszt takiego kawałka to się załamałem. Ale zrobiłem kilka pierścieni z litrowych słoików (na próbę) da się. Robiłem w koło rysę...
Ju,z sam nie wiem co może być wszystkie łączenia potraktowałem sylikonem to raczej nieszczelności bym wyeliminował. Bardzo możliwe, że to właśnie jest przyczyną problemów. Gaźnik też smarowałeś tym nieszczęsnym silikonem? Plastikowy łącznik gaźnika z cylindrem lubi pęknąć przy mocniejszym dokręceniu. Odpowietrznik zbiornika paliwa? Odkręć tłumik z...
Wszystko rozebrane. Simmeringi zamówione, łożyska są w stanie bdb, więc chyba nie będę ruszać. Muszę jeszcze odrysować i dociąć nowe uszczelki (zamówiłem gambit AF200 0,5mm chyba będzie ok?) . Pytanie czy te uszczelki (skrzynka korbowa oraz pod cylinder) smarować jakimś silikonem przed skręceniem {albo jakimś innym preparatem)? Śruby skręcające korpus...
Wpierw o SILIKONIE, widze ze kilka osob proponuje uszczelke + silikon do polaczenia cylindra z gaznikiem, nie wiem czy oni wiedza za BENZYNA ROZPUSZCZA SILIKON, w gre wchodzi jedynie uszczelka papierowa albo miedziano-azbestowa itp, ostatnio kupilem do simsona uszczelke gumowo-aluminiowa czy cos takiego, sprawuje sie b.dobrze i kosztowala 1zl :D, co...
uszczelnienie pomiedzy mixerem a gaznikiem musi byc.bo jezeli dostales sie do mixera i zerwales silikon i potem zlozyles wszystko bez silikonu to bedzie jak jest.uszczelnij to.spalanie wzroslo co?:)
Witam, mam pytanie jak uszczelnić cylinder w w.w. pile, mam silikon wysokotemperaturowy, chodzi mi o to, czy po nałożeniu silikonu na miskę korbową mam od razu nałożyć cylinder, czy po nałożeniu trzeba poczekać aż wstępnie zastygnie?
Kawasaki EL 250 szpara pomiędzy cylindrami. Tuleje cylindrowe choćby obróciło, a motor przegrzewa się i znika płyn + wszędzie pełno silikonu. https://obrazki.elektroda.pl/8240469300_... Wie ktoś coś o tym i czy dużo silikonu to naprawi.
W Stihl-u tylko pasta dirko, z tego względu że misy korbowe posiadają w swojej budowie rowek który ma miejsce na czynnik uszczelniający czyli pastę dirko, zwykły silikon silnikowy będzie się w tym miejscu podmywał i dojdzie do nieszczelności. W pilarkach z płaszczyznami na cylindrze i misie korbowej, którą funkcje spełnia karter stosuje się odmianę...
fajna sprawa,ale gdzie się tam (w poldku) zmieścisz z taką swiecą?Świece są tam w zagłębieniach. Co do gwintowania-obracamy wałem tak aby zawór ssący na tym cylindrze co gwintujemy był otwarty i następnie wdmuchujemy powietrze to kolektora ssącego. Albo smaruje się gwintownik silikonem-opiłki sie łapią silikonu.
W tym cylindrze niema przykręcanej głowicy, więc silikon pewnie jest pod cylindrem. Jeśli była uszczelka to, musisz ją dać, nawet wyciętą z kartonu o podobnej grubości. Jeżeli paliwo wypływa przez otworek podciśnienia to silnik jest zalewany. Wykręć świecę, obróć silnik cylindrem w dół i wydmuchaj nadmiar paliwa, ciągnąc za sznurek. Sprawdź membrany...
Niepotrzebny okazał się zakup uszczelki cylindra (sądziłem, że to uszczelka pod cylinder, a okazało się, że występują rozbierane cylindry i tam jest niezbędna uszczelka) - koszt 6zł Rozbierane to są skrzynie korbowe (karter) i tam normalnie też daje się uszczelkę pod cylinder. Nie rozumiem w czym silikon jest lepszy od uszczelki?
