Spróbuj zamienić miejscami przewody żółty i czerwony.
Kolego te coś w przezroczystych koszulkach gumowych - to są złączki które możesz przepiąć zależnie od zapotrzebowania. Możesz do czerwonego przewodu od strony ISO (samochodu) przypiąć przewód żółty i czerwony razem. Możesz czerwony z żółtym zamienić, czyli: czerwony-żółty, żółty-czerwony. Możesz zrobić że radio będzie grało bez kluczyka (domyślnie w...
Zamień przewody w wiązce od radia Pioneer czerwony z żółtym i będzie działać.
W kostce czarnej powinny być dwa plusy. Z radia żółty to plus stały,czerwony to stacyjka i czarny to masa. Każdy musi mieć odpowienik w kostce auta. Spinasz czerwony z żółtym od strony radia i wpinasz je pod jeden (albo czerwony albo żółty). Będzie grać bez kluczyka.
Odpowiednio podłączyć stały plus i plus pojawiający się po przekręceniu kluczyka w poz 1. W radiu nieoryginalnym najczęściej przewody żółty i czerwony, jak nie będzie radio pamiętało ustawień podłącz plusy odwrotnie. Żółty i czerwony nie mogą być razem podpięte do jednego plusa.
sprawdż miernikiem lub kontrolką czy na B+ (nad masą masz napięcie.jeśli nie to sprawdż bezpieczmiki .jeśli chcesz ,zeby radio grało bez stacyjki to połącz zółty z czerwonym i daj je do stałego plusa.jeśli nie chcesz ciąć labli to ostrym szpikulcem wyjmij z kostki iso od strony radia żółty i czerwony i włóż żółty nad masę i wepnij w podwójną złączkę...
Witam! 1/ Opel tak ma 2/ Wystarczy w radio zamienić miejscami kabel czerwony z żółtym- opcja z kluczykiem, lub od strony radia połączyć kabel czerwony z żółtym i podłączyć do pinu gdzie jest zasilanie 12V non-stop w aucie. Pozdrawiam.
To znaczy? Czerwony z żółtym?
+ musisz podłączyć jednocześnie pod czerwony i żółty, - pod czarny. Wtedy radio powinno się uruchomić.
W poprzednim wpisie podałem Żółty (do plusa +) Czerwony (do plusa +) - jak przekręcisz stacyjkę Czarny (masa) czyli (-) Żółty i czerwony możesz zewrzeć i do plusa - ale wówczas radio nie wyłączy się po wyjęciu kluczyka.
Do tylnych głośników wystarczy przejściówka, a radio ma się normalnie włączać nawet jak kość "3" jest nie podłączona. Dodano po 2 Wystarczy połączyć razem czerwony i żółty przewód.
Cokolwiek tam nie namieszasz, to nie będzie 24V i radio się nie spali.
wyjmij radio,na oryginalnej wiązce pioneera masz dwa przewody zasilajace czerwony i żółty,w tej chwili po philipsie masz układ zasilań na czerwonym stały plus,na żółtym masz plus po stacyjce,masz tam na kablach takie złaczki do wypinania,zamień je czyli czerwony zepnij z żółtym,a żółty z czerwonym,a,jeżeli chcesz,zeby radio grało niezależnie od stacyjki...
Witam, u mnie problemem były źle podłączone przewody. W moim przypadku wystarczyło połączyć przewód czerwony z żółtym i żółty z czerwonym w kostce od zasilania. Po takim zabiegu radio zapisywało już ustawienia, a migotanie ustało.
Jeżeli chcesz wyłączać radio ręcznie a nie po zapłonie. Wystarczy że kable które idą od radia (pewnie czerwony i żółty) - czerwony (normalnie stały +12v) - żółty (normalnie stacyjka +12v) Od radia żółty i czerwony podłączasz do przewodu po którym masz stałe +12v(najprawdopodobniej będzie on czerwony lub czerwono-niebieski od strony samochodu). Najlepiej...
Mnie chodziło o +12V do potrzymania ale jak nie słuchasz radia to wystarczy ci napięcie po stacyjce czyli żółty i czerwony łączymy razem i radio będzie działać po przekręceniu stacyjki.
