uszkodzony jest czujnik temperatury głowicy termicznej ( głowica do wymiany )
stoczone są tylko tam na dole, gdzie wchodzą w blok oraz na górze gdzie przylegają do głowicy jeżeli tak jest to i górna część, krawędź pomiędzy tulejami też powinna być poddana obróbce, ale w moim przypadku również tam jest ta szara maź a pod nią nierówny materiał. Ten smar wygląda na zabezpieczenie antykorozyjne, jak widać skuteczne skoro tuleje...
Co do rozjechanych linii to przede wszystkim user manual i opcja print registration... Co do przegrzania głowicy to w głowicy jest czujnik termiczny który może szwankować. Zanim zaczniesz używać drukarki która przeleżała kilka lat w magazynie, zrób kompletną konserwację. Wiele uszkodzeń wynika pewnie z utlenionych olei i smarów które powodują zwiększony...
W marcowym numerze PLAR z 1999 roku w artykule "Widzieć termikę..." wspomniałem o Thermal Snooperze - czułym termometrze pomagającym wykrywać termikę. Teraz opiszę prostą testową wersję tego urządzenia które nazwałem "Kominiarz". Aby uniknąć niepotrzebnych rozczarowań opis ograniczę do minimum doskonale jednak wystarczającego dla przeciętnego elektronika....
W głowicy jest czujnik termiczny który steruje podciśnieniem na zawór który odpowiada za zajście z obrotów bądz jest czujnik termiczny przy pompie pozdrawiam
czujnik temperatury jest pod termostatem w głowicy po lewej stronie silnika a ten nad termostatem to włącznik termiczny wentylatora chłodnicy i nie może on mieć małej rezysatancji
Dla potomnych Wymieniłem silnik ślimaka, oraz czujnik parkowania głowicy. Problem zniknął. Temat do zamknięcia.
Elementem załanczającym wtryskiwacz rozruchowy w K-Tronicu jest czujnik termiczny z tyłu głowicy z brązową wtyczką 2 piny oraz sygnał z rozrusznika 51.
witam przelutowanie styków pomoże jak aspiryna na raka -jest uszkodzony czujnik termiczny w głowicy -to po pierwsze po drugie smarowanie prowadnicy karetki przeważnie żlesię kończy dla użytkownika poniaż po niedługim czasie karetka zaczyna wariować -w drukarkach OKI prowadnice pracują na sucho Reasumując : Jeśli kolega ma ma dużo czasu i jeszcze więcej...
Sterownik może oszczędzać energię cieplną , tylko pod warunkiem że otrzyma informacje z czujników - zasada jest taka , że im więcej czujników , tym więcej opcji programowania zależnych od nich - jeśli jest czujnik zewnętrzny - to piec nie powinien się włączać kiedy na zewnątrz jest wysoka temperatura i przekracza zadane parametry - jednocześnie spotkałem...
Drukarka igłowa w kasie fiskalnej? A nie termiczna? Jest tam jakaś taśma barwiąca? Myślę, że datasheetu nie dorwiesz, no ale większość pinów można łatwo odgadnąć. Ja tam widzę dwa czujniki (jeden transoptor szczelinowy i jedna krańcówka mechaniczn), do tego elektromagnes i powinien być gdzieś silnik. Reszta to głowica drukująca. Oczywiście, według mnie....
Szukaj na krócu koło głowicy, jak instalacja bedzie miała przerwe to bedzie sie załaczał po odpaleniu. BZDURA! Czujnik (włącznik termiczny)znajduje się w chłodnicy (dwa piny) spróbuj odłączyć kostkę,wentylator powinien stanąć.
