Albo powrót do fabrycznego softu i diagnostyka po blędach jak koledzy wyżej pisali albo ktoś z ogromną wiedzą i logi dynamiczne, nie ma co kombinować.
ten czujnik może miec wpływ z zujnikiem znajdującym się na dolnej części pompy, może regulować razem z nim ciśnienie przy obrotach rzędu 2000. W Twojej pompie zapewne jest układ przyśpieszacza dynamicznego kąta wtrysku z wykorzystaniem układu dwusprężynowego a on właśnie przy 2000 obrotów zmienia się poprzez zmianę ciśnienia w pompie. Ten czujnik pomiędzy...
- czujnik (cęgi ) to sonda pojemnościowa W.N. do identyfikacji iskry 1 cylindra. - takie metody sa juz stosowane za niezbyt duże pieniądze, pozwalaja zmierzyc wszytkie parametry dynamiczne silnika. - zwykły czujnik , przetwornik piezoelektryczny za 1 zł sztuka , włozony do rury wydechowej lub karteru pozwala określić kondycję zaworów wydechowych, stan...
Witam! Mam ten sam problem w Ibizie wspomaganie TRW brak odczytu z czujnika bład 00816 o uszkodzeniu czujnika kable sprawne. Pompa została wymieniona po uszkodzeniu po wypadku. Wspomaganie standardowo działa ale ma problemy przy dynamicznych obrotach kierownicy. Czujnik wymieniłem na drugi i dalej to samo. Kodowanie sprawdziłem. Pytanie dotyczy sprawdzenia...
Błędów nie da się wykasować chociaż w parametrach rzeczywistych widać że czujniki pokazują wartości , wydaje mi się że może być modulator uszkodzony i nie wiem czy błąd dynamiczny obrotu koła to jest to samo co czujnik prędkości koła?
Kontrola dynamiczna potrzebuje sygnału obrotów i sygnału z czujnika, jeśli po podłączeniu obrot. włącza się sygnalizacja to masz brak sygnału z czujnika.
Masakra. Błąd czujnika obrotów będzie wyskakiwał - taka specyfika Motronica. Jakby nie działał, albo wadliwie, temperatura silnika nie miała by znaczenia. Po prostu nie zapalał by wcale. Sondę warto sprawdzić a jak, co do czasu otwarcia wtryskiwaczy - jest dobrany dla -56 stopni :-D także z pewnością niewłaściwy. Podtrzymuję to co wcześniej napisałem....
Moim zdaniem jeśli założysz licznik z obrotomierzem (oczywiście pasujący do rocznika auta, bo mogły być jakieś zmiany na przestrzeni produkcji) to obrotomierz będzie działał. Opieram się tutaj na wiedzy z Golfa 2 z silnikiem 1.6TD. Na 99% sygnał W z alternatora jest doprowadzony do licznika, a służy on do dynamicznej kontroli ciśnienia oleju (zależnej...
Dziękuję, znalazł się, był ukryty pod linką od zmiany przełożeń. Czy numer czujnika który podałeś dotyczy czujnika prędkości wejściowej czy wyjściowej ? Bo ja miałem błąd 794763 - czujnik obrotów wyjściowych skrzyni biegów. Co zrobić z resztą oleju ? Próbować wymiany dynamicznej tak jak na filmiku ? Dodano po 4 I jeszcze jedna sprawa, po rozebraniu...
Testować tylko na benzynie i sprawdzać co się dzieje. Może przepływomierz wysiada? Najlepiej byłoby zrobić logi statyczne i przy okazji może też dynamiczne skoro się dławi. Statyczne to tak z 2 min luźnej pracy na biegu jałowym a dynamiczne, 1500-6000 obrotów i gaz w podłogę 3 bieg. Wtedy się okaże co z paliwem, co z zapłonem itd, ale tak jak mówie...
skoro zapala to komp silnika go widzi Idź stąd chłopie. Ten czujnik jest tam tylko dla dynamicznej regulacji kąta wtrysku. Bez której silnik i tak będzie palił. Wtrysk jak w traktorze. Dodano po 2 tylko wiecie auto warte tyle co nic a tu schody....kto nam za to szukanie zapłaci..... Takie auta kwalifikuje się jako nie rokujące szansy przeżycia i się...
Witam. Mam problem z wolnymi obrotami w moim mietku, sprawdziłem już prawie wszystko i wydaje mi się, ze to czujnik położenia przepustnicy jest uszkodzony. Po sprawdzeniu omomierzem uzyskałem wyniki 0Ω przy zamknietej przypustnicy i przerwa przy lekkim uchyleniu przepustnicy aż do pełnego otwarcia. Dodam jeszcze, że pływanie obrotów wystepuje po...
Witam! Mam problem z Laguną II 1.8/16v (F4P), silnik nie schodzi z obrotów, po odpaleniu wchodzi na 1400obr z czasem gdy się nagrzeje schodzi do 1000obr, gdy dodam gazu do 4000obrotów i puszę pedał gazu to schodzi do 1500obr. Pod czas jazdy wchodzi dobrze na obroty silnik jest dynamiczny dobrze ciągnie, przy zmianie biegów obroty spadają do 1500. Oczywiście...
