Witam. Nie trzeba programować. W zał. działanie, specyfikacja, diagnostyka tego czujnika w Mitsubishi Carisma 1.8 GDI (4G93).
Podmianka nie pomogła. Co może być przyczyną. Jakiś czujnik?
Mogłem napisać "w dolnych partiach silnika" i byłoby to lepiej zrozumiane. Wpisałem w wyszukiwarkę "schemat smarowania silnika 1,8 gdi", ale nici ze schematu. Zamiast tego znalazłem artykuł jakich silników należy unikać (wady fabryczne, wadliwe projekty), przyznam że mnie zaskoczył. Tak trochę nie na temat. Robiłem kiedyś takie gdi (i do dziś pamiętam)...
Po włączeniu zapłonu gaśnie, a po dłuższym kręceni znów się zapala Sterownik nie widzi impulsów z czujnika wału.
Witam, czy ktoś wie gdzie znajduje się czujnik położenia wału korbowego w carismie 1.8 gdi 99r. ? z góry dzięki.
Wymigaj na zegarach kod błędu. Moja szklana kula mówi: potencjometr na przepustnicy do regeneracji bo nowego nie kupisz
Czujnik temperatury spalin w Carisma zamontowany w katalizatorze.
Typowa usterka Carismy czujnika w zbiorniku paliwa.
Odłącz czujnik temperatury.
Autko carisma, silnik 1,9TD, 1998r., przebieg 161000km. Od kilku dni po porannym odpaleniu silnik poszarpuje a z tyłu wydostaje się chmura niebieskiego dymu. Byłem na odczycie błędów z komputera i wyszło: "błąd w obwodzie: układ regulacji początku wtrysku". W opisie miejsce zainstalowania czujnka - pompa paliwowa. Auto mam 3 miesiące, przejechałem nim...
Problem został rozwiazany a był nim czujnik polozenia wałka rozrzadu .
Po odpięciu czujnika wałka rozrządu chodzi tak samo źle, i nie ma błędu.
Jz podpinałem,było pare błedów zostały wykasowane tylko jeden ciągle wraca"awaria czujnika spalania stukowego"
Witam. W którym miejscu jest czujnik temperatury silnika w silnku 1.9 DID. Samochód to Mitsubishi Carisma 2003r.
czy mój model jest z tą samą przypadłością? Tak, do wymiany NTC parownika.
Jeśli prz zmianie paska nie sprawdził kąta to na bank musisz jechać na utstawienie statycznego kąta wtrysku. Wykonuje się za pomocą czunjika zegarowegoa wartość jaką należy ustawić należy odczytać z plastiku na dźwigni sterującej na pompie. Pompy Lucas są nadzwyczaj czułe na źle zestrojony kąt wtrysku. Niepokoi mnie głównie fakt iż zapala się Check....
Przekaźnik lub czujnik temperatury płynu chłodzącego.
Trzeba podpiąć tester i zerknąć w parametry.Odczyty z czujników temp.i pozycjonerów klapek.
Witam Zwracam się o pomoc do was mam mitsubischi carismę 1.8GDI 1998r przed liftem W wyświetlaczu pokmputera pokładowego pod licznikiem pokazuje mi przebieg A i B średnie spalanie na poziomie 7.2 i wogóle się nie zmienia oraz temperature zewnętrzną. Natomiast gdy przełączę na chwilowe spalanie oznaczone jako inst pokazuje mi tylko ---(trzy poziome kreski)...
Możliwe że zakładając inny alternator elektryk wykorzystał jeden przewód ( niebieski ) wzbudzenie przez kontrolkę . Po dotknięciu przewodem do ( - ) masy , kontrolka powinna zaświecić . To będzie ( L ) w alternatorze. Możesz do wejścia ( L ) podłączyć kontrolkę ( 5 W ) drugi do ( + ) kontrolka powinna zaświecić . Natomiast co do przewodu czerwonego...
99% to spalony sterownik. po prawej stronie na słupku przy nogach pasażera jest sterownik silnika. zwykle pali sie stalak. ostatnio u kolegi upalił sie tylko rezystor. przed wymianą/wyjęciem sterownika do sprawdzenia czujnik temp.
