czarny niebieski brazowy

Znaleziono około 315 wyników dla: czarny niebieski brazowy
Podstawowa forma zapytania: czarny niebieski brązowy
  • Dejan przewod urwany

    witam jesli chodzi o dejana do 3310 od symbolu J2 w prawo, wtyczka do siebie -czarny -czerwony -niebieski ... nabuhomodozo

    GSM Serwis   07 Maj 2005 22:54 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 588
  • syrena z wlasnym zasilaniem elkron problem

    moja syrena ma piec kabelkow i jak mam to podlaczyc .druga sprawa to jak moge wyliminowac zamek w niej i jak podlaczyc te cztery kabelki dwa czerwone i dwa czarne a zsyreny wychodzi piec kabelkow czarny,czerwony,niebieski,bialy,brazowy

    Samochody Zabezpieczenia   26 Sie 2005 10:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 936
  • Uszkodzona wtyczka sygnałowa Taxan Ergovision 740LR

    Cześć. Napisałeś: "Oto kolory:" "czerwony niebieski i szary w oddzielnych ekranach" - to: R, B i G "oraz biały, zółty, pomaranczowy, brazowy i czarny" - czarny to pewnie masa - do "przedzwonienia". Zostaje jeszcze 2 (sygnał H i V) - do sprawdzenia na schemacie monitora lub idąc po ścieżkach...

    Monitory Serwis   11 Paź 2005 06:34 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1781
  • instalacja w garażu. Jak podpiąc kable?

    chce to zrobic sam. Wiec jezeli by ktos mi mogl pomoc to bede wdzieczny. Jakies podstawy mam. aha zapomnialem dodac ze L - brazowy N - niebieski, PE- czarny.

    Elektryka Instalacje i Sieci   27 Lis 2005 22:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2747
  • Nic nie umiem , prosze o pomoc :)

    Po pierwsze wylaczamy prad. Po drugie po kablach mozemy okreslic gdzie jest uziemienie, gdzie faza, a gdzie neutralny (jesli to elektryk podpinal). -=-=-=-=- Uziemienie- kolor kabla: zółto-zielony Faza- kolor kabla: brazowy lub czerwony Neutralny- kolor kabla: niebieski lub czarny Dobrze by bylo...

    Początkujący Elektronicy   08 Sty 2006 12:19 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3122
  • Domowa instalacja elektr.

    wedlug norm dla przewodu neutralnego jest zarezerwowany kolor niebieski a dla przewodu PE zolto-zielony natomiast fazowy moze miec dowolny kolor oprocz tych opisanych wczesnieju ale zwykle jest to brazowy lub czarny

    Początkujący Elektronicy   15 Kwi 2007 17:12 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 9483
  • Domofon Unifon TK6 - jak podłączyć ?

    Witam panowie musze gosciowi zamontowac domofon firmy UNIFION TK 6 i mam problem z podlaczeniem bede wdzieczny osobie za pomoc ktora juz to montowala . Montaz bedzie w budynku mieszkalnym ,Wystaja ze sciany 6 kabli.czerwony, zielony , niebieski, czarny, brazowy, bialy i niewiem jak to do kupy podlaczyc.Pozdr ...

    Domofony i kontrola dostępu   24 Mar 2006 16:15 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 36069
  • Lutownica elwik LERT 24. Co to za rezystor? Dlaczego lutownica się spaliła?

    197 Om, kolory: brązowy, biały, niebieski, czarny, brazowy. oprniki obok tto od góry: 510, 197 , 1M, 1M om

    Warsztat elektronika   02 Kwi 2006 19:31 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4013
  • Przerobka kabla do sciagania simlocka

    Witam. Mam kilka tel lg m.in u8120. Posiadam do nich kabel usb, kilka dni temu zakupiłam na allegro com. Chciałabym miec kabel dzieki ktoremu moge sciagnac simlocka. Cos czytalam ze podobno sciagajac poprzez usb mozna uszkodzic telefon. Dlatego zakupilam com. Sprzedawca mi powiedzial ze azeby miec...

    GSM Serwis   28 Kwi 2006 09:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1088
  • JVC KS-F350R. Schemat tylnej ściany radia.

    hmmm z tego co widze co nie ma zewnetrznego podswietlenia black-czarny -masa yelloow -zółty- plus stały red-czerwony-plus po stacyjce blue-niebieski-auto.antena br... glosniki

    Początkujący Serwisanci   08 Cze 2006 19:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3483
  • Jak podłączyć silnik trzy fazowy w trójkąt

    Ja ma taki problem - silnik na dachu (wentylator) i z niego wychodza 4 kable: czarny, brazowy, szary (lub wyblakly niebieski) i zielono-zolty. Domyslam sie ze jednokolorowe to fazy, a ten zolto-zielony? do niego podlaczyc zero czy uziemienie? ie moge rozkrecic silnika i zobaczyc gdzie jest podlaczony....

    Elektro Maszyny i Urządzenia   13 Lut 2007 23:28 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5312
  • Merc 190 2,0D problem z elektryką deski

    slawcio_100 niestety ja sie z tym co napisales nie zgadzam mam szhemat przed soba i masz bledy!!! schemat jest ok bo go sprawdzalem na wlasnej 190 2,3 i wszystko jest ok a wiec podaje 1-br 2-gn 3-bl/sw 4-bl/gn 5-br/bl/... (dwa kabelki) 12-br/gn 13-gr/gn 14-sw/ws ...

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Lip 2006 22:55 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1143
  • problem z podlaczniem czujnika ruchu

    acha i jeszcze jeden problem mi sie przypomnial jak mam polaczyc czujnik ruchu wychodza z niego 3 kable (brazowy, bialy i zielony) do kabli czujnika wstrzasowego (ktory jest oryginalnym kablem polaczony z centralka alarmu) tylko ze tam ida 4 kable (czarny, czerwony, niebieski i zielony) jak to...

