Proszę sprawdzić przewod czarno bialy czy nie jest zwarty do masy gdy stacyjka jest przekręcona na zapłon
Mam alarm BOXER SP 300 - w schemacie jest wzmianka o czarno bialym przewodzie: "6. Czarno bialy przewod - wyjscie masy max 500mA gdy alarm jest uzbrojony. ( W chwili uzbrojenia alarmu na przewodzie tym pojawia sie masa ukladu ). Podlaczenie modulu zamka centralnego - model 802. wg instrukcji modulu." I teraz pytanie - to da sie do tego podlaczyc centralny...
chcę zamontować komplet do Mazda 5 z 2010r).Mam wiązkę z bezpiecznikami i przekaźnikiem. Ale z przekaźnika wychodzą z niego trzy przewody, które nie wiem gdzie podłączyć tj. czarny ;czarno/czerwony i czerwono/biały. Zatem nie wiem co to za kable, oraz jak podłączyć wiązkę do climatronika. do mazdy nie pomoge ale w VW sprawa wyglada tak ze przecinasz...
Powinno dać się naładować popularnym modułem TP4056 podpinając pod czerwony i czarny przewód (biały przewód to zapewne czujnik temperatury).
Dzieki za odpowiedz ale nic z tych zeczy , sprawdzilem na drugim TV jest wszystko w pozadku. Znaczy ze uszkodzenie jest w TV. Z tylu tv sa wejscia : DVD IN , gniazdo zielone z literka Y, niebieskie z literami CB, czerwone z literami CR, obok gniazda AUDIO OUT biale z L i czerwone z R, nastepnie AV IN L/MONO gniazda bialy z literka L , czerwony z R oraz...
Posiadam vectre z 91 r centralny zamek to kienker chyba tak sie to pisze 5490 a nowy to sterownik to czs01 tylko sęk w tym ze nie moge sie polapac w kablach nowy centralny na 6 przewodow 1 zasilanie 2 masa 3 wyjscie na sterowniki 4 wyjscie na sterowniki 5 wyjscie na syrene 6 wylacznik krancowy Prosze o jakakolwiek pomoc moze jakis schemat orginalnego...
a jakiś uniwersalny regulator Może by się coś znalazło, nawet z tego co pokazał kolega (at)wojtek 9007 , ale nie znamy mocy, prądu ani napięcia dla tego silnika. Rozbierz kluch, obejrzyj czy ma tabliczkę znamionową (naklejkę z parametrami), może znajdziesz na nim jakieś wskazówki, które by nam pomogły. Ogólnie silnik krokowy możesz zasilić prądem zmiennym,...
Dziurka pod L i dziurka pod strzałką są ze sobą połączone wewnątrz. Tak że nie ma znaczenia czy pod L czy pod strzałką będzie wciśnięty przewód i to ma zadziałać. To samo ma się do górnych dziurek.
Sterowanie zamka masą (przewody centralki łączysz według pierwszego schematu z instrukcji): - podłączyć do żółto-jasnoniebieskiego przewodu (zamykanie - w twojej centralce to biały) i fioletowego (żółto-zielonego) przewodu (otwieranie - w twojej centralce to biało/czarny) znajdującego się w wiązce przewodów wewnątrz drzwi kierowcy. Jeśli ma działać...
Na zdjęciu widać, że w 6 pinowej wtyczce masz biały i biało czarny przewód, podają one masę na zamykanie i otwieranie. Są tam jeszcze: żółty i żółto/czarny. Zapewne podłączone do stałej masy. Sprawdź to połączenie. Następnie podaj masę raz na biały, a raz na biało/czarny przewód. Zamek powinien działać. Przekaźniki do sterowania zamkiem są naprzeciw...
Jak masz reakcję zamknij otwórz, to nie musisz dawać rezystora. Swój sterownik łączysz według schematu F2 biały podłączasz do jednego przewodu, biało czarny do drugiego przewodu, które znalazłeś, jak będzie działało odwrotnie, zamieniasz miejscami.
Schemat 1 - "sterowanie masą" Podłącz przewód [biały - "zamknij"] do przewodu Beżowego (poz. nr 9), a przewód [biało/czarny - "otwórz"] do przewodu Pomarańczowego (poz. nr 17) w czarnym złączu 40-stykowym na module sterującym nadwozia, pod deską rozdzielczą, po stronie kierowcy.
O ile dobrze widzę, to ten biały przewód służy do obsługi cewki przekaźnika, a ten z kolei załącza napięcie sieci zasilacza (stąd też oznaczenie RLY-P). Wygląda na to, że to jakieś zabezpieczenie zasilacza w ten sposób, że bez podłączenia LEDów (albo uszkodzenia) zasilacz nie pracuje.
