Podaj numery błędów. Rozrząd sprawdzony? Kabelki do czujników sprawdzone. Szczególnie zasilania (najlepiej obciążyć żarówką 5W we wtyku czujnika i sprawdzić miernikiem czy napięcie nie spada) potem przejście sygnału z kostki czujnika do ECU . Druga sprawa to odległość czujnika na wale ma być w przedziale 0,5-0,7 mm (najlepiej ja najmniejsze byle nie...
Podczas jazdy oczywiście
Uszkodzona sonda lambda.
Mozliwe ze czujnik abs ale tu juz potrzebna diagnostyka komputerem. Nie wiadomo ktore kolo .
Znalazłem schemat sterownika - może pomoże A poniżej opis działania i diagnostyka czujnika temperatury chłodziwa
Czujnik położenia wału daje sygnał do komputera że się kręci i że potrzebne paliwo. Temu może check się świeci. Odczytaj błędy,będzie łatwiej.
Witam.Główny problem leży w czujniku położenia wału.
Jak zdejmiesz koło, osłonę rozrządu dolną po lewej stronie na wale masz czujnik
znalałem rozwiązanie w odmętach internetu Błąd P0335 - zły sygnał z czujnika położenia wału. "Objawy: check engine przy wchodzeniu na obroty, szarpanie. Check gaśnie przy niskich obrotach. Wymiana czujnika nie pomogła. Koło pasowe, z którego czujnik zbierał sygnały miało bicie - latało na boki. Czujnik nie był w stanie złapać sygnału. Guma pełniąca...
Tak jest,czujnik tylko oryginał,i nie wiem czy nie było dwa rodzaje.Ciągłość przewodów czujnik- ecu sprawdzona?Jak miga check to wtedy immo.A ten mechanik to chyba jak ma tester więc powinien umieć wykluczyć immo nie?
Miałem taki przypadek, wymieniana była piasta, ale dobrali zły typ i nie zgadzała się liczba zębów. Dlatego przekłamywał czujnik prędkości.
Witam, posiadam Nissana Almera Tino 1.8 i mam taki problem: pali mi się check, błąd wskazuje na czujnik wału korbowego. Wymieniłem go i wymieniłem także czujnik wałka rozrządu (zamienniki). Po usunięciu błędu, po przejechaniu paru km check się znowu zapala i dalej pokazuje, że to czujnik wału korbowego. Objawy to szarpanie, obroty do 3 tys. i spadek...
Czy brak powłoki lakieru może być przyczyną błędu czy jednak to co innego? Raczej nie, sprawdź połączenia.
Adam, masz strzelony sterownik i już. Zadne odpinania czujników .
Pompa abs do wymiany. Uszkodzony czujnik ciśnienia hamowania.
Czujnik wału wymień
P019064 - ciśnienie na szynie paliwowej bank 1 B151363 - czujnik blokady przedniej pokrywy
ja ci sugeruje ze to moze byc te 1001 zeczy włazcajac w to czujniki.
Z której strony sprawdzałeś luz na turbinie? A może czujnik doładowania szwankuje?
błędów nie wiem jakie kody W takim razie pozostaje forum wróżbitów. Albo oddac do warsztatu który ma pojęcie a nie do paproków.
Robku, brak mocy może być skutkiem wielu zjawisk, nawet podwinął mu się dywanik pod pedał gazu i nie może go wdusić do końca. Na dzień dobry sprawdził bym czy przepustnica otwiera się w pełnym zakresie (uprzedzając pytania- nie ma tam linki, przepustnica zmotoryzowana) , jakie jest ciśnienie paliwa i czy wydech jest drożny. Tu gość wali o rozrządzie,...
Temat zakonczony po wymianie czujnika check zgasl tylko moze mi ktos wyjasni czemu dopiero po 5 minutach pracy silnika ??
Zanim wymienisz cały aparat spróbuj go przemyć benzyną ekstrakcyjną. Tam często śniedź z płytki zanieczyszcza optoelektronikę. Ja kilka w ten sposób uratowałem.
(...) Podróby będą wykazywać pewnie poprawną oporność ale nie będą działać.. Właśnie dlatego napisałem, że omomierzem nie można sprawdzić tego czujnika.
