Do wyczyszczenia enkodery (po zdjęciu obudowy) Paskowy i kołowy wraz z czujnikami. Głowica nie jest w stanie ustalić swojej pozycji dlatego wykonuje dziwne ruchy Co do brak danych to w maintenance mode wykonaj reset 01 i 91.
Przegląd powinien pomóc. Przeczyść wszystkie czujniki, i enkoder od karetki.
Następne do podmiany to czujnik enkodera kołowego, czujnik na głowicy oraz stacja czyszcząca. Bez dostępu do części na podmianę nie do ruszenia.
mam podobny problem z moim focusem.. jak jest chłodniej to ma problem z odpaleniem, a kontrolka świec od razu gaśnie po przekręceniu kluczyka.. wymieniłem wszystkie filtry, dałem wężyk zapobiegający cofanie paliwa, wymieniłem czujnik temperatury, a komputer nie wykazuje żadnych błędów (był podłączany w serwisie forda).. nie wiem co dalej robić :/ boję...
Jeżeli to jest ten silnik co mi się wydaje to po lewej stronie na wężu(plastiku) jest czujnik - przy wejściu do głowicy.
Nie ma czujnika w głowicy.
Waśnie ,zawór nie czujnik. W głowicy koło rozrządu.
uszkodzony jest czujnik temperatury głowicy termicznej ( głowica do wymiany )
Przezroczysty pasek który przechodzi przez czujnik w głowicy.
Możesz użyć wskażnika temperatury płynu chłodniczego wymontowywując na szrocie licznik od CC900 z rocznika produkcji do 1995 roku. do roku 1995 kiczniki a CC900 posiadały wskażnik temoeraturowy wskazówkowy a jak już ustrzelisz to możesz również z tego CC wymontować czujnik z głowicy.
Tak, to ten czujnik w głowicy, z jednym stykiem. Będzie pasował czujnik z Poloneza albo z Punto I (w wersji ze wskaźnikiem), a może i z Alfy. Czy będzie współgrał ze wskaźnikiem - trzeba zobaczyć jakie parametry miał oryginalny czujnik od tych wskaźników.
Tak,masz go oznaczonego 39318. Czujnik jest przeważnie w głowicy i ma trzy kabelki.
Czujnik zdalny to głowica termostatyczna jak twoje z tym że czujnik temperatury wyprowadzony jest na kapilarze poza głowicę. Stosuje się je na przykład w wodnym ogrzewaniu podłogowym jako najprostsze rozwiązanie.
Czujnik temperatury głowicy jak sama nazwa mówi znajduje się w głowicy, jest przykręcony do drugiej lub pierwszej głowicy jak jest, a raczej w to wątpię. W silnikach doładowanych bardziej się mierzy temperaturę oleju i on jest w podstawie filtra.
Sprawdź czy rząd igieł jest równy, bo na fotce nie widac czy są ok, a widac, że głowica ma plastikowy prowadnik, a one często się wyrabiały. Co do czyszczenia to polecam sposób Gosp-a, jeżeli nie masz nowego filca to możesz go przepłukac w alkoholu, a potem dac kroplę oleju maszynowego na niego. Co do alarmu to podaj więcej informacji w jakich momentach...
Źle enkoder założony. Poszło na PW.
Ma czujnik w głowicy.
witam mam problem glowica poniewaz nie ma w tej drukarce regulacji docisku problem polega na tym ze 1) tasma czasami brudzi kartke 2) bardzo szybko sie zuzywaja tasmy podobno tam jest jakis czujnik w okolicach glowicy, ktory moze byc zabrudzony... i pytania - jesli jest jakis czujnik to gdzie on dokladnie jest? - w jaki sposob go przeczyscic? - czy...
Nie wiem czy ten silnik ma zmienne fazy rozrządu, ale błąd mówi o czujniku położenia wałka wydechowego drugiej głowicy. kolega brandy już ci odpowiedział , do wymiany czujnik po stronie wydechu ,prawa głowica ale wczesniej sprawdz instalacje do sterownika.
