Musisz zrobic dignostyke VAG,masz uszkodzony którys czujnik diagnoza pokaze,pozdr.
Podłaczyć komputer i będzie wiadomo jak ciśnienie na listwie i czy nie błędu wałka. Jak tam będzie ok to trzeba by sprawdzić kompresję. Nawet kręcąc wałem czy jest opór kompresji na wszystkich cylindrach równy lub nawet nie słychać jak syczy.
Kod z VCDS wrzuć tu http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... . Dostaniesz cały opis.
Winda źle złożona albo źle ustawiona. Tak jak kolega wyżej napisał, światło z zewnątrz też zaburza pracę optyki, przy testach trzeba zakładać górną pokrywę.
Z żarówkami (insp2) jest tak - w tylnych lampach mamy dwie postojówki na żarówkach 21W, z tym że górna wykorzystywana jest jeszcze jako STOP. Zamiast jednowłóknowej 21W jakiś mądrol wsadził 21/5W. Wszystko było w miarę dobrze dopóki górna żarówka miała dwa włókna sprawne. Przepaliło się włókno 21W i powstała la maniana. No dobra jedno z głowy, a co...
Rozepnij wtyczkę dowolnego z czujników Nox i zobaczysz w diagnozie jaki czujnik zidentyfikuje.
Jaki to jest problem z tym czujnikiem. Diagnoza pokazała jego błąd ? Z tego rzutu na silnik co wkleiłeś nie zobaczysz czujnika G40. Trzeba zdemontować plastikową osłonę rozrządu (ta po lewej stronie pokrywy zaworów, na której widać białą nalepkę z symbolem i numerem silnika) i wtedy dopiero pod kołem wałka rozrządu jest widoczny G40 : http://obrazki.elektroda.pl/8365907100_1...
Wygląda na to że czynnik zwiał lub masz przyblokowany układ. Możesz dać większe zdjęcie komory zamrażarki i komory chłodziarki.
Muszą być 2 czujniki.
Witam, posiadam Porsche Panamera, od jakiegoś czasu borykam się z błędem P2404. Jest on opisany jako czujnik diagnozy szczelności pompy. Czy ktoś już może miał do czynienia z czymś takim?
Witam. Posiadam naświetlacz Led 10W z czujnikiem ruchu. Raz padła mi dioda led i wlutowałem drugą z nowego identycznego naświetlacza tyle że bez czujnika. Kilka dni temu znowu lampa wysiadła (dioda delikatnie się żarzy) ale że nie wiedziałem jaka dioda siedzi, a wiem że mogą być zarówno 9-12V jak i 29-36V wziąłem miernik żeby sprawdzić na przewodach...
Wystarczyło do korpusu silnika. Ok masz diagnozę - czujnik do wymiany tylko zamów odpowiedni , nr. jak pisałem powinien być na czujniku.
NA 99.99% masz uszkodzony ten przewodzik, o którym pisze kolega wyżej. Taka sama kwestia występowała u kumpla. Potrafi on sie załamywać i z czasem przestaje kontaktować w ogóle. Zajrzyj tam i oceń ( czeka Cię troche dłubania i rozbierania )
Według mnie to chybiona diagnoza....
może być też przerwa na przewodzie
Przewód nr 1 czujnika wałka rozrządu idzie oczywiście do sterownika silnika (120) do wtyczki szarej,wyprowadzenie B3. Natomiast element zaznaczony żółtą strzałką to wspólne połączenie (w tym przypadku 10-ciu i jest to masa) przewodów. W Renaultach wygląda to tak , że są to zaostrzone przewody i połączenie jest zalane cyną.
Lodówka ta ma płytkę sterującą pod pokrywą tam gdzie żarówka. To jest tylko potencjometr do ustawiania temperatury, elektronika sterująca jest gdzie indziej. Kiedy odłączę tą płytkę sterującą od lodówki to chlodzi, w chłodziarce robi się szron i zamrażalnik mrozi. Czyli sam układ chłodniczy jest sprawny. Pytanie jak zdiagnozować co rzeczywiście jest...
Witam serdecznie. Czy orientuje się ktoś, gdzie może być podłączenie do wiązki parktronicznej z przodu? Brak wolnej kostki w wiązce. Auto po wypadku przyjechało bez przedniego zderzaka. Klient kupił kompletny zderzak z czujnikami i wiązką. Podpięcie na 3 piny. Serwis Hyundaia twierdzi, że ten model posiada czujniki z przodu oraz z tyłu. Na wyświetlaczu...
