Przez moment mam wrażenie, że żarówka zaświeciła się ciągłym światłem, to się nie powinno stać. Po drugie to paliwo tam ci nie leci, jeśli to co masz włożone do słoika to przewód paliwowy, to po włączeniu zapłonu powinno Ci ten słoik przelać w kilka sekund... paliwo powinno się lać silnym strumieniem, a nie kapać.
Nie kasować. Pojechać na diagnostykę, to system bezpieczeństwa. Jak nie było nic odpinane to kontrolka nie zapaliła się sama z siebie.
Czerwony czujnik jest od modelu ze wskaźnikiem temperatury na zegarach, czarny to tylko bimetal zapalający kontrolkę przy przegrzaniu silnika
Możesz zrobić eksperyment (kontrolowany, oczywiście !) rozgrzej samochód do włączenia wentylatora i wyciągnij jego bezpiecznik (jest za akumulatorem), zobaczysz czy wskazówka wejdzie na czerwone pole po paru minutach
A pali się kontrolka od wtrysku (czerwona)?
Świeca żarowa w Seicento? Świece żarowe są w silnikach diesla :) Poza tym kontrolka świec żarowych jest pomarańczowa. Daj kolego zdjęcie tej kontrolki --- Zapewne chodzi Ci o kontrolkę układu wtryskowego. Tutaj masz link do tematu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... Do sprawdzenia na pewno kable i świece bo najprościej :)
Zmieniłeś czujnik na zły. Założyłeś ten od wskaźnika temperatury np do Cinquecento. Do kontrolki masz mieć taki co zwiera obwód przy odpowiedniej temperaturze. Ten od wskazówki zmienia rezystancję w zależności od temperatury dlatego kontrolka zaczyna się jarzyć. Zgaduję, że założyłeś czujnik z czerwoną główką?
Witam. Od niedawna zaczęła się świecić czerwona kontrolka o kształcie wykrzyknika przy dodawaniu gazu. Samochód jeździ, odpala, lecz zawsze świeci się ta kontrolka. Co ona oznacza?
Świeci się na desce kontrolka MIL (czerwona lampka z symbolem wtryskiwacza)?
Czy w aucie nadal "zaczynala mrugac czerwona kontrolka"? Poszukaj może masz drugie zabezpieczenie.
Czerwony jest do zegarów. Czarny do kontrolki, spróbuj na szrocie.
to mi ulzyło....ale mam jeszcze jedno pytanie......przy przełanczaniu gazu na benzyne zapala sie czerwona kontrolka wtrysku,pózniej gasnie-co to znowu jest????
Ej ej-czujnik kontrolki jest na głowicy, u góry, a nie w bloku. Czerwony jak pamiętam. A wogóle obieg na chłodnicę jest? Oba węże są gorące?
Ok Panowie, ale skoro jest wspomaganie - kontrolka czerwona kierownicy, która gaśnie, a nie ma żadnego zbiorniczka na płyn, to jakie to jest wspomaganie? Seicento miały w wersjach Sporting lub doposażonych wersjach za dopłatą. On nie ma nic, ani ABS-u, klimy, centralnego itd., ale wspomaganie ma - wersja "S". (aha i za akumulatorem przy ścianie grodziowej...
Witam. Dziś zauważyłem podczas jazdy że moje seicento szarpie na wyższych obrotach, oraz zapala się czerwona kontrolka od wtrysku, silnik w seiku to 1.1 na jednopunktowym wtrysku, w samochodzie był wymieniany zbiornik paliwa przeze mnie. Jeśli to istotne samochód ma instalację gazową. Co może powodować owe szarpanie ?
Wkręcony jest z czerwoną końcówką . Z jednym pinem.
witam proponuje wymianę przekaznikow od zasilania centralki i drugi od pompy paliwa Te przekazniki znajdują sie poprawej stronie nad centralkąi są zakryte oslona zdejmowaną do gory Przekazniki są jeden obudowa czarna drugi obudowa czerwona Koszt to 4.50 plus 5,50 pozdrawiam waclaw17
daj plusa bezposrednio przy stacyjce pod czerwony kabel i zobac zczy kreci . zrob dodatkowa mase do silnika
Czyli odpowiedź znamy. W Seicento Punto itd były 2 typy zegarów. Ze wskaźnikiem temperatury oraz bez. Zależnie od posiadanych zegarów czujnik w silniku różnił się. W seicento nigdy nie było wskaźnika temperatury a tylko kontrolka za wysokiej temperatury silnika. Panuje ogólna zasada ze na wskaźnik jest czujnik z obudowa złącza czerwona/pomarańczowa...
Są dwa rodzaje czujników bo w niektórych seicento były lampki kontrolne a w niektórych wskaźniki. I tak czujnik do kontrolki ma czarną oprawkę a do zegara czerwoną oprawkę. Po tym można te czujniki odróżnić.