Sprawdź czujnik na tyle głowicy za cewką (brązowy)
Miarka oleju która robi jednocześnie za wlew oleju..... To dopiero wpadka. Lejesz olej, 5 minut czekania jak nic, aby zrobić na tip top wymianę oleju ze 2 3 razy dolać trzeba, i za każdym razem czekać trzeba.... Patent ten występuje min w silnikach 1,9 DCi-do przeżycia cierpliwości mam jak na razie pod dostatkiem Wymieniał kiedyś ktoś z was świece...
Jeżeli jest to diesel to mógł obrobić się wieloklin na wałku napędowym pompy wody co skutkuje zmniejszonymi obrotami pompy wody i przegrzewaniem silnika, albo świruje czujnik temperatury głowicy. W tym przypadku najlepiej oryginał, zamienniki sprawdzają się słabo.
Czujnik czyta z koła zamachowego i masz go w bloku silnika po stronie rozrusznika. Ssanie idzie z pompy wtryskowej , na zaworek w głowicy i do Vacuum pompy. Wiązkę najwygodniej przełożyć w całości. Piny pasują zamiennie do jednej i drugiej wtyczki. Ja po prostu rozpinam wtyczki i składam od nowa do właściwego sterownika. Gdyby był bez turbo, wystarczyła...
Od strony paska osprzętu na głowicy.
W PDF jest napisane, że jedynym odpowiednikiem jest HAL516 z tym że ma on zanegowane wyjście. Myślę, że mimo wszystko da się tam podstawić dowolny inny czujnik halla z wyjściem logicznym - stan aktywny niski. Tak działa np. HAL504, HAL508, HAL509, HAL523.
Minęły czasy wkręcanych w głowicę czujników temperatury. Współczesne silniki mają czujniki montowane w plastikowych króćcach kilka centymetrów od głowicy. Wyciek płynu powoduje na początku obniżenie wskazań a dopiero jak zacznie się topić plastik wskazania idą w górę. Montowanie czujnika do plastikowego króćca bez kontrolki poziomu płynu nie wiele pomoże...
Ja też to mam. Mnie się to udało rozebrać (jest to technicznie możliwe, bez naruszenia konstrukcji, ale trzeba starannie złożyć), wyczyścić (WD-40) oraz przesmarować smarem silikonowym. Aby dało się to rozebrać, trzeba wymontować te zębatki ograniczające obrót oraz ustalające punkt max. i min. (by móc całkowicie wykręcić czujnik z pokrętła).
Najprościej wpiąć się pod fabryczny czujnik temperatury zamontowanym w głowicy silnika nad kolektorem wydechowym.
Sprawdź czy dobrze założyłeś taśmę sygnałową głowicy ( czy przechodzi przez czujnik szczelinowy) , opisane przez ciebie ruchy głowicy mogą wskazywać na taką usterkę.
To czego szukasz to transoptor szczelinowy, podobne parametry do itr8105 ma EE-SX1055, który bez problemu dostaniesz w Polsce. Różnią się jedynie wysokością, będziesz musiał ewentualnie przenieść punkt odniesienia bliżej krawędzi tarczy, ważne aby nie został przesunięty w panoramie bo tarcza straci swoje położenie startowe. Pozdrawiam.
Czy to tylko mity? Aż mnie nostalgia złapała. :D Magnetofony kasetowe jak i odtwarzacze video to były urządzenia bardzo mechaniczne. Przykładowo płyty CD, DVD wymagały wprowadzenia ich w ruch obrotowy i świecenia w nie laserem. Nie było możliwości jakkolwiek ich zaczepić, zahaczyć, by mieć potem problem z wyjęciem. Natomiast w przypadku odtwarzaczy...
Połączyłem w scenach bramę, głowicę (nowoczesna, 3xAA) i zewnętrzny czujnik temperatury. Ustawiłem w tych Scenach godziny stosownego działania głowicy (grzanie, pauza) w zależności od temp. otoczenia wskazanej przez ten ZEWNĘTRZNY czujnik. Tak więc sceny są i są aktywne. Tytułem wyjaśnienia dodam, że program Tuja (Smart Life) ma w ustawieniach opcję...
Witam, Urządzenie Brother zgłasza mi zacięcie papieru przy próbie druku praktycznie co drugą drukowaną stronę: http://obrazki.elektroda.pl/8989419200_1...
