Żeby być pewnym czy jest dobry to należy podłączyć samochód pod oscyloskop. Ale z tego co piszesz jest możliwe,że jest to jego wada. Pozdrawiam.
Faktycznie nie przepływomierz tylko obudowa filtra powietrza przepraszam mój błąd Ja bym się zajął właśnie czujnikiem halla. Najlepiej podmienić.
Sprawdz aparat zapłonowy ,kopułka palec a i czujnik halla może umiera. pozdrawiam
Sprawdź czujnik Halla.
moze to byc czujnik halla,
Z jaką instalacją i gdzie znajde czujnik halla?
kolego sprawdź czy podczas gdy nie chce odpalić jest iskra jeśli nie wyrzuć czujnik Halla
Dzięki wszystkim już po problemie, naderwany był jeden z przewodów od czujnika Halla
Witam, nie uszkodzisz. Ten sposób sprawdzenia czujnika Halla jest podany w ksiażce Audi 80 sam naprawiam inż Etzolda. Tylko nie kręc dłużej rozrusznikiem niż pięć sekund.
Iskra z modułu jest Wymienione: Kopułka, palec, swiece, Moze to byc wina silniczka krokowego czy blizej do czujnika halla ... ?????????
Temat audi ogarnięty halla padł dzięki za pomoc Dodano po 1 Czujnik halla padł
Dziekuje ci a jak myslisz jakiej firmy jest aparat
Wyglada to na uszkodzony sterownik silnika lub uszkodzony przewód pomiędzy hallem a sterownikiem silnika. Pin 3 halla idzie do 45 pinu sterownika silnika. Można pokusić się o przegięcie przewodu pinu 3 na hallu i podaniu na przewód idący do halla plusa z akumulatora. Wtedy powinny zacząć docierać impulsy z halla do ECU i powinna pokazać się iskra.
Może być uszkodzony hal. Jezeli objawy występują również przy pracy na bęzynie. Miałem kiedyś golfa który zachowywał się dziwnie, tzn czasami palił swietnie ale zdarzało się że coś go "kopło" i zaczynał strzelać, zalewać się. Męczyłem się znim prawie miesiąc aż do wymiany hala.
Wszystko wskazuje, że masz uszkodzony silniczek położenia przepustnicy, co do czyjnika Halla nie będę się wypowiadał... Pozdrawiam.
jak sprawdzić czujnik halla lub sterownik układu zapłonowego?
Witam ! Mam problem z temperatura wody. Wczesniej wogóle zle wskazywał mi temperature wody i migała kontrolka no i okazało sie ze walnięty jest czujnik temperatury... No to pojechałem do sklepu i kupiłem go za 30 zł (biały na 3 bolce) No a teraz po przejechaniu 10km wskazuje mi 110 stopni a w ksiazce pisze ze powinno być 90 No i mój kochany sąsiad powiedział...
Odpaliłem auto ale jest jeszcze coś nie tak mianowicie.... wymieniłem halla i czujnik położenia wału a iskry brak.... ale jak wyciągnę wtyczkę z aparatu zapłonowego czyli z halla silnik odpala. Gdzieś coś jest nie tak i żaden elektryk nie chce się tego dotknąć Dodano po 4 Immo nie posiada. Dodano po 3 Posiadam bardzo nie typowy silnik jak mechanik stwierdził...
Masz bardzo dziwne pomysły z tym rozdzielaczem. Halla zostaw spokoju. Mono-Motronic sobie oblicza pożądany kąt wyprzedzania zapłonu a że musi znać położenie wału to ma od tego ten czujnik. W starszych Mono-Jetronic sygnał z halla bezpośrednio szedł na moduł (wzmacniacz) zapłonowy.
Jak nie chce zapalić to sprawdź iskrę,jak brak to cewka, czujnik halla do sprawdzenia.
Na aparacie brak, na czujnik Halla wchodzi 5V i nic się nie dzieje.