Jeśli z jednej lampy wychodzi czarny i biały przewód, to połącz wszystkie białe do jednej szybkozłączki, a wszystkie czarne do drugiej szybkozłączki. A od nich do zasilania.
czerwony + czarny - biały sygnał
[url=https://www.google.com/search?clien...
przewód biały (2) i przewód czarny (5) .Podpinasz do Auratona na styki COM i NO. Przewód biały(1) wypinasz w kotle z listwy ,natomiast zostawiasz (R) i (-). Wszystko oczywiście po odłączeniu kotła od zasilania .
Problem rozwiązany. Dokładnie z lewej strony idzie wiązka kabli. Podpiąłem się pod kanapą przewód światła wstecznego jest koloru "czarno-biały, cienki przewód". Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
http://obrazki.elektroda.pl/5566140300_1... mówisz i masz ale to zwykłe USB czarny- masa czerwony -5v zielony - data - biały - data+
Jak widać potencjometr z wyłącznikiem - możesz złączyć ze sobą biały i czarny przewód na stałe. Ale biały z czarnym-czarnym czy czarnym-czerwonym ;)
Przewody opisane na schemacie centralki jako interfejs centralnego zamka: - pomarańczowy i pomarańczowo/czarny nie podłączasz, - żółty i żółto/czarny podłącz do masy, - biały i biało/czarny podłączasz do przewodów białego i brązowego w wiązce zamka centralnego (opisane jako sterowanie manualne). Jeśli w instrukcji alarmu nie ma pisanych pinów wejść...
Zanim cokolwiek zaczniesz, Twój zasilacz ma na wyjściu 25-40 V=, a kontroler pracuje w zakresie 5 V-24 V=. Dobrym posunięciem byłoby kupienie innego zasilacza. :) R+ (Czerwony przewód): Plus (+). Y- (Żółty przewód): Może być dla określonego typu sterowania. W- (Biały lub czarny przewód): Minus (-).
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
Witam, czarny przewód to minus (masa) czerwony przewód to plus biały to załączenie wyświetlacza, podłączony powinien być do plusa, jeżeli przewody czarny i czerwony będą podłączone na stałe a biały pod plus po stacyjce wyświetlanie będzie tylko wtedy gdy włączony jest zapłon.
Na blokadzie powinny być wytłoczone oznaczenia jej wyprowadzeń: C N i L . Do C idzie biały, do N czarny , do L niebieski .
Powiększ sobie ten obrazek - to jest schemat do silnika ABU T4 - wtyczka, G39 - sonda Na pin T4/1 przychodzą przewody: od strony inst. biało-czerwony a od strony sondy biały Na pin T4/2 przychodzą przewody: od strony inst. brązowo czarny a od strony sondy biały Na pin T4/3 przychodzą przewody: od strony inst. czarny a od strony sondy szary Na pin T4/4...
Bez miernika nie podjął bym się wymiany tego przewodu (spotkałem się z "chińskimi" przewodami lutowanymi do wtyku na "chybił trafił", biały - , czarny + ) Polaryzacja w większości zasilaczy HP jest oznaczona na tabliczce znamionowej.
Witam . Potrzebny jest kondensator 3µF/ 380V (może być od świetlówki) , podłączony z uzwojeniem 250Ω (przewód biały i czarny) . Przewody czerwone podłączamy do sieci . Na początek warto podłaczyć przez żarówkę 150-200W. Pozdrawiam .
Nie rób "pajęczyn" odłącz wtyczkę MA pod "maską" w tej wtyczce MA znajdź pin 9 (biało-czarny przewód), odłącz złącze regulatora przy alternatorze i sprawdź pomiędzy MA9 a pinem 3 regulatora (biało-czarny) czy: - jest ciągłość obwodu - nie ma zwarcia do masy
Od oparcia miałem dwa przewody biały i biało-czarny. Od siedzenia miałem trzy przewody czarny, biały i biało-czarny. Podłączyłem zgodnie z kolorami i został czarny. I to on mnie zastanawia
Stawiam na mrówki, naniosły ziemi do nieszczelnych połączeń stąd ten nadmiarowy pobór prądu. Nie wykluczam uszkodzenia izolacji kabla jeżeli jest czarny lub przewodu koloru białego.
Czarny przewód ze sterownika do czarnego w kostce. Biały do niebieskiego. Przewód PE czyli zielono żółty zostaw w spokoju. Kolego, przewód PE nie jest tam dla ozdoby! 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady (...).
Dlaczego u niektórych producentów sprzętu przewód ochronny to czarny lub biały? czarny lub biały to nie jest oznakowanie przewodu ochronnego w Polsce i UE
Napięcie 3,7V Czerwony + Czarny - Biały czujnik temperatury Może istnieć konieczność wstawienia rezystora między + a biały inaczej możesz mieć kwiatki typu 'wrong battery' rezystor dobrać doświadczalnie 10-47kohm
Masz miernik uniwersalny? ustaw go na pomiar ohm, stacyjka na pozycji: OFF: zobacz gdzie na stacyjce jest 0 ohm (lub 2-3ohm zalerzy od miernika, ale codzi oto że ma przewodzić) to przylutuj w te miejsca przewody czarno-biały i zielony ON: (to samo co wyżej) tylko w te miejsca przylutuj przewody czerwony i czarny.
