Oskrob emalię w połowie rezystora, bo tam najczęściej palą się rezystory i Zmierz rezystancję od jednego, lub drugiego końca do środka rezystora i Masz w przybliżeniu wynik (mnożymy razy 2).
Wygląda na to że to szary. Wyjdź z tego założenia - że skoro silnik jest na 230VAC - to podłączając napięcie pod najwyższą możliwą rezystancję w tym silniku nie powinien się spalić - niech popracuje w ten sposób kilka minut i sprawdź czy się grzeje - potem posprawdzaj pozostałe nieco mniejsze rezystancje (uzwojenia) względem szarego - silnik może się...
Czerowny to stały plus (30) niebieski to plus po stacyjce (15) a szary to plus po podświetleniu licznika, przęłaczników.
Ten silnik do zasilania wymaga inwertera.
Faktycznie przepraszam przeoczyłem taki był u mnie No i tu już sprawa jasna. Podłączenie: MASA - zielony RING - szary MIC - czerwony SW1 - biały Zwory:' ZW1 i ZW3 - założone ZW2 - zdjęta. Pozdrawiam
niebieski, szary, pomarańczowy i czerwony. Raczej niebieski, szary, złoty i oddalony czerwony czyli 6,8Ω tolerancja 2%.
Klasyczny niemiecki sznyt: czerwony-szary pozycja prawa czarny szary pozycja lewa zielony-czarny kierunek lewy czarny-biały kierunek prawy czarny0czerwony stop brązowe - masy gruby zółty - plus po zapłonie do gniazda 13 gruby czerowny plus stały -||- zielony/biały - cofania lub przeciwmgłowe - do ustalnia Mogłem pomylić strony lewa-prawa zwykle robię...
Nie bardzo. Jesli to jest czerwony - czarny - czarny - zloty, to bedzie to 2 ohmy a tak byc nie moze. Jak juz to widze tam czerwony - szary - czarny - zloty a to daje kolejno: dwa (czerwony) - 8 (szary) - 0 (czarny jako ostatni oznacza zero zer) i 5% tolerancja. W sumie 28 ohm. Jak sie myle, to prosze mnie poprawic. http://serwis-tv.com/opornik.html
Bosch ma takie kolory: czarny, szary, biały, czerwony, żółty. Grzałka: szary (+), biały (-).
Według instrukcji czarny i niebieski to "-" a czerwony i szary to "+".
Sterowanie centralnym zamkiem: Wiązka przewodów w prawym progu. Otwórz - czerwono/czarny (gruby) Zamknij - czerwono niebieski (gruby) Sterowanie impulsami "masy". Kierunkwskazy w tej samej wiązce prawego progu: Jasno-szaro/czerwony Jasno-szaro/niebieski
Tak jak mówisz czerwony z czerwono szarym pozdrawiam
chyba coś nie tak moim zdaniem 1 - zielony CA - czerwony 2 - biały 6 - szary dodatkowo połącz dodatkowym kabelkiem zacisk "2" z "9"
Szaro-czerwony {może być szaro-biały} otwiera, czerwono-niebieski zamyka. Brązowo-szary to przewód komfortu i jednoczesnego zamknięcia drzwi, czyli możesz wtedy pominąć podłączenie czerwono-niebieskiego. Przewody są za osłoną boczku. Sterowanie oczywiście masą.
Stary unifon to Wekta. Ma on kolejno od lewej: wywołanie - biały masa - niebieski słuchawka - czerwony mikrofon - zielony zamek - szary zamek - brązowy zworki są zdjęte (instalacja 6 żyłowa) Nowy unifon należy podłączyć tak: MASA - niebieski RING - biały SPK - czerwony MIC - zielony SW1 - szary SW2 - brązowy zworki zdjęte (ZW1, ZW2 i ZW3)
moduł za schowkiem podszybie, seledynowo czerwony i szaro niebieski - masą
czarny-L brązowy-z-niebieskim czerwony-N szare-termik
Zimne luty na płytce pompy, to nagminna usterka A4. Zacznij od tego. Może pompa ożyje po kontakcie z lutownicą i cyną :D Poza tym, sprawdź zasilanie i sygnały na przewodach sterujących: szaro-czerwony (lub szaro-biały) - otwieranie czerwono-niebieski zamykanie oba w boczku w nogach kierowcy (na słupku)
Czarny to minus,czerwony plus a szary z tego co pamiętam to kontrola temperatury akumulatora. Sprawdż które z ładowarki odpowiadają za plus i minus.