    Samochody Zabezpieczenia   05 Sie 2006 07:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 985
  • Schemacik inst. gazowej LOVATO

    Oto kolorystyka kabelkow: Sterownik STAG2-W:biały niebieski żołty czerwony czarny brazowy Komputerek LOV"ECO"438046: niebieski ...

    Samochody Instalacje Gazowe   03 Sie 2009 20:52 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 25192
  • PHILIPS w RENAULT Megan nie działa

    OK zwracam honor ale jest tam tylko to zdanie które zamieściłeś i nic wiecej np jak ruszyć je -- rozkodować i dodatkowo opis podłonczenia ale jest w nim wiecej przewodów z innymi kolorami: dane z srony o radiach 1 BRAZOWY 2 ZIELONY 3 NIEBIESKI 4i5 WOLNE 6 ZOLTY 7 EKRAN DO MASY W moim...

    Radia Samochodowe Serwis   25 Sie 2006 21:57 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2493
  • wsk 175 brak iskry

    Z silnika wychodzi 5 kabli czerwony,czarny na cewke 12-sto voltowom a pozostale (zolty,niebieski i brazowy)sa wolne.Niemam puszki ani stacyjki.Do jakich przewodow mam podlaczyc akumulator i co jaszcze przerobic?pozdro

    Motocykle, Motorowery   27 Wrz 2006 07:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4185
  • Żyrandol na 4 żarówki. Jak go podłączyć?

    witam a ile masz klawiszy w wyłączniku na ścianie jeżeli dwa to wszystkie bieguny zarówek podłaczpod czarny i np jeden pod niebieski a trzy pozostałe pod brazowy bądziesz miał na jednym klawiszu 1 zarówkę a na drugim 3 żarówki pozdrawiam

    Początkujący Serwisanci   08 Paź 2006 09:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2083
  • Nawigacja MFD wer G , sygnal ABS-u

    W passacie B5 nalezy zdemontowac oslone dolnej czesci prawego slupka (strona pasazera). Pod nia znajduje sie zespol kostek. W szarej 10-pinowej wtyczce od spodu dochodza do niej cienkie kable sygnalowe z ABS. Bialo-czarny z lewego kola na pinie 3 i bialo-brazowy z prawego na pinie 4. Piny 3 i 4 od gory...

    Samochody Elektryka i elektronika   01 Paź 2012 22:14 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 6814
  • [sony ericsson] - urwana wtyczka com od kabla

    witam, ostatnio dostalem w swoje rece kabel do sony ericssonow oznaczony naklejka "For SYERI T39/T68". Niestety ma on pourywane kabelki przy podlaczeniu do plytki przy wejsciu com. No i problem polega na tym ze nie wiem jak je przylutowac. Sa tam ponumerowane od 1 do 10 miejsca do przylutowania, z tym...

    GSM Serwis   21 Lis 2006 23:20 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 809
  • centralka lpg typ 628 firmy KME Skoda Felicja 1.3 Mpi

    CZERWONY - +15 BRAZOWY - sygnal obrotów CZARNY - masa NIEBIESKI - elektrozawory gazowe BIALY - czujnik rezerwy ZIELONY - elektrozawór bezynowy (zbedny przy tym aucie)

    Samochody Elektryka i elektronika   02 Gru 2006 11:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3482
  • SKODA FABIA 1.4 2002r SILNIK AZE predkosciomierz

    na czujniku ,pin1 12V po zaplonie czarny,pin 3 masa-brazowy,pin 2 sygnal,bialo niebieski leci do zestawu wskaznikow na zlacze 32 stykowe na pin 6

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Lut 2007 08:58 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 8657
  • Jak podłączyć agregat od lodowki do prądu

    czyli zewrzec brazowy czarny i niebieski na stale

    AGD Początkujący   17 Maj 2010 19:17 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 44617
  • problem-wyrwany ftyk vga w monitorze LG FLATRON 700

    pomocy, w moim monitorze w przewodzie sa przewody czerwnoy z ekranem, niebieski z ekranem ale nie ma zielonego z ekranem, jest z ekranem ale szary, pomaranczowy, żółty, brazowy, czarny, biały, monitor to aoc 9glrs, pomocy, niech ktos mi napisze który pin do jakiego kolory

    Początkujący Serwisanci   17 Gru 2006 14:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1752
  • Uziemienie - jak je podłączyć jeżeli w gniazdku nie ma trzeciego bolca?

    neutralny jest koloru niebieskiego i do niego podłaczasz bolec , fazowy koloru czarnego lub jak w twoim przypadku brazowy , jesli masz śrubokret-neonówjke mozesz tez wizualnie zobaczyc w jakiej zyle jest faza i łączysz z tym nieświecącym sie

    Początkujący Elektronicy   05 Sty 2007 14:27 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 6144
  • Astra 1.6i - problem z wymiana instalacji elektrzcznej gazu

    czerwony -plus po stacyjce brazowy -impuls z cewki niebieski- zasilanie elektrozaworow i przekaznika o ile jest biały- rezerwa czarny -masa to wszystko co Ci jest potrzebne

    Samochody Elektryka i elektronika   20 Sty 2007 21:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1380
  • MAGICAR 440 - Dla tych. którzy maja problemy z podłączeniem

    Ultradzwieki ------> Alarm Brazowy ------> Czerwony Bialy ------> Niebieski Zielony ------> Czarny

    Samochody Zabezpieczenia   09 Sie 2007 08:58 Odpowiedzi: 71    Wyświetleń: 21743
  • agregat prądotwotczy Honda 3,4kW spalinowy

    pradnica jest produkcji włoskiej i wewnątrz w skrzynce z przewodami i gniazdami wtykowymi jest tabliczka papierowa na ktorej pisze" Control electrc panel " pod spodem pisze : Ponteza kVA-3,4 Articolo...