Może to pomoże: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
124 nigdy nie miało w liczniku złącza okrągłego, dwudziestopinowego. Jeżeli myślisz o złączu PIĘTNASTOPINOWYM, to: 1 brązowy 2 zielony 3 niebiesko-czarny 4 niebiesko-zielony 5 brązowo-czarny 6 czarno-czerwono-fioletowy 7 biały 8 różowo-czerwony 9 niebieski 10 dwa przewody brązowo-czerwone 11 brązowo-biały 12 brązowo-żółty 13 szaro-fioletowy (dwa przewody)...
Przewód biało-czarny to prawdopodobnie minus, a biały to plus.
Witam ! Cytat: "Rezystancje: Biały-Czarny 26 Ohm Biały-Niebieski 25 Ohm Biały-Różowy 35 Ohm Czarny-Niebieski 50 Ohm Czarny-Różowy 60 Ohm Różowy-Niebieski 10 Ohm " To jest schemat Twojego silnika: http://obrazki.elektroda.pl/7590448400_1... Kol. Arelektroda napisał abyś użył żarówki jako zabezpieczenia przed spaleniem silnika ( na czas...
Wszystko jest prawidłowo. Tu masz schematy rożnych opcji podłączania. Ty potrzebujesz sterowania siłownikiem czyli musisz dorobić te dwa brakujące przewody czyli pomarańczowy i pomarańczowo czarny i je podłączyć do masy a przewody żółty i żółto czarny do plusa. Następnie przewody biały i biało czarny łączysz z niebieskim i zielonym od siłownika, a który...
Biały - czerwony 28.3 om Biały czarny 08.4 om Czerwony - czarny 36.1 Uzwojenie główne jest więc miedzy białym czarnym, pomocnicze między białym i czerwonym. Czyli zasilanie dajesz na przewody biały i czarny, kondensator między czerwony a czarny.
Podłącz wyjście sterownika według pierwszego schematu (sterowanie impulsami masy). Sterowanie zamkiem jest na żółto-niebieskim przewodzie na pozycji nr 5 (lub nr 2), znajdującego się w zespole przewodów wychodzącym z fioletowo/białego złącza konektorowego, położonego po lewej stronie. Ten przewód służy jednocześnie do zamykania i otwierania. Przewód...
Witam, poszukaj na słupku dzrzwiowym lewym przewodu białego i żółtego lub biało/czarny i żółto/czarny. To są przewody sterujące plusami centralny zamek. Pozdrowionka
Sterowanie masą, przecież widać że przełączniki podają sygnał z masy. Sterowanie z pilota do przewodów czarno-czerwony, czarno-biały.
Załączam widok skrzynki, ona chyba jest w komorze silnika. Sprawdź, czy dobry jest pierwszy przekaźnik EFI Main Relay. Jak zmostkujesz styki nr 3 i 5 przekaźnika to tak jakbyś włączył zapłon. Sprawdź czy będzie napięcie na zółtym przewodzie po zmostkowaniu styków przekaźnika. Możesz też sprawdzić, czy po włączeniu zapłonu cykają oba przekaźniki tzn....
Odłącz biało czarny przewód na module. Odpowiada on za gaszenie po wyłączeniu stacyjki,pojawia się na nim wtedy masa. Na moduł powinny wchodzić sygnały:masa z silnika,impusy masy z impulsatora w momencie kręcenia, napięcie z magneto,sygnał masy gaszenia,oraz przewód na cewkę. Trzeba to posprawdzać.
Jaki model płyty. W instrukcji powinno być opisane. Prawdopodobnie od lewej będzie czerwony, biały, zielony, czarny.
Rownolegle podlaczasz wyjscia na kierunkowskazy do przewodow czarno-bialy i czarno-zielony
Masz rację "neo2k", sterowany jest +. Zółto-czarny zamknięcie, biało-fioletowy otwarcie. Przewody są przy nogach kierowcy po lewej stronie.
Czyli nie nadaj się do internetu na linii telefonicznej bo nie jest parowany Taki przewód stosuje się w alarmówce czy domofonach.
panasonic czarno bialy monitor czarno bialy telewizor czarno bialy
schemat ładowarki ogniw mercedes świeca żarowy philips przesuniety
terminal płatniczy spawarka porównanie
Xiaomi Scooter 5 – piszczenie powyżej 30 km/h po tuningu, jak wyłączyć overspeed beep? BMW 530i – komunikat o baterii, drgania silnika i spadek mocy, alternator, akumulator, IBS