Czarna sonda pomiarowa do masy a czerwoną wsadź do kapturka i zmierz czy podaje napięcia na zakresie DC oczywiście . A żeby sprawdzić oporność ustaw miernik na pomiar Ω i czarna sonda do masy a czerwona do świecy .
Oj, nie wydaje mi się. Nawet przy uszkodzonej sondzie nie będzie nadmiernie kopciła. Na złączu sondy ma być 450mV, sonda ta jest rezystancyjna ( nie napięciówka) Ociz, nie karmi się paliwem na lewo?
ecu<->sonda żółty - szary (masa sondy) biały - czarny (sygnał sondy) brązowo-czarny - biały (grzałka) czerwono-biały - biały (grzałka)
Wszystko się rozbija o początek i koniec uzwojeń. Schematy są trochę mylące, bo Chińczyk w zasadzie nie opisał, gdzie jest początek i koniec uzwojeń. Załóż, że na schemacie 2 jest to prawidłowo oznaczone. Używając rysunku drugiego, gdzie dwa czarne połączone są razem, uzyskasz zasilacz symetryczny. Połączenie dwóch czarnych to będzie masa. Oba czerwone...
Te napięcia mierzy się względem masy układu. Czarna sonda miernika podpięta najlepiej przy głównych kondensatorach filtrujących a czerwoną dotykasz kolejno wyprowadzeń tranzystora.Na schemacie jest zaznaczone jakie napięcia tam powinny być
Sprawdziłem: biały przewód sondy łączy się z niebiesko-czerwonym, czarny sondy z brązowym, szary sondy z pomarańczowo-fioletowym, czerwony sondy z pomarańczowo-zielonym, żółty sondy z jednym pomarańczowo-brązowym, Zostaje niepodłączony pomarańczowo-brązowy, ma on inne miejsce w gnieździe.
Miernik na zakres 200v DC czarna sonda miernika do GND a czerwona mierzysz punkty +28 i - 28V Pomiar na podlaczonym napieciu do wzmacniacza +,gnd,remote
Chodzi o to że na każdym tyrystorze zmierzyłem tak jak pokazane na zdjęciu czarna sonda na masie z brązowym kabelkiem czerwona sonda na śruby. Tam gdzie zaznaczyłeś w #35 wszędzie jest 1360. Czyli anody nie mają połączenia z masą, szukaj przerwy w połączeniu na ścieżce, te żółte strzałki.
Multimetr ustawiasz na 20 V napięcia DC. Sondy pomiarowe powinny być wpięte: czarna do GND, czerwona do pomiar napięcia (V). Czarną sondą dotykasz masy końcówki zasilania (zwykle to metalowa obręcz), natomiast czerwona sond do środka wtyczki zasilania.
Tam jest: czerwony - "test" czarny - sygnał lambda niebieski - +12 gaz biały - masa Zewrzeć czerwony czyli z rzystora pull-up wejścia procesora do masy - to jego funcja "test". Czarny podaje bezposrednio sygnal od sondy. Ja powlaczam pod czarny tester sondy lambda i reguloje to "cos", jedynie mozna regulowac reduktorem.
Powiększ sobie ten obrazek - to jest schemat do silnika ABU T4 - wtyczka, G39 - sonda Na pin T4/1 przychodzą przewody: od strony inst. biało-czerwony a od strony sondy biały Na pin T4/2 przychodzą przewody: od strony inst. brązowo czarny a od strony sondy biały Na pin T4/3 przychodzą przewody: od strony inst. czarny a od strony sondy szary Na pin T4/4...
Potwierdzam. Pierwsza sonda: 1 zielony - biały 2 żółty - biały 3 niebieski - szary 4 biały - czarny Druga sonda 1 niebieski - biały 2 szary - biały 3 zielony - szary 4 żółty - czarny Nr to oznaczenia z wtyczek. Pierwsza sonda to na schemacie B166, druga to B57. https://obrazki.elektroda.pl/2966402600_...