A może jakiś pomiar ciśnienia na początek zanim r........ silnik,najpierw pomiary a potem naprawy!!(oczywiście ciśnienia oleju,masz czujnik dynamicznej kontroli ciśienia)
jarewa Na początku też używałem czujnika, ale później mi przeszło. Zapłonu nie da się idealnie ustawić. Przerywacz się wypala a czujnik "trochę" przeszkadza w dynamicznym pomiarze. :D Lepsza jest metoda stroboskopowa, po wcześniejszym sprawdzeniu czujnikiem znaków ustawczych. Twoja rada jest oczywistą oczywistością, tylko kolega Pawem2 ma "troszkę"...
Do sprawdzenia czujnik ciśnienia oleju z białą izolacją (ma zwierać powyżej 1,8 bar) A sam układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju jest w obrotomierzu (jeśli nie spełnione są warunki: obroty>2500rpm i zwarty czujnik wysokiego ciśnienia) to włącza sygnał akustyczny i zaczyna migać kontrolka
Ciężko go będzie do motocykla zaadoptować. Nie ciężko, tylko się zwyczajnie nie da - Z grubsza rzecz ujmując to wzmacniacz impulsu z czujnika i jednocześnie zintegrowany przełącznik kąta wyprzedzenia zapłonu statyczny/dynamiczny. W momencie rozruchu, do osiągnięcia przez silnik kilkuset rpm/min, moduł wzmacnia sygnał z cewki czujnika i bezpośrednio...
Witam pojawił się nowy błąd 194 niskie ciśnienie w kolektorze ...coś komuś dzwoni ? EGR nowy , czujnik ciśnienia doładowania nowy , błąd zapala się przy 1200-1800 obrotów przy stałej prędkości , jeśli jeżdzimy dynamicznie brak błędów ....
Zaślepienie EGR zawsze wpłynie na zaburzenie składu mieszanki albo błąd przepływomierza. 1000mbar to ciśnienie atmosferyczne, czyli brak doładowania. Wielkości otwarcia zaworów są wielkościami zadanymi, nie mierzonymi więc skoro jest 0% to tego oczekuje ECU. Problem w tym, że zrobiłeś pomiary statyczne, na postoju, a nie logi dynamiczne podczas jazdy....
Amplituda nie wiele da - raczej częstotliwość impulsów. Ja bym to widział tak - koło zamachowe rozpędzane silnikiem symulowało by energię zgromadzoną w rozpędzonej masie pojazdu. Koła (tarcza, czujnik i cylinderek) połączone z układem dociskanymi rolkami. Docisk jednej z rolek zmieniał by się dynamicznie w trakcie próby. Rejestrator połączony z czujnikami...
sterownik i wiązkę wyjąć to nie problem ale widzę tu większy problem z pracą tego silnika jeśli dawca ma czujnik prędkości to bez niego ten silnik będzie robił problemy (zapalanie kontrolki MIL podczas dynamicznego rozpędzania a potem problemy z wolnymi obrotami po wyluzowaniu, czasem gaśnięcie silnika) podobno były takie bez tego czujnika i takiego...
Dynamiczny pomiar (poprzez piezo) był obarczony pewnym błędem, np. metoda Boscha 17°, a Techno Test 21° przy określonych obrotach. Zakładając że pompa ma właściwe parametry, zegarek daje najwłaściwsze ustawienie. Nawet 1Z, vagiem dynamiczny zrobisz tak sobie.
a więc kod błedu to P1592-000 w takim razie wykonaj dwa logi gupy 010 - jeden statyczny (wolne obroty, silnik rozgrzany do temperatury roboczej) i jeden dynamiczny - sprawdzimy wskazania z obydwu czujników tj. G71 i F96 oraz przy okazji jeszcze zrób dynamicznie 011, 008 i 003.
najpierw odłącz aku na kilkanaście sekund żeby wykasować błąd potem jazda autem i znowu wymrugaj błędy (ciekawe czy powróci 24) zwykle jest tak że jeśli czujnik prędkości padł to przy delikatnej jeździe ecu nie wychwyci ale przy dynamicznej wyłapie brak sygnału z czujnika i zapali kontrolkę silnika. Czy tak jest u ciebie? Do obrotów ma to jednak troszkę...
Jak nie masz poziomu mocy palnika to w opcjach instalatora w kotle pod którymś D.xxx widać z jaką mocą pracuje kocioł ( obroty pompy czy coś takiego ) dokładnie już nie pamiętam w tedy widać czy kocioł grzeje CO na fulla czy dawkuje moc dynamicznie . Jeżeli jest czujnik pogodowy to pokrętło na maxa
Po pierwsze tak jak wspomniał przedmówca w tym silniku wszystkie podzespoły czujniki, mierniki tylko Bosch/oryginał Po drugie, logi robimy w grupach i wrzucamy a nie jakieś dane po kątach nie wiadomo skąd, gdzie.. Logujemy auto albo statycznie - ok 1 minuty na wolnych obrotach rozgrzany silnik albo dynamicznie przejazdy zapłon/flow/N75/lambda-paliwo...
