Zdesperowany musisz być. Wałki pod łańcuch, znaczkami do siebie po krawędzi głowicy, pasek - górne kółko znacznik na godzinie 12, dolne tak samo. Do tego jeszcze chyba znacznik "0" powinien być w okienku skrzyni biegów. Jeszcze jedno -nie wiem czy wałki przypadkiem nie dawały się zamieniać.
Robiliście rozrząd?
Witam! Jeżeli tłok i cylinder są stalowe, a czujnik wbudujesz w ściankę cylindra (czoło równo z powierzchnią ) to dla czujnika z niezabudowanym czołem może się zdarzyć, że będzie on reagował na materiał ścianki. Pozdrawiam Paweł.
Sterownik widzi chwilową zmianę prędkości obrotowej wału z czujnika położenia wału a dzięki czujnikowi położenia wałka wie na którym cylindrze.
MID130 PSID29 FMI7 Warunki DTC: koło zębate sprzężone z czujnikiem położenia cylindra pokazującym położenie neutralne, Zaobserwowane objawy: zmiana biegów nie działa, Możliwe powody: widelec do wybierania, mosiężne palce.
Pewnie że ma wpływ , na kole pompy jest występ do czujnika położenia cylindra jeżeli przy zablokowanym wale nie masz krótszej kreski koła w otworze czujnika to jest źle ustawiony
Według schematu też wychodzi,że ma być 12V. Bezpiecznik 18 Elektrozawór pompy paliwa Regulacja turbosprężarki Miernik masowego przepływu powietrza Elektrozawór recyrkulacji gazów spalinowych Czujnik tlenu Wtryskiwacz Pompa cieczy chłodzącej układu recyrkulacji spalin Pompa cieczy chłodzącej turbo Czujnik identyfikacji cylindra Czujnik odwadniacza 15A
napewno przejdzie w wtrysku sekwencyjnego na grupowy.
W samochodach wypadanie zapłonu na ogół diagnozuje się różnicą prędkości koła fonicznego, więc może jednak idź w tą stronę? Jak cylinder nie pali to koło foniczne delikatnie zwalnia, więc liczysz czy impulsy mają równy czas. Raczej proste do oprogramowania. Można też mierzyć temp kolektora przy każdym cylindrze. Jest jeszcze myk z wykrywaniem napięcia...
Tłoczysko sprzęgnąc mechaniczne z taśmą, na której są naniesione naprzemnienne pola białe-czarne. I więcej pól ty dokładniejszy pomiar. Zatosować układ fotodioda-dioda świecąca skierowany na pola. Dalej nie ma co tłumaczyć, wiadome. Pomiar skoku można tez zrobić tak, że przy znanej pojemnoci cylindra mierzyć ilość cynnika roboczego jaki został wepchnięty...
w pugu cylinder nr.1 jest od strony skrzyni biegów. czujnik na rozrządzie informuje sterownik o synchronizacji wałka rozrządu. napisz jaki to slnik'
Witam, Actros MP4 przy ruszaniu wybiera 7 bieg lub nie rusza w ogóle. Kody błędów TCM 04F5E4 i TCM 0FF5E5, które dotyczą czujnika prędkości i czujnika w cylindrze. Czujnik prędkości i cylinder z czujnikiem wymienione. Zastanawiam się czy może to być spowodowane usterka TCM ?
Niestety od demontażu i rozbiórki bębna nie uciekniesz.Czujnik jest w postaci antenki na płytce w bębnie. Prawdopodobnie konieczne wyczyszczenie ( czujnik?, płytka ?) oraz regulacja bębna, być może lekko "przelewa".Reszta na priv
na 4
Niezbyt wiele informacji o silniku. Może być niesprawny czujnik wykrywania fazy (cylindra). A jeśli tak to w grę wchodzi tylko czujnik położenia wału korbowego. Czyli kroczek po kroczku. Trzeba być pewnym zastosowania odpowiedniego czunka.
Masz schemat .... Opis : ENG9U754-C13 Silnik G9U 754, EDC 15 C13 SEN_WATER Włącznik - poziom wody, filtr paliwa Elementy składowe A25 Moduł sterujący, silnik diesel, common rail K18 Przekaźnik układu sterowania silnikiem B35 Czujnik wałka rozrządu S114 Włącznik - poziom wody, filtr paliwa B90 Czujnik ciśnienia doładowania Y28.1 Wtryskiwacz, cylinder...