Wg tego co jest na elektrodzie: +3,3V We wtyczce 20/24 PIN musimy odnaleźć dwa kabelki - pomarańczowy oraz czarny. Czerwoną sondę przykładamy do pomarańczowego kabla, a czarną sondę - do czarnego. Odczytujemy pomiar.
A jak mierzysz napięcie w rzeczywistości ?? Woltomierz ma dwie końcówki pomiarowe jedną czerwoną drugą czarną. I woltomierze mierzy różnicę potencjałów jaka występuje miedzy czerwoną sondą a czarną. Czyli mierzy napięcie względem czarnej sondy. Np. odczyt 5V oznacza że końcówka czerwona ma o 5 woltów wyższy potencjał niż końcówka/sonda czarna. A ujemny...
1. Jak mierzysz napięcie (gdzie dotykasz czarną, a gdzie czerwoną sondą miernika)? 2. Jakie jest napięcie przy niepracującym silniku?, czy zmienia się po włączeniu zapłonu? Czarna sonda do minusa czerwona do plusa to chyba logiczne 🙂 na wyłączonym silniku pokazuje 12,8 na włączonym zapłonie 12,7 V
Sonda dwustanowa "zwykła" ma przeważnie cztery kabelki, np. dwa białe czarny i szary. Te sondy tak kosztują około 3 stówy. Szerokopasmowe mają więcej kabelków np. 6 i są dużo droższe.
sprawdź jeszcze tak Ujemną sondę multimetru podłączamy do wyjścia bazy (z reguły jest to czarna sonda), zaś dodatnią (czerwoną) wpierw do kolektora a następnie do emitera. Uzyskanie wartości w przedziale ~500-1500Ohm potwierdza prawidłowe działanie tranzystora.
Ustawić miernik na woltomierz, czarna sonda do zacisku com, czerwona do zacisku V. Mierząc napięcie na wyjściu, jeśli odczyt na mierniku będzie bez "-", to czarny przewód wskaże minus z czerwony plus. Jeśli z minusem to odwrotnie.
No więc tak: TPS- fioletowy S4- zielono czarny S3- biało brązowy S2- żółty S1- pomarańczowy T- czerwony (przy zwarciu z masą otwiera na max silnik krokowy) Lambda 1- zielony (do ECU zamiast sygnału z sondy) Lambda - czarny (do sondy) + - niebieski We wtyczce do krokowego( wtyczkę trzymasz przewodami do dołu i zatrzaskiem do siebie): od lewej: S1,S4,S3,S2...
Foliowy? 50uF? Gdzie w takim razie podłączałeś czarną sondę kiedy napisałem abyś podłączył ją do minusa C11 skoro twierdzisz że ten kondensator jest foliowy? Coś tu kolejne bzdury wypisujesz. Zrób wiec zdjęcie tego kondensatora wlutowanego w płytkę tak aby było widać jak jest wlutowany i zaznacz na zdjeciu gdzie była czarna sonda.
Dlaczego to się zepsuło to nie wiem. Zmierz oporność pomiędzy masą a punktem w którym normalnie był emiter Q901 (czerwona sonda do masy) oraz pomiędzy masą a punktem gdzie był emiter Q902 (czarna sonda do masy).
Miernik na zakres DCV 1000, czarna sonda do masy, czerwona na któryś styk lutowniczy podwójnego kondensatora elektrolitycznego (ten wielki w aluminiowej puszce). Tylko ostroznie !!! Tam jest ponad 250 V !!! Ale do czegokolwiek musisz wyjąc radio ze skrzynki. Pilnuj neonówką zera na chassis!
Sondę mierzysz nie na plus na akumulator , jak piszesz , tylko sygnałowy sondy /czarny/ i minus /masa/.
Teraz czy dobrze rozumiem: czerwono-czarny - Grzałka (+) różowo-czarny - Grzałka (-) Brązowy - masa Czarny - sygnał sondy O ile to co tam jest napisane jest prawdą to dobrze to rozumiesz. Dwukolorowe przewody to grzałka, czarny ekranowany to sygnał i brązowy to masa. Możesz dodatkowo zmierzyć napięcie między czarnym i masą na włączonym zapłonie, powinno...