Patrząc na wtyczkę od strony kabli: Od prawej żółty/niebieski i żółty/szary impulsator na środku czarny/żółty masa. Niebieski/fioletowy cewka WN z lewej czerwony/szary +12V, zasilanie modułu Na schemacie występuje jeszcze kabel niebieski - masa Teraz uniwersalny moduł DC-CDI https://obrazki.elektroda.pl/6531413600_...
Dla oporników omy, ale dla dławików uH są w oznaczeniach jednostką podstawową, chyba. Czyli to by było 10uH. Możliwe to?
30 - czerwony 58 - szaro-niebieski 31 - brąz 49 - czarno-zielono-czerwony 49a - czarno-zielono-biały R - czarno-zielony L - czarno-biały 15 - czarno-czerwony
Farby modelarskie marki Tamiya lub Mr.Hobby - transparentne tzw. clear , ja używam kolorów: żółty, czerwony, pomarańcz, szary tzw. smoke, jest też zielony, niebieski. Rozcieńczasz dedykowanym rozcieńczalnikiem.
Nie masz czasem płyty posmarowanej takim klejem fabrycznym (czerwony albo szary) Sprawdź to koniecznie bo to z czasem przewodzi.
Kolego, tu masz ułatwione zadanie kolory są po niemiecku dokładnie to według VW. Czerwony plus stały, czerwony niebieski to po zapłonie, czarny zielony to kierunek prawy, szary czerwony to pozycja lewa, resztę znajdziesz miernikiem lub próbnikiem.
Czy możesz mi podać kolejność kolorów zielony - MIC biały - MASA czerwony - SPK szary - RING Zwory: ZW1 - założona ZW2 i ZW3 - wyjęte
Podłączenie unifonu Cyfral 5p: MASA - czerwony RING - szary SPK- zielony MIC- żółty Zwory: ZW1- wyjęta ZW2 i ZW3 - założone Pozdrawiam
Dziwne - bo tego kodu auto nie ma. Masz kontrolkę spalonej żarówki? Jeżeli ten modulik jest, to jest widoczny po wyjęciu licznika - takie "pudełko papierosów" Sprawdziłem jeszcze w EPC i ten moduł powinien być. Ze skrzynki bezpiecznikowej z wtyczki nr 5 styk nr 8 powinien wychodzić kabel szaro/czerwony lub szaro/czerwono/czarny i dochodzi do modułu...
witam. 2001 jest rokiem pezjsciowym. mogą byc 2 mozliwosci . pierwsza to koniecznosc dokladania modułu przyczepy druga to besposrednie podłączenie w instalacji. kolory są nastepujące masa- brązowy stop- czarno-czerwony przeciwmgielne- szaro-biały kierunek lewy- czarno-biały kierunek prawy- czarno-zielony pozycja lewa- szaro-czarny pozycja prawa- szaro...
model'99 dwie masy brązowy konektor w boczku,przewody brązowo-czerwony i szaro-biały,domykanie to wydłużenie czasu na zamknij.
Jeśli biało-czerwony jest osobno a pozostałe parami, to najprawdopodobniej masz tak: Biało-czerwony: wspólny Szary i brązowy: uzwojenia prania Niebieski: uzwojenie główne wirowania Pomarańczowy: uzwojenie pomocnicze wirowania
Koledze chodzi zapewne o kolory przewodów; są to: plus po stacyjce (w pewnym sensie bo to tzw linia X ale spełni swą rolę - przewód "z zapłonem" czyli 15 nie leży nigdzie w pobliżu) czarno-żółty jako zasilanie oraz jeden dowolny z wymienionych przewodów od pozycji: szaro-czerwony, szaro-czarny, szaro-niebieski - te będą "robić za masę". Jeśli zastosowany...