Właśnie przeczytałem o tym błędzie i objawach podobnych do moich - gaśnie przy przyspieszaniu dynamicznym i zastanawiam się, jak to dalej diagnozować, żeby znaleźć winowajcę. 1130 to teoretycznie wtryskiwacz w 3 cylindrze, ale czy jeden cylinder szwankujący może dawać takie objawy? Podejrzani to jeszcze pompa wysokiego ciśnienia, czujnik ciśnienia...
zrzuć kopułkę i zobacz czy nie zalałeś aparatu. Jeśli tak to wysusz. Sprawdź podpięcia obu czujników oleju. Witam Może to wina świec? Któraś nie domaga albo jest poluźniona? Może któryś kabel nie łączy? Kontrolka oleju przy wysokich obrotach to pewnie mało oleju. jest rozchlapywany po silniku i stąd jej świecenie. W VW jest układ dynamicznej kontroli...
Witam, posiadam Octavie 1.9 TDI bxe z 2010 , problemem jest sporadyczne odłączanie turbiny po przekroczeniu 3000 obrotów, dodatkowo wtedy wyskakuje błąd 000564 overboost. Poniżej link do logów dynamicznych jakie zrobiłem. Proszę o poradę czy szukać problemu w turbo czy może raczej w czujnikach. http://vaglog.pl/log-011_008_003_Jwc552D... Z góry dziękuję...
Witam jeszcze raz wszystkich. Chciałbym zamknąć ten temat, gdyżznalazłem już usterkę.Otórz gazownik uszkodził mi taki mały gruby i twardy szlałfik doprowadzający jakieś powietrze do czujnika obciązenia silnika!!! Czujnik halla to jest innaczej mówiąc czujnik obrotów silnika, a czujnik obciązenia to jeszcze coś innego. Silnik pracuje teraz równo, spokojnie,...
Jeszcze jedna obserwacja: po włączeniu grupy 000, słychać obniżenie obrotów silnika albo równości pracy Tak ma być, komputer blokuje dynamiczną regulację kąta wtrysku. Aha, u ciebie powinieneś ustawić kąt na 45-55. Tyle że u ciebie reguluje się to albo luzując koło na wałku rozrządu (od strony paska pompy wtryskowej) i kręcąc kołem, albo manewrując...
Panowie dokonałem takiego manewru wymieniłem komputer na drugi o takim samym numerze Boscha 0281010077 ale o innym numerze reno mój to7700114644 a z tego drugiego jest 8200059885 i oczywiście skrzynkę bsi i kluczyk samochód odpalił ale jest kolejny problem gdy zapali to szarpie na obrotach gaśnie sam i wyrzuca błąd czujnika koła zamachowego (nieprawidłowa...
Cześć! Tak jak napisał Dioda52. Wrzeciono tokarki będzie zmniejszać obroty w zależności od obciążenia. Taki eksperyment możesz przeprowadzić przy użyciu wiertarki z regulacją obrotów. Napęd pomysłu znajomego, będzie zachowywał się identycznie. Chyba, że znajomy rozważał rozbudowanie sterownika w układ sprzężenia zwrotnego od wirnika. W takim wypadku...
Niestety, mam ten sam problem, nikt nie odpisał. Podejrzewałem koło zmiennych faz ale jest ok, czujnik położenia przepustnicy jest ok. Podejrzewałem że niskie wolne obroty (600 obr/m) to objaw usterki ale nie - ładowanie jest (chociaż nieco słabsze), ciśnienie oleju jest, można się toczyć bez gazy nawet pod wzniesienie a silnikiem nie rzuca. Zauważyłem...
witam ponownie, niestety na ta chwile nie moge zrobic logow dynamicznych, lecz sprawdzilem autko co do bledow i wyskoczyly mi takie 0001237 Zawór odcinania dopływu paliwa - N109, Zawór odcięcia paliwa - N109 000575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym, Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej 000553 Przepływomierz masowy powietrza - G70, Czujnik masy przepływu...
Witam po długiej przerwie udało zlikwidować się czarny dym po przejechaniu dłuższej trasy pokazał się błąd egr i czujnika w kolektorze dolotowyn. Po wymianie tych części autko śmiga, tylko od 1200 obrotów do 2000 gdy dodaje bardzo powoli gazu silnik delikatnie faluje a jak przebjam biegi dynamicznie znaczy tak do 3000 obrotów to przy ok 2000 po puszczeniu...
lancellot , zrób parę logów dynamicznych : grupa 003 z 011 i 008 z 010 (zacznij logowanie od 1400 obrotów) oraz jeden log statyczny grupy 010 i je tu wklej. Chciałbym zobaczyć m.in. jak mierzy czujnik ciśnienia doładowania gdyż przy wyczerpaniu powyższych możliwości on pozostaje najbardziej podejrzany.
W takim przypadku powinien pojawić się jakiś sygnał w postaci chociażby "check engine"? Pomijam fakt, że jak jeżdżę normalnie (mało dynamicznie) to wszystko jest ok. Jeżeli to byłby czujnik to nie powinno to być zepsute cały czas, a nie raz tak raz tak?
Autko więcej pali czasem wchodzi na wysoki obroty, ostatnio złapał muła. Uszkodzony czujnik g62 to chyba dla tego wchodzi na obroty?? proszę o analizę logów przepływke, turbo, pompki. AVF automat Dynamiczne : Log 011) http://vaglog.rtnet.pl/granwork_63605.ht... Log 008) http://vaglog.rtnet.pl/granwork_63606.ht... Log 003) http://vaglog.rtnet.pl/granwork_63607.ht...
