Witam! 1/ Opel tak ma 2/ Wystarczy w radio zamienić miejscami kabel czerwony z żółtym- opcja z kluczykiem, lub od strony radia połączyć kabel czerwony z żółtym i podłączyć do pinu gdzie jest zasilanie 12V non-stop w aucie. Pozdrawiam.
W standardzie zółty kabel odpowiada za podtrzymanie ustawień i leci prosto do akumulatora. Czerwony to kabel który powoduje włączenie radia w momencie przekręcenia stacyjki.
Znajdujesz kabelek w samochodzie majacy ciagle napiecie nawet po wyjeciu kluczyka ze stacyjki. Podlaczasz dwa kabelki z radia: Zolty i czerwony do tego PLUSA znalezionego wczesniej. Zobacz w instrukcji obslugi od radia czy napewno Czerwony i Zolty to Kable Pradowe "+"
Dokładnie tak. Żółty i czerowny z radia do czerwonego z auta. Czarny do czarnego. A żółty z paskiem do pomarańczowego z radia, jeśli jest. Ten może być spokojnie niepodłązczony. JAk przećwczysz, to daj znać o efektach. A przed robotą sprawź, czy nie zrobiłeś już jakiegoś zwarcia i czy na tym czerwonym w aucie masz prąd.
Jeżeli chcesz wyłączać radio ręcznie a nie po zapłonie. Wystarczy że kable które idą od radia (pewnie czerwony i żółty) - czerwony (normalnie stały +12v) - żółty (normalnie stacyjka +12v) Od radia żółty i czerwony podłączasz do przewodu po którym masz stałe +12v(najprawdopodobniej będzie on czerwony lub czerwono-niebieski od strony samochodu). Najlepiej...
Zaznaczone przewody we wtyczce nr. 3 odpowiadają za sygnały audio oraz ich ekrany z oryginalnej zmieniarki płyt. Czerwony przewód zasilający jest rozdzielony na inne odbiorniki. Sterowanie z kierownicy masz we wtyczce 1, wtyczka 3 obsługuje wyświetlacz, zmieniarkę i telefon. Nie wiem skąd masz tą rozpiskę pinów ale to raczej nie jest od Astry G. Według...
Więcej szczegółów np.czy słuchasz radia przy wyłączonym silniku (może aku już nie trzyma)
Jaki moduł komfortu??? Po drodze z bezpiecznika do złącza ISO radia nic nie ma, modułu komfortu w tym aucie też nie ma
(Niestety nie posiadam miernika by mierzyć...) Albo kupisz albo za wiele nie zrobisz, musisz sprawdzić zasilanie na żółtym i czerwonym kablu do radia.
wyczytałem też coś o niebiesko-czerwonym kablu z radia Ten przewód ma być odcięty jak radio nie fabryczne. Z resztą po prostu je odłącz i sprawdź czy prędkościomierz ruszy
A sprawdziłeś czy w ogóle masz +12 V w kostce, może bezpiecznik ci się przepalił w skrzynce. Kupiłeś przejściówkę dedykowaną do tego Lanosa na ISO i nie działa, podejrzane. Kolory zielone i fioletowe na starej kostce to pewnie głośniki najpierw uruchom radio. Wykombinuj tak ,żeby +12 V doszło do nowego radia. :D Poprawnie wklej zdjęcia. Kabel żółty...
Kable czerwony i żółty od radia mam połączone i idą one na + Te przewody masz połączone razem ?. Sprawdź oba plusy, jeden stały , drugi po przekręceniu stacyjki.
Więc tak jeśli chcesz radio podłączyć i włączać go przyciskiem (nie stacyjką) to wystarczy w kostce od nowego radia te 2 kable czerwony i żółty co są oba złączone do czerwonego, to odepnij od niego i przylutuj oba do tego żółtego co jest odcięty. Jeśli chcesz załączać stacyjką to w tej samej kostce żółty połącz z żółtym czerwony podepnij do któregoś...
Ja dalem tak + i - od aku do wzmacniacza impuls do radia pod czerwony kabel czincze do radia i czerwony czarny do tuby może tak byc nie źle??