Jak nie masz podpisanych numerów to przecież możesz dojść po kolorach. 59- czerwono-biały 2- brązowo biały 30- czerwono-zielony 57a- szaro-czerwony 15- czarny 31- brązowy 56- biało-czarny 86- czarno niebieski
Odpowiedź na drugie pytanie jest prosta, to jest typowe liczenie kalbli stacyjnych, czyli: biały-niebieski biały-pomarańcz biały-zielony biały-brązowy biały-szary czerwony-niebieski czerwony... czarny-niebieski czarny... żółty-niebieski żółty... biało-niebieski (w niebieskie paski)-niebieski biało-niebieski... Są też kable tzw. czwórkowe, przeważnie...
Ze zdjęcia wynika: niebieski - mikrofon szary (lewy) - słuchawka czerwony - wywołanie zielony - elektrozaczep szary (prawy) - masa Wg mnie brakuje 2 przewodu do elektrozaczepu (punkt lutowniczy pomiędzy zielonym i czerwonym)
Witam , obrazka elementu nie mogę dodać trudno , wiem że na obrazki patrzy się fajnie , jest to jakieś 0,5W oznaczenie na płytce FR Podaję kod paskowy rezystora bezpiecznikowego BIAŁY - ZŁOTY - ZŁOTY - CZERWONY - SZARY lub odwrotnie SZARY - CZERWONY - ZŁOTY - ZŁOTY - BIAŁY Ktoś ma do tego kalkulator bo moimi nie wychodzi
9.===czerwony z zielonym (zasilanie stale) 6.===czerwony z czarnym 3.===brazowy 13.===brazowy 1.------czarny z szarym 4.------czarny z zielonym 5.-----szary z czerwonym 2.-----szary z bialym 7.-----szary z czarnym 8. ----niebieski z czerwonym Pozostałe to test podłączenia przyczepy .------brazowy .------czerwony z bialym .------czerwony z bialym
Kolory wkładek bezpiecznikowych dla twojego przypadku: czerwony - 10A szary - 16A niebieski - 20A żółty - 25A czarny - 35A biały - 50A miedziany - 63A Najprawdopodobniej będzie to 16A czyli kolor szary. Dopuszczam też w kilku % kolor biały czyli 50A. Rzuć więc okiem raz jeszcze wiedząc jakiego koloru szukać.
Rezystor R27 szary czerwony czerwony złoty Pod rezystorem R34 jest mostek tak jak pod R35. Pozdrawiam .
Kolory to: szary , czerwony , brązowy i złoty. Czytane od lewej.
Wygląda to na układ przekaźnika z podtrzymaniem rozłączający obwód elektryczny np: sterowanie rozrusznika. Tak jak napisał przedmówca wywal to bo stare często zapomniane dodatkowe akcesoria (alarm, immo) potrafią wyciąć numer w najmniej oczekiwanym momencie.
To by miało świecić. Musi Kolega wziąć w rękę żarówkę z dwoma kabelkami (probówkę) i sprawdzać po kolei, czy jest napięcie na: *bezpieczniku 5 lub 6 (są zwarte-pracują razem) kolor przewodu szaro-czerwony; *we wtyku w bagażniku, z manetek, kolor szaro-czerwony; Na wyjściu z włącznika być musi - jeśli Kolega pisze, że drogowe są. Ale drogowe są normalnie...
http://obrazki.elektroda.pl/8185696700_1... 7 CZERWONY 8 SZARY 9 BIAŁY 3 NIEBIESKI 4 NC 5-1 BRĄZOWY 6 NC 2 MIEDZIANY MASA (OBUDOWA) MIEDZIANY
Postaram opisać Ci ułożenie klawiszy rzędami od góry: I rząd > biały, biały, czerwony II i III rząd > wszystkie białe IV rząd > biały, szary, biały V i VI > wszystkie szare VII rząd > czerwony, zielony, żółty, niebieski, szary VIII rząd > wszystkie szare IX rząd > biały, szary, szary X rząd > wszystkie szare XI rząd > szary, szary, szary, biały.