Jaki czas wtrysku?
Dwa białe to grzałka, zmierz omomierzem, ma mieć kilka omów. Czarny to sygnał sondy, szary to masa sygnału. Dawniej sondy nie były regulowane przez sterownik (oczywiście obwód grzałki).
ustawiasz przełącznik miernika na prad stały do 2v, czerwoną końcówke miernika wpinasz w czarny kabel sondy (bez odłączania jej od instalacji) a czarną końcówke miernika do masy i na pracującym silniku sprawdzasz jaki jest odczyt na wolnych obrotach, jak i na wysokich (okolo 2500 obrotów)
Że sonda jest czarna to od spalin. Ile przewodowa jest ta sonda?Wczep się miernikiem i zobacz jakie wartości podaje.A czy jak ja odłączysz jest różnica jakaś? gibbiceps no tak
Ustawiam na 20 V. Czarną sondę do masy a czerwoną do bezpiecznika tak? Tak
fioletowy -sygnałz sondy lambda (czarny przewód) szary- emulacja na sterownik benzynowy
Tak, tylko trzeba zastosować odpowiedni system grzania dla sondy z grzałkami, 2 białe przewody, szary na masę auta, i czarny do sterownika.
Po prostu weź multimetr, ustaw go na zakres do 2kOhm i połóż czarną sondę na masie, a czerwoną na tej cewce. Taki pomiar powie ci więcej niż się wydaje.
Czerwona od góry i podaje 2,109, czarna sonda od góry i podaje OL
To, co zaznaczone (0-1V), jeżeli kable od sondy są koloru: czarny, szary i 2 białe.
Z tego co wiem i sprawdziłem kiedyś to grzałka jest zasilana cały czas niezależnie rozgrzana sonda czy też nie czy nie.Taka sonda czteroprzewodowa na napięcie 0-1V sama sobie generuje to napięcie na podstawie różnicy jonów tlenu w spalinach i w powietrzu atmosferycznym a dzieje się to dopiero w warunkach przewodzenia tych jonów czyli w temperaturze...
sondy boscha 5V mają cztery różnokolorowe przewody: żółty, czerwony, biały i czarny tego ostatniego nie jestem pewien, a sondy 1V dwa białe, szary i czarny to już na 100%, może być też że masz sondę trzyprzewodową to wtedy napewno jest 1V o ile mi wiadomo 5V nie występuje na 3 kablach
Czerwona sonda z czerwonym pinem i czarna sonda z czarnym pinem 6,86V Czerwona sonda z żółtym pinem i czarna sonda z czarnym pinem 16,47V Czerwona sonda z pomarańczowym pinem i czarna sonda z czarnym pinem 3,66V Czerwona sonda z żółtym pinem i czarna sonda z czarnym pinem 13,40V I to wyniki przy włączonym komputerze? Nie miałeś robić pomiaru z odłączonym,...
hmm... Wylutowujesz tranzystor. Ustawiasz miernik na pozycję http://obrazki.elektroda.net/14_12554725... Łapiesz czerwoną sondę w lewą ręke, czarną w prawą. Czerwoną sondę przykładasz na lewą nóżkę (1) tranzystora lezącego na plecach nogami do Ciebie, a czarną sondę po kolei do środkowej nóżki (2) i prawej (3). Obserwujesz wskazania ohmomierza.
Czarna sonda na masę i mierzysz po kolei cewki (szare kwadraty) na zakresie rezystancji. Wstaw zdjęcie pokazujące, która cewka daje jaką rezystancję.
Czarna sonda wpięta chyba w gniazdo od pomiaru prądu...
Nie potrafię przeprowadzić pomiaru napięć. To nie jest takie trudne ;). Można zainwestować w miernik uniwersalny (najtańsze kosztują ok. 20 zł) nie są super jakości, ale do tego celu wystarczy taki w zupełności. A sam pomiar jest prostszy niż budowa cepa - podłączyć zgodnie z oznaczeniami sondy do miernika (to mogą w sklepie nawet powiedzieć), ustawić...