Pod obudową czujników temperatury na kadłubie 3 cylinder.
Odgrzeję kotleta, nie mam zupełnie problemów z odpalaniem ale zeskanowanie klipem wykazało błąd 2.DEF czyli nezgodność w obwodzie czujnika oznaczenia cylindra. Czy mam się przejmować i szukać usterki - jeśli tak to od czego zacząć ?
Chyba sobie to odpuszczę, potrzebuje czujnik do mierzenia tylko temp cylindra, szkoda mi wydawać dużo kasy na takie coś. To miało być w skuterze więc miejsca też dużo nie ma. Nie ma jakiegoś czujnika na 1wire do 150°C? Ewentualnie do 135°C powinno wystarczyć. Oczywiście, że tak. A co powiesz na to?: http://www.mera-sp.com.pl/przyrzpom_opis...
Tak,będzie chodził po zdjęciu tej wtyczki,bo tam jest tylko czujnik rozpoznania pierwszego cylindra. Służy on do tego abyś miał wtrysk paliwa sekwencyjny (stąd to SFI na deklu)
Zamien wtryski np 1 z 4tym i jak blad sie przeniesie to bedziesz wiedzial ze to wina wtrysku nie wiazki czy ecu . Z predkoscia to sprawdz kostke czujnika , wiazke .
Przeczytaj to kompem bo do każdego z tych kodów błyskowych odnosi się kilka kodów błędów. Kod 73 to błędy D200 do D205 czujnika ciśnienia paliwa cylindrów 4-5-6 a kod 74 to błędy D300 do D304 zaworu dawki paliwa cylindrów 1-2-3. Te dwa czujniki, o których piszesz, mierzą tylko ciśnienie paliwa.
Co to znaczy prąd jest na wtryskach? Jest sterowanie masą czy nie? Jak i iskrą jest? Brak iskry i sterowania wtrysku , może być czujnik wału. Jest tam jesczce czujnik indetyfikacji pierwszego cylindra , założony no przewód WN pierwszego cylindra.
Przy tej typowej usterce komputera, którą zapewne podejrzewa mechanik: - nie było by problemu na LPG II gen., - iskra byłaby prawidłowa, ale odcięty byłby wtrysk, - błąd cewki jak na obrazku. U Ciebie problem raczej rzeczywiście jest z cewką, na próbę możesz zamienić cewki (oczywiście sterownie + przewody w.n.) i zobaczyć czy problem przejdzie na cylindry...
Blad 1szy to rzeczywiscie sygnal z czujnika polozenia cylindra w aktuatorze skrzyni biegow ,ten na zdjeciu . Drugi blad pochodzi z czujnika z aktywatora sprzegla ,znajdujacego sie pod skrzynia . Najlepiej podpiac pod komputer i zobaczyc rzeczywiste polozenie/zmiane polozen tych elementow podczas pracy skrzyni.
Optyczne będą lepiej detektować drewno niż pojemnościowe; te pierwsze mają szybsze działanie.Problem jest w średnicy cylindra czujnika - podstawowe optyczne zaczynają się od średnicy 12 mm. Jeden z producentów: http://twt.com.pl/produkty/3/czujniki-op...
A sprawdziłeś połączenia, zamieniałeś przewody, świece, kopułka sprawna? Jeżeli świeca mokra to albo za słaba iskra albo zapłon przestawiony nie ma innej opcji. O zapłonie i wtrysku decyduje moduł moduł magneti marelii jeżeli otrzymuje prawidłowe informacje z czujnika to musi działać. Dziwi mnie tylko to że przestawienie aparatu o 180 stopni nic nie...
Ja bym powiedział że pod kolektorem ssącym. Przy skrzyni biegów.
Masz błąd sygnału odniesienia cylindra czyli czujnik wałka albo korelacja wał - wałek. Zajrzyj profilaktycznie czy się wałek rozrządu kręci... To częsta awaria w hdi, dali za długi przebieg między rozrządami...
Zespół sterujący zawiera czujnik z popychaczem i układ mechaniczny przełącznika. Czujnik jest wrażliwym na ciepło elementem, który mierzy temperaturę powietrza i przetwarza zmiany jej wartości na zmiany objętości lub ciśnienia. Popychacz przetwarza zmiany objętości ciśnienia na liniowy ruch trzpienia układu mechanicznego przełącznika. Czujnik to cylinder...