A musi być hermetyczne? Zwłaszcza że ta "hermetyczność" polega zazwyczaj na kawałku silikonowego cylindra, który zazwyczaj nie czyni gniazdka bardziej hermetycznym, za to potrafi wk... wić przy montażu.Lepiej dobrze objechać silikonem gniazdko pod ramką by uniemożliwić ściekanie kondensatu do środka.
brak uszczelki pod cylindrami a jedynie silikon który rozpuscila benzyna ! Tego raczej nie można było przewidzieć. zamówiłem z USA komplet uszczelek na cały silnik za $53 i czekam To najlepsze rozwiązanie. Zastanawia mnie jak silnik działał dobrze przedtem skoro był w takim stanie.
Domyślam się że transformatorowa tego nie zrobię Nawet nie próbuj, bez grzania powietrzem tego nie zrobisz. Tranzystor ponownie nie powinien wrócić na swoje miejsce, Laminat musisz tam odkleić od blaszki i dać podkładkę, na z silikonu termoprzewodzącego. Bez wprawy, raczej ciężko to widzę.
Na opadanie podnośnika nie wpływa ani pompa olejowa, ani ilość oleju. Może to być: rozdzielacz, pierścienie na tłoku, cylinder, oring pod cylindrem. Tak, jak napisałem poprzednio, żeby wykluczyć winę rozdzielacza musiałbyś wiedzieć, czy opada także narzędzie podłączone PRZEWODEM hydraulicznym . Jeżeli nie możesz tego stwierdzić to pozostaje tylko zdjęcie...
Pod głowicą musi być uszczelka a nie żaden silikon. Cylinder w tych silnikach nie zużywa sie równomiernie. Prawie zawsze powstaje owal, jeżeli wyciąga sie tłok to należy zaznaczyc położenie pierścieni na tłoku aby ustawic je tak jak były przed jego wyjęciem . Jeżeli będą inaczej to do ponownego dopasowania są problemy z kompresją a silnik zaczyna brac...
Witam. Ostatnio w mojej kosie odpadł tłumik okazało się że cylinder na łączeniu z tlumikiem odpadł. Mam pytanie czy jest jakiś klej silikon co by to sklepu? Szukałem bo internecie cylindra ale nie mogę znaleźć może szło by to skleić czymś?
Odległość cewki od kola 0.2mm. Wyczyść połączenie, gaźnika z cylindrem, z tego silikonu, daj tylko uszczelkę. Wyczyść gaźnik, sprawdź membrany. Regulacje należy przeprowadzić na rozgrzanym silniku. Opis regulacji gaźnika jest na forum, poszukaj. Nie zamieniłeś miejscami wężyków przy pompce. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
Duże znaczenie mają nakrętki i raczej polecany jest dobry klej a nie silikon. Możliwe także pęknięcie cylindra.
Jeżeli będzie pobierał powietrze z pominięciem gaźnika to właśnie tak będzie się działo. Pod cylinder i przy gaźniku nie dawaj silikonu, zastosuj normalne papierowe uszczelki.
Podstawowa zasada, żadnych silikonów, czerwonych, czarnych czy innego koloru. Do uszczelnienia misy korbowej, zastosuj masę uszczelniającą DIRKO. Uszczelki na pewno są, pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Myślę że powodem są nieszczelne uszczelniacze walu, lub jakaś inna nieszczelność, np. misy korbowej. Zrób dobre zdjęcia cylindra i tłoka.
To odpowie mi ktoś jak zlutować ten cylinder miedziany. Bardzo drobny papier ścierny? Gdzieś widziałem jak ktoś zrobił to silikonem, mam taki silikon co pisze że wytrzymuje do 180*C.
Drutem nie czyscilem.miedzy gaznikiem a cylindrem jest uszczelka i troche silikonu temperaturo-odpornego.Dysze juz nawet przekladalem na te stare ale tez nic nie dalo.Przemywalem je tez w benzynie i nafcie.
Husqvarna od nowości, zawsze właściwe oleje, czyszczenie, rocznie zużywałem max 20 litrów paliwa na ciecie na podwórku i trochę w lesie. Pilarka po zagrzaniu nie chce odpalać, trafiła do serwisu (jak zawsze) - diagnoza przegrzanie... koszt ponad 500 zł. Ostatnio gdy była w serwisie wymienili tłok z pierścieniem koszt coś około 400 pln... Od naprawy...