Podłączenie unifonu Cyfral Smart 5p: MASA - czerwony RING - biały MIC - szary SW1 - zielony Zwory: ZW1 i ZW3 - założone ZW2- zdjęta
Z iskrownika mają oryg. wychodzić kable: niebieski, czerwony, czerwono-biały, szaro-czerwony, czerwono-żółty. Potrzebne Ci niebieski i czerwony. Niebieski do 3 na module zapłonowym, czerwony na 14 modułu. 31 z modułu na masę, 15 z modułu na 15 cewki butelkowej WN. 1 z cewki butelkowej na masę. Fajka wiadomo. 2 na module jest potrzebna do gaszenia motoru...
Odseparować diodami: 18-pinowe złącze "B" Szaro/zielony Szaro/żółty 16-pinowe złącze "C" Szaro/czarny Szaro/czerwony
Panowie w kostce z auta mam przewody: czarny,czerwony,szary,zielony,niebieski. A w chińczyka czarny GND-, drugi czarny GND,pomarańczowy ILL,czerwony ACC, żółty B+,różowy AMP,niebieski ANT-CONT. Jak to podłączyć co z czym żeby zagrało?
svc.- niebiesko czerwony masa scv.-brązowo-fioletowy +12v.Acc-czarny st.A.A- czerwono- biały podświetlanie.-szaro-zielony 12v.Perm.-czerwony brązowy.-masa Złącze C wyświetlacz SDA-brązowy z czarnym p. SCL-brązowy z czerwonym p. GND-brązowy MRQ-brązowy z szarym p.
Czerwony do plusa, szaro-czarne, tu kolejność obojętna. Na zdjęciu widać, jakie są kolory, reszta jest na schemacie.
Zdejmij wykładzinę pod nogami kierowcy,oraz osłonę progu. Gniją tam łączenia przewodów, szare,brązowe i czerwone. Szare są od wszystkich włączników,brązowe to masy,czerwone plusy.
AFFA2+, szara i czerwona wtyczka
Najpewniej sprawdzisz żarówką 10W lub 21W do wtyczki i drugi przewód gdzieś do karoserii. w starszych przewód masy ma mieć kolor brązowy, kierunek czarny zielony lub czarny biały stop czarny czerwony, pozycja szary z paskiem. Być może wtym roczniku będzie jeszcze tak samo.
R40-R43 NAJPRAWDOPODOBNIEJ : brązowy, czerwony, szary, czerwony.
Podłączenie unifonu: MASA - szary RING- czerwony SPK- biały MCK- zielony Zwory: ZW1- wyjęta ZW2 i ZW3 - założone Pozdrawiam
z 10 mhz przejezyczenie- sprostowalem jak robilismy to np w czerwonej czwórce(biało czerwony) (szary z zielonym -wolne) szedł biało-pomar.-pomarancz (1-2) rx w drugiej czworce niebieskiej (biały i niebieski) szedł biały/ziel z zielonym (3-6) TX wolne pary wtedy sa ekranem analogicznie jak w skretce wolne pary to ekran i nie należy po nich nic puszczać...
pomiędzy 470 kiloom ( 470k, paski zółty-granatowy-zółty) a 1 megaom. Najczęsciej był 820k ( szary-czerwony-żółty). Opornik minimum 0,25W
Nie jestem Ci teraz w stanie powiedzieć na 100% gdzie jest ten przekaźnik sterownika silnika, może być pod kierownicą. Na szybko Ci sprawdziłem na schematach, że dochodzi do niego 5 przewodów: gruby czerwony, gruby czerwono-szary, cienki brązowy, cienki czarno-fioletowy, cienki biało-czarny. Zlokalizuj go, wyjmij i zobacz czy będzie podobna sytuacja...
żółto szary i zielono czerwony w wiązce wkładki na drzwiach
Na krótko (opornik 2.2kΩ między przewód czerwono-szary a biało-brązowy - będzie zastępować regulator), włącznik na przewodzie czerwonym i żółtym. Powinno zadziałać, ale nie będzie regulacji temperatury, działać będzie na pełnym zakresie temp.