Gdzie mierzysz. I czym, pytam jeszcze raz bo zaczynam tracić cierpliwość. Te silniki mogly mieć dwa miejsca na czujnik temperatury i jedno na przegrzania. W każdym cylindrze.
Upewnij się, czy znacznik /wycięcie w wieńcu/ na kole zamachowym wypada pod czujnikiem gdy tłok w cylindrze najbliższym skrzyni jest w pozycji GMP. Powinno to być dobrze widać, bo jest tam dość spory otwór. W razie kłopotu odkręć czujnik położenia wału. Jeśli wycięcia nie będzie chyba będziesz zmuszony jeszcze raz wyjąć skrzynię. Pozdr.
Z kontaktronami miałem troche doczynienia... np mogą służyć jako czujniki położenia tłoka w cylindrze, są zastosowane w licznikach rowerowych, w automatyce jako czujniki zmiany położenia przedmiotów i wiele innych. Tylko trzeba uważać na zakłucenia, żeby na czujnik nie działało "obce" pole magnetyczne. Ja zawsze dbałem o to by czujniki montować w takich...
1) kolo dające sygnał na czujnik wału ma 60 nacięć, a w jednym punkcie ich nie ma. Czy na tym punkcie czujnik czyta gmp pierwszego cylindra? Oczywiście że nie. Nie wnikając nawet co to za silnik tak na logikę to będzie co najmniej z 70° przed GMP.
Kody 3-cyfrowe-licz ilość błysków. Np.kod 123 to błysk,krótka przerwa,2błyski,krótka przerwa,3błski. Między 3cyfrowymi kodami jest długa przerwa. 1błysk i długa przerwa to kod wyjątkowy-010 oddzielający. Na filmie wyświetlane są kody(diagnoza niedokończona). 111-wszystkie układy sprawne-aktualnie nie ma usterek. 010-oddzielający-aktualnie nie ma ale...
Tzw. Front Lay Sensor czyli czujnik położenia papieru z jakiegoś starego Heidelberga. Powinny być dwa takie, umieszczone przed griperami. Te czujniki wykrywają prawidłowe położenie arkusza względem griperów. Na płycie elektroniki jest układ wzmacniaczy i bramka AND, kluczowana przez enkoder maszyny. Działa to tak - w określonym położeniu cylindra płytka...
Taniej to chyba zezłomować będzie. Pobieranie przez silnik oleju to albo tylko zużyte uszczelniacze zaworów, albo zużyte pierścienie i cylindry, ABS - czujniki, pompa, bądź sam sterownik do wymiany/ naprawy, a nawiewy to chyba tylko sterowanie klapami przy dyfuzorze.
Ciśnienie na cylindrach jest? Czujnik może działać ale czy sterownik widzi obroty? Stawiam jednak na paliwo lub zapłon ale trzeba sie upewnić też co do ciśnienia. Na ciskałeś pedały gazu przy odpalaniu? Świece mokre ale ile jakiej jakości paliwo dochodzi?
czujnik stukowy znajduje się z tyłu silnika między cylindrami 2 a 3 sprawdź czy to wtyczka nie od niego właśnie
Nie ma specjalnego czujnika który jest tylko do tego. Pomiar czasu pomiędzy pracą każdego cylindra - czujnik wału, wałka.
(at)adamjk Pisałem , kupiłem siłowniki z zamontowanymi na cylindrach w rowkach tego typu czujnikami - trzyprzewodowymi. Po dwa na cylinder.
Jak odpali bez czujnika wałka to sypie błędami? Wyrzuca błąd z wzorcowego czujnika cylindra czyli ok ale jak zapniesz podczas pracy to nie gaśnie tylko jak zagasze to nie zapali
3 świeca ma dodatkowo wbudowany czujnik ciśnienia w cylindrze, jest inna niż pozostałe
A tak w ogóle to tłok jest nowy. Ale cylinder stary! Cylinder mierzy się śednicówką, czyli czujnikiem mikrometrycznym i mierzy odchyłki w wymiarze rzędu setnych części mm. Jak cylinder zużyty, to czego byś nie włożył, nie poprawisz. Najpierw napraw silnik, później pytaj o ulepszanie. tłok dokładnie taki sam? Wszystkie wymiary zachowane?
Albo bezpośrednio nad świecami na każdy cylinder jedna cewka albo masz jedną i od niej kable do świec.
Czujnik położenia cylindra to nic innego jak przestawiony rozrząd.
