Pompa abs do wymiany. Uszkodzony czujnik ciśnienia hamowania.
najczęściej sie zatyka slauchik olejem, ale niewykluczona awaria samego czujnika.
pompa abs do wymiany
Czujnik ciśnienia dobrze znalazłeś kontrolka świeci na czerwono czy żółto drugi czujnik poziomu i temperatury jest w misce olejowej
Witaj, Sprawdź czujnik temperatury, jeśli dobrze pamiętam jeśli jest poniżej 5*C To pozostawia on obwód otwarty i nie załączysz klimy ( brak zasilania zaworka i czujnika ciśnienia)
Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
To jest błąd od przepływomierza. A rurę wypchnęło pewnie dlatego bo słabo dokręcona albo klamra nie trzyma.
ok sprawdzę tylko poda ktoś jakie powinno byc to ciśnienie na którym czujniku?
Pompa prawdopodobnie się zacina , stąd błąd czujnika ciśnienia , padał zwolniony a komp widzi w układzie ciśnienie stąd te błędy
Jest to czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. Czyli MAP sensor.
Wężyki przykleiły się do zaworku. Obróć wężykiem tak jakbyś chciał przekręcić go na tych króćcach od zaworu.
Witam, udało się opanować temat ? Mam identyczny problem w identycznym silniku, P2002 nie daje się skasować i wraca nawet na zgaszonym silniku. DPf wyczyszczony , wtryski sprawdzone , czujnik różnicy ciśnień nowy, aa problem pozostaje.
W ECU prawdopodobnie jest czujnik ciśnienia atm. i do tego dochodzi Twój wężyk
Czujnik ciśnienia doładowania:D
Zewrzyj czujnik ciśnienia
Uszkodzona wiązka czujnika wysokiego ciśnienia
No to szukaj co jest z czujnikiem ciśnienia.
Pompa ABS i ESP to ta sama pompa, chyba że ja czegoś nie wiem... ESP jest usprawnieniem systemu ABS i bazuje na jego rozwiązaniach w kwestii wykonawczej kontroli układu hamulcowego. Kontroluje nie tylko hamulce ale i np moc silnika. Raczej to nie posiada własnej pompy, chyba że B5 ma coś inaczej. Pompa może być tylko ABS (dla aut nie posiadających ESP)...
Zrobic logi z czujnika różnicowego DPF, ewentualnie podać ile masz na jałowym, potem przy 2000,3000 RPM a potem podczas jazdy przy pełnym obciązeniu założmy 3 czy 4 bieg i 3000RPM Czujniki w tych autach często padają więc może to być on jak najbardziej
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju i sprawdź jakie masz ciśnienie oleju w silniku.
Jakie ciśnienie widzi EDC? Czy wyskoczy jakiś błąd jak odepniesz czujnik ciśnienia?
Witam, mam problem z podłączeniem czujnika ciśnienia. Czy może ktoś posiada schemat do podłączenia, albo jakiekolwiek zdjęcie, by ułatwić pracę?
A więc ustaw kąt wtrysku albo zmień kowala na mechanika. Błąd ciśnienia w afn. Kupuje 0,7 jak powiesz gdzie tam jest czujnik ciśnienia paliwa.
Witam, mam dziwną sytuacje w Passacie, mianowicie piszcząca kontrolka oleju. Jak przekroczę 2000 obr. to piszczy, jak dam na luz to przestaje. Wymieniłem dwa czujniki ciśnienia oleju
Czujnik ciśnienia doładowania.
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju
Pomijając milczeniem fakt, że logi mi się nie otwierają, wygląda na uwalony Map sensor/czujnik ciśnienia doładowania. Oczywiście do sprawdzenia np. woltomierzem.
Spróbuj zrobić adaptacje oraz sprawdź dokładnie wiązkę (nie tylko samą wtyczkę) od czujnika ciśnienia.
na obwodzie wysokiego ciśnienia, idz po przwewodach , napewno znajdziesz
Przy 1500 piszczy od czujnika wysokiego ciśnienia.
Sprawdź czujnik ciśnienia doładowania.