Podłącz czerwony kabel z radia na plus (+) po stacyjce czyli tam gdzie się pojawia + po przekręceniu kluczyka w stacyjce.
2. Posty, z których wynika, że ktoś nie bardzo orientuje się w temacie napraw proszę zamieszczać w dziale "Radia Samochodowe Początkujący". Jest to dział dla nieposiadających odpowiedniego doświadczenia w naprawianiu urządzeń RTV, ale bezwzględnie posiadających podstawową wiedzę z zakresu elektroniki (miernictwo, czytanie schematów, budowa i działanie...
Siemanko dostałem radio na baterie marki Central Hispano. Radio jest zasilane na 4 baterie R6. Gdy wróciłem do domu chciałem sprawdzić czy radio działa. Włożyłem baterie, włączyłem, wyszukałem stacje i działa, ale po chwili gdy wziąłem radio do ręki okazało się, że baterie się grzeją. Więc myślałem co jest nie tak, więc otworzyłem obudowę i okazało...
Opis kabli kostki ISO Zasilająca: Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa Niebieski - wzmacniacz antenowy prąd po włączeniu radia. Pomarańczowy - Przewód do regulacji jasności podświetlenia przycisków radia Jeżeli chcemy aby radio można włączyć bez przekręcania kluczyka, należy przewód czerwony (+12V Power)...
Radio samochodowe standardowo ma 2 kable zasilające mianowicie powinny być kabel żółty i kabel czerwony razem ze strony radia. Kabel na masę standardowo czarny. Ze strony samochodu kabel zasilający brązowy lub czerwony natomiast czarny masowy najlepiej nie bezpośrednio od aku tylko koniecznie bezpiecznik jeśli nie chcesz stracić radia
czy to nam coś zmienia? Wszystko zmienia i teraz by się zgadzało z filmem Video z YouTube. Patrzysz na tył radia i liczysz piny mowa o gnieździe radia 16pin. 1- GND (minus zasilania) 2 -+12V ACC (Zasilanie po stacyjce) 4 pin -K1 11pin-k2 https://obrazki.elektroda.pl/7670495700_... https://obrazki.elektroda.pl/8265873900_...
Witam! Problem leży w zasilaniu radia- trzeba zamienić kable zasilające miejscami (czerwony z żółtym). Pozdrawiam.
A kable czerwony i czarny mam wpiąć do radia zamiast tamtych starych czy jak to zrobić? Odłączasz stare głóśniki (przewody przy samych głośnikach) i w to miejsce podpinasz się z nowymi.
osobiscie na twoim miejscu zastosowal bym normalny cienki kabelek jesli kupiles zestaw kabli to zapewne jest juz w zestawie ak kabelki rca podlaczasz do radia i do wzmaka do wejscia inpout normalnie czerwony do czerwonego ,bialy do bialego tak samo w radiu i we wzmaku
Tak jak pisałem do prawidłowego działania radia potrzebne są dwa plusy.
Podpiąć je do zasilacza lub kontrolera obrotów. Jak pod zasilacz, to zdejmujesz końcówki i wpinasz czerwony i czarny kabel pod żółty i czarny.
najprawdopodobniej zamienione zasilania w kostce iso należy z tyłu radia na kablach połączyć kable żólty z czerwonym a czerwony z żóltym
Jeśli możesz wrzuć opis przewodów radia. Z instrukcji.
Żółty na stałe po +12V, czerwony +12V po stacyjce.
Pewnie na czerwonym od samochodu jest plus stały a na żółtym dopiero po przekręceniu kluczyka, żółty i czerwony od radia podłącz do czerwonego od samochodu i będzie ok.
