Miałem dzisiaj egzamin. Na początku należy wgrać program z płytki na sterownik, załączyć tryb online i zawołać egzaminatora, później możemy przystąpić do sprawdzenia układu i naprawy układu pneumatycznego i elektrycznego oraz programu, możemy podłączyć zasilanie (wszystko), nastepnie kiedy cały układ jest ok, i sprawdziliśmy ze dziala wołamy egzaminatora...
Nie działa mi Dodano po 1 Nie wiem może bramka xor Dodano po 3 Ja nad tym pracuję 2 lata i na początku łączy lemingi przez baterie odzielony solar do lampy i działało bow nocy solar ma odwrotnie bieguny potem próbowałem foto rezystor i tranzystory w prawdzie npn działało ale rozładowywania baterie od dłuższego czasu jakoś mi nie działa pnp próbowalem...
A nie wystarczy bimetaliczny czujnik temperatury od pralki i przekaznik ktorym odwrocisz kierunek dzialania czujnika pewno pradowo by wytrzymal ale dziala odwrotnie ( taki negatyw)
http://obrazki.elektroda.pl/6207231800_1... Na zawodach WAS w Matkach w sierpniu 2014 , organizator (Pawel) podrzucil pomysl skonstruowania urzadzenia do pomiaru czasu dla konkurencji Fast Draw. Strzela sie slepakami, samym prochem i przybitka bez pocisku(kuli) , sam podmuch gazow prochowych powoduje pekniecie balonika. Jako, ze wpadly...
Jest tam czujnik przy drzwiach.Kiedy wysiadam z auta jest sygnal dzwiekowy po nacisnieciu czujnika gasnie i odwrotnie takze dziala chyba ze ma dodatkowe kable do oswietlenia nie znam sie ale zerkne bo byc moze ta masa ma cos wspolnego .Dzieki za podpowiedzi bede szukal.pozdrawiam
No i wychodzi na to że ten złom ruszył :)....Jakis matoł zamiast diody nadawczej włozył czerwonego LEDa ,znalazłem też kilka zimnych lutów ,i elektronika ruszyła gorzej z mechanika przy próbie załadowania płyty mechanizm przeskakuje na zembach i koniec blokuje sie i znów TAKE OUT .....ale wlasnie zaczynam go rozbierać i zlozę od początku wiec powinien...
witam mam taki uklad : i teraz mam pytanie jak go przerobic tak zeby ogrzewany czujnik w odpowiedzniej chwili wlaczyl wentylator?? mam ten schamet zrobiony i dziala to odwrotnie : gdy ogrzewam ten tranzystor to dioda przestaje mi swiecic (dioda jest zamiast silnika- narazie tylko). a chce zeby dzialo sie odwrotnie i gdzies tak w temp 45- 50 stopni zeby...
witam ja z swoja 700 na japnskim gazniku walcze juz dobty miesiac stracilem awaryjki-zrobione parowaly mi strasznie szyby w srodku i plyn chlodniczy uciekal-naprawione nagrzewnica walnela plyn zaczał uciekać na nowo-przewody chłodzace sie przetarły mam jeden rozwalony układ od podcisnienia-ten z gory co nachodzi ale wielki problem mam tu-od problemów...
[code] //PRZEROBIONE STER.ZAWORU KULOWEGO (MIESZACZ) BEZ DLAY() //WSZYSTKO DZIALA POPRAWNIE //MOZE POCZATKUJACYM SIE PRZYDA BO JA SIE TROCHE NAMECZYLEM //ZEBY DZIALAO BEZ DELAY() BO Z DELAY() TO PROBLEMU NIE BYLO #include <Wire.h> #include <LiquidCrystal_I2C.h> LiquidCrystal_I2C lcd(0x27,16,2); //**************************************...
