Znajdujesz kabelek w samochodzie majacy ciagle napiecie nawet po wyjeciu kluczyka ze stacyjki. Podlaczasz dwa kabelki z radia: Zolty i czerwony do tego PLUSA znalezionego wczesniej. Zobacz w instrukcji obslugi od radia czy napewno Czerwony i Zolty to Kable Pradowe "+"
W kostce ISO masz dwa kable-zolty i czerwony-Jeden jest od stacyjki a drugi od aku.W radiu masz tez zolty i czerwony-skrec te kable razem i podepnij pod zolty lub czerwony z kostki ISO-nie pamietam ktory :) Pozdrawiam P.S. Ale namieszlem :) jak by co to pisz
Zlokalizuj 2zasilania,ciagle i po stacyjce.To ciagle podlacz do kabla oznaczonego w radiu jalo B+ a to po stacyjce do kabla oznaczonego jakoACC.Najczesciej ten pierwszy jest czerwony a drugi zolty
Czyli zamiast zolty to czerwony, a czerwony to zolty tak?
Ale nie odpowiedziales czy oba przewody masz podpiete pod staly plus (zolty i czerwony). Podejrzewam ze tak. Zolty ma tak byc, ale czerwony podlacz gdzies gdzie pojawia sie plus po przekreceniu kluczyka. Logika zaplonu zostanie - czyli radio bedziesz mogl wlaczyc i bez kluczyka.
Opel montuje na zlaczkach ISO, ale i tu spotykalem sie z problemem zamiany kabelka zoltego z czerwonym miejscami. Oryginalnie ISO na zlaczu wtyczka przewody patrzac od strony gniazda : czerwony---------------niebieski czarny------------------pomaranczowy----... Do czarnego bezwzglednie MINUS instalacji Czerwony +12V po kluczyku Zolty +12V "bezposrednio"...
Potwierdzam ;] na kostce ktora dostales z radiem wyjmij kabelek zolty czy tam czerwony i przeloz go do tego drugiego gniazda ktore jest wolne :) (mam takie same radyjko :D ) Pozdro ;]
Witam, Zakupilem radio SONY DSX-A212UI i pomimo prób podłączenia na 3 sposoby z instrukcji (kombinacje czerwony i zolty) radio nadal po ponownym wlaczeniu prosi o ustawienie regionu, godziny, equalizer i stacje radioqe sie resetuja. Mial ktos podobny problem i wie jak temu zaradzic?
Tutaj jest wszystko ladnie opisanie co do podlanczania: http://www.studio24.prv.pl/ Chodzi o to jakie napiecie jest bezposrednio na aku i bezposrednio na radiu (oczywiscie przy wlaczonym glosniej radiu). Na radiu najlepiej sprawdz mierzac napiecie na kostce ISO - wyprowadzenia kostki tez beda na tej stronie. Czarny przewod to masa o zolty lub czerwony...
W kostce czarnej powinny być dwa plusy. Z radia żółty to plus stały,czerwony to stacyjka i czarny to masa. Każdy musi mieć odpowienik w kostce auta. Spinasz czerwony z żółtym od strony radia i wpinasz je pod jeden (albo czerwony albo żółty). Będzie grać bez kluczyka.
nie chce sie wymadrzac,ale spotykalem sie ze przewod zolty jest od automatycznej anteny,rozowy-podtrzymanie pamieci podlaczone do stalego +,czerwony do + stalego leb przez stacyjke wedlug uznania,rozowego nie ma w radiach wyciaganych
Witam chciałbym podłączyć radio dotykowe. Ale mam problem, nie ma prądu na kablu czerwono żółtym jakby znikł i brak kabla 12 V po stacyjce, proszę o fachową pomoc.
Jeżeli chcesz wyłączać radio ręcznie a nie po zapłonie. Wystarczy że kable które idą od radia (pewnie czerwony i żółty) - czerwony (normalnie stały +12v) - żółty (normalnie stacyjka +12v) Od radia żółty i czerwony podłączasz do przewodu po którym masz stałe +12v(najprawdopodobniej będzie on czerwony lub czerwono-niebieski od strony samochodu). Najlepiej...
