Pytam o podłączenie uniwersalnego sterownika do oryginalnego. Jesli chcesz zostawić tę oryginalną centralkę i do niej podłączyć uniwersalną, to spróbuj się podłączyć do jej sterowania, czyli przewody czarno-pomaranczowy (BO) i czarno-rózowy (BK). Podaj na nie masę i zobacz, czy centralny zamyka i otwiera, i jeśli tak, to podłącz się do nich z uniwersalną...
czarno/pomaranczowy - zamknij czarno/zielony - otworz czarno/niebieski - bagaznik niebiesko/czerwony i niebieski - kierunkowskazy
Czarno - pomaranczowy i czarno - zielony w kostce do centralki to otwieranie i zamykanie biąło - pomaranczowy to plus czarny to masa
domel45 , problem lezy w jednyych lub obydwu drzwiach i jest to mikrostyk w zamku który odpowiada za wysterowanie zamka . przewód czarno pomaranczowy i czarno zielony to impulsy sterujace które lecą do GEM . przetnij ten przewód czarno pomaranczowy w którychs drzwiach i zobaczysz które są uszkodzone. wystarczy niewielki sygnał masy a zamki się steruja...
https://obrazki.elektroda.pl/3617478300_... Czarny żółty masa Zielony żółty plus po zapłonie Pomarańczowy żółty plus stały Pomarańczowy czarny do licznika, prawdopodobnie podświetlenie Czarny pomarańczowy do GEM i PCM , prawdopodobnie led od immo.
Pierwszy: pomarańczowy, pomarańczowy, czarny, złoty Drugi: złoty, czarny, pomarańczowy, pomarańczowy Drugi to samo co pierwszy, tyle że przeczytane od tyłu. Czyli oba są takie same - metalizowane 33 ohm 5% prawdopodobnie 3W.
Moduł GEM(za schowkiem od strony pasażera) -szara kostka---czarno-pomarańczowy(drzwi tylne pasażera) -zielona kostka---czarno-czarno-pomarańczowy(drzw... tylne kierowcy) -biała kostka---czarno-czerwony(drzwi przednie kierowcy) -biała kostka---czarno-zielony(drzwi przednie pasażera) -niebieska kostka---niebieski,niebiesko-czerwony(ki...
sterowanie jest na bank czarno zielony i czarno pomaranczowy oczywiście masą , masz uszkodzone mikrostyki w zamu dlatego takie cyrki. podłącz te dwa i będzie git ale musisz przeciąć je dodatkowo w wiązce między drzwiami a autem z obu stron aby pozbyć się sterowania z kluczyka i tej usterki. działa na 100%
Wracając do kodu tegoż opornika, to jeżeli jest tak jak widać, czyli brązowy, czarny, pomarańczowy i złoty, wartość opornika wynosi 20kΩ (tolerancja 5%). Ja optowałbym raczej "czerwony, czarny pomarańczowy".
jeszcze dla pewnosci przejrzalem schemat i z tego co wynika to w wtyczce zasilajacej powinienes miec rozstawione przewody nastepujaco: 1 POMARANCZOWO / CZARNY +12 z akumulatora (tu podlacz pamiec radia) 2 CZARNO / ZIELONY - MASA 3 NIEBIESKO / CZARNY lub odwrotnie + 12 po stacyjce (tu podlacz zasilanie radia) 4 BIALO / ZIELONY przyciemnienie wyswietlacza...
r-20 żółty fiolet czerwony złoty r-21 żółty fiolet pomarańcz złoty r-19 brąz czarny brąz złoty r-6 brąz czarny pomarańczowy złoty r23 brąz czarny pomarańczowy złoty r22czerwony czerwony pomarańcz złoty
Czarno/zielony otwieranie, czarno/pomarańczowy zamykanie.
