Witam wszystkich, mam problem z Dacią Sandero 1 z 2009 r. A mianowicie mam dwa błędy: 1. Kod DF 263 osiągi turbosprężarki Na poziomie maksymalnym Nieciągle 2. Kod DF 115 czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym Na poziomie minimum Nieciągle (at)ElektrodaBot
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Witam, w moim Volvo 850 T5 2.0 turbo benzyna 1994 r. wyskakują błędy: sonda lambda, przepływomierz i czujnik ciśnienia dolotu. Wymiana sondy i przepływomierza nic nie dała, a czujnika nie udało się zlokalizować. Samochód pali 27 litrów. Czy ktoś mógłby pomóc zlokalizować ten czujnik? Przesłać foto, gdzie on jest i jak wygląda. W niektórych modelach...
Ten z dwoma wężami jest od turbo a z jednym to czujnik ciśnienia doładowania. Przed wymianą sprawdz czy wszystkie wężyki są drożne.
są 2 opcje jak po wymianie końcówek. 1- jak zakładałeś kolektor ssący były 2 wężyki 1 do zaworu recyrkulacji spalin 2 do czujnika ciśnienia turbo (mały czarny 3 pinow kwadracik z wężykiem) na lewyn nafkolu. 2- przy montażu końcówek uszkodziłeś czujnik ruchu iglicy(wtrysk z kablem)
hi https://obrazki.elektroda.pl/8346064300_... https://obrazki.elektroda.pl/5962255200_... tu masz dwa bo nie wiem o co dokładnie ci chodzi - "Potrzebuję schemat elektryczny czujników Turbiny" ? -turbo pressure control solenoid- sterownik,nastawnik,akurator ciśnienia turbo -boost pressure sensor - czujnik ciśnienia...
Niestety z IC do pompy wtryskowej nic nie idzie. Trzeba poszukać, może gdzieś jest jakieś miejsce gdzie można wpiąć się z miernikiem podciśnienia. Poza tym w wężu idącym do IC jest jakiś czujnik elektroniczny - może można go wykorzystać ?? Pozdro !!
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
To oznacza przeładowanie. Przycina się geometria, albo uszkodzony czujnik pozycjonowania. W tym samochodzie pokazuje położenie sztangi w milimetrach, a sterowane jest gruszką. Trzecia przyczyna to instalacja samego czujnika, słaba masa. Masz trzy przyczyny i trzech mechaników. Jest nadzieja.
Miska oleju do zrzucenia i czyszczenie smoka powinno uratować ciśnienie . To rutynowa operacja demontaż miski i czyszczenie smoka + wymycie układu dolotowego + filty i olej przy regeneracji turbo takie są wymogi do jakiejkolwiek reklamacji. My zawsze robimy sobie zdjęcia w trakcie naprawy żeby nie było ;) . Możesz jeszcze wcześniej zmierzyć ciśnienie...
A skąd taki głupi pomysł że ilość powietrza jest stała? Nawet w silnikach wolnossących to się zmienia wraz ze zmieniającą się kondycją silnika, albo ktoś coś przekombinuje w wydechem i od razu efekt falowy ch... strzela. Chyba poniosła cię kolego fantazja z tą kondycją silnika !Czyli idąc twoin tokiem sterownik powinien mieć zakodowane że po przebiegu...
1 błąd masz od ciśnienia doładowania czyli do sprawdzenia intelcooler oraz połączenia na szczelność układu doładowania, zawur na turbinie otwarty względnie zacia się w pozycji otwartej lub uszkodzone turbo może też być sam czujnik 2 i 3 błąd związany jest z czujnikiem temp na zewnątrz po prostu albo czujnik albo wiązka do naprawy
Czyli czujnik ciśnienia też w porządku. Nie ma rady, czeka cię rozbiórka układu dolotowego i poszukiwanie dziury, a jeśli jej nie znajdziesz to turbo zdechło.
Pisałem że dobrze jak byś podał numer podwozia wtedy można sprawdzić go w systemie. Jeśli jest błąd dotyczący ciśnienia w skrzyni korbowej to może to być też przyczyną sterownik wchodzi w safe mode i ogranicza obroty, do tego jeszcze sprawdził bym turbo czyli wykonał pełny test silnik i turbosprężarki (zwróć uwagę na prędkość turbosprężarki) i moim...
Nie prawdopodobnie, tylko jest czujnik ciśnienia atmosferycznego ale jeśli do sterownika silnika dochodzi wężyk z dolotu to idzie on do MAP sensora czyli czujnika ciśnienia doładowania (w starszego typu sterownikach) i ten wężyk doprowadza do tego czujnika powietrze pod takim samym ciśnieniem jakie panuje w dolocie przed kolektorem ssącym by sterownik...