Witam mam problem z Carismą 1.8 16v 97r. po rozgrzaniu silnika i zgaszeniu czasami nie odpala zapala się kontrolka silnika oraz w czasie jazdy zapala się kontrolka i silnik gaśnie. Autko postoi 2, 3 godz i odpala bez problemów. Odczytałem kody i jest błąd Czujnika prędkości jazdy, Cewki zapłonowej nr.3 , oraz Elektronicznej blokady odjazdu. KTSem nie...
http://www.mitsubishi-grafix.pl/forum2/i...
Minimalna nieszczelność wystarczy by wystąpił efekt jak u Ciebie. Ja stawiałbym na nieszczelną chłodnicę- ( czynnik schodzi w długim czasie) obejrzyj ( zleć oględziny) czy nie ma na chłodnicy minimalnych nawet śladów oleju. Miałem taki sam efekt ( chłodnica dostała kamyszkiem) i schodziło doś wolno to znaczy że po stronie mniejszego ciśnienia ( nie...
Mam pomysł. Sygnał z czujnika ABS który jest sygnałem sinusoidalnym zamienic na sygnał prostokątny; to podstawa. Trudne to nie będzie, wystarczy przerzutnik schmitta. Nie sądze też, aby można było taki sygnał skierować wprost jako wskazania przebytej drogi, trzeba będzie zrobić albo mnoznik albo dzielnik częstotliwości bazując na jakims znanym, zmierzonym...
To ma byc czujnik temp. zewnetrznej w Carismie mam wyswietlacz i mam kable pod maską jak zalozylem potencjometr to odczytalem pare powyzszych wartosci.
Witam nie chciałem zakładać drugiego tematu. Mam problem z Carismą 1,6 SOHC wersja 2 cewkowa (bez rozdzielacza), jest całkowity brak iskry, nie świeci check. Mam schemat elektryki, sprawdziłem jednie cewki miernikiem. Strona wtórna jednej z cewek nie przewodzi, druga cewka 16kΩ po stronie wtórnej. Cewki są sterowane napięciem 12V czy minusem ?...
92 kod błędu czujnika ciśnienia paliwa zwarcie cewki do plusa
To samo co w CARISMA :) Problemem jest czujnik wkręcany w skrzynię biegów. Albo masz uszkodzony czujnik, sprawdź też styki - podłączenia często koroduję i się brudzą, czasami wystarczy przeczyszczenie. Daj znać czy to jest powodem usterki, ale na 99% tak :)
bo wilgoć zmniejszyła oporność czujnika i silnik "widzi" większą temperaturę, niż rzeczywista
to czemu jak go odłącze to CHECK ENGINE nie gaśnie i auto nie pozwoli się uruchomić i notuje jego błąd Dziś rano znowu pokazał ten błąd zdiołem tylko z niego wtyk i założyłem i zapalił. Miał ktoś taki przypadek zaryzykował bym czujnik ale kosztuje 600zł.
Dzięki wielkie za szybką odpowiedź, czyli dobrze rozumiem że jest to czujnik położenia gazu (pedał gazu mam na myśli) ?
najszybciej sprawdź ciśnienie tak jak piszesz mogło się dostać paliwo do oleju ale może to również być zbieg okoliczności ze siadł czujnik ciśnienia lub masz gdzieś przetarty kabel od czujnika który zwiera do masy pod wpływem drgań
podaj więcej szczegółów jaki silnik? czy ma czujnik na wale czy jest to model z optyką w głowicy?
Czujnik temp.powietrza jest na przewodzie dolotowym,obudowie filtra powietrza lub w samym kolektorze ssacym.Czesto jest integralnym elementem przeplywomierza,tam trzeba szukac.Regulator cisnienia paliwa jest najczesciej na listwie paliwowej lub bezposrednio przy pompie zatopionej w zbiorniku paliwa.Sprawdz polaczenie czujnika z kompem i zmierz cisnienie...
Jeżeli masz zacięty regulator ciśnienia to na przewodzie przelewowym masz dużą ilość zwracanego paliwa , jeżeli na przelewie nie ma paliwa to pompa nie wyrabia i regulator nie ma czego regulować i dlatego napięcie na czujniku się nie zmienia .Najczęściej nawala pompa wysokiego ciśnienia.
