może czujnik temperatury, to że w niskiej temp. jest ok to nie znaczy ze przy wyzszej nie bedzie nawalal. wtyczki miedzy czujnikami mozna zamieniac jakbys się bawił. sama iglica moze zle chodzic. jak sie wylaczyl zaraz po wlaczeniu to moze akurat jonizacja plomienia nie widziała. masz tam jeszcze zabezpieczenie przed przegrzaniem, chyba jest recznie...
Zdejmij wtyczkę z wtryskiwacza z zakręć rozrusznikiem żeby uruchomić pompę paliwa jeśli będzie lać wtryskiwacz to masz usterkę mechaniczną, oring zapieczona iglica lub wybita przylgnia we wtryskiwaczu, lub uszkodzony zawór przelewowy przez co w układzie panuje za wysokie ciśnienie benzyny. Jeśli będzie sucho wo coś z elektryką je trzeba by sprawdzić...
Witam ewidentnie uszkodzony czujnik przepływu wody, syczenie jest oznaką gotowania się wody w nagrzewnicy. Możliwe uszkodzenia: membrana układu wodnego, zaworek minimalnego przepływu, zapieczona iglica układ wodny-układ gazowy, przytkany filtr wodny. Zagrożenia: po zamknięciu kranu zamykamy wodę w nagrzewnicy, a palnik powoduje zagotowanie wody- może...
Prawidłowo to tak aby iglica pracowała w pionie , blaszka wystarczy . Kapilara tylko przenosi impuls ciśnienia i nie ma znaczenia czy zaizolowana. Czujnik (bańkę) należy zamocować w poziomie i w pozycji zależnie od średnicy i oczywiście dobrze zaizolować. Popatrz jak zaleca to robić [url=http://www.danfoss.pl/katalog_chlod...
Sprawdziłem rezystencje cewki od wtrysku sterującego i wynosi 98ohm - jaka powinna być prawidłowa żeby wykluczyć awarie wtrysku sterującego ? gdzieś wyczytałem że 100-200 ohm. to jest czujnik indukcyjny ? to mogę tam podłączyć oscyloskop równolegle z podłączonym tym czujnikiem bo jak jest indukcyjny to będzie zasilany sygnałem modulowanym Na logikę...
Sprawdź opór 2 i 3 pin ma byc od 12 do 20 omów na 3 pinie po zapłonie ma być 12 V. Częsta przyczyna spadku mocy są te czujniki.
Pomiędzy 1 i 2 ma być rezystancja, a pozostałe konfiguracje nie powinne wykazywać "przejścia" 3 to ekran, nie powinien mieć połączenia z pozostałymi...więc coś nie tak
nie będzie oporu bo to czujnik piezo, i problem nie w nim
Od 2 lat jak jestem posiadaczem Yamahy Majesty 125 z 1999 roku .Ssanie nie działało od początku, ale nie miałem problemów z zapalaniem .Przy zimnych dniach , wystarczyło tylko dodać przed uruchomieniem silnika , troczę gazu i odpalał od razu. Teraz coś się stało i nie mogłem go uruchamiać w stary sposób , tylko odpalał , bardzo ciężko , bez dodawania...
Co mogę jeszcze zrobić? Trzeba coś wymienić ew. coś innego rozkręcić? Prawdopodobnie do wymiany będzie membrana zaworu przełączającego (która znajduje się w okragłym mosiężnym elemencie z lewej strony zespołu wodnego).
Dzień dobry wszystkim. Ja też się podepnę pod temat. W moim piecu jest podobna sytuacja. Woda częściowo idzie na grzejnik a CWU nie startuje. W momencie dobicia ciśnienia do CO, ciśnienie wzrasta, a potem spada do poprzedniej wartości, tak jakby gdzieś woda bokiem uciekała ale nie widzę żadnego wycieku. Czujnik przełączania wody działa. Widzę, że na...