Witam. Transponder jest w kluczyku? Zasilanie cewki jest? Napisz co sprawdziłeś. Jak nie ma transpondera miga check engine. czujnik walu do sprawdzenia lub cewka w ecotec często padała cewka w\n.
jest jakiś sposób żeby wykluczyć chociaż jedno z dwóch? czy jeżeli problem by był z zaworem egr to czy samochód przypadkiem nie miałby mocy? tu właśnie jest dziwna sprawa bo samochód moc ma tylko wywala check engine w vcds pokazuje błąd czujnika po skasowaniu check sie nie świeci ale w vcds ten błąd cały czas jest w samochodzie wyskakuje błąd po skasowaniu...
Czujnik tylko oryginał, zamienniki generują błąd
Najprawdopodobniej uszkodzony czujnik ABSu w tym kole. Podłączyc komputer, prawdę Ci powie.
No to jak dane się nie zmieniają to czujnik, jego instalacja, sterownik...
A moze z któryś z czujników papieru nie działa prawidłowo.
Dzień dobry, czy udało się rozwiązać ten problem? Mam takie same objawy, również jestem z okolic Poznania.
Jesli ma zly odczyt temperatury cieczy to automatycznie zmienia kat wprzedzenia zaplonu co za tym idzie dochodzi do spalania stukowego i zapala sie check. Nie ma tam czasem dwoch czujnikow jeden od komputera a drugi dla deski rozdzielczej ? Jak nie to moze wiazka czujnik=komputer
Sygnał prędkości wychodzi z ABS-u i leci do ECU, UCH i licznika, nie pamiętam czy do radia też.
uszkodzony czujnik położenia wału to nie bedzie wyrzucał check engin przy kreceniu rozrusznikiem? Tak. Nie pisz kolejnych postów tylko zrób to co napisałem. Zawsze jak na ciepłym nie pali podejrzenie pada na ten czujnik. Jak masz vcds możesz sprawdzić czy widzi wtedy obroty.
Kasowanie błędów nic nie daje przy jakimkolwiek uszkodzeniu mechanicznym.Ściągam rozrząd i mam nadzieję że ściąganie głowicy nie będzie potrzebne. Panowie pytanie: Czy te 2.0hdi mają rozrząd bezkolizyjny? Chociaż skoro to diesel to wątpię.
Ja mam Astre F z silnikiem X16SZ i również problem z czujnikiem spalania stukowego, tylko że problem jest taki że ja nie mam tego czujnika. Check mi wywala podczas dużego obciążenia silnika - niskie obroty a duże otwarcie przepustnicy. Czytając informacje na ten temat w necie podejrzewam dwie sprawy, albo cewka zapłonowa albo ECU, bo w tym silniku tak...
Odpinanie czujników powoduje wyskoczenie check engine. Sprawdzę dzisiaj parametry doładowania. Ręczne wysterowanie pompką podciśnieniową zmienia płynnie ustawienie geometrii, a przewody podciśnieniowe szczelne.
Problem rozwiązany. Rozebrałem BCM, niby jest ślad zalania, ale ścieżki całe. Miganie rezerwy to wina tego, że skaner się nie zawsze chce dogadać z ECM. Migający check, to brak adaptacji koła fonicznego. Czujnik temperatury wody wymieniony i już jest ok. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł"....
Rozweiązałem to tak. Cztery pierwsze sygnały przypisałem liczbie ,,4". Dwa szybsze liczbie ,,2" czyli kod 42. Znalazłem w internecie co prawda do nie tego modelu ale Yamaha musi mieć jakoś zestandaryzowane te kody i wyszło mi że to prędkościomierz co się zgadzało bo po wymianie pierscienia magnetycznego w ślimaku pomogło i problem zniknął.
Błąd czujnika powietrza wlotowego.
mam założony czujnik simensa
Przy czujniku nie wywaliłby błąd czy check engine? Podłączyłem car scanera, nic błędów nie pokazuje.
To sprawdź bezpieczniki na aku itp. Sprawdź przekaźniki a potem wiązki czujników na pompie hp.
Czujnik położenia wału, do wymiany albo wiązka siada.
sprawdzałes kod błedu check? czujniki oryginalne zapodałeś czy ryżowe?