odkreciłem od kierowcy i po przyłozeniu masy na pin 16 dalej cisza. To samo zrobiłem od pasazera i tez nic. Pomyslałem zeby wpiac sie bezposrednio w kabel wychodzacy od drzwi pasazera tylko nie wiem gdzie szukac tych kabli i czy to tez bedzie czarno pomaranczowy. Albo zamkniecie sterowane jest +12? Jest taka mozliwosc? Jak to ewentualnie sprawdzic?
u dołu GEMa masz brązowe wąskie złącze 32pin - czarno pomarańczowy i czarno zielony, w niektórych wersjach niema tych przewodów i musisz wejść na drzwi czarne złącze 18pin - czarny z czerwonym i czarny z niebieskim
Zielony - pin13, Pomarańczowo/czarny - pin3, Pomarańczowo/niebieski -pin2, Czerwono/zielony - pin12 w czarnym, 40-pinowym złączu. Biało/czarny - pin39, Pomarańczowo/biały - pin38, w niebieskim, 40-pinowym złączu. Wszystkie pin'y odseparować diodami.
Sprawdź te przewody: czarno-zielony masa powinna otwierać, czarno-pomarańczowy masa powinna zamykać, ewentualnie czarno-niebieski zamykanie z ryglowaniem, czarno-biały otwieranie po zaryglowaniu. Wszystkie te przewody (cienkie) znajdziesz na słupku A, wychodzą z drzwi kierowcy.
Witam a nie lepiej poszukać w elektrodzie ,czerwony +,czarny -,pomarańczowy do czerwonego.Pozdrawiam
Witam, Po raz kolejny zwracam się o pomoc, dlatego prosze nie usuwać mojego tematu. Zakłądam pilota do centralnego zamku w fordzie focusie mk I. Podłączyłem centralke od alarmu freeway simple 100F, wykorzystałem z niej tylko wyjscia na centralny zamek. Przewody podłączyłem tak jak było napisane w instrukcji tzn. czarno-pomaranczowy przewód z drzwi w...
Witaj powinieneś mieć na czujniku bądź na kostce cyfry: 1- czarny/pomarańczowy; 2- biały/niebieski; 3- zielony/czerwony. Pozdrawiam
Witam, Wartość rezystora R112 to 10Kohm (brązowy, czarny, pomarańczowy, złoty). Wartość rezystora R114 to 1Kohm (brązowy, czarny, czerwony, złoty). Pozdrawiam.
Użyłeś rezystorów 10e0 5%, czyli 10Ω ±5%. 10k, to brązowy, czarny, pomarańczowy i złoty: 10e3 5%. Wymień rezystory i będzie ok :)
Witam. Myślę, że mogę Ci pomóc, bo oprócz tego że hobbystycznie zajmuję się przeróbkami PC to zawodowo jestem ... lakiernikiem samochodowym. :) Domyślam się, że nie będziesz się bawił w profesjonalne lakierowanie przy użyciu pistoletu podłączonego do kompresora, więc kup aerozol zawierający kolorowy lakier do ... zderzaków (które bądź co bądź są plastikowe)....
Sterowanie jest (-). Pod listwą w progu po stronie kierowcy są przewody od imulsu otwierania i zamykania (czarny/pomarańczowy i czarny/zielony), nie pamiętam który jest który ale to sprawdzisz bez problemu ;-) Tam wpinasz się przewodami od otwierania i zamykania bezpośrednio z Silicon'a. Pozdro
FORD MONDEO Sterowanie centralnym zamkiem biało/czarny - żółto/fioletowy /+12 V Kierunkowskazy pomarańczowo/żółty - pomarańczowo/niebieski Wyłącznik drzwiowy biało/zielony - biało/niebieski Wyłącznik klapy tylnej czarno/pomarańczowy Odcięcie fioletowo/pomarańczowy Rozrusznik ........................................... + 12 V po...