Zapłonu elektroniczy cdi gaźnik 16. 1 Simson z CDI i Gaźnikiem 16N1 - Strzelanie w Tłumik i Problemy z Obrotami (ID: 4060080) Witam serdecznie. Skoro mamy do czynienia z Simsonem wyposażonym w elektroniczny zapłon CDI i gaźnik 16N1, możemy zawęzić zakres poszukiwań przyczyn problemów. Poniżej przedstawiam szczegółową analizę oraz kroki diagnostyczne,...
Sygnał zwrotny o kącie wtrysku tutaj jest realizowany przez wtrysk sterujący. Na iglicy tego wtrysku jest czujnik i sterownik wtedy wie kiedy iglica jest uniesiona czyli kiedy następuje wtrysk. Błędy są dwa jeden o za dużej różnicy kąta wtrysku (rozbieżność wtrysk realny a zakładany). Drugi błąd 550 ma przyczynę w nieodpowiednim sygnale. Powodów tego...
Sterownik dostaje informację o kącie wtrysku z wtryskiwacza z kablem. Tam jest czujnik wzniosu iglicy, jeśli paliwo dochodzi do wtryskiwacza to iglica się unosi, czujnik to wykrywa i zaczyna się rozpylanie. W ten sposób sterownik sprawdza poprawność regulacji kąta początku wtrysku, koło zamachowe się obraca, czujnik położenia wału zlicza zęby i sprawdza...
Cytrynkę mam już 8 lat i nigdy poważnej usterki nie było. Miesiąc temu zaczęła niedomagać. Na zimno odpala bez problemu, żadnych szarpań w trakcie jazdy, tak samo na wolnych. Pełna moc, samochód w czasie jazdy bardzo dynamiczny. Spalanie w trybie mieszanym 4,2 l/ 100 km. Jak silnik gorący, przy próbie uruchomienia, nie zapala. Nie słychać pompy paliwa...
Witam! Przyszła zima i pojawił się problem z uruchamianiem auta na zimno. Pierwsze co poszło pod lupę to świece żarowe. Miód, malina. Wszystko sprawne. Dalej przekaźnik tychże. Bez zastrzeżeń. Są niewielkie spadki napięcia (ok 2V) między akumulatorem a świecami ale przy takim natężeniu prądu to nie jest problem (zalutować trzeba będzie zaciski konektorów....
Witam, Tak jak w temacie mam pytanie o poprawne działanie zaworu rozprężnego klimatyzacji ze zdjęcia poniżej: http://obrazki.elektroda.pl/7662496800_1... 1. Ciecz pod wysokim ciśnieniem 2. Rozprężona ciecz wpadająca do parownika 3. Gaz wracający z parownika 4. Kierunek gazu do kompresora 5. Regulacja ciśnienia gazu LP ~2,5 bara (temperatura...
Otóż okazało się, że nie zostałem do końca poinformowany o przebiegu zajścia. Okazało się, że w momencie załączenia ciepłej wody w piecu doszło do zwarcia o wywaliło bezpiecznik. po Wyjęciu płyty widać ewidentne wypalenia na laminacie. Więc płyta do wymiany. Zadzwoniłem po serwis i serwisant potwierdził moje obawy. https://obrazki.elektroda.pl/5311887800_...
Czujnik ciągu i czujnik temperatury nagrzewnicy to są zwykłe stykowe czujniki temperatury. Gdy się zagrzeją to otwierają styk a gdy ostygną to się zamykają. Sprawdzisz to bez problemu omomierzem. Według mojego schematu te czujnik są połączone w szereg w głównym wyłącznikiem i po prostu wyłączają zasilane z baterii na sterownik więc gdyby była na nich...
Czujnik przepływu c.o. działa dobrze, iglica załącza mikrowyłącznik podczas działania c.o. Kiedy piec wchodzi w awarię iglica również jest wysunięta i mikrowyłącznik włączony. Mierzyłem też miernikiem sam mikrowyłącznik i jest sprawny. Kontrolka sygnalizująca błąd jest kontrolką środkową i ma kolor czerwony. Miga z częstotliwością 2 razy na sekundę.
Hej, a może zwarty jest któryś pin (55 lub 62) z pinem 71 ? (numery od strony ECU) http://obrazki.elektroda.pl/8759551500_1...