Witam. Kia Sorento I generacji 2.5 CRDi manual. Od jakiegoś czasu męczę się z przypadłością gaśnięcia silnika po odpuszczeniu pedału gazu. Odpala normalnie, ale wystarczy, że dam na 1.5 tys. obrotów (np. postoju lub podciągając się w korku) i mu odpuszczę, schodzi do wolnych, po czym gaśnie. W czasie żwawszej jazdy, czy też bardzo dynamicznej jest ok....
Będzie działać tylko jest jeszcze jedna ważna sprawa. Licznik musi być od auta najlepiej z takim samym silnikiem jak masz obecnie. Chodzi o czujniki oleju. W twoim są chyba dwa (0.3bar i 1.8 bar). Są dwa ponieważ masz coś takiego jak dynamiczne mierzenie ciśnienia oleju tzn czy ciśnienie wzrasta odpowiednio z wzrostem obrotów. Lecz nie w każdym są dwa...
Dziękuję za pomoc. Pozycjoner w starej naprawiałem w 13 roku wymieniając blaszki. I do teraz działało dobrze mimo że na sucho. Więc w tej też może mieć problem gdysz olej wysycha w nom i brudzi się wszystko. Wtyczki sprawdzone Skrzynia rusza dynamicznie max to 40 Km/h więc rusza na 1, Czujnik obrotów ze starej ten osobno podłączony złamałem gdyż oring...
czujnik na 3-cim wtryskiwaczu nie moze byc odpowiedzialny za złe odpalanie silnika na zimno, ECu za pośrednictwem sygnalów z tego czujnika i czujnika obr wału korb. przestawia dynamiczny kąt wtrysku poprzez korektor w pompie podczas pracu silnka z róznym obciązeniem. za odpalanie odpowiada statyczny kąt wtrysku jaki sobie ustawisz na kole pompy oraz...
Zrobić jeszcze odczyt kanału 93 na wolnych obrotach czy do stwierdzenia, że rozrząd jest spaprany wystarczą dynamiczne ? Jesteś w stanie powiedzieć czy wystarczy zdjąć pasek i ustawić wszystko tak jak ma być czy też trzeba będzie jeszcze regulować na łańcuchach ? Co możesz powiedzieć o przepływomierzu po tych logach ?
UT-207 --jest trochę droższy ale to minimum. Nie posiada: cyt. "pomiar prędkości obrotowej silnika, pomiar kąta zamknięcia styków przerywacza, pomiar prędkości obrotowej, dynamiczny test czujnika sondy lambda, itd.. Ma to być podręczne urządzenie do wykorzystania w warsztacie samochodowym"
Dziś po przejechaniu 200 km kontrolka zaczyna migać od 2050 rpm ale po zwolnieniu pedału gazu dalej miga,nawet na wolnych obrotach, gaśnie przy 3 tyś, czyli wnioskuję, że układ nie przełącza czujników bo górny mam odłączony czyli jest rozwarty prawidłowo. Jeżeli jest tutaj dynamiczna kontrola ciśnienia oleju, to jaki układ odpowiada za przełączanie...
Witam,czy projektował ktoś lub ma pomysł jak zrealizować takowy moduł dynamicznego ustawienia konta zapłonu urzywając czujnika stuku i impulsatora ustawionego w 1 punkcie tak jak zwykle jest w simsonach i innych motocyklach 2T?Pierwszy problem przychodzącym mi do głowy jest impulsatora ustawiony w 1 miejscu nie dał by możliwości dokładnego określenia...
AJH to jest coś podobnego jak silnik 1,8T AGU/AEB, nie ma map sensora i jedyna opcja sprawdzenia doładowania to zewnętrzny zegar. Zlogować można jedynie przepływ, stuki, N75, lambdę, czyli loguje się dynamicznie kanały 001+013 | 002+025 | 002+007 Co do błędu to jest to czujnik obrotów walu korbowego - warto sprawdzić wtyczkę, przeczyścić, ewentualnie...
ESP zapala się "na stałe" i świeci cały czas z EPC. To nie wygląda jak reakcja ESP na zerwanie przyczepności. Natomiast CHECK zapala się później w czasie jazdy albo nie zapala się wcale. Opcja ze zwarciem wydaje się prawdopodobna, chociaż usterka pojawia się tylko przy dynamicznej jeździe, np. ostatni błąd był przy 3327 obrotów/min, 100% obciążenia...
Mniejsza masa = szybciej się rozpędza a nie z niższych obrotów. No przecież jedno z drugim jest powiązane. Mniejsza masa = mniejsza bezwładność = potrzeba mniej energii = potrzebna mniej spalin. Zaleta hybrydy to to że pasuje p&p Dla mnie osobiście to drugorzędna zaleta. Przede wszystkim powinna lepiej wstawać i mieć lepsza wydajność. Zastanawiam się...
Koledzy mam taką małą zagadkę. Seacik ma niestabilne wolne obroty ale to nie jest falowanie, a wypadanie zapłonów. Na gazie i benzynie to samo. Po odpaleniu z rana silnik chodzi idealnie po kilku minutach zaczyna nim szarpać. Przestaje chodzić na pierwszym i ostatnim cylindrze. Świece założone nowe, przewody także. Podmieniony czujnik położenia wału,...