Gaśnie jak się zagrzeje? Czy na zimnym też? Objawy trochę pasują do czujnika położenia wału, szczególnie gdy zdycha zagrzany.
to wlasnie objaw uszkodzonego czujnika walu, ale trzeba to potwierdzic
Może przeskoczył rozrząd.
Witm! Czujnik ten znajduje się pod rorusznikiem, jeżeli nie masz kanału to bardzo kiepskie jest do niego dojście. Ja u siebie też wymieniałem ten czujnik (błąd 370) ale bez rezultatu. A objawy jakie miałem to: przy stałej prędkości obrotowej przez dłuższy czas zapala się check engine, i przy dodawaniu gazu czuć szarpnięcie jakby brakowało paliwa. Pozdr.
Prosta sprawa odłącz jakiś czujnik i zobacz czy będzie check. Masz czym skasować błędy więc sam się przekonasz.
Witam, Udało ci się zdiagnozować problem? mam taki sam komunikat, kostki przy czujnikach klocków zmostkowane, jak jadę na wprost i na postoju jest ok. ale jak bujnie się auto na boki to wyświetla ten komunikat, nie wiem gdzie szukać dalej tych kabli, najlepiej zrobił bym zworkę przy samym sterowniku. Sprawdzałem czujnik zbiorniczka płynu, ale on działa,...
Jak wskazują napisy - jest to wskaźnik temperatury wewnętrznej (zapewne ten czujnik nad pedałami) i zewnętrznej - coś jak przy Climatronicu czy Volkswagenowskim MFA
Czujnik spalania stukowego i przepływomierz.
Bo kontrolka świec działa jaka check, a że sterownik nie widzi pompy to i wyrzuca błąd.
Tak można wystarczy podpiąć odpowiednie napięcie, masę i podać ciśnienie powietrza na czujnik, wtedy trzeba zmierzyć wdrtość nap. na wolnym pinie czujnika i porównać z wykresem.
Tak jak pisałeś otwórz dżwi włącz zapłon i naciśnij 3 razy duży przycisk, wtedy wchodzisz w tryb programowania następnie ustawiasz kolejne funkcje w alarmie. 1. Funkcja Potwierdzenia Akustycznego przy zał. i wył. (pierwsze naciśnięcie) Aktywacja nacisnąć duży przycisk przy załączonym zapłonie Dezaktywacja nacisnąć duży przycisk przy wyłączonym zapłonie...
Zimne luty w liczniku.
rozrząd idealnie na swoim miejscu tak jak opisuje to autodata i dalej to samo świeci check i komputer pokazuje błędy obu czujników
To że trzeba podłączyć tester bo jest poważny błąd że aż check miga i że czujnik może widzieć n za duże ciśnienie to wedłud ciebie porada nie sensowna?
Witam, drugi czujnik wymieniony, check na chwilę zgasł i zapalił się ponownie. Nadal skrzynia w trybie serwisowym, czy wystarczy zdjąć klemę na dłużej czy trzeba do serwisu, żeby wykasować błąd. Ponieważ tak jak pisałem, usterka nadal jest i nie wiem, czy czujniki były dobre, czy może fabrycznie uszkodzone. :D
Sprawdzałem to car scanerem apka na smartfon dlatego może to być fałszywy odczyt. Podłącz normalny tester.Albo weź miernik i sprawdź czy jest zasilanie na czujniku 5v i co jest po podłączeniu czujnika.
Wymiana czujnika ESP nie załatwi sprawy, szkoda tylko kasy na to.
Ok, w takim razie jutro spróbuję zrobić jakąś prowizorkę i nawiercić w belce dziurki tak żeby jakoś umocować czujniki z tyłu przy kołach. Oby to rozwiązało kłopot :) Sanfran cały kłopot w tym, że kontrolki abs nie ma, nie zapala się po przekręceniu kluczyka nie zapala się jej błąd w czasie jazdy ani nic z tych rzeczy, jak był problem z przednim czujnikiem...
Ej a my dalej nie wiemy nic o czujniku położenia wału!! Sprawdzałeś?? Pompka wcale nie musi pracować chwilowo po przekręceniu kluczyka - musi jednak podczas kręcenia rozrusznikiem. Check się świeci?? Czujniki podmieniałem, check się nie palił ale wszystko już jest jak być powinno. Powód podałem wyżej, dzięki za wszelką pomoc. Pozdrawiam
to co znalazłeś w aucie to najprawdopodobniej czujnik temp.silnika pisałem "pod kolektorem ssącym" kable brazowy i brązowo niebieski
Sprawdź czujnik temperatury. Miałem podobny problem i okazało się, że to właśnie czujnik. Wymiana pomogła.
