Tak można wystarczy podpiąć odpowiednie napięcie, masę i podać ciśnienie powietrza na czujnik, wtedy trzeba zmierzyć wdrtość nap. na wolnym pinie czujnika i porównać z wykresem.
Najprawdopodobniej padł czujnik ciśnienia paliwa lub co gorsze pompa dożyła swoich dni .Musisz sprawdzić ciśnienie manometrem i to da ci odpowiedź. https://forum.vectraklub.pl/topic/191342... pczytaj na tym forum
Będę musiał pomierzyć, tylko muszę znaleźć w moich szpargałach manometr od 1 do 0 bara. Zastanawia mnie dlaczego ciśnienie na MAP wynosi 60 barów, atmosferyczne to samo, a gdy wypnę wtykę z MAP to atmosferyczne ciśnienie ma wartość 1,02 a ciśnienie doładowania 0 bar. Czujnik jest nowy i oryginalny.
Chodzi Ci o ten czujnik w pompie? Jeśli jest niezgodność obrotów ECM wyrzuci błąd synchronizacji. Silnik gaśnie powoli, jakby pompa podawała coraz mniejsze ciśnienie. Niemniej dzięki z post.
witam mam mały problem z vectra c z 2006 roku z silnikiem 2.2 direct a mianowicie samochód nie wkręca sie na obroty jego maksymalny zakres nawet na postoju to 3000 rpm podłączyłem go do swojego luncha i wyszło wypadanie zapłonów na 4 cylindrze świeca rzeczywistości lekko okopcona. Natomiast po wymianie cewki zero poprawy wyskoczył kolejny błąd tym razem...
Witam.Mam dziwny przypadek z zasilaniem listwy cr ,pacjent to vectra c 1,9 dtl 101 km na pompie wtryskowej cp1h1 .Mianowicie pompa nie daje żadnego ciśnienia ani nie zasysa paliwa z baku.Po podpięciu pod komputer błąd p0090-5b i p0090-0a w parametrach jest ciśnienie na listwie cr25,4mpa a ciśnienie żądane 18mpa.Po wypięciu wtyczek z czujnika ciśnienia...
. DPF jest raczej sprawny, po wypełnieniu ma 14%. Jedyny błąd to ten czujnik Jaki ten błąd? Co chcesz adaptować jak jest błąd?
Też tak myśle to jednak tryb awaryjny. Sprawdzałem oscyloskopem czujnik martwy. Też myślę że rozrząd jutro obejrzę, ciśnienie na garach po 14.
Witam wszystkich.. piachu1994 podał ci mały poradnik , mały dlatego , że przy tym błędzie może być duuużo więcej usterek . To co w poradniku i dalej do sprawdzenia szczelność ssącego , podciśnienia , układ wydechowy pod kątem drożności i ogólnie 3/4 osprzetu silnika miedzy innymi czujnik temperatury, wtryski, ciśnienie paliwa odpowietrzenie zbiornika...
VOGELEK1, czytaj że zrozumieniem i nie wprowadzaj w błąd. Sterownik widzi zbyt niskie ciśnienie LPG przez co przełącza na PB. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia LPG i jego połączenie elektryczne ze sterownikiem. Możliwe uszkodzenie czujnika ciśnienia. Jeżeli nie wiesz który to to zrób zdjęcie instalacji pod maską.
Kontrolki wszystkie gasną dodam że wtryski sprawdzone są spr Dodano po 1 Wybija błąd brak połączenia magistrali can Dodano po 2 Ciśnienie na listwie książkowe wszystkie czujniki są dobre mechanik ręce rozkłada już nie wie co może być
Witam wszystkich proszę o pomoc posiadam Opla vectra c 1.9 CDTI auto odpala ale po jakimś czasie dusi się nie moźe wejść na obroty a czasem gaśnie czyściłem zawór na pompia sprawdzałem pompę wszystko ok. A cały czas wrzuca błąd czujnika a podczas testu z kom. Spada ciśnienie paliwa na Listwie a po zgłaszania i odpaleniu idzie jakiś czas normalnie pomocy.