Mam do diesla 400zl za komplet 4szt
Jeśli interesuje Cie temp. cylindra to czujnik z termometrem zamontuj. Gwałtowne wyłączanie rozgrzanego silnika to zły pomysł.
Podpiąłem dzisiaj pod komputer i wywaliło takie błędy jak sygnał wyjściowy zapłonu 1, czujnik lambda, wtryskiwacz cylindra 4.
Do sprawdzenia czujnik temperatury cieczy i wypadanie zapłonów na 2 cylindrze, pozostałe błędy to ich przyczyna.
Witam. Dwie blokady wałków: -na wałku "ssącym" zamiast stopki panewki na drugim cylindrze -na wałku "wydechowym" zamiast stopki panewki na trzecim cylindrze -czujnik zegarowy zamiast świecy 1cyl lub znak na kole zamachowym od strony skrzyni. Jeśli juz to ustawisz, pasek zakładasz dowolnie (używany)pamietając tylko by zachować dotychczasowy kierunek...
P1654 - czujnik temperatury/poziomu oleju P0304 - wypadanie zapłonu cylinder 4 Co do body to nie mam pewności: 063E - napięcie akumulatora 021A - napięcie odniesienia
Słyszę tykanie (pukanie) w okolicy tego czujnika (pierwszego cylindra) czy to może być ten elektromagnes faz rozrządu?
Czujnik jest w glowicy,przy zarowej swiecy cylindra pierwszego.
witam uruchomilem ten silnik czujnik walu raczej nie wyznacza pracy pierwszego cylindra, czujnik ma byc ustawiny na trzecim cylindrze.Pozdrawiam
Witam Mam podobny problem brak iskry na jednej świecy pozmieniałem cewkę ta sama sytuacja Obstawiam że to może być sterownik lub jakiś kabel ze sterownika do cewki miał ktoś podobnie?
01247-Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym - N80 01249-Wtryskiwacz cylindra 1 - N30 01250-Wtryskiwacz cylindra 2 -N31 0513-Czujnik obrotów silnika - G 28 a ten to nie czasami 0537-
Na króćcu przy głowicy sprawdzasz oporność czujnika przy danej temperaturze.
Tylko zastanawia mnie dlaczego w PP2000 pokazuje błąd Czujnik odniesienia cylindra I Obwód rozwarty, zwarcie do plusa, zwarcie do masy. Tak jakby gdzieś zwarcie było.. Ale jakby było to był by jakiś spadek napięcia? A może być coś z kostką? Choć w sumie ona źle nie wygląda..
Ustawiasz na znaki na 1wszy cylinder, wkęcasz w czujnik zegarowy w pompe. Napinasz min 2mm. Cofasz silnik, a nastepnie najezdrzasz na znaki. Masz miec 1 mm +/- 0,03 mm http://obrazki.elektroda.pl/6162840600_1...
sprawdź przewody wysokiego napięcia świece zapłonowe bo raczej nie spotkałem się z tym żeby iskry nie było raz na dwóch cylindrach potem przeskakiwało na kolejne dwa może tez być uwalony czujnik halla który steruje iskra
Wie na podstawie pomiaru przyspieszenia kątowego wału korbowego, pomaga mu w tym czujnik położenia wałka rozrządu, pełniacy tu role czujnika rozróżniającego cylindry.
Jak dla mnie, tak na logikę to będzie słabszy - brak czujnika wałka, to brak rozróżnienia fazy rozrządu cylindra - czyli nici z wtrysku sekwencyjnego. Czyli raczej inna mapa.
Dla rocznika 1997, tłumaczenie ggogle. Czujnik CKP jest przykręcony do górnej części bloku cylindrów w pobliżu tylnej części prawej głowicy cylindrów. Odłącz złącze okablowania czujnika i wykręć dwie śruby mocujące czujnik. Ostrożnie wyciągnij czujnik z bloku cylindrów. https://obrazki.elektroda.pl/2429758000_...
Tak tak, czujniki w cylindrze będą oddalone o ok 20 metrów od "zestawu informującego" czyli brzęczyków i diód :)
Samochód ma (lub miał) instalację gazową ?, jeśli tak, to sprawdź czy impulsy do sterowania lpg nie są brane właśnie z nie działającej cewki
Tak, dzieje się tak. Optymalnym kątem wyprzedzenia zapłonu jest taki kąt, przy którym jeszcze nie dochodzi do spalania stukowego. Wtedy ciśnienie w cylindrze ma nawiekszą wartośc.