Co do wiatraka: w tym samochodzie jest oprócz włącznika termicznego w chłodnicy jest czujnik temp głowicy i przekaźnik czasowy (ozn 31), w tym obwodzie bym szukał problemów
Witam! Pozwolę sobie podłączyć się do tematu. Mój problem jest nieco inny, ale mam ten sam model drukarki. Używam tej drukarki jakieś kilka lat, ze 3 chyba (kilkadziesiąt naklejek dziennie) . I wszystko było OK. do chwili gdy wyskoczył „HAD ERROR”. Normalne jest, ze sprzęt się zużywa, więc zacząłem szukać na ten temat informacji i sam producent...
Przegrzebałem sobie cały, niemal 4 letni wątek. Mój problem to przepływomierz klapkowy w e30 325i m20. Na niskich obrotach szarpie. Szykuję strokera 2.8 oraz ostro zmodyfikowaną głowicę, za kawałek plastiku firmy MILLER nie zapłacę 400 dolarów, więc chciałbym sam zmienić przepływomierz na termiczny, według google jest to szybka i prosta sprawa - http...
Ten termometr z pierwszego zdjęcia u mnie (Derbi Senda 2007r) nie sprawdził się z powodu zakłóceń elektromagnetycznych generowanych przez układ zapłonowy. Po odpaleniu silnika na ekranie pojawiały się "krzaki". Czujnik zamontowałem przez wklejenie w wywierconym oryginalnym czujniku wkręcanym w głowicę niedaleko świecy zapłonowej. Oryginalny czujnik...
w tej kasie drukarka jest bez elektroniki - więc niestety samo podłączenie odpada trzeba zbudować układ sterujący zarówno głowicą -taśma jak i silnikiem i czujnikiem papieru
Kolega (at)sikor nie ma podłogówki. Więc czym się różni zaproponowany układu od układu z jednym termostatem pomieszczeniowym i głowicami termostatycznymi??? Tym ze mamy trochę większą dokładność regulacji i całą choinkę sterowników? Czyżby miał być jeszcze jeden "centralny"? Wtedy pozostałe robią tylko za czujniki temperatury. Dla mnie bez sensu. Niepotrzebne...
Mam jeszcze pytanie, gdyż nie wiem czy dobrze zamówiłem. czy "czujnik temperatury cieczy chłodzącej" to to samo co "Włącznik termiczny wentylatora"?
Nie wydaje mi się, że problem leży w samym sterowaniu wentylatorem. Odczyty temperatur masz z ECU ? prędzej bym powiedział, że problem jest na przykład w samym czujniku. Albo o ile dobrze pamiętam w takim wyłączniki termicznym na głowicy.
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
1. Zanieczyszczona głowica termiczna. 2. Zbyt słaby docisk pokrywy górnej.
Koła w porządku, Świce dobre, termostat nowy i działa poprawnie. A o jakich czujnikach mówisz?? Sonda lambda jest 4 przewodowa. Właśnie czytałem o tym że trzeba wpiąć się między czarny a szary i powinno być tam napięcie między 0,1-0,9V na niskich obrotach i rozgrzanym silniku.. A i mam odrazu zapytańca- czy to prawda że w tym samochodzie wentylator...
O ile dobrze pamietam to ten zielony czujnik wkręcony w głowicę ( w okolicy pompy wtryskowej) to jest zaworek termiczny. Ze wzrostem temperatury powinien chyba się otworzyć. Do niego sa podpięte przewody podciśnieniowe idące dalej do mieszka znajdującego się na pompie. Według mnie układ ten jest czymś w rodzaju ssania.
Oj ludzie ludzie czytajcie manuale.... nie mozesz wejsc do menu bo pewnie jest ustawione tak zeby nie mozna bylo wejsc, wylacz drukarke przycisnij MODE i wlacz drukarke bedziesz w menu... a poza tym jak miga dioda menu to jakie lampki sie jeszcze swieca? (wszystkie jakie sa na pulpicie), ale z tego co opisaales stawiam na czujnik termiczny glowicy......
