Z tego co patrze na north to są dostępne dwa czujniki możliwe że kupiłeś niewłaściwy. https://north.pl/karta/czujnik-poziomu-w... https://north.pl/karta/czujnik-poziomu-w...
Czujniki działaja odwrotnie , jeden zwiera obwód ,drugi rozwiera. Jeden obwód światła drugi sygnał do ecu silnika. Podłącz je właściwie i będzie ok.
A nie wystarczy bimetaliczny czujnik temperatury od pralki i przekaznik ktorym odwrocisz kierunek dzialania czujnika pewno pradowo by wytrzymal ale dziala odwrotnie ( taki negatyw)
ostatnio miałem problem z kasetą w tej kopiarce taki iż urwała się sprężynka utrzymująca rolki w położeniu startowym. kopiarka niby działała, ponieważ dziwnym trafem rolki wracały do swojego położenia, lecz nie zawsze. pewnie tobie nie pomogłem ale człowiek czasami sobie taki problem założy że głowa boli a tu taki drobiazg
No i teraz finalnie: czujnik na ktorym nie moglem zmierzyc rezystancji faktycznie byl wlaniety. Jak kotos bedzie zmienial czujnik to prawy dziala na lewej stronei i odwrotnie, jednak trzeba pokombinowac z zamontowaniem czujnika Dzieki wszyskim za pomoc pozdrawiam Aro
Jest tam czujnik przy drzwiach.Kiedy wysiadam z auta jest sygnal dzwiekowy po nacisnieciu czujnika gasnie i odwrotnie takze dziala chyba ze ma dodatkowe kable do oswietlenia nie znam sie ale zerkne bo byc moze ta masa ma cos wspolnego .Dzieki za podpowiedzi bede szukal.pozdrawiam
Generalnie czym wyższy prąd tym wskazanie dokładniejsze. Urządzenie jest znakomite do badania prądu rozruchu, ładowania itp ale już nie nadaje się do pomiarów miliamperów. Tak, należy go kasować przed każdym pomiarem, wynika to z konstrukcji urządzenia. Należy pamiętać, że pomiar dokonywany w pobliżu silników mocy - na przykład rozrusznika samochodowego...
Jak sterowanie oparte jest na aparatach telemechanicznych, to prościej stosować krańcówki mechaniczne ze względu na obecność styków COM, NC, NO, i nie trzeba dostawiać przekaźników do czujników. Stosuję się je również w obwodach zabezpieczający np. skrajne pozycje napędów, ze względu na pewne rozłączenie. Ponadto krańcówki mechaniczne mogą mieć większą...
Bardzo tanio można zrobić na zwykłych transoptorach z kilka zł, ale ich rozdzielczość jest słaba więc tarcza musiał by być duuużej średnicy. Mogła by poprawić rozdzielczość, bez zwiększania średnicy wykorzystując efekt mory https://pl.wikipedia.org/wiki/Pr%C4%85%C... Na Aliexpress widziałem enkodery 100imp/obr za kilkanaście zł ale ktoś...
Akurat wg. testu wychodzi, ze dziala, tylko podaje, ze jest caly czas zakryty i tak czesto sie dzieje, jesli np. ktos przy skladaniu zapomnial o gumce albo zalozyl ja odwrotnie. Jesli masz pewnosc, ze przed zmiana softu dzialal to calkiem mozliwe, ze win ajest po stronie oprogramowania. A opcja z zaklejeniem czujnika by niczego nie wniosła, nawet jak...
U nich (prawie) wszystko jest odwrotnie. Czujnik tez.
dlaczego nie możesz odwrócić pływaka?, w którym położeniu pływaka następuje rozłączenie/załączenie w granicznym czy przy nieznacznym kącie odchylenia-to może wystarczyć do działania mimo braku miejsca. Którą wersję WPS posiadasz? By przechodzić po parametrach trzeba załączyć service switch na "on" /zaznaczyłem w załączonym pdf. w wersji wps 004 trzeba...
tak sie dzieje po przestawieniu w ustawieniach body predkosci z z abs na czujnik lub odwrotnie juz nie pamietam
auto wjezdzajac na wage zalacza 1 czujnik a pozniej drugi nie rozlaczajac pierwszego i odwrotnie. czujniki maja sluzyc do identyfikacji kierunku wjazdu Jak masz czujniki identyfikujące kierunek wjazdu, to wiesz gdzie jest przód. To w czym problem?