R1/R4 - 1k - brązowy, czarny, czerwony R2 - 10k - brązowy, czarny, pomarańczowy R3 - 15 - brązowy, zielony, pomarańczowy http://www.nikomp.com.pl/opisy/RC000/RC0... W miejcu przecięcia - nie ma węzła, mają się nie łączyć
Zielony pin 13, pomarańczowo-czarny pin 3, pomarańczowo niebieski pin 2, czerwono-zielony pin 12 - czarny 40 pinowy konektor i biało-czarny pin 39, pomarańczowo biały pin 38 - obydwa w niebieskim 40 pinowym złączu.
CAN podłączasz do złącza diagnostycznego CAN H - czarno/pomarańczowy Pin1 CAN L - biało/pomarańczowy Pin 9 Sterowanie kierunkowskazami w 60-pinowym , zielono/niebieskim złączu P - niebiesko/czarny Pin 18 L - niebiesko/biały Pin 19 Moduł CAN-D program: 127 Alarm - kod: 3368
1.0TDCI? mhm.. podaj odpowiednie dane. Dodano po 4 Zielono/czerwony to zasilanie +12V po zapłonie z głównego przekaźnika K46. biało/niebieski to 17 pin sterownika silnika czarno/pomarańczowy to 75 pin sterownika silnika
Zostawić,zapomnieć.Albo zdemontować cały płaszcz I zalać grawitacyjnie roztworem sody kaustycznej.
Ściągają bazę do potencjału emitera gdy nie ma sygnału sterującego. Gdy jest sygnał sterujący i jest jeszcze szeregowy opornik to one oporniki tworzą dzielnik napięcia. Wtedy jest jeszcze opornik pomiędzy emiterem a masą. Dokładniej jest to opisane w podstawach elektroniki dla technikum.
Witam. Rezystory są oznaczone kodem paskowym.Jeśli będzie na nim pasek :brązowy-czarny-pomarańczowy lub brązowy-czarny-czarny-czerwony ->to będzie właśnie 10K. Na elementach SMD będzie napis 103 lub 1002 -> to też będzie dziesięć kilo. Poszukaj temetu : oznaczanie wartości rez. lub kod paskowy. Pzdr.
Witam. Mam pytanie odnośnie montażu nieoryginalnego sterownika centralnego zamka (chodzi o zamykanie z pilota) w Focusie MK1 2001r. sprawa wygląda tak - że po podaniu masy na przewód czaro/zielony który znajduje się w progu kierowcy, wszystko się pięknie otwiera. Zaś po podaniu masy na przewód czarno/pomarańczowy nie dzieje się zupełnie nic. Czytałem...
Czerwony,żółty,żółty z czarnym> +12v Czarny , pomarańczowy , pomarańczowy z czarnym> - masa biały - do siłownika (zielony) biały z czarnym - do siłownika (niebieski) W razie odwrotnego działania przycisków zam-otw należy zamienić przewody na siłowniku. Powodzenia.:D
Przecież podał - 53x2x0,5. Normalny kabel telefoniczny. Zapewne YTKSY. Nie pamiętam oplotów i robię to instynktownie ale wiodące piątki powinny być następujące biały czerwony czarny żółty biały z niebieskim biały z pomarańczowym czerwony z niebieskim czerwony z pomarańczowym czarny z niebieskim czarny z pomarańczowym żółty z niebieskim Pary to oczywiście...
czerwony na czerwony, pomarańczowy na niebieski czarny na pomarańczowy Tak jest pod warunkiem, że ultrasy są oryginalne Silicona.
Czyli jak mocniej dmuchnę w hydrostat to powinien się załączyć biały z zielonym? Bez ciśnienia ma łączyć tylko: pomarańczowy - biały Pod ciśnieniem odpowiadającym normalnemu poziomowi wody tylko: pomarańczowy - czarny. Pod większym ciśnieniem: pomarańczowy - czarny - zielony Mierzyłeś przy odłączonych przewodach?
