A kolega to podcisnienie to dobrze wpiol, bo znajac zycie odpinal go od strony kolektora:P, spradz to podcisnienie ma isc bezposrednio do kolektora ssacego nie zadnego elektrozaworku:P:P
Zajmij sie egr em.
Przepustnica po oczyszczeniu do adaptacji ,egr wysterować przez spr. elementów wykonawczych (ma klikać) ,potem nastawy egr grupa 74.Wartość z czujnika grupa 3 pozycja 3,na jałowym 320-400 mbar w miarę stabilna wartość
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Zasilanie czujnika ciśnienia kolektora, przepływomierza i zaworu EGR : Napięcie zasilania za niskie sprawdz co do wartości ile wynosi na którymś złaczu ww podanych elementów, ma być 5V+/-0,25 oraz zasilania i masy sterownika + bezpieczniki
czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym znajduje się wewnątrz sterownika silnika.Jest połączony z kolektorem za pomocą cienkiego przewodu gumowego.Sprawdz czy jest szczelny.
Jaki silniczek?
Koleżanko masz napisane w błędzie co jest nie tak, sprawdziłaś czy jest podłączony czujnik ciśnienia w kolektorze? Czy może jakiś wężyk nie został podłączony albo nie pękł?
Na scianie grodziowej,prostokatne pudelko plastikowe z doprowadzonym don wezykiem z kolektora ssacego.Dochodzi do niego zielona kostka z trzema przewodami. Dokladnie szukaj tego: http://obrazki.elektroda.net/42_12361935...
Witam. Muszę przyznać, że z tym błędem się jeszcze nie spotkałem ale trochę pogrzebałem. Na ross-techu go nie opisano, ale opisany jest ten: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... i jak widzisz dotyczy czujnika ciśnienia kolektora dolotowego. Pozdrawiam
stary podaj kod błędu to Ci pomożemy. prawdopodobnie masz przeładowanie turbiny a nie walnięty czujnik.
Pojedź do tego mechanika i niech sprawdzi czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (czujnik podciśnienia) napisz czy samochód ma instalację LPG bo to ważne pozdrawiam.
Jest to czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. Czyli MAP sensor.
Nie posiada. Ogólnie silniki niedoładowane jak mają przepływomierz to nie mają czujnika ciśnienia w kolektorze i odwrotnie.
Mapsensor i czujnik ciśnienia w kolektorze to (prawie) to samo, jest na podszybiu z prawej strony (pasażera) sprawdź wężyk. Baro to czujnik ciśnienia atmosferycznego, jest w sterowniku, ale nie dawałby takich spadków mocy, jeśli kontrolka po zapaleniu gaśnie.
Procedura jest trochę skomplikowana więc jej nie będę opisywał i tak nie wiem czy te kody są wywołane prawidłowo ale ogólnie brak usterek kodów twardych wygenerowany kod 111 a z kodów miękkich 27-czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym lub jego obwód wartość za duża, 17-czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym lub jego obwód.P
Najprawdopodobniej będzie uszkodzony lub nie taki czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, miałem podobny przypadek w twingo
Ten z jednym pinem jest na zegar, Ciebie interesuje ten drugi, na 2 przewody. MAP to właśnie czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Powodzenia.
Czujnik temperatury jest razem z czujnikiem ciśnienia doładowania. Albo będzie w kolektorze dolotowym albo na rurze do niego prowadzącej.
Ale tylko to jest stałe: 17812 - Układ recyrkulacji spalin P1404 - 35-00 - niewykonane nastawy podstawowe 17847 - Potencjometr zaworu recyrkulacji spalin (G212) P1439 - 35-00 - błąd nastaw podstawowych 17564 - Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (G71) P1156 - 35-00 - przerwa / zwarcie z masą 16497 - Czujnik 1 temperatury zasysanego powietrza (G42)...
Niebieski pytajnik - czujnik temperatury powietrza w dolocie. Czerwone to MAP sensor - a nie czujnik położenia przepustnicy. MAPsensor czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik położenia przepustnicy (TPS) po prawej stronie - ten pierwszy od dołu. Wtyczka po prawej wyżej to do silnika krokowego. Żółta wtyczka - na podstawie zdjęcia nie powiem.