Zhudomel miałeś rację te czujniki są odwrotnie zamocowane. Czas zadzwonić do "specjalisty" z north.pl i poprosić o dobrą część, a może jakiś inny pomysł? Oraz czy mogę zamienić te czujniki, a wyglądają identycznie i tylko są zamontowane odwrotnie?
No to są dwie możliwości: 1. Albo jego działanie jest odwrotne - wymontowany był zwarty na luzie, a ten przy włączonym biegu. Takie czujniki zwykle są NO. Co popycha trzpień tego czujnika? dźwignia, krzywka itp? 2. Może ma znaczenie to czy go się wkręca przy luzie w skrzyni biegów czy na biegu.
Pewnie czujnik wsadzony odwrotnie.
Nie posiada. Ogólnie silniki niedoładowane jak mają przepływomierz to nie mają czujnika ciśnienia w kolektorze i odwrotnie.
Długo się kiedyś męczyłem z podobnym problemem w Santa Fe, iskra była zamieniona - gdy miała być na 1 cylindrze była na 4. Przyczyną był wadliwy czujnik położenia wałka, który odwrotnie dawał sygnał. Te łople nie działają, albo działają źle z czujnikami nie ori. Mimo tego ze nie ma P0341 ,to ten przebieg jest z doopy. Raz że sie nie zgadza a dwa to...
Witam, u mnie ten komunikat jest na stale, S60 2.4 2004r, przy czym czujnik poziomu wydaje sie sprawny, tzn jak go docisnac w dol daje rezystancje, a normalnie nie ma (lub odwrotnie - ale dziala). Komputer caly czas twierdzi ze plynu jest za malo. Co jeszcze mozna sprawdzic? Mk
Rozumiem że ten układ działa w oparciu jeszcze o termostat pomieszczeniowy. On wymusza otwarcie i zamknięcie poszczególnych gałęzi. Czyli poszczególne linie są np do kuchni łazienki, pokoju itd. I w każdym pomieszczeniu masz oddzielną czuję, która odpala nastawniki. Ja bym był za tym, że gałąź o której gadamy jest zapowietrzona. Kucie więc to zupełne...
Czy podłączenie zewnętrznej lampy led typu naświetlacza z czujnikiem ruchu odwrotnie tzn brązowy do zera a niebieski kabelek do fazy może ją uszkodzić ? Swieciła kilka dni a teraz słychać tylko załączenie czujnika i lekkie żarzenie. To już druga spalona lampa.
Masz racje, moj blad. Z czujnikiem jest odwrotnie niz napisalem w pospiechu
Witam szukam czujnika zmierzchu ale żeby działał w odwrotna stronę... tzn. gdy zapali się światło wtedy czujnik ma się włączyć i zapalić np żarówkę 12V. aha no i żeby działał na 12V. Dzieki
Jeszcze co do wskaznikow poziomu gazu: Ja przy zakladaniu instalacji zaznaczylem, ze ma byc zainstalowany czujnik ilosci paliwa (a nie tylko rezerwa). Gaz jest wyswietlany na linijce 4-ro diodowej i ostatnia miga gdy jest rezerwa (centralka BRC). Wyczailem, ze w zbiorniku jest czujnik 90Om. Powiedzmy, ze w miare dokladnie odwzorowuje on ilosc gazu (reaguje...
wymień czujnik rejestracji, (ten który daje informację o starcie lasera), a moze podczas rozebrania źle podpiąłeś czujniki, może odwrotnie ??
No tak. Miałem już tak parę razy, że na zimnym nie odpala a na ciepłym już tak i odwrotnie. Czujnik jest tani wiec możesz spróbować, przeważnie ten przy wale.
:arrow: dawid382 Widzę że kolega chce pomoc lecz nie doczytał chyba.. takie połączenie dało możliwość odwrócenia pracy tzn że wartość napięcia na czujniku jest odwrotnie proporcjonalna no częstotliwości. Życzę powodzenia przy podłączania tak tego czujnika.
witam mam taki uklad : i teraz mam pytanie jak go przerobic tak zeby ogrzewany czujnik w odpowiedzniej chwili wlaczyl wentylator?? mam ten schamet zrobiony i dziala to odwrotnie : gdy ogrzewam ten tranzystor to dioda przestaje mi swiecic (dioda jest zamiast silnika- narazie tylko). a chce zeby dzialo sie odwrotnie i gdzies tak w temp 45- 50 stopni zeby...