    Elektro Maszyny i Urządzenia   05 Kwi 2007 22:02 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 5007
  • rezystor kod paskowy , 4 paski , jak odczytać rezystancję

    brazowy,czarny,czerwony,zloty,niebieski = czy ja dobrze odczytuje 10,2 om? Tak. Powinno być w/g tabeli kodu pięciopaskowego: brązowy - 1 czarny - 0 czerwony - 2 złoty - dzielimy przez 10 niebieski - i tu jest problem bo taki kolor nie występuje w tej pozycji...

    Początkujący Serwisanci   22 Kwi 2007 19:50 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 29325
  • Kabel do TV brak koloru. Czy zmienić kolejność?

    Kupilem kabel 5m s koncowka s-video + chinch(glos) oraz euro. Oczywiscie czarno bialy kolor. Troche czytalem i dowiedzialem sie o kondensatorze 470pF. Ale wszystko bylo by fajnie gdbym nie odnalazl tego linku : poniewaz ja wtyczke s-video mam odwrotnie polaczona a mianowicie: (patrzac na rysunki na...

    Komputery Hardware   10 Maj 2007 20:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1242
  • Alarm Masters + CZ = Problem

    Wracam do tematu, bo dopiero ostatnio skompletowalem wszystko do montazu i znalazlem troche czasu zeby sie za to zabrac. Panie xwit, okularki mam sprawne, ale moj Masters ma troche inny rozklad pinow i kolorki kabelkow, takze powyzszy schemat ni jak mi nie pasowal. Zamontowalem juz centralny zamek...

    Samochody Zabezpieczenia   11 Cze 2007 09:20 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3513
  • Centralka 628 do lpg

    czarny - masa czerwony - zasilanie +12v po zaplonie niebieski - gaz czyli elektrozawory gazowe, sterowanie emulatora, sterownika bialy - rezerwa lub pelne wyswietlanie przy 628 L lub H brazowy- impulsy czyli sterowanie centralki podlaczyc np do -cewki WN lub niektorzy preferuja nawijanie na przewod...

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Sie 2007 06:32 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2605
  • Golf IV urwane przewody od poduszki

    wypije kawe i zrobi ci fotki , bo stoi na placu akurat taki cholcwagen od lewej 1.niebieski 2.brazowy 3.brazaowy 4....

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Sie 2007 13:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1994
  • Trafo sieciowe Philips FW-C28/34

    Odkopuje trupa, bo sam szukam takiego trafa. Rozebralem - jest bezpiecznik.... zwiniety wraz z uzwojeniem pierwotnym. Po rozebraniu nie mogę już złożyc tak aby uzwojenia wtorne się pomieściły dlatego jestem raczej zainteresowany wskazówką - jakie trafo podebrać. Co ciekawe - teraz wiem juz po rozebraniu...

    Elementy elektroniczne Bazar   14 Mar 2008 01:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1424
  • Unifon wekta tk6

    a wiec tak. w IKA kolejno byly czerwony brazowy niebieski zo... pierwszych bylo zajetych a ostatni pusty i czarny nie podlaczony i nie obrobiony nawet. pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.

    Telefony Stacjonarne Serwis   22 Paź 2007 15:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 6422
  • przedłużacz silowy

    Witam Mam do zrobienia przedluzacz silowy tylko ze z jednej strony bedzie mial 4 bolce plaskie a z drugiej 5 bolcowe gniazdo obydwa 32A. I teraz mam pytanie odnosnie gniazda 5 bolcow bo mam takie oznaczenia: T3, S2, R1 i oczywiscie uziemienie i zero ale to dla mnie jest jasne. Jasne jest dla mnie rowniez...

    Elektryka Dla Każdego   26 Paź 2007 19:52 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5152
  • Lampa halogenowa - problem z podłączeniem

    Otwórz kostkę. Na dnie puszki, przy wejściach kostki powinieneś znaleźć wybite nastepujące oznaczenia: L - faza, przewód brazowy zasilenia (czasem może być kolor czarny). N - Zero, przewód niebieski zasilenia. Odwrócone T z kreseczkami (symbol uziemienia) - PE, przewód ochronny zółtozielony. Zero...

    Początkujący Serwisanci   02 Lis 2007 15:28 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 9554
  • Fiat UNO 1.0 1999r. LPG - opis instalacji i schemat

    Sprawdz nastepujace przewody czerwony z bezpiecznikiem powinien byc podłaczony do +12v po zaplonie i brazowy powinien byc podłaczony do cewki zbiera on informacje o obrotach jezeli nie wiesz gdzie go podlaczyc to owin kilka zwojow tego przewodu na przewodzie wysokiego napiecia od cewki, niebieski to...

    Samochody Elektryka i elektronika   08 Sty 2008 15:48 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4317
  • Wykorzystanie końcówki mocy na TA8205AH jak podlaczyc kabelk

    witam niestey takie schematy mi duzo nie powiedza bo mało się jeszcze znam na elektronice. Zrobiłem lepsze zdjęcia i trochę opiszę jak to wygląda. wiec tak z tyłu jest gniazdko do niego dochodzi 8 kabli + 2 od anteny. cztery z tych idą właśnie do końcówki tj czarny z niebieskim oraz brazowy z czerownym....

    Radia Samochodowe Serwis   09 Gru 2007 12:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1986
  • Wyjścia centralki centralnego zamka PULSAR 2102

    ta centralka nie miała nigdy pilotów Patrzac na zdjęcie nr. 3 idąc od prawej-- biały i brązowy -do mastera (podanie na któryś masy powoduje zamykanie lub otwieranie -umowne) -j.ziel do silnika silowników , rózowy do plusa 12v , zółty do masy -niebieski ciemniejszy do silnika siłowniów , (8)-jasnoniebieski...

    Samochody Zabezpieczenia   23 Gru 2007 02:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2264
  • Hyundai Pony 1.5MPi 94r. - nie odpala na benzynie

    Witam! Kolego, czy komputer był sprawdzany przy odpiętych wtyczkach emulatora? Sprawdzić trzeba jaki stan masz na żółtym przewodzie w/ g rozpiski poniżej: - brazowy - sygnal predkosci obrotowej (np. zacisk 1 cewki zaplonowej) - czarny - masa - czerwony - plus po zaplonie przez bezpiecznik 7,5A lub...