Jak wypniesz czujnik to prawdopodobnie się uspokoi ale będzie o 50 procent słabsze wspomaganie. A czy to czujnik rzeczywiście to trzeba zrobić diagnozę choć na to wychodzi.
Może być pompa wstępna, pompa CR, zawór regulacyjny, czujnik ciśnienia. Bez diagnozy, najlepiej kogoś kto się zna się nie obejdzie. Ewentualnie jak Cie stać to wymień wszystko co wymieniłem i zadziała.
Wyczyść czujnik wału na początek lub podmień. Bez diagnozy komputera to bym sprawdził właśnie ten czujnik.
Miałem podobny problem umnie poszedł czujnik położenia wału jak się zagrzał auto martwe umnie były 2 czujniki poszedł ten koło głowicy. Proponuje podjechać na diagnozę koszt czujnika około 200 zł
Nie tyle odpuścić, co do poprawnej diagnozy wymagany jest sprawny czujnik temperatury.
F4 - za wysoka temperatura, uszkodzenie czujnika temperatury na radiatorze, uszkodzony wentylator. Bez rozbiórki płyty i pomiarów postawić diagnozy się nie da.
Czy bez interfejsu jestem w stanie sam coś zdiagnozować? Nie. Bo to robota głupiego. Wybacz, nie pije do ciebie.
Sprawdź temperature jak pokazuje czujnik, albo robisz pomiar rezystancji czujnika albo jedź na diagnozę komputerową.
Witam. Masz czujnik fazowo-indukcyjny (prawdopodobnie), kontrola sprawności tylko oscyloskopem. Pozostaje również kontrola od strony mechanicznej. Następna sprawa jaki masz błąd w pamięci sterownika ja mam błąd czujnika CMP nieprawidłowe działanie. Od strony elektrycznej wszystko sprawdzone została jeszcze strona mechaniczna. Ale brak mi werwy jak to...
W tym przypadku lepszy będzie oscyloskop do sprawdzenia czujnika.
Diagnoza komputerem czujników oleju,pompy-ciśnienia oleju,doładowania turbiny podczas jazdy. Sprawdź kompresje komór spalania.
Nie ma czegoś takiego jak "czujnik N75", więc diagnoza ze "zwarciem" też pewnie błędna.
Kto to wie. Np wtryski,MAF,czujnik temp? Diagnoza się kłania.
Hi, Fajnie, ze udało Ci się rozwiązać problem, jeśli możesz to napisz: - które to były czujniki (jeden, kilka ?) - jaki rodzaj zanieczyszczeń (opiłki, spalony olej, etc ?) - jaka metodą doszedłeś do tego, ze to właśnie był ten problem ..tzn poprzez podmianę czujników, jakaś ich diagnozę (za pomocą miernika, oscyloskopu) ? Pozdr M
Sprawdź ciągłość przewodów od modułu abs do tylnych czujników.
To podłącz albo zleć to komuś. Wymienianie części na chybił trafił będzie cię więcej kosztować niż diagnoza komputerem.
Błąd wskazuje, że sygnał z czujnika ciśnienia szyny paliwowej i / lub jego obwód wysyła błędne odczyty, stanu ciśnienia paliwa.(wysoki/niski) Typowe problemy, które wywołują kod P0191: - uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa - wadliwy obwód lub złącze czujnika ciśnienia paliwa - uszkodzony regulator ciśnienia paliwa Gdyby łatwo można było sprawdzić miernikiem...
Dokładnie jak wyżej diagnoza łatwa i prosta co więcej czujnik też tani, do każdego jednego auta. Wymienia też prosta, co prawda w większości trzeba ustawić albo się automatycznie ustawia ale trzeba wiedzieć jak go włożyć bo inaczej też nie będzie działał.
Miałem podobny problem ale w innym samochodzie. Najpierw odpalał za 5 razem i nie było żadnego błędu. Później zaczął gasnąć podczas jazdy. Po odpięciu czujnika wału samochód dobrze odpalał i jeździł więc diagnoza była jednoznaczna. Po wymianie czujnika problem został rozwiązany.