Witam. jeśli chcesz żeby radio grało z włączonym kluczykiem, ale pamiętało ustawienia to żółty z żółtym a czerwony z czerwonym. Jak chcesz niezależnie od kluczyka to czerwony podepnij pod żółty, na żółtym powinno być dodatkowe odejście z konektorem do podłączenia czerwonego. pzdr
Zasilanie to żółty i czerwony(+) oraz czarny - masa.
Podziałało zamienienie kabelków Żółty z czerwonym na czerwony z żółtym
Zamień czerwony z żółtym i sprawdź.
Witam. Są dwa sposoby na rozwiązanie twojego problemu: 1. Połączyć razem przewody żółty i czerwony. 2. Zamienić przewody żółty i czerwony (przeciąć owe przewody a następnie połączyć). Powodzenia.
W tym opelku należy podłączyć kable: czarny, czerwony i żółty, ale jest jedno ale... kable żółty i czerwony trzeba zamienić miejscami tzn. radio żółty->auto czerwony, radio czerwony->auto żółty.
Standardowo radio jest zasilane 2 napięciami, oba 12V, ale: jedno podłączone przez cały czas, służy do podtrzymywania pamięci a drugie to właściwe zasilanie, które może być podłączone bezpośrednio do instalacji lub przez stacyjkę. Kable to żółty i czerwony
Witam, Radio Zasilanie - żółty: +12V Permanent -> biało-czerwony: +12 - czerwony: +12V Power V -> niebiesko-żółty: ACC (+12V) Ignition W tym układzie radio zadziała po włączeniu stacyjki (może jest położenie RADIO). Po wyłączeniu stacyjki odbiornik można załączyć. Jeżeli odbiornik ma działać niezależnie od stacyjki, należy od strony złącza odbiornika...
Opis kabli kostki ISO Zasilająca: Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa Niebieski - wzmacniacz antenowy prąd po włączeniu radia. Pomarańczowy - Przewód do regulacji jasności podświetlenia przycisków radia Jeżeli chcemy aby radio można włączyć bez przekręcania kluczyka, należy przewód czerwony (+12V Power)...
Marka i model radia? Zamień we wtyku zasilającym czerwony z żółtym na początek.
1.Radio jest źle podłączone. 2.Nie da się. Masz czerwony i żółty razem a czerwony powinien być po stacyjce - tak po chłopsku. Przy takim podłączeniu jakie masz radio rozładuje akumulator w 3-4dni. Przy codziennej jeździe nie zauważysz ale akumulator strasznie dostaje po dupie.
Witam, problem rozwiązany. Przy oryginalnym połączeniu kabli w kostce ISO (czerwony-czerwony) i (żółty-żółty) radio nie pamiętało zaprogramowanych ustawień. Przy zmianie kabli (czerwony-żółty) i (czerwony-zółty) radio pamięta wszystko. Dziękuje bardzo za podpowiedź.
Do wyciszania radia potrzebny jest zestaw słuchawkowy. Kwestia podlaczenia radia to Twoj wybor, możesz zrobić tak ze radio bedzie dzialac na "stałe" ( czerwony i żółty przewod od radia do stałego + ) lub po zapłonie ( żólty do stałego plusa, a czerwony do ACC ). Żeby dzialala funkcja przyciemniania wyswietlacza musisz znalezc przewod od swiatel i tam...
To który odciąć ( patrząc na ten schemat) czerwony czy żółty?
Podłącz stałe napięcie do radia na czerwony i żółty. Daj sobie spokój z tą stacyjką. Radio Kenwood to dobry sprzęt, baterii nie rozładuje. Co innego jakieś chińczyki w tych się dzieją cuda.
No to masz źle podpięte radio. Odcina prąd podtrzymania pamięci po wyłączeniu zapłonu. Rolę odgrywają przewody czerwony i żółty.
Czerwony +12V po stacyjce, żółty bezpośrednio do +12V.
Zamień na przewodach zasilających kabel żółty z czerwonym miejscami.
Co do USB to się nie wypowiem choć mógł byś spróbować włożyć inny pendrive. Nie pamiętanie stacji jest spowodowane błędnym podłączeniem plusów {czerwony i żółty}. Trzeba je zamienić miejscami.
