Czujnik ciśnienia oleju tak jak wyżej kolega napisał znajduje się obok alternatora a kabelek do niego jest zawarty w instalacji która biegnie do alternatora oraz ewentualnie do kompresora klimatyzacji. Wtyczka z jednym przewodem.
Raczej chodzi o czujnik cisnienia oleju , bo ciśnienia paliwa nie ma w tym silniku.
Wystarczyło do korpusu silnika. Ok masz diagnozę - czujnik do wymiany tylko zamów odpowiedni , nr. jak pisałem powinien być na czujniku.
Lewa strona silnika, dwa koło siebie wkręcone w blok jeden ciś. oleju a drugi ciś. w skrzyni korbowej.
Czujnik ciśnienia oleju ma jeden przewód, to zielone to zaślepka wolnego pinu
Przydałaby się informacja jaki silnik i jakie punto. Napisz, to odpowiem.
Prawa strona silnika na górze obudowy filtra oleju.
Czy ktoś posiada notę katalogową tego czujnika? Ależ proszę bardzo! Mowisz - masz:
https://www.youtube.com/watch?v=1ZZ9FvoY...
Tu masz obrazek: [url=http://catcar.info/mercedes/?l=Y2xh...
Czarny z niebieskim jest od niskiego ciśnienia.
Z tyłu na bloku silnika jednoprzewodowy w lewo i niżej od cewki zapłonowej.P
Jesli przewód do czujnika podłączysz do masy przez jakiś oprnik ok 10ohm i wskaźnik pokarze maksymalne ciśnienie to znaczy że czujnik w silniku padł.
Zwykły od VW na 0,6-0,8 bara podchodzi. Gwint 10*1
Masz silnik 111978 00 002001. Do silnika 7223 (ostatnie 4 cyfry) połączonego z manualną skrzynią był czujnik ciśnienia (zwierny), potem zaślepka. Czyli wychodzi, że powinieneś mieć czujnik. Siedzi on w okolicy podstawy filtra oleju, wkręcony w blok silnika. http://obrazki.elektroda.pl/9124128300_1... Czujnik ma numer A0045452614
Z brązowym to prawda , ale biały przy obr.3500 działa odwrotnie i zwiera się.sprawdż to.Często kanaliki przed czujnikami zarastają i trzeba je przedmuchać.A poza tym temat już wałkowany użyj SZUKAJ.
Zaraz nad filtrem oleju.
Mogłem napisać "w dolnych partiach silnika" i byłoby to lepiej zrozumiane. Wpisałem w wyszukiwarkę "schemat smarowania silnika 1,8 gdi", ale nici ze schematu. Zamiast tego znalazłem artykuł jakich silników należy unikać (wady fabryczne, wadliwe projekty), przyznam że mnie zaskoczył. Tak trochę nie na temat. Robiłem kiedyś takie gdi (i do dziś pamiętam)...
Tu poszukaj
W głowicy, po stronie wydechowej.
Tak, czujniki montowane w tych ciągnikach nie są rewelacyjne. U mnie wytrzymują średnio pół roku. Obecnie zamontowany pracuje trzy lata, ale już zauważyłem objawy uszkodzenia (migająca lampka przy bardzo rozgrzanym oleju). Można zastosować czujnik od C-330, z tym że należy przerobić króciec wkręcony w magistralę olejową (oryginalny czujnik ma gwint...
Pasowało by podpiąć dla pewności manometr ciśnienia oleju i sprawdzić jakie jest ciśnienie, czy na pewno zatkany jest kanał?
czy może bezpośrednio do zegarów? Dokładnie tak na pin 18A zegarów.
wydaje sie mi ze tak jest ale czujnik (ten w glowicy)zewrzyj do masy na pracujacym silniku i zobacz czywywola alarm
witam czujnik jest z tyłu za silnikiem musisz wejść do kanału i tam go zobaczysz jest na jeden kabel wkręcony w blok silnika. pozdrawiam
Jesteś pewny że to zegar od T25? Czy tylko sprzedawca tak twierdził? W tych ciągnikach nigdy nie widziałem elektrycznych czujników.W MTZ i Belarusach takie były i podejrzewam że masz właśnie z MTZ-a a czujnik do niego bez problemu kupisz nawet na all.... Pozdrawiam
A jak to zrobić? Wkręcić manometr w odpowiednie miejsce i odpalić silnik. Myśle, że inni będą wiedzieli jakie ciśnienie powinno być przy odpowiednich obrotach. Jeśli ciśnieine będzie ok a czujnik nadal się świecił to może trzeba dokładnie wiązkę sprawdzić albo uwalone jest wejście z czujnika w elektronice.