A dlaczego tak sądzisz że słabo, myślałem żeby jakoś wysterowac sygnał na moduł czujnikiem halla. Aparat jest oryginał i nie ma podcisnienia
Podpiąłem się multimetrem do przewodu ecu od cewki i brak prądu. To samo jak przetestowałem później żarówką. Źle. Tam leci sygnał o napięciu około 5v i minimalnym natężeniu i tylko podczas kręcenia jak działa hall.Żarówka tam nie zaświeci. Potrzebna jest dioda led. To samo na czujniku halla. Wychodzi na to że u ciebie to pin 7 w sterowniku.
wez probowke zapmij na masie i dotknij do srodkowego pina w kostce od aparatu powinna pojawic sie iskra. jak bedzie to masz czujnik halla do wymiany
Tzn w jaki sposób to sprawdzić.Jakie powinno być zasilanie? Sprawdź napięcie pomiędzy 2-ma pozostałymi pinami czujnika Halla po włączeniu stacyjki.
Sprawdź czujnik Halla i jego podłaczenie :)
Witam. Jakim napięciem powinien być zasilany czujnik Halla w Audi 80 B4 silnik NG o pojemności 2,3 l rocznik 1991. W książce "Audi 80/90 reguluje i naprawiam " podano że powinno być 9V, spotkałem się z też z informacją że 12V. U mnie zasilanie czujnika to 10,6 V przy napięciu akumulatora 11,7 V. Samochód nie ma iskry, zwieranie do masy środkowego pina...
sprawdz czujnik halla w aparacie zaplonowym
W aparacie masz czujnik halla i tu jest problem.
dzieki podejrzewalem halla bo dzialo sie to tez przed montazem lpga oprocz bledu 515 wywalil jeszcze jeden tez coc z czujnikiem halla bede sprawdzal
Przydało by się odczytać błędy - może ECU w ogóle nie ma zasilania. Pompa paliwa działa po włączeniu zapłonu? Jeżeli tak to zobacz czy jest zasilanie czujnika Halla w aparacie.
a co chesz rozwiazywac pisze jasno przekaznik w silniku ABK wystepuje o nr 30 znajduje sie pod kierownica musisz pulke odkrecic i dalej juz znajdziesz Dodano po 1 Przepraszam, że się podepnę pod temat, ale może komuś moje pytanie pomoże. Witam Kolego SZPON79 jak sprawdziłeś "Napięcie na sterowniku waha się w granicach 6 12 v " Bo ja też mam audi 80...
Witaj to nie czujnik czujnik halla lecz zwykły cherkon- latający magnesik który jest w skrzyni zwiera styki w tym jak twierdzisz czujniku halla - polecam rozebrać stary czujnik halla masz zamontowany w aparacie zapłonwym
a jeśli nie hall to co bo ten czujnik to już wcześniej wymjeniałem na nowy boosh i żadnych zmian nie było
kolego ściągnij kopułke i zobacz czy w aparacie jest zaolejone i zabrudzone bo myśle że to na 99 proc. czujnik halla, miałem teraz taki przypadek z audi 80, a poprzednicy wymieniali pompy paliwa, przekazniki itd.
Przy nie działającym czujniku halla sterownik nie może określić położenia gmp 1 cyl i w związku z tym kluczuje wtryskiwacze grupowo a nie sekwencyjnie. Ale jaki problem podpiąć vag-a i to sprawdzić, a jak nie masz to do kontroli czujnika halla wystarczy zwykła próbówka z diodą świecącą
Sprawdź czujnik Halla on naprawdę lubi padać, metoda sprawdzania Halla była opisywana na forum. Znajomemu padł w takim samym silniku (tylko w Passacie i ma inny kolektor dolotowy ale reszta ta sama).