Fabryczne radio Blaupunkta gra BEZ i ZE "stacyjką" - taki to świetny sprzęt. Jeśli styk na przewód "żółty" (bo to nie jest kolor VW: właściwy to żółto-czerwony) - jest sprawny, radio włącza się kluczykiem lub manualnie na ok. 1 godzinę pracy. Gdy ten styk nie jest czynny/sprawny, radio też pójdzie, lecz jedynie przez godzinę a włącza się TYLKO manualnie....
Czarny przewód w radiu to masa, czerwony i żółty złącz razem i podłącz do +12v zasilacza ATX i radio powinno się uruchomić o ile jest sprawne.
Proszę: http://obrazki.elektroda.net/92_12324637...
Nie spali - bez obaw. Przewody zasilające w autach mają trzy kolory. Czerwony, Żółty oraz Niebieski. W Twoim przypadku niebieski jest od potrzymania pamięci, czerwony jest zasilający a żółty podświetlanie panelu radia. Nie kiedy trzeba żółty zamienić z czerwonym itd. Nie ma opracowanego jednolitego standardu :) P.S. Trzeba uważać - niekiedy niebieski...
Czy podłączono dwa plusy? Standardowe kolory kabli zasilania żółty i czerwony muszą otrzymać +12V.
Na foto widać niezbyt wyraźnie, że kabel od podtrzymania pamięci leci na pomarańczowy (podświetlenie panelu) w kostce ISO-A. Z kolei czajna-tajwan polish na naklejce podaje, że jest to BEZ EFEKTU (nie wykorzystany chyba jest) i trzeba by przerzucić żółty+czerwony na kabel od podtrzymania - tak wynika z foto, że czerwony+żółty są skręcone do kupy (radio...
Witam, Mam otóz następujący problem. Posiadam wzmacniacz blaupunkt GTA4 podłączone przednie głośniki + subwoofer. Kable + od wzmaka do aku (+12 SUPPLY) - do karoserii (GROUND) remote z wzmaka do radia do kabelka z oznaczeniem AMP REM MAX 0,3A Właśnie tutaj jest problem niby jest dobrze podłączone ale po wyjęciu kluczyka diodka power na wzmaku nie wyłącza...
A czerwony kabel nie ma zasilania na stałe? Tam logiką zapłonu steruje CAN, więc radio powinno mieć zasilanie zawsze. Po prostu zmostkuj czerwony z żółtym
Ma kolega jakiekolwiek pojęcie o radiach samochodowych? Czerwony to + zasilania, a żółty to tzw. podtrzymanie pamięci. Jedno i drugie ma być podpięte pod +. Z kluczyka "odcina" się czerwony, a żółty powinien być podpięty pod zasilanie (akumulator). Wszystko w normie z radiem, przyczyny można szukać w zasilaniu z kluczyka, a nie w samym radiu. Pozdrawiam
Polecam stronkę www.studio24.prv.pl później kablomania, panelowe i znajdziesz opis złącza JVC oraz wiele ciekawych informacji. Najlepiej wykorzystać próbówkę i sprawdzić na których przewodach w kosce od auta jest stałe 12V (zapewne pin4) oraz na którym pojawia się 12V po przekręceniu kluczyka w stacyjce(zapewne pin3). Mając takie informacje dokonujemy...
Czerwony i czarny-zasilanie(czerwony+,czarny-) Żółty i czarny-głośnik(żółty+,czarny-)
Spróbuj zamienić przewody plusowe radia miejscami {czerwony i żółty}.
Po sprawdzeniu miernikiem wtyczki czarnej na + jest prąd 12V, tylko i wyłącznie na tym jednym +. Reszta kabli nie ma prądu. Czy jesteście w stanie mi coś pomóc doradzić? Drugi plus powinien się pojawić po przekręceniu kluczyka na zapłon. Z tego, co widzę, to masz stały plus z akumulatora na czerwonym przewodzie kostki adaptera, a to radio raczej potrzebuje...
W twoim przypadku złącz czerwony i żółty razem i podłącz zasilanie +12V. Masa czarny. Radio pewnie Masz na stole?.