Uszkodzony czujnik temperatury głowicy lub okablowanie skoro było to kiedyś sporadycznie stawiał bym na okablowanie. Błąd zgłasza poniżej temperatury z reguły jest to 10stC wiec temperatura niższa niż 10stC odczytywana jest jako uszkodzenie termistora. Nie wiem na ile u ciebie była ustawiona, podałem ustawienie standardowe. W przypadku uszkodzenia obwodu...
Nexia SOHC ma dwa czujniki; 1 - w chłodnicy - steruje wentylatorem i wskażnikiem 2 - w głowicy pod aparatem zapłonowym do komputera Nexia SDOHC ma trzy czujniki 1 - chłodnica - wentylator 2 - dwa czujniki w głowicy pod kolektorem ssącym nad 2 cylindrem - do wskażnika i do komputera :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: Mogłeś podać więcej szczegółów,...
Regulacja wysokości czujnika nic nie daje. Głowica opada do czujnika, a potem unosi się. Już tak próbowałem.
Masz dwa czujniki ciśnienia jeden na głowicy od strony skrzyni a drugi na obudowie filtra. https://sklep.kupczyk.pl/pl/zestaw-teste...
Czujnik jest na głowicy,dwa piny. Zdejmij wtyczkę pomierz napięcie do masy ten komputerowy ma 5V do masy. A w czym jest problem ?
Taką chorągiewkę przy czujniku. Przy głowicy też jest czujnik optyczny. Być może jest zabrudzony.
Czujnik rejestruje każde wybicie głowicy z trajektorii. Niespecjalnie bym się tym przejmował - jak Ci spadnie ze stołu, SMART na pewno tego nie zarejestruje.
Zacząłbym od poprawienia taśm łączących głowicę, silniki i czujniki przesuwu głowicy z płytą główną. Wyczyściłbym też samą głowicę izopropanolem.
W głowicy może być śrubka mosiężna na imbus do odpowietrzania lub jak jest czujnik temperatury wkręcony do głowicy wysoko to można nim odpowietrzyć. Może błąd jest we wskazaniach temperatury? Czy turbina jest chłodzona cieczą?
Najczęściej jest to błąd pozycjonowania głowicy. Do sprawdzenia enkodery (pasek przezroczysty i kółko po prawej stronie) oraz czujnik na głowicy. Film poglądowy o czujniku na głowicy : [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Miałem podobny problem umnie poszedł czujnik położenia wału jak się zagrzał auto martwe umnie były 2 czujniki poszedł ten koło głowicy. Proponuje podjechać na diagnozę koszt czujnika około 200 zł
Witam. Postaraj się dobrze wyczyścić wszystkie elementy w okolicy wózka z głowicą. Czujniki i listwę pozycjonującą. Jeśli wyczyszczenie nie pomoże to tylko SM w rękę i wszystkie procedury po kolei do sprawdzenia. Pozdrawiam.
Czujnik jest montowany na głowicy silnika od strony kolektora dolotowego. Pozdrawiam Janusz
Czujnik masz z tyłu na głowicy poniżej pompy tandemowej. Od strony ściany grodziowej. Tamten przy chłodnicy zostaw.
Witam ponownie. Po podpowiedzi kolegi NIOOPA, przykleiłem niewielki magnesik pod szufladkę na kapsułki i ekspres zaczął działać. Niestety, mimo że jest rzadko używany,problem powrócił. Przy próbie włączenia zaświeci się czerwona lampka, potem 10 razy mignie zielona i czerwona na stałe.Poza tym zupełna cisza. Sprawdziłem magnes, czujnik kontaktronowy,...
Z lewej strony jest głowica termostatyczna z czujnikiem temperatury ? Jeśli to jest to co myślę czyli zawór na zasilaniu i na mim zamontowana głowica z regulacją 20-50'C to jest to poważny błąd mając kocioł kondensacyjny i 100% podłogówki. Wstaw zdjęcia z lewej strony rozdzielacza aby było widać rury dochodzące i ten zawór.
Jest tylko jeden czujnik w głowicy.
Ten mechanizm Citizen MD-910. Same elektromagnesy, silnik i czujnik położenia głowicy. Reszta była w kasie fiskalnej. Opis ze strony producenta: http://www.citizen-systems.co.jp/english... i przykład zastosowania w praktyce: http://www.datasheetarchive.com/MD910%20...