Mylisz czujnik ciśnienia oleju z czujnikiem poziomu oleju.
Miałem kiedyś taki przypadek w passacie b5 i wymiana czujnika ciśnienia hamowania nic nie zmieniła. Przyczyną usterki i pojawiania sie takiego błędu była wadliwa praca włącznika świateł stop...
Jak wyżej. Sprawdzić poziom oleju a jak jest ok to sprawdzić czujniki ciśnienia oleju.
Witam teściu ma taki problem w swoim passacie, otóż jadąc jak jest ciepło auto przy wyższych prędkościach po paru km przestaje reagować na gaz, tak jakby się zawieszało i nie miało totalnie mocy, można cisnąć gaz a ono nic, po wyłączeniu i włączeniu auta, można jechać dalej i problemu nie ma, co może być? Turbo, czujniki ciśnienia czy coś innego?
mam nastepujacy problem passat b5 1.9 tdi: po włączeniu climatronica sprężarka chodzi bez przerwy i się nie wyłącza. wentylator natomiast się nie włącza. (sprawdzony podpiety bezpośrednio do akumulatora działa) klima mrozi za mocno aż do zamrożenia parownika. układ sprawdzony szczelny. podejrzenie pada na czujnik temperatury i czujnik cisnienia? jak...
Witam błąd P2458 zrobiona regeneracja w czasie jazdy jednak po około 70 km błąd wrócił i auto w trybie awaryjnym , czy wymiana filtra czy czujnika różnicy ciśnienia .
Witam na odległość trudno powiedzieć robiłem to ostatnio silnik pracuje coś jak by tryb awaryjny problem to czujnik ciśnienia turbiny,po wymianie było ok,ale bez vaga zapomni
wymieniłem dziś pompę vacum to hamulce są żylety jak kiedyś ale dalej to samo się dzieje że łapie mula w czasie jazdy a może też być to wona czujnika ciśnienia doładowania
moze masz za niskie ciśnienie czynnika chłodzącego w układzie klimatyzacji. albo czujnik ciśnienia jest uszkodzony
Tworzenie sie podciśnienia o takiej wartości dla wolnych obrotów w kolektorze ssącym jest niedopuszczalne. Podaj numery z czujnika ciśnienia doładowania.
Automat nie załącza sprężarki klimatyzacji. Klimatyzacja świeżo nabita. Podłączona "na krótko" chłodzi. Nie wymieniany osuszacz z czujnikiem ciśnienia. Znalazłem w kabinie pod deską przewód sterujący przekaźnikiem sprzęgła sprężarki. Był odłączony. Nie znalazłem kabla, na którym pojawiałoby się napięcie przy minimalnym (LO) nastawie temperatury klimy....
Czujnik stop dynda luźno i jesy ok piszesz. Zmień na kwadratowy kw .
wywala mi komunikat na wyswietlaczu: OIL PRESSURE podlaczylem komputer ale poza EGR nie wyskoczyl zaden blad, live data nie przygladalem się, podlaczylem z ciekawosci manometr pod czujnik cisnienia oleju no i mam 2 bary na wolnym obrotyach, ale jak zwiekszam obroty to pojawia sie cisnienie do 4 barow a powyzej 2000 obrotow wyskakuje komunikat. A wlasnie...
A jak tam pokazuje czujnik ciśnienia doładowania ?
Sprawdź układ paliwowy, może czujnik ciśnienia paliwa.
Stary układ klimatyzacji z presostatem. Brak sygnału z czujnika lub brak ciśnienia w układzie (to że syczy po naciśnięciu zaworu nie oznacza odpowiedniego ciśnienia). Czujnik 4 pinowy na aluminiowej rurce klimatyzacji. Pin 1-2 ma byc zwarty przy prawidłowym ciśnieniu w układzie klimatyzacji.
Witam. Proste pytanie. Gdzie umiejscowiony jest czujnik ciśnienia oleju w silniku 1.6 AHL 100 KM (VW Passat B5). Szukałem w okolicach filtra oleju, ale nie mogłem znaleźć.