Co spowodowało tak dramatyczną zmianę? Napięcia nadal niewiarygodne. Jak Ty to robisz? Miałes wskazać jakiego użyłeś miernika i na jakim zakresie. Zamiast tego podajesz kolejne bzdurne napiecia. Ja rozumiem że urządzenie jest niesprawne ale urzadzenia psują się w rozumny sposób i nawet w zepsutych urządzeniach napięcia mają sens. Te twoje pomiary nie...
sprawdziłem linie ESD od strony procesora w opcji czarna sonda na GND i miernik nie pokazuje żadnych danych. Tak powinno być. Jeśli odwrócisz polaryzację (czerwona sonda na GND), to powinno pokazywać wartości około 0,4-0,6 V. Te same wartości powinno pokazywać bezpośrednio na wyprowadzeniach złącza HDMI (tylko na pinach 2, 5, 8, 11 i 17 pokaże zwarcie,...
Za pierwszym czarna sonda masa głównego kondensatora a dodatnia pomiędzy diody albo za nie .a za drugim minus do anody a plus do katody pierwszej tak samo z drugą Dodano po 1 Dobra na dziś kończé do jutra
Witam Szybko i prosto sprawdzisz za pomocą np. Multimetra Uniwersalnego 20-30zł. Słuchawki zakłdasz na uszy i ustawiasz miernik na przejście (dioda). Sondami szukasz kanału np. Czarną sondę przypinasz do masy a czerwona szukasz kanału Lewego lub Prawego powinno być słyszeć pukniecie w słuchawkach.
Czerwona sonda na + kondensatora, lub + na mostku prostowniczym, czarna na bramke lub emiter tranzystora Q206 pokazuje 325 vdc Czarna sonda na mase (miejsce polaczenia 2 kodensatorow) a czerwona na kolektor Q202 pokazuje 325 vdc I w prawie kazdym miejscu na tych tranzystorach gdy przyloze koncowke miernika plusowego, to przez chwilke pokazuje napiecie......
jaki kolor kabli odpowiada za masę i za 12v po włączeniu zapłonu W samochodzie z 2024r - zaufasz komuś, kto odpowie na forum na Twoje pytanie ? Ryzykowne ! Użyj woltomierza. Podłącz ujemny zacisk (czarna sonda pomiarowa) do masy samochodu a czerwoną sondą dotykaj kolejno do złącza z przewodami. W instalacjach Toyoty, biały z czarnym paskiem (W-B) to...
Jeżeli masz sterownik Mono -Motronik , sonda jednoprzewodowa , przewód czarny , wisi na pinie 38 sterownika. Jak Motronic MP9.0 lub Magneti Marelli 1AV , sonda 4 przewodowa, dwa białe grzałka , czarny - sygnał , na 38 pin sterownika , szary /masa ze sterownika/ pin 15. Sterowniki instelacji gazowych - nie wiem co to jest.
czarny sygnal biale grzalka
Wyniki pomiarów: MOSFET 1: czarna sonda- dren czerwona sonda-źródło raz 734 mikrowolty, a raz nawet ponad 800, po przyłożeniu czerwonej sondy do bramki na 3 sekundy pomiar dren-źródło to 130 mikrowoltów. MOSFET 2: czarna sonda- dren czerwona sonda-źródło 700 mikrowoltów, po przyłożeniu czerwonej sondy do bramki na 3 sekundy pomiar dren-źródło to czasem...
Od sondy: dwa białe - grzałka , szary - masa , czarny - sygnał. Od wiązki poszukasz multimetrem.
Witam. W tych autach stosowane były sondy 1V. Jeżeli znasz się na mierniku możesz sprawdzić ją sam. Dwa białe przewody sondy to grzałka. Po odpaleniu auta powinno być na nich około +12 do +14v. Szary przewód to stała masa sondy. Możesz ją sprawdzić żarówka 12v5w podpiętą do + akumulatora a drugim końcem do szarego przewodu sondy (sonda musi być podpięta...