Witam. Przedstawiam usterkę. Silnik odpala zimny przeważnie za drugim razem.Mam go 10 lat -zapalał za 1-szym. Na zimno przy zmianie biegów lub przy jeżdzie "na luzie" silnik gaśnie.Gdy jest zagrzany obroty jałowe utrzymują się na poziomie 500obr/min, nieco mniejszym niż zwykle to było-800obr/min. Na trasie jest silny, dynamiczny. Wymieniłem czujnik...
Może uszkodzona sonda lambda powoduje podwyższone spalanie? Nawet jak nie ma błędu to zobacz czy jest zmienna wartość "lambda factor" w VAGu. U mnie w golfie 1.6 nie było błędu w sterowniku ale wskazanie "lambda factor" było zawsze 1.00, sprawdź to. Po chwili pracy silnika powinno się dynamicznie zmieniać w zależności od obrotów ok 0.7 - 1.3
Koła w porządku, Świce dobre, termostat nowy i działa poprawnie. A o jakich czujnikach mówisz?? Sonda lambda jest 4 przewodowa. Właśnie czytałem o tym że trzeba wpiąć się między czarny a szary i powinno być tam napięcie między 0,1-0,9V na niskich obrotach i rozgrzanym silniku.. A i mam odrazu zapytańca- czy to prawda że w tym samochodzie wentylator...
Silnik z pewnością przy tych błędach traci na mocy - efekt "braku doładowania" przy określonym zakresie obrotów, łatwo to stwierdzić po diagnozie dynamicznej a skoro masz turbo ze zmienną geometrią to pewnie już czas by ją przeczyścić ale to będzie wiadome po zrobieniu tzw. "logów dynamicznych", wpisz sobie w wyszukiwarkę google hasło "logi dynamiczne"....
Witam muszą być takie same dla wszystkich kół. W/g mnie masz uszkodzony pierścień enkodera od czujnika ABS lub sam czujnik w którymś kole. Maiłem takie same objawy i przyczyną był pęknięty pierścień enkodera (tzw. koło foniczne) Jeżeli informacja o prędkości jest różna dla poszczególnych kół, to po wykryciu przez ABS sygnału ze stycznika hamulca rozpoczyna...
Witam, proszę o ogólne sprawdzenie logów. Czy widać w logach co może być przyczyną późnego wstawania turbiny? Otóż mam autko 7 lat i od początku turbina lepiej dmucha dopiero od 2tys. obrotów i wtedy auto wystrzeliwuje jak z procy, czy macie może jakieś sugestie co może być tego przyczyną? Jakieś czujniki, zawory a może sama turbina? Czy ogólnie...
Tam jest dynamiczny odczyt ciśnienia oleju (tzn sprawdza czy ciśnienie rośnie wraz z obrotami i próg minimalny jest podnoszony). Po pierwsze zaprzestać jazdy i niepotrzebnego odpalania. Po drugie manometr w miejsce czujnika i pomiar ciśnienia oleju. Jak ciśnienie ok czujnik do wymiany. Jak nie będzie ok to silnik do gruntownego sprawdzenia. Na pewno...
Objawy wskazują na przepływomierz ale jeżeli po jego odpięciu nie ustępują całkowicie to jest jeszcze z czymś problem. Jak staniesz i nie zmieniasz obciążenia (klima wyłączona, nie bawisz się światłami) to też przygasa czy przygasa tylko jak zmieniasz obciążenie (włączasz światła, pracuje klima - w tych temperaturach jeśli wystartuje to kompresor będzie...
a co to znowu jest bo nie słyszałem może powiedz cos więcej Lampa stroboskopowa od benzyny i do tego czujnik piezoelektryczny zamocowany na przewodzie wysokiego ciśnienia. Sprawdzisz tym sposobem dynamiczny początek tłoczenia oraz wartość narastania ciśnienia w przewodzie podczas pracy motoru, w zależności od jego prędkości obrotowej. Cudów nie ma...
Do oceny przepływomierza nie wykorzystuje się internetowych opinii, tylko oprogramowanie diagnostyczne, pozwalające na pomiar wartości rzeczywistych zarówno w warunkach statycznych (praca silnika na wolnych obrotach), jak i dynamicznych (pod obciążeniem). Na zwiększone zużycie paliwa o wiele większy wpływ ma zła praca sondy lambda i czujnika temperatury....
Połączyłem te dwie sprawy, ponieważ nastąpiły jednocześnie, choć może to faktycznie zbieg okoliczności. Log statyczny zrobię jutro, lecz dynamicznego nie jestem w stanie z podłączonym N75, gdyż nie mogę rozkręcić silnika powyżej 2100 obr. Dodatkowo gdy się rozkręca to gdy osiągnie ~2000 obr zaczyna się zadławiać, zaś po odpuszczeniu gazu silnik pracuje...
Witam Wszystkich Zainteresowanych;) Przed napisaniem posta przestudiowałem wszystkie możliwe lektury na wielu forach, z identycznym problemem był tu na elektrodzie lecz zamknięty zanim problem został rozwiązany. Problem następujący : błąd 515 czujnik halla poza wartościami tolerancji auto w trybie awaryjnym odcinka przy 4500. po skasowaniu błędu ładnie...
We wspomaganiu elektrycznym Peugeot 207/2010 błąd P1648,którego nie umiem dopasować.W parametrach uszkodzenie torque sensor.Podstawiałem 2 czujniki bez efektu. Niestety, dokumentacja nie jest w tym przypadku zbyt pomocna: https://obrazki.elektroda.pl/1122632900_... Kody błędu Sformułowanie posprzedażne kodu błędu C1209 Usterka - utrata...