Witam Czerwony przewód (+) musisz zewrzeć z żółtym (podtrzymanie pamięci). Pozdro
O ludzie :) Prosta sprawa, podłącz radio przez stacyjkę tak by grało po ustawieniu kluczyka w 1 pozycję. W radiu masz dwa przewody plusowe. Żółty i czerwony. To złącze które znalazłeś to wtyczka do oryginalnego radia Forda, a do niej podłączona przejściówka do jakiegoś innego radia. I teraz po kolei, w starych Fordach kolory wyglądają następująco: przewód...
Sprawdź jak podłączyłeś przewody zasilające radia. Czarny -Masa Żółty - +12V na stałę Czerwony - +12V po stacyjce
Przełącz przewody. Najczęściej żółty i czerwony.
Witam. Wesołych i spokojnych świąt. :) W jaki sposób jest to radio podłączone w samochodzie ? Powinno być: czerwony-> + po stacyjce żółty -> + stały (pod akumulator) czarny -> - (masa) w przeciwnym wypadku radio będzie cały czas działało i będzie poberało sporo prądu. Możesz zmierzyć amperomierzem ile tego prądu jest pobierane z akumulatora ?
brązowy do czarnego czerwonobiały do żółtego brązowoczerwony do czerwonego będzie działało po lekkim przekręceniu kluczyka bez kluczyka- bialoczerwony do żółtego i czerwonego razem ale nie polecam
Czerwony i żółty podłączasz do + a czarny do - akumulatora.
Czarny to minus a czerwony i żółty razem i do plusa w samochodzie.
czyli mam połączyć żółty - czerwony i czerwony- zółty ? Tak, lenistwo.
Witam. Czy na żółtym przewodzie masz 12V po wyciągnięciu kluczyka? Bo jeśli nie to musisz zamienić miejscami przewód czerwony z żółtym, ponieważ on jest odpowiedzialny za podtrzymanie pamięci w Twoim radiu. Pozdrawiam.
Głośniki 35W rms w zupełności wystarczą. Co do zasilanie to jest to standard - czarny masa, czerwony i żółty razem do plusa. "radio ma wyjścia chinch" jest to wyjście sygnału na dodatkowy wzmacniacz a nie bezpośrednio na głośniki. Głośniki podpinamy do przewodów: biały/czarny-biały siwy/czarny-siwy fioletowy/czarny-fioletowy zielony/czarny-zielony
Na obu kablach jest napięcie (czerwony i żółty)?
Witam . Nie pamiętam dokładnie ,ale żółty powinien być na stałym zasilaniu a czerwony po kluczyku. Dodano po 9 Według instrukcji Twojego radia żółty stałe zasilanie ,czerwony po kluczyku.Teraz często odbiorniki samochodowe tak mają odmiennie,niż stare w których było odwrotnie.
czarny do masy (minus) a żółty i czerwony do plusa, i jak radio jest sprawne to musi zadziałać. czerwony do impulsu przy zapłonie. nie impulsu tylko do +12V które pojawia się po przekręceniu kluczyka i które zasila większość urządzeń w aucie. Jak dałeś do tego impulsu do zapłonu to zależnie od auta mogło radyjko nie przeżyć
Już pisałem. Czerwony i żółty z radia połącz razem i do plusa poloneza czyli czerwonego. Trzy przewody w jednym - czerwony, czerwony i żółty.
Przecinasz zasilający i od strony zasilania podłączasz czerwony a żółty do odbiornika - radio , czarny do minusa bez jego przecinania.
Z czeluści Internetu -> Zmiana koloru podświetlenia przycisków w Vordon AC 5201G: Ustawienia, przesunąć dolny pasek w lewo, kliknąć ikonę żarówki, wybór koloru. Kolory do wyboru: zielony, niebieski, czerwony, żółty, cyjan, fuksja, biały "
Witam, zamień żółty z czerwonym w przejściówce i sprawdź wtedy.
czerwony i żółty do + czarny do - fioletowy , szary , biały i zielony głośniki
Przede wszystkim przełóż żółty (grubszy, ze złączką) przewód do pierwszego okienka w kostce radia (po drugiej stronie czerwonego). W kostce radia: żółty (ze złączką) = +12V stale ; czerwony (ze złączką) = +12V ze stacyjki ; czarny = -12V (masa). Przy takim zasileniu radio powinno się załączać. Te odłączone i zaizolowane przewody nie służą do zasilania...