Rozepnij kabel czerwony i czerwonym kablem(wychodzącym z radia, nie z kostki) wepnij sie w kabel żółty masz wolną wsuwkę
wszystko pięknie działa musiałem tylko podłączyć czerwony kabel od radia pod żółty od kostki samochodu i pięknie działa dzięki(przeoczyłem za 1 razem ten żółty kabel :D )
NIe wiem czy ten zasilacz wyrobi bo nie znam jego parametrów ale jeśli nawet to nie podłączał bym tego wzmacniacza bo to nie ma sensu. Taki wzmacniacz tylko popsuje ci i tak wątpliwej jakości dźwięk z radia. Poza tym pewnie i tak ma niewiele więcej mocy RMS od tego radia. Lepiej podłącz głośniki pod radio, ewentualnie jeśli będziesz planował jakiegoś...
wystarczy zewrzec kabelki czerwony i zolty z kostki ISO z kablem doprowadzajacym napiecie przez caly czas do radia
nedrax Pioneer nie mógł tego prościej rozwiązać, a powalla nie mógł tego prościej opisać... We wiązce kabli od radia do kostki ISO masz czerwony i żółty kabel. Napewno zwróciłeś uwagę, że oba te kable mają po środku możliwość rozłączenia ich (konektory w przeźroczystych koszulkach) więc po coś to jest...? Zółty to kabel stałoprądowy a czerwony to +12V...
Żółty 'pamięć'-do plusa stałego.Czerwony pod kluczyk ACC-po przekręceniu na zapłon ma się pojawić na czerwonym nzpięcie.Możesz czerwony połączyć z żółtym,ale radio nie wyłączy się po wyęciu kluczyka ze stacjki.
(at)vortuss będzie mały problem bo Twoje A3 ma instalację do radia na CAN'ie W czarnej wtyczce zasilającej gdzie są 3 kable masz tylko zasilanie i linię diagnostyczną K Żeby zasilić te radio potrzebujesz połączyć przewód czerwony z żółtym w kablach z radia. Po tym zabiegu powinno zaświecić. W brązowej kostce iso z samochodu masz tylko głośniki przód....
W kostce czarnej powinny być dwa plusy. Z radia żółty to plus stały,czerwony to stacyjka i czarny to masa. Każdy musi mieć odpowienik w kostce auta. Spinasz czerwony z żółtym od strony radia i wpinasz je pod jeden (albo czerwony albo żółty). Będzie grać bez kluczyka.
Temat uwazam za rozwiazany czerwony kabel dochodzacy do radia podlaczylem do rózowego ktory był nie opisany ale dziala dziekuje za podpowiedzi pozdrawiam Dodano po 1 witam temat rozwiazany dziekuje wszystkim zwlaszcza Marianowi pozdrawiam
2 kable od radia razem jak na rysunkupodlacz pod zolty lub czerwony w iso(sprawdz miernikiem gdzie jest caly czas prad)
ten pomrańczowy kabel ma mieć cały czas zasilanie a czerwony może mieć po stacyjce. Czyli mówisz ze mam zamienić je miejscami? czerwony kabel z radia mam połączyć z pomarańczowym 4a wychodzącym z kostki a pomarańczowy z radia złączyć z czerwonym 7a z kostki?
2 luźne kable (czerwony i pomarańczowy) Skąd wychodzą te kable?
Jutro postaram się tego poszukać. I teraz pytanie. Jeżeli znajdę już ten +12v po zapłonie więc podłączam go w radiu pod który?czerwony czy żółty kabel?
Czerwony, pomarańczowy kabel od radia A jesteś pewien a może żółty i czerwony, a pomarańczowy to jest podświetlenie.
Spojrzałeś do instrukcji montażu radia? Jest tam opisane co i jak. Na tym wolnym kablu co idzie od kamery pojawia się napięcie po wrzuceniu wstecznego biegu? Jeśli tak to połowa sukcesu bo nie musisz kolejnego kabla prowadzić. Prawdopodobnie jest coś nie tak z przejściówką - zmostkowany jest sygnał który przełącza radio na kamerę cofania z kablem na...
do kiedy nie załozyłem radia tak sie nie działo Błąd w instalacji radia, czerwony kabel w kostce radia musisz podłączyć pod stacyjkę, czyli pod przewód na którym pojawia się +12V z chwilą przekręcenia kluczyka. Inaczej radio dalej będzie rozładowywało aku. Kondensator bynajmniej nic tu nie pomoże.