Witam Posiadam piec Buderus Logamax U004 jednofunkcyjny z zasobnikiem zewnętrznym. Piec od jakiegoś czasu nie podgrzewa ciepłej wody, natomiast bezproblemowo załącza się na grzejniki. Po restarcie piec zaczyna grzać wodę, jednak gdy się już wyłączy, to ponownie problem powraca. Był serwisant, który posprawdzał, poczyścił i przez dwa dni było ok. Potem...
Tak dokładnie to jest ten czujnik na pierwszym zdjęciu. Gdy świeczka się pali to ogrzewa tę blaszkę i ona wygina się w dół naciskając iglicę która otwiera zawór zezwalający na wypływ gazu na główny palnik. Gdy ta blaszka się nie wygnie to nie zapali się palnik. Sprawdź czy ta blaszka wygina się w dół pod wpływem płomienia ze świeczki. Może trzeba obrócić...
witam, mam wiele dziwnych zachowań piecyka. 2 lata temu wymieniony moduł elektroniczny i zrobiony przegląd pieca. Rok temu wymieniona przepona/membrana w zespole elektrozaworów. Od kilku miesięcy piecyk miał problem z odpalaniem palnika głównego - trzeba było dmuchać w świeczkę by po paru takich dmuchnięciach główny palnik odpalił gaz. Ponieważ nasz...
12V tam nie ma być. 0 omów to dziwne, one z reguły leciały na przerwę.
Jaki czujnik masz na grzejniku? Jak pisałem powyżej,czujnik temp zamontowany zaraz za zaworem po to by widzieć kiedy i jak mocno otwiera się zawór/głowica:) Ustawienia. Brak prognozowania,wolne reagowanie,grzejnik P2,ogrzewanie miejskie. Czy iglica zaworu termostatycznego się u Ciebie nie zacina czasem? Może tutaj jest problem.
Pompa chodzi . Niestety nadal nie wysuwa się iglica na czujniku zaniku wody w kotle Nadal nie wiem co z tą dyszą ? Czy to kwestia wyregulowania ? Pozdrawiam.
A gdzie kupię taki czujnik do tego modelu ? uuu żeś zabłysnął a gdzie niby ten czujnik się znajduję? kolego masz zakamieniały wymiennik cwu do odkamienienia albo iglica się blokuje ale stawiam na to pierwsze.
na twoim miejscu zostawił bym ten wtryskiwacz w spokoju i zajoł sie aparatem zapłonowym ( czujnik halla itp )
No właśnie... Examiner... W Gdańsku nikt tego nie ma. u Fiata popukali się w czoło... Map nie był mierzony bo nie mam wytycznych. Z resztą jak to mierzyć..? Wężyki są szczelne - nowe. Nigdzie też nie bierze lewego powietrza. Nowego kupić nie sposób. Kilka miesięcy szukałem sondy Lambda, oryginalnej GM z numerem takim jak podaje EPER po VINie auta. To...
Chłopie w czujniku jest stabilizator napięcia.... tak to jest skoro się nie wie że napięcie mostka tensometrycznego musi być zasilany stabilnym napięciem bez wachań inaczej by pokazywał faktycznie bzdury. Co się w kompie resetuje ? a no parametry czyli odczytuje czujniki i ich parametry względem temperatury silnika. Iglica jest zasilana napięciem nie...
A czy kolega ma takiego samego zaworka na pompie aby podmienić? Skoro samochód odpala normalnie to pompa nie ma problemu z nabiciem cisnienia w krótkim czasie jakim jest praca rozrusznika. Może i pompa nie jest droga do kupna ale wybór zależy do Ciebie. Warto sprawdzić elementy odpowoedzialene za ciśnienie, czujnik masz sprawdzony i wiesz ze sprawny,...
Wita wszystkich. Proszę pomóżcie mi rozwikłać zagadkę co to jest za czujnik. Jako podpowiedz dodam, że jest to czujnik wyciągnięty ze środka termostatu samochodu Audi A3 1998r. silnik benzyna 1.6 (raczej to nie jest czujnik temperatury). Pomierzyłem go i jego oporność wynosi około 15,3Ω i nie zmienia się pod wpływem temperatury. Ja zakładam, że...