W motorach 111 stosowanych w W124 był po prawej stronie, w bloku, dosyć nisko. Dostęp raczej od dołu. Później auta z tymi motorami miały jedynie czujnik poziomu oleju, czujnika ciśnienia nie zakładano.
A10 z kabelkiem biało-szarym, przechodzącym w żółty przy czujniku. Dla identyfikacji, pin A9 ma kabelek brązowy, a A11 - zielono-niebieski.
Ten z prawej to jest czujnik ciśnienia oleju.
EDC sugeruje sprawdzić prawidłowość wskazań czujnika ciśnienia oleju Tu chodzi o czujnik ciśnienia oleju silnikowego. Sorry ,że niechcący wprowadziłem Cię w błąd.
Na żółto świeci nie czujnik ciśnienia, tylko poziomu oleju, a przyczyną może być równie dobrze mikrowyłącznik maski
Usterka okablowania czujnika ciśnienia oleju.
W takim razie przewód na którym masz odczyt z oporem to czujnik temperatury oleju ( opór zmienia się razem ze zmianą temperatury ), jeśli podgrzejesz lub ochłodzisz czujnik powinna zmienić się wartość oporu. Drugi przewód to czujnik ciśnienia oleju. Totalny stek bzdur!!! Czujnika ciśnienia oleju w kompresorze nie ma, bo i po co. Jest manometr pokazujący...
Fot 1 to czujnik temp Fot 2 nic specjalnego nie widzę,poza cholernie upierdliwym przekaxnikiem świec żarowych 102 Fot3 to dwa czujniki ciśnienia oleju
Ciśnienie jest stałe i nie wacha się. A z tym przewodem Koło mówił że problem jest gdzieś dalej. Bo próbował Tak jak mówisz. Dodam jeszcze że kontrolka oleju zaczyna mrugać i Piszczeć po włączeniu zapłonu. Na wył silniku
Ma ktoś schemat albo wie, który kabel wychodzi z komputera silnika żeby to sprawdzić, czy nie jest coś walnięte na przewodzie? Z czujnika ciśnienia oleju kabel idzie do licznika, przy liczniku kolor zielono/czarny pin 25
Skontroluj czujnik ciśnienia oleju.
Zamieni czujnik na manometr i zmierzy rzeczywiste ciśnienie oleju. Może też sprawdzić punkt załączenia i wyłaczenia czujnika ciśnienia oleju. Generalnie możliwe są trzy usterki: 1. Za niskie ciśnienie oleju np przez zatkany smok olejowy lub wadliwą pompę. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. 3. Usterka kabelków do czujnka.
Dziękuję za pomoc a ten czujnik ciśnienia oleju znajduje się przed kasetom tam są dwa czujniki który to będzie ten wyżej czy niżej pozdrawiam Witaj Czujnik ciśnienia oleju jest nad czujnikiem ciśnienia w skrzyni korbowej. Czyli w twoim przypadku ten wyżej. http://obrazki.elektroda.pl/4413476400_1...
Właśnie z czujnika ciśnienia oleju.
Czujnik ciśnienia oleju. Są dwa, drugi przy filtrze oleju.
Mam takie coś do czujnika ciśnienia oleju i przepustnicy 3 piny
sprawdź czujnik ciśnienia oleju.
Akurat ten czujnik to czujnik ciśnienia oleju. Nad nim jest jak dobrze pamietam gruba magistrala wodna i tam szukaj wycieku.
Nie znam tej technologii :), ale może to czujnik ciśnienia oleju?
Szukaj w specyfikacji silnika w jakim zakresie ciśnień pracuje czujnik ciśnienia oleju w silniku Twojego samochodu, w moim miał próg 0,7 Bara, co jak sprzedali Ci o niewłaściwych parametrach ?.