Przewód czrno zielony i czarno pomarańczowy to sterowanie masą, zamknij/otwórz. Podanie na te przewody impulsu masowego powinno skutkować zamknięciem/otwarciem auta. Piszesz, że sprawdziłeś, więc usterka jest w nowym sterowniku albo... źle podłączyłeś do masy przewody żółty i żółto-czarny. Jeśli i tu jest wszystko ok, to zobacz kontrolką czy dokładany...
Moduł zasilany z cewek w magnecie. Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą). Czarny - masa. Pomarańczowy - cewka zapłonowa. Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka magneta). Biało czerwony - do impulsatora.
W instrukcji obsługi masz schemat podłączenia siłownika uniwersalnego. Biały i biało czarny do siłownika, pomarańczowy i pomarańczowo czarny masa, żółty i żółto czarny stały +
We wtyku ATX (dużej kostce) mierz tak samo tzn: czerwony - czarny, żółty - czarny i pomarańczowy - czarny. Zmierz także napięcie miedzy fioletowym a czarnym przewodem. W czasie pomiaru komputer musi być w 100% obciążony, uruchom np. OCCT - test PowerSupply i dopiero wtedy mierz.
Mistrzu, to już było wałkowane tysiąc pięćset razy. Do tego sterownika podłączysz tylko przewody motoru siłownika, czyli niebieski i zielony. Sterowania z kluczyka nie będzie. Biały i biało czarny - siłownik, pomarańczowy i pomarańczowo czarny do masy, żółty i żółto czarny do plusa.
Opel montuje na zlaczkach ISO, ale i tu spotykalem sie z problemem zamiany kabelka zoltego z czerwonym miejscami. Oryginalnie ISO na zlaczu wtyczka przewody patrzac od strony gniazda : czerwony---------------niebieski czarny------------------pomaranczowy----... Do czarnego bezwzglednie MINUS instalacji Czerwony +12V po kluczyku Zolty +12V "bezposrednio"...
więc może jeszcze jest uszkodzenie, które to wadliwe działanie spowodowało. raczej na pewno i zapewne będą to wyschnięte kondensatory elektrolityczne. zasilacz od kilku lat praktycznie caly czas był włączony do sieci i się grzał. Plus skutki czyli opornik, bezpiecznik najprawdopodobniej Mosfet i... ?
Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą) Czarny - masa Pomarańczowy - cewka zapłonowa Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka CDI) Biało czerwony - do impulsatora
potrzebował bym jeszcze kierunki Zielony - pin13 Pomarańczowo/czarny - pin3 Pomarańczowo/niebieski - pin 2 Czerwono/zielony - pin12 w czarnym 40-pinowym złączu "skrzynki bezpieczników" Biało/czarny - pin39 Pomarańczowo/biały - pin38 w niebieskim 40-pinowym złączu "skrzynki bezpieczników" Wszystkie przewody odseparować diodami. sterowanie drzwiami i...
To rozumiem że żółty i żółto czarny do masy razem. Dodano po 1 Pomarańczowo czarny z biało czarnym przez rezystor do tego brązowego z kostki tak ? Dodano po 43 Biały z pomarańczowym gdzie ? Żółty i żółto/czarny do masy, biało/czarny do brązowo/szarego przez rezystor 700-1000Ω, biały do brązowo/szarego. Pomarańczowy i pomarańczowo/czarny z niczym...
jak w temacie nie drukuje na czarno po probie wyrownania glowic miga 11 razy na pomaranczowo
Postarajsie dowiedziec od właściciela mieszkania dane elektryka który robił tą instalacje. Pogadaj z nim jak on to zrobił
Odłącz przewód czarno/biały od stacyjki, pozostałe trzy czerwono/biały, czerwono czarny i pomaranczowy mają być podłączone. Iskra powinna byc. Maa nadzieję ,że do modułu i cewki masę podłączyłeś.