Jeżeli jest to 5 wtyczkowy sterownik to zobacz synchronizację pomiędzy czujnikiem halla i czujnikami położenia górnym i dolnym. Nie daj nikomu bez przyrządów ustawiać aparatu bo już nie odpalisz autka. Pozdrawiam
Witam Koleżko. Czujnik Hala, daje impuls na cewkę, działa jak dawny mechaniczny przerywacz . Układ tranzystorowy, tzw. moduł jak raz walnie, to juz tak pozostanie :( Z Hallem jest inna sprawa, on mnie zwodził parę miesięcy,aż w końcu walnął na stałe. Jakbyś mi podesłał swój adres emailowy, to przesłałbym Ci parę kartek książki na temat aparaty zapłonowego,...
sprawdz czujnik halla, znajdujący się w aparacie zapłonowym. pozdrawiam
Problem nie rozwiązany. Zastanawiam się nad czujnikiem stukowym. Czy po jego odlączeniu powinienem czuć różnice ?
Znalazłem usterkę. Czujnik halla. Dziękuję wszystkim za pomoc. Zamykam temat.
Czyli do sprawdzenia czujnik halla w aparacie zapłonowym i wtyczka do niego
Po prostu ustaw poprawnie ten aparat, na znaki żeby się z rozrządem zgadzał.
Skoro pompa startuje a brak jest iskry i kluczowania wtrysków to sterownik nie widzi sygnału z Halla. Napisałeś że na 45 pojawia się plus. Czy na 35 masz masę? Czy 44 ma połączenie z pinem 2 na aparacie (chyba oznaczenie "0")? Jeżeli tak to na włączonym zapłonie podawaj szybko plusa na 2 pin wtyczki Halla (wtyczka wypięta). Powinny wtedy odezwać się...
Sprawdź czy po włączeniu zapłonu na zacisku 15 cewki masz napięcie(≈napięcie akumulatora).Jeżeli nie to padł moduł. Jak masz napięcie to przewód WN od cewki do rozdzielacza odłącz od rozdzielacza i zewrzyj do masy. Następnie podłaczdo zacisków cewki 1 i 15 lampke kontrolną. Przy kręceniu rozrusznikiem lampka musi migać. Jeżeli nie miga to czujnik...
odczytując kody błędów-zwsze pokarze błąd HALLA na niepracującym silniku i żadne tam resety komputera nie pomogą :D pozdr
moze juz czujnik halla siada w aparacie
Witam. Podam w jaki sposób sprawdzic czujnik Halla w samochodzie Audi 80. Byc może w Corsie i innych można sprawdzic w ten sam sposób. 1)przy włączonym zapłonie na zacisku 15 (+) cewki zapłonowej jest napięcie odpowiadajace napięciu akumulatora 2) sterownik zapłonu ( moduł) jest sprawny 3) przewód wysokiego napięcia łączący cewkę zapłonową z rozdzielaczem...
Tam są dwa czujnika na wale indukcyjne , a jeden halla na wałku rozrządu.
To sie nazywa czujnik HALLA i jest w rozdzielaczu. A ci "mechanicy" ustawiali" zaplon?
Audi nie chce jeździć, odkąd zostało kupione, czyli od roku, natomiast obrotomierz był kupiony tydzień temu. Zapłon był ustawiany, choćby po wymianie czujnika halla Pozdrawiam i również życzę Wszystkim Wesołych Świąt
W golfie i passacie czujnik jest w bloku silnika na dole, w takim miejscu, że filtr oleju go zasłania i jest ciężko go zobaczyć, w audi może również czytać obroty z koła zamachowego, wtedy jest zamontowany w jego obudowie (skrzynia biegów) Inaczej, ściągnij kopułkę i zobacz na tarczę czujnika halla, jak ma jedno wycięcie to czujnik wału na pewno występuje...
zadzwoń 500442280 Seba powiem dokładnie co i jak a jak trzeba to poślę schemacik
za sterowanie cewką i pompką paliwa ale też jest połączony z czujnikiem halla i sterownikiem silnika. Regulamin pkt 14 wyszukiwarka
Witam. Inż. H.R.Etzolt w książce Audi 80 sam naprawiam opisuje sposób sprawdzenia czujnika Halla: 1 przy właczonym zapłonie na zacisku 15 cewki jest napięcie odpowia- dające napięciu akumulatora 2- sterownik zapłonu tranzystorowego jest sprawny 3- przewód wysokiego napięcia łaczący cewkę zapłonową z rozdzielaczem odłaczyć od rozdzielacza i zewrzeć z...