Sprawdź, czy w kostce zasilającej radio są oba napięcia +12V [zazwyczaj czerwony i zółty przewód].
Witam Programator bez problemu powinien poradzic sobie z odczytem Radio pod 12v musi miec trzy zasilaia kabel czerwony zolty i niebieski Podlanczamy tak jak na rysunku z tym ze RX programatora z TX procesora TX programatora z RX procesora.klikamy na zarowke programatora I czekamy na polaczenie.U mnie zaskoczyl przy liczniku w pozycji 31.Zapisujemy plik...
Ja tak mialem w moim Fiacie :) W radiu miałem czerwony i zolty kabel podlaczony przez złączki na przejsciowce do radia. Wystarcfzyło przemienic kabelki, żółty dać do czerwonego a czerwony do żółtego. Nie wiem jak jest u Ciebie.
Zamień przewody w wiązce od radia Pioneer czerwony z żółtym i będzie działać.
Zolty z radia pod staly plus, czerwony pod plus pojawiajacy sie po przekreceniu kluczyka w stacyjce. Chyba, ze chcesz zeby radio bylo niezalezne od kluczyka - wtedy zolty i czerwony pod plus na stale. Czarny do masy. I to cala filozofia.
Napięcie jest na dwóch czerwono żółtych
Witam! 1/ Opel tak ma 2/ Wystarczy w radio zamienić miejscami kabel czerwony z żółtym- opcja z kluczykiem, lub od strony radia połączyć kabel czerwony z żółtym i podłączyć do pinu gdzie jest zasilanie 12V non-stop w aucie. Pozdrawiam.
Niekoniecznie - radio jest stare, jest wiec duza szansa, ze nie pozera nie wiadomo ile pradu po wylaczeniu radia. Czyli bez wiekszego ryzyka mozna podlaczyc czerwony i zolty do plusa.
KD-G821 to fajnie grajace radyjko. A co do kabelkow to niebieski z bialym paskiem to jest przewod sterujacy wzmacniaczem badz antena automatyczna(jesli ktos posiada). Jesli nie masz wzmacniacza ani nic to jest ci nie potrzebny. A co do żółtego i czerwonego to dobrze wyczytales. Jesli chcesz miec na stale radio podlaczone i moc wlaczac je na postoju...
Witam. Mialby ktos zdjecie tylnej czesci radia GVOX CM 816 badz kostki z kablami. Lub by moze ktos wiedzial do ktorego pinu ma isc zolty, czerwony i czarny kabel.
Odpowiednio podłączyć stały plus i plus pojawiający się po przekręceniu kluczyka w poz 1. W radiu nieoryginalnym najczęściej przewody żółty i czerwony, jak nie będzie radio pamiętało ustawień podłącz plusy odwrotnie. Żółty i czerwony nie mogą być razem podpięte do jednego plusa.
Na poczatku gdy podlaczylem radio , radio nie zapamietywalo stacji i nie gralo na postoju. Wiec zamienilem kable czerwone z kabelami zoltymi. Teraz zapamietuje stacje ale po wylaczeniu zaplonu wciaz nie gra. Czy mam zlikwidowac czerwony od radia, a zolty podlaczyc pod czerwony i zolty ktory jest oryginalnie w samochodzie? I jeszce jedno-teraz gdy wylaczam...
Jeśli czerwony i żółty z radia dostają zasilanie a czarny masę to radyjko powinno normalnie działać.
witam. Kostki iso: kabel czerwony + żółty podpinasz do żółtego w zasilaczu, czarny z jednym z czarnych z molexa :) molex to ta wtyczka z 4 przewodami (czerwony, czarny, czarny, zolty) :D:D:D pozdrawiam
Podlaczenie jest bardzo proste. kabel czerwony (zasilenie) splec razem z zoltym(podtrzymanie pradu) (oba kable wychodzace z radia) a nastepnie te dwa kable splec z trzecim (czerwonym, tez zasilajacym) wychodzacym z kosci iso. A czarny z radia (masa) z czarnym. i to wszytsko. Poprzez splecienie czerwony+zolty+czerwony uzyskujesz to ze radio moze grac...