Spróbuję chyba zespoić żółty i czerwony kabel z radia do żółtego (akumulatora), Jakiego znowu żółtego z akumulatora??? W kostce zasilania radia w aucie masz dwa czerwone kable, na jednym ma być stały plus, na drugim plus po kluczyku, na brązowym masa i tyle wystarczy do działania radia. Zrób sobie kontrolkę do sprawdzania napięcia, podłącz do zwykłej...
Witam. Czyli brak napięcia +12V (czerwony gruby kabel). Sprawdzał kolega bezpieczniki? Radio grało po włączeniu zapłonu ponieważ w kostce od strony radia jest mostek w połączeniu +12V po zapłonie (choć nie koniecznie) z logiką tylko że w tym przypadku logika radia musi niestety mieć stale +12V, a tego napięcia brak. Jak radio jest nie oryginalne to...
Przeważnie w radiach jest żółty kabel który służy do automatycznego wysuwania anteny ale najczęściej jest on niewykorzystywany, możesz pod niego podłączyć ten czerwony kabel.
Wyjść z tego radia jest 4 i nie wiem do których gniazd podpiąć kabel cinch. Do czarnych. Biały i czerwony to wyjście na wzmacniacz dla tylnych głośników. https://www.sony.pl/electronics/support/...
Pink 9 Przełączy wtedy na na obraz z kamery przy zapaleniu światła wstecznego.
Witam. Czerwony kabel od radia podłącz do zasilania ze stacyjki a żółty podłącz do zasilania stałego i nic się nie będzie kasowało, radio będzie się wyłączało kluczykiem i nic się nie rozładuje. Przede wszystkim sprawdź AKU w jakiej jest kondycji, bo często się zdarza, że po podłączeniu CA wychodzą jego słabości.
Kable miedziana to jednocześnie ekran i masa. Połącz tę miedź z obydwu przewodów razem i potraktuj jako masa. Kolory czerwony i niebieski to kanały lewy i prawy.
Żółty+czerwony z radia do czerwonego kabla zasilacza podłączyłem.Więc dobrze :)
dziwna sprawa. wychodziło by na to że ta przejściówka jakaś dziwna skoro bez niej działało dobrze (bo rozumiem że tak było). ja bym na Twoim miejscu wywalił tą przejściówkę i w wiązce kabli, która była dołączona do radia podłączył czerwony kabel do żółtego. Te radia wcale nie ciągną dużo prądu na czuwaniu (mam tak podłączone w toledoI 9870RR i akumulatorowi...
Kupiłem nowe radio, ale ono też nie działa. Przy zmianie radia pasowała kostka wbudowana w radiu? Gdzie leci ten czerwony kabel między kostką w radiu a kostką ISO? Chyba masz zmostkowane przewód żółty z czerwonym?
Mam radyjko Pioneera w Fordzie Orion 91 r. Jak kupiłem forda nie było żadnej kostki do radia. Są tylko 3 kable: czerwony, żółty i brązowy. Podpiąłem te kabla bez kostki na ostro do kabli z radia. Czerwony podpiąłem do żółtego w radiu a do tego żółtego jest podpięty czerwony ale ten z radia. Brązowy podpiąłem pod czarny kabel z radia. Ale został mi zielony...
witam mam pytanie do was: Mianowicie po podłączeniu kamery cofania do radia samochodowego,kamera działa ale tylko jak samochód ma włączony zapłon na raz oraz wsteczny i tu jest wszystko ok.Po odpaleniu pojazdu sygnal z kamery sie wyłacza. -w zestawie kamery jest zasilnie ktore podlaczam pod zarowke wstecznego i minus do masy -drugi kabel to zólte chinch...
Cześć, zamotałem się trochę i wprowadziłem Cię w błąd, CDE-W296 jest zwykłym radiem w formacie 2din a więc ręczny i kamera cofania są zbyteczne. Spróbuj w ten sposób: Odłącz moduł sterowania z kierownicy, następnie przetnij kabel do wtyczki jack, tak żebyś mógł go ewentualnie wykorzystać. Teraz ściągnij koszulkę z tego kabla ale od strony modułu, będziesz...
