Co mogę jeszcze zrobić? Trzeba coś wymienić ew. coś innego rozkręcić? Prawdopodobnie do wymiany będzie membrana zaworu przełączającego (która znajduje się w okragłym mosiężnym elemencie z lewej strony zespołu wodnego).
Sprawdź opór 2 i 3 pin ma byc od 12 do 20 omów na 3 pinie po zapłonie ma być 12 V. Częsta przyczyna spadku mocy są te czujniki.
Pomiędzy 1 i 2 ma być rezystancja, a pozostałe konfiguracje nie powinne wykazywać "przejścia" 3 to ekran, nie powinien mieć połączenia z pozostałymi...więc coś nie tak
nie będzie oporu bo to czujnik piezo, i problem nie w nim
Przypuszczam że chodzi o czujnik przepływu. Kocioł nie podejmie próby zapłonu dopóki pompa nie ruszy (skutecznie).
12V tam nie ma być. 0 omów to dziwne, one z reguły leciały na przerwę.
Hej, a może zwarty jest któryś pin (55 lub 62) z pinem 71 ? (numery od strony ECU) http://obrazki.elektroda.pl/8759551500_1...
oporność między 80-120 Ω
szukaj kolegi trns-serwis na tym forum on to ogarnie .
Co to jest czujnik otwarcia dyszy? A nie czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza przypadkiem?
1.9 dci czy 1.9 dti bo to roznica,dci nie ma czujnika polozenia iglicy to uklad comon rail
Masz pewnie uszkodzony czujnik wzniosu iglicy - jaki był błąd podczas badania komputrowego? Pozdrawiam.
Spróbuj na początek podmienić wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy bo to na jego podstawie jest czytany kąt wyprzedzenia wtrysku.
To chodzi o iglicę, którą membrana popycha do góry (ta iglica jest w górnej pokrywie zespołu wodnego i nie jest przykręcona żadną śrubą). Jest ona stalowa, uszczelniona za pomocą małego oringu, osadzonego za pomocą podkładki i trójkątnej drucianej zapinki. To z niebieskim plastikiem to akurat inna część (regulator przepływu wody). A propos postu Hrabii...
Sterownik dostaje informację o kącie wtrysku z wtryskiwacza z kablem. Tam jest czujnik wzniosu iglicy, jeśli paliwo dochodzi do wtryskiwacza to iglica się unosi, czujnik to wykrywa i zaczyna się rozpylanie. W ten sposób sterownik sprawdza poprawność regulacji kąta początku wtrysku, koło zamachowe się obraca, czujnik położenia wału zlicza zęby i sprawdza...
może czujnik temperatury, to że w niskiej temp. jest ok to nie znaczy ze przy wyzszej nie bedzie nawalal. wtyczki miedzy czujnikami mozna zamieniac jakbys się bawił. sama iglica moze zle chodzic. jak sie wylaczyl zaraz po wlaczeniu to moze akurat jonizacja plomienia nie widziała. masz tam jeszcze zabezpieczenie przed przegrzaniem, chyba jest recznie...
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
na twoim miejscu zostawił bym ten wtryskiwacz w spokoju i zajoł sie aparatem zapłonowym ( czujnik halla itp )
A widzi obroty? Jeśli wyrzuca mu błąd o 3 wtrysku to pewnie chodziło o czujnik skoku iglicy. Można sprawdzić jego oporność, koło 100ohm powinno być, ale wydaje mi się że mimo jego uszkodzenia powinien palić.
Czujnik wzniosu iglicy wtrysku - brak połączenia lub przerwa w obwodzie. przeca sam piszesz co jest zepsute. To ten wtryskiwacz z kabelkiem, zanim wymienisz sprawdź ciągłóść okablowania, bo nie kosztuje tyle co bułka. Wszystko dobrze poustawiane?
moje pytanie to gdzie wysyłane i dlaczego są informacje z czujnika wzniosu iglicy we wtrysku sterującym. Wysyłane jest to do ECU aby określić moment kiedy faktycznie otwiera się wtrysk. ECU za pomocą tych danych jaki i danych z czujnika położenia wału może precyzyjnie regulować kąt wtrysku.
Pompa chodzi . Niestety nadal nie wysuwa się iglica na czujniku zaniku wody w kotle Nadal nie wiem co z tą dyszą ? Czy to kwestia wyregulowania ? Pozdrawiam.
ile bym tych dTi nie diagnozował, to w każdej odczyt z czujnika wzniosu iglicy jest taki jak Ty piszesz. jak odepniesz wtryskiwacz ster. to nie zarejestruje błędu z zaworu, bo przestaje nim sterować.
Podaj symbol urządzenia ZW....?????? Wina po stronie termostatu, włącznika c.w. , czujnika temperatury NTC , zakamienienia iglic albo płyty głównej.
Drogą dedukcji, jak wziernik masz zalany i bez wilgoci, oraz nie kręciłeś dla zabawy nastawą TZR, to znaczy, że twój TZR nie działa właściwie. Albo zapakowane sitko przed dyszą, albo zacięła się iglica, albo np przetarła się kapilara od bańki czujnika i uciekł gaz.
dwie sprawy -czujnik położenia wzniosu iglicy ( na trzecim szprycku) -nastawnik dawki
Witam prosze jeszcze sprawdzis czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtryskiwaczu, jest tam widoczny przewod ktorym idzie sygnal. przyrzadzie diagnostycznym powinien wyskoczyc bład, jesli regulator wydatku zostal juz wymieniony tak ajak pan wczesniej wspomnial to prosze jeszcze sprawczi 3 wtysk czyli czujnik wzniosy iglicy pozdrawiam
Czujnik ruchu iglicy jest na bodaj trzecim wtryskiwaczu,poznasz bo do tego jednego wtryskiwacza leci kabelek.Oglądnij go czy nie ma gdzies szczeliny,często plastik pekniety i przy myciu dostaje się woda.Wystarczy wysuszyc i zakitować silikonem. Tym drugim błedem sie nie przejmuj,jeżeli nie masz tempomatu tak bedzie sygnalizować.