Skoro zawór n75 jest ok i kierownica turbo też to ciśnienie doładowania powinno być w porządku. Możliwe że czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa nie poprawnie. Załóż manometr w kolektor ssący i przejedz się. Jak ciśnienie będzie ok to czujnik do wymiany a jak nie będzie ok to na pewno nie możesz mieć dobrej kierownicy albo jej sterowania.
Czujnik ciśnienia doładowania jest u Ciebie sprawny gdyż w sterowniku silnika AFN każde przeładowanie turbo w granicach 2570 mbar powoduje, że nie ogarnia tego czujnik G71 i dodatkowo poza błędem związanym z ciśnieniem doładowania pokazuje również błąd zwarcia tego czujnika - to taki standard. Nie wierzę natomiast, że sztanga u Ciebie chodzi prawidłowo...
(at)hehu777 Zgadza się, to o czym piszesz jest możliwe, też miałem kilka takich przypadków, wtedy od ciśnienia referencyjnego, pomniejszonego o ciśnienie które było w sterowniku opiewa ciśnienie doładowania, czyli wg niego ma być jakieś 0,4 bara, co jest nie do zbicia przez ecu na wysokich obrotach, tutaj sprawa wygląda tak, że turbo przeładowuje i...
Zawory z czasem są zmęczone i tak się dziać może Pytanie tylko czy ten nowy tylko kapie, czy np. nie pokazuje Ci się awaria ciśnienia w układzie Może to świadczyć że czujnik oszukuje i pokazuje złą wartość Sprawdź naczynie przeponowe, nie pytaj jak to zrobić ,tylko szukaj no forum. Temat poruszany zbyt dużo razy Jak cos pisz
Zaślepienie EGR zawsze wpłynie na zaburzenie składu mieszanki albo błąd przepływomierza. 1000mbar to ciśnienie atmosferyczne, czyli brak doładowania. Wielkości otwarcia zaworów są wielkościami zadanymi, nie mierzonymi więc skoro jest 0% to tego oczekuje ECU. Problem w tym, że zrobiłeś pomiary statyczne, na postoju, a nie logi dynamiczne podczas jazdy....
Może jest jeszcze czujnik ciśnienia oleju na przewodzie doprowadzającym olej do turbo ??
w AEB nie ma czujnika doładowania. Logi które zrobił (at)Switch_23 to wszystko co można wyciągnąć za pomocą VAGa :) Dodatkowo kolega napisał, że podpiął manometr, innej możliwości sprawdzenia ciśnienia doładowania w tym przypadku nie ma. (at)Switch_23 - w tym przypadku problemem będzie pojawiający się błąd 00561. ECU łapiąc ten błąd przechodzi w tryb...
Kocioł Vaillant Turbo Tec pro , dwufunkcyjny - wiekowy. Stopniowo pojawiał się problem aż został. Brak ciepłej wody używkowej. Po odkręceniu kranu włącza się tylko pompa i wentylator . Ale kiedy chodzi ogrzewanie kaloryferów to woda ciepła jest - przez jakiś czas póki wszystko jest ciepłe, po kilku minutach już się nie włącza. kody błędów - F.75 brak...
Dane z ServiceBox'a Peugeota Model 3008 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12394 89 2 0592 Data Początku Gwarancji 22.11.2010 NRE(homologacja) e2*2001/116*0377*04 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 3008 TYP NADWOZIA CROSS OVER 5-DRZWIOWY WYKOŃCZENIE ŚREDNI ŚREDNI SILNIK DIESEL...
Cześć, poniżej rozkodowany VIN : Model308 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12497 89 1 0217 Data Początku Gwarancji01.03.2011 NRE(homologacja)e2*2001/116*0362*29 P4A9665526199 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU308 TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA NISKA SILNIKDIESEL...
Witam, mam problem z błędem P2263 ( wartość ciśnienia doładowania różni się od wartości zadanej) w sprinterze 2.2 bi turbo 163 km, 2012 rok, po przejechaniu ok 40 km zapala się ten błąd, po wyłączeniu zapłonu kasuje się ale po kolejnych km znowu powraca. Wymieniłem węże podciśnienia , kolektor ssący, czujnik ciśnienia spalin, czujnik różnicy ciśnień,...
(at)sly_1978 Czytać nie umiesz? Chce rozkodować VIN. Charakterystyki pojazdu Model 407 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10748 CJ 2 0111 Data Początku Gwarancji 23.01.2007 NRE(homologacja) e2*2001/116*0297*06 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 407 TYP NADWOZIA HATCHBACK...
308 HATCHBACK 5DRZW 1.6 THP 16v 150 BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model308 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11488 89 1 0852 Data Początku Gwarancji29.05.2008 NRE(homologacja)e2*2001/116*0362*00 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU308 TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA...