Cóż, lamery powypłaszały stąd fajnych chłopaków. Mało ich już zostało. Zbyszek, przez telefon żeś gadał że silnik 2,2. Masz do 2,2. http://obrazki.elektroda.net/10_12435994... http://obrazki.elektroda.net/37_12435994...
Ok włożyłem ten, który był oryginalnie. Gdzie znajduje się w tym aucie sterownik airbagu? Rozumiem ze z czujnika kable lecą przez przelotkę w drzwiach do sterownika bezpośrednio tak? Czy to prawda że ten czujnik działa na ciśnienie powietrza podczas uderzenia? Folie niby polepiłem jakąś taśmą ale nie wiem czy to zda egzamin w razie W. I ostatnie pytanie....
Nie wiem czy ten KTS ci to dobrze pokazuje, ale raczje jak auto nie jedzie to tam nie będzie obrotów. I pewnie ten błąd sam znika gdy auto ruszy. Musisz się podpiąć czymś innym niż kts, najlpeiej orginal tech, ale może być też opelscaner np i zobaczyć jakie elektrozawory wysterowuje itp. Czy ciśnienie jest, oto pytanie ? Tam była jakaś procedura sprawdzania...
Czy jest możliwe żeby to był czujnik ciśnienia paliwa?
he he, no powiem szczerze że znam niewielu mechaników co się znają na rzeczy, ja bym sprawdził wkrecając czujniki do kanałów pomiarowych (te kanały są zaślepione korkami na zwykły kwadrat) po stopniowym dodawaniu gazu powinno się ciśnienie podnosić w jednym z nich, w drugim po odpaleniu powinno byc stałe. Skrzynia jest sprawna tylko na wałku wychodzącym...
Już jakiś czas zastanawiam się jak podłączyć manometr do układu ssącego albo jak zmierzyć rzeczywiste ciśnienie w kolektorze ssącym? Po to właśnie masz czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. A co do ciśnienia 2 bary przy 1800 obr to w kolektorze a nie ciśnienie doładowania. A to nie to samo?? Pewnie mój błąd. Chodzi mi o to że w trakcie wzrostu...
ciśnienie paliwa raczej w porządku, Raczej ok to podaj wartość tego ciśnienia, a po drugie w momencie zapalenia sie check wtedy by należało z czytać błąd :!: Same z czytanie kodów błędu to nie wszystko, należy odczytać wartości różnych czujników. Co do gazowników mogli z paprać również może być taki los ze w takim momencie się popsuł.
Rozrusznik kręci (250 obr/min, nowy) . Czujnik wału oporność poprawna mierzona przy sterowniku silnika 900 ohm (jeden zdemontowany z pracującego pojazdu ). Synchro rozrządu sprawdzone , klin nie podcięty, ustawiony i skręcany na blokady. Czujnik wałka podłożony drugi bz. Pierścień impulsowy na wale oglądnięty kamerką cały . Przy kręceniu rozrusznikiem...
jednak pompa była na wykończeniu ciśnienie pompowała prawidłowe lecz musiała być już przytarta dla tego głośno pracowała złączyłem przewody na przycisku dezaktywującym ten auto alarm bo po jego załączeniu odcinało mi pompę paliwa i auto przez to gasło..... w póżniejszym terminie planuje to usunąć jak ktoś by podrzucił mi schemat instalacji elektrycznej...
A jak kluczysz przekrecisz zanim zapalisz to się świeci ? Taka żółta z helikopterkiem... Jeżeli się nie świeci to lampka padnięta i nie pokazuje ci błędu. A mozliwe że masz padnięty czujnik poł. wałka rozrz. Jeżlei błedu nie ma (żaróweczka OK) to problem gdzieindziej, może wydajność pompy paliwa. Wtedy trzeba by zmierzyć ciśnienie w listwie wtrysk.