Zespolony grzejnik wody przepływowj z kotłem centranego ogrzewania. Agnieszko,twój post narusza regulamin.Popraw go.
Co to jest czujnik otwarcia dyszy? A nie czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza przypadkiem?
pierwsza rzecz dokręć termopare kluczem 8 jeśli nie pomaga wezwij serwis bo może zawiesiła sie iglica gazowa lub wodna i nagrzało czujnik ciągu ( to cos zdrucikami ) co spowodowało wyłączenie
Gdzie w tym kotle znajduje się czujnik przepływu wody użytkowej? Szukałem czujnika mechanicznego (turbinki) ale takiego tam nie ma...? Czy jedynym elementem odpowiedzialnym za wykrycie przepływu wody użytkowej jest wysuwająca sie pozioma iglica zespołu wodnego załączająca stycznik?
1.9 dci czy 1.9 dti bo to roznica,dci nie ma czujnika polozenia iglicy to uklad comon rail
Witam ponownie. męczę się z tym piecem dlatego nie pisałem no i pracuję nad nim. Wracam do tematu. Turbinę sprawdziłem i luzu moim zdaniem nie ma, co do tego mrugania, to piec powinien pracować jak mruga czy nie? Opiszę wszystko od początku. czasami grzeje jak się uda ale tylko przez jakiś czas, około 10-15 sekund, potem gaśnie sprawdziłem siłownik...
Masz pewnie uszkodzony czujnik wzniosu iglicy - jaki był błąd podczas badania komputrowego? Pozdrawiam.
Bardzo podoba mi się pomysł z manometrem za reduktorem i obserwacją jego wskazań. Ale tak się zastanawiam czy skoro w filtrze fazy lotnej jest już jakiś tam cisnieniomierz to czy nie dałoby się podłaczyć pod niego jakiegoś wskaźnika u umiescić go w kabinie. Wtedy byłaby stała kontrola nad tym co się dzieje. Ewentualnie zamontować jakiś dodatkowy czujnik...
Spróbuj na początek podmienić wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy bo to na jego podstawie jest czytany kąt wyprzedzenia wtrysku.
Witam, Prośba o pomoc w reanimacji i znalezieniu przyczyny nie spieniania mleka przez Saeco SUP016R. Na wstępie zaznaczą, że kawę robi całkiem OK, a problem jest jedynie w spienianiu/zaciągnięciu mleka. Wygląda to tak, że po włączeniu tej funkcji rozpoczyna się powolne zaciąganie mleka, które zatrzymuje się przed samym wejściem do dyszy spieniającej...
Oczywiście że rurki oraz czujnik przepływu sprawdzałem i są czyste jak łza. Co do sprężyny to zmieniałem dwa razy żeby iglica po zakręceniu wody całkowicie się schowała. Nie wiem dla czego tak się stało, może spadło ciśnienie w sieci. Przypominam sobie że kiedyś przy pobieraniu wody nie zapalał się piec i wtedy podginałem blaszkę przy mikro wyłączniku...
Witam! Mam mały problem z podgrzewaczem wody polegający na tym, że nie chce odpalić. Sprawdziłem membranę i jest sprawna. Czujnik spalin i ciągu sprawne, iglica "otwiera", przełącznik działa a gaz ze świeczki nie leci. Ostatnimi czasy dawała już znać o sobie słaba bateria i tu jest moje pytanie: czy możliwe, że musi być włożona sprawna bateria, by w...
Do czasu przyjazdu serwisu zamknąć zawór gazowy przed piecykiem i nie używać piecyka!!! Zapalanie się palnika głównego bez przepływu wody przez wężownice grozi rozsadzeniem piecyka (woda natychmiast wrze, ciśnienie pary jest tak wysokie, że rozsadzi wężownicę)!!! Może być zatarta iglica w zespole wodnym a jednocześnie nie działa czujnik temperatury...
wszystkie zawory przy grzejnikach wykręciłem i sprawdziłem czy nie blokują.Wszystkie grzejniki zdjełem i porządnie wypłukałem.W tej chwili wszystkie głowice przy grzejnikach są rozkręcone na max filtr wody wyjęty żeby ułatwić przepływ.Jedna rzecz mi przychodzi do głowy ten piec ma jakiś czujnik jeśli jest za mały przepływ wody przez instalacje to rozłącza...