Identyczny objaw, Master 2,3 163 dci do 3 tyś obrotów ładnie idzie, z logów ciśnienie przed turbina ok, ciśnienie doładowanie ok ale do 3 tyś obrotów, później turbo dziura, żądane ciśnienie doładowania 2300 mbr a dmucha 1200 mbr ( prametry z Clipa) po ok 40 sekundach wraca do normy i zaczyna równać parametry ciśnienia doładowania żądanego.. Sterowania...
Czujnik ciśnienia doładowania / czujnik MAP Zawór upustowy spalin / siłownik turbosprężarki Przewody chłodnicy międzystopniowej i doładowania pod kątem nieszczelności Przewody podciśnieniowe/węże sterujące siłownikiem turbosprężarki Dopływ/odpływ oleju do turbosprężarki Dowolny czujnik monitorujący doładowanie lub wydajność turbosprężarki
A po co ci druga rurka? Sterownik poradzi sobie bez tego. BMW i wiele innych stosowało jedną i było dobrze. Z tymi DPF to jest tak że pierwsze co powinieneś zrobić to sprawdzić paluchem czy na końcu tłumika jest czysto ,lub paluch będzie w sadzy . Jak w sadzy to DPF i tak jest szrot i nic ci nie dadzą te diagnozy. Zrób odczyt ciśnienia jak się to robi(tak...
Panowie czy czujnik ciśnienia atmosferycznego to ten przy przepustnicy na dwie śrubki?? Wedle WOW Wurth Ma on mieć rezystancje 3708 Omów mi pokazało 1.236 jednak ja sprawdzałem wartością 6K omów czy jest to prawidłowe sprawdzenie? Napięcie do kostki dochodzi. 2 Czujnik ciśnienia spalin ten koło turbo tak? Pokazywało mi 2k parę omów a ma być 4670 omów....
wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania ale nic zupełnie to nie pomogło. Zatem chyba jedyna odpowiedź to padła turbina. Dodatkowo zauważyłem, że jak teraz dodawałem gazu na maxa, auto wkręcało się do około 3 tys obrotów to od razu czuć spalony olej...
Witam. I pomógł ten elektrozawór? Mam ten sam problem w Masterze. Turbo nowe, węże nowe, czujnik ciśnienia nowy, a błąd przy powyżej +8stopni na zewnątrz się pojawia
Witam! Passat B5 1.9 TDI AWX 130. Brak mocy w układzie doładowania, dodam, że w wężyku przed gruszką brak jakiegokolwiek ciśnienia! Wymieniony N75, przepływomierz, EGR czyszczony, czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, turbo 3 lata temu. Od miesiąca nie mogę rozwiązać problemu!!! Po pomoc!!! AI: Sprawdzałeś szczelność przewodów podciśnieniowych i cały...
Każda sprążarka ma sprzęgło. Te starsze mają załączane przez elektromagnes. A jak taką starszą rozpoznać ? To proste. Gdy wyłączysz klimę to na pracującym silniku centralna część koła/sprzęgła powinna być nieruchoma. Po załączeniu słychać charakterystyczny "click" i tarczka zaczyna wirować. Nowe, sterowane zaworem wydajnościowym w większości mają sprzęgło...
najpierw sprawdź czy masz w aucie turbo i czujnik ciśnienia oleju, dopiero później można myśleć o ramkach i parametrach
Witam. Mam taki problem - na skutek ze do filtra powietrza dostała sie woda i filtr zamulł jego fragmenty zostały wciągnięte przez turbinę. Nastąpiło chwilowe całkowite odcięcie mocy po czym tak jakby turbo ruszyło. Na desce pojawiło sie check emission/ check injection- auto niby jeździ ale słabe nie wkręca sie na obroty… prEplywomierz wymieniony, czujnik...
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
Lutowanie nic nie dało. Czujnik ciśnienia atmosferycznego chyba sprawny — pokazuje cały czas 992 hPa. Wykręciłem kolektor ssący — dwa środkowe wloty zmieniły średnicę do 2 cm (sadza). Auto kupiłem niedawno od starszego pana, podczas jazdy próbnej był muł. Turbo nie dmucha więcej niż 0,4 bar, będę wyjmował turbo, bo śruby od wydechu ani drgną.
problem powrócił po przekroczeniu 2 tys. obrotów wyłącza się turbo czujnik ciśnienia wymieniony - są z niego odczyty podczas gazowania do ok 2bar kolejny raz wymieniony N75 tym razem z nowego na sprawny używany , nowe wężyki i wszystko sprawdzone ręczną pompką próżniową z zegarem , trzyma podciśnienie Błąd diagnostyczny VCDS pokazujący kody usterek...
Mój błąd - wychodzi czytanie na szybko. Faktycznie nie ma tu mowy o czujniku ciśnienia doładowania o którym ja pisałem. Zawór jak i czujnik nowe czy używane?