Jeśli chodzi ci o ten cieńki przewód na którym jest filterek z napisem "carb" to jest to przewód podciśnieniowy MAP sensora (czujnika ciśnienia w kolektorze). Zmierz tylko sobie średnicę wewnętrzną i bez problemu kupisz na metry.
Powiem ci kolego że możesz mieć rację. Zauważyłem że dziej się to zwłaszcza przy stawaniu auta, wtedy zapal się lampka. Mocna przygazówka powyżej 3000 obrotów i problem ustaje. W tym czasie słyszę cykanie zaworu od oparów paliwa, co z reguły jest złą masą spowodowane. Jutro podłączę przewód masowy i dam znać. Na razie dzięki za sugestię.
Kolejna kwestia to jak bardzo ta Scania kopci bo ogólnie to Scania lubi se zakopcić np przy zmianie biegów. Turbosprężarka zregenerowana?? Pierwsze pytanie: dlaczego była regenerowana a drugie pytanie to czy jest zregenerowana poprawnie?? Pasowałby po pierwsze sprawdzić szczelność dolotu i intercoolera (baaaaaaaaardzo częsta usterka w Scanii) i podmienić...
Sprawdź czy na tym kablu co masz podpięte inne czujnika masz 5V. Pomierzyłeś dwa kable a masz ich cztery więc sprawdź wszystkie cztery.
witam, dokładnie ten sam problem, jednakże poradziłem sobie po cięzkich bojach. sprawdz czujnik temperatury cieczy nowy 35zl, silniczek krokowy czy sie nie zanieczyścił,czujnik ciśnienia kolektora ssącego, i na koniec zapłon ustawić na lampe najleppiej, ewentualnie fałszywe powietrze moze łapac pod przepustnica , krokowym,no i w całej reszcie powiązanej...
Ciśnienie wahało się od 200 do nawet 1400 kPa w zależności od prędkości obrotowej silnika. Zmiany następowały bardzo szybko. Działo się to nawet przy ustabilizowanych obrotach na poziomie ok. 3000.
Skoro zawór n75 jest ok i kierownica turbo też to ciśnienie doładowania powinno być w porządku. Możliwe że czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa nie poprawnie. Załóż manometr w kolektor ssący i przejedz się. Jak ciśnienie będzie ok to czujnik do wymiany a jak nie będzie ok to na pewno nie możesz mieć dobrej kierownicy albo jej sterowania.
Nie wiem dokladnie jak jest w mazdach ale sprawdź czy nie spadł wężyk z czujnika MAP(ciśnienia w kolektorze dolotowym)
problem rozwiązany wystarczyło podać osobną masę na czujnik i wszystko śmiga jak złoto :) pozdrawiam.
Wszystko zależy od tego jaki to był kod błędu i jakie były odczyty ciśnienia doładowania podczas diagnozy VAG-COM'em ponieważ jeśli to polski Vag to opis błędów jest "nieprecyzyjny". Do oceny czy czujnik G71 jest uszkodzony potrzebne są logi dynamiczne grupy 011 i 010. Gdyby jednak przyszło Ci demontować sterownik silnika to tu masz kilka fotek : http://translate.google.pl/translate?hl=...
Z16XEP nie ma przepływomierza.Te dwa przewody to czujnik temperatury zasysanego powietrza.Do obliczenia dawki korzysta z czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym i jeszcze paru parametrów.Pozdrawiam.
Tutaj nie ma czujnika ciśnienia w kolektorze więc nie można podejrzeć w blokach doładowania. Wedle sterownika silnika to powietrza i paliwa jest ok ale z pomiaru sondy wychodzi że jest zbyt bogato bo powietrze ucieka bokiem przez co ECU zuboża mieszankę. Może też przepływomierz zawyżać ale to bym odrzucił z powodu "świstu" który słychać.
Sprawdź czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym numer seryjny chyba 39200-2F000 koszt 130 zł - u mnie pomogło
Czujnik ciśnienia doładowania, ten w kolektorze ssącym. Przekroczenie zakresu pomiaru lub zwarcie, przerwa...