Mi zawsze z czujnika wałka wyskakiwał błąd na KTSie. Ale z przepływomierzem bywało różnie szczególnie gdy były przedmuchy oleju i był tylko zabrudzony. Dodano po 1 Każdy wie, że to 2.0 16V to porażka ale zazwyczaj ładnie się diagnozował. Gdyby ciśnienie na cylindrach byłoby nierówne to na gazie tym bardziej byłaby bania.
Witam. Jeszcze nigdy nie spotkałem w układzie jednopunktowego wtrysku brudnej przepustnicy. Przydałby się skaner diagnostyczny aby podejrzeć parametry które "widzi" sterownik i porównać je z wartościami zmierzonymi bezpośrednio na sondzie i czujniku temperatury. Warto też sprawdzić ciśnienie benzyny. Spróbuj zresetować sterownik, a następnie uruchomić...
Mam silnik 20ne B,G i mam problem ,nie chodzi na benzynie pompa chodzi,ale wyskakuje błąd 31,na gazie do 3000obr/min.Na gazie miga cały czas kontrolka i w przekażniku tym do paliwa cały czas słychać jak zworki przeskakują ruwnomiernie z kontrolką silnika .Natomiast pompa chodzi,ciśnienie jest OK,ecu i wszystkie czujniki i przekażniki były sprawdzane...
Panowie jeszcze jakieś pomysły? Auto oddałem do elektromechanika mówił że błędów było FULL usunął błędy i próbuje zmusić auto do wywalenia jakiegoś błędu ale jak na złość komputer nic nie pokazuje dodam że po odłączeniu czujnika temperatury rano auto odpala normalnie chidz chwilę kuleje ale normalnie wkręca się na obroty oczywiście dalej kopci nieprzepalonym...
Witam , posiadam Opla Vectre 1.6 16V z silnikiem Y16XE z 2000 roku. Auto miało problemy z odpalaniem i po podpięciu pod OBD2 odczytano błąd wałka rozrządu ,wtedy auto jeszcze odpalało , gdy już nie odpalało , ale kręciło rozrusznikiem zaczął migać check - błąd immobilizera. Problemy z samochodem zaczęły się po kapitalnym remoncie silnika , gdyż na trasie...
Samochód Vectra B 2.0 XEV, lpg od ok 90kkm i do tej pory działało bez większych problemów, ale ostatnimi czasy zaczęły sie problemy bo zdarzało się, że silnik nie chciał jezdzić na lpg lub nie równo pracował. Została wymieniona listwa matrix, przez jakiś czas wszystko było ok ale raz na jakiś czas po przełączeniu na lpg silnik gasł. Teraz wogóle nie...
Witam, mam takie pytanie czy istnieje możliwość założenia opon zimowych z felgami bez czujników ciśnienia i czy nie będzie pokazywało błędu w komputerze pokładowym ?
Dziś wymieniłem termostat (firma Pierburg 200zł) i nowy zbiornik z korkiem (140zł), również kawałek węża wodnego od termostatu do trójnika lpg (wcześniej nie widziałem ale od dołu wąż był pękniety i myślę że tędy nie trzymał ciśnienia + przez luźne mocowanie czujnika poziomu w starym zbiorniczku. Przed wymianą "wypedałowałem" błąd p0597 (coś od termostatu),...
po przeczytaniu wątku można powiedzieć że wszystko ma a nie chce palić hehehe analiza spalin -jak najbardziej się zgadzam tylko że w połączeniu z błędem "mieszanka bogata" obstawiłbym uszkodzony ECU i z własnego doświadczenia wiem że te od 1.6 były wadliwe (chyba z Singapuru) i czasamu trzeba zmienić kilka używek jakie jest ciśnienie paliwa - może zaworek...
Iskra jest,paliwo jest to musi palic ,chyba że iskra nie w tym miejscu ,albo wydech nie drożny. Iskra nie w tym miejscu znaczy rozrząd źle ustawiony co by błąd odczytany o podciśnieniu sugerował.