Na króćcu przy głowicy sprawdzasz oporność czujnika przy danej temperaturze.
Jak wcześniej było niby ok a robiona głowica tyko, to albo zły czujnik albo złe koło. Bo nie wiem co jeszcze mogliby pozamieniać. Nic więcej ci nie podpowiem.
A który czujnik wymieniałeś?
To jednak sprężyna od czujnika klapy skanera. Zostaje jednak przy zworce i kablach, bo to zbyt drogo wychodzi nowy czujnik i dźwignia. A co do papieru to: Wyczyściłem (to duże słowo, bo raczej przetarłem papierem) czujnik papieru na płycie głowicy, czujnik enkodera i sam enkoder paskowy i poszło - drukuje.
Witam Poszukuje głowicy termostatycznej do centralnego ogrzewania z miasta ze zdalnym czujnikiem coś podobnego do fibaro (ale z fibaro ponoć są ciągle problemy i bateria pada po 3-5latach szukam czegoś niezawodnego) Problem polega na tym ze w okolicy okna mam 22 stopnie i normalna głowica tak reguluje grzanie ze w pokojach mam 25/26 stopni do tego węzeł...
Czujnik temperatury jest z tyłu głowicy w plastykowym króćcu wodnym. A to co rozebrałeś to grzałka w obudowie termostatu.
Czy da się zamienić miejscami czujniki z lewej głowicy na prawą? Są takie same?
Dziękuję, Panowie - głowica z czujnikiem zdalnym, o to chyba chodziło. Ogólnie grzejnik nie jest zasłonięty, tylko firana nachodzi na głowicę i zaczyna się szafka równo z tym, gdzie kończy się kaloryfer. Wypróbuję, spróbuję przełożyć inną głowicę, która prawidłowo działa, żeby wykluczyć możliwość uszkodzenia obecnej i jak co, zakupie z tym czujnikiem.
Sprawdź świece a czujnik znajduje się przy głowicy , o ile dobrze pamietam wyjmuję się go bez narzędzi . Ale najpierw świece.
A wyczyściłeś encoder (plastikowy pasek z kreczkami) i czujnik? Znajdziesz go poniżej głowicy. Czy wymieniając traktory wykonałeś pełną konserwację sprzętu? Rozbierałeś coś więcej niż traktory?
Termostatów 8 było wymieniane i nie pomogło łącznie z iryginalnymi Dodano po 1 Czujnik nowy głowica sprawdzana na co2
Wymień czujnik ale na oryginalny. Czujnik mieści się w prawej głowicy z tyłu silnika; o ile dobrze pamiętam
Czujnik masz u góry głowicy, Pomierz ciśnienie bo możliwe że masło ci przymarzło i pompuje olej a nie spływa. Patrzyłeś w ogóle czy jest poziom oleju?
Posiadam coś takiego na grzejniku CO jak na początku dyskusji jak to się odkręca od czujnika. pozdrawiam
Fibaro ma taką głowicę z zewnętrznym czujnikiem, z tym że (chyba) nie działa on autonomicznie.
Powinien być w głowicy.
Na głowicy jest czujnik który jeździ po tym pasku. Na podstawie znaczników na enkoderze elektronika wie gdzie jest głowica.
Kol ego jeśli na zimnym silniku masz 60 stopni to odpowiedź jest tylko jedna uszkodzony czujnik temperatury. Przy naprawianiu głowicy był on odkręcany więc pewnie wtedy został uszkodzony
W głowicy jest czujnik położenia wałka rozrządu. Czujnik położenia wału powinien być na dole z przodu silnika i czytać obroty z koła pasowego wału korbowego.
Do wentylatora możesz mieć oddzielny czujnik więc nie możesz wykluczać tego w głowicy. Sprawdź najpierw czy czujnik jest ok. A później wskaźnik metodą podstawienie potencjometru. Choć przyznam że miałem taki przypadek ale to w Lanosie że WD-40 przywróciło życie wskaźnikowi.
Na ten moment nie, ale będę walczyć, obstawiam że czujnik pod głowicą jest uszkodzony.
Sprawdź testerem odczyt temperatury czujnika głowicy / może czujnik wariuje/.