Z tymi czujnikami EBSu to spróbuj odwrócić polaryzację. Skoro widzi prędkości, to albo są czujniki nie dosunięte, albo może właśnie kwestia polaryzacji. 1 i 4 cylinder. Czy tam nie ma jakichś wycieków paliwa?
Błąd P0304 Tak jest interpretowany przez workshop Wykryto przerwę zapłonu w cylindrze 4 Sprawdzić następujące podzespoły: 1 Czujnik Halla/MRE na wałku rozrządu 2 Przemiennik magnetyczny na wale korbowym 3 Wtryskiwacz 4 4 Moduł zapłonu
Na zdjęciu jest faktycznie cylinder blokady i czujnik. Elektrozawory załączenia blokad są zamocowane na belce posrodku ramy zaraz za skrzynią w kierunku mostów. Jest ich tam kilka (hamulec górski, przystawka,blokady) i są poskrecane razem dwoma szpilkami fi 8.Daj bezpośrednio prąd na cewki celem sprawdzenia czy są sprawne. Jeżeli usprawnisz sterowanie...
ja bym powiedział że jak 4-ty cylinder,i poza tym jak ten czujnik nawali to ford jedzie dali,ale nie ma jedynie wtrysku sekwencyjnego,a przechodzi na sterowanie grupowe.
Czujnik ten jest w aparacie zapłonowym i mała szansa że to jego wina, ten system całkiem sympatycznie sobie bangla z samego czujnika pierwszego cylindra ( w aparacie są trzy czujniki) Masz uwalony moduł lub cewke.
To już ostatnie wypusty LT'ka były, w 95 był LT 2 gen. Niech zgadne, pewnie jakiś camper ? Bo wyposażenie ma bardzo bogate jak na 1993 rok ? Czujnik jest na głowicy cylindrów od strony paki. Czuli od góry go trzeba dostać. Post wcześniej dodałem serwisówkę odnośnie oleju. Przeczytaj, tam wszystko jest dokładnie napisane. Odnośnie lampki od płynu chłodzącego...
P2339 - Cylinder 4: uszkodzony czujnik spalania stukowego. P2339 - Cylinder 4 Above Knock Threshold. Nie czujnik,tylko wtryskiwacz.
Acha ,jasne.A i jeszcze jedno" że czujnik umieścił na pierwszym cylindrze "czujnik umieścił na środku głowiczki pompy a wał na 00,ale sądząc z wtórnej kontroli BS grupy 00 to coś mu nie wyszło,po za tym mając urządzenie diagnostyczne napewno nie ustawiałbym kąta metodą statyczną tylko dynamiczną.
masz jeszcze czujnik wałka który rozpoznaje cylinder
Tak, 6st przed gmp bez czujnika, oczywiscie silnik rozgrzany. Naucho to sobie mozna co innego, ale nie w tym silniku. kolego nie wprowadzaj innych w błąd! Zapłon: 6* Z czujnikiem, to nie Digifant :idea: Sprawdzić jeszcze natężenie prądu w regulatorze ciśnienia i ew. skorygować położeniem klapy co to tych 3 kabelków: KE-Motronic ma coś takiego jak czujnik...
Czujnik spalania detonacyjnego (stukowego) rejestruje hałas pochodzący z poszczególnych cylindrów... coś więc w tym jednym bardziej stuka (i nie koniecznie jest to efekt niewłaściwego spalania).
142 - czujnik ruchu igły tzn. wtrysk sterujący pierwszego cylindra. Uszkodzenie powoduje obniżenie maksymalnej prędkości obrotowej silnika a co za tym idzie spadek mocy silnika.
witam posiadam audi a4 z silnikiem 1,8T mam problem z odpaleniem silnika! opisze co się stało! rano wstałem by przestawić auto w inne miejsce i było wszystko w porządku silniki odpalił a po 2 godz jak chciałem jechać autem odpalił i nagle zgasł i od tego czasu już nie zapalił! sprawdzałem iskre i jest tylko na pierwszym cylindrze i na ostatnim się na...
spytam jeszcze razmoże ktoś wie: gdzie jest czujnik identyfikacji cylindrów i jak go sprawdzić?
jest tak jam mowisz , czujnik wałka to oznaczenie cylindra
no ale dlaczego czujnik na 1szym cylindrze pokazuje 85, tyle co termostat
Witam proszę o pomoc już sprawdziłem wszystko i dalej nie chce odpalić. Po odpaleniu chodził nie równo gdy dodałem więcej gazu zgasł okazało się że był przegryziony kabel od świecy i od tej pory nie odpala. Wymieniłem aparat zapłonowy sprawdziłem czujnik położenia wału. Po samodiagnostyce pokazało że jest padnięty czujnik 1 cylindra. Wymiana aparaty...