Witam. Wymieniałem koledze pierścienie w MZ 301. Wyczyściłem wszystko i dałem między głowice a cylinder aluminiową podkładkę na silikon 360'C i docisnąłem głowicę tak jak w fabryce z momentem 34 Nm. No coś mnie podkusiło z tym silikonem, a miałem dac na smar grafitowy :D Wiem ze jeżeli by było bez podkładki na sam silikon to by go wydmuchało. Czy w...
Przy składaniu silnika dałeś uszczelkę pomiędzy cylinder a kartery, czy złożyłeś np. na silikon?
Uszczelniacze wału wymienione, między cylindrem a podstawą gaźnika uszczelkę lekko posmarowałem silikonem i dokręciłem. Ale efekt taki jak na początku, czyli gaśnie po dodaniu gazu.
Ok Herp idę grzebać do garażu, odezwę się jak złoże wszystko i posprawdzam. Trzymaj za mnie kciuki hehe Dodano po 1 Ludzi jest nadzieja, silnik ODEZWAŁ SIĘ, złożyłem cylinder, najprawdopodobniej wcześniejszy silikon źle uszczelniał, tylko teraz problem jest że tylko na chwilę się nieraz odezwie i to wszystko, potem świeca zalana, ale nieraz jak jest...
Praca przy silniku Jawki jest stosunkowo prosta i może ją wykonać każdy, trochę technicznie zorientowany, młody człowiek. Jedyny problem to praca przy kanałach przelotowych cylindra, są bardzo małe i trudno dostępne. Włożony trud jednak się opłaca. Silnik motocykla dysponuje mocą ponad 4 KM, pozwala jeździć z prędkością trwałą 65-70 km/h. Prace mające...
Świece wymieniałeś, filtr i wężyki paliwa sprawdziłeś? Połączenie gaźnika z cylindrem szczelne, otworek podciśnienia nie zatkany jakimś silikonem? Co z regulacją gaźnik?
Okazja byla i kupiłem;) pare zł za to dałem, niby przywieziona z Niemiec, ale juz Polak w niej grzebał przede mną... Właśnie tak podejrzewałem :) Jakie simmeringi te na wale? Tak, ale to potem jak zobaczymy stan cylindra i tłoka. Co do silikonu to jak to jest ten zwykły wysokotemperaturowy a nie pasta typu dirko to benzyna go szybko załatwi.
Zawsze można wykorzystać stary łańcuszek do końca. Można wkręcić dłuższą śrubkę przy napinaczu. A czy pod głowicę dałeś uszczelkę z taką samą grubością? Czy pod cylinder również dałeś uszczelkę czy sam silikon? To są ważne elementy. Jeśli nic to nie da musisz zdemontować wszystkie elementy od strony koła magnesowego oraz zdjąć karter od skrzyni korbowej....
ten silikon to można sobie w ... wsadzić podstawa gaźnika (na połączeniu gaźnika z cylindrem) ma być równa i pomiędzy idzie tylko uszczelka (rzadne silikony kleje ani hermetyki) Bez urazy ale ludzie robią tak: na drut, na silikon, tu patyk wetknie, a później się dziwi że nie chodzi jak należy
Ten "remont" robiłeś sam? Uszczelki pod cylindrem i gaźnikiem, nowa czy może, ten nieszczęsny, czerwony silikon? Tłok założony poprawnie, czyli strzałką w stronę wydechu?
Były miedziane uszczelki do kolanka wydechu, żadne silikony tu nic nie dają, tylko napaprasz. Popytaj w sklepach.
Silikon jest nieodporny na benzynę. Lepsza była ta Dirko niż jakikolwiek silikon, nawet na 1000 stopni.
Witam wszystkich. Pozwoliłem sobie założyć nowy temat, pomimo, że przeczytałem pewnie wszystkie wątki dotyczące opisanego problemu, również i w tym modelu piły. Tak w skrócie: Gaźnik wyczyszczony, przedmuchany kompresorem, założony nowy pierścień, cylinder na uszczelce i silikonie. Na ssaniu z trudem, ale zapali. Na wolnych obrotach pochodzi, może z...