K****.... ważne żebyś podłączył je do tych PD0 i PD1 reszta nie gra roli... _h : Chyba microswitch pełni rolę czujnika :D Odwrotnie napisałeś :)
Sprawdzcie se wszystko, bo ja mialem te czujniki na odwrotnie, 2 kolegów elektrozawory na odwrót podlaczone do PLC (1 z 3), a czwartemu koledze niestykal kabel na elektrozaworze przez co uklad nie działał,
Cos tam sklecilem. dziala na symulatorze. Przyjalem narazie ze czujniki wchodza w stan 1 gdy silownik jest na ich polozeniu, jezeli jest odwrotnie, znaczy gdy sa N/C podlaczone to trzeba zanegowac sygnaly.Postaram sie zalaczyc pdfa ze schematem bo pewnie nie masz programu do LOGO. Jak ktos chce plik .lsc to prosze bardzo napiszcie, a zalacze. Poki co...
Czujnik zmierzchu, tylko odwrotnie. Moze sa takie w sprzedazy z odwrotnym wyjsciem lub przekaznikiem.
Okazalo sie ze tylko i wyłacznie z kanalu, nie ma innego dostępu, poza tym trzeba wiedziec ze czujnik jest odwrotnie działający tzn po wykreceniu jest normalnie zwarty ( inaczej jak w astrach i vectrach) pozdrawiam
A próbowałeś pomierzyć jakie sygnały wchodzą do ECU z pedału gazu. Bo jak będą ok tzn od 0,5V do 4,5V na czujniku 1 i odwrotnie na czujniku 2 to ECU klękło. PS Najlepiej mierzyć na wtyczce ECU z podłączonym komputerem.
Witam, zamiast przerywacza chce umieścić czujnik magnetyczny, tylko że działa to odwrotnie niż przerywacz. Przerywacz w momencie zapłonu rozwiera styk od masy a ten czujnik robi odwrotnie. Jak przerobić ten układ do tego? http://obrazki.elektroda.net/37_12748270...
Jak zamontujesz odwrotnie to czujnik nie będzie spełniał swojej funkcji. Czujnik musi być skierowany tam gdzie może pojawić się ruch.
Witam te czujniki to termopary z polaryzacją +/- tak się zachowa czujnik odwrotnie podłączony.
A sprawdzałeś czujniki temperatury w komorach. Odwrotnie połączone do płyty sterującej, albo w produkcji ktoś przez przypadek zamienił miejscami.
Jeśli piszesz że resztki kleju przybierają kolor brązowy to wskazywało by na to że klej jest zbyt mocno podgrzewany gdy jest go mało, może pomyśl o jakimś czujniku temperatury w dnie tego zbiornika. Nie ma kleju - dno się przegrzewa - włącza się alarm. Albo odwrotnie, czujnik umieść tak żeby był podgrzewany klejem, jeśli wynurzy się z kleju ostygnie...
Są foliowe czujnik nacisku (opór odwrotnie proporcjonalny do siły), ale w miarę liniowo działają od siły 20-30 G (do np. 2 kG), więc to może być nie ten zakres. Jakoś nie wyobrażam sobie powierzchni płaskiej w okolicy ust i nosa - jakie miałyby być rozmiary czujnika? Miałby być naklejony na powierzchni, żeby nacisk był poprzez niego?
Czujnik zewnętrzny jest izolowany i nie ma znaczenia niebieski na AF, brązowy na OT czy odwrotnie.
No i wychodzi na to że ten złom ruszył :)....Jakis matoł zamiast diody nadawczej włozył czerwonego LEDa ,znalazłem też kilka zimnych lutów ,i elektronika ruszyła gorzej z mechanika przy próbie załadowania płyty mechanizm przeskakuje na zembach i koniec blokuje sie i znów TAKE OUT .....ale wlasnie zaczynam go rozbierać i zlozę od początku wiec powinien...
U mnie ma to wspólnego z tym, że wymieniłem czujnik sterowania wentylatora chłodnicy i po tej operacji stwierdzam konieczność wymiany termostatu. Wcześniej zegary w liczniku wskazywały temp. 110 stopni i zachodziło podejrzenie : padł czujnik chłodnicy włączający wentylator, czy termostat. Kontrolując termostat, mamy odpowiedź czy nie padł czujnik, albo...