>irek19 Na fotografii widać że czerwony kabel wychodzący z radia już jest połączony z żółtym, wiec radio powinno działać bez problemu. Sposoby podłączenia radia są dwa: 1.Żółty kabel do akumulatora, czerwony do stacyjki gdzie pojawia się napiecie po jej przekręceniu, czarny oczywiście do masy(-). 2.Żółty połączyć z czerwonym kablem do akumulatora, czarny...
Kiedyś, gdy miałem problem z remote tymczasowo podpiąłem się pod czerwony kabel od radia, czyli ten na którym pojawia się +12V po przekręceniu kluczyka. A te Clarki lubią mieć problem z tranzystorem odpowiedzialnym właśnie za remote. sanders wszystko pięknie do czasu, aż zapomnisz zrobić pstryk ;) i aku powie adieu :)
Jest tam wszystko opisane. Kabel remote z radia podłączasz do kabla o oznaczeniu rem (czerwony). Do czarnych kabelków podpinasz kable które idą z radia do głośników. Do czerwono czarnych głośniki które mają być zasilane. PS. Ten wzmacniacz nie będzie grał lepiej niż jakieś normalne firmowe radio bo to jest shit co ma może 15w
Z akumulatora "+" podłączasz do wzmacniacza "+12V" i musisz zrobić to grubym kablem w kolorze czerwonym. Przy samym akumulatorze na tym kablu musi być bezpiecznik, brak tego bezpiecznika może doprowadzić do pożaru w przypadku gdyby ten kabel dostał gdzieś zwarcia. Minus prowadzimy kablem czarnym i też grubym. GND na wzmacniaczu można podłączyć do karoserii...
Podłączyłem żółto czerwony instalacji z żółtym i czerwonym radia i działa po przekrecon j stacyjce ale nie ma podtrzymania pamięci który kabel i z czym połączyc aby bylo
Po sprawdzeniu miernikiem wtyczki czarnej na + jest prąd 12V, tylko i wyłącznie na tym jednym +. Reszta kabli nie ma prądu. Czy jesteście w stanie mi coś pomóc doradzić? Drugi plus powinien się pojawić po przekręceniu kluczyka na zapłon. Z tego, co widzę, to masz stały plus z akumulatora na czerwonym przewodzie kostki adaptera, a to radio raczej potrzebuje...
Lokalizacja bezpieczników jest na rysunku zaznaczona czerwonym punktem.
Podłączone jest raczej dobrze, ten przewód wychodzi z kostki z której wychodzi zółty cinch do którego podłączasz sygnał z kamery. Kabel opisany BACK. Tu raczej nie da się źle podłączyć, na kablu z kamery też jest żółty cinch i czerwony kabel, który łączysz właśnie z kablem BACK.
Jakie radio fabrycznie miałeś tam wsadzone ? https://obrazki.elektroda.pl/2098864000_... O ile się nie mylę będzie to tak: Gruby czerwony = ACC / Zapłon Gruby brązowy = Masa / GND czerwony = zasilanie anteny szaro/niebieski = ILL / podświetlanie szaro/biały = K-Bus zielono/biały = GALA (funkcja im szybciej się jedzie tym radio głośniej...
A masz kabel z radia do zmieniarki C-Bus ? Na radiu zapnij czerwony i żółty pod +12V, a czarny pod masę i radio smiga. Oczywiście niebieski remote do wzmaka. Jeżeli bez procka chcesz to wyjścia z radia: FRONT - szare REAR - czarne SUB - fiolet Zapinasz do wzmaka i masz gotowe.
Witam ! Czerwony kabel nie potrzebny w Twoim wypadku. Pozostały dwa masa i środek ekranu. Powinno działać, jeśli mikrofon jest sprawny ? Pozdrawiam. Stefan
I jeżeli znajdę to napięcie bez kluczyka to biorę czerwony i zółty kabel od radia i wpinam tak?
