A sprawdziłeś czy dobry styk na czujniku? Odepnij wtyk. A może TID wariuje przez też słaby styk, luty... Ps. Po odłączeniu czujnika powinno wskazywać ----
To jest właśnie to.
Witam. W zał. działanie, specyfikacja, diagnostyka, umiejscowienie i wygląd czujnika detonacji dla Opel Corsa B X14XE (plik *.doc).
0 261 210 151
Na początek diagnostyka. Ale nie odczytanie i skasowanie błędów jakimś kasownikiem. Odpal auto, rozgrzej silnik i jak zgaśnie to zobacz czy ECU widzi sygnał z czujnika.
Czujnik temperatury płynu dla sterownika, nr GM 92017805 (z niebieską wtyczką, dwupinowy), znajduje się na bloku silnika po lewej stronie (stojąc przed samochodem) tuż za termostatem. Jest na wierzchu i nic nie trzeba rozbierać. Koszt ok. 14 zł zamiennik i też daje rade. TIS podaje również, że w tych silnikach potrafi uszkadzać się wiązka do niego prowadząca...
Czasami lubi sama wtyczka zaśniedzieć na czujniku wału odepnij zobacz jak wygląda
Na schemacie próbowałeś szukać po kolorach przewodów? Jak czarno-biały, żółty i zielony to czujnik ciśnienia atmosferycznego, czyli rurka nigdzie nie podłączona.
Oring pewnie trzyma. Nic tylko w prawo, lewo i ciągnąć do góry.
O2 to sonda lambda jak nie wiesz gdzie się znajduje to lepiej nie bierz sie za naprawe auta a jak już musisz to sprawdź też przepływomierz
Przy mono czujnik jest wkręcany z tyłu w kolektor ssący.
http://autopartmaster.com/en/?action=cat... , http://autopartmaster.com/en/?action=cat... To co ty podajesz to data produkcji.
Pasuje, pod warunkiem że aparaty takie same (były dwa typy, Bosch i Lucas)
Kiedy nie będzie chciał odpalić, spróbuj poruszać wtyczką czujnika temperatury. Jeżeli po tym "zabiegu" odpali, to wymień czujnik temp. Dość często czujnik przekłamuje. Sterownik nie widzi błędu, bo wskazania czujnika mieszczą się w zakresie temperatur pracy silnika, ale nie są prawidłowe w danej chwili.
Tam jest czujnik Halla. Niedrogi
Raczej chodzi o czujnik cisnienia oleju , bo ciśnienia paliwa nie ma w tym silniku.
Pytasz o czujnik temperatury zewnętrznej? Jaka to Corsa? A,B,C... Czujnik temperatury zewnętrznej w Corsa B - na środku pojazdu za zderzakiem. http://obrazki.elektroda.net/53_12494997...
Corsa ma taką przypadłość, jeśli czujnik położenia wału jest uszkodzony to sterownik nie podaje napięcia na pompę paliwa i na moduł WN. Miałem przyjemność uczestniczyć w takim zdarzeniu w mojej Corsie.
Temat jest prosty,błąd na postoju to: kabel czujnik ECM Błąd po ruszeniu czy podczas jazdy to zły sygnał a więc: czujnik, odległość, łożysko. Pomiar prędkości w formie wykresu i zasilań na czujnikach a nie "łomów" Jak kupiłeś najtańszy od czajnika to właśnie tak będzie .
Drugi czujnik jest koło rozrządu .
Mam najprawdopodobniej uszkodzony ten czujnik - brak wskazań na zegarze. W jaki sposób można się do niego dobrać i wymienić go na inny ?
O ile jest czujnik deszczu-światła to tam bym upatrywał przyczyny.
czujnik temperatury ma kolor zielony.Znajduje się pod vacu pompą i pompą wysokiego ciśnienia, z prawej strony sinika :-)
Prawdopodobnie uszkodzony pływak w baku - czujnik .
czujnik temperatury w corsie umieszczony jest w przednim zderzaku, mogą to być dwa miejsca: 1-lewy dolny róg zderzaka od spodu. 2-środek zderzaka pod kratą wlotu powietrza. Wtyczka z dwoma pinami.
Czy problemy te mógł spowodowac ten czujnik i lepiej go wymienić Mógł, jednak nie koniecznie sam czujnik: - wiązka przewodów biegnąca do czujnika (przetarta, złamana, ...) - złącze wtykowe czujnika (zabrudzone, zawilgocone, skorodowane, ...) - złącze wtykowe sterownika silnika (zabrudzone, zawilgocone, skorodowane, ...) - ... itp - uszkodzony czujnik
Sprawdź przewody czujnika (pin 2 i 4 w złączu TID'a). Popraw "zimne luty" na płytce TID'a. 1 - zasilanie stałe [30], 2 - sensor temperatury zewnętrznej (masa), 3 - masa, 4 - sensor temperatury zewnętrznej (sygnał), 5 - zasilanie po stacyjce [15], 6 - sygnał włączonych świateł pozycyjnych, 7 - potencjometr jasności oświetlenia wskaźników, 8 - radio switched...
http://obrazki.elektroda.pl/4137674100_1... Wedle tego gdzieś tu ? Czujnik przykręciłeś z siłą 13 Nm ?