Dziś już nie dałem rady. Ale doczytałem na angielskich forach informację o 'nauczeniu' ABS-u Dodatkowo wiąże sie to z systemem DDS w które to aut jest wyposażone, własnie wertuję Dokumentację TISa i oto co znalazłem: ****************************************... System kontroli ciśnienia w oponach (TPMS/DDS), system nadzorowania spadku...
Witam mam problem z megane 98 rok silnik 1,4 . Błąd z clipa to błąd cewki zapłonowej 2.3 CC raz był CO . Cewka podmieniona i dalej to samo.Był też błąd czujnika ciśnienia ale wymieniony od vectry. Megane nie pali na 2 i 3 cylinder.
Witam, Jestem tu nowy wiec prosze o wyrozumiałość :) posiadam Vectre C 1.9 cdti o ozn.DT czyli 120km. Problemem u mnie jest wyskakujace autko z kluczykiem przy hamowaniu silnikiem z prędkości autostradowych. Podpiąłem pod op.dom i wyskoczył błąd P2279-11 czyli nie szczelność w układzie dolotowym. Auto było już u 4 mechaników i każdy rozkłada ręce. Kumpel...
czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym,zamocowany na ścianie grodziowej w okolicy serwa.
Rozrusznik takze jest moja pierwszą opcją. Dodam ze nie wyswietla się zaden błąd
Witam. Problem z autem był taki że na zimnym silniku nierówno pracował, potrafił gasnąć, ciężko było ruszyć z miejsca, praktycznie nie reagował na pedał gazu. W końcu silnika nie można było uruchomić. Wykonałem diagnostykę były następujące objawy: - czujnik temperatury pokazywał 60C na zimnym silniku, - błąd w ECU P0170 - Za bogaty system adaptacji...
wiem ze ciśnienie jest małe ale nie wiem dlaczego czy pompa padła czy brak prądu w niej. pompę i czujniki z listwy będę miał w niedziele I czy jak jest rozrząd o ząbek przestawiony o ząb to pompa nie da ciśnienia Wracając do błędu u2106 Brak komunikacji CAN ze sterownikiem s.biegów. myślałem ze to wina luźnej klemy a może tu jakiś diabeł siedzi I czy...
Witam. Opel Vectra C 2004r. 1.9 dth 150 km. 280 tyś km. Auto nie jedzie do 2,5 tys obrotów. Co było sprawdzone i zrobione: 1. Diagnoza komputem - podczas jazdy od ok. 1800 obr. zadane ciśnienie ładowania ok. 2.4 bara, a turbina bije 1.5 bara, dopiero przy 2600 obr. ciśnienie wzrasta do 2.2bara i dalej już nie rośnie. Sporadycznie wyskoczy błąd p0234...
A czy teraz jak podepniesz kompa to masz błąd pompy?
Sprawdź czy czujnik ciśnienia w kolektorze nie zalepił się nagarem.
Na wstępie dodam ,że instalacja gazowa w moim aucie Opel Vectra B 1.6 przed wizytą u mechanika (wymiana zbiornika ,tłumików) chodziła bez zarzutu.Jednak teraz auto automatycznie po osiągnięciu temperatury nawet 90st.nie przełącza na gaz.Gdy wcisnę przycisk na panelu sterownik przełącza na gaz.Podsumowując po odpaleniu zimnego silnika zielona kontrolka...
Witam, Po wielu dniach bojów i kombinowania poddaję się i zakładam wątek. Otóż w moim samochodzie Opel Vectra C 1.9 CDTI Z19DTH gdy silnik jest zimny nie działa turbina (między innymi). Objawy: - przegazowuję silnik i nie słychać świstu - mocy brak - co ciekawe, gdy nie działa turbina, nie działa także tempomat. Gdy silnik się nagrzeje turbina zaczyna...