Ten czujnik ze zdjęcia wg mnie to zawór który otwiera kanał olejowy natrysku oleju na tłoki I masz rację. W takim razie ten silnik nie ma klasycznego czujnika/kontrolki ciśnienia oleju Znowu masz rację. kierowce o awarii poinformowała panewka Niemcy wyszli z założenia, że jak pompa się kręci - to pompuje i ciśnienie jest. Śmieszne - ale taka jest tendencja...
Witam. Chciałem zapytać bardziej doświadczonych kolegów o lokalizację czujnika ciśnienia oleju w Audi S5 V8 4.2 z 2007 roku silnik CAUA AI: Czy w samochodzie były przeprowadzane jakieś modyfikacje lub naprawy, które mogłyby wpłynąć na lokalizację czujnika ciśnienia oleju? Nie sądzę AI: Czy możesz podać powód, dla którego potrzebujesz zlokalizować czujnik...
Stać Cię na Q7 i chcesz takie rzeczy robić ??? Nie wierzę.... Pomijając fakt że chyba nie da się wykodować tego czujnika.
Czujnik ciśnienia oleju podstawiałeś?
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju. Może kabel jest luźny lub sam czujnik nawala.
Tak jest też czujnik ciśnienia oleju i obok chyba ten od obrotów, ale mogę się mylić.
Witam. Możesz zastosować czujnik ciśnienia oleju z jakiegoś pojazdu lub czujnik hamulca ręcznego z pojazdów ciężarowych (Tylko większość zwiera przy braku ciśnienia powietrza).
Czujnik jest i ma dwa kable, opisywany to czujnik ciśnienia oleju, stukowy jest z tyłu silnika zasłonięty kolektorem ssącym
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
To jest czujnik poziomu a nie ciśnienia oleju, i działa poprawnie bo taki silnik nadaje się do pracy tylko w jednej pozycji.
Czujnik ciśnienia oleju do wymiany 450zł netto na serwisie:).
Witam . Jak dobrze pamiętam to jeden jedno pin. jest czujnik temperatury na desce rozdzielczej . Dwa piny do sterownika świec żarowych a jeszcze jeden jedno pin. to czujnik ciśnienia oleju .
Czujnik ciśnienia oleju sprzęgieł C1/C2 nie pokazuje stanu.Olbo rzeczywiście brak ciśnienia albo zwarcie na kablach.
Witam, dopiero teraz miałem chwilę czasu aby sprawdzić ciśnienie, auto przez ten czas niestety stało przez brak czasu, a więc: Na wolnych obrotach przy rozgrzanym oleju 75-80° / ciśnienie 1.2bar Przy obrotach min. 2tyś również na rozgrzanym oleju / ciśnienie 2.0bar Próbowałem założyć inne czujniki z innymi częstotliwościami ponieważ tak jak pisałem...
Witam. Czujnik ciśnienia oleju C4 Picasso 1.6 HDi gdzie się znajduje, proszę o fotki, filmik lub schemat. AI: Jaki jest rok produkcji Twojego Citroëna C4 Picasso? 2008 AI: Czy możesz podać więcej informacji, dlaczego potrzebujesz lokalizacji czujnika ciśnienia oleju? Do pomiaru ciśnienia oleju.
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?MOD_... 9 albo 13 na schemacie a tak w ogóle to google...
Układ dynamiczne kontroli ciśnienia oleju, który jest w zegarach potrzebuje do działania sygnału W z alternatora, oraz informacji z 2 czujników ciśnienia oleju
Czujnik ciśnienia oleju , to pewne. Typowe objawy tej awarii .Pozd.
1616 Czujnik ciśnienia oleju, nieosiągnięty zakres pomiaru (zwarcie z masą)
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju i sprawdź jakie masz ciśnienie oleju w silniku.
W japońskich motocyklach klasa lepkości SAE nie jest ściśle określona — zalecane jest dostosowanie do temperatury otoczenia. Jedynie we italjańskich są określone zalecenia, czy w silnikach chłodzonych powietrzem nieco gęstsze jak np. 10W50. Warto pamiętać że w Yamahach nie ma czujnika ciśnienia oleju, tylko czujnik poziomu oleju.
