W tym modelu sonda praktycznie nie ma znaczenia,była w rocznikach 96+/w aisanie/ A czujnik to nasadowym kluczem odkręcisz.
Chyba że to jest 700 z gaznikiem Aisan, to jest czujnik temperatury cieczy ale od wskaznika temperatury a nie od kontrolki. A z tego co mi wiadomo to kontrolka jest od przegrzania ale w Seicento.Więcej pokory, a lać to może w ,,lany poniedziałek,,. POZDR.
Nie cudacz! Czujnik idzie wykluczyć. Do roboty, patrzyć od strony tego kabla.
czujnik temp. silnika.
W starych fiatach cinquecento był czujnik temperatury, a właściwie wyłącznik bimetaliczny, który zapalał kontrolkę przegrzania silnika, zwierał do masy >100°C Jak masz czujnik NTC to można zastosować komparator napięcia np. LM 311 i skonfigurować tak jego aplikację aby włączał "coś" powyżej 100°C
To jest ten moduł; widoczny na obrazku. Jak wspominałem całą charakterystyką sterowania kątem zapłonu zajmował się już on; jemu wystarczało tyle, aby dostał ciąg impulsów prostokątnych z aparatu zapłonowego. Szczeliny były cztery, każda dla swojego cylindra. Nie było by trudne zrobić cztery zęby na kole pasowym i albo zastosować hallotron albo czujnik...
Podmien przekaźniki w komorze silnika, te pod plastikowa osłona. Jeżeli nie pomoże to najprawdopodobniej czujnik wału korbowego.
Przy 20°C 2,4 - 2,6 kΩ, jest to czujnik ntc więc wzrost temperatury powoduje spadek rezystancji
Wsadziłem z bisa i jest git ,linkę gazu wsadziłem z poloneza tylko uchwyt dorobiłem, ale na początku była lipa auto się dusiło i pluło paliwem z tłumika, po wkręceniu mniejszej dyszy jest git , wczoraj sprawdzałem spalanie dla odmiany, jechałem cienkim na 400km drogi średnio miasto autostrada na max 130z górek 140, i wyszło nie cale 6litrow, aisanie...
Na pych czujnik nie ma tu nic do gadania, a podczas odpalania z kluczyka ma i to bardzo dużo, dlatego wiem, że to jest czujnik a nie coś innego bo sam miałem podobny problem.
Jak sprawdzić ten zapłon? W "700" nie przestawisz, jest na stałe. Czujnik bez możliwości regulacji i wypust na kole pasowym silnika. Dynamiczne realizuje moduł.
Tak dokładnie ten z jednym konektorem to jest czujnik temperatury do wskażnika .Jak zewrzesz przewód od niego do masy to wskażnik powinien wychylic się na max.
Komp najlepiej czysty i po problemie Wiązkę musisz rzeźbić ta co masz przy silniku 1,2 tak aby podłączyć wszystkie czujniki silnika Do tej wiązki z auta musi iść zasilanie stały + po kluczyku+ masa kontrolka ładownia,oleju czujnik temperatury[opcjonalnie] Kontrolka diagnostyki silnika[marchewka] Zasilanie przekaźnika pompy paliwa to chyba tyle
Czyściłeś czujnik i pomogło na krótko czyli ruszyłeś wiązką i złapalo kontakt, a pod wpływem drgań silnika znów go gubi. Sprawdz kable od niego.
To że pali się kontrolka wtrysku to może być kilka przyczyn-ale ta pierwsza diagnoza może być właściwa bo miałem to samo,ten czujnik to jest czujnik podciśnienia względnego.U mnie jak jak był uszkodzony to po odpaleniu gasł na wolnych obrotach,i właśnie kontrolka wtrysku paliła się cały czas.Jak byś miał zepsutą sondę to gazu paliłby ci ponad 10.Jak...
120km to trochę jest. Co to jest, znajomy robi codziennie 90 km do pracy i z powrotem. No to wymień termostat, skoro czujnik jest 100% pewny.Więcej nic tam nie ma prucz bezpiecznika. W Cinko mają być 2 wentylatory?
Maniek nie zle radzi ale zwróć szczególną uwagę na ząbki na kole pasowym bo są delikatne i łatwo je uszkodzić, no i na czujnik żeby go nie zniszczyć. A ja na twoim miejscu bym go nie odkręcał tylko sciągnoł bym obudowę rozrządu razem z nim. Jak sciągniesz ten czujnik to przestawisz zapłon. Powodzenia powoli i patrz uważnie co robisz.