Po pierwsze, łańcucha nie sprawdza się na porównanie ze starym, tylko określa się stopień wyciągnięcia poprzez pomiar odległości pomiędzy sworzniami na odległości 10 ogniw. Jeżeli łańcuch ma podziałkę 1/2 cala to nominalna odległość wynosi 127 mm. Wyciągnięcie na poziomie 1–2 % to mniej więcej 128–130 mm. Po drugie, jeżeli głowica była splanowana przy...
nie mam zadnych pomyslow przed lewego gwintu i przeciecia...napewno po tym nie bedzie Ci lewego powietrza lapal bo wkoncu to sie silikonem zakleja po regulacji..
Przez rozjechane zawory może się tak dziać? Myślałem że zawory bardziej by wpływały na kulturę pracy, równość obrotów a nie całkiem wyłączenie jednego cylindra z pracy, dodam jeszcze że wcześniej miałem problem z innym cylindrem i po rozkręceniu gaznikow bylo w nich mnóstwo silikonu, po poprzednim właścicielu. Wyczyscilem je i problem przeniósł sie...
A nie jest to wina gorszej jakości Paliwa ? ponieważ jak wymieniłem filtr paliwa to wylało się z niego takie gówna białe tłustę gluty jak silikon .
oraz sylikon najlepszy Reinzosi To nie silikon a Poliuretan, a to znacząca różnica.
Pierścienie to jeżeli ułożone w zamkach to raczej się nie przesunęły, mogły by pęknąć przy montażu ale byłby opór przy składaniu. Jeżeli za dużo było silikonu to mógł się zatkać. Jeżeli nie to gaźnik i połączenie cylinder gaźnik jak i cylinder skrzynia korbowa.
Szczelny jest na pewno iż stosowałem pastę Dirko a nie żadnych silikonów. Łącznik wygląda na nie uszkodzony tak jak i rurka impulsowa. Może cylinder już umarł pilarka należy do jednych z pierwszych modeli ma już około 12 lat. Gdy wkładałem tłok z nowymi pierścieniami do cylindra wydaje m się że wszedł zbyt prosto bez żadnych oporów.
W sumie to kupilem moja mz od takiego pana który sam szlifa nie wykonywał ani sam nie wiedzial czy poprzedni wlascicele go robili...ale domniewam po sladach silikonu miedzy glowica a cylindrem ze cos juz bylo kombinowane...sam koszt nowego cylindra i tloka to okolo 300 zloty wiec pomyslalem ze jak bede wymieniac to na nowy bo to az tak drogie nie jest...
Na kupionym zapłonie naraku niby lepiej się zbiera. Tam jest hyba lekko wyprzedzony kąt zapłony lub inną mapa. Zmieniłem dyszę wolnych na 38 z powrotem, Cylinder był docierany ba takiej może i to ma wpływ poniekąt. I główną 72. Troszkę go dusi Ma to wpływ na pewno grubymi listkami membrany. Zmieniłem więc membranę z listkami z zestawu cylindra malossi....
Być może to zadziała pod warunkiem, że cylinder nie jest zniekształcony. Cylinder na nicasilu także potrafią się odkształcić i puszczać wodę/kompresje. Zamiast silikonu dałbym jakoś pastę uszczelniającą a podkładkę wykonał z miękkiego aluminium. Tłok masz oryginalny czy jakiś wynalazek podnoszący kompresję?
Odebrałem Wan-AW z remontu, zatarły się panewki i łożysko na wale. Obecnie są wymienione panewki, uszczelnienia, pierścienie. Zastanawia mnie, że gdy kręce kołem pasowym przy pompie to słychać uciekające powietrze jakby z pokrywy(tej, na której jest przykręcony manometr ciśnienia oleju). Test taki robiłem kręcąc ręką, nie podłączałem jeszcze kompresora....
ze zbiornika wychodzi tylko jeden wężyk, ten przez pompkę ręczną, powrotu nie ma. Przy gaźniku jest co prawda drugi wężyk ale do niczego nie podpięty, paliwo z niego nie leci ani nie wyczuwam żadnego podciśnienia ( wydaje się jakby był bezużyteczny, ale tak było jak ją kupiłem). Filtr paliwa ten który jest w zbiorniku na razie wyjąłem dla próby ale...