Na chłodnicy nie jest czujnik, tylko włącznik termiczny. Silniki z Punta I miały miejsce na 2 czujniki (jeden od sterownika silnika, drugi od wskaźnika), ale z Punta II już tylko na jeden (ten od sterownika silnika). Może była robiona jakaś rzeźba i Punta I trafił silnik z Punto II... ciekawe tylko co z pompą wspomagania kierownicy (chyba, że nie ma...
Przede wszystkim nie jest to czujnik temperatury a wyłącznik termiczny. Ponadto w takim przypadku należałoby sprawdzić, czy układ chłodzenia nie jest zapowietrzony lub przyczyną nie jest uszczelka pod głowicą. Ten wyłącznik można i należałoby sprawdzić, czy jego styki są zwarte po osiągnięciu temperatury 97°C. Można to zrobić we wrzącej wodzie.
na trójce mam mieć 20 stopni na 525 stopni Standardowo 3 na głowicy termostatycznej to odpowiednik 20 stopni, 4 to 24, a 5 to 28. Ale aby uzyskać taką temperaturę to grzejnik musi być dopasowany do danego pomieszczenia. Kotłownia puszcza w obieg wodę kotłową o określonej temperaturze. Jeśli nie możesz uzyskać więcej niż 20 stopni w pokoju, bo chcesz...
Co do głowicy termostatycznej, to ma być taka zwykła jak do grzejnika, czy może jakaś specjalizowana? Nie kolego - to są specjalne głowice do układów mieszających ogrzewania podłogowego. Mają czujniki wyniesione na zewnątrz.(montuje się je za pomocą dołączonej opaski do rozdzielacza) Mają zazwyczaj zakres od 30°C do około 55°C - jest to akurat zakres...
Witam Posiadam w Audi 80 gaźnik 2E2 - silnik 1.8. Co do prądów to należy podłaczyć odpowiednio ten elektrozawór, służy on do połączenia z atmosferą siłownika trójpołożeniowego, jest on do hamowania silnikiem i do wyłączania ukladu wolnych obrotów, wtedy, gdy obroty są wyższe niż wolne. Do tego elektromagnesu idzie +12V po stacyjce ( w audi podłączone...
Co do kolegi "misiotaki" to może i ma racje z tym planowaniem głowicy, ale problem pojawia się chyba w polonezach na wielopunktowym wtrysku a z tego co wiem w 97r. nie było wielopunktowego wtrysku tylko jednopunktowy BOSCH. Pewnie przedmówca ma rację, jeżdżę tylko wielopunktem. Natomiast co do samego mechanizmu ubytku wody to uważam że raczej będzie...
Ekspress na kapsułki TCHIBO Cafissimo Compact miga czerwony LED i piska sygnalizacja, klawisze klawiatury nie podświetlone. Express nie ma czujnika magnetycznego obecności wody jak w wielu podobnych modelach. Trafił do mnie jako niedziałający z podejrzeniem przepływomierza. Ten okazał się być sprawny, sam element z magnesikami obraca się bez problemu....
tam jest sprzęgło elektromagnetyczne. Co to znaczy nie działa? Czujnik na głowicy zasteruję sprzęgłem przy osiągnięciu przez silnik temperatury około 100stopni - miał tyle twój silnik, że stwierdziłeś brak załączenia sprzęgła? Na głowicy masz ten czujnik, zdejm z niego podwójną wtyczkę i zewrzyj styki przy załączonym zapłonie. Posłuchaj czy "strzelił"...
Witam. Dziękuję za zainteresowanie. Kocioł mam od kilku dni, produkuje mi wyłącznie ciepło do centralnego ogrzewania. Nie wyczytałem w instrukcji jak to jest ze stałą temperaturą więc pytam, z ciekawości. Dom ma 250 metrów, ocieplone ściany, stropy, dach... Zużycie węgla na ogrzewanie wynosiło 5 ton na sezon. W większości dużo przewymiarowane grzejniki...