Napięcia się zgadzają tak jak opisałeś wyżej, lecz po podpięciu kostki na pinie sygnałowym mamy 0.5V i podczas kręcenia wartość nie wzrasta jedynie spada do 0.48V. Co stwierdzić możemy po tej sytuacji że nie wzrasta ?? Uwalony czujnik ciśnienia, a ten który mieliśmy na zamianę mógłby być walnięty…?
to jest passat b5 97r
wartość aktualną ciśnienia pokazuje coś około 2900 Czujnik ciśnienia na rurze sprawdz.
Sprawdź co pokazuje czujnik w danych, i zobacz czy po włączeniu klimatyzacji załącza się wentylator na chłodnicy.
Wrzuć plik i charakterystykę czujnika czyli napięcia dla małego i wyższego ciśnienia. Numery sterownika.
Zacznij od sprawdzenia ciśnień - to jest podstawa. Na na przednim pasie powinieneś mieć tabliczkę i tam jest napisane ile czynnika chłodzącego powinno być w układzie. Jak masz odpowiednią ilość czynnika i ciśnienia są OK to usterki szukaj w czujniku niskiego i wysokiego ciśnienia. Czujniki można łatwo oszukać robiąć zwory.
I jak Injection, inaczej początek tłoczenia wtrysku, są lampy stroboskopowe z czujnikiem piezoelektrycznym, który zapinasz na przewód wysokiego ciśnienia i możesz sobie ustawić w ten sposób pompę Eee, dubel ;)
Jak kolego ogarnąłeś te czujniki ??? Wejdź w blok 17 liczniki i odczytaj blok 61 .
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Wymieniłem czujnik ciśnienia oleju i czujnik poziomu oleju. Proszę o pomoc . WV Passat 1.9 TDi 130 KM 2003r. Po co? więc już niewiem sam Zaprowadź to auto do warsztatu na porządną diagnozę i naprawę.
Jeżeli wymieniałeś alternator to najprawdopodobniej uszkodziłeś kabel czujnika ciśnienia oleju lub sam czujnik." Nie szukaj tam gdzie jasno tylko tam gdzie zgubiles"
i takie pytanie czujnik ciśnienia da się jakoś sprawdzić ?
Odepnij czujnik ciśnienia klimatyzacji czy będzie efekt.
Tylko pytanie abs działa sprawnie wystarczy adoptować od nowa.? Wiesz mechanik który to robi mówił ze się nie da heh młotek śrubokręt. I ma działać wiec proszę o wskazówki. Co mogę zrobić i dać do innego gościa Dodano po 5 Tylko pytanie abs działa sprawnie wystarczy adoptować od nowa.? Wiesz mechanik który to robi mówił ze się nie da heh młotek śrubokręt....
A morze odwrotnie zamontowane czujniki.
Po demontazu pompy abs pod spodem jest kolejna pompa(?) hamulcowa? Tam właśnie jest wkręcony czujnik o ile to ten.Na czujniku udało mi się odczytać taki numer: 79812 Złącze jest 3 pinowe Kabelki jakie ida to: -czerwono żółty -zielono żółty -czerwony Czyżby to jest ten czujnik ciśnienia hamowania?
Witam. Mam problem z migającą kontrolką cisnienia oleju w Passat b5 1.8 20V 115KM. ADR kontrolka zaczęła migać po odpaleniu silnika. I miga do jego wyłączenia. W warsztacie wymieniono mi pompĘ, tak na wszelki wypadek. Stara była ok, ciśnienie ok 5 bar. Nowa ma już 7 bar. Kolo stwierdził że problem jest z przewodem lub elektryką. Czy i gdzie szukać przewodów...
Przewertowałem internet i trochę w miarę czasu autko ! Czujnik przy pojawieniu się ciśnienia zwiera do masy a za świecenie lampki odpowiada sterownik w desce rozdzielczej . W moim przypadku chyba walnięty jest ten sterownik a sprawdziłem to tak ,kupiłem drugi nowy czujnik podłączyłem do niego odpięty przewód ze starego czujnika i zmasowałem obudowę...