Witam mam problem ze skuterem Aerox a więc jakis baran (wcześniejszy właściciel) nie wiem co chciał zrobił wydaje mi się że gwint został zerwany i chcąc rozwiercić i nagwintowac na nowo przebił się do wewnątrz cylindra znajduje się to z dołu cylindra dokładnie na jednym z otworów szpilki do mocowania tłumika chciałem dać tam silikon termoodporny ale...
he panowie i panie :) właśnie poskręcałem kosiareczke i ...... chodzi jak ta lala na początku kopciła to fakt ale tu i tam pokręciłem i dymek znikł ale mam pewien problem , chodzi o regulacje prędkości obrotowej , musiałem zmienić miejsce tej śmiesznej sprężynki tam przy gaźniku , dorobiłem taki mały kruciec między przepustnice a miejsce mocowania linki...
Pozwolę sobie wtrącić, jeśli Kolega zatka dolot powietrza i silnik nie gaśnie, to wygląda jakby brał lewe powietrze. Najprościej sprawdzić i uszczelnić gaźnik-cylinder. Jeśli przylgnie są krzywe, nawet nówka uszczelka i silikony nie pomogą. Ja docierałem papierem na szybie przylgnię gaźnika, z cylindrem trudniej (bez demontażu), ale da się zrobić. Ja...
Tak 8 bar bez względu na pojemność. Czy to będzie skuter 50/70 czy też crossówka 450, to 8 bar musi być. Uszczelki nie powinny robić problemu. Chociaż z czasem lubią się na tyle spłaszczyć, że są wciśnięte w głowicę i założenie ich może skutkować zalewaniem cylindra wodą. Osobiście zawsze zakładam nowe, w ostateczności przesmaruje silikonem.
w C-330 nie ma większego problemu z wyciągnięciem tulei cylindrowych (zazwyczaj nie ma problemu bo spotkałem się raz z przypadkiem gdzie tuleja była tak zakamieniona i zapieczona w bloku że popękała i połupała się na kawałki przy wyciąganiu ale to miałem tylko jeden taki przypadek). Zrobić sobie prosty przyrząd : od dołu krążek z grubej blachy z otworem...
Popieram.... łożyska zawsze nowe... najlepiej z teflonowym koszyczkiem FAG lub SKF drogie ale coś za coś, uszczelniacze dwu wargowe corteco lub lepsze SOG brązowe na wysokie temp, Jeżeli cylinder ok, to tłok METEOR, lepszy niż oryginał... Silikon megagrey tylko nie dużo aby rowek od miski zapełnił + troczę nad, oraz delikatnie po zewnątrz uszczelniacze....
Kolektor rozebrany, pozostało tylko założyć uszczelkę i złożyć wszystko do kupy. Pytanie mam takie: czy element od kolektora, w którym znajduje się płyn chłodzący smaruje się jakimś uszczelniaczem, czy zakłada się normalnie uszczelkę. Pytam bo stara uszczelka od kolektora w tym miejscu była posmarowana czarnym silikonem.
Odległość cewki od koła magnesowego ustawiona???? Jak nie masz szczelinomierza to ustawa na wizytówkę. Masa uszczelniająca to zwykły czerwony silikon??? Powinna być Dirko albo Victor Rainz. Gaźnik do sprawdzenia, czyszczenia regulacji.
Wszystki dziękuję w module nużka od tranzystora trzymała się tylko na silikonie dolutowałem i po bulu.
Więc tak. Wyciągnąłem cylinder aby sprawdzić stan i jest ok, zero rys, przebarwień itp. Uszczelki mam wszystkie, dodałem jeszcze delikatnie silikon aby dokładnie uszczelnić i dalej nie pomogło. Właśnie powodem może być komora silnika, która jest nie szczelna lub uszczelniacze wału. A jak to sprawdzić?
Jeżeli dymi z odmy, to prawdopodobnie ma przedmuchy do komory korbowej. Cylinder, pewnie w nie najlepszym stanie, lub po prostu zarżnięty, no i ten nieszczęsny (czerwony) silikon w gaźniku. Informacja o spalinach w odmie, powinna być już w pierwszym poście.