Mi się wydaje ze to problem z czujnikiem głowicy.. Przy kapsułce nie widzi że jest zamknięty..
Było o tym na forum Poszukaj w historji.Zmień drugi czujnik w głowicy. Czasem pomaga. Ale bywa i tak ,że we wskaznikach coś pierdyknie. I wtedy kontrola zaczyna mrugać po przekroczeniu 2050 obr. Ja też to mam. Sprawdzam poziom oleju, i nie biorę tego do głowy. Brzęczyk wywaliłem. rok 89 to już niechce mi się naprawiać.Można przerobić na taki układ jak...
Mam pytanie odnośnie poprawnego podłączenia rozdzielacza: Głowica termostatyczna zamontowana jest na powrocie, czy wtedy rurka kapilarna powinna też być zamontowana na powrocie czy na dojściu? Moim zdaniem czujnik od głowicy z kapilarą powinien być na belce dolnej - tej gorącej - zasilającej. Tak jest przynajmniej w instrukcji firmy KAN-Therm: [url=http://pl.kan-therm.com/download/fi...
Pisz na PW - cos znajdę.
z tego co mowil mi kolega to byla to drukarka Olivetti JP 45, na tym czujniku pisze H9721 P 9435, znajduje sie na nim jeszcze malutki znaczek firmy HP
Kolego-za zwiększenie dawki rozruchowej i pożadnia jałowego bezapelacyjnie odpowiada czujnik tem. cieczy chłodzącej i jest on ulokowany w plastikowej rurze przyśrubowanej do głowicy silnika.
Sprawdzić czujnik temperatury na króćcu w głowicy do chłodnicy. http://obrazki.elektroda.net/54_12358173...
Z tymi głowicami mam jeszcze inny problem. W skład systemu Danfoss Ally wchodzi jeszcze pokojowy czujnik temperatury i wilgotności (Room Sensor 014G2480). Wg producenta zastępuje on wbudowany w głowicę czujnik temperatury i po włączeniu w system, na podstawie jego odczytów sterowana jest głowica. W internecie, poza ofertami sprzedaży, nie ma konkretnej...
Nie wiem jak jest w KA, ale najczęściej czujnik ciśnienia jest w pobliżu filtra oleju , czasem w głowicy. Zdejmij przewód z tego czujnika i zewrzyj go do masy, jeżeli kontrolka się zaświeci to walnięty jest czujnik, jeśli się nie zaświeci to trzeba sprawdzić kontrolkę i ciągłość przewodów.
nie zgadza mi się w żaden sposób ilość przewodów do podłączenia pod sam rozrusznik I alternator. do rozrusznika: 1 automat, 2 szczotki, 3 (6mmq)może być przejściowy, do rozrusznika: mogą być 2 czerwone 6mmq. Jakie to auto? czujnik ciśnienia oleju i temperatury cieczy, zaponiałem: czujnik ciśnienia oleju w głowicy, czujnik dynamiczny w podstawie filtra...
Na płytce z czujnikami przy gnieździe z tuszami jest czujnik temperatury. Co do zacięcia to sprawdź dolny czujnik głowicy, czy nie jest zabrudzony. Ew. może być jeszcze uszkodzony silnik napędzający rolki pobierające.
Na chłodnicy przy sprawnym termostacie może być inna wartość temperatury. Czujnik mierzy temp na wyjściu z głowicy i tu należało by ją zmierzyć i porównać z wartością wskazywaną. Ewentualnie zdemontować czujnik i zanurzyć na kilka minut w cieczy o znanej temperaturze np włożyć do gotującej się wody (98-100 C)
0 Bateria - 1 Bateria + 2 Sygnałl L regulator napiecia ( kontrolka ładowania ) 3 Rozrusznik kl 50 4 czujnik ciśnienia oleju 5 Przegrzanie silnika czujnik w głowicy ( opcja) 6 Grzanie świec ( opcja specjalna ) 7 Cewka gaszenia 14 Regulacja prędkości ( opcja ) 22 Terminal W predkośc obrotowa silnika 24 Terminal C do regulatora napięcia (praca regulatora...