Czy podczas tych pomiarów ta sama czarna sonda była przykładana do emitera Q760R?
Teraz chciałbym wykorzystać te zasilające do podłączenia ładowarki usb. Jak rozpoznać wśród wielu plus i minus? Zasilanie 12 V to prawdopodobnie czerwony. Znajdź 12 V miernikiem jedną sondę (czarny) podłączoną do masy samochodu (metalowy element np. prowadnica siedzenia miejsce bez lakieru) a drugą sondą (czerwoną) znajdź ten na którym wskazanie będzie...
Te napiecia są do ponownego zmierzenia gdyż jest tam wiele błędów co do znaków napięć. Czarna sonda powinna byc cały czas na masie. Nie ma z tym problemu kiedy urzadzenie jest sprawne gdyż znaki napięć w sprawnym urzadzeniu są oczywiste. Jeśli urządzenie jest niesprawne już tak nie jest, dlatego jest bardzo ważne aby wszystkie napiecia były podane z...
Ruszałem przewodami przy podłączonym komputerze i nic się nie zmieniało. Białe przewody od grzałek raczej sprawne, bo rezystancja jest na wtyczce. Ale dobrze piszesz, że by sprawdzić przewody. Jutro sprawdzę ciągłość pary (szary, czarny) od sondy do wtyczki.
Pierwszy test, ustawiasz pokrętło multimetru na pomiar napięcia stałego, zakres 20V. Włączasz konsolę. Czarną sondę przykładasz do masy (np. śruby mocujące płytę główną), a sondę czerwoną przykładasz do pinu 9 LPC. Jeżeli miernik pokaże około 3.3V, to masz konsolę 1.4. Drugi test, pokrętło ustawiasz na pomiar rezystancji, zakres 200 omów. Wyłączasz...
Nie jestem pewien, miernik dość ...nietypowy, ale czy przypadkiem czarna sonda nie powinna być wetknięta w gniazdo z symbolem omegi? Spróbuj tak wpiąć i zewrzyj obie sondy. Jeśli wskazówka ustawi się w skrajnej prawej pozycji jest nadzieja że takie podłaczenie będzie poprawne. Wtedy możesz spróbować ponowić pomiar grzałki. Skale masz opisane - w położeniu...
Witam. Wymieniam sondę pierwszą w zafirze 1.8 16v.. Kolory kabli wiązki samochodu Grubsze to czerwono biały i czerwono brązowy... Cieńsze brązowy i brązowo czarny. Sonda magneti... Dwa białe, czarny i szary przewód... Wie ktoś jak je dobrze połączyć...
Jeśli chcesz mierzyć napięcie to na zakresie 20V DC, czarna sonda do masy, a czerwona do styku czujnika (ale nie możesz odłączać od niego przewodu). Jeśli chcesz mierzyć rezystancję to na zakresie 2kOhm i czarna sonda do masy, a czerwona do styku czujnika ale kabel musi być odłączony. Jeśli czujnik ma dwa styki to mierzysz napięcie lub rezystancję między...
Udało mi się zmierzyć potencjometr: 1kombinacja 2kOhm, 2 10kOhm, 3 0,1kOhm( i nie istotne czy skręcony na min czy rozkręcony na max te same pomiaru, rezystancja zwarciowa, na frez wychodzi 20VDC im bardziej zwiększam moc obrotów tym Volty spadają, to niska różnica bo tylko o 5 volt ale jednak. Może wyraziłem się nieprecyzyjnie,, odłącz wtyczkę od potencjometru...
Tam gdzie dochodzi 1 przewód czerwono-czarny przykładasz jedną sondę miernika,a drugą przykładasz tam gdzie są dwa ostatnie na kostce(góra i dół,przewód żółty i zielony).Tam powinno okresowo pojawiać sie napięcie raz między czerwono-czarnym a zielonym,a następnie między czerwono-czarnym a żółtym.Pozdrawiam.