Witam raz jeszcze. Dzięki domex 32 ale nie o ten czujnik mi chodziło Ja żle napisałem . Chodzi mi o czujnik położenia pedału przepustnicy jest on przy pedale od gazu
Witajcie. Blokadę w carismie najlepiej zrobić następująco: po stronie pasażera odkręcasz obudowę osłaniającą tunel środkowy (pod schowkiem i na lewo-tam gdzie pasażer siedząc normalnie dotyka kolanem). Znajdziesz tam 2 przekaźniki. Jeden steruje pompą paliwa, a drugi (i ten polecam) zasila np: listwę wtryskiwaczy i czujnik na wału. Pozdrawiam
Dziwny przypadek. Z silnikiem raczej nie powinno się nic stać. Tylko jeśli akumulator uderzył o silnik, to pewnie wylał się elektrolit i w okolicy tego uderzenia w wiązce elektrycznej jest zwarcie , lub przerwa.Podobnie z czujnikami i nastawnikami, skontroluj je. Myślę że akumulator wymieniłeś?
Witam Po uruchomieniu silnika wskaznik temperatury przesuwa się na maksa. Wymieniłem czujnik ale jest bez zmian.Moze ktoś coś podpowie na ten temat Pozdrawiam wszystkich :
Wybierz sobie dowolny wtryskiwacz i sprawdź, czy jest 12V na czerwonym kabelku. Podłącz zamiast wtryskiwacza małą żarówkę (~1-2W) i zobacz, czy miga podczas próby uruchomienia silnika (rozrusznik ciągnie dużo prądu, więc ma to być wyraźnie miganie, a nie przygasanie jak lampka w kabinie). Jeśli tak, to zmierz ciśnienie paliwa. Jeśli nie, to masz problem...
Panowie, to nie musi być pompa. Pod kołem pasowym wału korbowego jest tarcza do czujnika położenia wału. Sprawdźcie, czy się nie poluzowała. Siedzi tylko na wpustach i czasami to się zdarza. Miałem kilka takich przypadków. Pozdrawiam.
Tak chodzi mi właśnie o brak iskry, jeszcze gdybyś mógł mi powiedzieć mniej więcej gdzie znajduje się ta cewka i czujnik położenia wału był bym wdzięczny z góry dziękuje.
Witam. Od pewnego czasu mam problem z odpaleniem silnika. gdy osiągnie temperaturę 60-70°C silnik nierówno pracuje. Po zgaszeniu, ponowne odpalenie jest niemożliwe, nawet jak silnik ostygnie. Mechanik wymienił czujnik pompy i czujnik temperatury silnika. Nic to nie dało. Proszę o pomoc.
Dzięki za podpowiedź PAWEŁ74 ten problem mam od wiosny czyli temperatury zewnętrzne powietrza jak i silnika były zmienne i nigdy nie zauważyłem zmian z tym związanych. Co do wyłączenia klimatronika można ale w tedy jest tylko obieg grawitacyjny bez wentylatora. Myślałem o czujnikach temperatur zewnętrznej i wewnętrznej czy któryś z tych czujników może...
Wszystko się zgadza tylko dlaczego po wymianie przepustnicy auto przez tydzień pracowało prawidłowo a czujnik nie był ruszany. Wiesz może do których pinów podłączyć miernik?
Jest to coś z silnikiem. A jeżeli kiedyś świeciła sporadycznie to podejrzewałbym albo jakieś złącze przy którymś czujniku albo sondę lambda. Ale nie jest to pewne. Najlepiej pojechać na diagnostykę. Tam komputer pokaże co go "boli"
Witam! Faktycznie dwie świece nie działają i musze je dziś zmienić. Sprawdziłem też Carisme komputerem i wyszło że nawala czujnik położenia igły rozpylacza więc troche grubsza sprawa z którą już sam sobie nie poradze...
chociaż nie wiem czy sygnał prędkości nie idzie w tym aucie z czujnika obrotów wału. A co ma prędkościomierz do obrotów wału korbowego??? Prędzej obrotomierz. Autor coś zdążył sprawdzić samemu, np.sygnał od czujnika prędkości w skrzyni do zegarów?