Jak podłączyć domofon Cyfral Smart 5p? Instalacja 4 żyłowa zielony czerwony szary i biały (chyba bo trochę zżółkły) https://obrazki.elektroda.pl/2200827700_...
zielony z żółtym - pin 3 czerwony z zielonym - pin 19 brązowy - pin 23 fioletowy z szarym pin 6 czerwony z niebieskim pin 20 brązowy z niebieskim pin 22
A więc tak, napięcie wychodzące z cewki pod magnetem to max 7 V. Oporność cewki pod magnetem, kabel czarno czerwony+masa wynik = 0, między niebieskim z czujnika a masą 153 ohm. Teraz moduł. czarno czerwony+masa wynik 0 szary+czarny wynik 0 czarno czerwony+szary przejście jest. Teraz poprzedni moduł który był jako pierwszy i miał problem z masą. czarno...
Witam ponownie.Zle przyjacielu zrozumiales Henka.W bialej kostce,ta nad czerwona na zdieciu masz przewod szaro-czerwony i niebieski.Na te przewody masz podac napiecie np. z akumulatora.Jak dasz napiecie na niebieski to powinny oswiecic ci sie swiatla drogowe.Jak podasz napiecie na szaro-czerwony to powinny ci sie oswiecic krotkie.Jak tak bedzie to mozesz...
Tak jak mówiłem wcześniej, czerwono-biały (oświetlenie) na stacyjkę, czerwono-żółty na bezpiecznik od ładowania, szaro-czerwony (światło stop i pozycyjne) na styk potrójny stacyjki. Schemat instalacji do elektronika 6V (S51 B2-4, C, E) w załączniku.
RING- niebieski SPK- czerwony MIC- zielony MASA- szary SW1 - biały Zwory: ZW1 i 2 zdjęte ZW3 - założona Pozdrawiam
Podłączenie kabli do kostki ISO zasilania -Mam kabel brązowy,czerwono-niebieski,czerwony,szar... biało -niebieski w jakiej kolejności który? AI: Jaki jest model i marka samochodu lub urządzenia, do którego próbujesz podłączyć kostkę ISO? Audi a4 B5 2000r. AI: Do jakiego celu chcesz podłączyć te kable? Czy to jest radio samochodowe,...
Witam. Awięc tak : Skuter------------------------ moduł zielony------------------------czarny (masa) czarno/czerwony-------------czarno/czerw... ( zasilanie) czarno/żółty-------------------szary ( wyj.na cewkę zapł.) biało/czerwony-----------------niebieski ( impulsator) czarno/biały---------------------czarno/... (gaszenie przez zwarcie do masy)...
Może pomoże
po takiej zamianie niestety modul pada we wtyczce sa numerowane gniazda 1-czerwony 2-czarny 3- szary 4-brazowy
Cienki czarny - plus po stacyjce, czerwony - główne zasilanie, szaro-zielony podświetlenie, brązowy masa. Głośniki są łączone parami - np. zielony i zielony z brązowym paskiem.
Sa to 4 kolory przewodów zakończone kolektorami i chodzi mi o to który kolor w jakie miejsce wcisnąć kolor niebieski, szary i czerwony, szary.
Czy dobrze odczytałem paski rezystora (płyta sterująca zmywarki Bosch): czerwony, szary, żółty, złoty - 280K 5% Pozdawiam, Marek https://obrazki.elektroda.pl/9996376500_...
Kolory pasków na nim: Srebrny, czerwony, czarny, złoty - co by oznaczało, że miał 82OΩ, patrząc po rozmiarach miał maks. 0,5W. Raczej powinno być: szary, czerwony, czarny, złoty i wtedy będzie to jak poniżej :D http://obrazki.elektroda.pl/3317671400_1...
moze troszke bardziej szczegolowo : masz piec kolorow wiodacych bialy, czerwony, czarny, zolty i fioletowy. przy kazdym kolorze wiodacym masz piec kolorow i w ten sposob 5 par niebieska pomaranczowy zielony brazowy i szary rozszywasz to tak bialy-niebieski bialy-pomaranczowy bialy-zielony jest to pierwszy port bialy-niebieski wszywasz w bialoniebieska...