Od strony sprzęgła jest olej i przy słabym simeringu może dostawać sie do cylindra. Wywalasz stare zakładasz nowe. Dobrze jest czymś posmarować aby łatwiej wlazło. Przy wkładaniu musisz uważać aby nie spadła sprężynka z simeringa. Potem pokrywę silnika tylko na coś musisz złożyć: uszczelka, hermetik, silikon czerwony. Nie jestem zwolennikiem hermetika...
Skoro wszystko sprawne to musi gdzies lewe powietrze łapać. Może własnie jak kolega zylax4 mówi ze przez ten silikon powstała nieszczelnosc w komorze korbowej, pomiędzy karterami, albo pod cylindrem. Choć jak wszystko jest dobrze skręcone to małoprawdopodobne. A simmeringi ruszałes? czy zostały nieruszane?
Nie było na forum bo dodałem dopiero po Twoim poście. :D Uszczelnienie misy korbowej to simeringi, pasta DIRKO (nie żaden silikon wysokotemperaturowy) na łączeniu połówek skrzyni i uszczelka pod cylinder. Części to musisz zamówić w serwisie, tanio nie będzie, chyba, że poszukasz jakichś używanych. Na OLX widziałem sporo części do tego modelu, używanych.
Silnik chłodzony cieczą d-60 chyba jeśli się nie myle chociaż w niektórych zdaje się można spodkać d-240. Kolego tpolo to nie spalona ropa leciała ci z tłumika a nie olej. Ze skrzynią ci nie pomoge niestety a jeśli chodzi o silnik to; czy dobrze założyłeś pierścienie, czy są przesunięcia na zamkach, jaki był na nich luz i czy to te co trzeba? Mogą być...
Moim skromnym zdaniem, przyczyny należałoby szukać w układzie popychaczy, ich napełniania olejem, ciśnieniu oleju. Generalnie efekt tego wszystkiego może być taki jakby zawory były za długie. Ważne też czy pod pokrywką/przystawką od wałków jest uszczelka czy ktoś zastąpił ją silikonem.
ten krócieć będzie wciśnięty czy wkręcony? - Musze popatrzeć na te chińskie gaźniki, jak się tak dało to warto spróbować. Kose kupiłem używana - nie wiem który rocznik, ale jest dość mocno sfatygowana - dałem nieduzo bo właśnie nie chciała pracować, cylinder widać ze robiony - nie wiem czy oryginał czy jakiś zamiennik, ale cos było robione bo widać...
Oki nie bede smarowal ale z glowicy musialem usunac spalony grafitowy smar fakt ze na tamtej uszczelce niebylo zadnego silikonu a 1 cylinder od strony kabiny przy zaworach swiecy byl zalany ewidentnie chlodziwem a pierwszy od strony lamp leko skorodowany tez tez przy zaworach i swiecy pewnie go zalalo :/ pozostalosc po uszczelce usunelem a teraz rano...
Witam ponownie po krótkiej przerwie, która była spowodowana remontem kosy.Powodów tej usterki było kilka: uszkodzony łącznik gumowy gaźnika i łapanie tzw. lewego powietrza ,uszczelniacze wału korbowego [zwłaszcza ten od strony sprzęgła], delikatny przedmuch na uszczelce cylindra .Części kupiłem oryginalne przy okazji wymieniłem łożyska i zrobił się...
Dziwnie wygląda ten sterownik Środkowy pin tego tranzystora V3040S nie jest nigdzie podłączony... wisi w powietrzu a raczej w silikonie. Gdzie koledzy znajduje się sterownik/komputer silnika w T4 1996 2.5 benzyna, 5 cylindrów, Syncro? Chcę spróbować połączyć ten pin 27 ze środkowym pinem kostki modułu zapłonowego, a nie wiem gdzie go szukać.
Możesz trochę spróbować je przytrzeć delikatnie papierem ściernym.Nie przesadzaj z tym jednak.Cylinder od strony gładzi ma tylko bardzo cienką powłokę utwardzoną.Pod nią masz już zwykłe aluminium.Tłok bezwzględnie do wymiany.Ideałem byłoby wymienić i cylinder..ale jeśli rysy są głębokie to i tak cię to nie ominie.Oczywiście żadnych silikonów do składania.Kup...