    Samochody Elektryka i elektronika   17 Lut 2008 19:00 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 5599
  • Automatyczny wlacznik swiatel AWS-02

    Kupilem wlasnie taki wlacznik i w opisie podane jest czerwony to +12v, czarny masa, no i teraz niebieski podlaczyc do kontrolki ladowania. Brazowy podlaczyc pod swiatla pozycyjne nastepnie bialy pod swiatla mijania i ostatni zielony pod swiatla drogowe. I jest taka uwaga AWS nalezy podlaczyc za wylacznikiem...

    Samochody Elektryka i elektronika   02 Mar 2008 19:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2731
  • Monitor miro 786N - podłączenie wtyczki

    Witam dostalem monitor bez wtyczki koncowej - meskiej. Czy ma moze ktos rospiske na jakie piny powinny trafic poszczegulne kolory? Kolory sa nastepujace: bialy gruby niebieski gruby rozowy gruby zielony cienki zolty cienki pomaranczowy cienki bialy cienki brazowy cienki czarny cienki Prosze...

    Monitory Serwis   08 Mar 2008 21:54 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 969
  • Podłączenie płyty grzewczej Candy ?

    Witam Mam taki problem ze patrzebuje podlaczyc płyte grzewcza marki Candy chodzi tu o trojfazowke. Z tego co wyczytalem na forum to niema roznicy w kolejnosci faz w urzadzeniach tego typu (grzewczych). Ale wziolem do reki przewod wystajacy z plyty grzewczej i ukazala mi sie naklejka z takim oto...

    Elektryka Instalacje i Sieci   10 Lip 2008 22:35 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 9945
  • Zestaw glosnomowiacy AUDIO 2000 FWD Schemat zasilania

    Wiatm posiadm zestaw Audio 2000 FWD ale nie mam schematu podlaczenia zasilania zlacze 8 pinowe posia kable o kolorach patrzac od tylu na kostke CZARNY-----------ZIELONY------------... Pozdrawiam z gory dziekuje...

    GSM Użytkowy   12 Kwi 2014 18:21 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 21346
  • Czujnik ruchu i wyłącznik schodowy"klatkowy czasowy&quo

    nie zrozumiałem co to jest styk "bez napięciowy" Styk beznapieciowy to po prostu jakies wyjscie (np przekaznik), ktore jest galwanicznie odseparowane od urzadzenia, na zadnym z jego stykow nie ma napiecia pochodzacego z wnetrza urzadenia. W omawianym przypadku o styku beznapieciowym nie ma mowy, poniewaz...

    Elektryka Instalacje i Sieci   02 Sie 2008 21:42 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 45173
  • podlaczenie zyrandola

    Na wstepie prosze o wyrozumialosc bo nie orientuje sie za bardzo w temacie instalacji. Sytuacje mam taka w pokoju mam jeden wlacznik dokladnie model 2b-t i 2 zyrandole osobno, teraz w scianie do wlacznika ida 3 kable czarny, brazowy i niebieski. W suficie przy kazdym zyrandolu mam 2 kable przy jednym...

    Elektryka Instalacje i Sieci   15 Sie 2008 19:34 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5646
  • Gdzie znajde taki przewod i takie wtyczki?

    serdecznie dziekuje Dodano po 3 czy ma znaczenie kolor zyl bo w moim przewodzie sa brazowy, niebieski, bialy, czarny?

    Początkujący Elektronicy   29 Sie 2008 10:32 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1856
  • Domowa instalacja - problem z podłączeniem żyrandola

    cos takiego a co do łaczenia instalacji oswietleniowej z gniazdkami to ja bym nie proponował najlepiej do gnioazdek zrobic dodatkowy obwód do gniazdek prowadzi sie przewód 3x2,5 mm^ Dodano po 3 co do uziemienia jesli masz to prowadzisz z puszki przewod 4x1,5mm^i tam w puszcze łaczysz przewód...

    Elektryka Instalacje i Sieci   21 Wrz 2008 18:59 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 9484
  • Kabel dca-540( siemens sx1)

    Witam mam kabel od telefonu siemens sx1 ostatnio komputer przestał go wykrywać wiec zobaczyłem czy coś się nie stało z wtykiem USB ... I miałem rację, urwał się jeden pomarańczowy kabelek i nie mam pojęcia gdzie go przylutować .... ;/ pomoze mi ktos ? Oto jak sa podlaczone kabelki : 1-brazowy 2- nic 3-biały 4-czarny...

    GSM Początkujący   13 Lis 2008 22:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 924
  • podłaczenie modułu APE -05M do cewki wys. nap. Polonez1,6GLE

    Prosze o podanie jakie kolory przewodow ida na zacisk:/+ B , 16/ oraz na zacisk / D, 1 / cewki wysokiego napiecia w polaczeniach z modulem APE05M , chodzi mi konkretnie o obrotomierz /jaki kolor i gdzie/, kabel zasilajacy po stacyjce i jaki kolor , kolory kabli wychodzace z wtyku trojpinowego z modulu...

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Gru 2008 17:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 869
  • Citroen Xsara brak zasilania na pompce paliwa

    Podsylam czytelniejszy schemat. Krotki opis: 0004 - tablica wskaznikow C001 - gniazdo diagnostyczne BSI1 - BSI, pod skrzynka bezpiecznikow, w nogach kierowcy BH28 - skrzynka bezpiecznikow w kabinie BM34 - skrzynka bezpiecznikow w komorze silnika 1304 - podwojny przekaznik wtrysku 1203 - wylacznik...