A jeśli usterka będzie się nadal pojawiać to wymień zawór EBS D39 pod pedałem hamulca bo pewnie czujniki w zaworze już powoli dokonują żywota.
Przepływomierz ten co wkładasz za filtrem powietrza.A on nie bym uszkodzony tylko zapchany jakims syfem trzabyło go przeczyscic. Po odpięciu czujnika wywalało check engine
Wszystko już ok . Czujnik działa a do tego brakowało jeszcze jednego czujnika -ciśnienia bezwzglednego. dokupiłem . Check zgaszony i spalanie spadło ;) Dzięki za zainteresowanie .
Pompa ma te same numry co stara ? Z jakiego powodu ja wymieniles ? Sterownik ma bledy ? Jakie ?
Tam częściej są problemy z czujnikami na tych kołach niż z kołami.
Dzięki za opinie , ale chciałbym o więcej szczegółów, tak jak pisałem poprzednio a mianowicie: - czy jest to z dużym prawdopodobieństwem czujnik temperatury ? - jeżeli nie, to co innego może być przyczyną opisanych problemów ? - który jest to ten czujnik temperatury ? - gdzie się znajduje ? - jak się go wymienia ? pozdrawiam
Termostat to jedna , a nieprawidłowości w odczycie przez ECU to inna historia. Okablowanie podobno sprawdziłeś , więc zostaje czujnik albo ECU.
Awaria czujnika to Check Engine na liczniku, a prawidłowo powinno się pompę poddać kompleksowej regeneracji.
Teraz podczas jazdy zapalił się check engine pokazało czujnik wału korbowego, czujnik został zamontowany nowy a objawy dalej jak były tak są. Gdy spadną obroty wyskakują również kontroli trakcji oraz ciśnienia w oponach. Natomiast check engine pokazuje teraz brak korelacji między czujnikiem wału a wałkiem oraz rozciągnięty pasek rozrządu a rozrząd był...
Przecież opis błędu jasno mówi co jest uszkodzone - niedrożna dysza/zawór/przewód bądź uszkodzony czujnik ciśnienia.
W moim 'proboszczu' robiona była uszczelka pod głowicą. Po poskładaniu wszystkiego pali się kontrolka check engine - kod 05 czujnik stuku. Sprawdziłem i był urwany kabelek na kostce, ale złączyłem, zrestartowałem komputer i nadal pali się check. Gdzie szukać przyczyny? Czy zabrudzony czujnik położenia wału może dawać takie objawy? Był zawalony plynem...
Trzeba ściągnąć obudowy i sprawdzić ustawienie rozrządu.Jeśli nie samemu to zlecić komuś kto wie jak to ustawić.W Twoim silniku żadnej filozofii tam nie ma. Druga sprawa to porządne sprawdzenie przewodów idących do czujnika.
Trzeba sprawdzić dokładniejsze informacje o błędach.
Witam Czy dobrze zrozumiałem miałeś na myśli czujnik tcv w pompie paliwowej? Z niego Ci ciekło?. Gdy z niego cieknie to po przewodach elektrycznych podpiętych do niego paliwo sączy się i dostaje się do wiązki elektrycznej podpiętej miedzy innymi do sterownika pompy. Najgorsze w tym wszystkich jest to że następnie paliwo z tych przewodów i wiązki kapie...
Komunikat (check injection)-sprawdź wtrysk w vivaro/traficu wyświetla się po odłączeniu dowolnie wybranej wtyczki (przepływomierz, egr, przepustnica, czujnik doładowania, zawór turbo). Może oprócz bałaganu w instalacji masz uszkodzony przepływomierz. Masz stałe błędy P0100 i P0110? PS. Masę na pomarańczowy po przecięciu dałeś do wtyczki mam nadzieje.
sprawdzenie zasilania w podobny sposób Tak, ...i sprawdzenie sterujących sygnałów "masy" wychodzących z ECU i dochodzących do elementów wykonawczych. Czyli, np: B3 - masa czujnika Halla przy ECU i przy samym czujniku ... ... i analogicznie pozostałe. zaświecenie się check engine jest uwarunkowane czy ECU da zasilanie na tą kontrolkę Nie, A5 - sterowanie...
najlepiej podepnij się pod kompa to będziesz wiedział wszystko. bo takie gdybanie to tylko koszty . check może ostrzegać przed wieloma usterkami . poczynając od sondy, przepływki , czujnik halla itp .