żółty to stałoprądowy, czerwony to załączanie stacyjką, więc podłączasz czerwony do żółtego. taka kombinacja daje to że radio działa niezależnie od kluczyka, czy on jest czy nie. Jeśli chcesz żeby wyłączało radio razem z kluczykiem, to miernikiem znajdź w aucie stałoprądowy i stacyjkę w kostce auta i sprawdź czy zgadza się z kolorami co podałem. Polecam...
żółty kabel jest od pamięci. Jeżeli chcesz aby radio grało bez zapłonu to podłącz go do czerwonego. A jeśli chcesz aby wyłączało i włączało się kluczykiem i nie traciło ustawień zamień żółty z czerwonym tylko że wtedy nie włączysz go jeśli nie przekręcisz kluczyka.
Szanowny Kolego z zadanego pytania wynika że wszystko jest dobrze,jeżeli jest to Koledze nie wygodne to można połączyć kabelek żółty z czerwonym i radio gra bez obecności kluczyka w stacyjce.Proszę nie sugerować się że fabryczne radio Opla zachowywało się inaczej.Pozdrawiam Kolegę.
Żółty 'pamięć'-do plusa stałego.Czerwony pod kluczyk ACC-po przekręceniu na zapłon ma się pojawić na czerwonym nzpięcie.Możesz czerwony połączyć z żółtym,ale radio nie wyłączy się po wyęciu kluczyka ze stacjki.
Jak radio się zachowa jak połączysz razem przewód żółty i czerwony?
Radio potrzebuje dwa plusy najczęściej (czerwony i żółty),zobacz w kostce jak masz podłączone i zamień je miejscami.Przy wyłączaniu zapłonu wyłącza ci plus od podtrzymania pamięci.
żółty + czerwony + czarny -
Wtyk głośników, biały i biały pasek 1 głośnik,zielony i zielony pasek 2 itd. Co do zasilania, czarny masa- czyli -, czerwony i żółty- plus.
Wyłączone radio: żółty 0v niebiesko biały 12v czerwony 12v niebiesko żółty(remote) 0v radio włączone zółty 12v niebiesko biały 12v czerwony 12v niebiesko żółty(remote) 3,26v
A masz kabel z radia do zmieniarki C-Bus ? Na radiu zapnij czerwony i żółty pod +12V, a czarny pod masę i radio smiga. Oczywiście niebieski remote do wzmaka. Jeżeli bez procka chcesz to wyjścia z radia: FRONT - szare REAR - czarne SUB - fiolet Zapinasz do wzmaka i masz gotowe.
Czerwony zamienić z żółtym, połączyć razem? Jest instrukcja z podłączeniem. To radio ma dwa zasilania, na stałe i z kluczyka, "po zapłonie". Masz te napięcia? Bezpiecznika jakiego nie spaliłeś?
Tak możesz dać razem czerwony i żółty, wówczas powinno chodzić bez załączonej stacyjki. Sprawdź to radio poza autem czy działa, często marketowe wynalazki są uszkodzone już podczas zakupu.
Włącza się tylko po przekręceniu stacyjki Zamień żółty i czerwony...
radio nie wyłącza się po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. To znaczy że radio gra bez załączenia stacyjki ? Przewody w kostce iso są podłączone prawidłowo ponieważ inne radio reaguje na wyciągniecie kluczyka Nie jest to tak do końca prawdą, różne radia mogą mieć inne połączenie. Jeśli na moje pierwsze pytanie, jest odpowiedź twierdząca, to zamień...
1 czerwony +12V 3 żółty +12V 2 brązowy - masa 6 - masa 4 podświetlenie
(Niestety nie posiadam miernika by mierzyć...) Albo kupisz albo za wiele nie zrobisz, musisz sprawdzić zasilanie na żółtym i czerwonym kablu do radia.
nedrax Pioneer nie mógł tego prościej rozwiązać, a powalla nie mógł tego prościej opisać... We wiązce kabli od radia do kostki ISO masz czerwony i żółty kabel. Napewno zwróciłeś uwagę, że oba te kable mają po środku możliwość rozłączenia ich (konektory w przeźroczystych koszulkach) więc po coś to jest...? Zółty to kabel stałoprądowy a czerwony to +12V...