To znaczy, że przy pomiarze napięcie czarna sonda była wetknięta w gmiazdo COM natomiast czerwona w V/Ώ/f .
Tak ważny mostek wyjściowy /czarna kostka przy przodzie urządzenia. mierzymy multimetrem na symbolu diody. środkowa śruba czerwona sonda i mierzymy z 1 i ostatnią śrubą i na odwrót. czarna sonda na srodkowej i znowy 1 i ostatnia sruba napiecie wsteczne jest ok 0, 300 jesli dioda sprawna przelaczamy na elektrode, jesli brak napiecia na wyjsciu. miestety...
Hyundai i30 z instalacją LPG Błąd P0420, druga sonda lambda, odłączony kabel czarny (sygnałowy) od sondy i błędów nie ma, i wszystko jest ok, a na wykresie cały czas widać, że sonda 2 cały czas pracuje.
Polecam interfejs OBD2 na bazie ELM327 , pełno tego na każdym portalu aukcyjnym, obejrzysz nim pracę sondy czy korekty zasilania . Oznaczenia przewodów w Twojej sondzie typowe : Czarny- sygnał wyjście (0-5V) Czerwony- (+) grzałka Biały- (-) grzałka Żółty- sygnał wejście Na biegu jałowym sonda może nie oscylować, najlepiej jej działanie sprawdzać na...
Nie musisz szukać przy sterowniku. ECU <-> sonda, czerwony <-> biały - plus grzałka, żółto czarny <-> biały - masa grzałka, czarny <-> szary - masa sondy, biały <-> czarny - sygnał sondy. Tak to powinno być podłączone, tylko że po tych kombinacjach mogło coś paść.
Próbowałem zmierzyć napięcie ale nic nie pokazuje. Przy włączonym "dinksie"? Sprawdź w miejscach zaznaczonych strzałkami. Czarna sonda (GND) tam gdzie czarna strzałka. Czerwona do czerwonej. https://obrazki.elektroda.pl/9267071400_...
Czerwona sonda po srodku czarna na boczne jest 0 w tej diodzie z koncowma ct po zamianie, czarna sonda po srodku czerwona na boki na obu nozkach jest wartosc okolo 450(mam multimetr ale nie mam tegk typowego testu diody, tylko cos podobnego dziala tak samo). Za to w tym z koncowka ctr dziala tylko jak jest czerwona sonda po srodku I czarna na krance,...
Białe kable to grzałka, podłączasz je do masy i +12V, natomiast czarny to wyjście sygnału z sondy do ECU Pzd
Po przyłożeniu czerownej sondy, i czarnej do obudowy tego kondensatora, na każdym tranzystorze jest jakieś małe napiecie(0,02- 0,10), zakładam że to błędy pomiarowe, lecz nie wiem czy dobrze zrobiłem, czy mam przyłożyć czarną sondę do tej części obudowy kondensatora, gdzie jest pojedyncza nóżka, czy może do nózki -, bo te klipsy co go trzymają nie są...
A ten pomiar na wyjsciu glosnikow to tak jak zawsze czarna sonda do masy a czerwona w miejsce pomiaru?
Zdjęcia wrzuciłem takie, żeby nie było niedomówień, że coś zmierzyłem nieprawidłowo. Wymieniłem kondensatory elektrolityczne C2 i C5 na nowe o takich samych parametrach. Przy pomiarach masę (czarna sonda COM) biorę z masy układu 78m05 (środkowy pin) Wlutowałem nowy LNK, napięcia takie: (5) - 328 V pozostałe - 50 V (falujące) Napięcia na 78m05: lewa...
Długość od końca gwintu do ostrza: 11.6 mm Średnica zew. gwintu 1.35 mm. Pachnie to M1.4 Średnica czarnego plastiku: 4.6 mm Średnica sondy na którą nachodzi czarny plastik: 3.4 mm Skok gwintu - przymiar 0.4 mm który mam nie pasuje, podobnie jak 0.45, 0.5. Do którejś sondy TESTEC dostałem zapasowe końcówki. Ogólnie bardzo lubię TESTEC bo daje akcesoria....