Wczoraj ten cienki wąż co idzie od zbiorniczka płynu do chłodnicy był ciepły ten grubszy jest ciepły cały czas dzisiaj wróciłam z pracy i zajrzałam to tan cieńszy był tylko letni a węże nacisne normalnie nie są twarde Dodano po 2 Witam mam problem ze swoją skodą felicją gotuje mi płyn chłodniczy przy 90 stopniach i wyrzuca korkiem nie włącza się wentylator...
Witam. Mam problem. Samochod dymi na biało po dodaniu gazu a szczegolnie gdy nagrzeje sie do 90 stopni wtedy bardzo dymi na biało. PLynu chlodniczego nie ubywa ani oleju. Wymienielm czujnik temperatury, temostat i wlacznik termiczny wentylatora. Pod korkiem wlewu oleju jest masło. W zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodniczego zadnego gazu ani babelkow,...
Polecam Ci zastosowanie wlacznika termicznego z Poloneza - on jest na 97st Jeszcze zostaje mi zastąpienie mojego czujnika tym od poloneza. Za późno u mnie włącza się wentylator. Ostatnio robiłem test uszczelki pod głowicą i płyn chłodniczy w zbiorniczku wyrównawczym zaczął mocno bulgotać jakby się gotował i dopiero po paru sekundach wiatrak włączył...
Pompa zapobiega gromadzeniu się gorącego płynu chłodniczego w głowicy po wyłączeniu silnika (czyli chroni głowicę przed deformacja :)) dodatkowo jest niezbędna do prawidłowego działania ogrzewania postojowego i ile takie w aucie jest. Szkoda by było ją wyłączać na stale tymczasowo możesz wyjąc środkowy bezpiecznik pod siedzeniem kierowcy. Usterki szukałbym...
Tu wydaje mi sie jakaś sprzeczność co do samej INTEGRY .Wystarczy wejść na plik (ulotka) z SATEL i jest tam informacja że ogrzewanie obsługuje INTEGRA 128 WRL , z resztą czego jej brakuje w odniesieniu do PLUS? Głowice termiczne podpinamy pod INT-ORS a te do centrali która steruje modułem GSM lub ETHM temperaturą po przez czujnik ATD-100 (ABAX jest...
Witam. gregka napisał: primo jego podłączenie nie jest takie proste gdy sterownik reguluje obroty pompy solara,można przekaźnik ale co z jego klejeniem i innymi ciekawymi rzeczami przy zasilaniu triakowym ze zmiennym kątem otwarcia, na dodatek ten mój zawór potrzebuje podania napięcia naprzemiennie na dwa styki otwórz/zamkni Tak to może być problem:...
No u mnie też leżą 2 drukarki - jedna 100% sprawna 9-igłowa i druga 24 igłowa, ale jeszcze jej wogóle nie ruszałem. Na tej 9-igłowej udało mi się odpalić tryb graficzny, ale tylko na malutkie ręcznie składane wydruczki kilkudziesięciu pkseli. Jak się tym parę miesięcy temu bawiłem to niestety zabrakło mi czasu na uporządkowanie wszystkich funkcji i...
Witam serdecznie, sprzedałem klientowi jakiś czas temu drukarkę Zebra TLP2844, wszystko było ok, do momentu. Problem jest tego typu, że podczas puszczenia etykiet z komputera, drukarka wypuszcza ok. 1/2 etykiety, staje i świeci na kolor czerwony ciągły?? Próbowałem na różnych rozmiarach etykiet problem ten sam!! Klient drukuje etykiety tylko termiczne...
Są 4 czujniki temperatury W 900-setce są tylko 3 czujniki temperatury, z tym tylko jeden z nich bierze udział w ustalaniu składu mieszanki - ten wkręcony w termostat. Pozostałe dwa to tylko wskaźnik przegrzania silnika - ten w głowicy który załącza kontrolkę, i włącznik termiczny włączający wentylator chłodnicy - ten w chłodnicy. Te dwa ostatnie nie...