Kostki z kablami nie posiadam, i jak teraz odnalezc te piny ? Czy są one na dole czy u góry. Chodzi o to w jakim rzędzie sa te piny czerwony, zolty oraz czarny.
sprawdż miernikiem lub kontrolką czy na B+ (nad masą masz napięcie.jeśli nie to sprawdż bezpieczmiki .jeśli chcesz ,zeby radio grało bez stacyjki to połącz zółty z czerwonym i daj je do stałego plusa.jeśli nie chcesz ciąć labli to ostrym szpikulcem wyjmij z kostki iso od strony radia żółty i czerwony i włóż żółty nad masę i wepnij w podwójną złączkę...
Masz standard kolorków do BMW: wersja 1: czerwony/biały = +12V batt biały - sterowanie załączeniem brązowy - masa niebieski/fiolet - prawy tylny woofer + niebieski/szary - prawy tylny woofer - niebieski/biały - lewy tylny woofer + niebieski/brąz - lewy tylny woofer - niebieski/czerwony - prawy tylny woofer + niebieski/brąz - prawy tylny woofer - żółty/szary...
Zapewne nie masz podpiętego drugiego plusa od podtrzymania pamięci radia. W kostce ISO czerwony i żółty powinny mieć +12V
A stacyjka włączona? Jak go nie ma to daj czerwony i żółty z radia do żółtego z auta. Wtedy będzie bez kluczyka grać.
Do wyciszania radia potrzebny jest zestaw słuchawkowy. Kwestia podlaczenia radia to Twoj wybor, możesz zrobić tak ze radio bedzie dzialac na "stałe" ( czerwony i żółty przewod od radia do stałego + ) lub po zapłonie ( żólty do stałego plusa, a czerwony do ACC ). Żeby dzialala funkcja przyciemniania wyswietlacza musisz znalezc przewod od swiatel i tam...
Spróbuj zamienić miejscami przewody żółty i czerwony.
zolty ma miec prad na stale a czerwony po stacyjce
Kable czerwony i żółty od radia mam połączone i idą one na + Te przewody masz połączone razem ?. Sprawdź oba plusy, jeden stały , drugi po przekręceniu stacyjki.
jest to typowe iso na jednej kostce ida kable glosnikowe na drugiej zasilajace Dodano po 5 na kablu zasilajacym(zolty) idzie napiecie po przekreceniu stacyjki wiec zamienilismy kabel ten z kablem ktory ma napiecie stale (czerwony) wiec podlaczylismy zolty do czerwonego a czerwony do zoltego i wtedy radio wogole sie nie chce wlaczyc co to moze byc??...
Masz przay radiu kabelek zolty i czerwony? Po wylaczeniu zaplonu trzyma pamiec stacji/nastaw?
BRAK MI SLOW zamien kable zasilajace miejscami albo w iso albo sa zlaczki kable zolty i czerwony bynajmniej w zlaczach radia wystepuja .
To bardzo proste...musisz wyciagnac radyjko i znajdziesz w jego zasilaniu dwa plusy. Jeden jest podpiety do podtrzymania pamieci radia, a drugi jest puszczony przez stacyjke i to jest wlasciwe zasilanie radia. Najprosciej polaczyc je razem i po sprawie, mozesz pozniej zawsze rozpiac :) Oznaczenia kolorow to czerwony i pomaranczowy/zolty.
Hej. Dzieki za szybka odpowiedz. Zrobilem tak jak mi napisales: odlaczylem wszystkie niepotrzebne przewody i zamienielem czerwony z zoltym i wtedy radio w ogole sie nie uruchamialo. Dopiero jak podlaczylem czerwony i zolty razem do zasilania po stacyjce radio zaczelo dzialac normalnie, rzecz z tym tylko ze trace wszyskie ustawienia itp. po wyjeciu kluczyka...