To jest opis wyjścia przekaźników. Fioletowy, zielony (wspólny) podłaczyć do masy. Różowy podłaczyć do tego co masz w istniejącej (czarnego Zamknięcie) Pomarańczowy podłaczyć jak wyżej tylko do (czarnego otwarcia)
Skoro 10V, to poprawka: Czarny: +12V Pomarańczowy: +5V https://obrazki.elektroda.pl/3247080600_... EDIT. Kolory przewodów zasilacza PC, masz podane w #2: Typowo to czarny masa (-), czerwony +5V, pomarańczowy +3,3V, żółty +12V
Przełącznik od lewej: pomarańczowy; biały; zielony; czarny; czerwony. Buzzer: czerwony; pomarańczowy.
Miałem takiego fokusa z nieźle popaloną instalacją i przy tym kupe roboty , powodem była żarówka w oświetleniu tablicy rejestracyjnej,klient jeździł z tym przez dłuższy czas i nic się nie działo .
MONDEO 2001 podam ci przyklad kable wychodzace z kostki drzwi przelacznik jest w silowniku kabelek czarno pomaranczowy i czarno zielony sa obok siebie i sa sterowaniem do masy jak masz alarm do plusa musisz se dac przekazniki albo podlubac w alarmie w fordach jest modol GEM on steruje wszystkim kierunki najprosciej podlaczysz do wylacznika awaryjnych...
Odłącz pin 33 przy Stagu - pomarańczowo-czarny przewód. Wtedy wtrysk powinien przestać lać a na Stagu czas wtrysku powinien być równy zero. Jeżeli tak będzie to do sprawdzenia przewód idący z PCM do przewodu pomarańczowo-czarnego. Jeżeli nie dotyka nigdzie masy, izolacja nie jest uszkodzona to PCM (sterownik silnika) do wymiany.
Uzyskujesz połączenie z wykorzystaniem linii telefonicznej ? Neostrada? Powinny chyba wystarczyć 2 żyły. BTW - sygnał w telefonie masz?
Tylko że te dwa porty to wejścia (mikrofon i liniowe). 3 porty: 1x wyjście S/PDIF - zielony 1x wejście liniowe (line-in) - niebieski 1x wejście na mikrofon - różowy a jak było w SB 5 wyjść to: 3x wyjście S/PDIF - zielony, czarny, pomarańczowy 1x wejście liniowe (line-in) - niebieski 1x wejście na mikrofon - różowy Można by spróbować ewentualnie jakiś...
Przepraszam, ale skąd wziąłeś 7? Nie widzę fioletowego paska na załączonym zdjęciu. Na moje tam jest czarny-pomarańczowy-pomarańczowy-brązowy...
Sterowanie impulsami masy. Otwieranie - biały Zamykanie - czarno/pomarańczowy Spotkałem się też z innymi kolorami: Otwieranie - czarno/pomarańczowy Zamykanie - czarno/zielony Tester z żarówką do ręki i szukaj. (oczywiście przy "zamkniętych drzwiach")
Wystarczy poszukać https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... , Kable odpowiedzialne za kierunkowskazy są koloru niebieskiego i idą do długiej kostki, zółto-czarny ,niebiesko -pomarańczowy to sterowanie centralnym gdy jest fabryczny siłownik . Taki opis ja mam ale oczywiście sprawdź wszystko .
Witam Po pierwsze usuń prowizje za plik jeśli chcesz aby ktoś pomógł. Po drugie ze schematu którego skan umieściłeś wynika iż po naciśnięciu przycisku jedne styki sie : rozwierają "OTWIERANIE" POMARAŃCZOWY/CZARNY - BIAŁY/CZARNY, "ZAMYKANIE" POMARAŃCZOWY - BIAŁY, inne zwierają: "OTWIERANIE" BIAŁY/CZARNY - ŻÓŁTY/CZARNY, "ZAMYKANIE" BIAŁY- ŻÓŁTY, na czas...