Na 100% w aucie nie ma systemu ABS. I nie był on seryjnie montowany. To co znalazłeś to czujnik prędkościomierza.
Jak na zegarach masz W to jest linka ,jak K to elektronika. Jak to drugie to czujnik ABSu w lewym przednim kole. Przetarte przewody,uszkodzony czujnik lub wtyczka.
Witam, czujnik położenia wału ,jak ciepły gaśnie i nie odpala ,spróbuj go schłodzić np sprężonym powietrzem ,powinien zapalić.
1. Żółta sygnalizuje tylko poziom oleju, nie jego ciśnienie lub brak smarowania? Od ciśnienia i smarowania jest czerwona? Jeżeli poziom oleju jest prawidłowy (na bagnecie) to najprawdopodobniej jest uszkodzony czujnik poziomu oleju. Miałem coś podobnego, ale w moim przypadku pomogło oczyszczenie styków na czujniku.
Czujnik położenia wału corsa B przy kole pasowym osprzętu silnika i jak patrzysz na koło po lewej stronie .
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Jeśli go znów zalało zmień czujnik temp silnika.
Czujnik położenia wału korbowego sprawdź
Czujnik ,przetarte(słaba masa) kable, ECM. Nic więcej.
Bezpiecznik 25 odpowiada za włącznik sprzęgła (przy dźwigni pedału sprzęgła) i czujnik hamulca.
na silniku od wspomagania jest czujnik z regulacją. Spróbuj nim trochę ruszyć. U mnie to pomogło
Na początek sprawdził bym silnik skokowy biegu jałowego(45-60 om) i czujnik temperatury.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... Na dole znajdziesz ustawienie rozrzadu. Wjedz najpierw na techa i sprawdz jakie bledy podaje komputer.Fajne autko ale jak sie rozsypie to tragedia.Wedlug mnie to masz kopniety czujnik polozenia walu.Bez niego nie zapalisz.Czujnik w rozrzadzie wypiety i auto palilo.
Przez czujnik swiatel cofania tez mozna wlac 🙂
Uzupełnienie do rysunku: czujnik temperatuey cieczy chłodzącej,podający info na wskaźnik to nie ten dwupinowy ale Ten mniejszy ,jednopinowy obok. Dodano po 15 to ten http://obrazki.elektroda.pl/3054919000_1...
A komputer/diagnostyka co mówi ? Czy nie przypadkiem czujnik położenia wału ? chociaż może być za szybko i winny jest układa zapłonowy - hym..
A może to tylko czujnik wałka rozrządu albo wału korbowego? Albo w trakcie wymiany rozrządu przestawione zostało kółko foniczne (czy jak to się tam zwie) przy kole zębatym na wałku rozrządu. Wałki mają wcięcia na wolnym końcu (pasuje płaskownik gr. 5 mm), więc można je zblokować w odpowiedniej pozycji do wału korbowego. Rozrząd jako taki nie będzie...
Jeden czujnik jest na wskaznik drugi do ''sterownika'' świec żarowych. Nie powinny być ze sobą połączone elektrycznie.
Coś tam chyba dostarcza impulsów? Bo nie wiem, czy jest czujnik Halla, platynki?
Miałem podobny problem umnie poszedł czujnik położenia wału jak się zagrzał auto martwe umnie były 2 czujniki poszedł ten koło głowicy. Proponuje podjechać na diagnozę koszt czujnika około 200 zł
To jest Opel, czy tam przypadkiem nie jest tak że przekaźnik który załącza się dopiero gdy czujnik widzi obroty wału. Pomierz wtedy gdy druga osoba będzie kręciła rozrusznikiem.
Sam czujnik jest zapewne dobry, ale jak widzisz wilgoć włazi do wnętrza sterownika i korodują przelotki pomiędzy warstwami płytki drukowanej. Zrób zdjęcie dobrej jakości od spodu płyty, tylko najpierw umyj IPA, to może uda się wypatrzyć gdzie są przerwy
corsa czujnik czujnik powietrza corsa czujnik skręt corsa
audio adapter nokia schemat panasonic wieża wężyki laguna
Zamienniki MOSFET SM600R65CT2TL – Infineon IPI65R600E6, ST STD11N65M2, parametry, porównanie Instrukcja obsługi miniwieży Samsung MM-39 PDF