Witam wszystkich potrzebuję pomocy w sprawie identyfikacji czujnika ciśnienia przy Volvo fl 220. Czujnik ten steruje wskaźnikiem i kontrolką od ciśnienia powietrza w układzie zawieszenia, dostałem już 4 czujniki i każdy działał odwrotnie czyli jak nie było powietrza to pokazywał max, a jak się powietrza dobiło to wskaźnik opadał. Wytłumaczenie sklepów...
Nikt nic nie poradzil, więc kupiłem uniwersalna centralke vertex na 8 sensorow + buzzer, po podpieciu sytuacja wyglada tak iz sekcja przod dziala a sekcja tyl wogole. Po zamianie wtyczek tyl -przod dziala odwrotnie czyli tyl podpiety pod przod dziala a przod pod tył wogole. Co to moze byc skoro nowa centralka daje takie same objawy??? Nowa centealke...
Na zimno czy na goraco pokazuje 136.8st.C,(czujnik jest nowy i sprawny),. Rozwinalem cala instalacje pod maska ,w ktorej sa te przewody od tego czujnika,sa cale i sprawne. jeden jest podlaczony do sterownika, w polowia sa wlutowane 2 kable w tym samym kolorze (zielonym), biegna one do takiej kostki przy akumulatorze(z kilkoma bezpiecznikami) ma ona...
Więc tak, kupiłem gniazdo sterowane radiowo (30zł), Czujnik ruchu 360° (40zl), kabel 25m (35) i zasilacz 12v (10) , trąbkę miałem gratis. Podłączenie, gniazdo posłużyło jak baza zasilania, jest z pilotem więc problem wł/wył rozwiązany, do tego podłączony czujnik ( chciałem odwrotnie ale jak czujnik się wyłączał to pilot przestawał działać), zaczujnikiem...
Wiesz że ta integracja nie jest pełna, z poziomu Integry nie masz podglądu na stan czujników Fibaro i odwrotnie?
Witam. Posiadam Minoltę Di 351 w wersji Develop 3501 iD z którą mam problem. Maszyna wyświetla zacięcie w piecu, po odłączeniu czujnika zacięcie "znika". Czujnik nie reaguje na przysłonięcia, po podłączeniu czujnika z Aficio maszyna się odblokowuje, lecz czujnik "działa odwrotnie" więc odpada... . Wywnioskowałam że zepsuł się wspomniany czujnik, i mam...
Mam podobny problem w 1,9 ASV , po odpaleniu silnika regulator kata wychylenia lopatek "gruszka" wciaga sztange maksymalnie ustawiajac max cisnienie w dolocie, po przygazowce turbo glosno gwizda tak jak by w dolocie byla nieszczelnosc a zaworek n75 jest w tym czasie pod napieciem. Sprawdzilem caly dolot pod katem szczelnosci, dodatkowo zaslepilem zawor...
udało się, ale swoją drogą to nie podoba mi sie działanie tego układu ponieważ zaczyna wykrywac czy jest ciśnienie- sygnał z czujnika dopiero na wyższym zakresie obrotów silnika.. fakt to nie polonez tu czujnik działa odwrotnie podaje mase po pojawieniu sie cisnienia więc ten sygnał przetwarza sterownik silnika i stąd do zegarów lub inaczej tego nie...
Witam! Przelacznik R tak dziala, ze niszczarka kreci caly czas w odwrotna strone. Po przesunieciu na pozycje I niszczarka jest w stanie "ready" i czeka na syglal z czujnika papieru. Jesli po wlozeniu papieru nie dziala silnik, sprawdz czujniki w szczelinie. Jesli dalej nie dziala, to masz do sprawdzenia uklad sterowania. Pozdrawiam
Ja mam problem z ustawieniem pracy opraw z czujnikiem zmierzchowym (natężenie światła odwrotnie proporcjonalne do oświetlenia zewnę trznego https://obrazki.elektroda.pl/6150303000_... router 905
Kolego masz dynamiczną kontrolę ciśnienia. Biały czujnik działa odwrotnie czyli jak nie ma ciśnienia to jest rozwarty a jak jest ciśnienie rzędu 1,6-2 bar i powyżej to jest zwarty. Sygnał z tego czujnika jest brany pod uwagę dopiero po przekroczeniu 2000obr/min. Moim zdaniem masz problem z zaworem przelewowym na pompie, zawór może się zacinać. Wkręć...