Powodem błędu P164B00 jest wadliwy czujnik ciśnienia oleju F1 brązowy nr. kat. poprawionego 04L919081B . Ten drugi (patrząc na silnik z prawej ) to czujnik ciśnienia zredukowanego. Zawór regulacji ciśnienia jest w tym silniku ale z nim nie było problemów, za to temat czujnika znany w grupie.
Co z napięciem w instalacji? Po odpaleniu powinno wzrosnąć z tych 12 V do 14 z kawałkiem. Czujnik ciśnienia oleju? Jest obrotomierz? Z czego sygnał?
Przy pracującym silniku, ciśnienie oleju powoduje przerwę końcówki czujnika z masą. Lampka gaśnie.
Witam. Mi dwa razy zapaliła się kontrolka oleju. Stan prawie max. Dzisiaj miskę wyciągam aby dostać sie do czujnika poziomu oleju, a co oznacza parametr jakość oleju . Po podpięciu do kompa jakość oleju 1.3 mi pokazuje. Jakie są parametry referencyjne?
Silnik paliwo ON Z 30 Colt 1493 cm
Witam . Myślę że można to wykonać na przekaźniku lub dwóch przekaźnikach i czujniku ciśnienia oleju .Dwa przekaźniki wówczas gdy stacyjka w położeniu (0)nie podaje napięcia .Gdy na pinie stacyjki(to należy sprawdzić)w pozycji (0)jest napięcie ,a w pozycji (1) zapłon ,napięcie zanika na pinie stacyjki.Są takie rozwiązania(ciężarówka) i takie gaszenie...
Dzięki w międzyczasie znalazłem schemat, zgadza się temat zamykam.
Może być cieknący regulator ciśnienia lub uszkodzony czujnik temperatury silnika. A co do czujnika ciśnienia oleju to należałoby zmierzyć manometrem jakie jest ono faktycznie.
witam wkręc zegar manometryczny (do 1 MPa) w miejsce czujnika ciśnienia oleju i sie wyjaśni czy przyczyna awarii jest w elektryce czy w silniku (pompa) pozdro T
Tam masz 2 czujniki ciśnienia oleju jeden odpowiada za wysokie (czujnik koloru brązowego) a drugi za niskie (czujnik koloru czarnego) . I w tym przypadku radziłbym wymienić czujnik niskiego ciśnienia. Koszt niewielki około 10zł (cena czujnika) a wymiana jest bardzo prosta i można zrobić to samemu.
Wczoraj po zajrzeniu pod maskę swojej Skody Fabii 1.2 HTP (2007 r.) zauważyłem dość niepokojąco wyglądające plamy oleju przy czujniku ciśnienia oleju. Postanowiłem w tej sytuacji sprawdzić poziom oleju i ku mojemu mocnemu zaskoczeniu i niepokojowi okazało się, że jest prawie pusto, a olej był wymieniany około 1,5 miesiąca temu i przejechane jakieś...
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
odkręć podłogę i tam gdzie masz czujnik ciśnienia w pokrywie skrzyni wkręć manometr i sprawdź ma być około 10 atm.(tam jest taki sam gwint jak w 60tce na czujniku ciśnienia oleju w motorze)
Można zrobić samemu ( lub u ślusarza/mechanika). Potrzebna jest "kostka" z mosiadzu ( może być i duraluminium- masa) , dwa otwory na krzyż i gwintownik M12x1,5 . Można nagwintować ręcznie . Koszty niewielkie, a wymiary można dobrać praktycznie dowolne
Usterka czujnika ciśnienia oleju nie powoduje błędu. Jeśli problem pojawił się po wymianie oleju to lepiej sprawdź ciśnienie manometrem i wymień filtr. Koszt niewielki, a prawdopodobnie rozwiążesz problem. Pozdrawiam
witam jeżeli jest to licznik od takiego samego auta tylko bogatsza wersja, to wystarczy wpiąć go do kostek i wszystko działa. może być konieczność wymiany czujnika ciśnienia oleju na taki który steruje wskażnikiem ciśnienia oleju
Zrób tak, jak to zrobiło Daewoo - sterownik załącza pompkę na chwilę po włączeniu zapłonu, potem przekaźnik jest sterowany czujnikiem ciśnienia oleju.