Dziekuje wszystkim Panstwu za pomoc i wsparcie. Wreszcie udalo sie odpalic. Poki co, systemn (z 1 czujka) nazbraja sie i rozbraja i nawet wyje sygnalizator :))). Dzieki Waszym wypowiedziom w calym dziale "Zabezpieczenia i alarmy" udalo sie. Wyjasnie na czym polegal problem (albo prosze mnie poprawic): w czujnikach Paradox PRO+ wystepuja zestyki sygnalizacyjne...
witam mam problem ze światłami cofania :żarówki dobre bezpiecznik caly wiec zabralem sie za czujnik wykrecilem go no i przy najmniejszym wcisnieciu swiatla sie załączają .zagladajac do otworu (przy wlaczonym biegu wstecznym) gdzie wkreca sie ten wlacznik nie widze zadnej zapatki ktora by wcisla ten półokrągły przycisk na koncu a przy pozostalych biegach...
Czesc! Jaka dziala czujnik cisnienia? Polaczony z bojlerem miedziana rurka,sprezyna, membrana.Domyslam sie ze cisnienie za wysokie rozlacza styki zasilania grzalki, a spadek cisnienia zalacza owe styki.Krecac srubokretem na "minus" powinienem obnizyc prog cisnienia i grzalka gotuje krocej i odwrotnie kiedy chce podniesc cisnienie w bojlerze wydluzajac...
Z tego co patrze na north to są dostępne dwa czujniki możliwe że kupiłeś niewłaściwy. https://north.pl/karta/czujnik-poziomu-w... https://north.pl/karta/czujnik-poziomu-w...
Czujniki działaja odwrotnie , jeden zwiera obwód ,drugi rozwiera. Jeden obwód światła drugi sygnał do ecu silnika. Podłącz je właściwie i będzie ok.
Generalnie czym wyższy prąd tym wskazanie dokładniejsze. Urządzenie jest znakomite do badania prądu rozruchu, ładowania itp ale już nie nadaje się do pomiarów miliamperów. Tak, należy go kasować przed każdym pomiarem, wynika to z konstrukcji urządzenia. Należy pamiętać, że pomiar dokonywany w pobliżu silników mocy - na przykład rozrusznika samochodowego...
ostatnio miałem problem z kasetą w tej kopiarce taki iż urwała się sprężynka utrzymująca rolki w położeniu startowym. kopiarka niby działała, ponieważ dziwnym trafem rolki wracały do swojego położenia, lecz nie zawsze. pewnie tobie nie pomogłem ale człowiek czasami sobie taki problem założy że głowa boli a tu taki drobiazg
dlaczego nie możesz odwrócić pływaka?, w którym położeniu pływaka następuje rozłączenie/załączenie w granicznym czy przy nieznacznym kącie odchylenia-to może wystarczyć do działania mimo braku miejsca. Którą wersję WPS posiadasz? By przechodzić po parametrach trzeba załączyć service switch na "on" /zaznaczyłem w załączonym pdf. w wersji wps 004 trzeba...
U nich (prawie) wszystko jest odwrotnie. Czujnik tez.
Witam mam taki problem z czujką od alarmu a mianowicie gdy jest ruch powinna ona załanczać sie a ona odwrotnie pracuje gdy nie ma ruchu to jest załączona a gdy jest to się rozłancza. Może to taki typ albo co no nie wiem. Poniżej zamieściłem zdjęcie oraz schemat połączeń. Prosze o pomoc jak zrobić aby ona podczas ruchu się załanczała?!!!
Jak sterowanie oparte jest na aparatach telemechanicznych, to prościej stosować krańcówki mechaniczne ze względu na obecność styków COM, NC, NO, i nie trzeba dostawiać przekaźników do czujników. Stosuję się je również w obwodach zabezpieczający np. skrajne pozycje napędów, ze względu na pewne rozłączenie. Ponadto krańcówki mechaniczne mogą mieć większą...
auto wjezdzajac na wage zalacza 1 czujnik a pozniej drugi nie rozlaczajac pierwszego i odwrotnie. czujniki maja sluzyc do identyfikacji kierunku wjazdu Jak masz czujniki identyfikujące kierunek wjazdu, to wiesz gdzie jest przód. To w czym problem?