Kurcze, ma ktoś prawdę mówiącą rozpiske. Gość kupił nowy czujnik, i znów to samo?! w 20°C ma ok 3k. W sklepie też by w kulki lecieli?. Niby powinien być niebieski, a jest czerwony. Liniowy czujnik był napewno w CC bo był wskaźnik
Pozycyjne po podaniu napięcia na bezpieczniki nr 6 i 7 nie powinny świecić. Oczywiście robiłeś to bez przekręconego kluczyka w MAR ?Skoro mijania nie świecą po podaniu bezpośrednio napięcia na instalację za przełącznikiem to winnym mogą być te kostki przy żarówkach jak pisali powyżej . Nie powinna świecić kontrolka drogowych świateł jak zwierałeś podając...
Z tego co napisałeś jednak zobaczyłbym czy masz emulator wtryskiwacza, przekaźnik jakiś który rozłącza wtryskiwacz przy pracy na gazie. Pomierz jeszcze przejścia przewodów . Zielonoczarny od kostki wtryskiwacza do pinu 87 gniazda czerwonego przekaźnika nad sterownikiem a różowoczarny od kostki wtryskiwacza do pinu 18 w złączu sterownika wtrysku. Jest...
Te przekaźniki nie raz padały, wtedy zamieniało się czarny z czerwonym i można było dojechać do domu. Jeżeli jednak nie załącza go, wiązka nie uszkodzona, to trzeba szukać w sterowniku.
Witam Mam problem z seicentem (silnik 900) rocznik 2002. Auto od czasu do czasu (ostatnio coraz cześciej) nie zapala, jest to powiązane z kontrolką (chyba od wtrysków) ta czerwona (przypomina prysznic), jeśli przekręcę zapłon i kontrolka sie nie pali to auto nie zapali, nie slychać też pompy. Wystarczy jednak odczekać np 15 minut i wszystko wraca do...
Nie gaśnie, gaśnie dopiero jak silnik się uruchomi. Nie wiem jak ty uruchamiasz tego swojego "sejka" ale "instrukcyjny" przepis na odpalanie Seicento jest taki: najpierw przekręcamy stacyjkę w pozycję MAR, powinna mrugnąć kontrolka od immobilajzera (pomarańczowy kluczyk, jeżeli jest immobilajzer), powinna "zabuczeć" przez 2-3 sekundy pompa paliwowa...
Witam wszystkich. Posiadam seicento z 1999 roku 0.9 z gazem. Od dłuższego czasu nęka mnie problem palącej się kontrolki przegrzania cieczy chłodzącej, a mianowicie pierwsze takie zjawisko miało miesiąc temu, może trochę później. Podczas jazdy lekko się świeciła lampka temperatury (nie tak wyraźnie jak ręcznego) podczas dalszej jazy świeciła ona jaśniej,...
Jeździłem seicento 1.1 i paliło po mieście 9-10l. Więc to nic nienormalnego. Jak pojedziesz trasę to spalanie spadnie poniżej 7, ale w mieście 9 to norma. I nie myśl, że skoro BMW jest szybsze powinno w takim razie palić 20l. Tam jest inny silnik, inna masa samochodu i inny współczynnik masy do mocy samochodu. Jak chcesz taniej jeździć to załóż gaz...
Pompa się zaciera stopniowo aż w końcu nie pracuje w ogóle. Sprawdź zasilanie pompy żarówką 21 W wpinając ją w przewody przy pompie - grube: zielonoczarny (+) oraz fioletowoczarny (-). Jeśli nie będzie zasilania sprawdź wyłącznik bezwładnościowy pod deską rozdzielczą na ścianie grodziowej (podający masę) i przekaźnik czerwony nad sterownikiem wtrysku...
Próbując dziś włączyć auto pojawił się nowy problem. Nie gasnie kontrolka oleju (ta czerwona) po włączeniu, silnik dziwnie pracuje, jakby nie było oleju a sprawdzałem i poziom jest ok. Wyczytałem że może to być związane z pompą i nie trzymaniem prawidłowego ciśnienia. Co radzicie? Na hol i do mechanika? Wszystko działało dobrze i nagle przy odpalaniu...
Mam fiata rocznik 2000 , był uderzony z przodu chłodnica i parę innych były uszkodzone. Po naprawie auto nie chce zapalić, mianowicie zapala się kontrolka czerwona od wtrysku i nie gaśnie, wtedy komputer odcina iskrę i nie mogę zapalić. Auto uruchomiłem w trybie awaryjnym i chodziło, ale w normalnym stanie sygnalizuje awarię i nie wiem jaką , jak to...