Witam. Mam problem z układem chłodzącym a mianowicie wywala mi płyn przez zbiornik wyrównawczy bo boku i przez korek jak by zwariował podczas jazdy :bomb: , wymieniłem pompę wody, 2x zbiorniczek wyrównawczy z korkiem nowe oryginalne z czujką :angry2: , samochód normalnie nagrzewa do 90stopni więc czujnik od temperatury odpada. Gdy włącze ogrzewanie...
Pompy masz przygotowane do wyścigów. tzn. włączasz je na maxa. Odpowietrzniki widzę automatyczne i tu jest moje pytanie. Dlaczego nikt z kolegów z dużym doświadczeniem nie napisał że pompa pędząca zza dużą prędkością może powodować podciśnienie. A to z kolei może powodować zaciąganie powietrza po stronie tego podciśnienia i odpowietrzniki w takich...
Musiałem nie zauważyć ;) Dziękuję za pomoc :) Pozdrawiam a i przy okazji znalazłem taki FACET 7.4084 ;) Dodano po 38 a takie pytanie.. Mogę zeszlifować trochę ten szęściokąt na tym włączniku ? Włącznik jest poniżej pokrywy głowicy, i nie wiem czy zmieści się mi tam ten włącznik. Obecny czujnik ma na szęściokącie 17mm. A i najakiej zasadzie będzie on...
Przy 60-70 licznikowych leci z nawiewu bardzo gorące powietrze ? Są termometry i możesz włożyc w zbiorniczek wyrownawczy i sprawdzic mniej wiecej. 90 a 70 stopni to duża rożnica. Zazwyczaj przeklamanie wynosi 5-6 stopni miedzy vagiem a licznikiem. W tym tdi jest także czujnik w samej chlodniczy - może to on szwankuje. Inna ostatnia opcja wedlug mnie...
To błąd blokady bębna ( a dokładnie blokady silnika głównego).W tracie wypalania matrycy , stara matryca jest ściągana i pewnie klapka na bębnie zahaczyła o haki odbioru zużytej matrycy. Trzeba otworzyć Riso ( przesunąć stół skaner) od strony głowicy termicznej i przesunąć bęben w przeciwnym kierunku do druku, wtedy można zluzować klapkę.Mogło też zdarzyć...
dlaczego nie wykorzystuje się danych z czujnika ciśnienia oleju?- bo to nie ma najmniejszego sensu (przy 180 km/h mimo szybkiej reakcji elektroniki i kierowcy i tak silnik się zniszczy) Dlaczego dopuszcza się do pracy w temperaturze niszczącej w konsekwencji uszczelkę pod głowicą,prowadzącej wprost do odkształcenia głowicy,zapieczenia się pierścieni...
Zgadza się , wtrysk mechaniczny. Paliwo kupowane na Petrochemii i na BP - nigdzie wiecej. - szczelnosc sprawdzilem (gumy i lącznia OK) - wtryskiwacz rozruchowy sika i zawor dod. powietrza sie otwiera - poziom oleju w normie - niestety niemoge spraw. cisnienia bo niemam odp. narzedzi ale jak poluznie srobe zas. paliwa to sika na wszystkie strony - a...
Witam, Mam problem z seicento 900. Zaczęło się od tego, że zgasł na światłach i już nie odpalił. Następnego dnia rano odpalił od razu i wszystko było ok. Kolejnego dnia okazało się że w nocy włączył się wentylator chłodnicy (który nie włączał się odkąd mam ten samochód ponad rok) i rozładował akumulator. Po podłączeniu pod kable wentylator znowu się...
termiczny głowica głowica termiczny czujnik termiczny
sprawdzić działać elektrozawór reset ustawień projektora tylnej szyby bezpiecznik
rs485 schemat połączenia reset laptopa lenowo
Citroën C2 – legalna korekta licznika, procedura po wymianie, DiagBox, BSI, SKP Volkswagen Passat B5 2002 TDI – nierówna praca zimnego silnika, stabilizacja po rozgrzaniu