VAG w zeszytach serwisowych podaje, że na biegu jałowym rozgrzanego silnika w moim aucie (1.4 16v MPI) czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP powinien wskazywać wartość między 240 a 420 mbar (norma) Norma jest wartość jak najbliżej zbliżona do 340mBar. Odchyłki w górę, lub w dół, mogą raz wynikać ze specyfikacji samego silnika - kwestia kątów...
Masz na myśli nieszczelność tak? też o tym pomyslałem. Odpiąłem filtr powietrza a to miejsce zaślepiłem. Dodatkowo w przewód ktory wchodził do puszki filtra powietrza wpuściłem z kompresora powietrze. Czy to miejsce jest ok? Za tym przewodem jest jakiś zawór. Na pewno ten przewód czarny ma mała nieszczelnosc, jutro postaram sie go wymienić. Ponadto...
Df 012 napiecie zasilania czujnika nr 2: – czujnik temperatury powietrza, – potencjometr pedału ścieżka 2, – czujnik ciśnienia czynnika chłodniczego, – czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. To wiem.
Cześć. Mam dokładnie taki sam problem z 2.3 2017 rok. Na razie wymieniłem tylko czujnik ciśnienia na kolektorze, bez zmian. Zastanawiają mnie odczyty ciśnienia atmosferycznego: -31779 mbar, ciśnienia doładowania -30983. Dlaczego te wartości są na minusie? Żadnych błędów poza p0238 nie ma. Obcina mu moc na trójce/czwórce z butem w podłodze przez dwie...
Ktoś ci źle przetłumaczył .Chdzi o czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.Który mierzy ciśniemie jakię występuje w danej chwili. Taki czujnik znajduje się w sterowiku lub na przewodach dolotowych. Napewno czujnik jest dobry chdzi tu o coś zupełnie innego. poprostu jest niewłaściwe doładowanie układu i trzeba w wartościach sprawdzić czy i jaki ciśnienie...
czujnik ciśnienia gazu w zbiorniku? czujnik ciśnienia w kolektorze? jaki wymieniłeś?
Witam potrzebuje sprawdzić czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i jakie ma mieć wartości mam bmw 530d e-39 2002r 193km w automacie
Sprawdź śrubę trójkątną w głowicy pompy. Trafna porada, przy poprawianiu rozrządu sprawdzić dokładnie dolne koło rozrządu czy nie lata. Obroty nie pływają na ciepłym? Zobacz parametry czujnika ciśnienia w kolektorze i ciśnienia atmosferycznego. Zobacz czy odpali na plaka. Jak masz to podmień wtrysk sterujący. Popaprane są te usterki jak ciepły nie...
sterownik sprawny A skąd ten wniosek? Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym/ciśnienia atmosferycznego Czujnik temperatury powietrza w przepływomierzu zbyt wysokie napięcie Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza-sygnał poza zakresem Obawiam się, że nic z tej naprawy nie będzie.
Witam wszystkich, mam problem z Dacią Sandero 1 z 2009 r. A mianowicie mam dwa błędy: 1. Kod DF 263 osiągi turbosprężarki Na poziomie maksymalnym Nieciągle 2. Kod DF 115 czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym Na poziomie minimum Nieciągle (at)ElektrodaBot
To znaczy ze przyczyny trzeba szukac w turbinie ale po przeczytaniu ciekawego art o gemetrii ktory powoduje spadek mocy jest jeszcze... Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, znany również jako czujnik MAP i Zawór podciśnienia turbiny, znany również jako zawór sterujący geometrią turbiny lub potocznie „gruszka”,
Wyslij mi maila na matador(at)poczta.fm z adresem email to wysle Ci ksiazke "Sam naprawiam Ford Escort" tam jest wszystko opisane. A tobie zapewne jest chodzi o czujnik zasysanego powietrza ktory jest wkrecony w kolektor dolotowy. "Czujnik ciśnienia zasysanego powietrza jest umieszczony w przedziale silnika przy gnieździe mocowania prawej kolumny zawieszenia...
Sprawdź czujnik ciśnienia kolektora ssącego (map sensor).
https://allegro.pl/oferta/sonoff-wifi-cz... Jak byś zagadał z tym lub innym sprzedającym to ogarnął by temat czujnika binarnego .( styk bez potencjałowy masa-GPIO ) Do odczytu danych potrzebne jest aplikacja na telefon https://play.google.com/store/apps/detai... lub komputer PC z...