Bardzo tanio można zrobić na zwykłych transoptorach z kilka zł, ale ich rozdzielczość jest słaba więc tarcza musiał by być duuużej średnicy. Mogła by poprawić rozdzielczość, bez zwiększania średnicy wykorzystując efekt mory https://pl.wikipedia.org/wiki/Pr%C4%85%C... Na Aliexpress widziałem enkodery 100imp/obr za kilkanaście zł ale ktoś...
Nie posiada. Ogólnie silniki niedoładowane jak mają przepływomierz to nie mają czujnika ciśnienia w kolektorze i odwrotnie.
Długo się kiedyś męczyłem z podobnym problemem w Santa Fe, iskra była zamieniona - gdy miała być na 1 cylindrze była na 4. Przyczyną był wadliwy czujnik położenia wałka, który odwrotnie dawał sygnał. Te łople nie działają, albo działają źle z czujnikami nie ori. Mimo tego ze nie ma P0341 ,to ten przebieg jest z doopy. Raz że sie nie zgadza a dwa to...
Jak zamontujesz odwrotnie to czujnik nie będzie spełniał swojej funkcji. Czujnik musi być skierowany tam gdzie może pojawić się ruch.
Czujnik zewnętrzny jest izolowany i nie ma znaczenia niebieski na AF, brązowy na OT czy odwrotnie.
No tak. Miałem już tak parę razy, że na zimnym nie odpala a na ciepłym już tak i odwrotnie. Czujnik jest tani wiec możesz spróbować, przeważnie ten przy wale.
No to są dwie możliwości: 1. Albo jego działanie jest odwrotne - wymontowany był zwarty na luzie, a ten przy włączonym biegu. Takie czujniki zwykle są NO. Co popycha trzpień tego czujnika? dźwignia, krzywka itp? 2. Może ma znaczenie to czy go się wkręca przy luzie w skrzyni biegów czy na biegu.
Witam odwiedających temat Nie jestem pewien swojej diagnozy.Auto fiat barchetta 1.8 16v 96r.nie ma iskry.Auto jeżdziło przed amianą silnika teraz nie jeżdzi robił to drugi mechanik przedemną następny wydał diagnozę .Sterownik łączy się immo gaśnie potem kontrolaka wtrysku, sterownik rozpoznaje błędy ale wudaje mi się że nie wszystkie.Problem polega...
Jeśli piszesz że resztki kleju przybierają kolor brązowy to wskazywało by na to że klej jest zbyt mocno podgrzewany gdy jest go mało, może pomyśl o jakimś czujniku temperatury w dnie tego zbiornika. Nie ma kleju - dno się przegrzewa - włącza się alarm. Albo odwrotnie, czujnik umieść tak żeby był podgrzewany klejem, jeśli wynurzy się z kleju ostygnie...
Stałe napięcie na cewce czujnika nie mogło jej uszkodzić, za duża rezystancja uzwojenia, natomiast "puszczone odwrotnie" mogło rozmagnesować jego rdzeń
Zhudomel miałeś rację te czujniki są odwrotnie zamocowane. Czas zadzwonić do "specjalisty" z north.pl i poprosić o dobrą część, a może jakiś inny pomysł? Oraz czy mogę zamienić te czujniki, a wyglądają identycznie i tylko są zamontowane odwrotnie?
tak sie dzieje po przestawieniu w ustawieniach body predkosci z z abs na czujnik lub odwrotnie juz nie pamietam
Odwrotnie byłby kłopot, ale obecność dodatkowego czujnika nie ma wpływu na pracę silnika.
Pomiędzy wejście PLC a minus jego zasilania. (at)sztomi Albo odwrotnie, jw.
Kiedyś w peugeocie partner miałem zamiennik czujnika wału który dawał właśnie sygnał ale odwrotnie i auto nie zapalało. Dopiero czujnik z ASO rozwiązał problem.
Witam szukam czujnika zmierzchu ale żeby działał w odwrotna stronę... tzn. gdy zapali się światło wtedy czujnik ma się włączyć i zapalić np żarówkę 12V. aha no i żeby działał na 12V. Dzieki
To musisz ustalić który z tych czarnych idzie do którego pinu sterownika. Pin 89 to będzie sygnałowy, 90 masa. Sygnałowy podepniesz do środkowego pinu czujnika, a pozostałe nawet jak na próbę dasz odwrotnie to nic złego się nie stanie.