Witam, po wymianie silnika na drugi ze złomu mam problem z jego odpaleniem. Rozrusznik kręci jednak nie pracuję pompa paliwa. Zaraz po przekręceniu zapłonu zaczyna wyć pod maską czerwony przekaźnik właśnie od pompy paliwa i przygasają kontroli. Po jakimś czasie przekaźnik przestaje hałasować i kontrolki świecą się normalnie, przy czym cały czas pali...
Witam Mam poważny problem z Seicento które pojawiły się po przejechaniu przez sporą kałuże. Po pierwsze nie swieca się kontrolki od LPG (II generacja). Poszperałem pod maską i znalazłem "pudełeczko" do której podpięta była szeroka kostka. Wypiołem ją a z "pudełeczka" wytrzepałem troche wody. Nie pomogło. Po drugie auto nie pali ani na benzynie ani na...
Włącznik termiczny wentylatora we Fiacie Seicento (i jeszcze do kilku innych) to taki dwu - pinowy włącznik termiczny wkręcany z boku w chłodnicę: https://obrazki.elektroda.pl/4113676300_... Właśnie ten wkręcony w chłodnicę odpowiada za załączanie wentylatora, temp. załączania wentylatora to 98 stopni Celsjusza. Są tam jeszcze dwa czujniki...
kontrolka code znika po 1-2sek od przekręcenia kluczyka na 1 pozycje. Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje, co może być przyczyną ze samochód nie odpala? program do diagnostyki iaw-scan2 przy testowaniu przekaźnika głównego pokazuje komunikat test niezaliczony, a przy testowaniu wtrysków,cewek itd co tam jeszcze jest, to wszystko jest ok. Nie wiem który...
Temat popularny ale nie znalazłam odpowiedzi na moje pytania. W samochodzie dzisiaj sześcio letnim zaczęła palić się kontrolka wspomagania kierownicy. Jest to zaskakujące bo samochód nie był nadmiernie eksploatowany (20 tys km rocznie przejechane), był serwisowany w ASO i po prostu kontrolka zaczęła się świecić po włączeniu silnika dzisiaj rano. Ale...
Witam. Posiadam autko seicento sporting 1.1. W obrotomierze i inne duperelki jest wyposażone jednak bardzo brakuje mi wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej. Znalazłem na portalach wskaźniki z Alfy 156 (w jednym jest temperatura wody, zegarek i paliwo) Tylko pytanie czy gdy dokupię do tego czujnik również od alfy 156 to da radę to podłączyć tak aby...
Jeśli masz SC SPI to czerwony przekaźnik pod maska odpowiada za zasilanie układu wtryskowego (pompa , wtryskiwacz cewki itp). Nie ma nic wspólnego z kierunkowskazami. Z kierunkowskazami powiązany jest bezpiecznik za akumulatorem 40A (IGN) ale on nie zasila czerwonego przekaźnika.Zobacz kontrolką żarówkową tudzież multimetrem czy przy przekręconej stacyjce...
Zasilania na ECU wszystkie masz , sprawdź dobrze bezpieczniki. Zasilania, masy są. Po przekręceniu kluczyka pompka paliwa przez moment pracuje, na cewki dochodzi zasilanie "+". W momencie "kręcenia" rozrusznikiem nie ma zasilania "+" ani impulsu "-" na cewkach, brak zasilania na wtryskiwacz, sondę oraz nie pracuje pompka paliwa. W wiązkach są łączone...
Witam Mam seicento 900 z LPG od około pół roku i nie małą z nim przygodę. Od razu po zakupie, gdy wracałem z sąsiedniego miasta zaświeciła mi się czerwona kontrolka symbolizująca zbyt wysoką temp. silnika. Nie przejąłem się tym i jechałem z zapaloną kontrolką do domu, około 10-14km. Na początku jak poczytałem trochę w sieci, to bałem się, że silnik...
Dzień dobry, Dziś próbowałem odpalić auto ale po przekręceniu stacyjki zaczął szaleć przekaźnik od zapłonu chyba - ten czerwony pod maską z prawej strony. Sprawdzałem na innym i jest to samo. Do tego wszystkie kontrolki mrugają, auto oczywiście nie odpala. Odłączyłem centralny i alarm. To samo. Wyciągnąłem też cały licznik i przekręciłem stacyjkę bez...
Przy przekręceniu kluczykiem na zapłon kontrolka na pulpicie akumulator świeci normalnie i gdy odpalę auto znika tak jak powinno być ale ładowania nie ma a alternator jest nowy pokazuje 11.00 i spada 9 i leci w dół aż auto gaśnie samo nie wiem czy to ma coś ale jak dokrecalem masę ten czerwony kabelek od alternatora to nie przemyślałem sprawy i były...