Przy złej wentylacji zadziała czujnik ciągu kominowego i zgaśnie świeczka. Czy strumień wody ciepłej jest duży? Zacząłbym od przekręcenia pokrętła do regulacji strumienia wody maksymalnie ze wskazówkami zegara oraz sprawdziłbym filtr wody. W dalszej kolejności do sprawdzenia membrana i iglica pokrywy wodnej.
Witam, Mój pojazd to: Skoda Octavia 2 z 2012r. 2.0 tdi 103 KW, CFHC. Climatronic dwustrefowy, DSG. Przeglądam fora, w tym elektrodę. Czytałem sporo ale i tak nie znalazłem dla siebie rozwiązania swojego problemu. Mianowicie zaczęło się od niedomagania klimatyzacji, czyli braku działania. Została zrobiona wstępna diagnostyka, czyli: Sprawdzenie w serwisie...
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
Witam. Szukam odpowiedzi na pytanie, jaką rolę pełni wtrysk sterujący w układzie wtryskowym samochodu Volvo s40 1.9 TD 90KM F8qt. Bardziej interesuje mnie co będzie się działo w przypadku jego uszkodzenia/odłączenia. czy zawsze, w każdym przypadku będą słyszalne zmiany w pracy silnika? Pytam ponieważ jestem po wymianie uszczelki pod głowicą. Jeszcze...
Krok 1 Proszę podłączyć komputer do osobnego monitora /telewizora. Krok 2 Proszę sprawdzić czy czujnik położenia/rozłożenia laptopa nie zblokował się. Nie wiem jakie to Vaio wiec nie wiem czy jest iglica gdzieś w okolicy zawiasu czy inna metoda rozpoznawania czy otwarto laptopa. Krok 3 Napisać na elektrodzie model , co się świeci , czy dyski startują...
Witam wszystkich i z góry dziękuje za podpowiedzi. Posiadam Peugeota 206 2.0HDI z 2001 roku. Problem polega na tym iż auto po przekręceniu zapłonu podaje ciśnienie z pompki paliwowej do pompy wysokiego ciśnienia a w czasie kręcenia rozrusznikiem nie odpala a ciśnienie na powrocie jest bardzo duże( na wtryskach na powrocie tryska). Sprawdziłem i po odpięciu...
Manometr pokazuje ciśnienie dokładnie 2.5 Na wolnych się przełącza i odrazu gaśnie.Gdy przełączę go na wysokich obrotach chwilkę chodzi normalnie i zgłasza błąd 322 System pressure =>3.4 BAR reset after 10min. Iglica i grzybek chodzi poprostu idealnie i wszystko jest czyste i nic sie nie zacina. Komputer pokazuje błędne ciśnienie bo raz pokazuje -97...
Jak widać, filtr fazy lotnej jest "mokry". Może to właśnie tu jest nieszczelność. Ja nie widzę na zdjęciu, żeby filtr fazy lotnej był mokry, w którym dokładnie miejscu? To jedno, a drugie od czego miałby być mokry i po trzecie wg mnie śmierdziałoby wtedy gazem. W tym miejscu nieszczelność można można wykryć przy pomocy mydlin lub środka do mycia naczyń...
oporność między 80-120 Ω
Gorące podziękowania za rady. Potwierdza się prawda, że jeśli producent produkuje jednocześnie dwa modele wyrobu i jeden z nich jest jest technicznie bardziej zaawansowany i nowocześniejszej konstrukcji - to ta nowoczesność jest okupiona zwiększoną możliwością awarii lub droższego remontu i że ta nowoczesność jest dobra do zasady: dobre bo nowe. Dylemat...