Od prawej czerwony, czarny, biały. To tak od strony czujnika od spodu będzie odwrotnie.
Witam Posiadam system w oparciu o pc, konwerter rs232 to 1-wire (kupiony na allegro). Do tego podpięte jest 10 czujników DS18B20. Przez rok układ działał bezbłędnie w oparciu o oprogramowanie digitemp. Potem zrobiłem mały remont , dorzuciłem 3 czujniki (teraz jest 10, było 7) i ... mam problem. Mianowicie co jakiś czas oprogramowanie nie czyta mi czujników...
Przecież na zimnym silniku zawór powinien być zamknięty. Nie do końca. Zawór EGR pracuje cały czas, otwiera się i zamyka przy stałych obrotach , natomiast po dodaniu gazu zamyka odcinając gazy wylotowe od kolektora ssącego. Temperatura spalin nie powinno być stała i mierzy to jeden z czujników bodajże przed filtrem i w przypadku usterki tego czujnika...
Proszę o jakieś wskazania i pomysły. Na próbę przytrzymaj kolbę pionowo, grotem do góry. Jeżeli po ustawionym czasie przejdzie w standby to przelutuj odwrotnie czujnik ruchu w kolbie.
Panowie wrzuccie na luz.Mnie tez sie zdarzylo podpiac czujnik odwrotnie az zaczal smierdziec i wszystkie jakos dzialaja do tej pory :wink:
Stałe napięcie na cewce czujnika nie mogło jej uszkodzić, za duża rezystancja uzwojenia, natomiast "puszczone odwrotnie" mogło rozmagnesować jego rdzeń
Widzisz, jest taki problem - z tego czujnika masz wartosc analogowa, a ty ja zczytujesz jako wartosc cyfrowa. W momencie jak czujnik wyprowadza na zewnatrz napiecie w granicach ~1.0-3.5V to dla mikroprocesora (dzialajacego na 5V) to nie oznacza ani "1" ani "0". Mikrokontroler wtedy przyjmuje "losowa" wartosc. W tym momencie prawdopodobnie twoj licznik...
Ciśnienie OK, tak jak podejrzewałem , ktoś zamontował inny czujnik - odwrotnie działał. Nówka czujnik zamontowałem i jest dobrze.
Tak można. Wartość około 2,2kΩ. Sterownik będzie widział czujnik odwrotnie (załączony jak wyłączony) należy uwzględnić to w programie.
To wymień termostat i bedziesz wiedział, chyba majątek nie kosztuje...a później szukaj czujnika, a nie odwrotnie, tak na logikę.
Być może odwrotnie podłączony czujnik.
W przypadku tego sterownika i taśmy możesz jedynie zrobić tak, że pilot włączałby taśmę, ale nie mógłby jej ściemniać, jeśli ma to współpracować z tą czujką. Ogólnie jeśli bierze się czujnik nie bierze się pilota i odwrotnie.
Sprawdź czy na pewno nie zamontowałeś czujnika odwrotnie, tam w specyfikacji jest to namalowane chyba trochę "pokrętnie".
W tym silniku, zawsze odpali przy sprawnym czujniku wałka rozrządu i z odpiętym czujnikiem wału (dolnym)....odwrotnie nie!!! Odpiąć czujnik wału i próbować, trwa to troszkę dłużej ale jeśli wszystko ok, to odpali nawet przy trochę rozciągniętym łańcuchu...The End...
To musisz ustalić który z tych czarnych idzie do którego pinu sterownika. Pin 89 to będzie sygnałowy, 90 masa. Sygnałowy podepniesz do środkowego pinu czujnika, a pozostałe nawet jak na próbę dasz odwrotnie to nic złego się nie stanie.
Ok chyba kupię nowy. A co z drugim pytaniem ? Czy lampy LEDowe mogą pracować z typowymi czujnikami ruchu, i odwrotnie ?
Witam. Może z tym czujnikiem to jest odwrotnie. Jak podpięty to +154stC, a jak odpięty to - 30.
Ewentualnie, jeszcze może być tak, że z jakiegoś powodu podłączasz ten czujnik odwrotnie albo trafiłeś na jakąś trefną serię elementów (może to jakieś podróby) ?