Witam. Kilka dni temu dostałem od kuzyna taka pilarkę Oleo-Mac GS 350. Po usunięciu kilku usterek - teraz nie mogę rozwiązać problemu wysokich wolnych obrotów. Nie reaguje na regulację śrubą T. Śrubą L - trzeba odkręcić ok. 3 obroty, ale i tak obroty są wysokie, a dalsze odkręcanie tej śrubki nie mniejsza ich. Wydaje się że reaguje dobrze na dodanie...
Jeśli zapłon i gaźnik nie pomoże i dalej będzie kopcić to pozostaje tylko branie oleju. Olej może brać nawet na uszczelce karterów szczególnie jak niechlujnie położono silikon lub poluzowała się śruba łącząca kartery pod magnetem.
Masa uszczelniająca musi być na całej płaszczyźnie przylegania, właśnie przy kanałach również. Tylko że absolutnie nie żaden normalny silikon, tylko taka specjalna płynna uszczelka. Najlepiej ściągnij sobie manual naprawy tego silnika, jest tam napisany typ uszczelki po którym będziesz mógł znaleźć zamiennik, oraz pokazane miejsca jej nakładania
Mam pewien problem ,otóż wymieniając okładziny hamulcowe w tylnym moście od Ify w-50 zauważyłem że jedna z gumek zewnętrznych chroniących cylinderek jest kompletnie rozwalona ,zniszczona . Cylinderek nie leje ,tak sobie pomyślałem żeby wykonać odlew z gipsu "dobrej gumy" i zalać ją silikonem . Czy to dobry sposób i jakiego silikonu użyć .Ewentualnie...
Założyłem dzisiaj nowy zawór membranowy(Tec Sport) i uszczelkę. Nic się nie poprawiło, jest jeszcze gorzej niż na starym zaworze. Nie ma siły jechać po odkręceniu manetki do końca przerywa i się nie wkręca. Czasami dam lekko gazu i gaśnie Niżej filmik: https://vimeo.com/179496784 Rozkręciłem jeszcze raz głowicę i cylinder. Tak to wszystko wygląda: http://obrazki.elektroda.pl/9686255000_1...
Właśnie nic nie mierzyłem ponieważ auto rodzinne więc założyłem, że nic nie było robione i to był błąd no cóż drugi raz już tego nie będę rozbierał bo czasowo nie dam rady a w koszcie uszczelek pierścieni itp jest używany silnik AER więc SWAP taniej wyjdzie. Do naprawy pokusił mnie niski przebieg 85.000[km] ale jak widać to nic nie znaczy. Zresztą ktoś...
Silikon nie wytrzyma , a tłoki nie wiem czy mają takie same wymiary jak w c360. Jak masz do wymiany 2 cylindry to kup 3 z 330 lub 360 w komplecie z głowicami i tłokami i zostanie Ci tylko rozwiercić główki korbowodów i dopasować wysokość.
Wymieniłem uszczelkę pod pokrywę zaworów , olej dalej z tyłu silnika ;-( Z tymi nowymi uszczelkami to totolotek,masakra jakaś,co druga uszczelka mi ciekła z tyłu na pierwszym cylindrze i lało. Albo za wąskie , albo za grube. Przestałem stosować te nowe uszczelki, przemywam stare, odtłuszczam silikon na 4 punkty i montuje. A jeśli mus to oryginał. 1.9...
Otworzyłem sterownik, płytka zalana czymś sprężystym (silikon, akryl, nie wiem). Poszperałem tu i tam, znalazłem zdjęcia, odsłoniłem tranzystory sterujące sekcjami cewki. Są dwa - jeden dla cylindra 1 i 4, drugi dla 2 i 3. Pomierzyłem i okazało się, że ten pierwszy ma zwarcie, więc jest do wymiany. Wymieniłem go na nowy, ale nic to nie dało. Iskry dalej...