moje pytanie to gdzie wysyłane i dlaczego są informacje z czujnika wzniosu iglicy we wtrysku sterującym. Wysyłane jest to do ECU aby określić moment kiedy faktycznie otwiera się wtrysk. ECU za pomocą tych danych jaki i danych z czujnika położenia wału może precyzyjnie regulować kąt wtrysku.
szukaj kolegi trns-serwis na tym forum on to ogarnie .
witam to maszyna zrobiona.Kwantor tak jak piszesz do grobu nie zabiorę pomęczę się nieco i wystukam jak ja widziałem ten problem.A mianowicie pisał kolega ,że wtryski były zawalone, sprawdzone umyte i SKALIBROWANE co to znaczy w tych wtryskach nic się nie ustawi ani tym bardziej kalibruje ustawienia dokonuje się po założeniu.Na moje to tak maszyna kulała...
A widzi obroty? Jeśli wyrzuca mu błąd o 3 wtrysku to pewnie chodziło o czujnik skoku iglicy. Można sprawdzić jego oporność, koło 100ohm powinno być, ale wydaje mi się że mimo jego uszkodzenia powinien palić.
Czujnik wzniosu iglicy wtrysku - brak połączenia lub przerwa w obwodzie. przeca sam piszesz co jest zepsute. To ten wtryskiwacz z kabelkiem, zanim wymienisz sprawdź ciągłóść okablowania, bo nie kosztuje tyle co bułka. Wszystko dobrze poustawiane?
dwie sprawy -czujnik położenia wzniosu iglicy ( na trzecim szprycku) -nastawnik dawki
ile bym tych dTi nie diagnozował, to w każdej odczyt z czujnika wzniosu iglicy jest taki jak Ty piszesz. jak odepniesz wtryskiwacz ster. to nie zarejestruje błędu z zaworu, bo przestaje nim sterować.
Zal czytac. Jeden widzial w Golfie III common raila, ba, ma na szynie 1500 atmosfer... Panie Zdzisiu, jesli jest pan mechanikiem - moja rada: zostan pan sprzataczem, moze na tym sie Pan bedziesz znal, moze w tym towarzystwie Panskie wypowiedzi nie beda zwalaly z nog.. dluga droga przed Panem. Juz uzasadniam dlaczego tak mysle: po pierwsze w zadnym samochodzie...
Mam pytanko do was posiada ktos oryginalny tester fiata? moze jest mozliwosc jakiejs kalibracji, przyczenia tej pompy? poniewaz ta podkladke która podłozylem wyciaglem zeby sprawdzic czy moc wróci no i okazuje sie ze troszke lepiej jedzie ale nie tak jak wczesniej przed naprawa ale co najlepsze bład nie powraca ciekawe dlaczego? Moze z tego powodu ze...
są 2 opcje jak po wymianie końcówek. 1- jak zakładałeś kolektor ssący były 2 wężyki 1 do zaworu recyrkulacji spalin 2 do czujnika ciśnienia turbo (mały czarny 3 pinow kwadracik z wężykiem) na lewyn nafkolu. 2- przy montażu końcówek uszkodziłeś czujnik ruchu iglicy(wtrysk z kablem)
Czujnik ruchu iglicy jest na bodaj trzecim wtryskiwaczu,poznasz bo do tego jednego wtryskiwacza leci kabelek.Oglądnij go czy nie ma gdzies szczeliny,często plastik pekniety i przy myciu dostaje się woda.Wystarczy wysuszyc i zakitować silikonem. Tym drugim błedem sie nie przejmuj,jeżeli nie masz tempomatu tak bedzie sygnalizować.