    Samochody Początkujący   04 Wrz 2016 13:52 Odpowiedzi: 69    Wyświetleń: 64761
  • Rozpoznanie tranzysotra w mieszadle Laboratoryjnym

    Nie wiem czy o to chodzi ale sprawa wygląda tak żółty - zasiilaniesilnika od elelemtów zielony- włącznik niebieski- regulacja predkości brazowy- zasilanie ja juz sie teraz zakreciłem jezeli czarny kolor kabla to minus (zapomniałem miernika i stad to zamieszanie) to na wyjściu czyli...

    Inne Serwis   27 Sty 2009 11:52 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1074
  • jak połaczyc przewody 3 fazowe aby wyszło 2 razy 1 faza

    czyli jezeli do gniazdka doprowadze przewód niebieski i brazowy lub czarny otrzymam gniazdo 1 fazowe , a przewód ochronny pójdzie na bolec

    Elektryka Dla Każdego   14 Mar 2009 10:48 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 7833
  • audi a4 avant 97r problem z tylną wycieraczką

    Masz cztery przewody do silniczka ; brazowy - masa niebieski lila - plus w momencie spryskiwania czarno zołty -plus po zapłonie bezp.27 zielono zołty - plus z wyłacznika sprawdz czego nie masz

    Samochody Elektryka i elektronika   25 Mar 2009 10:15 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6824
  • Podlaczanie termostatu do lodowki POLAR CZ 235

    Witam serdecznie mam problem, nie umiem podłączyc termostatu do lodowki nie mam pojecia jaki kabel gdzie mam podłączyc mam 3 kable jeden grubszy brazowy podlaczony do niego jest jakis czarny, drugi to zielono zółty, a trzeci niebieski w termostacie mam 4 miejsca do podłączenia termostat to danfoss...

    AGD Początkujący   29 Kwi 2009 16:04 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 14845
  • Jak podłączyć elektryczne szyby w Opel Astra 94r

    powiedz jakie kolory masz kabli i czy to sa orginale kable,oraz jakie silniczki,ile wejsc one maja,z checia Ci pomoge,bo ja tez modlilem sie przy swojej,tzn na kolanach kleczalem. a wiec tak jesli masz silniczki oba,wiazki i wlaczniki to kolory kabli sa nastepujace,a i silniczki najlepiej jak beda...

    Samochody Początkujący   06 Kwi 2011 10:38 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4464
  • Czujnik krańcowy CK-15

    Witam Udało mi się dostać czujniki krańcowe (zbliżeniowe) CK-15 Pełna nazwa z tabliczki: Zakład urządzeń dozymetrycznych - Bydgoszcz Czujnik krańcowy CK-15 PN Rok 1980 Nr 317 Made in Poland dlugość 75mm średnica 45mm Miałem wcześniej prawie taki sam czunik wyprodukowany przez: ...

    Inne Szukam   26 Maj 2009 20:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1362
  • czy doprowadz się przewód PE do oświetlenia???

    Teraz od czasu jak jestesmy w UE obowiazuja normy unijne i do punktu swietlnego stosuje sie kabel PE . Popatrz jak kupujesz np. lampe firmy Massive /Francja/ , ze posiada zacisk PE laczacy metalowa obudowe lampy z trojzaciskowa kostka łaczeniowa. Tak wiec np. kabel 3x1,5mm2 i zaciski L- faza przewaznie...

    Elektryka Instalacje i Sieci   31 Maj 2009 07:24 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 6371
  • jak podpiąć domofon 5-cio kablowy na 4-ry kable

    Witam. Zepsuła mi się słuchawka od domofonu wiec kupiłem nową. Problem polega na tm, że jedyne schematy w instrukcji dotyczą podięcia sluchawki do domofonu tej firmy. Ja mieszkam w loku i wystają mi 4 kable ze sciany. Czarny, szary(jasno brazowy?),niebieski, czerwony. W sluchawce jest 5 wejść. Sluchawka...

    Inne Serwis   08 Cze 2009 15:47 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2631
  • Audi A6 2005 dmuchawa nie działa

    wiec tak do modułu dochodza 4 kable czarno żółty sterowanie, czerwony z niebieskim paskiem, brazowy i chyba czerwony, ale na złączce głównych napięć z wiazki wychodza 2 kable, a do dmuchawy ida 3 ale jest tak w każdym a6. tak mmi dziala ale co jest dziwne, jak zapale auto to odrazu po 5 sec. włącza...

    Samochody Elektryka i elektronika   11 Lut 2010 14:55 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 21476
  • Polar CZ340 Podlaczenie termostatu

    Witajcie, Wywalilem stary termostat i nie zrobilem zdjecia podlaczenia kabli. Na zarowke idzie niebieski z faza, od zarowki odchodzi brazowy i mozna go przypiac do termostatu. Dodatkowo sa jeszcze zielono-zolty - zakladam ze masa i czarny. Wiec sa 3 kable i 5 wyjsc z termostatu - doradzcie prosze...

    AGD Początkujący   03 Lip 2009 17:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4883
  • Zafira- wspomaganie kierownicy

    Witam mam pytanie Chodzi o wspomaganie kierownicy Zafira Rok 2000 2.0 Diesel w samochodzie jest zamontowana pompa gladka tzn obudowa ktora jest walnieta mam moznosc kupic pompe ale ma zeberka no i do tego jeszcze zamiast wtyczki z 3 kablami to ma 2 niebiesko-bialy czarny. Brazowy wiem ze jest podlaczony...

    Samochody Elektryka i elektronika   31 Lip 2009 07:43 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 7550
  • Podłączenie dodatkowego wentylatora 80mm Xbox 360

    Witam, jestem nowy, jezeli nie w tym dziale powinienem napisac ten temat to prosze o przeniesienie go do innego dzialu :) Mam Xbox'a 360 Elite na plycie Falcon ze zmienionym chlodzeniem. Zdjecie ponizej. Wytlumacze co moim zdaniem jest tam zmienione, ogolnie z org. wentylatora wychodza 4 kabelki,...

