Czujnik ciśnienia oleju do wymiany 450zł netto na serwisie:).
Może zamień na wejściach do sterownika sygnały czujnika cisnienia oleju i paliwa. Są takie same. Odczytasz wtedy w ciśnienie paliwa w pozycji ciśnienia oleju.
No tak czyli powinienem zacząć od pompy ?? Od czegoś trzeba zacząć, skoro czujniki (i Twój manometr) pokazują zbyt niskie ciśnienie... zacząć trzeba od urządzenia, które to ciśnienie (o właściwej wartości) powinno wytworzyć, czyli pompy.
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Dziękuje za odp . Ja mam od spodu 3 filtry i tam jest ? czujnik nie widziałem tam nic? A ten pod turbo za co odpowiada? Czyli moje ciśnienie jest w normie ? to czemu pojawia się błąd?
Ręce opadają ! Co ma twardość do ścieralności ? Kolego obudź się, rozmawiamy o silniku a nie o glazurze łazienkowej ! Widziałeś kiedyś taką panewkę ? I proszę czytać ze zrozumieniem. Panie Waldemarze to mi ręce opadają jak słyszę takie bzdury!!!!! A owszem ma im twardszy tym mniejsza scieralność. Jeśli chodzi o konstrukcje to wał jest utwardzany powierzchniowo...
Witam, mam problem z Renault premium 420 dCi z 2004 roku. Po rozgrzaniu silnika czujnik wskazuje niskie ciśnienie oleju (1,1) podobno powinno być min. 2. Panewki wymienione (pomimo, że były OK) czujnik sprawdzony. pompa oleju sprawdzona - jest OK. Ciśnienie dla pewności sprawdziłem też mechanicznie i wynik 1,1 się potwierdził. Jaka może być jeszcze...
Witam ja również mam podobny problem z moja Renault,tez wymieniłem czujnik ciśnienia oleju objawy są identyczne jak w twojej. Pod koniec przyszłego tygodnia jestem umówiony na serwis. Wstępna diagnoza to zawór przelewowy oleju ten w misce olejowej się zawiesił lub co gorsza pompa oleju, mechanik mi tłumaczył że silnik nie może się kończyć bo przecież...
EBS 0 00810 07 127 Usterka czujnika prędkości występująca przy ostatnim włączeniu zasilania (usterka nie zapisana w pamięci) Konieczność jazdy z prędkością powyżej 20 km/h Usterka znika po usunięciu awarii czujnika prędkości INTA 0 04018 00 001 Błąd wewnętrzny pamięcin po czym ponowić test Jeśli usterka nadal występuje, wymienić blok elektroniczny EECU...
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Sprecyzuj błędy. Chodzi mi o takie wskazania jak PSID, PID. MID. Podaj wszystko dokładnie to będzie wiadomo czego szukać . A nie masz tam przypadkiem awarii czujników doładowania lub ciśnienia oleju tak przy okazji tych usterek. 171FMI2 i FMI9 wadliwy czujnik .
Tak pasek został ale dziś zrobiłem taki "myk" Przewód 851 przeciąłem bezpośrednio przy złączu diagnostycznym i zrobiłem połączenie dodatkowym przewodem do sterownika EBS, eliminując oryginalną inst. przy złączu tak i przy sterowniku EBS. Łączy się z wszystkimi sterownikami oprócz EBS ale z hamulcem był już wcześniej problem, i co najważniejsze na zapalonym...
Witam mam problem ciągnik siodłowy Renault Premium 460dxi szarpie przerywa pod górę od czasu do czasu. Ma moc, zapala prawidłowo po weekendzie i rano zimny / ciepły. Wyczyszczone smoki filtr z separatorem. Parę razy w trakcie przerywania przez chwilę był błąd pedału przyspieszenia (potencjometr) więc też został wymieniony na nowy. Raz przez chwilę podczas...
Witam ponownie Dzięki RENO-MAX za chęci Z braku czasu i nie bardzo palącego problemu renia nie została podpięta pod komputer. Problem rozwiązał się sam . Nagle z niewiadomej przyczyny w kieleckich górkach z ładunkiem renia dostała w kość i temperatura zaczęła zachowywać się "normalnie" .Trochę mnie to przestraszyło ale stan płynu był ,ok nic nie ubyło...
Koledzy problem rozwiązano w postaci: wymiana wszystkich pompowtryskiwaczy na nowe!! Nie regenerowane tylko nowe. Turbo ładuje do 2,2bara Test zrównoważania wychodzi +- 4. Sprężanie pokazuje na poziomie 97-100%. Auto jest silne pali mało... ale pojawił się inny problem. Po wymianie wtryskiwaczy Regina rzuca białym dymem. Po długiej jeździe w górach...
Co do 1 błędu to mogę Ci podpowiedzieć że chodzi o połączenie can EBS z VECU i przy wyłączonym napięciu powinno być 60Ω a czujnik to przypuszczam że chodzi o sensor w kole ale który to nie wiem bo my używamy Diaga NG3 Renault Truck i tam mamy wszystkie potrzebne rzeczy po polsku. Co do problemu poziomu oleju to może być za niski ale nie myl go...
to jest czujnik ciśnienia paliwa i oleju . czujnik wstecznego znajduje się z prawej strony wybierają z tego co pamiętam kolor wtyczki szary albo czarny .
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Może dostawać sie pompa hp lub pompa niskiego cisnienia Pompę niskiego ciśnienia wymieniłem, a jeśli chodzi o pompę wysokiego ciśnienia to wydaje mi się że jakby była uszkodzona to nie byłoby ciśnienia. Czy mógłby tkwić problem w pompowtryskach, że w jakiś sposób przepuszczają? I jeszcze jedno pytanie: W jaki sposób sprawdzić wiązkę czy nie ma przerwy...
EECU CR - SPN: 16 - FMI: 03 ilość wystąpień 126 "Czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego: CO lub CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B9, B33) i czujnikWIZYTA W WARSZTACIESerwis" Tak podaje dokumentacja, taki czujnik jest przy filtrach paliwa. Zasilany jest z tego samego przewodu (nr 292) co wentylator, zawór hamulca silnikowego i przycisk gaszenia silnika...
Oznaczenia na początku (mid, fmi) owszem wszędzie takie same, natomiast środkowe możesz mieć już różne (pid, ppid, sid, psid). Dobra do rzeczy: -mid128 sid 232 fmi 4: błąd napięcia 5V na czujniki (nie pokazuje pewnie wartości ciśnienia oleju, doładowania, paliwa) - sprawdzenie instalacji samych czujników, albo w ostateczności błąd wewnętrzny sterownika,...
MID 136 SID 4 FMI 7 Czujnik prędkości koła ,oś 2 po prawej. Duża szczelina między czujnikiem a kołem zębatym lub czujnik jest uszkodzony. Sprawdz przewód czujnika, prześwit (nie więcej niż 0,7mm). MID 136 SID67 FMI 0 Czujnik ciśnienia modulatora hamowania przyczepy. Brak sygnału hamulca postojowego, modulator jest nieprawidłowo podłączony , przewody...
ciśnienie oleju renault premium renault premium ciśnienie oleju renault premium czujnik oleju
wymiana silnika nawiewu mercedes stacyjki sprinter sterowanie dwoma obwodami
odbiornik reakcyjny odbiornik reakcyjny
Problem z kolorami po ustawieniach fabrycznych TV Jak podłączyć stycznik sterowany dwoma sygnałami?