Witam prosze jeszcze sprawdzis czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtryskiwaczu, jest tam widoczny przewod ktorym idzie sygnal. przyrzadzie diagnostycznym powinien wyskoczyc bład, jesli regulator wydatku zostal juz wymieniony tak ajak pan wczesniej wspomnial to prosze jeszcze sprawczi 3 wtysk czyli czujnik wzniosy iglicy pozdrawiam
W silniku AFN kąt wyprzedzenia tłoczenia ustawia się ruszając pompą wtryskową; komputer również steruje kątem wyprzedzenia tłoczenia za pomocą przestawiacza tego kąta wbudowanego w pompę wtryskową na podstawie sygnału przesyłanego z czujnika wzniosu iglicy rozpylacza trzeciego wtrysku ale dopiero po uruchomieniu silnika więc dla pełni szczęścia statyczny...
czujnik wzniosu iglicy rozpylacza - trzeci wtrysk licząc od rozrządu - wychodzi z niego kabelek do złączki, czujnik G62/G2 znajduje (no właśnie nie napisałeś jaki masz symbol silnika).
Ten przypadek jest bardzo częsty - sprawdź działanie świateł stop. Jeśli działają, a nie masz odpowiedzniego sprzętu diagnostycznego, to zdejmij osłonę- tę nad pedałami i wyjmij czujnik hamowania (trzeba go okręcić i wyjąć). Czujnik posiada dwie pary styków, jedna rozwierna, a druga zwierna. Weź miernik w rękę i sprawdź ten czujnik. Pamiętaj, że po...
Przypuszczam że chodzi o czujnik przepływu. Kocioł nie podejmie próby zapłonu dopóki pompa nie ruszy (skutecznie).
To chodzi o iglicę, którą membrana popycha do góry (ta iglica jest w górnej pokrywie zespołu wodnego i nie jest przykręcona żadną śrubą). Jest ona stalowa, uszczelniona za pomocą małego oringu, osadzonego za pomocą podkładki i trójkątnej drucianej zapinki. To z niebieskim plastikiem to akurat inna część (regulator przepływu wody). A propos postu Hrabii...
Witam... mam na warsztacie Audi A6 2,5TDI 150km samochem klijet wjechal do garazu i zgasil wszytsko jak zawsze... lecz rano juz nie zapalil :( podpilem sie Vag 4,9 i pokazju "czujnik polozenia(wzniosu)iglicy G80 przerwa lub zwarcie do plusa" jestem juz blady przegrzebalem juz chyba wszystkie ksiazki fora itd... nic :( moze potrafi mi ktos pomoc... ????...
Czujnik wzniosu to ten na wtrysku pilotującym. Do sprawdzenia instalacja i sam czujnik.
Witam jest problem jak w temacie bmw 525 tds rok 96. Nie byla jesynie sprawdzana pompa elektr w zbiorniku. Ja jeździłem dwa lata z niedziałającą pompą w zbiorniku,także w Twoim przypadku nie w pompie tkwi przyczyna.Na początek wymieniłbym elektrozawór w pompie wtryskowej.
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
jedyne co pokazuje mi na VAG to bład polozenia czujnika wzniosu iglicy (G-80)
Z tego co kolega opisuje to pewnie błąd: 00542 - czujnik skoku iglicy G80 - wejście otwarte. Przerabiałem to ostatnio.
To co napisałeś. Na drugim wtryskiwaczu od prawej strony zamontowany jest czujnik wzniosu iglicy, od niego do sterownika silnika idzie dwużyłowy przewód który prawdopodobnie jest gdzieś przerwany. Sterownik silnika popularnie zwany komputerem znajduje się w kabinie za "zegarami".
sprawdź czujnik wzniosu iglicy rozpylacza oraz jego obwód
co tam za prądy i zasilania ?? toż to czujnik wzniosu iglicy, czyli mikrofon......
Czujnik położenia iglicy na wtryskiwaczu naprawiony?
odepnij czujnik i zaobacz czy zapali , na czujniku iglicy powinien odpalić po dłuższym kręceniu
Do sprawdzenia w pierwszej kolejności czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i czujnik iglicy na wtrysku.
Eh no i znalazlem. przecieta wiazka pod silnikiem + luzna wtyczka od wtrysku z czujnikiem iglicy. Wykasowane tylko teraz podczas jazdy zapala sie check. po odczycie wywala 2F. Wie ktos co to za blad ? bo nic nie moge znalezc...