Zółty i czerwony źle podpięty.
To znaczy? Czerwony z żółtym?
Podlacz zolty z radia do czerwonego a czerwony z radia z zoltym. Jak nie zadziala to abarotnie.
Kolego te coś w przezroczystych koszulkach gumowych - to są złączki które możesz przepiąć zależnie od zapotrzebowania. Możesz do czerwonego przewodu od strony ISO (samochodu) przypiąć przewód żółty i czerwony razem. Możesz czerwony z żółtym zamienić, czyli: czerwony-żółty, żółty-czerwony. Możesz zrobić że radio będzie grało bez kluczyka (domyślnie w...
witam mam wielki problem z podlaczeniem radyjka w maluchu. mianowicie chodzi mi o to ze w instalacji przygotowanej fabrycznie pod radio mam 3 kabelki: czerwony, czarny i zolty z czarnym paskiem. na czarnym jest - na czerwonym jest + a na tym zoltym mam -, a powinien byc chyba +. tak to przynajmniej mam napisane w instrukcji radia. i teraz nie wiem co...
napewno cos z zasilaniem. sony maja lipne kostki te przy samym radiu. jak czesto wyciagales to mogl sie kabelek obluzowac. sprawdz zolty i czerwony (oba dla pewnosci)
czerwony i zółty dostal prad od tych co wyzej pisane, sprawdzalem probowka a radio ani nie drgnie Na czarnym jest masa? Sprawdź bezpiecznik w radiu. czerwony jest podlaczony pod ten zólto zielony, zolty jest pod ten taki fioletowo bialy (ten obok czarnego) reszta jest bez zmian. czarny pod czarny i radio nic Dodano po 35 czerwony i zółty dostal prad...
Jesli podlaczales jeden plus to wszystko jest ok - nie powinno dzialac ;) Musisz podlaczyc dwa plusy - zolty i czerwony. No i mase :D
Witam, problem rozwiązany. Przy oryginalnym połączeniu kabli w kostce ISO (czerwony-czerwony) i (żółty-żółty) radio nie pamiętało zaprogramowanych ustawień. Przy zmianie kabli (czerwony-żółty) i (czerwony-zółty) radio pamięta wszystko. Dziękuje bardzo za podpowiedź.
Witam. Posiadam radio Sony xr-c510rds i mam taki problem bo odpiely mi sie od kostki ktora jest wpieta w to radio 2 kabelki zolty i czerwony. Kostka to chyba sony xr-3310r. I chcialbym sie dowiedziec w ktore miejsca mam w tej kostce mam wlozyc te kabelki zeby nie zrobic zadnego zwarcia. Jesli by mi ktos pomogl bylbym bardzo wdzieczny :) I prosil bym...
mam jeszcze takie pytanko filtr przeciwzakloceniowy 5A MONTUJE sie z jednej strony do masy czyli kabelek czarny a z drugiej strony to do zasilania kabel czerwony? czy do podtrzymania kabel zolty prosze o pomoc ?
+ musisz podłączyć jednocześnie pod czerwony i żółty, - pod czarny. Wtedy radio powinno się uruchomić.
hm wydaje mi sie ze kable od stacyjki zolty i czerwony trzeba zewrzeć,jesli zle mowie popraw ktos... :)
O ludzie :) Prosta sprawa, podłącz radio przez stacyjkę tak by grało po ustawieniu kluczyka w 1 pozycję. W radiu masz dwa przewody plusowe. Żółty i czerwony. To złącze które znalazłeś to wtyczka do oryginalnego radia Forda, a do niej podłączona przejściówka do jakiegoś innego radia. I teraz po kolei, w starych Fordach kolory wyglądają następująco: przewód...
w dodatku swiruje mi miernik (zolty 7.17V a na wlaczonym 6.53V) czerwony 7.03V a na wlaczonym 8.76V ogolnie napiecie nie wzrasta powyzej 9 V Baterie w mierniku wymieniłeś? Radzę miernik zostawić w spokoju a sklecić sobie prosty próbnik z żarówki 12V/2W z przylutowanymi przewodami. Radio odłącz, jeden z przewodów próbnika żarówkowego połącz z masą,...