Ta druga płyta główna pokazuje B200 nawet bez głowicy drukującej? Jeśli tak to ciężko będzie. Trzeba by sprawdzić, czy nie ma na niej zwarcia w obwodzie opisanym w instrukcji serwisowej jako VH (+24V), czyli bezpośrednie zasilanie dysz. Za zgłaszanie błędu odpowiada układ o nazwie "VH monitor", ale nie wiem nawet który to. Raczej coś względnie prostego....
Witam, sprawdzić piny przy wtyczce od czujnika ale stawiam na uszkodzony czujnik. Znajduje się on przy głowicy od strony skrzyni biegów w termostacie.
Paski napędowe są jeszcze? Tryby nie powykruszały się? Nie ma tam przypadkiem w mechanice czujników, które informują, co się załączyło? Nieruchoma głowica to zły znak.
Znalezione w sieci: W 1.8TDCI nie ma czujnika temperatury wody. Jest czujnik temperatury głowicy (CHT), wkręcony w głowicę z prawej strony, i tylko na jego podstawie komputer ustala kiedy włączyć wentylator, jakie wskazanie dać na deskę/zegary, itp.
Głowica termostatyczna z programatorem (nie wiem czy każdy typ) posiada funkcję - Temperatura Odniesienia, do skorygowania różnicy temperatur między grzejnikem ( czujnikiem głowicy ) a dowolnym miejscem w pomieszczeniu. Głowica ktorą posiadam ma zakres korekcji +/- 3.5 stopnia.
Witam jestem posiadaczem Hyundaia terracan a z 2002r 2.9 crdi 163 km,auto po jeździe zgasiłem i nie chce zapalić , sprawdzałem już różne rzeczy,robione były wtryski,sprawdzana pompa,wymieniona uszczelka pod głowicą, robiona głowica,komputer pokazuje błąd czujnika wałka rozrządu,czujnik został wymieniony,wymieniłem też czujnik połoźenia wału korbowego,i...
Wymiana czujnika temperatury nie jest zbyt skomplikowana. Należy spuścić nieco płynu chłodniczego. Czujnik ten znajduje się w króćcu wylotowym z głowicy silnika do chłodnicy. Wymiana czujnika: wyjmij zabezpieczenie, wyjmij czujnik, wstaw nowy, zabezpiecz. Uważaj by nie uszkodzić uszczelki. Napewno sobie poradzisz :D Pozdrawiam
Chcę się dowiedzieć czy jest to wina samego mechanizmu w wskaźniku czy czujnika w głowicy silnika, bo na ten moment brak reakcji na zmiany temperatury.
z tyłu głowicy pod cewką wn
Lepiej wymienić. Mój 2.0 HDi osiąga średnio temperaturę 83 stopni, bo przy takiej temp otwiera się termostat. Jak na silniku będziesz miał 100 stopni, a czujnik pokazywał 70, to szybko załatwisz uszczelkę pod głowicą. Wentylatory są uruchamiane przez ten czujnik. Ile przewodów idzie do czujnika?
Szybko, wolno. Ci za różnica. Ważne że trzyma. A tam czujnik dotyka głowicy. Nawet nie jest w płynie.
Czujnik w głowicy pod kolektorem ssącym przy alternatorze . Przekażniki przy akumulatorze . Są 3 sztuki mały steruje całością a 2 sztuki predkościami wentylatora .
Tam powinien być jeszcze jeden czujnik w głowicy dla wałka rozrządu. Oba czujniki są połączone z ECU. Przydłoby sie napisać jaki to silnik: 1,6; 1,8?
Hej, ogólnie rzecz biorąc w chłodnicy montuje sie czujnik tylko do sterowania wiatrakiem, z jednym bolcem jedna predkość, z dwoma bolcami dwa biegi. Czujnik temperatury do wskażnika montuje sie na głowicy silnika . czasem spotyka sie czujnik poziomu płynu chłodzacego, montowany w górnej czesci chłodnicy. Pozdrawiam. Andrzej.
czujnik temperatura głowica czujnik położenie głowica głowica termostatyczny czujnik
pomiar prądu pomiar pradu cannot convert wygłuszanie pomieszczeń
obdii interfejs obdii interfejs
Jak skleić ceratę: kleje do PVC i winylu Dostęp warsztatów do serwerów Mercedesa: aktualne informacje i regulacje