Niestety bardzo częsty przypadek, wytarty oring na czujniku lub już sama obudowa luźna. Ja daję silikon plus opaska. Tylko z umiarem, trzyma szczelnie i nic nie przepuszcza. Natomiast koledzy mają rację, ponieważ jest tam podciśnienie, raczej zapach przenosi się z nieszczelnej odmy.
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
Zobacz tutaj co Ci odpowiada [url=http://www.freescale.com/webapp/sps... a potem szukaj np. tutaj [url=http://www.tme.eu/pl/katalog/index....
Iskra jest,paliwo jest to musi palic ,chyba że iskra nie w tym miejscu ,albo wydech nie drożny. Iskra nie w tym miejscu znaczy rozrząd źle ustawiony co by błąd odczytany o podciśnieniu sugerował.
Ile masz tam pinów
P042E Lub P042F Zwarcie z ziemią. Problem z okablowaniem lub uszkodzone złącze. Korozja przewodów elektrycznych lub połączeń. Zatkane kanały zaworu recyrkulacji spalin. Uszkodzony elektroniczny czujnik różnicy ciśnień ze sprzężeniem zwrotnym (DPFE). Wadliwy czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin lub czujnik absolutny ciśnienia powietrza w kolektorze...
Czujnik jest i ma dwa kable, opisywany to czujnik ciśnienia oleju, stukowy jest z tyłu silnika zasłonięty kolektorem ssącym
Czy ktoś wie jak sprawdzic czujnik ciśnienia w kolektorze? komputer podaje kod: Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie) Bo mam wrazenie ze to on wysiadł
Po odłączeniu czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym problem ustaje. Czujnik podmieniany z czujnikiem doładowania (takie same) problem nadal występuje. Może problem z wtyczką sygnałową/przewodami, robi zwarcie i podaje zły Vout?
Sprawdź czy nie jest pęknięty wężyk od czujnika ciśnienia kolektora ssącego(czujnik przymocowany jest na ścianie grodziowej)
Zacznij bez kosztowego czyszczenia czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (Map sensor)
No tak, Astra H 1,7 CDTI (100KM), Z17DTH.
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
P0070 — czujnik temperatury powietrza zasysanego, ale on jest w przepływomierzu P1105 — tu nie jestem pewien, bo to czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze ssącym, lub czujnik ciśnienia atmosferycznego który w niektórych wczesnych wersjach był montowany oddzielnie (wg. schematu wraz z przewodem od przepływomierza). Trzeba sprawdzić jaki wartości...
Panowie a jeszcze powiedzcie mi tak dla mojej wiadomości jaką funkcję pełni czujnik ciśnienia kolektorze dolotowym i jaki ma wpływ na pracę sprężarki.
Witam, mam Opel Astra 2.0 DTH 1998r. Mam pewien problem. Przy prędkości 120 czasami wyskakiwał check silnika. Przeczyściłem EGR, Przepływomierz oraz czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Check przestał wyskakiwać ale samochód zaczął strasznie mulić. Odczytałem błędy i były to : P0100 - Usterka obwodu przepływu powietrza w zakresie Masy lub Objętości...
Podjedz na komputer - częstą przyczyną jest uszkodzenie czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym G71 , przynajmniej tak się nazywa a znajduje się w komputerze samochodu tam gdzie wchodzi ta gumowa rurka - szkopuł w tym że jest to prawie nie do naprawienia i trzeba nowy komputer , ale jak to jest ok to lepiej zamontuj szybko filterek powietrza na tą...
Dzięki za info ,ale proszę jeszcze pozostałych szpeców o wypowiedzi. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic56...
Przecież na stronie jest prawidłowy opis - czujnik ciśnienia doładowania czyli właśnie MAP Sensor (czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym).
Do sprawdzenia w momencie występowania usterki ( lub diagnostyka -może pamięta jakieś błędy) czujnik pozycji przepustnicy , czujnik ciśnienia w kolektorze tzw. MAP sensor oraz ciśnienie paliwa .