Mam ten schemat , co dokładnieCie interesuje. Podam , wrtysk jest sterowanu z pinu 35 , przekażnik główny i pompy paliwa z pinu 12 , czujnik halla na 4 i 5 , silnik biegu jałowego na 16 i 34 , czujnik temp. płynu na pinie 10, sterowanie modułu zapłonowego z pinu 13. Coś jeszcze?
Większość instalacji ma tak, że przy ok. 2000obr następuje przełączenie z benzyny na gaz. W tym momencie instalacja odcina wtryskiwacze benzyny, a w tym czasie wtryskuje gaz. Szukałbym w tym kierunku czegoś (np. wyjęcie bezpiecznika z gazu). Ew. czujnik halla - spróbuj podmienić dystrybutor albo najlepiej podpiąć komputer i sprawdzić czasy otwarcia...
Istnieje jakiś inny sposób ? Można użyć 555 jako generatora mono-stabilnego wyzwalanego z czujnika położenia wału, a sygnałem z cewki regulować czas otwarcia wtryskiwacza. Można prosić o rozwinięcie myśli ? Tylko w aucie nie mam czujnika wału, czy da radę z czujnika Halla na aparacie zapłonowym ? Ewentualnie alternator zostaje
Dokladnie tak sprawdziłem przeplywke masz racje warto zobaczyć w jakiej kondycji jest czujnik halla i poprostu go wymienić. Kopułka i palec nowe i dobrze zamontowane sprawdzałem 2 razy. Sprawdzę te dwa el. I dam znac
Łopatologicznie czujnik Halla wykorzystuje zakłócenie/zmianę pola magnetycznego. Nie da się czujnika sprawdzić w prosty sposób (multimetrem), bo zawiera on wzmacniacz. Układ jest zasilany (+) i (-) i ma wyprowadzony sygnał w postaci impulsów.
pompka paliwowa wymieniona juz jest na nowa bo wiem ze do wielopunktu musi być 3,5 bara. podłączyli inny czujnik obrotu wału i bez zmian z tego co mówią ( choć nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem) iskra pokazuje się tylko raz. Czy czujnik halla znajduje się przy aparacie zapłonowym? bo wczoraj zawiozłem cały halotron - tak go nazwał ten pan
Regulatora odśrodkowego nie da się zablokować, to znaczy da ale nie wiadomo w którym momencie okazało się że w moim starym elektronicznym był talerzyk spawany i źle został przyspawany i był inny moment dla czujnika halla przez to silnik pracował tylko na 1000 obrotach wymieniłem talerzyk wszystko działa jak należy dzięki za pomoc
Sprawdź czujnik Halla, jak zaczyna padać to są podobne objawy, że nie chce się wkręcać na wysokie obroty. Następną oznaką będzie zanikanie iskry, kiedy silnik będzie nagrzany.
No jak paliwo jest i iskra również to musi palić. Chyba że sprężanie słabe ale to też by próbował palić. Sprawdzane było ciśnienie paliwa? Paliwo jest dobre? Iskra mocna czy słaba? Ciśnienie paliwa prawidłowe.Paliwo OK.Nie wiem jak sprawdzić jakość iskry.Po wykręceniu świecy i kręceniu rozrusznikiem "na oko" iskra poprawna. alpha01 , jesteś pewwien...
jesli masz problemy z zaplonem to najprawdopodobniej poszedl ci czujnik halla (przyjmujac ze kable, swiece, kopolka, i palec zaplonowy sa dobre) w mojej audi tez tak byloi dotego czasem nieodpalala lub zdzchala bez zadnego powodu
Witam! Mam audi b3 87rok 1.8 pełny wtrysk i mam problem- ciągle się psuje i już nie mam siły :cry:. Chciałbym zmienić wtrysk na gaźnik,wywalić komputer.Czy może mi ktoś pomóc w rozwiązaniu sprawy zapłonu(chodzi mi o schemat podłączenia instalacji zapłonowej od nowa,czyli aparat czujnik halla, cewka ,moduł itd.)Bardzo proszę o pomoc.Będę wdzięczny za...