Witam problem polega na tym że nie moge ustawić biegu jałowego w moim charcie. Romet ma podniesioną przepustnice prawie do połowy za pomocą napinacz linki gazu (bo śruba regulacyjna nie daje takiej możliwości) próbowałem regulacji iglicy przepustnicy, brak rezultatu nie wchodzi na obroty, na niskich dławi się. Simeringi zostały zmienione na nowe. A...
Mam pilarke husqvarna 340, która nagle przestała odpalać. Myślałem, ze to wina paliwa, kupiłem inne nic. Sprawdziłem, wyczyściłem gaźnik i filtr powietrza ,nic.Iskra jest., ale wymieniłem profilaktyczne cewkę ze świecą i tez nic. Wyjąłem cylinder, bez żadnych przytarć. Wymieniłem uszczelniacze z łożyskiem, fakt, zużyte. Uszczelniłem na specjalny silikon,...
Najprawdopodobniej moduł do wymiany. Był taki koleś co przyniósł mi go do naprawy i też miał takie objawy bo palił mu na małych obrotach na 2 cylindry i szarpał. Zależało to też od temperatury, a moduły te padały mu co rok i nie miał już cierpliwości. Uszkadzają się w nich scalaki VB921 i nie można ich u nas kupić. Uszkadzają się termicznie(nie stanowią...
Mam pytanie, czy można, i jeśli tak, to ile benzyny wlać w cylinder przez otwór świecy i czy pomoże? Założyłem nowy gaźnik, jest iskra, paliwo w wężyku z filtrem jest, w drugim nie. Gaźnik ma 3 wejścia na wężyk, ten z filtrem założyłem na środkowy mosiężny, drugi na dziubek od zaworu membranowego, 3 zaślepiony gumką. Wymieniłem też zawór membranowy,...
Witam. Mam dwa pytania odnosnie silnika WSK125. Otoz, kupilem silnik na zlomie. czesci byly ok. nie bylo tylko glowicy, ale to nie problem. pierscienie ok cylinder tez. ogolnie super. tylko wal korbowy byl bez bocznych blach. jak wiadomo musza one byc. przyspawalem z innej blachy, tylko pytanie jak to uszczelnic? silikonem czerwonym? i drugie pytanie...
Trzeba się wyposażyć w arkusz materiału na uszczelki np. krajowej firmy Gambit Materiału mam pod dostatkiem, tylko chęci do wycinania brak ale chyba jednak się wezmę i wytnę. :D Myślałem o zastosowaniu kleju anaerobowego, nie silikonu. Unikam silikonów bo trzeba ich stosować znacznie więcej i wyłażą na wszystkie strony..... Poniżej zdjęcia rozebranego...
Wału nie trzeba kupować nowego. Jeżeli ten od 50-tki jest OK, to wystarczy przerobić przeciwwagi. Tłok o wiekszej średnicy jest cięższy i w przeciwnym razie "zgubimy" wyrównoważnie. Silnik będzie bardziej drgał Pozostałe przeróbki/wymiany. Piszę z pamięci może coś umknąć. sorry. 1. Otwór w karterze, jak pisali koledzy, nalezy roztoczyć na średnicę ok....
Temat to już wykopaliska, ale w sprawie łożysk. Były oryginalne i to w bardzo dobrym stanie. Dokładnie pomierzyłem sam wał i cały dół łącznie z pompą oleju. Korbowodu nie rozbierałem. Kanał olejowy drożny, luz wzdłużny korobwód - wał korbowy jest nominalny. Po wypłukaniu oleju z łożyska igiełkowego, nie budzi zastrzeżeń. Złożony był na oryginalnych...
Nie do końca się z tym zgadzam. Membrana ma być płaska, nowe są elastyczne a oryginalna zesztywniała ze starości. Wypukła będzie zalewała silnik paliwem. Opisane przez Ciebie membrany można kopic bez problemu na Ebay-u. Równie ważna jest tez membrana z aluminiowym kółkiem, sztywna nie będzie otwierała zaworka lub będzie on cały czas otwarty co również...
silikon reinz silikon sanitarny silikon głowica
chiński pilarek spalinowy ściemniacz podłączyć kabel uszczelka bęben pralka
Zablokowany licznik w hulajnodze Motus Scooty 10 2020 - co robić? Światła mijania nie działają w Peugeot 407 - przyczyny i rozwiązania