Witam. Do uruchomienia ogrzewania typu eberspacher konieczny jest potencjometr,nie ma znaczenia napięcie tylko oporność.Do próbnego rozruchu możesz użyć opornika 2,2kΩ między przewód brązowo-biały a czerwono-szary,potencjometr pracuje w zakresie 1,7-2,2kΩ.W celu załączenia ogrzewania zewrzyj przewód czerwony z żółtym.
Czarno czerwony, czarny - wyjście głośnikowe prawe Czarno szary, czarny - wyjście głośnikowe lewe Czerwony, szary - wejście prawe Niebieski, szary - wejście lewe Żółty (gruby) + Czarny (gruby) - Zielony, Czerwony (z bezpiecznikiem) - nie wiem.
Od lewej: -pierwsza to: BYP150-400 -druga: BA157 -z trzecią mam problem( niewyraźnie widzę kolor) jeżeli pasek jest czerwony to: BYP401-100 a jeżeli brązowy to: BYP401-1000 -czwarta to BYP401-50 -jeżeli jej pasek jest szary BYP401-800 -jeżeli biały -piątej niestety nie znam oznaczenia (choć kilka posiadam z demontażu ;) )
też to znalazłem jezeli twoja mazda jest z 98 to powinno pasować centralny sterowany masą, 2 przewodami podłącz pod szaro czerwony zamykanie a pod biało czarny otwieranie z centralki - przewodów szukaj przy sprzęgle Dodano po 6 tak jak wcześniej napisałeś fioletowe do masy niebieski do szaro czerwonego a zielony do biało czarnego - jeżeli będzie zamykał...
Podłączenie nowego unifonu: 1- niebieski 2- brązowy 3- czerwony 4- zielony 5- biały/szary Lewa zwora wyjęta, prawa założona Pozdrawiam
Witam. O ile się nie mylę to w przycisku zamykania będą przewody czerwony pin A3 i szary pinB1 sterowane masą ale szybciej i taniej jest naprawić kartę no i nie nosisz dodatkowych breloków. Pozdrawiam
Do tego radia potrzebujesz zasilanie "czarny -" czerwony +", a głośniki to dwa szare i biały, gdzie biały to wspólny na dwa kanały.
Sprawdź tak, połącz +5V standby (czerwony) z power_on (niebieski), a sense (szary) z masą.
Sterowanie impulsami [+] Przewody wiązki wchodzącej do drzwi kierowcy. Otwieranie - szaro/czarny Zamykanie - szaro/czerwony
Czerwony czerwony szary złoty:) 22.8 czy tak?
Mam kolory czerwony, szary, biały, żółty, czarny, Zamówiłem już, dzięki
5. czerwony, szary biały niebieski i żółty
gdzie znajdują się grzałki przewodu 2,3,4 Każdy z przewodów ma na całej długości oplot który jest jego grzałką;zakończony wtyczką elektryczną.Raczej nienaprawialne wymienia się całość.Co do pomiaru na pewno sprawdzisz omomierzem ale w tej chwili nie pamiętam właściwej wartości. Dodano po 1 Mam dane pomiarowe owych grzałek: Grzałka 2 (przewód żółty,styk...
To na zdjęciu to odpowietrznik. Naczynie ma ok. 40*40 cm i gr. 8-10 cm. Jest czerwone, ew. szare.
Witam, też stawiam na zimne luty lub (i) słaby kontakt na konektorach (zaciski) na przewodach. Albo zaśniedziałe, albo coś nie łączy. Innego rozwiązania nie widać.... PS- spróbuj jeszcze włożyć między przewód szaro-czerwony a biało-brązowy opornik 2,2kΩ (zastąpi on włącznik-potencjometr). dalej włączysz, jak zwykle (napięcie na żółty przewód) Pozdrawiam
ze ściany Ci wychodzi L1, L2 L3 czerwony, czarny i szary niebieski w ścianie to N a zielono-żółty to PE (czyli tzw. uziemienie) a w płycie masz czarny L1 i brązowy L2 niebieski N i zielono-zółty PE. Łączysz tak jak ci opisałem czyli PE w płycie z PE w kostce; N w płycie do N w kostce i reszta zostają ci fazy obojętnie jak podłączysz czyli np: Brązowy...