Sprawdze te polaczenia miernikiem i przekarze informacje . A co to jest to acc ? Moze to zdj sie przyda https://obrazki.elektroda.pl/8393589400_... Dodano po 7 W zoltym kablu jest zasilanie 12.5 a w czerwonym nie ma wcale Dodano po 59 Dodam ze zauwazylwm ze w kostce orginalnej nie ma zasilania do czerwonego kabla w iso dlatego w czerwonym...
Witam Połącz żółty z czerwonym (te od radia). Żółty to podtrzymanie pamięci, czerwony to zasilanie. Pozdrawiam
Podziałało zamienienie kabelków Żółty z czerwonym na czerwony z żółtym
Hmmm No ale zeby to radio dzialalo to musze miec podlaczony zolty i czerwony razem bo inaczej sie nie uruchamia to jak to mam zrobic! I zolty czy czerwony pod stacyjke???!!
W tym opelku należy podłączyć kable: czarny, czerwony i żółty, ale jest jedno ale... kable żółty i czerwony trzeba zamienić miejscami tzn. radio żółty->auto czerwony, radio czerwony->auto żółty.
Da sie to zrobic. Nalezy czerwony kabel z kostki ISO polaczyc z zoltym i czerwonym w kostce przy radiu ( zolty przy kostce ISO pozostaje w powietrzu).
ahh.. I problem chyba rozwiazany :) Rzeczywiscie jest na kosci iso (tak, radio ma kosc ISO) wyprowadzony kabel czerwony i drugi zolty, na ktorym napisane jest "+12V PERMANENT". Zaraz go podlacze i sprawdze czy zadziala. Dzieki za pomoc. Dodano po 2 Niestety radio wciaz nie dziala ;/ Podlaczylem oba przewody, zolty i czerwony pod + w samochodzie ale...
Standard w samochodach grupy VAG. W oryginalnej kostce do radia zamień miejscami przewody czerwono biały i czerwono żółty.
No to masz radio na stale podlaczone ( zolty z czerwonym) i musisz teraz podpiac go ''po stacyjce'' .
Wszystko jest dobrze :) mi sie wydaje ze mam zle radio podlaczone bo masa to czarny wiadomo osobno ale kabel zolty z czerwonym mam razem spiete i czy to jest dobrze podlaczone??
jesli podlaczyles czerwony kabelek z masa to nic sie nie stalo raczej radiu bo nie ma prawa. ale jesli podlaczyles do masy czerwony kabelek podlaczony z czerwonym kabelkiem auta to zerknij na bezpieczniki w samochodzie:))) zolty i czerwony to + jeden z nich po stacyjce czarny masa :))
W trasie jestem i nie mam miernika. Auto iveco daily 2018r. Radio zeby dzialalo musze przekrecic kluczyk. Dodano po 1 Na pewno jak szczepi sie zolty z czerwonym to wlacza sie zaplon bez kluczyka
Z tego co pamiętam to trzeba by było rozgałęzić czerwony z wiązki i wpiąć żółty i czerwony z radia, lub odwrotnie, spiąć czerwony i żółty z radia i wpiąć w czerwony z wiązki. Peugeot ma odcięcie zasilania w stacyjce więc raczej innej opcji nie ma, a jak słaby musiał by być akumulator i jak długo auto nie odpalane żeby pamięć radia go wyczerpała.
Marka i model radia? Zamień we wtyku zasilającym czerwony z żółtym na początek.