Wtryski pod względem zasilania i czy się otwierają. Dolot na samym początku był sprawdzony. Czyli według kolegi robokop to albo czujniki na wałkach czy wale, albo dziura w dolocie? Brawo ! I z tego te błędy? Ciśnienia paliwa nie mam aktualnie czym sprawdzić, ale jutro sprawdzę.
Auto odpala na autostarcie i jeździ, bez problemu, po zgaszeniu silnika nie ma probelmu z odpaleniem. Jest problem po dłuższym postoju. Kody błedów P0400 P1222. Znaczenie podanych kodów błędów: P0400 - Układ recyrkulacji spalin, nieprawidłowy sygnał zaworu. P1222 - Traction Control Output Circuit Malfunction / Sieć CAN, kontrola trakcji, awaria obwodu....
p0110 Czujnik temp. powietrza wlotowego - usterka czujnik jest w przepływomierzu powietrza Dodano po 1 Co do 1530 to na bank masz brak gazu w układzie klimatyzacji Dodano po 51 p 1530 dokładnie oznacza Czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego A/C - usterka
Witam. Tak jak w temacie napisałem, przestała mi działać dmuchawa. Mam nadzieję że to nie rezystor, bo nowy trochę kosztuje, a zamienników nie ma. Podłączyłem dzisiaj komputer i wyświetliły mi się dwa błędy: nr błędu - P0105 - Powertrain - paliwa i powietrza Pomiar - ISO / SAE Kontrolowany opis Ciśnienia bezwzględnego w kolektorze / Obwód ciśnienia...
Podepnij komputer do sterownika gazu i sprawdź błąd bona razie to nie wiadomo co sterownikowi od gazu się nie podoba.
A ciśnienie paliwa jakie?
Witam. Posiadam Opla Vectre 2.0 16V 136 KM (X20XEV) z 1999 r. wraz z instalacją sekwencyjną DT Gas – GasTech 704s. Instalacja założona 3 lata temu przez poprzedniego właściciela samochodu. Po 2 latach użytkowania tej instalacji, najchętniej bym ją zdemontował i założył inną, ale na razie ze względów finansowych to niemożliwe. 1) Od samego początku...
Dzięki za info A teraz pytanie takie 6 miesięcy go tam nie było auto śmiga normalnie ,dopiero teraz wywaliło błąd i mam tryb serwisowy.Wywaliło p105 - czy to jest przyczyna bo opis wskazuje raczej na czujnik ciśnienia atm czy to jest jakoś powiązane ze sobą? To czemu dopiero teraz jest błąd?
stawiam na czujnik ciśnienia doładowania zepsuł się albo zatkał :) pozdrawiam
Odklejasz podgrzewając i przyklejasz tak samo, szczelność jest ważna, bo czujnik boczny jest czujnikiem ciśnienia. Sprawdź przewody w gumach idące do drzwi, na bank pęknięty, sprawdź solidnie, na rozpiętym aku.
Z tego co mówił mechanik to wymienił oba czujniki bo nie jest w stanie stwierdzić który nie daje sygnału - tak więc odpowiadając na pytanie czy czujnik położenia wałka może być odpięty to - odpowiadam że zdecydowanie nie ( Vectra 2.0 16V ma dwa wałki) i właśnie dlatego wymienił oba czujniki bo nie mógł namierzyć który daje błąd ( no albo tak mnie walili...
kto i czym dogadał się ze sterownikiem?kod p0105-obwód czujnika ciśnienia bezwzględnego lub atmosferycznego,drugiego kodu jesteś pewny? jak p0100to wskazuje na przepływke.