Może ktoś wie jak się dobrać do czujnika spalania stukowego w MV6. Do wymiany czujnik prawego banku cylindrow.
u mnie jest na jednym impulsatorze a wczesniej był oryginalny silnik z dwoma czujnikami i alternatorem za cylindrami a teraz ma czujnik razem z magnetem na wale
co jest najczęściej do wymiany przy tych awariach , bo równiez mam ten sam problem ... czy wystarczy wymienic tylko czujnik,czy cylinder ma cos wspólnego z tym ?? POMOCY !!!!
Przerabiałem podobny temat w starym accordzie, japonce sa dosyc napchane elektronika juz z tamtych lat czujnik pierwszego cylindra czujnik obrotow walka moduł i cewka w jednym aparacie, najszybciej na szrot kupic cały zestaw za jakies 150 i spokoj. W moim przypadku padła cewka też zapłon by mitsubishi
Czujnik położenia wałka rozrządu określa suw cylindra. Obrazowo, czujnik wału czyta w którym cylindrze tłok osiąga właśnie GMP, a czujnik wałka rozrządu określa, czy jest to suw spręzania, czy wydechu. Potrzebne to jest właśnie dla potrzeb sekwencyjnego wtrysku, żeby wtryskiwacze psikały pojedynczo i we właściwym momencie, a nie jak w fullgrupie wszystkie...
I zamień miejscami wtryski , 3 i 4 cylinder sygnał spalania stukowego poza normą
Jak wykryje wypadanie zapłonów to wyłącza cylinder ? Odłącz czujnik obrotów wału i zobacz co wtedy.
Ja bym się wstrzymał z głowicą. Załóż inny wałek na probe, może był już zmieniony i ma dwie krzywki teraz. Sprawdź podejrzaną krzywkę czujnikiem zegarowym.
A więc pisz że chcesz sie dowiedzieć w którym miejscu jest czujnik.Tak, jest z tyłu głowicy nad wyjściem z czwartego cylindra. Wtyczka 3 pin.Zasilanie 5v,masa,i sygnał.
Witam może warto wyciągnąć ten czujnik i go sprawdzić. Spojrzałem w instrukcję serwisową , we wstępie zaznaczone jest że czujnik hala umieszczony jest obok cylindra nr 3 i wskazuje zapłon w cylindrze 1. Łukasz
Dwa czujniki w cylindrze taki okular większy i mniejszy na końcu skrzyni biegów nad wałem napędowym. No to wychodzi ze już tam zaglądali.
Prawdopodobnie jest tak: za nieregularne odpalanie silnika odpowiedzialny jest czujnik położenia wału. O co chodzi - radzę zajrzeć w Google grafika, wpisując >>czujnik położenia wału<<. Odpowiada on za kolejność odpalenia konkretnego cylindra oraz podanie paliwa na listwę wtrysku. Czujnik, to cewka i magnes. Cewka może często mieć przerwę,...
chodzi o czujnik cisnienia montowany na kolektorze ssacym w okolicy 1 cylindra czujnik zespolony jest w jednej obudowie z czujnikiem temperatury powietrza
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Koledzy mam problem ze Scanią 2016 rok sterownik przy skrzyni, sprawdzałem kable, wybierak skrzynki z zaworami, mam błąd poprawności czujnika Halla wzdłużnego, to również zostało sprawdzone. Jedyną rzeczą która mnie zastanawia to jest cylinder, który przesuwa lewo prawo wałek, tam jest też czujnik Halla. Tam są podłączone dwa przewody, jeden kieruje...
A komputer coś wskazał oprócz cylindra? A może czujnik wałka rozrządu.
czujnik położenie cylinder czujnik wzorcowy cylinder czujnik identyfikacja cylinder
wymiana wsadu eeprom alpine wyłącza indukcyjność łuku
daewoo telewizor głośność magazyn energii
Czujnik Halla w Samsung A32 - jak działa? Kody błędów telewizora Sharp LC-39LD145V_PL