Bezpiecznik 42 z boku deski, ma być tam biały bezpiecznik 25A. Włączasz zapłon gdy sprawdzasz radio? Czy na przewodzie czerwonym i żółtym masz napięcie jak włączysz zapłon?
Zakupiłem radio na allegro i podłączyłem i wszystko spoko Czy mowa tu o tym radiu: Kenwood BT-302 ? Jeśli tak, to w ISO przyłącza radia, podłącz tylko konieczne przewody do działania radia, tzn.: żółty (+12V stale), czerwony (+12V po stacyjce) czarny (masa) i niebieski (zasilanie wzmacniacza antenowego).
Wystarczy, że wyjmiesz kompletnie radio z deski rozdzielczej i połączysz żółty kabel z czerwonym, a czerwony z żółtym. Wtedy masz radio w konfiguracji 'ze stacyjki'. Jak chcesz mieć spowrotem na guzik off to łączysz czerwony i żółty (od str. radia) z żółtym (od strony akumulatora) a czerowny pozotawiasz luzem.
witaj musisz odciąć ŻÓŁTY przewód i dołączyć go do CZERWONEGO i wtedy radio będzie działać bez kluczyka - to musi działać ewentualnie weź kawałek miernika i sprawdź na którym przewodzie zasilającym jest stale podawane 12V i wtedy podepnij do niego te dwa przewody czyli żółty i czerwony - uwaga oba muszą być podpięte do zasilania żeby radio chodziło....
Widać od razu , że kostce masz to podłączone po "chińsku". To że radio pochodzi od nich nie znaczy że podłącza się go "na oko". Wyjście sterujące anteną "żółte" podpiąłeś do zasilania , a zasilania razem na naklejce pisze przecież wyraźnie że różowy to stały plus [czyli ma być cały czas] , a czerwony po stacyjce. Power antena "żółty" służy np. do zasilania...
Sprawdź jeszcze raz bezpieczniki w kabinie - te pod maską zostaw w spokoju. Masz nie fabryczne radio i stąd problem z kasowaniem pamięci - wystarczy zamienić ze sobą przewody żółty i czerwony na radiu. Moim zdaniem nie jest to wina bezpiecznika (mogę się mylić) tylko uszkodziłeś sobie kostkę stacyjki.
Witam trzeba w środku radia sprawdzić czy ścieżki gdzieś nie odpaliło przy gnieździe zasilania i diody zabezpieczające przed właśnie takim podpięciem. Ale najpierw podłączyć 2 zasilania czerwony i żółty przewód do plusa. Pozdrawiam :)
zewrzyj przewód ŻÓŁTY z CZERWONYM na stałe i będzie git.
Żółty z wtyczki radia to plus zasilania a czerwony podtrzymanie pamięci. Inaczej jak europie. Czyli z wiązki ISO czerwony na żółty w wiązce radia a żółty z ISO na czerwony w wiązce radia.
Czyli czerwony i żółty do + czarny -
Zamień plusy na radiu {czerwony i żółty}.
Witam. Ty to radio chcesz podłączyć do auta, czy na tzw. "stole"? Kod do tego radia posiadasz? Czerwony i żółty to: plusy. Czarny to: masa (-). Niebieski to: sterowanie anteną. Biały i biały z czarnym paskiem to: głośnik. Siwy i siwy z paskiem to: drugi głośnik.
Najwyraźniej masz źle podłączone radio. Odpowiedzialny jest za to przewód podtrzymania pamięci ustawień dźwięku i stacji radiowych. https://images.app.goo.gl/if8PGg6mx9bAqT... Żółty przewód musi mieć zasilanie cały czas, czerwony po stacyjce. Jak chcesz aby radio grało z wyciągniętym kluczykiem ze stacyjki, to żółty z czerwonym podłączasz pod stałe...
Najczęstszy powód słaba masa.Posprawdzaj podłączenie masy "-" . A najlepiej sprawdź doprowadzenie wszystkich kabli zasilających dochodzących do kości. Czyli czarny,czerwony i żółty.
żółty czerwony schemat żółty zielony czerwony czerwony zielony żółty
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot unitra igła volvo silnika
oblodzony parownik zlecę lutowanie
Lekkie szarpnięcia przy zmianie biegów w Fordzie C-Max Jak wymienić żarówkę w lodówce Argos?