P1105 - Sygnał z czujnika ciśnienia MAP za niski to też by mnie zaintersowalo
Sprawdź dokładnie wiązkę przewodów między przepływomierzem a sterownikiem, sprawdź czujnik ciśnienia doładowania! Po podmiance przepływomierza robiłeś reset i czy ten nowy był napewno sprawny??
tam niema pompy niskiego ciśnienia czujnik obrotow predklosci pompy jak najbardziej ale by nieodpaliła łancuch nacią mozna sprawdzić ale jak zakładali to mieli pojęci otym co robią
Witam wszystkich po raz pierwszy na tym forum i chciałbym pomocy doświadczonych użytkowników ,o tuż mam Opla Vectrę c 1.9 v8, po wielu zmaganiach przestała mi kopcić (wymiana turbiny) ale teraz pokazało mnie błąd P0105, czyli czujnik ciśnienia atmosferycznego. Chce go sam wyczyścić i sprawdzić ale nie wiem gdzie go szukać. Proszę o podpowiedz gdzie...
Witam, jestem posiadaczem Opla Vectry C 2,2 DTI rok 2004. Od jakiegoś czasu wyskakuje błąd P-0105. Czujnik ciśnienia atmosferycznego został wymieniony, błędy wykasowane ,ale po bardzo krótkim użytkowaniu auta pojawiają się na nowo. Czujnik wisi na kablu luzem( w takim "stanie" był już po zakupie), koleś z warsztatu nie ma pojęcia gdzie go umieścić a...
ten w zavoli ma ok 5kΩ A skąd my wiemy że rozmawiamy w ogóle o tym reduktorze? Autor tematu nigdzie nie sprecyzował co to za reduktor. Skupmy się na tym co napisał autor czyli diody mrugają (to oznacza że niema warunków do przejścia ale instalacja jest uruchomiona) A to piszczenie to może jakiś błąd. Tak więc można wydedukować że winny może być...
Proponuję natychmiast ZACIĄGNĄĆ samochód do porządnego warsztatu.Z opisu wynika że jest uszkodzenie układu smarowania.Nie jeździć.Sprawdzenie polega na wkręceniu manometru w miejscu czujnika oleju.Ciśnienie powinno wynosić 2.0bar/850 obr silnika .
Panie wymienilim trzy czujniki ciśnienia doładowania ze śrotu i ciągle wywala błąd! http://obrazki.elektroda.pl/8410683800_1...
No czyli nie zawsze przepływomierz... Niestety nie jestem elektronikiem, a bardziej użytkownikiem auta, więc technicznych porad oczekiwałbym teraz od kolegi Procekk. Jeśli chodzi o błąd to pochodzi od sondy lambda. Tak jak pisałem jest na rurze wydechowej, za silnikiem. Patrząc od przodu, zaglądnij za silnik od jego prawej strony. Pod silnikiem jest...
Witam, Mam "lubiany" problem z moją Astra 1.9 cdti 150 km. Od dłuższego czasu borykam się z problemem braku mocy, przełączaniem w tryb serwisowy. Kod błędu, który się pojawia to p2279 5b. Samochód stał już u mechanika 3 tygodnie i w tym czasie: - wyczyszczono egr i zablaszkowano go, - zregenerowano tubrinę , - wymieniono czujnik ciśnienia. Samochód...
postanowiliśmy więc zmienić na oryginalny audi, działał może z 2-3 dni i niestety nadal kontrolka się zaczęła pojawiać czyli ten sam co był wcześniej ? jeśli tak to zalecam wymienić na zupełnie nowy i oryginalny w ostateczności sprawny z odzysku (mogą występować takie same w różnych modelach) miałem podobny problem z niby sprawnym mapsensorem w oplu...
W tym silniku nie ma przepływomierza, a to co odpiąłeś to pewnie czujnik temp. powietrza zasysanego. Do wywalenia błędu P0110, który jest odpowiedzialny za ten czujnik potrzeba min. 2 min pracy silnika po odłączeniu komponentu. Główne elementy wykorzystywane do regulacji obrotów biegu jałowego, to: czujnik przy przepustnicy, map (ciśnienia w dolocie)...
