To rzeczywiście może być wina tego czujnika.
Zajmij sie egr em.
https://obrazki.elektroda.pl/7155358600_...
Nie ma czegoś takiego w tym aucie.
Tak ma być.Jak długo kręcisz i silnik nie odpala a licznik widzi obroty to tez kontrolka miga i piszczy alarm. Nie widze tu usterki.
Jeśli chodzi o to, to z dwóch stron masz zatrzaski, ogólnie sama krańcówka powinna wyskoczyć po lekkim podważeniu, ewentualnie trzeba cieniutkim śrubokrętem docisnąć te zatrzaski. https://obrazki.elektroda.pl/6990716100_...
tasma dwustronna trzyma . podwaz zatrzaski naprez z jednej strony tasma powinna po jakims czasie puscic
Silnik prawdopodobnie ma kod ALH.
Tak. To jest błąd podstawowy z protokołu OBD II, dotyczy czujnika temperatury spalin nr 1. Zanim go jednak wymienisz sprawdź przewody pod kątem ewentualnych uszkodzeń i stan pinów w kostce. Pozdrawiam
prawdopodobnie powoli pada ci pompa paliwa sprawdź ją
Czujnik ma cztery piny , dwa włączają (zwierając) światło stop a dwa (rozwierając) dając sygnał sterownikowi że hamujemy. Standartowa usterka tej grupy wypalony bądź wytarty czujnik.
Tak, awaria czujnika powoduje wyłączenie ABS i świeci kontrolka na desce. Wymień zepsuty czujnik i będzie ok. Nie musisz wymieniać wszystkich - bez sensu. Dziękuję za szybką odpowiedź, a to szuranie, którego przed zapaleniem się ABS nie było, to też jest wina czujnika?
Sprawdź wtyczkę do regulatora napięcia i samo ładowanie. Generalnie żeby adaptacja przeszła musza być wszystkie błędy silnika wykasowane. Masz blad 00522- czujnik temperatury silnika. Podejrzyj temperaturę odczytywana przez interfejs.
Wymień czujnik temperatury:)
Odłącz inną wtyczkę i zobacz który czujnik ci pokaże.
Zatem o lampę możesz być spokojny. Zewrzyj czujnik wstecznego i zobacz czy zaświeci wsteczny.
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
Jest umieszczony z tyłu silnika przy sprzęgle. Zaślepiony gumową uszczelką. Do wyjęcia i montażu trzeba użyć troszku sprytu.
Mi wywala p040500 EGR wymieniony i dalej nic
Po pierwsze było wiele razy w tym temacie - nastepnym razem prosze używac szukajki. Czujnik jest w lusterku zewnętrznym pasażera. Czujniki te psują sie nagminnie.
Blokady zmiany biegów nie ma oraz czujnika nie sądze więc co to może być i po co ? To czy jest czujnik deszczu łatwo sprawdzić podczas opadów śniegu lub deszczu ;) Ale jak sama nazwa mówi "pokładowy" czyli taki który zasila coś w środku, na pokładzie. Wyjmij ten bezpiecznik i sprawdź jakie funckje w samochodzie przestały działać a co za tym idzie będziesz...
Jak poradzisz sobie z wymianą to bez. W tym modelu zbiornik wyrównawczy nie ma czujnika braku płynu chłodniczego. Jeśli auto się nie przegrzewa to awarii uległ czujnik temperatury. Podpięcie pod komputer powinno potwierdzić diagnozę.
Wyciągasz zawleczkę i powoli ciągniesz za czujnik obracając go w obydwie strony. Czujnik dobierasz po numerze oryginału który na nim sie znajduje. Najlepiej założyć oryginał bo wtedy wskazania dla zegara i sterownika są zachowane takie jakie powinny być. ( oczywiscie zakladam ze juz to sprawdziles ze czujnik jest uszkodzony)
Stojąc przodem do auta to na głowicy po prawej stronie.
00515 Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) Tak wygląda kod błędu - więc chodzi o ten czujnik w aparacie zapłonowym? Opiszę jeszcze objawy- nierówna praca silnika, falowanie obrotów, odczuwalny nieraz brak mocy i zwiększone spalanie.To chyba przez ten czujnik?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Może ten filmik trochę pomoże. Co prawda to Ibiza ale podobne umiejscowienie. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... ... a tu fotka z forum.
Wykrzyknik i 3krotny sygnał to objaw braku płynu hamulcowego ,odłącz złącze od czujnika w zbiorniku-symulacja pełnego zbiorniczka ,zobacz czy coś się zmieni. Zworka na stykach złącza to symulacja braku płynu ale wtedy kontrolka nie gaśnie. Z abs czujnik w zbiorniczku ,bez abs czujnik w korku . 2- nie musisz do aso ale do kogoś kto ma diagnostykę grupy...
myśle że trzeba by sprawdzić wyskoie napięie kable świece kopułka palec albo czujnik temperatury to na początek
Sprawdzić połączenie czujnika znajdującego się w przekładni z pompą pod lewym reflektorem. Jeżeli ok to podmienić czujnik. Czujnik widać przez lewe nadkole.
Witam, przepraszam za brak odpowiedzi ale po pierwszych odpowiedziach w temacie jakoś sceptycznie jestem nastawiony na ten temat. Samochód aktualnie naprawiony. Dopiero na PW z jednych z forumowiczów uruchomiłem samochód. Przyczyną było tak jak wspomniałeś Hektar Zahler właściwe koło i czujnik. Po samej wypowiedzi widzę że masz wiedze w temacie i szacunek...