Czy mógłby ktoś pomóc? Pytałem się jeszcze kogoś, kto twierdzi że przepustnica jest dobra i czujnik też. Pomiary wykazały identyczną sytuację jak u mnie, z tym, że zamiast 4,5kOhm on ma 5,1kOhm. U mnie taka sama rezystancja jest między pinem 1 a 4 oraz 2 a 4 gdy przepustnica jest zamknięta, między 2 a 4 zmienia się w MOhm gdy przepustnicę się otworzy....
Pompa paliwa zupełnie nie pasuje do objawów, prędzej czujnik temp. silnika. forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=19... czytaj, działaj, napisz o efektach.
Palcem sprawdzasz ciśnienie ktore moze siegnąć nawet 1600 bar?! Dobry jestes! Przy szczelnym układzie wysokiego cisnienia paliwa zmierz napięcie na srodkowym pinie czujnika cisnienia. Powinno byc 0,5V na spoczynku i ok 1,5V na wolnych. Zrób próbe przelewowa wtrysków.
I tu zaczynają się schody bo jak pisałem jestem laikiem w tym temacie. Nie mogę znaleźć tego presostatu. Na załączonym zdjęciu jest skrzynka przekaźników klimy tu pytanie czy ten od sprężarki to A/C CLUTCH i jak sprawdzić ten plus na cewce? Piszesz też o ECU. Czy to możliwe że ECU jest walnięty i błędnie odpala przekaźnik kompresora? Czy jest możliwe...
Jesli dym o ktorym piszesz jest koloru siwego a nie czarnego to napewno nie sa wtryski , tylko nadmierna ilosc nie spalonej parafiny . Powodem tego bedzie zle ustawiony kat wtrysku . Sprawdz wiec ustawienie pompy wtryskowej . Nie znam tego silnika wiec neiwiem na ile elektronika w nim pzrestawia kat , ale sadze ze przez walniety czujnik np. liczby obrotow...
Na instalacji 4 generacji nie ma prawa się świecić kontrolka MIL! Od tego należy zacząć - dlaczego się świeci. Awaryjne przełączenie gaz->benzyna nie może się odbywać na podstawie sygnału lambdy, jedynie w oparciu o ciśnienie gazu i temperaturę reduktora. Ciśnienie masz bardzo wysokie, mapy zupełnie niepokryte - gołym okiem widać, ze sterownik benzynowy...
To prawda, albo też przekaźnikiem "odwrócić" sygnał z czujnika ciśnienia oleju, rozwiązań ma całą kupę, choć te dwa nie polecam, różnie może być jak zdechnie altek albo spadnie pasek z niego podczas wyprzedzania...
Nie byłbym taki pewny z tym immo i plakiem. Kiedyś przytrzasnąłem przewody od pompy w carismie i paliło się immo - na plaka nawet zagadać nie chciała. Kolejny przykład golf 4 - uszkodzony czujnik wału, na plaka nie zapalił. Chyba że ja mam takiego pecha z tym plakiem.
Nie zawsze z włączeniem klimatyzacji startuje wiatrak. Czasem startuje dopiero kiedy wzrośnie ciśnienie w układzie klimatyzacji i po chwili się wyłącza i tak w kółko. Co do pracy klimatyzacji bez czynnika to zazwyczaj nie włączy się ona gdyż od tego jest czujnik ciśnienia czy presostat choć są auta gdzie kompresor pracuje cały czas bez względu czy klimatyzacja...
Witam, dzisiejszy mój przypadek, Mitsubishi Carisma 1,6 73KW rok 98. Auto udało mi się odpalić na dwóch cylindrach i teraz ciekawostka chodził tylko na drugim i trzecim cylindrze. Odpięta kostka od cewki na 4 cylindrze. Pomyślałem na bank walnięta cewka, zmieniłem na nową i znów zonk z tym że teraz auto nie posiada iskry na 2 i 3 cylindrze. Cewka sprawdzona,...
Witam Mam problem z odpaleniem Suzuki Baleno 1.3 GS 1999. Na samym poczatku auto nie miało mocy kompletnie (gaz w podłogę powolne rozpędzanie), zostały wyregulowane zawory auto ożyło,potem auto miało kompletnego zonka miało ogromne problemy z zapaleniem, ale po kilku min (5min) cheblowania auto zapaliło ale na dwóch garach po dodaniu gazu chodziło ale...