Witam, spotkało mnie ostatnio przykre rozczarowanie - popaliły mi się przewody od instalacji elektrycznej w mojej Audi. Niestety bez cholowania sie nie odbyło! a wszystko przez to, że niepotrafiłem podłączyć na krótko czujnika Halla i cewki zapłonowej, może ktoś mi rozrysuje w bardzo uproszczonej postaci jak to wszystko mozna na szybko podłączyć?
Witajcie. Mam podobny kłopot. Audi coupe 2.8 AAH, silnik normalnie pracował do momentu wyciągnięcia z auta w celu uszczelnienia. Po montażu brak iskry, z kompem się nie łączył więc podejrzewałem ECU. Kupiłem drugi ECU, łączy się z kompem, ale diagnostyka jest mizerna, błąd wywala jedynie po odpięciu przeplywki, na odłączenie wszystkich pozostałych czujników...
Witam Jak w temacie. Czasem się zdarza, zwłaszcza jak wilgotno że pompka centralnego rozłącza mi czujnik i nie mogę zapalić. Pompka ma 3 wtyczki, zorientowałem się że czujnik jest "odłaczany" w żółtej wtyczce ale nie wiem które to piny. Wie ktoś gdzie zewrzecz lub rozciąć aby pompka nie rozłączała mi czujnika? Jest to fabryczne zabezpieczenie. pozdrawiam
Ten silnik ma czujnik spalania stukowego, warto go odkręcić, wyczyścić powierzchnię styku z blokiem silnika i dokręcić ponownie momentem 20Nm (ważne !) Druga rzecz, tam jest czujnik położenia wału korbowego ?, jeśli tak, to do wymiany To nie jego wina raczej. Druga rzecz, tam jest czujnik położenia wału korbowego ? Nie ma tam czegoś takiego - to full...
Koledzy podmieniłem aparat zapłonowy, i prwdopodobnie uszkodzony był czujnik halla. Nic specjalnego nie robiłem zamieniłem aparaty zapłonowe,ustawiłem jak zawsze zapłon na lampę, i teraz silnik pracuje o wiele spokojniej bez drgań niż poprzednio, nie gaśnie, nie gubi iskry i płynnie przyspiesza. Temat zostawcie może komuś się przyda, dziękuję.
Wymieniłem przewody, świece, cewkę. Czujnik halla sprawdzony. Czasami samochód normalnie zapali, jeździ i nic się nie dzieje. Po kilku dniach postoju nie chce zapalić. Czyściłem kopułkę i palec bo w miejscu przeskoku iskry były pokryte szlaką. Może ktoś coś poradzi?
Witam! Proszę nie pisac mi na wstepie "użyj opcji szukaj na forum" bo już to robiłem, przewertowałem kilkadziesiąt tematów i postów, ale nie uzyskałem odpowiedzi konkretnej, która brzmi: Jaka jest procedura ustawienia zapłonu w Audi 80 B4 2.0 z roku 1992? Wiem, że jest tam digifant i blokuje się go tak: 1. Włączam silnik ( nie ma znaczenia czy zimny...
Witam... Sprawdź układ zapłonowy. Wypnij wtyczkę od czujnika halla (przy rozdzielaczu zapłonu/aparacie zapłonowym) i na włączonym zapłonie podaj masę na środkowy pin. Zamiast kabla z cewki do rozdzielacza wsadź kawałek przewodu, którego drugi koniec jest oddalony o jakieś 5cm od masy. Powinna skakać jasna, niebieska iskra. Sprawdź też zasilanie halla...
silnik 1600 WV moduł dobry, czujnik Halla dobry, iskra jest, rozrząd na 99% dobrze, zapali chwilę na wolnych obrotach i gaśnie, ciśnienie idalnie równe we wszystkich cylindrach, gdzie szukać ewentualnej przyczyny?