Czołem, czy ktoś z kolegów ma wiedzę na temat: - sprężarka klimatyzacji z Kia Ceed I ED (2008) czy też w bliźniaczym Hyundai i30 z tamtych lat - czy ta sprężarka jest zasprzęglona do silnika w całym przedziale obrotów silnika spalinowego, czy przy jakiejś prędkości obrotowej, sprzęgło elektromagnetyczne powinno zostać rozłączone (tylko z powodu nadmiernych...
Witam, Analizując dalej informację z wcześniejszego postu. Włączyłem wykres przedstawiający informację, z czujnika spalania stukowego. Okazało się, że strzały w dolot występowały w momencie gdy ten sygnał występował. No to wykręciłem czujnik spalania stukowego, wyczyściłem powierzchnię na bloku oraz na czujniku, dokręciłem go ponownie momentem 20Nm....
Witam Mam taki problem ze swoim autem, nie równo pracuje przeważnie na rozgrzanym silniku, błąd jaki wpada po podłączeniu pod komputer to: P1141 Odczyt obciążenia Wartość nieprawdopodobna Z tego co się dowiedziałem dotyczy on czujnika ciśnienia powietrza w kolektorze (jeśli się mylę proszę o poprawienie) wykręciłem ten czujnik, nie był za czysty, wyczyściłem...
Masz na mysli czujnik temperatury powietrza zasysanego oraz sondy lamba?Lambde chyba powinno wurzucic jako blad, co do czujnika to nie wiem.Moglbys nieco rozwinac swoja wypowiedz?Napisz prosze jak to ogarnac, wymienic czujnik, moze jakos diagnozowac najpierw?Dzieki. Dodam jeszcze, ze zuzycie paliwa nie wzroslo.Ostatnie tankowanie jak prze;iczylem to...
Jeszcze co do silnika- jedna ze świec była zalana olejem silnikowym, pokrywa silnika jednak sucha- pewnie się "ulało" no ale świeca wykręcona i wyczyszczona do sucha i to samo z jej okolicą. Nie wiem czy jest sens wymienić komplet świec na nowe? poczytaj na necie o tym - to moze byc poczatek konca. musisz sprawdzic u mechaniora Co mnie jeszcze zastanawia...
Wypadanie zapłonu i nierówna praca silnika na wolnych obrotach. Każda możliwość została sprawdzona i wymienione zostało wszystko, oprócz wiązki pokładowej. Nawet opcja przywieszających się zaworów również. Głowica po remoncie i sprawdzeniu. Oczywiście takie rzeczy jak ciśnienie paliwa, oleju, rozrząd i sprężanie itp. też zostały sprawdzone. Wszystkie...
Witam. Auto to OPEL Sintra 2.2 manual Benzyna+ gaz 2gen. bez komputera (na tzw. śrubke). Auto na gazie chodzi idealnie. Na benzynie nie równo pracuje (jakby na 2 cylindrach), bardzo ciężko się wkręca do 2.5tys obr. Powyżej tych obrotów auto równo i dynamicznie przyspiesza. Po skanowaniu samochodu w serwisie (KTS-em) wykryto dwa błędy: -czujnik położenia...
Ja zamówiłem ten cena nie wiele wyższa możliwości 2x więcej,płynna regulacja obrotów http://www.insbud.org/pl/produkt-3393078... Regulacja obrotami pompy odbywa się za pomocą napięcia nie wiem czy to dobrze czy źle ,myślałem że powinien...
Wczoraj jeszcze czyściłem egr i rurkę do przepustnicy. Rurka zatkana była całkowicie. wyczyściłem przepustnice i tą rurkę, zaadoptowałem jedno i drugie i dalej to samo. Po przejechaniu może 20 km na rozgrzanym silniku tak dosyć dynamicznie i wyrzuceniu na tzw. luz zgasł oczywiście i zapalić nie chciał, ale kręcąc rozrusznikiem sprawdziliśmy iskrę na...
Samochód podczas przyspieszania okresowo słabnie "dołki mocy", jeden okres trwa około 3 sekundy. 2 sekundy przyśpiesza i jedną przestaje przyspieszać. Powyżej 4000 obrotów silnika zjawisko zanika. Poniżej trochę danych, które już zebrałem: •Silnik: MR20DE, 2.0 benzyna, 141 KM - Nissan Qashqai J10 2010rok, •Instalacja gazowa od 10 lat, obecnie odłączona,...
Witam jestem w trakcie budowy urzadzenia wyważarki do walkow i elementow obracajacych sie z duzymi predkościami obrotowymi. Urządzenie ma słuzyc do wywazania dynamicznego elementow na obu jego koncach. Urządzenie to prosta konstrukcja gdzie kladziemy dany element na dwoch podporach ulozyskowanych luzno zawieszonych. kazda podpora wyposażona ma byc w...
Witam rozwiązał ktoś ten problem dławi się na 2 przy dodawaniu gazu jedzie i nagle słabnie po przekroczeniu 2000pmr zaczyna się zbierać . Jak trzeba dynamicznie ruszyć to trzeba się zastanowić . Z racji że to moje auto dodatkowa nie miałem czasu się nim zająć . Co wymieniłem przepustnica nowa ori , sonda nowa , cewka nowa , czujnik temp nowy, map nowy...