Wyjmij wtyczkę z czujnika żebyś bezsensownie go nie zmieniał. Równie dobrze możesz mieć zwarcie na przewodach, i raczej elektryk, nie mechanik może być potrzebny. Lub w samej skrzyni to co naciska na czujnik przestało działać. Widzisz, diagnozę łatwo dostałeś, ale żeby nie skończyło się najpierw na wymianie czujnika, później szukaniu dalej.
Diagnoza biało/niebieskim leci nie na obd bo jest w kodzie Eber. wiec albo na dedykowany interfejs lub zegar modułowy eber. Uklad Lm jest od czujnika płomienia czy diagnoza na nim...niewiem.
A próbowałeś jeździć tym autem. Jeśli po przejechaniu kilku kilometrów nie zniknie to podłączenie pod komputer i diagnoza, sprawdź czy czujnik osadzony za daleko nie jest, czy nie ociera. Połaczenie elektryczne. Jeśli to błąd to sam nie zniknie,
Miernikiem.
Podglądałeś odczyt obrotów silnika podczas diagnozy?
Wymień mechanika.
Nie działa klima w Tucsonie CRDI z 2007. Jest diagnoza, że czujnik temperatury parownika klimatyzacji jest wadliwy. Gdzie go znaleźć? Ktoś pomoże?
wymień czujnik wału koszt nowego 130zł i po problemie
F09 to brak wzrostu temperatury po rozpoczęciu programu. Czyli przerwa w obwodzie grzałki bądź czujnika temperatury.
Kto stosuje dziś takie archaiczne metody?Tym bardziej że jest tam normalna diagnoza.Gdybyś jeszcze zapiął tam oscyloskop miało by to sens.Albo nie ,nie miało by.Bo przecież może byc błąd zaworu, błąd silnika pompy itd.
Tutaj są naklejone cztery tensometry i mierzą naprężenie metalu. Należy sprawdzić zasilanie tensometrów. Prawdopodobnie uszkodzona jest elektronika. Odlutowałbym przewody na tensometrach i podłączyłbym zewnętrzną elektronikę.
Fabryczne
Silnik może dostawać oba paliwa jednocześnie . Mógł tez paść czujnik położenia wału. Ciężko postawić diagnozę nie mając auta pod ręką.
Czy możesz jaśniej?
Witam, Pacjent: Audi Q5 80A 2018 2.0tdi DETA Pojawił się komunikat o usterce AdBlue - brak możliwości uruchomienia silnika za 1000km. Kody usterek w silniku i J880(sterownik Adblue): 196688 - Sterowanie pompy 1 czynnika redukującego P208B 00 P2AD7 00 SCR_HAL_Sensor_Shortcut_phases Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona:...
kody migawkowe w zupełności wystarczą do jako takiej diagnozy czujników, dowiedz się tylko co oznaczają ,pewnie odpowiedzą ci posiadacze tego typu samochodów z tej strony : http://www.hondapl.org/ . Kody migawkowe polegają na : długi sygnał to 10 , krótki 1 np. ---- ----- - to 21 w Hyundaiu Lantra oznacza że coś nie tak z czujnikiem temperatury silnika.Zapytaj...
Czyli czas zacząć od diagnozy. Odpiecie czujnika - zły pomysł. Podpięcie testera i obserwacja obrotów rozrusznika na ciepło wiele wyjaśni. Jeżeli są obroty - pompa do naprawy. Nie ma- rozrusznik, akumulator. A wy się pogryziecie ze swoimi racjami. Bo w sumie każdy ją ma ale najpierw panowie DIAGNOZA.
Witam ja zrobilem juz 30tys km z tym problemem 3 wymiany oleju narazie wszyscy chca wymieniać czujnik oleju żadnej trafnej diagnozy.
tak tylko dlaczego jak wypnę każdy po kolei czujnik lexia widzi błąd tego czujnika chyba że błędu nie widzi a uszkodzony będzie.w telekodowaniu sprawdzałem czujniki tył włączone boczne brak przednie brak więc jest dobrze zakodowane.Czujniki wyjełem i o dziwo 2 szt są 9677782977 a drugie 2 końcówka 80 ale klient twierdził że działały.I to mnie dziwi...
Sterownik zamówiony za całe 47 zł z przesyłką. Co najlepsze prawdopodbnie zimne luty w sterowniku lub piny we wtyczce, ponieważ odpalam dzisiaj auto a ty brak komunikacji z esp odpialem i zapialem wtyczkę i wróciła komunikacja i brak błędów, czujnik pokazuje okej.