Witam serdecznie. Mam problem ze Scania 144 530 w wersji opticruise. Od jakiegoś czasu dzieją się z nią dziwne rzeczy. Jakieś dwa tygodnie temu kierowca miał problemy z jazdą auto rozpędzało się do 80kmh a po jakimś czasie zaczynało przerywać i tak jakby nie reagowało na pedał gazu. Silnik nie gasł. Spadała moc auta. Wtedy komputer edc pokazywal błąd...
Witam, Mam podobny problem (chyba?), ale może będę miał więcej szczęścia od kolegi i ktoś podpowie co może być powodem takiej awarii. Samochód zgasł podczas jazdy i już nie można odpalić, rozrusznik normalnie kręci...podpięty komputer (nie w serwisie) wskazał, błąd g80 czyli czujnik wzniosu iglicy, no ale doczytałem, że nawet jak ten czujnik nie działa...
Próbowałem też z większymi wartościami niestety oczekiwanego efektu nie było . Bo i nie będzie. Zasymulowałeś obecność czujnika - co nie znaczy że rezystor zaczął generować sygnał. Zmieniła się sygnatura błędu, z "Czujnik wzniosu iglicy - przerwa w obwodzie", na "czujnik wzniosu iglicy brak sygnału/sygnał niezrozumiały".
Błąd czujnika wzniosu iglicy złapał stąd, że w tym silniku nie ma czujnika położenia wałka rozrządu, jest tylko czujnik położenia wału, a sterownik początek wtrysku bierze właśnie z wtryskiwacza, jak silnik się rozbiegł, to wyleciał z synchronizacji wał - wtrysk, więc nie ma się czym przejmować o ile odpala i jeździ
podgrzewanie paliwa do ok 60* , napiecie ok 120v, czujnik położenia iglicy - czujnik mierzący położenie iglicy ale w CR z tego co kojaże to nie wystepuje chyba ze złe tłumaczenie (a może sie myle?) wystepuje w pompach elektronicznych przy jednym z wtrysków , a służy do określania stopnia wyprzedzenia zpłonu
sprawdź przelewy tzn zdejmij z wtrysków przewody gumowe i zobacz czy jakiś wtrysk nie puszcza przelewem bo bedzie sie pompa zapowietrzać tak miałem na wtrysku z czujnikiem iglicy w vw 3tdi pozdro
Sprawdz jeszcze czujnik wzniosu iglicy 3-ciego wtrysku , oraz czujnik polozenia pedalu sprzegla (wlacznik)
Oj, bo użyłem potocznego sformułowania. Dla zorientowanych wiadomo chyba że chodzi o początek tłoczenia. Kąt wtrysku przecież daje się określić tak naprawdę chyba tylko czujnikiem wzniosu iglicy wtryskiwacza.
Zawór elektromagnetyczny pompy(impulsator) i czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtrysku, może być przyczyną, jeżeli to silnik DW8 B.
Proponuje Ci przeciac dwa przewody toz przy komputerze , jeden od czujnika liczby obrotow silnika , drugi od czujnika wzniosu iglicy , jednoczesny brak sygnalow z obu czujnikow uniemozliwi odpalenie auta . Jezeli jest to silnik na PD to wystarczy odciac tylko czujnik liczby obrotow , bo naturalnie w tym silniku niema czujnika wzniosu iglicy . Pozdrawiam
To wywali błąd "czujnik wzniosu iglicy" (needle lift sensor) W tym przypadku może chodzić o zawór suwakowy.
kontrolka zapala się i miga po około 30 sekundach po uruchomieniu silnika ,byłem na komputerze,który wykazał awarię czujnika iglicy pompy wtryskowej . poszedłem do sklepu kupić czujnik ale w wykazie części nic takiego niema .Czy jest to poważna awaria i jak ją naprawić?c
Sprawdź rozrząd oraz czujnik wzniosu iglicy.
czujnik wznios iglica iglica dellorto iglica simson
testy akumulatorów kosztorys excel radio walker
suszarka siemens iq500 suszarka siemens instrukcja
Mapa silnika 2.0 TDI BKD - parametry i modyfikacje Czy prostownikiem YATO YT-8304 można ładować akumulator 100 Ah?