Mam problem ze znalezieniem pinu sterującego czujnika halla na komputerze silnika ponieważ zrobiłem przekładkę silnika 1.8 pm z audi 80 b3 do b4 i coś pomyliłem bo nie mam iskry. Zasilanie na aparacie jest ale na czujniku halla w kostce ma 3 plusowe napięcia i nie wiem który odpowiada za sterowanie w komputerze silnika. Przełożyłem silnik, wiązkę, komputer,...
W tym silniku ABK najbardziej popularnymi usterkami są uszkodzenia czujnika Halla w aparacie zapłonowym i cewki wysokiego napięcia. Oba uszkodzenia objawiają się dopiero kiedy jest ciepło pod maską lub kiedy nagrzeje się silnik. czujnik Halla sprawdzisz diodą razem z rezystorkiem, jeśli jest dobry to wskazuje raczej na uszkodzenie cewki, choć nie wykluczam...
Zobacz czy masz iskrę na świecach. Jak brak to odłącz przewód wyskoiego napięcia od od aparatu (ten co idzie do cewki) i tam podlacz swiece. Jak brak dalej iskry zobacz czy cewka jest zasilana (przeciwległe przewody,pamiętaj o włączeniu zapłonu ;)). Jak napięcie dochodzi to coś ze sterowaniem lub cewką. Zobacz czy czujnik Halla jest zasilany (też przeciwległe)....
dzięki za odpowiedż ale dalej nie mogę się zgodzić z niektórymi rzeczami które Kolega pisze, a ze specjalistą nie jestem w odpowiedzi posłużę się fragmentem książki "Czujniki" autorstwa Andrzeja Gajka i Zdzisława Judy wyd. WKił 2011r. "Schemat bezstykowego nadajnika impulsów zapłonowych przedstawiono na przykładzie synchronizatora zapłonu(...). Stalowy...
I wszystko jasne, poza tym że... - mój silnik, przy takim ustawieniu źle pracuje. Podejrzewam ze może to być spowodowane rozdzielzczem który pochodzi od bliźniaczego silnika (6A) montowanego w audi 80. W zasadzie różnice między tymi silniami to inne rozmieszczenie niektórych elementów wtrysku,dolotu i zapłony spowodowane wzdłużnym a nie poprzecznym...
Witam Kolegów... Ręce mi już opadły. Nie mam siły. Problem dotyczy Audi 80 B4 - 2.0E - silnik ABK (pełny wtrysk, Digifant 1.75) Podczas próby rozruchu rozrusznikiem nie ma iskry. Z popychu zapala od razu. Co sprawdziłem: - napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem na cewce jest prawidłowe - podstawiany czujnik halla - jeśli ręcznie podam masę na środkowy...
Witam mam duży problem z Audi 80 2.0 abt 90km na monowtrysku,mianowicie auto nie przyspiesza i nie wkręca sie na obroty podczas jazdy.Jak wcisnę gaz do oporu na 5 biegu to wskazówka nieznacznie idzie w góre ,słychać tylko buczenie pod maską.do 140 km/h to potrzebuje ponad 2 min.do tego ma duże spalanie,dzieje się tak na pb i lpg.jest po wymianie uszczelki...
Witam. Mam problem z audianą otóż auto zdechło podczas jazdy brak iskry. Wymieniłem czujnik halla i iskra wróciła. Lecz nie chce zapalić. Gdy kręce rozrusznikiem na wszystkich świecach jest iskra gdzieś około 2 obrotu wału znika iskra na 2 świecach z pierwszej cewki,na innych świecach iskra jest cały czas. Cewka jest sprawdzona tzn zamieniłem przewody...
Panie Mieczysławie, proszę nie wprowadzać w błąd. Absolutnie tym sposobem nie można sprawdzić czujnika halla, ani żadnej usterki WN.Tym sposobem można tylko być pewnym, że do cewki dochodzi plus. Pozdrawiam. Panie sigi, to Pan wprowadza w błąd. Jeżeli jest innaczej, to niech Pan ma pretensje do autora książki- eksploatacja, konserwacja naprawa AUDI...