Zależy o którym czujniku mowa, ale zapewne ten od wentylatora chłodnicy jest sprawny, ale padnięty jest termostat więc nie jest otwarty duży obieg, ciecz w chłodnicy jest chłodna więc wentylator się nie włącza, proste. Czujnik dla wskaźnika jest rezystancyjny, więc jego rezystancja względem masy zmienia się wraz ze zmianą temperatury, może byś sprawny...
https://obrazki.elektroda.pl/5544033600_... https://obrazki.elektroda.pl/2010211500_... https://obrazki.elektroda.pl/7671572300_... https://obrazki.elektroda.pl/6226525300_... Dzień Dobry Wieczór, Chciałbym kolegom zaprezentować mój projekt. Opis podzieliłem na kilka części, także...
Te silniki są dość wredne. Wykręć świece i obejrzyj, czy nie zarzucone. Ten klekot, to pewnie hydrosztosy. Jak nie trzymają, to też ci silnik osłabnie, bo zawory nie otworzą się w pełni. Przełącznik podciśnieniowy łatwo sprawdzić. Ściągasz wężyk z kolektora, zatykasz palcem króciec i sam zasysasz wężyk. To czujnik włącz/wyłącz. Przełącza on charakterystyki...
Jeśli jesteś pewien silnika to można wykręcić czujnik ciśnienia oleju wkręcić dobry dokładny manometr i sprawdzić ciśnienie oleju w rzeczywistości jakie jest. Ale to chyba mechanik by musiał bo powinien mieć lepszy sprzęt. Jeśli ciśnienie oleju będzie odpowiednie więc wina czujnika . Jeśli wskaże ciśnienie za niskie to jest kilka przyczyn- zużyte panewki...
mam pytanie gdzie znajduje się w cinquecento 700 gaznik FOs czujnik temperatury oraz czujnik temperatury temrostatu
Podczas jazdy wskaźnik temperatury wskazuje 50/60 stopni. A gdy stanę i zgaszę silnik, a potem go odpalę po dwóch minutach- pokazuje 90 stopni. Potrafi to ktoś logicznie wyjaśnić? Sprawdź termostat. Powinno wskazywać około 80 stopni. Jeśli zgasisz silnik to płyn przestaje krążyć, silnik, głowica rozgrzana to jak piec CO w którym pompa stanęła. Siłą...
W CC, jak i w większości pojazdów, czujnik temperatury nie ma wpływu na wentylator. To włącznik termiczny wentylatora w chłodnicy steruje wiatrakiem i dla próby przewody w tamtej wtyczce należy zewrzeć - wiatrak ma ruszyć. I bezpiecznik 3 do sprawdzenia.
Po czasie - dla zamknięcia tematu - DZIĘKI :)
Czujnik ciśnienia oleju.
Czujnik temperatury płynu chłodzącego -sygnał do sterownika gaźnika .Stan normalny -zwarty przy temperaturze poniżej 15°C.Przy zerwanych przewodach, sterownik widzi go jako rozwarty czyli temperatura płynu powyżej 15°C-włączony system elektronicznej regulacji składu mieszanki.
Witam jestem posiadaczem Cinquecenta 900 na wtrysku od niedawna w aucie padlo ssanie , po prostu go nie spuszcza gdy silnik juz sie rozgrzeje czego efektem jak wiadomo jest duze spalanie i mam pytanie ktory czujnik jest odpowiedzialny za podanie sygnalu do kompa??? czy jest do 2-pinowy czujnik temperatury termostatu czy moze czujnik temperatury powietrza...
Witam wiem ze takie tematy się już powtarzały mianowicie mój problem polega na tym ze ten czujnik temperatury cieczy chłodzącej czujnik z dwoma kabelkami fioletowy i czarny czarny idzie na masę a fiolet do centralki czujnik działa na zasadzie jak auto zimne zwiera obwód a jak nagrzeje się 50 st. powinien rozwierać mierząc go miernikiem ciągle mi zwiera...
Czy jest LPG?
Poszukaj w internecie hasła "manual aisan".
witam,chciał bym się poradzić kogoś ,co można zastosować jako czujnik temperatury np do silika w samochodzie zeby działało to tak:gdy rośnie temp. to zeby malała przewodność prądu przez to.i jaka by była cena tego? Z góry dziękuje za odp. (powiem o co konkretnie mi chodzi ,a więc amieniłem licznik w aucie (w maluszku)i jest on od cintka,jest na nim...