-czerwony -czarny -zielony -brązowy -pomarańczowy -żółty -niebieski -fioletowy
Opornik 330Ω ma paski: pomarańczowy, pomarańczowy, czarny, złoty.
Z orginalnego układu czy z wkładki jak również z pilota oraz z przycisków na drzwiach działa zawsze . Troszkę sam zdębiałem przy tym , wydaje mi się że orginalny układ wyczuwa ingerencje choć troszkę jestem zaskoczony że tylko na zamykanie się blokuje.Mam taką teorię bo na tych kablach jest napięcie 0,15 volt gdy nie zadziałąny natomiast 0,0 volt gdy...
Kolory kabli od strony wiązki(nie cewki gaszenia): -czarny -masa -pomaranczowy-zasilanie poderwania zaworu(60A) -purpurowy-zasilanie podtrzymania (0,8 A) Po przekręceniu kluczyka na obu prądowych kablach powinno pokazać sie napiecie 12V.Po ok 2 sek napiecie na pomaranczowym kablu ma znkiknąc i byc tylko na purpurowym.
Po wyjęciu płytki okazało się, że dwa oporniki zielone o mocy chyba 2-3 W, połączone w szereg/ są nadpalone, mostek prostowniczy z 4 diod SMD jest uszkodzony bo wszystkie w obu kierunkach przewodzą, a kondensator 10µF/400V jest spuchnięty. Za nim znajduje się właściwa przetwornica na układzie scalonym, ale mam nadzieję, że ona przeżyła. O ile...
Musisz to rozebrac i przyjrzec sie dokladniej...i ew. polubic pomaranczowy. Jest to sprzet w ktory raczej nie warto inwestowac.
Mam wielki problem! Otóż wczoraj z rana i po południu laptop działał normalnie i śmigał jak szalony. Wychodząc po południu ok. 15 zostawiłem go włączonego i wyszedłem. Wróciłem po 7 i laptopa nie można już włączyć. Zawsze go zostawiałem i przechodził w stan uśpienia. Teraz tylko można go włączyć, ale nic się nie pokazuje. Tylko zaczyna chodzić, na ekranie...
Ja na schemacie mam inne kolory pin1 czarno-zielony pin2 czarno-pomarańczowy pin3 czarny pin4 czarno-czerwony
1 - zielony 2 - czarny 3 - pomarańczowy 5 - czerwony 9 - biały reszta niepodłączona; przedni panel audio masz w standardzie AC'97 i taki ustaw w ustawieniach złącza w menedżerze Realtek HD Audio (strzelam, że chodzi o dźwięk pod Windows bo nie napisałeś...)
Wnioskuje ze zielona czarna i pomarańczowa wtyczka są prawidłowo podłączone do karty dźwiękowej. Start -> panel sterowania -> dźwięk -> w oknie które się pokarze przy używanym urządzeniu -> konfiguruj -> i wybierasz konfiguracje jaka CI pasuje
Pomarańczowy i pomarańczowo czarny do masy,żółty i żółto czarny do plusa. Pozostałe dwa do siłownika.
Dobra, jednak zostanie. Wracam do najważniejszego. Jak mam kable złączyć jeśli mam coś takiego (nie ma brązowego połączonego z pomaranczowym)
Pomarańczowo czarny i pomarańczowo brązowy jest w gnieździe OBD pod pinami 6 i 14.Żeby PDC działał, trzeba go zakodować w aucie przy pomocy urządzenia diagnostycznego
A więc kolego przewody z kolorami żółto-fioletowy i biało-czarny, szukasz po lewej stronie na dole przedniego słupka, bierzesz przewód, w którym dla bezpieczeństwa umieszczasz bezpiecznik 7.5 Amperowy, z w/w przewodów ściągasz po kawałku izolacji (około 5mm), no i na chwilkę przez przewód z bezpiecznikiem podajesz prąd najpierw na jeden potem na drugi,...