MAP sensor w samochodzie osobowym pełni rolę czujnika ciśnienia doładowania bezwzględnego, ulokowanego w kolektorze . N75 to elektromagnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania turbosprężarki. Służy do regulacji ciśnienia podawanego do turbosprężarki w celu uzyskania optymalnej mocy silnika oraz oszczędności paliwa
Wyczyścić czujnik Map ciśnienia atmosferycznego w kolektorze dolotowym .
Na samym początku było tak, że auto odpalało i gasło po kilku sekundach. Aktualnie po wymianie filtra paliwa i podmianie czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym auto odpala i chodzi na wolnych obrotach, ale jak doda się gazu, to gaśnie, i jeszcze jakby coś strzelało w kolektorze. Dodano po 50 Na samym początku było tak, że auto odpalało i gasło po kilku...
Sondy były sprawdzane w czasie pracy pierwsza sonda ma 0,2 do 0,8V druga ma do 1V. Czujnik ciśnienia jest w kolektorze.
Czujnik ciśnienia gazu właśnie juz podmienialem i nic to nie dało . Ale jest jeszcze u mnie czujnik ciśnienia kolektora właśnie ale pewnie i tak bez kompa go nie sprawdzę .
Witam jestem tu nowy i mam problem z peugeotem wyskakuje mi błąd P0108 przy poprzednim tym błędzie wymieniłem czujnik ciśnienia na kolektorze pojeździłem z 1000km i znów to samo opis błędu wysokie napięcie na czujniku bezwzględnego ciśnienia w kolektorze dolotowym wspomnę tez ze zakupiłem ten czujnik jako zamiennik a oryginalny był z bosch i nie wiem...
Kolego ona chyba nie ma przepustnicy. Ma czujnik ciśnienia kolektora ssącego i czujnik temperatury powietrza dolotowego. Nie mam pojęcia jakie powinny być prawidłowe wartości
Tem powietrza zasysanego z reguły w przepływomierzu a doładowania w kolektorze dolotowym
Sprawdź czy nie jest pęknięty wężyk od czujnika ciśnienia kolektora ssącego.
W tym silniku chyba nie ma przepływomierza , jest czujnik ciśnienia w kolektorze od dołu Przepływomierza brak Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze Czujnik temperatury powietrza Podepnij urządzenie diagnostyczne sprawdź parametry będzie najszybciej znaleźć usterkę.
Witam wiem że ten temat był poruszany na forum ale nie znalazłem odpowiedzi. Berlingo 1,6 16v 2006r faluje na wolnych obrotach .Wymienione cewka , przepustnica , czujnik ciśnienia kolektora był błąd pracy czujnika ,czujnik położenia pedału sprzęgła był błąd .Odma nowa wszystkie przewody szczelne .Po przytkaniu przepustnicy gaśnie od razu .zrobiona adaptacja...
Vagiem najlepiej,miernikiem kłopot,bo jest w sterowniku silnika
Ale zaraz... Silnik 90 KM wyposażono w soft-turbo bez sterowania elektronicznego. Tam nie ma elektrozaworu sterującego turbo i czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym. Były one stosowane w mocniejszych silnikach.
Sprawdziłem i jest osobny czujnik doładowania w kolektorze i osobny w ECU. Po odłączeniu czujnika w kolektorze wartość ciśnienia atmosferycznego jest dalej podawana
Moc odcinało, magicy już doszli dlaczego. Mam nadzieję, że to jest to i nie będzie już niespodzianek. Zepsuty był Czujnik doładowania ciśnienia i Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym . Na razie temat do zamknięcia. Dziękuję wszystkim za chęć pomocy
chciałbym jeszcze zapytać.. jak sprawdzić model czujnika ciśnienia kolektora i czujnika ciśnienia...? czy to powinien być ten sam typ czujnika...? zauważyłem też na tym map sensorze ze w okolicach kabla.. koło takiej jakby "folji" czy coś od góry raz idą bąbelki a raz nie jak pokropię płynem.. co to za numery znów...:D
Sygnał z czujnika idzie bezpośrednio na wtyczkę kompa? Jeśli tak, to na jakie piny? Zakładam nieciągłość przewodu. Może ktoś podrzuci schemat. Gdyby sterownik silnika nie widział sygnału z czujnika to nie sterowałby wtryskami. On ma tylko informacje z czujnika wału więc bez tego nie będzie iskry ani wtrysku. Piny sterownika silnika: 20, 79 a jak się...