Sprawdzałem pompkę. Wydajność 0.8 litra przy 30 sekundach pracy (wg książki) i ciśnienie 5.5 -6 atm. Co za gumka ??? Potencjometr cały, klapa przepływomierza ustawiona wg książki, czujnik termiczny ok. wtryskiwacze wraz z rozruchowym sprawdziłem, są ok. Nie wiem jak sprawdzić czujnik spalania stukowego i czujnik halla. Podobno na kostce potencjometru...
zamykając temat udało mi sie zdiagnozowac ten samochodzik dzieki waszej pomocy :) a zeby ten post byl uzyteczny" - ten samochud nie diagnozuje sie przez bezpieczniki... -da sie zdjagnozowac przez kody migowe przy pedale sprzegla instrukcja: Odczytywanie migowych kodów błędów Audi oraz VW Przeprowadzanie testu: - Włączyć zapłon - Przeprowadzić przynajmiej...
Witam mam audi b4 2.8 v6 to nie jest vr6 volkswagena to jest normalna v-ka 174 konie 250 niutonometrow bardzo ladnie jedzie wedlug ksiazki 8 sekund do setki predkosc jak narazie jechalem 230 i to nie jest jego ostatnie slowo silnik puki co bezawaryjny poza czujnikiem halla bardzo czeste w tych jednostkach a co do spalania to nie przesadzajmy z tym pojeniem...
Witam koledzy mam problem w audi 80 1.6 ada 94 rok 101 km auto przerywa i ma spadki mocy jezdzi jak zaba(puszcz lapie puszcza lapie) czasem odpuszcza calkowicie potem znowu wraca( reguly na to nie ma aczkolwiek wydaje mi sie ze na zimnym silniku jest lepiej),czasami ma problem z wkreceniem sie na obroty(mul na postoju i podczas jazdy), i wolne obroty...
ciąg dalszy moich doświadczeńz audicą:) Oczywiście problem przyspieszania mam już z głowy- przyśpieszyłem zapłon, wyrzuciłęm katalizator i samochód ma kopa że gumska pali przy każdym ruszaniu. Jednak problem z szarpaniem silnika pozostał dalej. I dziej sie to w przedziale od 1500-2000obr. a nie jak wcześnie wspomniałem powyżej 2000. Zauwążyłem jeszcze...
Witam, problem z Audi jak z tematu błąd 515- uszkodzony czujnik Halla, zwarcie do masy. Jednak czujnik był już wymieniany na inny, wymieniany cały aparat zapłonowy na inny i dalej jest ten sam błąd. Auto normalnie wkręca się ponad 5 tys obrotów. Na wyjętym aparacie zapłonowym sprawdzony czujnik Halla przy pomocy diody działa. Na odpiętej wtyczce sprawdzone...
Sorrki za odgrzanie kotleta. Czytałem ten post, u mnie jest podobnie z tym że w ECU mam błąd czujnika Halla G40, podmiana na nowy oryginał Boscha nic nie dał. Więc uznaje że to nie hall. Obstawiam zmienną fazę rozrządu - pytanie: czy na jałowym biegu przy podniesieniu obrotów da się usłyszeć pracę zaworu na napinaczu ZFR, czy np. odpięcie wtyczki coś...
Od dłuższego czasu zdarzało się, że z gazu przełączał się na benzynę - niby przełącznik na gazie, żółta dioda od gazu się pali a żarł benzynę. Wydawało mi się, że to styki przy przełączniku - jak tam ruszałem to się przełączało. Podociskałem je i zrobiłem diodę podłączoną do cewki zaworu gazowego - jak gasła to wiedziałem, że jadę na benzynie. Dziś...
czujnik halla scania czujnik halla skuter czujnik halla indukcyjny
arduino przycisk funkcji bezpiecznik zasilacza komputera otwierać drzwi przycisk
pompa pralki gorenje moment dokręcania wałka rozrządu
Przekaźniki i bezpieczniki Ford Galaxy 1.9 TDI 2004 Nieprawidłowe wskazania prędkościomierza w BMW F15 - jak skorygować?