Czujnik wału też powinien mieć zasilanie 5V, masę i sygnał. Uszczelniacza wału od strony skrzyni nie zmieniałeś? Można jeszcze do testów wypiąć wtyczkę od czujnika wałka rozrządu i sprawdzić, czy sterownik widzi obroty wału z czujnika G28 i odwrotnie. Można też sprawdzić w blokach pomiarowych, czy sterownik pozwala na odczyt obrotów z czujnika wałka...
Samego silnika nie, ale sterownik silnika oraz osprzęt silnika (wszelkie czujniki, wtryskiwacze) i owszem.
Witam Czujnik indukcyjny ma trzy wyprowadzenia brązowy przewód to plus zasilania niebieski to masa czarny to sterujący (wyjście) czujnik zbliżasz do metalu a na jego przewodzie sterującym powinien pokazać się wysoki poziom napięcia, przy oddaleniu odwrotnie. Są to czujniki "cyfrowe" , na wyjściu jest stan niski lub wysoki. Analogowe - wyprowadzenia...
Tak, masz rację. Brakowało tam rezystora. Jeszcze mam pytanie, jak pomierzyć zgodność faz (zasilania) z poszczególnymi stanami czujników Halla? Ja to robiłem tak, że wykonałem z rezystorów 15 kΩ gwiazdę i wpiąłem ją pomiędzy wejście trzech faz silnika. Sondę oscyloskopu podłączałem po kolei do każdej fazy, a masa sondy za każdym razem do punktu wspólnego...
Czujnik na tyle zamocowany odwrotnie.
Prawdopodobnie masz odwrotnie podłączone zasilanie do czujnika (sugeruję się kondensatorem, który jest podłączony odwrotnie niż zasilanie w czujniku).
=> CervantesJ. Na Twoim rysunku podpisy (PNP i NPN) nie powinny być odwrotnie ?
Witam. W Twoim przypadku potrzebujesz mierzyć różnicę między ciśnieniem w miechu a atmosferą, potrzebujesz więc czujnika do pomiaru względnego (różnicowego) i to dwukierunkowego (jedno wejście do miecha, drugie na zewnątrz). W TME na telefon można zapytać o wersję bidirectional czujników Honeywella, jak z innymi to nie wiem. Jeśli nie będą dostępne...
Pomiędzy wejście PLC a minus jego zasilania. (at)sztomi Albo odwrotnie, jw.
Prezentacja super. Co do czujników, to mogą być czasówki np. 20s na spokojne pokonanie długości schodów. Czujnik na dole zapala punkty od dołu do góry, czujnik na górze odwrotnie. Pozdrowienia dla Forumowiczów.
A i spróbuj odpalić auto pierw z odłączonym czujnikiem wałków podłączonym czujnikiem wału a potem odwrotnie odłączony czujnik wału podłączony czujnik wałków, po dłuższym kręceniu może odpali na jednym czujniku w trybie awaryjnym.
witam witam ja swoja 700 mam na japonskim gazniku walcze juz dobty miesiac stracilem awaryjki-zrobione parowaly mi strasznie szyby w srodku i plyn chlodniczy uciekal-naprawione nagrzewnica walnela plyn zaczał uciekać na nowo-przewody chłodzace sie przetarły mam jeden rozwalony układ od podcisnienia-ten z gory co nachodzi ale wielki problem mam tu-od...
Witam odwiedających temat Nie jestem pewien swojej diagnozy.Auto fiat barchetta 1.8 16v 96r.nie ma iskry.Auto jeżdziło przed amianą silnika teraz nie jeżdzi robił to drugi mechanik przedemną następny wydał diagnozę .Sterownik łączy się immo gaśnie potem kontrolaka wtrysku, sterownik rozpoznaje błędy ale wudaje mi się że nie wszystkie.Problem polega...
witam ja z swoja 700 na japnskim gazniku walcze juz dobty miesiac stracilem awaryjki-zrobione parowaly mi strasznie szyby w srodku i plyn chlodniczy uciekal-naprawione nagrzewnica walnela plyn zaczał uciekać na nowo-przewody chłodzace sie przetarły mam jeden rozwalony układ od podcisnienia-ten z gory co nachodzi ale wielki problem mam tu-od problemów...