105 - to błąd MAP sensora (czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym). Sprawdź wężyk.
Witam. Czujnik doładowania zwany czujnikiem ciśnienia bezwzględnego, MAP sensor, czujnik kolektora ssącego w tym wykonaniu jest zespolony z czujnikiem temperatury powietrza, dlatego ma 4 wyprowadzenia. To są dwa czujniki w jednym. Na 1 rys. schemat tego czujnika (piny 1,2,3,4), a 73,31,71,52 to piny do ECU Rys.2 kolejność pin w czujniku. W zał. dokładny...
Pokazuje tylko błąd czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym według mechanika powinno być min 50 a jest 10 Dodano po 32 Pokazuje tylko błąd czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym według mechanika powinno być min 50 a jest 10 Dodano po 6 Chodzi mi o to czy przez ten czujnik mógł przestać odpalać a palił od stężała
Wymiana przepływomierza + czyszczenie czujnika ciśnienia w kolektorze rozwiązała problem ! dziękuje za pomoc
Witam. Może mi ktoś napisać, jakie powinno być napięcie na przewodzie wyjściowym tego czujnika ciśnienia w kolektorze. Zasilanie jest 5 V i gdy silnik jest zgaszony, to na przewodzie wyjściowym jest 2,7 V, a gdy odpalę i dam go na obroty, to napięcie się zmienia do 2,4 V. Nie powinno być tak, że na przewodzie wyjściowym na zgaszonym silniku powinno...
Sprawdź czy czujnik ciśnienia w kolektorze nie zalepił się nagarem.
Ok, teraz zobacz jak sprawuje się EGR. Najlepiej byłoby go po prostu zaślepić na próbę. Jeśli nie masz możliwości to trzeba wykręcić, sprawdzić czy nie jest zacięty, wyczyścić i zobaczyć czy będzie poprawa. Mógł też paść przepływomierz powietrza, tutaj można to sprawdzić łatwiej bo wystarczy odpiąć wtyczkę i pojeździć. Zapali się check engine ale nie...
A podmieniałeś czujnik ciśnienia kolektora, jest przykręcony do kolektora jedną śrubką bodajrze gwiazdka, ten czujnik ma trzy piny. Spróbuj go wymienić. Aaaa i właśnie.. podaj rocznik tej 106-ki. Pozdrowionka
Któryś czujnik robi zwarcie ,na zasilaniu 5 V .1 pedał gazu ,2 czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym ,3 czujnik różnicy ciśnienia gazów wylotowych ,4 sterownik EDC .Odłącz po kolei i sprawdzaj napięcie cz jest 5 V .Najczęściej siada 3.
Elektrozawór podłączony, wtyczka do ECU przerobiona, nie mogę tylko znaleźć podłączenia pod czujnik ciśnienia-kolektor ssący. Czy powinno to być połączone przez trójnik? Druga sprawa pod lewą lampą przednią znalazłem takie oto kostki, czy orientujecie się do czego to?
Czujnik ciśnienia w kolektorze wykręć i obejrz czy nie jest gnojem uświniony, jak jest to do benzyny i wyczyść go.
Ta czarna kosteczka to czujnik ciśnienia gazu pressure i podciśnienia w kolektorze silnika vaccum. Jak nie ma ciśnienia gazu to centralka nie chce wystartować. Musisz znaleźć kogoś kto ma trochę wiedzy, interfejs, soft to może uda się uruchomić.
Sprawdź lambdę, wężyk do czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym i czujnik temp.
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym posiada. Chyba to jest to ?
czujnik ciśnienia kolektor schemat czujnik ciśnienia kolektor peugeot czujnik ciśnienia kolektor citroen
sprawdzanie stanu konta passat czujnik klimy honda interfejs
zacięcie papieru canon pixma technisat digital radio
Nacinanie gwintu wielokrotnego: techniki i zastosowania Zmywarka wyłączona, ale słychać dźwięki - przyczyny