A można dokładnie opisać
Mam problem z wolnymi obrotami w Fiacie Cinquecento a mianowicie jak odpalam auto to muszę trzymać nogę na gazie bo inaczej auto zgaśnie bo niema wolnych obrotów.Na pewno nie jest to wina układu wtryskowego bo jest wymieniony na nowy razem ze wszystkimi czujnikami i silniczkiem krokowym znajdującym się w nim.Został zmieniony też czujnik ciśnienia bezwzględnego...
Mechanik może mieć rację.
Witam ponownie Wszystko zostało "podane na tacy"ale jeśli dalej nie wiesz co zrobić ,podjedż na szrot i popros wlasciciela zeby ci sprzedal czujnik od CC albo seiczento (z uno też powinien pasować) ,ale z takiego auta ktore nie miało na liczniku wskażnika temperatury(seiczento ma tylko wskaznik paliwa) Wówczas będziesz pewny ze czujnik masz ok I po...
Witam.Sprawdź czujnik temperatury silnika
Czujnik 578-782Ω, szczelina 0,4- 1 mm.Cewka pierwotne 0,495- 0,605 Ω, wtórne 6660-8140Ω .Zasilanie cewki ze stacyjki przewód pomarańczowy ,biało -czarny do modułu zapłonowego złącze nr 7 .Przewody z czujnika do modułu ,złącze nr 1 i 5. Zasilanie modułu ,złącze nr 4 plus 12 V, złącze nr6 -masa .Jak tu dobrze to uszkodzony jest moduł.
Witam Potrzebuje pomocy w ustaleniu co to za alarm. Był w cinquecento,brak jakiego kolwiek opisu czy oznaczenia Do alarmu był podpięty jeszcze czujnik ultradźwiękowy Python DU-8 Poniżej zdjęcia centralki https://obrazki.elektroda.pl/1737945400_... https://obrazki.elektroda.pl/8528154400_... https://obrazki.elektroda.pl/7739360200_...
Posiadam wersję aisan z pod ciśnieniem da się tam zamontować ten czujnik jedno pinowy żeby pokazywał temperaturę na liczniku. Tam w tym czujniku są podłączone węże podciśnienia jak to zrobić może wiesz albo zdjęcia posiadasz jakieś jak podłączyć żeby działało wszystko
łojejku, ten Twój aparat zapłonowy to dopiero jest w strasznym stanie... ja bym wymienił wszystkie te kabelki, no ale skoro działa, to i tak jest lepiej niż u mnie :) Dzięki za podpowiedź z tym immo, w takim razie zakupię komputer i przelutuję tą płyteczkę i powinno pomóc :) tak z ciekawości - czemu wymieniałeś kompa w Accordzie? co się stało z orginalnym?...
czy ktos moze mi napisac jak mozna sprawdzic czy czujnik termostatyczny temperatury wody ten ktory jest podlaczony do centralki jest sprawny?
Uszkodzony czujnik podciśnienia.
Na wstepie chce sie przywitac z wszystkimi ponieważ jestem nowym użytkownikiem tego forum wiec witajcie wszyscy :D Pisze bo mam mianowicie problem takiego typu że posiadam fiata cinquecento 700 tam fabrycznie był gaznik aisan a ja go zamieniłem na webera. Problem jest mianowicie takiego typu że nie mam pojecia co mam zrobic aby mi działał wskaznik temperatury...
czy czujnik termostatyczny w cinquecento 700 z gaznikiem aisana ma jakies znaczenie w lecie a moze w zimie?slyszalem ze on dziala dopiero jak jest -15 stopni na dworze a w lato nie ma znaczenia czy on jest sprawny!czy to prawda?
Więc czujnik na termostacie podaje również sygnał do ecu? A skąd sterowane jest ssanie? Też z czujnika na termostacie?
gdzie znajduje się ten czujnik położenia wału i jak go sprawdzić?
Bardziej szarpie, tak jakby nie otrzymywał odpowiedniej porcji paliwa, pompka paliwa niepokojąco piszczy ale przed tą utratą mocy też piszczała i piszczy nawet jak jest pół baku. A w chwili obecnej traci moc na każdym biegu na wyższych obrotach nagle tak jakby sie dławił. A może jakiś czujnik poszedł ??
Jeśli wtrysk obstawiałbym czujnik położenia wału
A pytałem się czy jest iskra jak niema to wiadomo co sprawdzać w tym wypadku padł czujnik halla
czujnik chłodnica cinquecento cinquecento czujnik temperatury czujnik temperatura cinquecento
siemens gigaset dzwonek zrobić dyskietka startowy panasonic rejestracja
Jak włączyć piekarnik Amica K60600 - instrukcja Jak wypolerować zarysowaną obudowę kina domowego?