MLRwin wchodzac w blok nr 10 jest pokazany czujnik cisnienia doladowania jesli sie nie myle i wartosc na wolnych obrotach powinna miec 989.4mbar a na czujniku od 130km pokazuje 846.6mbar i ta sama wartosc pokazuje na wolnych obrotach w bloku 11. Zakladalem na podmianke swoj stary czujnik cisnienia doladowania i w bloku 10 wartosc powinna miec 989.4mbar...
Dzięki domellus za zaufanie w diagnozie mimo braku fachowego mego wykształcenia. Piotrze, jeśli faktycznie dysponujesz Vagiem to bez problemu będziemy wiedzieć czy to wina przepływomierza czy też sterowania turbodoładowaniem ale trzeba wykonać logi tym vagiem, które zaraz opiszę co i jak. Po pierwsze to musisz zlogować dynamicznie po dwie grupy jednocześnie...
Zapewne masz na myśli uszkodzenie chłodniczki i błąd 2002. Ten błąd się nie pijawiał. Niedawno miałem problem z sondą NOx , ale przyznam że przed awarią sondy nie sprawdzałem nigdy parametrów DPF w tym różnicy ciśnień. Czujnik ze względów finansowych wymieniłem na używany Tu pisałem o tym https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Thermomix w normalnym trybie może działać bardzo dynamicznie, szybko zmieniając prędkość i moc. W trybie Low Noise robi to bardziej płynnie i delikatnie, co zmniejsza szanse na błędy mechaniczne lub elektroniczne, takie jak np. C382 (związany często z silnikiem, obciążeniem lub czujnikiem ruchu). WAŻNE: Tryb "Low Noise" może być włączany automatycznie...
Kurcze, o mnie nie pocieszyłeś... 10 maja wleciał nowy rozrząd i koła... tydzień później, w sobotę 17 maja, poszła misa w dół, smok cały, w misie nic nie latało, napęd pompy git, wleciał nowy oring na smok, nowa sprężyna zaworka pompy oleju i nic się nie zmieniło, a dzień później wpadłem na pomysł z tymi zaworakami tzn. nie odłączać jak do tej pory...
Po przejrzeniu internetu wynika, że kąt wyprzedzenia zapłonu nie jest prawidłowy i są zbyt duże korekty długoterminowe. Jako że parę miesięcy temu czyściłem przepustnice i po odłączeniu jej i ponownym zamontowaniu zauważyłem krótkotrwałą poprawę na 1-2 dni, to stawiam na walnięty czujnik nastawnika przepustnicy, który wysyła błędne informacje do ECU....
Logi dynamiczne! To ze bledow nie ma zapisanych w sterowniku nie znaczy ze czujniki nie przeklamuja. Jak rozrzad w tym silniczku? W nich sie krzywki lubia wylamywac. Nie tlucze/stuka jakos dziwnie?
Jest zbyt duża dawka paliwa, tyma samym za mało powietrza. Ciśnienie doładowania wzrasta z obciążeniem i obrotami, więc następuje ograniczanie dawki paliwa to i przestaje kopcić. Ale właśnie trzeba sprawdzić, jaka jest wartość statyczna w barach czujnika doładowania i dynamiczna. Temperatura paliwa, temp. wody- te trzy rzeczy decydują o dawce. Ale,...
http://obrazki.elektroda.pl/9215534300_1... Od kilku lat można zaobserwować wzrost zainteresowania pojazdami balansującymi. Przyczyniły się one do rozwoju różnego rodzaju platform transportowych. Najpopularniejszą z nich jest „Segway”. Roboty tego typu są niczym innym jak odwróconym, mobilnym wahadłem. Idea ta zakłada, że...
Witam! Tiguan 2010 140 KM 2.0 diesel Po wymianie czujnika paliwa ( nierówno chodził) pojawił się problem. Przy bardziej dynamicznej jedzie ( przekroczeniu 2 tys obrotow) traci moc , pojawiają się migająca lampka świec i błąd silnika. Jazda po mieście delikatnie jest możliwa, ale w dalsza drogę nie ma szans jechać, gdyż nie pojedzie więcej niż 90km/h...
Samochód pali teraz 10-11l/100km. Wciaz nie tak mało, ale jednak znacznie mniej. Krotkie trasy, dosyc dynamiczna jazda i koniecznosc korzystania z wysokich obrotów z tytulu krotkiej skrzyni (na ogół jest 4000obr lub wiecej) robia jednak swoje. Wczesniej przy dynamicznej jezdzie bylo min. 20l/100 wiec teraz jest jednak mniej wiecej o połowe mniej. tzok,...
Brakuje logu 011 dynamicznie, zmniejsz obroty biegu jałowego do takich jak były poprzednio a zwiększ sobie dawkę paliwa bo masz niską, silnik nie dogrzany - albo uwalony termostat albo czujnik G62 zaniża, kąt wtrysku zbyt późny, zawór N108 w pompie wtryskowej nie wyrabia, sprawdzić jeszcze raz poprawność ustawienia rozrządu i podciągnąć kąt wtrysku...