    Komputery Modding & OC   04 Maj 2010 17:51 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3894
  • tempomat transporter t 4 tdi 1999

    Musisz kupić przełącznik kierunkowskazów z obsługą tempomatu , dołożyć kawałek instalacji z przełącznika do komputera ( czasami jest założona fabrycznie), który jest za akumulatorem, włączyć tempomat vagiem i już działa. Manetka może być taka jak na zdjęciu z początku posta lub "starsza" (_manetki.jpg)....

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Gru 2012 08:25 Odpowiedzi: 52    Wyświetleń: 29659
  • podłączenie pompy głębinowej

    nie mam możliwości zrobienia zdjecia a przewód wychodzi czterożyłowy z tym ze kolory na żyłach to brazowy,niebieski,czarny i minimalny odstęp i jeszcze zółtozielony. Pompy tez nie chce rozbierać chociaż nie wiem co by mi to dało. Jeszcze jak by to był silnik trófazowy to powinni oznaczyć kolejność...

    Elektro Maszyny i Urządzenia   18 Sty 2010 19:53 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 13209
  • Problem z lutowaniem pada psx

    Witajcie, otoz klient przyniosl mi do sklepu do zlutowania pad do psx i na plytce mam tam 8 wejsc, gnd czarny ack zielony clk cs do di vcc 7.5v siwy i teraz clk to chyba niebieski a vcc czerwony? i pozostaje mi do podlaczenia zolty pomaranczowy i brazowy, ktore to ? szukalem na schematach...

    Konsole Serwis   13 Lut 2010 14:30 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 954
  • Jakie nagłosnienie do auta na tył (tuba ,skrzynia basowa?)

    a jesli moge prosic o pomoc jeszcze to jak podlaczyc wzmacniacz pod Radio JVC KD-G351 lecz problem tkwi w tym ze nie ma on chinchy z tyłu i nie wiem czy jest wogole taka mozliwosc ;/ Dodano po 38 lecz niestety nie znalazlem nigdzie schematu Dodano po 7 znalazlem jak ida kable: czarny...

    CarAudio   28 Lut 2010 20:41 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 14478
  • seat alhamra rok 2000 tdi 110km webasto

    witam potrzebuje pomocy mam seata alhambra rok 2000 tdi stara buda ma podgrzewacz silnika i kabiny i nie dziala ja sprawdzilem nastepujace rzeczy uruchomilem silnik zmostkowalem czujnik temp. ktory jest z przodu na podszybiu i piecyk nie odpalil nastepnie sprawdzilem napiecie na kostce zasilajacej piecyk...

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Mar 2010 10:01 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1692
  • stag 300 przełącza się na benzynę

    biały rezerwa czerwony zasilanie +12 czarny masa brazowy rpm niebieski zasilanie zaworów gazowych Podaj jeszcze kolory ze starej centralki

    Samochody Instalacje Gazowe   09 Mar 2011 18:08 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 6666
  • Naprawa ładowarki firmy Ferm typ FCDL-2400

    Rezystor R4 oznaczony jest kodem paskowym następująco: brazowy-niebieski-czarny-srebrny-brązowy... Po odkodowaniu to 1.6Ω tolerancja 1%. Przyznam że moja ładowarka jest również po "przjściach" stąd kolory pasków w wyniku przegrzania są niejednoznaczne. Podpowiem że rezystor R4 jest identyczny...

    Zasilacze, ładowarki   18 Cze 2010 11:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2642
  • Awaria elektryki gazu. Nie palą się diody. Przełącznik?

    Jaki masz przelacznik wr czy gr ? sprawdz wiazke od przelacznika, czarny to jest przewod masowy , czerwony to jest przewod plus z pod stacyjki, brazowy to jest sygnal z cewki. Mysle ze masz trafiony przelacznik albo cos sie rozlaczylo. Sprawdz tez niebieski to jest zasilanie na cewki, podczas rozruchu...

    Samochody Instalacje Gazowe   03 Lip 2010 22:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 17458
  • VW Golf III 1.8 90KM migajaca lampka i piszczenie

    Witam, mam pytanie do kwok-a w sprawie sposobu na sprawdzenie elektryki 1.8. Czy po odłączeniu obydwu kabli z czujnikow kontrolka cis oleju powinna pulsowac, dodam, ze poza tym ogolnie test wypadl pozytywnie jeśli smarowanie w silniku fizycznie jest ok to zostaje tylko elektryka zrób tak: odłącz...

    Samochody Początkujący   13 Maj 2013 22:41 Odpowiedzi: 50    Wyświetleń: 40397
  • domofon: urmet 1131 ,Zamek nie dziala,

    Witam, I wiec mam maly problemik, Mieszkam wysoko w bloku i mi zamek nie otwiera nadu. I wiec musze chodzic po tych schodach kazdy raz jak kogos musze otwierac, No i wiec Domofon: Kolory: 1 = Brazowy CA = Niebieski 2 = Czerwony 6 = Czarny 10 = - 9 = Zielony I odlaczony...

    Telefony Stacjonarne Serwis   04 Kwi 2013 10:25 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 8556
  • Podłączenie przekaźników w instalacji Lovato w Fiacie Uno

    jesli poczatek wiazki masz orginalny (od przelacznika) to jest tak: 1.czerwony to +po stacyjce 2.brazowy sygnal obrotow 3.czarny masa 4.niebieski "+" na WSZYSTKIE ELEKTROZAWORY I PRZEKAZNIKI 5.bialy rezerwa jeden przekaznik rozcinal wtryskiwacz(dlatego nie zapalal) znajdz 2 kable pewnie w...

    Samochody Instalacje Gazowe   02 Wrz 2010 19:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 11468
  • pompa paliwa nie działa, astra f

    Witam sprawdz czy po przekreceniu stacyjki na start jest plus na pompie ,sprawdz mase na pompie wzgledem masy body. Masa to brazowy a plus z przekaznika to czerwono-niebieski i bezpiecznik 20A do 87 przekaznika.85 przekaznika do masy ,86 to czarny do ECM pin A1.Pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Paź 2010 13:53 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4656
  • Octavia 1 i dziwny problem ze światłami cofania - dla orłów?