Mnie chodziło o +12V do potrzymania ale jak nie słuchasz radia to wystarczy ci napięcie po stacyjce czyli żółty i czerwony łączymy razem i radio będzie działać po przekręceniu stacyjki.
witam. wyjmij radio i zamien przewody jezeli masz czerwony z czerwonym i zolty z zoltym to zamien je miejscami!! czerwony z zoltym i odwrotnie. na przewodach w pionku masz specjalne zlacza ktore to umozliwiaja pozdrawiam
Kabel zolty ( w twoim przypadku czarno-bialy) i czerwony podepni pod plus ,czarny minus ,radio powinno sie zalaczyc.
Zapewne masz zamienione przewod zasialnia z przewodem pamieci>Teraz w zalezynosci jak chesz miec podlaczone radio to albo tak zeby po przekreceniu stacyjki gralo to zolty(pamiec) na stale do akumulatora a czerwony(zasilanie) przez stacyjke.Bedziesz mogl sluchac radia dopiero po przekreceniu stacyjki lub drugi sposob przewod zolty i czerwony do akumulatora...
Pewnie na czerwonym od samochodu jest plus stały a na żółtym dopiero po przekręceniu kluczyka, żółty i czerwony od radia podłącz do czerwonego od samochodu i będzie ok.
Zamień czerwony z żółtym i sprawdź.
No to masz źle podpięte radio. Odcina prąd podtrzymania pamięci po wyłączeniu zapłonu. Rolę odgrywają przewody czerwony i żółty.
Witam. Kupilem uzywanego pioneera deh 9600. Podczas podlaczenia wystapil problem poniewaz radio 3 lub 4 razy pipnelo i cisza. Dodam ze podlaczalem czerwony i zolty do plusa a czarny do minusa, wiec raczej poprawnie. Dodam ze mam radio sony cdx 929 podlaczone w ten sposob i wszystko dziala. Dziekuje z gory za wszystkie porady lub odpowiedzi.
Spróbuj zamienić przewody plusowe radia miejscami {czerwony i żółty}.
Czarny przewód w radiu to masa, czerwony i żółty złącz razem i podłącz do +12v zasilacza ATX i radio powinno się uruchomić o ile jest sprawne.
To który odciąć ( patrząc na ten schemat) czerwony czy żółty?
https://obrazki.elektroda.pl/5514250900_... Dodano po 3 Niebieska kreska i żółto czerwona - zasilanie Proximy. Zielona kreska - styk NO Proxmiy. Żółto czerwona kreska - wspólny styk Proximy.
Mam jeszcze pytanie, a gdybym podpiął to radio na oryginalnych kablach hyundaia? tam sa kostki takie jak ISO tylko zamieniony jest kabel zolty z czerwonym czyli moga byc problemy z pamiecia radia wtedy gdyby zamienil te 2 kable było by wszytko ok? nie spali radia albo instalacji czy cos przy podłączeniu tymi oryginalnymi kablami?
Sprawdź jeszcze raz bezpieczniki w kabinie - te pod maską zostaw w spokoju. Masz nie fabryczne radio i stąd problem z kasowaniem pamięci - wystarczy zamienić ze sobą przewody żółty i czerwony na radiu. Moim zdaniem nie jest to wina bezpiecznika (mogę się mylić) tylko uszkodziłeś sobie kostkę stacyjki.
Żółty z wtyczki radia to plus zasilania a czerwony podtrzymanie pamięci. Inaczej jak europie. Czyli z wiązki ISO czerwony na żółty w wiązce radia a żółty z ISO na czerwony w wiązce radia.
Witam . Nie pamiętam dokładnie ,ale żółty powinien być na stałym zasilaniu a czerwony po kluczyku. Dodano po 9 Według instrukcji Twojego radia żółty stałe zasilanie ,czerwony po kluczyku.Teraz często odbiorniki samochodowe tak mają odmiennie,niż stare w których było odwrotnie.
Nie spali - bez obaw. Przewody zasilające w autach mają trzy kolory. Czerwony, Żółty oraz Niebieski. W Twoim przypadku niebieski jest od potrzymania pamięci, czerwony jest zasilający a żółty podświetlanie panelu radia. Nie kiedy trzeba żółty zamienić z czerwonym itd. Nie ma opracowanego jednolitego standardu :) P.S. Trzeba uważać - niekiedy niebieski...