Witam. Problem z napięciem powstaje przy kręceniu rozrusznikiem. Po włączeniu zapłonu na pin 23 czerwonego przekaźnika w komorze silnika na ok. 3 sekundy pojawia się 12,5v przy i kontrolka (próbnik świeci mocnym światłem), lecz gdy przekręcam na start rozrusznikiem napięcie spada do 6v i kontrolka (próbnik świeci się lekkim światłem). Na cewkach to...
Sytuacja wygląda następująco. Pierwsze, co zrobiłem, to sprawdziłem napięcie na wtyczce - było +12V. Później zacząłem kombinować z tym zabezpieczeniem. Chyba coś zepsułem przy odłączaniu wtyczki z centralki albo przy rozplątywaniu przewodów, bo w tej chwili dioda zabezpieczenia świeci w sposób ciągły. Z pozytywnych wieści, to samochód odpalił. Po zamieszaniu...
No to może kilka słów z mojej walki z tym domykaczem. Otóż straciłęm cały dzień i w końcu okazało się że nie potrafimy z kumplem zamontować tego domykacza. Wziąłem go więc do domu i krok po kroku zacząłem go rozpracowywać. Zrozumiałem zasadę działania idąc po ścieżkkach :) Okazało się że mój domykacz był uszkodzony (zimny lut) i stąd moje problemy....
Witam, mam taki oto problem: wentylator raz się włącza a raz nie... stając w korku wyciszam radio i nasłuchuje... wentylator sie włącza... po pewnym jednak czasie przestaje sie uruchamiać i oczywiście zapala sie kontrolka... wyłącze silnik odczekam troszke i ruszam a po pewnym czasie wentylator sie włącza i jest wszystko ok. aż po pewnym czasie znów...
Mam taki dosc ciekawy problem ze wzmacniaczem a mianowicie: Auto to golf III, zostaly polozone klable do CA przez cala dlugosc auta, aby zasilic wzmacniacz, ktory bedzie sie znajdowac w bagazniku, ale wzmacniacz na nich nie chce grac :/ Sa to grube kable do zasilania CA (grube http://www.allegro.pl/item130941456_kabe...
Witam. Piszę temat w tym dziale, ponieważ podejrzewam, że winowajcą problemu może być alarm, nie wiem czy słusznie. Dziś rano wybrałem się gdzieś samochodem, zaparkowałem, załatwiłem sprawę, wsiadłem z powrotem, auto nie chciało odpalić. Palą się w środku wszystkie kontrolki, po przekręceniu kluczyka słychać tylko takie przeskakiwanie pod maską, rozrusznik...
Powtórzę mój wpis z innego wątku: No to może kilka słów z mojej walki z tym domykaczem. Otóż straciłęm cały dzień i w końcu okazało się że nie potrafimy z kumplem zamontować tego domykacza. Wziąłem go więc do domu i krok po kroku zacząłem go rozpracowywać. Zrozumiałem zasadę działania idąc po ścieżkkach :) Okazało się że mój domykacz był uszkodzony...
Witam ponownie Kolegów! W ostatnim czasie wykonałem (osobiście i rękami mechanika) parę istotnych napraw, w tym wymianę świeczek i kabli wysokich napięć, filtrów, oleju. Zrobiłbym więcej, lecz pogoda nie bardzo sprzyjająca. Pojawił się pewien problem z instalacją gazową. Kontrolki stanu instalacji (takie małe pudełeczko z diodami i przełącznikiem) zaczęły...
Ostatnio sam stoczyłem walkę z wentylatorem w Seicento. Pacjent: SEICENTO 1,1 MPI z 2005r - wersja VAN Objawy: gdy stałem w korku, poczułem "dziwny zapach", kojarzący mi się tylko z zapachem wrzącego / palonego płynu do chłodnic. Dodatkowo, z racji że padał deszcz, zauważyłem, że maska mi paruje. NIE ZAŚWIECIŁA SIĘ ŻADNA KONTROLKA, zbiornik wyrównawczy...
Witam, posiadam Fiata Seicento 1.1 z 1999 r. Problem jest taki, że jak chciałem uruchomić autko to uruchomił się alarm, kontrolka świeci się na czerwono a nie na żółto. Nie mogę go wyłączyć, ponieważ guzik w pilocie był zepsuty, sąsiad mi go naprawił zadrutował, itd., ale dalej nic... Nie wiem czy się pilot rozkodował czy co. Proszę o pomoc.
kontrolka seicento czerwona kontrolka kangoo focus kontrolka czerwona
walkie talkie zabawka parametr maszynowy indesit instrukcja pralka
somfy napęd bramy pralka mastercook instrukcja obsługi
LG VC8716 nie czyta płyt - diagnostyka i naprawa Błąd P17F0 w Nissan Qashqai J11 1.6 dCi - czy można jeździć?