Witam. Auto z 98 roku, przed liftem wersja, silnik 1800 GDI. Była czyszczona przepustnica. Carisma już jakiś czas wariuje. Na początku pokazywała kilka błędów, jednym z nich był jakiś czujnik, już dokładnie nie pamiętam jaki. Był w okolicy za 10zł, kupiłem, wymieniłem. Błędy zniknęły. Został tylko ten z pompą wysokiego ciśnienia. Ten tłoczek przycierałem...
Silnik to 1.6 (4G92). Problem polega na tym że jak silnik jest zimny to nie chce zapalić, nieraz zapali na 3 sekundy na zimnym ale zaraz zgaśnie i jest problem z uruchomieniem go następnie. Czujnik temperatury jest dobry, przepływomierz jest uszkodzony ale podstawiałem sygnał kilkadziesiąt herców (około 100Hz) i check Engine gaśnie ale i tak nie che...
Czy znalazłeś przyczynę przegrzania? Ja zacząłbym od tego. Tym bardziej że przegrzanie było "solidne". Tak nawiasem, przegrzanie w 2T z reguły wynika ze zbyt ubogiej mieszanki paliwowo-powietrznej, a to ostatnie najczęściej jest wynikiem nieszczelności "pod tłokiem". No chyba że Aprilla ma wtrysk bezpośredni jak Mitsubishi Carisma. Ten silnik jest...
witam ja miałem podobny problem w mojej carismie jak ty i okazało się że rozkodował się immobilajzer sprawdz bezpiecznik od immo może jest przepalony
Po jakiejkolwiek ingerencji w układzie zasilania gazem należy sprawdzić szczelność instalacji, skład spalin na analizatorze, podłączyć pod komputer i sprawdzić parametry z kilku czujników, dokonać regulacji... Przy LPI nic się nie reguluje Dodano po 2 to jest LPI (Vialle type cu 01) a czy reduktor może być też jakąś przyczyną bo czytałem że trzeba...
nie mam alarmu wskaznik silnika normalnie sie zachowuje gdy właczam stacyjke sie zapala po chwili gasnie bylem u elektromechanika to poprawil mi instalacje przy radiu i powiedzial ze bedzie git teraz wogole go odpalic nie moge a nie mam jak zaciagnac do mechanika. mam slaby prad na 3 pinie ale on jest chyba od wskaznika paliwa bo pompa chodzi na 2piniei...
Temperatury z wszystkich czujników są poprawne lub nie odbiegają zbytnio od rzeczywistych, to sprawdziłem na samym początku. Silnik jest oryginalny 1,8 GDI na bezpośrednim wtrysku benzyny. Widać, że pompa wysokiego ciśnienia była już kiedyś wymieniana.
Jak pali tylko na benzynie, to na gazie już jest zagrzany. A tu pisze, że na zimnym przerywa na obu paliwach. Przecie parownik musi złapać temperaturę żeby chodził. To gdzie tu logika jakaś. Takie to mętne, że szkoda gadać. Z pewnością udajesz się do niewłaściwych osób co nie chcą się przyznać do tego, że nie potrafią zajrzeć do sterownika przez DLC,...
Witam właśnie kupiłem alarm , ale cos czuje że chyba to trudniejsze niż mi sie wydawało , samo podłączenie syreny , czujników wstrząswoych i napięcia do centrali to proste , ale co z czujnikiem do otwierania drzwi , albo podłączenie do centralnego ma być sterowany minusem i plusem czy dwoma minusami czy plusami,(w opisie jest że powinny być jakies wolne...
Zachowanie auta zostało spowodowane przez kilka rzeczy Przetarte kable przez koło chyba klimy idące od czujnika położenia wałka rozrządu, przestawiony jeden ząb paska pomiędzy wałkami rozrządu zapchany egr A na samym początku komputer pokazał błąd i wymieniona sonda lambda bo była spalona Po tym zabiegu ecu nie pokazywało błędu. Dzięki za czujną podpowiedź...