Dziękuję za zainteresowanie. Tak, czarne to przekaźnik yx202-s-105dm, obok jest tranzystor s8050 d331. Jak mogę sprawdzić ten tranzystor? Poczytałem w Internecie i z tego co rozumiem tranzystor należy sprawdzać w czasie pracy urządzenia czyli w moim przypadku mam na to sekundę i zastanawiam się czy mój multimetr za 20 zł zdąży w tym czasie w ogóle coś...
Tak napięcia są identyczne . Tak to wygląda. Nornalnie mierzyć B-sonda czarna E-sonda czerwona przy włączonym amplitunerze? https://obrazki.elektroda.pl/3678402800_... Dodano po 3 Napięcie między E i B w obydwie strony pokazuje 0,000
Czarna sonda (COM) do czarnego kabelka, czerwona sonda (V) do żółtego. (czerwonego dla 5V). Zmierzyć przed testem oba napięcia 5V i 12V, oraz kilka razy podczas testu ( z 5 minut). Podać wszystkie wyniki pomiarów.
Jak 2 białe, czarny i szary, to sonda 0-1V, jak czerwony, żółty, biały, czarny, to 0-5V
Musisz zmierzyć rezystancje na cewkach i bezpieczniku lub B1 (to też cewka/dławik) względem masy czyli czarna sonda do pola gdzie są śruby mocujące elektronikę matrycy a czerwona do cewek. Podaj wyniki pomiarów.
Diody THT na jasnej stronie płyty widzę dwie, czarna końcówka od strony paska wyświetla 552, (557 druga), odwrotnie nic nie wyświetla. kondensator 10uf 400v czerwony plus czarny minus wyświetla 432, odwrotnie 390 = czyżby tu był problem? Diody na zielonej stronie SMD są 4 z napisem UM07 pomiar czarna sonda na pasku diody 1.389 2.468 3.466 4.553 Pomiar...
Najlepiej sprawdza się to miernikiem.A jest to przewód czarny.
Zmierz napięcia na wszystkich pinach LM393P, mierz do masy, czyli czarna sonda na pin 4.
Siedzi w nim taki oto zasilacz: Więc należy go sprawdzić multimetrem (czarna sonda do: CON a czerwona do: +V). Pozdrawiam.
Musi być chyba błąd w takim razie w opisie że jest PNP. To jednak raczej PNP bo jak mierzę czarna sonda do Bazy to jest przejście między emiterem i kolektorem około 900Ω, jak dam czerwoną sondę do bazy to pokazuje 0Ω. Zwarcie jest między kolektorem i emiterem. https://obrazki.elektroda.pl/5411963400_...
Czarny przewód (sondę) do "COM" a czerwony do "VΩmA" - potem ustawiasz albo na sprawdzanie ciągłości obwodu jeżeli taką opcje masz albo na mierzenie rezystancji. Przykładasz sondy do zacisków kolumnowych i sprawdzasz czy miernik pokaże ciągłość obwodu czy też nie - tak samo w rezystancji - powinien wskazać wartość zbliżoną głośnikowi - czyli jeżeli...
Ustaw na 200 Ohm zakres. Czarna sonda do obudowy gniazda USB np., czerwona sonda pin 4.
Jeżeli jest to sonda starego typu z 4 przewodami a nie szerokopasmowa to Niemiec ma rację. Ma oscylować gdy silnik jest ciepły i masz stale obroty - nie ważne czy to bieg jałowy czy 2000 czy 4000 obr/min. Przy pedale w podłogę w czasie jazdy ma pokazywać ok 0.8V a przy hamowaniu silnikiem tak do 2tys obr/min powinna pokazać 0V. Mowa tu o starym typie...