    OK "ale urwał" ten mechanik ... solidny facet, pomylil sie i zle podlaczyl jak rozumiem (jutro sprawdze :P) a ze sie nic nie spalilo? Dym nie polecial, auto odpalilo to myslal ze jest OK.... a ja nie cofalem w nocy to nie widzialem braku swiatla cofnaia :P Dobrze, moj rysunek z opisem jest zly, teraz...

    Samochody Elektryka i elektronika   01 Lis 2010 18:52 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 14578
  • Unifon cyfrowy LF-8 beżowo-brązowy / Aparat PA456

    A więc z uwagi na to iż nie znalazłem nic za pomocą szukaj piszę nowy temat: Chciałem zrobić zmianę w domku i domofon UNIFON CYFROWY LF-8 BEŻOWO-BRĄZOWY zamienić na Aparat PA456 tylko jest mały problem bo ryglowanie działa dzwonienie działa ale ani na dole przy drzwiach ani w domu nie działa...

    Domofony i kontrola dostępu   30 Lis 2010 23:25 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2147
  • Opel combo immo. Rozpiska gniazda 9 pinowego.

    mam tylko 6 kabli, dwa niebieskie z czerwonym paskiem, czerwony, czarny,bialy z braz, brazowy

    Samochody Elektryka i elektronika   17 Lut 2011 11:50 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2209
  • Vectra B 2.2DTI nagle przestała odpalać.

    Witam, Czytanie forum tym razem niestety nie wystarcza, dlatego proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu opisanego poniżej. Samochód: Vectra B, 2.2 DTI, 2000/2001, Kombi Opis problemu: Samochód był regularnie odpalany przez cały tydzień poprzedzający usterkę, gdy pewnego ranka nagle nie odpalił....

    Samochody Początkujący   20 Kwi 2012 08:45 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3655
  • [PHP] <select> & If

    Witam. Mam problem ze skryptem php. [syntax=php]print " TESTOWO<br> <SELECT NAME=\"rok\"> <option value=5> Zielony </option> <option value=0> Czarny </option> <option value=1>Czerwony </option> <option value=2>Brazowy </option> <option...

    Programowanie Początkujący   09 Mar 2011 20:10 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1275
  • Kamera videodomofonu Avidsen - podłączenie?

    Te literki przy cyferkach to po oczywiście pierwsze litery kolorów (ang). 1R - czerwony 2B - niebieski 3Y - żółty 4G - zielony Też tak myślałem tylko, że z kamery wychodzi: niebieski - B? czarny - B? brazowy - B? żółto-zielony -Y/G? Kable wychodzące z kamery wyglądają na oryginalne. Pozdrawiam www.alfatech....

    Domofony i kontrola dostępu   23 Lip 2011 10:47 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5503
  • Jak podlaczyc silnik UOZ 112 G55 .

    Mam pytanie dotyczace silnika UOZ 112 G 55 . silnik chce uzyc do malego stolu wibracyjnego . poprzedni byl mniej skompikowany ale zbyt stary ..( dwa przewody 220V na dwa wtyki w silniku ) .. Teraz znalazlem nowiutki silnik i ma kostke z 7 zláczami . Nie mam pojecia jak go podlaczyc do zasilania (ktore...

    AGD Początkujący   08 Gru 2011 14:38 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3726
  • Passat b5 szyberdach - różnica silniczków, podłączenie

    a wiec mam tak samo problem z podlaczeniem szyberdachu poniewaz w mojej audi a4 1.9 tdi quattro 1998r mam ucieta kostke i teraz nie wiem jak to podlaczyc a kolory kabli raczej mi nie pomoga (brazowy kabel jest gruby + 2 srednie i 1 cienki, zolty,brazowo-czarny, 2 sredniej grubosci czerwono-zielone i...

    Samochody Elektryka i elektronika   03 Maj 2012 23:17 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3565
  • Gniazdko bez bolca - zerowanie

    faza bezposrednio (czarny, brazowy), a zero na bolec i drugim kablem (badz tym samym) do gniazdka (niebieski) kolory przewodów powinny być takie jak opisałeś ale czy tak jest to trzeba sprawdzić bo w praktyce bywa różnie a podłączenie bolca to jest najważniejsza sprawa

    Elektryka Dla Każdego   13 Maj 2012 20:45 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 7935
  • wymiana głośnika passat b5 -zwrotnica

    Witaj Błażeju Dzieki za pomoc ale znów mam problem zrobiłem jak radziłeś i czarny i brązowy to trawertyny bo takie przewody widać że idą od gornych głosnikow do kostki przy przy dolnym glosniku podlaczylem to pod zwrotnice i zasilajacy to brazowy z paskiem i minus to niebieski ale powiem ci ze nic...

    CarAudio   13 Sie 2012 15:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5973
  • Lampa uruchamiania na dotyk nie działa

    Nawiazujac do tematu ktory otworzyles-tez mam taka lampe.Niestety zepsula sie.Zaczela mrugac a potem calkowicie przestala dzialac.Na innym blogu bylo napisane ze takim lampkom szkodza zarowki energooszczedne-a ja takiej wlasnie uzywalam.Nie mam doswiadczenia w tej dziedzinie ani szkoly.Pomimo tego chce...

    Inne Serwis   13 Lis 2012 01:25 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 11527
  • Whirlpool ACM 814 BA - Jak podłączyć płytę indukcyjną

    Dzieki. Juz nie trzeba ale jest tak jak napisales kolego. Podlaczylem trzy fazy, bo sie tak da. Niebieski na N1 zmostkowany z N2, uziemienie chyba na E oraz czarny, szary i brazowy pod R1,R2, i R3. Chyba tylko 2 faktycznie dzialaja, trzecia to podobno slepy biegun ale nie wnikam. Indukcja piekna rzecz....