Po wielu bojach - wyniki, fachman stwierdził iż przestawił się pasek rozrządu i go "poprawił" - już nie kopci itp itd ale głośno chodzi, turbina załącza się dopiero przy 3 tyś obrotach, cały czas na jałowym 500 obr/min i mniej ducha - jak jest zimnu to się bardzo dławi i gaśnie przy ruszaniu - czyli gorzej jak przed. Byłem u 4 elektryków żaden nie mógł...
Tak wiem, to również sprawdziłem czujnik jest na 100 % dobry. Po jego odpięciu loguje się błąd czujnika. Ciagłość przewodów, zmiana rezystancji wszystko ok Brak mi juz pomysłów, a 0,07 oma różnicy poprności jakos mnie nie przekonuje aby uznać przepustnicę za uszkodzoną mimo, że taki loguje się błąd.
Witam. Posiadam carismę 1.8 gdi z 98r. Auto zaczęło dużo spalać. Za dużo.. Komputer pokazuje minimum 20l. Poczytałem o sondzie i zacząłem pomiary. Sonda 40 przewodowa. Choć to dosyć dziwne wychodziły ujemne, ok. -80mv do 0, czasem niewiele coś ponad 0. Czy sonda jest uszkodzona? 2. Jak jest z tymi uniwersalnymi sondami? Niby każda pasuje do każdego...
P1801- Obwód czujnika temperatury chłodziwa. P 1826 - Obwód grzania świec żarowych/przekaźnik. P 1814- Obwód sterowania EGR. To tylko definicje, resztę należy odszukać manualnie. Skoro kolega mechanik ma sprzęt, to i powinien minimum wiedzy w tym temacie też mieć - czyż nie?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/tutaj-y... tutaj przetłumaczone ----------------------------------------... Wygląda na to, że: 1. Typowe umiejscowienie syreny alarmowej znajduje się w przedziale silnika, za lewą lampą przednią. 2. Przewód ozn. numerem 30 łączysz z przewodem CZERW./NIEB., który...
Ok Mianowicie z autko na szrot poszło i pozostał mi licznik jako że jest ładny postanowiłem zrobić z niego monitor 2 wentylatorów PC i monitor 2 czujników temperatury. Pod predkosciomierz podpiąłem wyjscie impulsowe wiatraczka i , jadę sobie 80km/h, ale te impulsy nie pobudzą obrotomierza. Ma ktoś wiedzę jak uruchomić obrotomierz? Tak dodatnie jak i...
Nie kręcić nie muszę długo po po 2 od strzała pali. Tylko się pytam czemu czasami od 1 nie odpala. Problem nie przeszkadza ale irytuje. Bo powinno działać tip top. Świece nowe, kable też. A jak sprawdzić czy się nie cofa paliwo? A może puszczają wtryski gazu albo benzyny? A czujnik wałka, wału, temperatury? Ale jak by sie cofało to chyba by odpalił...
auto to mitsubischi carisma 98 rok 1,9 tdi. objaw jest taki że jak silnik jest zimny lub jak załacza sie klima nie podnoszą się automatycznie obroty silnika. Jaki czujnik jest za to odpowiedzialny i gdzie jest umieszczony? Z góry dzięki za podpowiedzi pozdrawiam
Zwiększałem bezpiecznik aż spalił się 15A zapalniczki, oprócz tego zwracie poszło dalej i nie działa mi licznik tzn: prędkościomierz, obrotomierz, poziom paliwa i temperatura silnika, prawie wszystkie kontrolki, działa tylko pod podświetlenie zegarów i czujnik otwartych drzwi. Nie działa także syrena od alarmu, alarm sam działa ale teraz trzeba dwa...
osobiście jestem za dieselkiem ale co do laguny to lepiej w benzynie, duży problem w nich stwarza elektronika-odpalasz auto i zaświecają się kontrolki jak światełka na choince, często czujniki padają :( przynajmniej części dostaniesz łatwo i niewygórowane ceny trudności sprawiają wymiany--->w końcu to francuz(wykręcasz pół silnika żeby się gdzieś tam...