Podmień czujnik na wale.
Mam pomysł. Oddaj auto do warsztatu. Kto wymienia pompę i jakieś czujniki bez diagnozy?
czujnik prędkości 6-tego koła nieprawidłowy lub nie wiarygodny sygnał. sprawdź koronkę ABS,luz na łożysku i sam czujnik.
Czujnik wymaga kalibracji.
Jak poradzisz sobie z wymianą to bez. W tym modelu zbiornik wyrównawczy nie ma czujnika braku płynu chłodniczego. Jeśli auto się nie przegrzewa to awarii uległ czujnik temperatury. Podpięcie pod komputer powinno potwierdzić diagnozę.
Tam każdy płakał bo tytanowa sonda pincet. Zamienniki pokazaly sie za 350 ale czy dzialają . Oby nie tak jak czujniki wałka
mam taki problem z czujnikami. Kolego diagnozę czujnika zaczynamy od sprawdzenia jego zasilania i sygnał na wyjściu.
Pytanie za 100ptk jak napełnili poprawnie czynnik skoro sprężarka nie działą? Pytanie z kolejne 'n' punktów: Skąd Ja mam to wiedzieć? :) Czy do napełnienia czynnika jest potrzebna sprawna sprężarka? Podłączyli machine, wyssali czynnik, zrobili próżnie wstrzyknęli (chyba) 711g czynnika i... klima nabita. BTW. Moja sprężarka jest sprawna, na krótko działa...
EBS 04494-00 Czujnik zużycia klocków kolo 1.Monitorowanie zużycia klocków,spadek sygnału między osiami pojazdu.
Zawsze jest czujnik wału nie zawsze czujnik wałka. Diagnoza najlepiej przez wymianę na nowy.
Bez komputera ciezko . mozliwe ze czujnik stop świruje ale najlepiej pod komputer zobaczyc i diagnoza bedzie pewniejsza .
https://obrazki.elektroda.pl/9216206000_... Czy taki czujnik, z takim mocowaniem, będzie pasował do tego czujnika LEDVANCE, który przesłałeś wyżej? Wracając do tematu - Twoja diagnoza okazała się prawidłowa.
Ja już byłem. Diagnoza - uszkodzony czujnik ciśnienia i temperatury . Koszt czujnika - 180 + koszty diagnozy i naprawy. Jeszcze mi nie wymienili - czekają na zamówiony czujnik. Liczę , że w 400 zł się zamknie. Pozdrawiam
Zatkany wydech (katalizator).ładnie to widać podczas diagnozy,wywala usterkę w obwodzie czujnika sprzeżania ciśnień.
diagnoza VAG
Potrzebujesz sprawdzić czy podpięty do modulu ten czujnik. Na początek diagnoza, potem zakupy.
Możliwe że problemem jest przepustnica a po części czujnik temperatury płynu w układzie chłodzenia ten przy termostacie. Ogólnie bez diagnozy na komputerze ciężko stwierdzić.
ktorys czujnik jest uszkodzony pewnie, diagnoza vag-iem odczyt parametrow i bedzie wiadomo:D
A skąd taki pomysł żeby wymienić czujnik stopu. Diagnoza ci jest potrzebna na początek. Może czujnik, może koronka, może słaby styk, można gdybać.
Dzięki Panowie,trafna diagnoza. Czujnik wymieniony i od miesiąca jest bardzo dobrze,samochód odpala i problem z głowy. Można powiedzieć że pali na widok kluczyka xd pozdrawiam i szerokości :)
Instrukcja AG SGI 1
a gdzie o tym mam poczytać ? Jak to sprawdzić ? Ten czujnik coś wykrywa, pewnie magnez, to musiał bym podłączyć go do zasilania i przykładać magnez, tylko co wtedy ma pokazać mi trzeci kabelek z czujnika ?
Z diagnozy komputera testerem Autel wynika: "czujnik temperatury płynu nagrzewnicy spalinowej ten czujnik jest zamontowany w wymienniku temperatury cieczy inaczej na samym '' kotle '' ogrzewacza dostęp do niego za ciekawy nie w pdf-je masz więcej o nim. a i jeszcze ze schematu w drugim załączniku zorientujesz się które to są piny w kostce po rozpięciu...
To nie jest normalne sprawdził bym czujnik temperatury. Diagnoza też była by wskazana.
