Powinno dać się naładować popularnym modułem TP4056 podpinając pod czerwony i czarny przewód (biały przewód to zapewne czujnik temperatury).
Dziurka pod L i dziurka pod strzałką są ze sobą połączone wewnątrz. Tak że nie ma znaczenia czy pod L czy pod strzałką będzie wciśnięty przewód i to ma zadziałać. To samo ma się do górnych dziurek.
O ile dobrze widzę, to ten biały przewód służy do obsługi cewki przekaźnika, a ten z kolei załącza napięcie sieci zasilacza (stąd też oznaczenie RLY-P). Wygląda na to, że to jakieś zabezpieczenie zasilacza w ten sposób, że bez podłączenia LEDów (albo uszkodzenia) zasilacz nie pracuje.
[url=https://www.google.com/search?clien...
czerwony + czarny - biały sygnał
Schemat 1 - "sterowanie masą" Podłącz przewód [biały - "zamknij"] do przewodu Beżowego (poz. nr 9), a przewód [biało/czarny - "otwórz"] do przewodu Pomarańczowego (poz. nr 17) w czarnym złączu 40-stykowym na module sterującym nadwozia, pod deską rozdzielczą, po stronie kierowcy.
Na zdjęciu widać, że w 6 pinowej wtyczce masz biały i biało czarny przewód, podają one masę na zamykanie i otwieranie. Są tam jeszcze: żółty i żółto/czarny. Zapewne podłączone do stałej masy. Sprawdź to połączenie. Następnie podaj masę raz na biały, a raz na biało/czarny przewód. Zamek powinien działać. Przekaźniki do sterowania zamkiem są naprzeciw...
Sterowanie zamka masą (przewody centralki łączysz według pierwszego schematu z instrukcji): - podłączyć do żółto-jasnoniebieskiego przewodu (zamykanie - w twojej centralce to biały) i fioletowego (żółto-zielonego) przewodu (otwieranie - w twojej centralce to biało/czarny) znajdującego się w wiązce przewodów wewnątrz drzwi kierowcy. Jeśli ma działać...
przewód biały (2) i przewód czarny (5) .Podpinasz do Auratona na styki COM i NO. Przewód biały(1) wypinasz w kotle z listwy ,natomiast zostawiasz (R) i (-). Wszystko oczywiście po odłączeniu kotła od zasilania .
Napięcie 3,7V Czerwony + Czarny - Biały czujnik temperatury Może istnieć konieczność wstawienia rezystora między + a biały inaczej możesz mieć kwiatki typu 'wrong battery' rezystor dobrać doświadczalnie 10-47kohm
http://obrazki.elektroda.pl/5566140300_1... mówisz i masz ale to zwykłe USB czarny- masa czerwony -5v zielony - data - biały - data+
Czarny przewód ze sterownika do czarnego w kostce. Biały do niebieskiego. Przewód PE czyli zielono żółty zostaw w spokoju. Kolego, przewód PE nie jest tam dla ozdoby! 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady (...).
Stawiam na mrówki, naniosły ziemi do nieszczelnych połączeń stąd ten nadmiarowy pobór prądu. Nie wykluczam uszkodzenia izolacji kabla jeżeli jest czarny lub przewodu koloru białego.
Witam ! Cytat: "Rezystancje: Biały-Czarny 26 Ohm Biały-Niebieski 25 Ohm Biały-Różowy 35 Ohm Czarny-Niebieski 50 Ohm Czarny-Różowy 60 Ohm Różowy-Niebieski 10 Ohm " To jest schemat Twojego silnika: http://obrazki.elektroda.pl/7590448400_1... Kol. Arelektroda napisał abyś użył żarówki jako zabezpieczenia przed spaleniem silnika ( na czas...
Jeśli z jednej lampy wychodzi czarny i biały przewód, to połącz wszystkie białe do jednej szybkozłączki, a wszystkie czarne do drugiej szybkozłączki. A od nich do zasilania.
Narazie nie kombinuj z ustawianiem alarmu. Sprawdz czy na przewodach wychodzących z syreny są odpowiednie napięcia. A mianowicie: Przewód czerwony + Przewód czarny - Przewód biały + ale dopiero jak centrala jest w stanie alarmowania Przewód niebieski ( tutaj może nie być ani + ani - to jest przewód uzywany do prealarmu. Jeżeli na przewodach czerwonym...
Jak widać potencjometr z wyłącznikiem - możesz złączyć ze sobą biały i czarny przewód na stałe. Ale biały z czarnym-czarnym czy czarnym-czerwonym ;)
Przewody opisane na schemacie centralki jako interfejs centralnego zamka: - pomarańczowy i pomarańczowo/czarny nie podłączasz, - żółty i żółto/czarny podłącz do masy, - biały i biało/czarny podłączasz do przewodów białego i brązowego w wiązce zamka centralnego (opisane jako sterowanie manualne). Jeśli w instrukcji alarmu nie ma pisanych pinów wejść...