A czy przypadkiem nie zapala się lampka od smarowania??? Podnosząc obroty zwieksza się ciśnienie oleju więc ja tak dedukuję że może chodzić o uszkodzony czujnik ciśnienia oleju, lub zbyt niskie ciśnienie oleju w silniku. Proponuje sprawdzić ciśnienie i czujnik. To na początek, jak nie zadziała to bedziemy szukać dalej.
1,5 bara na ciepłym i na wolnych obrotach to niezły wynik jest czujnik zdechł, powinien od 0.5 bara gasić kontrolkę (czujniki ciśnienia oleju często umierają, wymieniałem już kilka w swoich autach) https://allegro.pl/oferta/nowy-czujnik-c...
Lepszy olej nic nie da.Nie chodzi o ciśnienie na tłokach ,bo to inna bajka,ale ciśnienie w układzie smarowania.Wykręcasz czujnik ciśnienia oleju i wkręcasz manometr.Patrzysz czy po nagrzaniu silnika ciśnienie mocno spada. Jeśli nie to czujnik a jeśli spada to silnik do remontu.
Może być to spowodowane przerwami w obwodzie czujnika otwarcia maski, czujnik znajduje się przy zamku i jeśli poziom oleju masz prawidłowy to musisz sprawdzić Vagiem czy i jakie ECU zapisał błędy (zwłaszcza elektryczne - albo czujnika ciśnienia oleju albo czujnika otwarcia pokrywy komory silnika) a następnie podejrzeć wartość ciśnienia oleju na biegu...
Kaziu1991 w tym miejscu miałem zaślepkę nie było tam czujnika , dzięki poradziłem sobie .
Stojąc przodem do auta to na głowicy po prawej stronie.
Czujnik ciśnienia znajduje się z przodu silnika tam gdzie bagnet wchodzi w miskę.
Z reguły to M10x1 czyli drobnozwojny, choć mogę się mylić. Pojedź na składnicę części z suwmiarką i zmierz.
Czy filtr oleju (wkład) jest w oleju czy sucho ? Podłącz manometr pod czujnik ciśnienia oleju i zobacz co się dzieje przy rozruchu i podczas pracy silnika. Możesz też odłączyć wtryskiwacze, odkręcić czujnik ciśnienia oleju i druga osoba kręci rozrusznikiem a ty patrzysz co się dzieje.
Ok, a jeśli chodzi o czujniki, występują tam dwa, czy jeden? Czym różni się zasada ich działania?
Z tyły głowicy
Tak jak już pisałem, jak nie masz czujnika ciśnienia oleju 1.8 bar to przewód do masy, obrotomierz(zacisk W alternatora) też musi działać żeby kontrolka smarowania nie migała.
W barach to może być mało dokładny. Do ilu bar wyskalowany. Najlepiej do 6 żeby był. Jak długi przewód do zegara. Czasem powietrze w grubym i długim przewodzie może zafałszować wynik. Jeśli jest możliwość wkręć bezpośrednio. Kolejna rzecz. Umiejscowienie czujnika ciśnienia oleju w każdym aucie jest różne i jego lokalizacja nie jest odpowiednia do pomiaru...
Sprawdzić wpierw bezpieczniki opisane na patce jako KL15. Dwa-sprawdzić, czy alternator ma dobre masowanie ( jest na tulejach gumowych), i to, czy podczas manipulacji nie został zerwany przewód z czujnika ciśnienia oleju, idzie w wspólnej wiązce, zaś ów czujnik jest pod alternatorem.
manometr wkręcony z zewnątrz analogowy w miejsce czujnika ciśnienia oleju.
cieknie czujnik ciśnienia oleju octavia czujnik ciśnienia oleju drugi czujnik ciśnienia oleju
grafika artefakty końcówka kabla internetu magnetowid regulacja
odpływ pralki esp32 radio internetowe
Wpływ zwiększenia liczby akumulatorów szeregowych na natężenie prądu Wpływ łączenia akumulatorów równolegle na natężenie prądu