Oddaj to ogarniętemu elektrykowi co siedzi w Renówkach. Prawdopodobnie tzw "rzeźba jak ch..." Jest jeszcze szansa że po odcięciu czerwonego kabla radia od instalacji samochodu (bo nie wiadomo gdzie idzie), i podaniu bezpośrednio na radio plusa z akumulatora zagra i radio i zamek zadziała. Jak nie to... "rzeźba jak ch..." ;)
Sygnal Tacho: BMW 5er 1998-1995 E34 pod deska wskaznikow niebieska wtyczka pin 13 (brazowo-czerwony) (czasami dochodzi tez do radia funkcja Gala - biala wtyczka kabel bialo-czarny) model 1991-1996 urzadzenie sterujace pod podlokietnikiem po stronie kierowcy czrna 8 pinowa wtyczka kabel bialo-czarny a przy radioodbiornikach fabrcznych rowniez bialo-czarny...
Posiadam Golfa 7 z 2013 rocznika i zamontowałem radio Androida Topway TS7. Zastanawiam się, czy istnieje możliwość zrobienia podtrzymywania pamięci w radiu. Jednak problem polega na tym, że z kostki oryginalnego radia wychodzą dwa kable: czerwony i brązowy, a żadnego żółtego, jak w standardowych radiach.
Czerwony przewód musi być rozłączany po wyjęciu kluczyka, bo Ci akumulator będzie rozładowywać. Na żółtym zaś, napiecie musi byc obecne zawsze, do podtrzymania pamięci ustawień radia.
Pierwszy przewód że zdjęcia wygląda jak kabel antenowy, żeby radio odbierało stacje radiowe. Co do rozładowywabia Aku przez radio trzeba przepiąć je tak żeby działało tylko po kluczyku (włączony zapłon, odpalone auto). Na ogół wystarczy zamienić przewody w kostce do radia. Najczęściej są to kable żółty i czerwony, ale uwaga: masz jakies chinskie radio...
Czerwona wtyczka to zasilanie 12V z radia rem, czerwony kabelek to antena AM trzy górne paski nie grzejące. Czarna wtyczka to grzanie szyby z przycisku idzie a czarny kabelek paski grzejące szybę antena FM. Wtyczka kabla antenowego to chyba nie trzeba mówić.
Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i kable w kostce żarówką 12V . W kostce ISO ( ta która się wpina do kostki radia) kable zasilające : czerwony ( jest napięcie radio działa przy wyłączonym zapłonie ) czerwono brązowy ( nie ma napięcia jak przekręcę kluczyk radio gaśnie) czarny masa zastanawiam się teraz , jeżeli podłącze kabel w kostce czerwony z czerwono-brązowym...
tak powinieneś dac bezpiecznik na kablu zasilającym radio ten kabel jest prawdopdonie czerwony
Witam! Mam Cb radio i chciałbym podłączyć je do komputera. Czytałem na innych forach,że czerwony kabel z radia podłączamy do żółtego w zasilaczu, a czarny do czarnego. Oczywiście chciałbym nie ucinać wtyczki od CB więc możecie mi napisać, która część jest od czerwonego? Chodzi mi czy we wtyczce to ten " dziobek" czy ta blaszka z boku? Pozdrawiam! http://garmin.pl/tech/img/big/acc/010-10...
Nowego radia już nie wiem co robić mam 2 czerwone kable 2 czarne jeden żółty. Czerwony jest spięty z niebieskim a drugi czerwony spięty z zoltym
Nie znam się za bardzo. Wzmacniacz antenowy montował mi elektryk samochodowy. Wpiął się z tego co widziałem w czerwony kabel przy zasilaniu radia, między radiem a kostka zasilającą. Pozdrawiam.
Sprawdź, czy po przekręceniu potencjometru wyłącznik rozłącza obwód. Z ciekawości wygrzebałem u siebie radio Safari 2A. Przewód czerwony podłączony jest do filtra i z niego przechodzi na wyłącznik.
He, a jaki samochód? Spróbuj rozpiąć w wiązce od radia czerwony kabel i wsuń go do żółtego, masz w żółtym miejsce na dodatkowy kabel, jak ruszy to brak plusa po statyjce.
biały ,żółty,zielony,szary wejścia sygnału.Kable są ekranowane ,czyli na zewnątrz masa w środku żyła gorąca. czerwony + po załączeniu radia uruchamiający wzmacniacz np + na automatyczną antenę. + i - masz opisane pozdrowienia
Witam. Czarny przewód z białym paskiem połącz z czerwonym z CB radia - to plus zasilania. Czarny połącz z czarnym - to minus zasilania - poza tym inaczej nie można przy dwu kabelkach.