To znaczy ze przyczyny trzeba szukac w turbinie ale po przeczytaniu ciekawego art o gemetrii ktory powoduje spadek mocy jest jeszcze... Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, znany również jako czujnik MAP i Zawór podciśnienia turbiny, znany również jako zawór sterujący geometrią turbiny lub potocznie „gruszka”,
Sprawę załatwiła wymiana czujników
Przepraszam, nie doczytałem że 90km. Sprawdź w sterowniku czy przewód od czujnika ciśnienia doładowania nie jest uszkodzony.
Witam. Mam Passata ten sam rok ale bez napędu 4x4 i też mam ten sterownik. Z tego co wiem to jest sterownik ESP. Dodatkowo jest pompa ESP z czujnikiem ciśnienia pod pompą ABS.
Zmierz ciśnienie. Chyba że wolisz wydać kasę na wymianę czujników a okaże się że brak jest ciśnienia.
Testerem trzeba dopisać czujniki od tych nowych kół do tego auta.
Przed wymianą czujnika przydało by się zmierzyć czy czasem nie działa poprawnie i czy czasem faktycznie ciśnienie nie jest za niskie.
Jeśli ciśnienie jest dobre to padł czujnik .Pozdrawiam
A w misce od dołu to nie masz czasami czujnika?
Zrób to, o co prosiłem.
Czujnik wysokiego ciśnienia w podstawie filtra oleju ( rozwiera się po odpaleniu ).Alarm, jak dobrze pamiętam ma się włączyć jeżeli obroty silnika przekroczą 2,5 tys a czujnik wysokiego ciśnienia się nie zewrze.
Błąd jest tylko po przekroczeniu 1500rpm, silnik chodzi prawidłowo wiec na pewno nie ciśnienie. Ciśnienie jest mierzone dopiero od 1500obr/min Wtyczki w liczniku dobrze wpięte? Piny nie pogięte?
Witam panowie pomocy. Zaswiecila mi sie kontrolka oleju i napis motor oldtruck aus stop. Passat b6 2.0 tdi 170 km BMR. Wymienilem olej oraz wszystkie filtry i czujnik cisnienia. I nadal pojawia sie ta kontrolka. Wymienil mi mechanik takze pompe vacun i dalej to samo. Gdzie szukac rozwiazania co moze byc przyczyna. Z gory dziekuje za pomoc
Witam. Passat B4 ma podwójną kontrolę ciśnienia oleju. Czujnik ciśnienia przy głowicy powinien być koloru niebieskiego i po uruchomieniu silnika ma rozwierać. Czujnik przy filtrze koloru szarego na ciśnienie 0,9 ma zwierać po uruchomieniu silnika. Odepnij przewód od tego czujnika i zewrzyj do masy, jeżeli po uruchomieniu silnika i przekroczeniu 2 tys....
Pomiar ciśnienia na wstępnej,tandem , i grupy 13.18.23 to mnie się wydaje że to podstawa by co dyskutować przez forum. A gniazda t opowinieneś ocenić przed montażem .Czujnik trzeba sprawdzić jasne ,choć nie wiem czy to pasuje do objawów.
Witam! Po wciśnięciu pedała hamulca pokazują się kontrolki, byłam u elektryka i wyskoczył taki błąd. Wszystko pokazane jest na zdjęciach. Został wymieniony czujnik ciśnienia ABS-u i czujnik stopu oraz zostały przeczyszczone styki. I problem nadal nie zniknął.
A sprawdzałeś domowym sposobem czy turbina coś ładuje to znaczy czy pompuje wąż do kolektora bo jeśli nie to powodem może być sama turbina.Ale powodów może być mnóstwo jak walnięty czujnik ciśnienia po brak podciśnienia.
skoro rezystancja jest około 1kΩ to poco chcesz go wymieniac? problem tkwi gdzie indziej, jezeli jest to abs o którym mysle to problem jest z czujnikiem ciśnienia lub z silnikiem pompy.