Silnik trójfazowy skojarzony w trójkąt dla napięcia 230 V. Jako wyjścia faz widzę tu n/w przewody: para: czerwony-pomarańczowy 6Ω Trzeci czarny z czerwonym oraz pomarańczowym ma za każdym razem 6Ω Ta para czarnych przewodów prawdopodobnie do zabezpieczenia termicznego. para: czarny-czarny 120Ω
Pomarańczowo-brązowy CAN-H Pomarańczowo-czarny CAN-L
Witam Mam seicento 98' do ktorego zainstalowalem centarlny zamek (montowany pod kasetą zamka) Zamek jest na pilota podlaczylem juz wszystkie kable wychodzace z centralki , oprocz dwoch rozowego i rozowo-czarnego (sterownie zamknij otworz w kabinie) Gdzie sie wpic z tymi kabelkami? Pozostale podlaczenia: czerwony -stale 12v czarny - masa pomaranczowy-...
Wyjawszy plyte glowna zobaczylem jeden myk otoz mniejsze gniazdo zasilajace na 4 piny nie pasuje z plyta glowna ! W zasilaczu sa dwa kable 4 pinowe: jeden czarno zolty z napisem P4, drugi czerwono-czarno-zolto-pomaranczowy, myslac ze dobrze wybralem wpilem ten drugi ale teraz zauwazylem ze nie zgadzaja sie wyciecia ! ten na ktorym pisze P4 dobrze wchodzi...
Kupiłem, parę razy użyłem i lezy w bagażniku. Jakoś nie przekonała mnie. Za to dobrze mi się skrobie zwykłą skrobaczką z obi, czarno pomarańczowa za 8,99zł.
Problem częściowo wyjaśniony ktoś kiedyś przy tym grzebał i przedłużył kable. Znalazłem w necie opis pin1 czarno zielony pin2 czarno pomarańczowy pin3 czarny pin4 czarno czerwony Podłączyłem wg opisu kompresor jednak się nie załącza.
W takim razie sa tylko dwie mozliwosci 1. bialy - czarny pomaranczowy - czerwony zielony - zielony niebieski - bialy albo 2. bialy - czarny pomaranczowy - czerwony zielony - bialy niebieski - zielony
Sterowanie masą na czarno/pomarańczowym i czarno/zielonym w wiązce drzwi kierowcy. Zasilanie to chyba sobie sam znajdziesz, nie?
W takim razie w sterownikach karty ustaw 5.1, i wtedy zielony do zielonego, czarny do niebieskiego, pomarańczowy do różowego.
Wiem to samo co wyżej. Rozszywamy najpierw kolor wiązki a potem kolor pary. Nr.pary. Kolor wiązki:żyła "a". 1-5 - Biały. 6-10 - Czerwony. 11-15 - Czarny. 16-20 - Żółty. 21-25 - Biało-niebieski. 26-30 - Czerwono-niebieski....
no zamówiłem ten czujnik nowy i zobaczę jaki będzie efekt przypuszczam że lutując zgrzałem go i się popsuł Dodano po 2 No chyba że jest różnica który kabel gdzie się podepnie Bo idą dwa kable czarny i czarno pomarańczowy czarny popiołem do czarnego a pomarańczowy do czarno pomarańczowego
Pomarańczowy i pomarańczowo-czarny do masy, żółty do +12V, biały z centralki do zielonego, biało czarny do niebieskiego, reszty nie podłączasz.
Sterowanie centralnym: wiązka z drzwi kierowcy, biało-czarny zamykanie, żółto-fioletowy otwieranie. Sterowanie plusem. Drzwi - przewód niebiesko-czarny z czarnego 28 polowego złącza konektorowego - po prawej stronie skrzynki bezpiecznikowej. Bagażnik: przewód pomarańczowo-czarny przy lampce oświetlenia bagażnika. Pozdr.