Czerwony Żółty Czerwony to plus. Żółty to podtrzymanie pamięci. Możesz je złączyć razem. Czarny Czarny to minus.
Auto to Volvo S60. Podczas uruchamiania auta napięcie na kablu czerwonym spada do zera -sprawdzałem miernikiem. Skoro nie uszkodzi to radia to zamontuje ten włącznik na czerwonym kablu od radia. slavwek.ie dzięki za zainteresowanie
czarny - masa czerwony - stały plus niebieski - plus po stacyjce żółty - wyciszenie radia - pojawia się masa w czasie połączenia
Czarny masa , żółty wyjscie do odbiornika +, czerwony wejście zasilania+. Czasami kable żółty i czerwony są zamienione miejscami.
W oryginalnej kostce do radia plus po stacyjce jest jako informacja zawarta w szynie CAN. Plusa po stacyjce poszukaj w skrzynce bezpiecznikowej i podepnij do czerwonego kabelka od strony radia, ( wcześniej ten czerwony kabel rozepnij od żółtego ).
Ja tak mialem w moim Fiacie :) W radiu miałem czerwony i zolty kabel podlaczony przez złączki na przejsciowce do radia. Wystarcfzyło przemienic kabelki, żółty dać do czerwonego a czerwony do żółtego. Nie wiem jak jest u Ciebie.
Zamień czerwony kabel z żółtym.
Czerwony kabel idący od mojego auta z którym jest połączony żółty i czerwony od radia to stałe 12V, natomiast brakuje kabla od stacyjki. Stałe 12V może powodować rozładowywanie akumulatora w stanie spoczynku?
(at)tomek7779 Tak, czerwony to +12V, ale tam chyba więcej wychodzi kabli niż czerwony?
Bezpiecznik 42 z boku deski, ma być tam biały bezpiecznik 25A. Włączasz zapłon gdy sprawdzasz radio? Czy na przewodzie czerwonym i żółtym masz napięcie jak włączysz zapłon?
(at)Kalira Przy samym radiu kable są ok, kostki od radia też są nie naruszone. W takim razie mam lecieć po czerwonym kablu od radia i od stacyjki? dopóki tego nie sprawdzę lepiej żebym samochodem nie jeździł?
A więc tak: Listwa 1 (zielony z radia) --> ISO 5 kabel biały (głośnik lewy "+") Listwa 2 (niebieski z radia) --> ISO 3 kabel szary (głośnik prawy "+") Listwa 3 i 4 (czarny z radia)) --> ISO 4 i 6 razem kable szary z paskiem i biały z paskiem (głośnik lewy "-" i prawy "-" wspólnie) Listwa 5 (czerwony z radia przez bezpiecznik) --> ISO 7 kabel czerwony...
podłącz (+) z akumulatora do obudowy radia, a (-) powinien wychodzić kabel z radia, CZERWONY no i bezpiecznik oczywiście do (-). Jakie masz to radio w samochodzie?? Dodano po 1 sorki odwrotnie wszystko. Popieprzyło mi sie
Pospinaj kable tak żeby żółty i czerwony od strony radia trafił do czerwonego z auta, czarny do czarnego.
ogólnie widzę że zasilanie samego monitora powinno być podpięte pod kostkę radia . Czerwony stały plus żółty plus po stacyjce czyli ekran włącza się po przekręceniu kluczyka . masa wiadomo . Kable do kamery - zasilanie i masa podejrzewam że pod światło wstecznego a kabel nr . 2 tak jak kolega napisał wyżej pod Reversing trigger przy monitorze . Jeśli...
iskrownik kabel czerwony czerwony kabel wentylatora czerwony kabel alternatorze
instrukcja still częstotliwość referencyjna przestal dzialac
winace archiver płyta indukcyjna naprawa
Mercedes W211 - Błąd przy Gwałtownym Przyśpieszaniu Biblioteki EAGLE z polskimi opisami - dostępność i tworzenie