Witam mam problem z rozruchem zimnego silnika po nocy. Auto trzeba kręcić bardzo długo aż siada akumulator. Jak już auto odpali i pochodzi minutę lub dwie to później pali od razu. Świece żarowe dobre, zresztą przy 20 stopniach na dworze to nawet nie są potrzebne. Sprawdzałem na komputerze i wymagane ciśnienie na szynie wynosi 30 MPa i przy rozruchu...
Witam wszystkich! To mój pierwszy post tutaj. Posiadam Opla vectre C 1,9CDTI, 120KM, 2005r. Auto zakupiłem 3 lata temu z Belgii. Chciałbym się podzielić swoimi działaniami jakie przeprowadziłem w aucie jakis czas po zakupie, gdyż miałem objawy jakie jak są tu oraz na innych forach opisywane. Może komus pomogę. OBJAWY 1. Auto gasło przy ruszaniu. 2....
Podaj kod błędu a jak nie wiesz to się dowiedź i nie pisz nic więcej. Może ciśnienia paliwa nie mieć. Do tego masz dużo czujników zaworków... Jak się pali Check to jest ZAWSZE SKUTEK A NIE PRZYCZYNA i bajek nie powtarzaj że skasowanie błędu to napawa bo to bajka idiotów.
znalazłem w workshop-manual do asty J cos takiego co siedzi w obwodzie drugim : P0651 5 V odniesienia 2 obwodu zapewnia- 5 V do położenia pedału przyspieszenia (APP) czujnik 1, czujnik położenia wałka rozrządu, czujnika ciśnienia doładowania turbosprężarki i czujnika ciśnienia szyny paliwowej. Ciekaw jestem czy w VC ten kod bedzie odpowiedzalny za te...
Parownik za słaby, po za tym 2 generacja w nim to zło. Strzałka na fotce nr2 to zawór wtrysku powietrza do wydechu, fotka nr 4 czujnik temperatury powietrza, warto zawsze sprawdzić bo ten "głupi" sterownik nie umie rozpoznać jego usterki nawet jak całkowicie odłączysz i przelewa na benzynie, fotka nr 5 zaworek do kontroli ciśnienia paliwa.
Witajcie, Posiadam vectre C z 2006roku z silnikiem 1.9 cdti dt. Wywala błąd p2279-11 i tak egr wyczyszczony był usyfiony tak samo jak czujnik ciśnienia doładowania spr zaworek podciśnienia jest ok nieszczelności jako takiej nie wykrylem . Znajomy ma takie samo auto i turbina gwizda pięknie u mnie gwizda ale cichutko ,po od pięciu egr auto idzie jak...
Mam opla Meriv 1.2 cdti 2008 rok co jakiś czas wchodzi w tryn awaryjny .Przyczyna "za wysokiw ciśnienia filtra pyłkowego" Tak mi mówili mechanicy gdy kasowali błąd i innych nie było .nr błędu nie znam bo przy każdym kasowaniu słyszałem "Ne zapisałem" kasowany był 3 razy a po ostatnim kasowaniu przejechałem 300 m i od nowa to samo .Mechanik poradził...
KOLEDZY a co sądzicie na to (podpowiedź z innego forum) "Walczyłem z tym P0002 bardzo,bardzo długo wymieniłem(podmieniłem)pompę,wtryski wywaliłem fapa drugi komp czujnik ciśnieni,regulacji pompe w baku i nic czyli przy spokojnej jeździe ok dopiero jak depłem to się cholerstwo zapaliło.Jak się u mnie zakończyło?Już Ci piszę może Ci pomogę.Pracownik przekręcił...
Ja kiedyś miałem w swojej taki przypadek. U mnie winny był czujnik temperatury umiejscowiony w kolektorze dolotowym. Z tego co pamiętam odpowiadał on za włączenie urządzenia rozruchowego, czyli coś jak ssania w starszych modelach. Kiedy padł elektronika silnika traktowała to tak, że silnik jest ciepły, wtrysk był inaczej dawkowany i nie odpalał. Jak...