Czujnik ciśnienia wymieniony i teraz komunikatu nie ma związane z tym czujnikiem. Na zgaszonym silniku na przewodzie wyjściowym jest 1.8v. Czujnik wymieniony, komunikatów żadnych nie ma, ale mimo tego dalej nie ma pełnej mocy. Jedzie dobrze do 2,5 tys. obrotów a potem muł. Geometria gruszka działa, przewody sprawne, tylko coś słabo sterowanie zaworu...
Witam, mam dziwny problem z 1.9 TDI AFN. Z dnia na dzień turbo zaczęło dziwnie działać, szczególnie na biegach 1 i 2. Dokładniej to na jedynce nie czuć doładowania wcale, na dwójce rozkręca się dopiero od 2500 rpm, a pełny boost czuć dopiero przy 3500 rpm. Im wyższy bieg i większe obciążenie, tym wcześniej wstaje, ale jak np. na 4. biegu przy dwóch...
🚗 Polo 6R 1.6 TDI CAYC 90 KM – problemy z ECU, DPF, EGR Witam, wrzucam podsumowanie moich zmagań z Polo 1.6 TDI (2010, silnik CAYC, ECU 03L 906 023 D). Może komuś się przyda, bo temat jest dość nietypowy. Nadal nierozwiązany... Auto z Francji sprowadzone 7 lat temu jestem pierwszym właścicielem w Polsce. 7397 - Filtr cząstek stałych; czujnik różnicy...
(...) sekund po wciśnięciu pedału przyspieszania. Turbo nie zalacza się. Sterownik się zgrywa i wgrywa po obd Doszedłem do tego że nie ma 5v na czujnikach - co to może być? Gdzie jest zwarcie?, mieliście taki przypadek? Błąd dtc 0641 https://obrazki.elektroda.pl/8413375000_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Na podstawie...
Czy wiadomo, co było przyczyną i czy znalazłeś rozwiązanie? Mam identyczny problem z wypalaniem u siebie w Berlingo, nagle z dnia na dzień zaczął wypalać się dłużej i częściej niż u Ciebie. Sam nie wiem jeszcze. Mechanik stwierdził, że na pewno FAP zawalony, wymontował, oddał do profesjonalnego mycia, zmontował i wyzerował wskazania. No i wszystko...
Scania 164 V8 480. Potrzebuje wyjaśnienie następujących kodów EDC: 54 51 47 21 Cześć! Chętnie pomogę Ci zrozumieć te kody błędów EDC (Electronic Diesel Control) dla Twojej Scania 164 V8 480. Oto wyjaśnienie każdego z kodów: 1. Kod 54: Ten kod może być związany z problemem z czujnikiem temperatury powietrza dolotowego (IAT - Intake Air Temperature Sensor)....
(...) blad to Błąd P2562 odnosi się do problemu z czujnikiem pozycji turbosprężarki ktory wymienialam na nowy i nadal jest to samo ,drugi blad to Błąd P132B. moze ktos mial podobny problem ,albo moze ktos powiedziec jakie napiecie musi byc na czujniku turbosprerzarki.bardzo dziekuje za pomoc. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Wiele...
Ja kupiłem to auto z tą usterką. Od turbo do IC rura jest zawalona starym, zaschniętym olejem… On odpala, ale nie za pierwszym, za drugim (pod koniec kręcenia). Nie wiem, czy najpierw IC wyczyścić i rurę, czy iść w ten czujnik niskiego ciśnienia paliwa.
Witam, czy ktos moze polecic dostepne w polsce rozwiazania pomiaru cisnienia panujacego w cylindrze podczas spalania mieszanki? Widzialem w necie zintegrowane sensory z iskra zaplonowa http://www.tfxengine.com/SensorsOverall.... <- spark plug with ICP sensor lub optrand CALplug chcialbym to podlaczyc pod arduino :)
Witam, jako, że mój 2.0 TFSI BGB ostatnio się wysypał z powodu awarii pompy oleju postanowiłem wyposażyć się w dodatkowy wskaźnik ciśnienia oleju. Oryginalnie ten silnik ma tylko czujnik bistabilny 1.4 bara, normalnie otwarty. Pierw myślałem o wkręceniu trójnika ale widzę, że są też czujniki, które jednocześnie mają styk i pomiar analogowy (np. VDO)....
czujnik ciśnienia turbo mercedes czujnik ciśnienia citroen turbo sygnał ciśnienia turbo
pilot sharan dioda licznik 93s56 laptop elitebook
unifi zasilacz gigaworks g550w
Oleo-Mac 937 – nagrzewanie tłumika, kolor świecy kawowy, regulacja gaźnika Miękki start do spawarki inwertorowej – soft-start, pre-charge, ochrona mostka, PFC, SSR