PeterQ94 Zrób dokładnie jak na schemacie, który zamieściłeś, a jest autorstwa BANANvanDYK. Cewkę możesz "zmasować" gdzie chcesz. Ale najprościej i najlepiej jest podłączyć kabel szaro/czerwony lub czerwono/żółty do punktu masy przy prostowniku. Akumulator ci gotuje bo nie masz żadnego układu ładowania!
Kolory przewodów do czujnika: biało-czarny i szaro-czerwony. Oporność dla rezerwy powinna wynosić około 120 om. Dla baku pełnego paliwa , oporność w granicach 10 om. Czasami uszkodzeniu ulegaja też wskażnik w liczniku.
Z tego co widzę do szczotek masz biały i czerwony. Stojan niebardzo widzę na zdjęciach ale wydaje mi się że powinieneś podłączyć się między czarny a szary (te 2 które są razem). Brązowy na razie olej, to chyba przewód między uzwojeniami. Niebieski to chyba czujnik temperatury, jego też nie podłączasz. Także połącz razem powiedzmy czerwony i czarny,...
Witam serdecznie, Dopiero zaczynam swoją przygodę z elektroniką i napotkałem pierwszy problem. Otóż nie mam pojęcia, co to za termistor, który posiadam. W internecie nie mogę znaleźć po oznaczeniach kolorów. ^^^^^^^^^^^ | złoty | | pomarańczowy| | czerwony | | brązowy | | szary | Tak wygląda termistor, z tego, co się dowiedziałem jest on typu ntc. Będę...
Na stole ogrzewanie spokojnie Ci "ruszy". Zasilanie normalnie pod czerwony "+" i bodajże czarny (lub brązowy) "masa". Zasilanie pompki paliwa pod przewód zielono-czerwony i masę (polaryzacja nie ma znaczenia). Na potencjometr między przewody czerwono-szary a biało-brązowy wpinasz opornik 2,2KΩ i włącznik robisz na żółtym i czerwonym kablu. Wszystko...
nie wiem czy dalej wam się to przyda : 1) O O O 2) O O O O 3) O 1) od lewej : Pomarańczowy ; Czerwony ; Szary 2) od lewej : zielony ; niebieski ; biały ; czarny 3) tutaj nie jestem pewny do konca ale chyba wolne przewody(gnd?) znajdujące się w drugim ekranie(wewnętrznym) z 3 żyłami. Własnie testuje głosniki i niby wszystko jest ok pozdrawiam!
Nie 27 tylko 37 i 5 na złączu X58 silnik—moduł simtec Żyły szaro-czerwony (pin 5) oraz szaro-czarny (pin 37), przewody są we wspólnym ekranie.
1. Żółty / kierunek lewy 2. Zielony / kierunek prawy 3. Niebieski / światło mgielne 4. Biały / masa 5. Czarny / pozycyjne lewe 6 Brązowy / pozycyjne prawe 7. Czerwony / Stop 8. (Aspock Szary) (Hella Różowy) / wsteczny Obrysówki i ośw tablicy podpinasz oczywiście stronami pod 5 i 6 Prościej nie umiem.
I tak musisz mieć zasilanie 12V. Łączysz czerwony do szarego (+12V), zielony i czarny na wejście SSRa. No i oczywiście zasilanie 12V do czerwonego i czarnego. Oczywiście zgodnie z oznaczeniami +/-. Reszta jest pewnie konfigurowalna w aplikacji.
wentylator szary czarny czerwony sonda biały żółty czerwony szary szary luminancji
plastik przekładnia pl504 wzmacniacz schemat kangoo deska rozdzielcza
samsung ue49m kalibracja hydrostatu
Czy przewody głośnikowe mogą leżeć obok kabla zasilającego 230 V? Różnicówka wybija przy załączaniu 20 opraw LED 3W