    AGD Użytkowy   09 Gru 2020 22:49 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 21477
  • Pralka constructa viva 100

    mam juz zdjecia pozniej wrzuce jest tam pare kolorow 2 x niebieski czerwony brazowy szary czarny i zielony Dodano po 1

    AGD Początkujący   02 Maj 2013 08:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1233
  • wentylator HRB + kondensator - Podłączenie

    Chodziło mi czy czasami jakoś pod siłe się to nie podłącza bo jestem laikiem w tym temacie jak widać. Ok czyli orzykładowo daję niebieski i brazowy do fazy L, czerwony do neutralnego N i czarny do kondensatora tak? A gdzie teraz podłączyć zielony, żółto-zielony i biały?

    Elektro Początkujący   11 Maj 2013 20:30 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4119
  • Toyota corolla 2.0 D4D 2003 - Brak prądu na listwie zasilania świec żarowych

    Witam , mam taki problem ,że brak jest zasilania świec żarowych . Podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka "check engine'' . Po podłączeniu do komputera wyskoczył błąd świec żarowych (chyba PO 038 czy coś takiego ) sprawdziłem wszystkie świece na "krótko" grzeją ale na samej listwie jest brak napięcia...

    Samochody Mechanika   04 Sie 2014 23:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 11547
  • 4World Cooling Pad - Wiatrak+Dioda na USB

    Witam, po zakupie nowego laptopa postanowiłem zadbac o niego od samego poczatku, a wiec znalazlem sobie podkladke chlodząca. Wyglad i cena byla mi raczej obojetna, wzialem pierwsze co znalazlem w okolicy. Wczoraj po powrocie z pracy wyciagnalem podkladke z plecaka i zauwazylem ze nie dziala... Problemem...

    Początkujący Naprawy   28 Lis 2013 12:10 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1149
  • Dell XPS - kabel zasilający - wtyczka

    Witam serdecznie, Mam problem z wymianą wtyczki kabla do zasilacza laptopa. Dell xps . W starym orginalnym mialem 3 kolory, czarny gnd , zielony id, bialy vot w nowym natomiast mam bialy, brazowy i niebieski. Dodam ze bialy jest cienszy od pozostalych. NIe wiem ktory kabel to +,-, itd. orientuje...

    Laptopy Hardware   06 Mar 2014 11:05 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1440
  • Lampa sufitowa - podłączenie

    witam mam problem z podłączeniem lampy z syfitu wychodza 4 kable : czarny , brazowy , niebieski , ziel.-zółty ( zaizolowany - mam wyłącznik różnic.prąd.) , na lampie prosze o porade DZIEKUJE

    Elektryka Dla Każdego   22 Sie 2014 19:11 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 10386
  • FAAC SEVEN SPRINT 05 - Podłączenie silnika oraz wyłącznika magnetycznego

    Podstawowym narzedziem jakim jest miernik. Krancowki:niebieski-com brazowy i czarny-w zaleznosci od kierunku. Silnik- szary to wspolny a braz i czern kierunki otwieranie lub zamykanie. Oczywiscie pamietamy jeszcze o kondensatorze.

    Automatyka bram, szlabanów, rolet   24 Lis 2014 17:20 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2814
  • KWALIFIKACJA E3 Montaż urządzeń i systemów mechatronicznych

    Nam mowili , że beda 3 kolory przewodów : brazowy na plus niebieski na minus czarny na sygnał I musisz trzymac sie tych kolorow podczas egzaminu

    Nauka Szkolnictwo   06 Sty 2016 15:26 Odpowiedzi: 146    Wyświetleń: 37635
  • SHINANO KENSHI AVT1525 - proszę o porady jak podłączyć silnik krokowy

    mam problem z podłączeniem silnika krokowego (z racji tego że nie znam się na tym :/) Liczę na to że ktoś "łopatologicznie mi pomoże :) A więc sprawa wygląda tak: silnik: unipolarny Shinano Kenshi B7141971A (6 przewodów) sterownk: AVT1525 udało mi się znaleźć schemat podłączenia ze strony...

    Mikrokontrolery   16 Maj 2015 05:35 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2964
  • Jak prawidłowo podłączyć płytę Blomberg?

    Witam. Jak prawidłowo podłączyć płytę indukcyjną Blomberg? Tak była stara płyta podłączona: i takie samem mam kable w blomber - 2x czarny, brazowy, niebieski i żółty a nowa płyta ma taka tabliczkę na odwrocie i nie wiem dokładnie jak to powinno być. Może ktos prostymi słowami może...

    Elektryka Dla Każdego   14 Maj 2015 21:23 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1710
  • Intel i218-LM - 1 Kabel sieciowy a rozna predkosc na 2 komputerach (1Gbps a 10Mb

    kabli czy kolory kabli? od lewej: bialy pomaranczowy bialy nieb... brazowy (w tym kablu co dziala dobrze na dwoch ostatni kabel jest albo czarny, albo bardzo ciemnobrazowy)

    Sieci Początkujący   21 Lip 2015 15:12 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 705
  • unifon 5 zylowy tk6 install

    Mam 5 zyl : niebieski czarny bialy zielony brazowy oraz zworke do zestawu. Pomoze ktos? dziękuję

    Domofony i kontrola dostępu   07 Paź 2015 21:14 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1152
  • Kamera DNR ip856H 2MP odciete przewody

    Witam posiadam kamere DNR 856H, przy demontazu zostal odciety przewod. Po odizolowaniu kolory przewodow to 2 pary skrecone zielona i niebieska, fioletowy brazowy jak sie domyslam to mikrofon, 2 x czarny i 2 x czerwony to zasilania 1 poe i 1 zasilacz. Probowalem roznych kombinacji na parach skreconych...

    Monitoring Wizyjny CCTV   23 Lip 2016 21:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 972