W złączu masz przewód czarno-zielony i czarno-pomarańczowy (w innych miejscach niż podałem wcześniej) i do nich spróbuj podpinać się probówką podpiętą do masy (a nie miernikiem). Oczywiście z podpiętym modułem i zamkniętymi wszystkimi drzwiami.
witam mam problem z podłączeniem modułu zapłonowego w skuterze honda bali. problem polega na tym że poprzedni moduł się spalił, zamówiłem nowy i ma inne przewody. stary moduł: czarny-masa pomarańczowy-cewka WIN czarno-biały -gaszenie czerwono-czarny-zasilanie CDI czerwono-biały-impulsator nowy moduł: czerwony czarny zielony niebieski żółty czy ktoś...
Tam są 2 firmy wspomagania: Koyo i TRW. Różnią się wtyczką od czujnika skrętu. Pozostałe dwie wtyczki to: - zasilanie, brązowy masa, czerwono-czarny plus. - pomarańczowo-czarny CAN H, pomarańczowo-brązowy CAN L, czarno-żółty plus po stacyjce Przewody CAN idą do licznika i modułu centralnej elektroniki. Napisz jaki masz problem, może będzie prościej...
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
sterownik znajduje się z przodu po stronie pasażera na słupku , tak zaraz obok schowka. przewody to czarno zielony i czarno pomarańczowy sterowane masą
Witam Czy ktoś wie może jak zasterować centralnym zamkiem z alarmu, aby zamykał i otwierał drzwi. Robiłem niejednego passata ale ten jest conajmniej dziwny. Na słupku sprawdzilem wszystkie kable i nic. Pomyslalem, ze trzeba sie wpiac w komfort. Dobralem sie do niego, wyciagnalem i faktycznie. Podalem impluls masy na bodajze czarno zielony i sie pozamykaly...
W takim razie w zx300 przewód żółty i żółto/czarny podpinasz do masy, pomarańczowy i pomarańczowo/czarny zostawiasz niepodłączone , na przewodzie białym masz wtedy sygnał do otwierania a na biało/czarnym do zamknięcia, podpinasz je pod przewody brązowo/czerwony i brązowo/biały w oryginalnym sterowniku, który przewód jest od zamknięcia a który od otwarcia...
Sterowanie masami jest na pierwszym schemacie od góry. Łączysz żółty i żółto/czarny do masy. Pomarańczowe ucinasz a biały i biało/czarny służy do sterowania. Odnośnie zdalnego odpalania to nie podłączaj zielonego(rozrusznika), fioletowego(kontrolka oleju) oraz brązowego(plus gasnący). Wystarczy tylko żółty podłączyć (plus po stacyjce).
Czarno-pomarańczowy i czarno-zielony po stronie pasażera
sterowanie centralnym w tym modelu to czarno-pomarańczowy zamknij i czarno-zielony otwórz,sterowanie dwoma masami,a sterowanie szybami masz plusem-najlepiej w drzwiach przy panelu,nie powinno byc żadnych problemów,robiłem tak już wielokrotnie w focusie i fieście i wszystko chodziło,musiałeś coś żle wpiąć.
Witam. Mam Colta z palącą się kontrolką poduszek. Historia była następująca, komputer pokazywał błąd B1419 Czujnik przyspieszenia z przodu z lewej strony m- przerwa w obwodzie. Kostka wisiała luzem (kostka inna niż w czujniku, przewody czarno-pomarańczowy i pomarańczowo-czarny). Wymieniłem kostkę na taką jak w czujniku (żółta kostka z przewodami biało-niebieskim...
żółty, niebieski, fioletowy, czarny, pomarańczowy
pomaranczowy kabel kolor pomaranczowy kineskop czarno
ricoh autoryzacja użytkownika regulator napięcia wiertarki termistor oznaczenie
Strzelił dekoder - brak obrazu: przyczyny i diagnoza Jaki zasilacz do Lenovo M83 z GTX 750 i Pentium G3220?