Wskaźnik temperatury i sterowanie wentylatorem to jeden element z dwoma czujnikami. Raczej instalacja do ecu zesputa. Tylko diagnoza odpowie dlaczego tak sie dzieje. Może być też usterka klimatyzacji.
no niestety, ale nieobeznany w temacie nie zrobi samemu za wiele. Możesz czy dochodzi zasilanie na pompę. Jeśli tam jest ok, to może być usterka czujnika skrętu na kolumnie kierowniczej. diagnoza niezbędna.
2804 - czujnik NOx ma zakłóconą komunikację. Brak działania w postaci diagnozy i naprawy skutkuje po iluś roboczogodzinach ograniczeniem mocy.
Mruga czerwona kontrolka na panelu. A na diagnozie powiedział żeby wymienić czujnik temperatury parowania. Był wymieniany ze trzy razy i to samo. Dodam że jak były upały to chłodne powietrze leciało po przejechaniu paru km.
Czujnik w kolektorze, przepływka, egr i w ...uj innych możliwości. Najpierw diagnoza
najczęściej się sypią czujniki położenia przepustnicy (TPS)i od tego musisz zacząc,trafna diagnoza.
Zawór EGR nie ma nic do górala, wysterować możesz go na krótko, ale nie oto chodzi- tylko z programu diagnostycznego będzie miarodajne. Górski ma swój elektrozawór, tu możesz sprawdzić, podając obce zasilanie, stwirdzisz tylko, czy elementy wykonawcze sa sprawne. Brak Górskiego może być powiązany z usterką ABS, ESP, przecież na lodzie też góralem można...
Przewody do czujnika sprawdzone? Diagnoza Vagiem też by nie zaszkodziła.
Witam! Problem może być dwojakiego rodzaju: 1 uszkodzony lub o zmienionych parametrach czujnik skrzyni biegów ( tak było w moim przypadku), diagnoza, ze to czujnik nie jest sprawą prostą- potrzebny jest oscyloskop. 2 problem może być w samym komputerze np. zaśmiecona błędami pamięć.
Przebieg jest widoczny na pinach komputera A co widzi sterownik? jakaś diagnoza?,błędy?,parametry?
Błedu czujnika brak. Ale jak sie robi diagnozę komputerem to widać, czy "widać" obroty pompy...o połowę mniejsze...
Diagnozę zabrudzenia filtrów realizuje sie na czujnikach ciśnienia jak podczas przepływu jest za duży spadek ciśnienia to do wymiany. Czy taki filtr może pracować w jakieś instalacji i podlegać nadzorowi automatyki to nie wiem. Zawsze myślałem że to filtry dla survivalu.
Diagnozę wstępną robi się, robiąc tzw próbę przelewową wtryskiwaczy. Reszta na maszynie. Do tego skaner i diagnoza innych parametrów. Taki dci kręci np długo przy wadliwym czujniku CMP. Także jak widzisz twój mechanik zgaduje. Może trafi kto wie.
Musisz podłączyć jakiś tester. Być może przełącznik,być może BSI albo czujnik deszczu? Zgaduję .Potrzebna diagnoza.
Kolego myśle iz to nie problem czujnika ,bez diagnozy testerem niczego sie nie dowiesz.Tak jak kolega wyzej ci napisał iz po odpieciu tego czujnika ECU widzi przerwany obwód i sterownik porzypisuje swoje wartosci(inna dawka paliwa) itd. Dlatego widac różnice w jego pracy
bylem w serwisie kazali wymienic czujnik i kabel bez rezultatu Wróć do nich i reklamuj złą diagnozę. Na forum pieniędzy nikt ci nie zwróci.
Pewnie chodzi o czujnik nox a on jest z modułem i nic tam nie zrobisz. Potrzebna jest szersza diagnoza.
Jakie czujniki założyłeś?
Kiepska diagnoza, jeśli to naprawdę 87r to może tam mieć tylko Pierburga 2E3 i żadne czujniki nie mają nic wspólnego z jego pracą.
diagnoza czujnik parkować czujnik diagnoza wypadanie zapłonu czujnik położenia wału diagnoza
wymiary subwoofera drzwi anglik naprawa sterownika turbiny
zmywarka electrolux mikrokomputer cobra1
Czy można zmienić tablet w Amazon Echo Show? Błąd CF40 na płycie indukcyjnej Gorenje - co oznacza?