Test jaki przeprowadziłeś z przyłożeniem napięcia 1V nie zadziała. Zbuduj schemat zgodny z rysunkiem 11 w nocie katalogowej. Zauważ że tam czujnik jest podłączony odwrotnie niż w twoim pierwszym schemacie.
Który to jest rok.Odepnij czujnik wału i zakreć powinna tez być iskra na samym czujniku rozrządu. i odwrotnie.Jak nie ma to jest cos nie tak z tym czujnikiem.Sygnały musza się synchronizować.Któryś czujnik nie domaga z tąd te problemy
Nie działa mi Dodano po 1 Nie wiem może bramka xor Dodano po 3 Ja nad tym pracuję 2 lata i na początku łączy lemingi przez baterie odzielony solar do lampy i działało bow nocy solar ma odwrotnie bieguny potem próbowałem foto rezystor i tranzystory w prawdzie npn działało ale rozładowywania baterie od dłuższego czasu jakoś mi nie działa pnp próbowalem...
Zielony do masy a czerwony do GPIO można odwrotnie to bez różnicy.
No właśnie nie widzi mi czujnika i zanim go wymienię (nie mam jak podstawić) szukam problemu w wiązce. Ja zamieniałem czujniki (lewy na prawy i odwrotnie), by wykluczyć ich awarię. Fabryczne wtyczki i gniazda czujników są nierozbieralne, więc po prostu odciąłem i zarobiłem nowe wtyczki - nie wnikałem, czy to brak kontaktu we wtyczce na stykach, czy...
Nie doczytalem do konca tematu... W tych modelach byly stosowane rozne rodzaje czujnikow... Problem pojawia sie wtedy jak pan zamieni czujnik halla na katowy lub odwrotnie,... Proponuje dobrac czujnik po numerze nadwozia lub sprawdzic dokladnie ten pierwszy jaki byl zamontowany w saochodzie i dobrac taki sam. Ale wiazke tez proponuje sprawdzic Dodano...
Sprawdź czy nie masz przypadkiem odwrotnie podłączonego czujnika temperatury +/- skoro pokazuje odwrotnie "-". Jeśli tak to w miare wzrostu temperatury napięcie na termoparze wzrasta ale z odwrotnym znakiem więc nigdy nie wyłączy grzałki. Mam zrobioną taką stację z małymi modyfikacjami (np. triak + optotriak) i działa bez zarzutów. :bye:
Odwrotnie byłby kłopot, ale obecność dodatkowego czujnika nie ma wpływu na pracę silnika.
Podaj symbol silnika. Drugi czujnik może być wkręcony w tylną ściankę głowicy. Bodajże niebieski - niskie ciśnienie. Działa odwrotnie w stosunku do pierwszego czujnika wysokiego ciśnienia czyli otwiera obwód a nie go zamyka ! BTW. Widzę, kolego, że ogólnie coś nie halo masz z elektryką bo niski poziom płynu chłodniczego też Ci mruga na desce ? Tutaj...
Wiem ze nie robi się już zamkniętych instalacji na paliwa stale, ale nie bardzo było jak wybrnąć z tego układu - konieczny byłby jeszcze wymiennik ciepła i jeszcze jedna pompa... Cześć grzejników jest powyżej kotła na z tym ze spadki i odpowietrzniki sa tylko na odcinku do wężownicy, reszta jest podpięta do rozdzielacza, a od rozdzielacza instalacja...
Co do tych dziwnych wskazań sprawdź czy masz poprawnie podłączone czujniki ... u mnie były odwrotnie podłączone... i miałem podobne wskazania przy włączeniu pokazywało -175 a potem ciągle 0.
Zrób zdjęcie tego starego czujnika i tego, jak jest zamontowany. Tak, odległość od czoła czujnika, do występu powinna tyle wynosić. Zamontowany przez was czujnik może mieć odwrotną polaryzację. Spróbuj podłączyć do odwrotnie.
Moze odwrotnie podlaczyles czujnik wody wejscie i wyjscie.
wentylator dziala odwrotnie dziala czujnik zaplonu czujnik dziala wspomaganie
prąd ciało człowieka kosztorysy elektryczne alpine wyłącza
pioneer instrukcja obsługi polski pioneer instrukcja obsługi polski
Romet 700 2T - Dymienie i Zatrzymywanie się na Trasie Jak wymontować panel klimatyzacji w Peugeot 1007?