Czerwony wejście zasilania plus, zółty wyjście do radia zasilania plus. Czarny to przewód minusowy masa.
Sprawdz bezpieczniki i w samochodzie , w radiu z tylu . Po zalaczeniu zaplonu ma byc napiecie na pinach we wtyku radia /zolty i czerwony .Dodatkowo umieszczam instrukcje . Tam jest rozpiska na ktorych pinach ma byc +12V
Do tylnych głośników wystarczy przejściówka, a radio ma się normalnie włączać nawet jak kość "3" jest nie podłączona. Dodano po 2 Wystarczy połączyć razem czerwony i żółty przewód.
w kostce radiowej masz przewod zolty, czerwony i czarny do zasilania,zolty jest od podtrzymywania pamieci na nim musisz miec stale 12v nawet jak wyjmiesz kluczy ze stacyjki.czewony moze zanikac po wyjeciu kluczyka wtedy radio bedzie sie zalaczac jak bedzie przekrecony kluczyk.jak ma dzialac radio nie zaleznie od kluczyka to na czerwonym i zoltym musi...
Witam, Mam otóz następujący problem. Posiadam wzmacniacz blaupunkt GTA4 podłączone przednie głośniki + subwoofer. Kable + od wzmaka do aku (+12 SUPPLY) - do karoserii (GROUND) remote z wzmaka do radia do kabelka z oznaczeniem AMP REM MAX 0,3A Właśnie tutaj jest problem niby jest dobrze podłączone ale po wyjęciu kluczyka diodka power na wzmaku nie wyłącza...
Witam. Są dwa sposoby na rozwiązanie twojego problemu: 1. Połączyć razem przewody żółty i czerwony. 2. Zamienić przewody żółty i czerwony (przeciąć owe przewody a następnie połączyć). Powodzenia.
A sprawdziłeś czy w ogóle masz +12 V w kostce, może bezpiecznik ci się przepalił w skrzynce. Kupiłeś przejściówkę dedykowaną do tego Lanosa na ISO i nie działa, podejrzane. Kolory zielone i fioletowe na starej kostce to pewnie głośniki najpierw uruchom radio. Wykombinuj tak ,żeby +12 V doszło do nowego radia. :D Poprawnie wklej zdjęcia. Kabel żółty...
Czy dla sprawdzenia czy się włącza radio mam połączyć czerwony z żółtym z radia i dać pod plus akumulatora a czarny pod minus?
Już pisałem. Czerwony i żółty z radia połącz razem i do plusa poloneza czyli czerwonego. Trzy przewody w jednym - czerwony, czerwony i żółty.
W pleju mam wlasnie wyjscie 3 czinczy. Zolty, bialy i czerwony. Ale zastanawia mnie to, ze jako jedyne radio nie potrzebuje ono zadnego sterownika ani tunera TV zeby podlaczyc Pleja...
te kable zolty i czerwony to rozumiem sa kable ktore ida od radia na ktorych sa szklane bezpieczniki,tak?masz je poprosty zamieniony tak ze zolty idzie do czerwonego?I czy przy takim ustawiniu masz caly czas pamiec w radiu?czy mozesz wlaczyc radio nie przekrecajac kluczyka?Co od lasera to proponuje zadac to pytanie ludziom ktorzy sprzedaja takie radia...
no wlasnie...wystraczy zeby zolty kabelek mial stale 12V nie msui go laczyc z czerwonym.. czerwony mzoe psucic po stacyjce jak chce wyalczac radio po wyciagnieciu kluczyka
wentylator zolty czarny czerwony radio zolty kabel zolty wykrzyknik
diody wzbudzenia obroty silnik diesel filtr cząstek stałych
hulajnogi elektryczne pralko suszarka samsung
Dźwięki podczas ładowania odkurzacza - przyczyny i diagnostyka Wymiana pamięci RAM Crucial 2GB DDR2 800 MHz