Na blokadzie powinny być wytłoczone oznaczenia jej wyprowadzeń: C N i L . Do C idzie biały, do N czarny , do L niebieski .
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
Sterowanie masą, przecież widać że przełączniki podają sygnał z masy. Sterowanie z pilota do przewodów czarno-czerwony, czarno-biały.
Powiększ sobie ten obrazek - to jest schemat do silnika ABU T4 - wtyczka, G39 - sonda Na pin T4/1 przychodzą przewody: od strony inst. biało-czerwony a od strony sondy biały Na pin T4/2 przychodzą przewody: od strony inst. brązowo czarny a od strony sondy biały Na pin T4/3 przychodzą przewody: od strony inst. czarny a od strony sondy szary Na pin T4/4...
Bez miernika nie podjął bym się wymiany tego przewodu (spotkałem się z "chińskimi" przewodami lutowanymi do wtyku na "chybił trafił", biały - , czarny + ) Polaryzacja w większości zasilaczy HP jest oznaczona na tabliczce znamionowej.
Od oparcia miałem dwa przewody biały i biało-czarny. Od siedzenia miałem trzy przewody czarny, biały i biało-czarny. Podłączyłem zgodnie z kolorami i został czarny. I to on mnie zastanawia
Może to pomoże: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Zanim cokolwiek zaczniesz, Twój zasilacz ma na wyjściu 25-40 V=, a kontroler pracuje w zakresie 5 V-24 V=. Dobrym posunięciem byłoby kupienie innego zasilacza. :) R+ (Czerwony przewód): Plus (+). Y- (Żółty przewód): Może być dla określonego typu sterowania. W- (Biały lub czarny przewód): Minus (-).
Witam . Potrzebny jest kondensator 3µF/ 380V (może być od świetlówki) , podłączony z uzwojeniem 250Ω (przewód biały i czarny) . Przewody czerwone podłączamy do sieci . Na początek warto podłaczyć przez żarówkę 150-200W. Pozdrawiam .
Witam, czarny przewód to minus (masa) czerwony przewód to plus biały to załączenie wyświetlacza, podłączony powinien być do plusa, jeżeli przewody czarny i czerwony będą podłączone na stałe a biały pod plus po stacyjce wyświetlanie będzie tylko wtedy gdy włączony jest zapłon.
Nie rób "pajęczyn" odłącz wtyczkę MA pod "maską" w tej wtyczce MA znajdź pin 9 (biało-czarny przewód), odłącz złącze regulatora przy alternatorze i sprawdź pomiędzy MA9 a pinem 3 regulatora (biało-czarny) czy: - jest ciągłość obwodu - nie ma zwarcia do masy
Niestety nie wiem jaki przewód. Czarny czy biały? Idzie bezpośrednio od anteny? Pokaż oznaczenia na nim.
Jak masz reakcję zamknij otwórz, to nie musisz dawać rezystora. Swój sterownik łączysz według schematu F2 biały podłączasz do jednego przewodu, biało czarny do drugiego przewodu, które znalazłeś, jak będzie działało odwrotnie, zamieniasz miejscami.
Masz miernik uniwersalny? ustaw go na pomiar ohm, stacyjka na pozycji: OFF: zobacz gdzie na stacyjce jest 0 ohm (lub 2-3ohm zalerzy od miernika, ale codzi oto że ma przewodzić) to przylutuj w te miejsca przewody czarno-biały i zielony ON: (to samo co wyżej) tylko w te miejsca przylutuj przewody czerwony i czarny.
Wszystko jest prawidłowo. Tu masz schematy rożnych opcji podłączania. Ty potrzebujesz sterowania siłownikiem czyli musisz dorobić te dwa brakujące przewody czyli pomarańczowy i pomarańczowo czarny i je podłączyć do masy a przewody żółty i żółto czarny do plusa. Następnie przewody biały i biało czarny łączysz z niebieskim i zielonym od siłownika, a który...
a jakiś uniwersalny regulator Może by się coś znalazło, nawet z tego co pokazał kolega (at)wojtek 9007 , ale nie znamy mocy, prądu ani napięcia dla tego silnika. Rozbierz kluch, obejrzyj czy ma tabliczkę znamionową (naklejkę z parametrami), może znajdziesz na nim jakieś wskazówki, które by nam pomogły. Ogólnie silnik krokowy możesz zasilić prądem zmiennym,...