Witam Czujnik indukcyjny ma trzy wyprowadzenia brązowy przewód to plus zasilania niebieski to masa czarny to sterujący (wyjście) czujnik zbliżasz do metalu a na jego przewodzie sterującym powinien pokazać się wysoki poziom napięcia, przy oddaleniu odwrotnie. Są to czujniki "cyfrowe" , na wyjściu jest stan niski lub wysoki. Analogowe - wyprowadzenia...
Zielony do masy a czerwony do GPIO można odwrotnie to bez różnicy.
Zrób zdjęcie tego starego czujnika i tego, jak jest zamontowany. Tak, odległość od czoła czujnika, do występu powinna tyle wynosić. Zamontowany przez was czujnik może mieć odwrotną polaryzację. Spróbuj podłączyć do odwrotnie.
Rozumiem że ten układ działa w oparciu jeszcze o termostat pomieszczeniowy. On wymusza otwarcie i zamknięcie poszczególnych gałęzi. Czyli poszczególne linie są np do kuchni łazienki, pokoju itd. I w każdym pomieszczeniu masz oddzielną czuję, która odpala nastawniki. Ja bym był za tym, że gałąź o której gadamy jest zapowietrzona. Kucie więc to zupełne...
Jest odwrotnie odłączony czujnik, wchodzi w tryb awaryjny grzeje długo.
Pewnie czujnik wsadzony odwrotnie.
Czy podłączenie zewnętrznej lampy led typu naświetlacza z czujnikiem ruchu odwrotnie tzn brązowy do zera a niebieski kabelek do fazy może ją uszkodzić ? Swieciła kilka dni a teraz słychać tylko załączenie czujnika i lekkie żarzenie. To już druga spalona lampa.
Napisze po raz trzeci, ostatni. Czujniki działają 0-1. Jak auto zgaszone to jeden ma przerwę drugi zwarcie. Jak odpalone na wolnych, to odwrotnie. Nie patrz na napięcie na czujniku, bo on zwiera do masy. Przewód z alternatora do licznika sprawdzony? Najpierw sprawdź czujniki konkretnie.
Ja również nie wiem jak to zrobić Texą bo nigdy tego Texą nie robiłem, ale pierwsze co mi przychodzi do głowy to czy czujnik masz założony poprawnie. Ponieważ da się go założyć odwrotnie.
Podaj symbol silnika. Drugi czujnik może być wkręcony w tylną ściankę głowicy. Bodajże niebieski - niskie ciśnienie. Działa odwrotnie w stosunku do pierwszego czujnika wysokiego ciśnienia czyli otwiera obwód a nie go zamyka ! BTW. Widzę, kolego, że ogólnie coś nie halo masz z elektryką bo niski poziom płynu chłodniczego też Ci mruga na desce ? Tutaj...
Masz racje, moj blad. Z czujnikiem jest odwrotnie niz napisalem w pospiechu
06681 właśnie posiadają lanosy, polonezy, nubiry gdzie przepustnica kręci się odwrotnie niż z astrze...
Pytanie czy kontrolka gaśnie po włączeniu zapłonu czy pozostaje zapalona. Jeżeli gaśnie i zaświeca się po ruszeniu to system widzi inna prędkość koła - czujnik nie widzi tarczy magnetycznej na łożysku, uszkodzona tarcza, zła odległość, odwrotnie włożona łożysko. Jeżeli nie gaśnie po włączeniu zapłonu to masz uszkodzony czujnik lub zbieg okoliczności...
wentylator dziala odwrotnie czujnik dziala wspomaganie dziala czujnik zaplonu
motocykl ładować akumulator minus delta ładowarka alarm cheetach
instrukcja obsługi braun instrukcja obsługi
Bezpiecznik termiczny w ekspresie Krups - lokalizacja i naprawa Lokalizacja czujnika temperatury w Technics SA-GX130