Opel vectra Typ silnika: Y22DTR Numer wersji oprogramowania: FJCMS370_S P0234 - Obwód regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie ujemne (5A) - Nie występuje Przy pedkosci od 120 km/h na 5 biegu wpada w tryb awaryjny, na innych biegach i róznych obrotach tego nie ma. Powraca do normy po wył zapłonu. Czujnik sterujacy przy przepustnicy jak i sam zawór...
czujnik ciśnienia paliwa umieszczony za filtrem paliwa pokaż go w astrze g 2,0dtl Omega Vectra Astra filtr jak najbardziej jest i powinien być w silniku DTL zorientowany zwykle w okolicy ściany grodziowej koło zaślepek wentylatora nadmuchu stan świec i przewody WN no comments Problemy ze świecami na zimnym silniku mogą również mieć taki objaw nie rozpali...
Witam Auto Vectra B 96r silnik 1,6 16v + LPG Któregoś pięknego dnia, po zgaszeniu silnika nie można odpalić, Nie pracuje pompa paliwa, iskra jest. Przekaźnik od pompy nie dostaje sygnału z ECU. Po zmostkowaniu przekaźnika pompa pracuje, ale i tak nie odpala, prawdopodobnie zablokowane wtryski. Podejrzewałem immo, lecz kontrolka check engine świeci światłem...
Wczoraj wyczyściłem kolektor i EGR. Przy tym zająłem przewody wysokiego ciśnienia i przelew. Uszczelki zostały stare. Po złożeniu nie chciał długo zaskoczyć. Zadziałał po długim czasie przy pomocy sprayu z samostartem. Nie odpowietrzałem go, bo silnik pracował równo. Przejechałem 20km. Wszystko chodziło bez zarzutów. Nagle stracił moc i zapalił kontrolkę...
Pozwól, że najpierw sprostuję info do poprzedniej wiadomości. Czujnik, na rozdzielaczu Sagem to nie czujnik temperatury, tylko czujnik ciśnienia gazu. Dygresja po to, by nie wprowadzać w błąd czytających forum. Dodano po 12 czy podłączenie interfejsu OBDII diagnozuje instalację gazową... Interfejs ODBII nie pozwala na diagnozowanie Koltec. Jest natomiast...
Witam, Mam problem z Vectra C, wymieniłem turbinę na nową, wymieniłem przewody gumowe wysokociśnieniowe bo były sparciałe i nieszczelne. W tej chwili samochód jeździ dobrze, lub po 15km wchodzi w tryb awaryjny albo jeździ bez trybu ale łapie sporego zamuła, błąd to P0100-67 obwód czujnika masowego lub objętość przepływu powietrza poza zakresem Sprawdziłem,...
Problem może nie jest z przewodami tylko z układem zasilającym cewkę zapłonową. Napisz jeszcze w jakim to aucie, ktoś sie znajdzie i ci pomoże OK, pisałem to już w innym temacie, ale napiszę jeszcze raz: Jechałem samochodem i nagle zgasł mi silnik, po podniesieniu maski było przez chwilę czuć zapach jakby się cos przepaliło, jednakże nic nie zauważyłem...
Witam, Piszę tutaj bo już nie wiem co mam robić. Jestem właścicielką ASTRY H z 2005r. Skrzynia to 60-41SN/AF14 TB, benzyna. Problem polega na tym ze auto na N ciagneło do przodu zamiast stać w miejscu, natomiast na R tak jakby szarpalo (efekt samoczynnego wciskania hamulca tak to odzuwałam). Oddałam do serwisu - dwa tygodnie czekania na nic - bo jak...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
czujnik ciśnienie vectra vectra czujnik ciśnienie czujnik ciśnienie błąd
indesit wymiana termostatu tokarka frezarka naprawa sterownika turbiny
Podłączenie kabli do głowicy UNITRA MDS 432 Jak mierzyć głowice magnetofonowe omomierzem?