Wymieniłeś czujnik temp. płynu chłodzącego a trzeba było najpierw sprawdzić stan pinów we wtyczce i kabelki - wymiana czujnika nie pomogła więc teraz już wiesz, że brak jest na kablach sygnału z jego 3 pinu i dlatego zwiększa obroty do tych 1200, najpierw spryskać wtyczkę kontakt spray'em, druga rzecz to taka, że jak już podajesz czego dotyczą błędy...
Zakładając, że masz zmieniony filtr paliwa i powietrza bo to podstawa, możesz mieć powietrze w paliwie. Możliwości to: synchronizacja wałka rozrządu, czujnik temperatury cieczy chłodzącej, pompowtryskiwacze - vag błędu nie pokaże w przypadku niedomagań lub uszkodzenia wyżej wymienionych, ale idzie wszystko sprawdzić w diagnozie statycznej i dynamicznej.
Przy pomocy takiego układu nie uruchomisz raczej tego silnika. Wydaje mi się, że powinieneś zastosować mikrokomputer jednoukładowy np AVR lub '51. Problem polega na tym, że rozruch takiego silnika musi odbywać się dynamicznie tzn częstotliwość sygnału sterującego musi być zwiększana wraz ze wzrostem obrotów silnika. Na takim silniku krokowym powinien...
witam. octavia diagnozowana vag-com 409.1 silnik 1.9TDI AHF 110KM błędy: Sunday, 05 April 2009, 15:19:28 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 038 906 012 G Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 3334 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 35110 Additional Info: TMBBP21U72X532518 SKZ7Z0A1134386...
Skąd jesteś koleżanko ? Turbo albo źle zregenerowane albo uszkodzony jest czujnik ciśnienia doładowania bądź elektrozawór N75. Gaszenie i odpalanie silnika zawsze pomaga a przynajmniej na chwilę bo resetuje się w ten sposób tryb awaryjny. Podpowiedź jest taka : wykonać należy logi dynamiczne po dwie grupy łącznie czyli 003 z 011 i 008 z 010 a następnie...
problem w TDI stary jak świat, w granicach 3200 obrotów zwłaszcza na najwyższym biegu następuje przeładowanie lub niedoładowanie turbo i sterownik silnika przechodzi w tryb pracy awaryjnej powodując efekt braku turbodoładowania, który ustępuje po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika bo sterownik pracuje znowu w normalnym trybie aż do ponownego przekroczenia...
Napisz całość to będziemy analizować. No przecież jest na screenie funkcji z Excela: y = -2E-16x⁴ - 8E-12x³ + 2E-07x² + 0,0003x + 9,8963 Jak będziesz miał funkcje prędkości i przyśpieszenia to ich wartość dla danego punktu czasowego. Z resztą mnożąc ww funkcje otrzymasz funkcję mocy , a dzieląc ją przez funkcję RPM(t) otrzymasz funkcję...
witam Mam podobnego na warsztacie i dokładnie ten sam problem. Nowe wysterowane turbo czujniki, przepływki egry posprawdzane i wyczyszczone i nadal kicha. testy przelewowe tez ok, aczkolwiek bede jechał sprawdzić wtryski od innego auta to zabiore i te. poniżej podaje screeny z wolnych obrotów. około 14 może dodam logi dynamiczne. poradzcie coś gdyż...
Witam, nie wiem czy nie szukam dziury w całym, ale takie pytanie akademickie czy w silniku turbo - szczególnie turbo benzyna czy turbosprężarkę ma być słychać? Różne krążą opinie, nie wiem tylko czy nie piszą tego domorośli mechanicy, że jak słychać to początek końca itp. Mam u siebie taki problem - Octavia 1,8 turbo AGU po lekkim wirusie wykonanym...
Witam Mam klopot i proszę o wskazówki W trakcie jazdy ze stałymi obrotami 3 tyś/min po ok 15-20 sek silnik wchodzi w tryb awaryjny (błąd za wysokie ciśnienie paliwa).Autko nie wkręca sie na obroty dochodzi do 3 tyś i stop. Wyłączając zapłon wszystko wraca do normy do magicznych 3 tyś Jak przejdziemy dynamicznie powyżej 3 tyś wszystko jest oki doputy...
widzę, że z jednego tematu zrobiły się 2 wątki :) wracając do mojego tematu: samochód stał 3 dni w serwisie boscha, efekt - wymienione 4 cewki. problem prawie zniknął. mówię prawie dlatego, że samochód nie szarpie, jest znowu dynamiczny, ale "strzał" obrotami nadal występuje, z tym, że znacznie, znacznie rzadziej. dużo już zmieniło pewnie skasowanie...
Hm dziwne. Zgodzę się że po odpięciu czujnika zapali łatwiej bo przyjmie -40 stopni, ale to że kopci na biało to już niepoprawna zmiana parametrów dynamicznej zmiany kąta wyprzedzenia wtrysku. Czujnik masz w nastawniku. Odkręć nastawnik pompy wtryskowej (górna pokrywka) Tam będą 3 śruby TORX i jedna specjalna to musisz 7 przeszlifować. Odkręcasz. Zdejmujesz....
czujnik dynamiczny czujnik obrotów scania czujnik obrotów peugeot
programator ajawe zasilanie konwertera multiswitcha elektryczna tylna klapa
sharp lodówka lampy miniaturowe
Jak włączyć hulajnogę elektryczną Gunai bez pilota? Dobór rezystora do lampki neonowej - jak obliczyć?