Pin nr 2, fioletowy lub może być i pin 3, biały, w nim to bez różnicy. Pozostałe 2 to czujnik temperatury powietrza.
Podobną sytuację miałem w Polo , czujnik stukowego spalania - tam jest taki dziwaczny z ekranem.
Oczywiście że ma, to czujnik G28 prędkości obrotowej z przodu silnika z 3-pinową wtyczką i jego awaria wywołuje właśnie takie objawy + miganie kontrolki świec żarowych.
Czujnik spalania stukowego 25 Nm ,jak radio nie fabryczne to normalne ,że zapisuje się błąd czujnika prędkości i nie ma wpływu na pracę silnika.
Zasilanie wygląda ok. Czujnik skrętu masz w maglownicy w górnej części dystrybutora. Spróbuj połączyć się testerem z pompą, ale wcześniej odepnij główną wtyczke zasilania z pompy tą dwu pinową. Dla pewności, sprawdź jeszcze bezpieczniki. W tych pompach najczesciej palą się mosfety od nadmiernego przeciążenia, tym bardziej ze auto jest po dzwonku :-)
Kup oryginał albo lepszy zamiennik nr. części 020 945 415 A. Te skrzynie (typ 085) miały czujnik tylko z przodu, do rocznika 99 wtyczka była prostokątna potem półokrągła. Czujnik na górze miały inne skrzynie wkładane z innymi silnikami.
U mnie w fabi 1 trzeba było pokasować błedy które się pojawiły. System Air bag dalej zglaszal kolizje i odpalenie poduszek i napinaczy ale można było już odpalać. No chyba że kolizja uszkodziła coś ważnego.
czujnik na wale czyta obroty a czujnik na walku pokazuje na ktory tlok podac paliwo, tak to mozna najprosciej objasnic.
W 90% procent przypadków winny jet czujnik temperatury silnika (czterostykowy w plastikowym korpusie przy głowicy) Warto również sprawdzić termostat
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
Dziekuje czujnik znaleziony.
Trzeba instalacje sprawdzić a nie wymieniać to co pokaże "komputer". Sprawdzić zasilanie czujnika jak i ciągłość przewodu sygnałowego do ECU. Jeżeli jest to sprawdzić czy w momencie występowania usterki z czujnika wychodzi sygnał i czy ten czujnik ma wtedy zasilanie. Sprawdzić ciągłość przewodu pomiędzy cewką przekaźnika świec a ECU. Itd.
"Nikt nie wie gdzie jest czujnik Halla", w tym silniku jest czujnik obrotów wału, pod koletkorem ssącym w okolicy rozrusznika. Gdyby był uszkodzony obrotomierz nie wskazuje nawet na obrotach rozrusznika. Te bezpieczniki są zasilane po przekaźniku pompy paliwa, zasilanie przekaźnika po bezpieczniku sa2 50 A.
Czujnik od temp reduktora (cieczy chłodzącej). Podaje błędne dane do ECU i nie przełącza.
No jasne ze tak :) może być winny czujnik :) Ogólnie to kolego nie napisałeś jaki masz układ wtryskowy czy Jednopunkt czy wielopunkt :) Tzn powiem Ci tak..naprawiałem juz parę tych 1.4 i te błąd z ta przepustnica to był w każdym :) a silnik miał dobra moc i odpalał...może delikatnie falowanie ale nie do przesady :) Wymień czujnik temperatury tylko dobierz...
Będziemy kombinowć z czynnikiem i sprawdzać sprężarkę, bo podobno, gdy jest uszkodzona sprężarka to czynnika nie nabijesz do pełna - ani tez nie sprawdzisz ilości, podobno. G65 czyli czujnik ciśnienia ? Nic nie pomogło. To samo ze sterownikiem. btw. Orientujecie sie ile wchodzi czynnika ? Wyczytałem ze 530 do Ibizy 6L ale nie wiem czy do każdej wersji...
no to szperam w internecie i wychodzi na to ze ten czujnik jest za rozrusznikiem Szperaj dalej, tym bardziej że nie ma tam nic takiego, jak czujnik wału. To na fotce, za rozrusznikiem to knock sensor - bez wpływu na uruchamianie silnika. Zamiast grzebać nie wiadomo gdzie, wymieniłbyś cewkę od razu i byłby spokój.
Zdejmij kopułkę, zakręć rozrusznikiem i zobacz czy obraca się palec, jak tak, to czujnik halla do wymiany (chyba, że nie dostaje zasilania), jak się nie kręci, to albo zabierak aparatu, albo rozrząd :|
Z elsy wynika ,że pod kolektorem ssącym (G62).
https://obrazki.elektroda.pl/6891873900_... Czy ktoś może mi powiedzieć, co to za czujnik na środku zdjęcia? Seat Ibiza 6L 1,4 l benzyna
ibiza czujnik czujnik klimatyzacji ibiza czujnik ciśnienie ibiza
gasną światła skoda fabia schemat mikrofon densei nissan zapłon
kabel brake radio bateria parkside styki
Schemat bezpieczników Ford Focus C-Max 1.8 benzyna 2006 – lokalizacja i opis skrzynek Tabela smarowania IHC D-324 – punkty, oleje, interwały, pojemności