Cześć. Jestem posiadaczem Mitsubishi Carismy 1.8 GDI z 2000 r i nie mógłbym narzekać na to auto, gdyby nie jeden drobny feler. Notorycznie przepala bezpiecznik od świateł STOP-u. Nie jestem w stanie zdiagnozować przyczyny, a próbowałem. Poczyściłem wszystkie masy jakie znalazłem, sprawdzałem czy `żarówki nie zaśniedziały`. Odpiąłem również 3 dodatkowe...
Zrobiłem diagnostykę i wychodzi błąd 56 Gdy wejdę w parametry i sprawdzam ciśnienie paliwa pokazuje jakieś 4,200 MPa gdy usterka się objawi czyli zaczyna falować (a gdy mam włączoną klimę to niemal że gaśnie ciśnienie) zaczyna skakać znacznie to ciśnienie gdy jest ok to oscyluje w zakresie 4,060-4,450 MPa czy w takim wypadku problem jest z regulacją...
Witam. Nie mam iskry sądzę, że jeden z czujników jest uszkodzony ale nie wiem jak sprawdzić, czujnik jest namagnesowany wygląda tak jak ten http://www.allegro.pl/item762468621_mits...
Witam mam problem z autem jak w temacie. Jechałem sobie ostatnio po prostej drodze (u nas takich mało) i auto zgaslo. Silnik nie dawał się ponownie uruchomić. Sprawdziłem bezpieczniki - spalony od zasilania sterownika silnika. Wkładam nowy bezpiecznik i spala się od razu. Ewidentne zwarcie. Po dwóch godzinach poszukiwań odnalazłem usterkę- świeżo wymieniony...
Z tego co wiem jest 43 impulsy ABS na 1 obrót koła z tego chce pobrać dane i przesłać do kabli od czujnika vss (stała drogi) z tego co wiem oba są sterowane masą. Abs sinusolidalnie,vss prostokątny, podobno vss ma 1imp na 40cm, więc przydała by się regulacja. Dodano po 10 Jaką wartość może przyjmować n, konkretnie, czy np. 1,37 też czy tylko liczby...
Witam serdecznie. Mam kilka problemów z autkiem i jakoś nie potrafię sobie sam z nimi poradzić. wiec do rzeczy: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI 1998 rok Falowały mi obroty na biegu jałowym, wiec wyczyściłem przepustnicę,egr, regulator biegu jałowego,kolektor ssący. Przy okazji sprawdziłem (wg książki) ustawienie czujnika położenia przepustnicy (jest jak...
Może bezpiecznik jakiś? Może czujnik obrotów?
Witam Posiadam od niedawna Volvo 1.9TD 99r. silnik oczywiście Renault. Problemem jest bardzo wolne nagrzewanie silnika, muszę przejechać 5-6km zanim zacznie lecieć letnie powietrze z nadmuchu. Moje stare Volvo 460 2.0 benzyna nagrzewa się już po przejechaniu ok 2km, nie wspominając o Volvo 960 gdzie zanim otworzę bramę, oczyszczę szyby, to w środku...
Witam Ostatnio zakupiłem Mitsubishi Carisme 1.6 90KM 97r i jak to bywa z starszymi samochodami ta też nie jest bez wad. Ale największy problem jaki mam to immo, zaczęło się tak. Następnego dnia po zakupie miałem sytuację że samochód kręcił ale nie odpalal, nawet nie próbował. Aż za którym razem odpalił na przysłowiowego strzała. Problem ten występował...
Witam wszystkich.Posiadam Carisme '97 1.8 glxi Szukalem w internecie i jest ich duzo ale nikt nie ma problemu takiego jak ja. Mianowicie byl u elektryka bo nie odpalal mi ( "fachowcy" bo stal u nich prawie 2 tygodnie). Odebralem go no i pali, jezdzi wszystko gra tylko wskaznik od temp. silnika nie dziala. Pojechalem nim do pracy 15 km i otworzylem maske...
carisma czujnik czujnik paliwa carisma mitsubishi czujnik carisma
volvo silnika elizabeth sanyo blokada mechanizm
spawarka inwertorowa przekaźnik vestel 17mb170 firmware
Brak oświetlenia drzwi i bagażnika w Golf 6 2009 Brak prądu na świecach żarowych: diagnostyka i przyczyny