Sprawa rozwiązana , zamiennik czujnika ciśnienia doładowania był źle odczytywany przez komputer . Zamówiłem z Allegro używkę i śmiga jak złoto . Zamiennik poszedł do rekalmacj
0225,"Przepustnica /czujnik położenia pedału /przełącznik C - usterka"
Jakie błędy pokazuje check? Zapalenie check engine powoduje że komputer pracuje w trybie awaryjnym i nie korzysta ze wszystkich czujników. Podobnie odłączenie akumulatora, resetuje na jakiś czas korekty zanim komputer nie zrobi adaptacji. To może być jakiś trop. Sonda lambda może oszukuje.
Witam . Przy wyłączonym alarmie otworzyć drzwi kierowcy, przekręcić kluczyk stacyjki zapłonu w pozycji „WŁĄCZONA” Następnie wejść w fazę programowania zgodnie z poniższym opisem: 3 razy nacisnąć duży przycisk pilota (każde naciśnięcie odezwie się jednotonowy sygn. Akustyczny.)Po trzecim przyciśnięciu zasygnalizowane będzie wejście w tryb...
Usterka jakiegokolwiek czujnika lub elementu wykonawczego w układzie wtrysku spowoduje zapalenie się kontrolki check, bez podłączenia komputera diagnostycznego, ciężko stwierdzić co go boli
He he, tak tylko pytam ;) Ale jedno jest pewne, usterka dotyczy tego czujnika.
Wymieniłeś całą wiązkę do sterownika, czy sam czujnik?
To jest całkiem popularny problem w Astrach, uboga mieszanka paliwa/powietrze, jednak osobiście nie dał bym grzebać w pompie, bo jest to bardzo mało prawdopodobne, bardzo częstym powodem tego błędu jest zasysanie lewego powietrza, brudny/popsuty przepływomierz, częstym problemem jest również pokrywa zaworów, w którym jest zawór/membrana do oddzielania...
Nie wyświetla czasem jakiegoś "check"? Czujnik temp. powietrza wlotowego?
Czyli rozumiem, że czujnik firmy Delphi powinien działać??
Check engine ci się świeci ?
Potrzebny jest orginalny czujnik, nie zamienik.
Witam ponownie, zrobilem diagnoze u kolegi w warsztacie ,na jego sprzecie P0500 i nic pozatym ,piasta z czujnikiem wymieniona CHECK sie nie!!! zapala!!!. Mozna zamknac temat
To wykrywają czujniki z Check Control - schemat i opis ale po niemiecku masz tutaj http://www.blue-lcd.de/bluelcd/LCD%20und...
Witam, mam spory problem z polo, na początku wyrzuciło mi po podpięciu czujnik położenia wału(sprawdzane delphi ds150) i sonde , postanowiłem wymienić na sam początek wymienić czujnik położenia wału, auto nadal gaśnie gdy temperatura przekroczy 90 C włącza sie wentylator pochodzi ok 30 sekund wyłaczy i po chwili auto gaśnie wyrzuca epc i check nie idzie...
Prawdopodobnie usterka w "elektryce" obwodu czujnika temperatury w termostacie, np. wtyczka, zaśniedziałe przewody, uszkodzona izolacja, korozja w złączach lub czujnik do wymiany.
Widocznie za bardzo obciążasz czujnik i napięcie robi się za małe dla komputera. Mała prawdopodobne żeby czujnik hala uciągnął transoptor Nieobrobiony sygnał z czujnika przepuść przez wtórnik emiterowy a dopiero wtedy go filtruj swoim układem. Dlaczego ten dział?
czujnik kontrolki check czujnik check p0335 czujnik kontrolka check
mercedes sprinter czujnik temperatura alarm super forteca instrukcja zalać monitor
harmonogram dahua kangoo radio
Jak wprowadzić modem Huawei E-3276 w tryb recovery? Transformator wyjściowy do wzmacniacza lampowego 15W SE