Problemem może być ten czujnik ciśnienia od klimy.Miałem kiedyś to samo tylko w oplu.Po wymianie czujnika było wszystko ok.
miałem podobny problem w swoim passacie,pomogła wymiana czujników cisnienia oleju,sa dwa o róznych kolorach(niskie i wysokie cisnienie)musza sie zgrywac
Witam. Panowie Passat B5 2002r. 1.9TDI 130KM w sterowniku silnika błąd czujnika temperatury paliwa i nic więcej natomiast sterownik ABS wyświetla błąd czujnika ciśnienia w układzie hamulcowym (prawdopodobieństwo) , gdzie czujnik jest wymieniony. Po zapaleniu się kontrolek silnik nie traci mocy.
Po co w ogóle wymieniałeś? Wymyj stary i wymień kawałek dziurawego wężyka od czujnika ciśnienia. Olej raczej nie powinien go uszkodzić.
No jak nie spada ciśnienie to wszystko w porządku musi być... Jak czujnik wału? Ciśnienia odpowiedniego nie ma. Gdyby to był czujnik to był coś przerywal albo coś podobnego
Jest czujnik ciśnienia ale nic Ci to nie da bo czujnik jest tylko po stronie HP. Nie wiem czy czasem w sterowniku silnika nie będzie pokazane ciśnienie. Jeżeli masz VCDSa to wystarczy odpalić bibliotekę do której jest odnośnik w blokach pomiarowych, wtedy będziesz miał opisane wszystkie bloki w notatniku.
Pompa wysokiego cisnienia odpada. Sprawdz kolego wiązkę między modułem pompy paliwa a sterownikiem. Możesz też wysterować pompę paliwa napięciem o kształcie prostokątnym. Błąd prawdopodobnie pojawia się dlatego,że ciśnienie na listwie mimo zwiększania wydatku pompy nie wzrasta odpowiednio. Sprawdził bym jeszcze czujnik niskiego ciśnienia paliwa. Pozdrawiam
Z tego zo wyczytałem to powienieneś wymienić ten drugi czujnik ( nie brązowy) Ponieważ lampka załącza się powyżej 2000rpm to świadczy o uszkodzeniu czujnika dla wyższego ciśnienia więc przyjrzyj się czujnikowi z szarą/czarną izolacją.
Wpadasz w awaryjny Główny problem: Czujnik ciśnienia doładowania - G71 poczytaj http://forum.vw-passat.pl/archive/index....
Lubicz koło Torunia Dodano po 13 No to sterownik powinien zabijać to doładowanie a dlaczego tego nie zrobił, może coś czujnik ciśnienia doładowania oszukuje dziwna sprawa. Jeszcze raz sprawdzę połączenia wezykow i przeczyszcze ten czujnik.
Kolego czy sprawdzileś czujnik ciśnienia doładowania? Czy elektrozawór gruszki turbiny był sprawdzany?
Ale nieszczelna rurka czujnika ciśnienia albo pociągło wiązkami. Ale problem nie tam.
1. przełącznik termiczny od podgrzewania kolektora ssącego(widzę że to jetronic bo motronic go nie miały) 2. czujnik temperatury dla sterownika 3. czujnik temperatury na wskaźnik 4. czujnik ciśnienia oleju (0.3bar) 5. nastawnik przepustnicy, nie żaden krokowy Reszta się zgadza.
Jak pisałem, klima jest świeżo sprawdzona i nabita. Nie ma w tej chwili żadnych wycieków. Raczej to musi być "elektryka". Przez weekend spróbuję sprawdzić czujnik ciśnienia i temperatury.
Ale on tag nagle zaczął dużo palić?? Może przepływke sprawdz. Poprostu odłącz wtyczkę i zobacz czy jest różnica. Dodano po 4 Jeszcze może być czujnik ciśnienia doładowania. A filtry wymienione masz??
W silniku znajduje się czujnik ciśnienia oleju. Skoro się nie świeci kontrolka to albo jest uszkodzony czujnik albo przewód... No i w ciekawszym przypadku coś w elektronice.
passat czujnik ciśnienia ciśnienia passat czujnik ciśnienia oleju passat
chrysler diagnostyka napięcie świetlówki laptopa chrysler instrukcje
reset garmin przekaznik agregatu
Przyszłość pojemności microSD: 4-16 TB w perspektywie 10-15 lat Układ paliwowy Audi A4 B5 1.8T - komponenty i działanie