Nie, ta centralka nie ma wejść sterujących otwórz/zamknij. Przewody czarny, brązowy i biały pozostawiasz luźne
124 nigdy nie miało w liczniku złącza okrągłego, dwudziestopinowego. Jeżeli myślisz o złączu PIĘTNASTOPINOWYM, to: 1 brązowy 2 zielony 3 niebiesko-czarny 4 niebiesko-zielony 5 brązowo-czarny 6 czarno-czerwono-fioletowy 7 biały 8 różowo-czerwony 9 niebieski 10 dwa przewody brązowo-czerwone 11 brązowo-biały 12 brązowo-żółty 13 szaro-fioletowy (dwa przewody)...
Odcięcie masz dobrze rozrysowane.Co do przewodu czarno-białego to podłaczasz go pod wszystkie krańcówki, a z tego co pamietam to w oplu są razem więc możesz podłaczyć się pod tą od strony kierowcy.
Biały - czerwony 28.3 om Biały czarny 08.4 om Czerwony - czarny 36.1 Uzwojenie główne jest więc miedzy białym czarnym, pomocnicze między białym i czerwonym. Czyli zasilanie dajesz na przewody biały i czarny, kondensator między czerwony a czarny.
Wypnij z kostki modułu przewód czarno biały. Albo odczep tak, by nie był od niczego podłączony. Bo rozumiem, że rozrusznik kręci, ale nie ma iskry, tak?
KIERUNKOWSKAZY podłączyć do przewodu czarny / zielony pozycji. 6 oraz czarno / biały pozycji. 5, znajduje się w wiązce przewodów wychodząc z przedniej części skrzynka bezpieczników.Oczywiście kierunki potpinamy przez diody
Podłącz wyjście sterownika według pierwszego schematu (sterowanie impulsami masy). Sterowanie zamkiem jest na żółto-niebieskim przewodzie na pozycji nr 5 (lub nr 2), znajdującego się w zespole przewodów wychodzącym z fioletowo/białego złącza konektorowego, położonego po lewej stronie. Ten przewód służy jednocześnie do zamykania i otwierania. Przewód...
Czyli nie nadaj się do internetu na linii telefonicznej bo nie jest parowany Taki przewód stosuje się w alarmówce czy domofonach.
Ten przekaźnik działa jak zwykły rozłącznik kiedy dostanie zasilanie z świateł postojowych. Przy braku zasilania czarny przewód i biały jest ze sobą połączony. Więc jak na Czarnym masz zasilanie po stacyjce to z tego zasilania zasilasz + do świateł dziennych a minus podłączasz do masy i powinny zaświecić. Multimetr w łapę i szukaj gdzie nie ma zasilania.
Problem rozwiązany. Dokładnie z lewej strony idzie wiązka kabli. Podpiąłem się pod kanapą przewód światła wstecznego jest koloru "czarno-biały, cienki przewód". Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Załączam widok skrzynki, ona chyba jest w komorze silnika. Sprawdź, czy dobry jest pierwszy przekaźnik EFI Main Relay. Jak zmostkujesz styki nr 3 i 5 przekaźnika to tak jakbyś włączył zapłon. Sprawdź czy będzie napięcie na zółtym przewodzie po zmostkowaniu styków przekaźnika. Możesz też sprawdzić, czy po włączeniu zapłonu cykają oba przekaźniki tzn....
przewody biały i czarny na kompresorze
Sprawdź te przewody: czarno-zielony masa powinna otwierać, czarno-pomarańczowy masa powinna zamykać, ewentualnie czarno-niebieski zamykanie z ryglowaniem, czarno-biały otwieranie po zaryglowaniu. Wszystkie te przewody (cienkie) znajdziesz na słupku A, wychodzą z drzwi kierowcy.
Przewód biało-czarny to prawdopodobnie minus, a biały to plus.
Dlaczego u niektórych producentów sprzętu przewód ochronny to czarny lub biały? czarny lub biały to nie jest oznakowanie przewodu ochronnego w Polsce i UE
-z podłączeniem kierunkowskazów Przewód czarno/biały i czarno/zielony w czarnym 12'pinowym złączu skrzynki bezpiecznikowej. -z podłączeniem sterownika do centralnego zamka Sterowanie (+), przewód czerwono/niebieski i czerwono/zielony w czarnym 6'pinowym złączu drzwi kierowcy. -z domykaniem szyb Podłącz do przycisków sterujących, ciąć i podłączyć: biało/czarny...
kondensator biali biali proszek webasto czarny przewód
kontaktron drzwiach skuteczna antena regent schematy
siemens wm12y890pl astra sterownik pompy wtryskowej
Czarne kropki na kineskopie - przyczyny i rozwiązania Pojawiające się i znikające kropki na kineskopie CRT - przyczyny i rozwiązania