Czerwona sonda „ + ” miernika lub zasilania. Czarna sonda ” - „ miernika lub zasilania. Zdjęcie nr1 Pomiar napięcia -5,6V. http://obrazki.elektroda.net/98_12357313... Zdjęcie nr2 Zasilenie układu z innego zasilacza. http://obrazki.elektroda.net/45_12357314...
Masz trzy białe? Chyba dwa białe i szary oraz ten czarny - sygnałowy. Mówimy o przewodach od sondy , a nie od ECU. Nastawiamy multimetr na 2V prądu stałego , plus podpinamy do czarnego przewodu minus przyrządu do SZAREGO lub masy . W czasie pracy rozgrzanego silnika na wolnych obrotach sonda oscyluje z częstotliwością 1 Hz napięciem od 0,2 do 0,8V.
Sprawdź, czy linia 3,3V ma zwarcie do masy, czy nie. Czarna sonda do masy tej płytki, a czerwona do ścieżki 3,3V tej płytki, miernik na zakresie ,,dioda", TV wyłączony. Czarna sonda do PIN-U 2, czerwona do PIN-u 30, wynik 859. Drugi pomiar czarna do PIN-u 2, czerwona do PIN-u 47 w IC1102, wynik 859. Płytka nie była wpięta do tv, bo dostęp do tych ścieżek...
czarna sonda do zacisku z masy, a czerwona sonda do plusa.... Tak podłącza się woltomierz.
Mierzylem tak.ustawilem test diody na multimetrze czarna sonda do - czerwona do + pokazalo ponad 1V zamienilem sondy czarna do + czerwona do - pokazalo .0L V. Dodano po 1 Przy rozwartych miernik pokazuje 0L v przy zwartych wlancza sie buzer i pokazuje 0.000 V
Jakie 5M ? Dioda F16C20C ma - środkowa nóżka a + po bokach ( miernik na pomiar diod i czarna sonda na środkową nóżkę a czerwona na boki natomiast dioda F16C20A ma + w środku ( czyli czerwona sonda ) a czarna po bokach.
T213 jest + , T215 - , T214 + , T216 -. Mierzone tak że czarna sonda na obudowę a czerwona na kolektor.
Jak wtykam w minus gniazda głośnikowego czarną sondę a w plus czerwoną to wtedy napięcie są dodatnie. Wychodzi więc na to, że w tym poście co zamieściłem zdjęcie podałem napięcia na odwrotnie wetkniętych sondach.
Ok, Teraz podłącz czarną sondę do nóżki 10 układu IC103, czerwoną do nóżki 11 i sprawdź czy coś zmienia się we wskazaniach miernika, kiedy wciśniesz Equal, oraz kiedy wciśniesz np. Volume. To samo powtórz dla nóżki 12. Czarna sonda cały czas na nóżce 10
są sondy 1V i 5V ta na zdjęciu jest 5V Czarny- sygnał wyjście (0-5V) Czerwony- (+) grzałka Biały- (-) grzałka Żółty- sygnał wejście
No to sprzeczne info... Orginalna to 06A906262Q, długosc 975mm, 4przewodowa. 2 białe, czarny, siwy..
seba3033 Jak sprawdzić polaryzacje ? Mierzysz napięcie stałe pomiędzy dwoma punktami otoczonymi pentelką przez użytkownika deksta84. - jeśli wynik odczytu jest liczbą dodatnią to - masz na czarnej sondzie a + na czerwonej - jeśli liczba jest ujemna to jest odwrotnie. Czarna sonda do wejścia COM, oczywiście. Pozdrawiam
Na tej "sprężynce" jest 6-7kV napięcia i to wystarczy na przebicie izolacji przewodu sondy od multimetru.
przeglądarką czarna poświata czarna świeca czarna
szyba przednia odkurzacz uszczelki schematy podłączenia alarmu
samsung ue55d8000 toshiba 32l4353d
Pilarka łańcuchowa nie wyłącza się - przyczyny i diagnostyka Brak grzania wody w zmywarce Siemens - przyczyny