Czujnik przepływu c.o. działa dobrze, iglica załącza mikrowyłącznik podczas działania c.o. Kiedy piec wchodzi w awarię iglica również jest wysunięta i mikrowyłącznik włączony. Mierzyłem też miernikiem sam mikrowyłącznik i jest sprawny. Kontrolka sygnalizująca błąd jest kontrolką środkową i ma kolor czerwony. Miga z częstotliwością 2 razy na sekundę.
czujnik wzniosu iglicy rozpylacza - trzeci wtrysk licząc od rozrządu - wychodzi z niego kabelek do złączki, czujnik G62/G2 znajduje (no właśnie nie napisałeś jaki masz symbol silnika).
są 2 opcje jak po wymianie końcówek. 1- jak zakładałeś kolektor ssący były 2 wężyki 1 do zaworu recyrkulacji spalin 2 do czujnika ciśnienia turbo (mały czarny 3 pinow kwadracik z wężykiem) na lewyn nafkolu. 2- przy montażu końcówek uszkodziłeś czujnik ruchu iglicy(wtrysk z kablem)
W silniku AFN kąt wyprzedzenia tłoczenia ustawia się ruszając pompą wtryskową; komputer również steruje kątem wyprzedzenia tłoczenia za pomocą przestawiacza tego kąta wbudowanego w pompę wtryskową na podstawie sygnału przesyłanego z czujnika wzniosu iglicy rozpylacza trzeciego wtrysku ale dopiero po uruchomieniu silnika więc dla pełni szczęścia statyczny...
Czujnik wzniosu to ten na wtrysku pilotującym. Do sprawdzenia instalacja i sam czujnik.
Witam... mam na warsztacie Audi A6 2,5TDI 150km samochem klijet wjechal do garazu i zgasil wszytsko jak zawsze... lecz rano juz nie zapalil :( podpilem sie Vag 4,9 i pokazju "czujnik polozenia(wzniosu)iglicy G80 przerwa lub zwarcie do plusa" jestem juz blady przegrzebalem juz chyba wszystkie ksiazki fora itd... nic :( moze potrafi mi ktos pomoc... ????...
Witam jest problem jak w temacie bmw 525 tds rok 96. Nie byla jesynie sprawdzana pompa elektr w zbiorniku. Ja jeździłem dwa lata z niedziałającą pompą w zbiorniku,także w Twoim przypadku nie w pompie tkwi przyczyna.Na początek wymieniłbym elektrozawór w pompie wtryskowej.
jedyne co pokazuje mi na VAG to bład polozenia czujnika wzniosu iglicy (G-80)
Mam pytanko do was posiada ktos oryginalny tester fiata? moze jest mozliwosc jakiejs kalibracji, przyczenia tej pompy? poniewaz ta podkladke która podłozylem wyciaglem zeby sprawdzic czy moc wróci no i okazuje sie ze troszke lepiej jedzie ale nie tak jak wczesniej przed naprawa ale co najlepsze bład nie powraca ciekawe dlaczego? Moze z tego powodu ze...
To co napisałeś. Na drugim wtryskiwaczu od prawej strony zamontowany jest czujnik wzniosu iglicy, od niego do sterownika silnika idzie dwużyłowy przewód który prawdopodobnie jest gdzieś przerwany. Sterownik silnika popularnie zwany komputerem znajduje się w kabinie za "zegarami".
odepnij czujnik i zaobacz czy zapali , na czujniku iglicy powinien odpalić po dłuższym kręceniu
Z tego co kolega opisuje to pewnie błąd: 00542 - czujnik skoku iglicy G80 - wejście otwarte. Przerabiałem to ostatnio.
Ten przypadek jest bardzo częsty - sprawdź działanie świateł stop. Jeśli działają, a nie masz odpowiedzniego sprzętu diagnostycznego, to zdejmij osłonę- tę nad pedałami i wyjmij czujnik hamowania (trzeba go okręcić i wyjąć). Czujnik posiada dwie pary styków, jedna rozwierna, a druga zwierna. Weź miernik w rękę i sprawdź ten czujnik. Pamiętaj, że po...
Do sprawdzenia w pierwszej kolejności czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i czujnik iglicy na wtrysku.
sprawdź czujnik wzniosu iglicy rozpylacza oraz jego obwód
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
Eh no i znalazlem. przecieta wiazka pod silnikiem + luzna wtyczka od wtrysku z czujnikiem iglicy. Wykasowane tylko teraz podczas jazdy zapala sie check. po odczycie wywala 2F. Wie ktos co to za blad ? bo nic nie moge znalezc...
co tam za prądy i zasilania ?? toż to czujnik wzniosu iglicy, czyli mikrofon......
Czujnik położenia iglicy na wtryskiwaczu naprawiony?
Sprawdziłem rezystencje cewki od wtrysku sterującego i wynosi 98ohm - jaka powinna być prawidłowa żeby wykluczyć awarie wtrysku sterującego ? gdzieś wyczytałem że 100-200 ohm. to jest czujnik indukcyjny ? to mogę tam podłączyć oscyloskop równolegle z podłączonym tym czujnikiem bo jak jest indukcyjny to będzie zasilany sygnałem modulowanym Na logikę...
sprawdź przelewy tzn zdejmij z wtrysków przewody gumowe i zobacz czy jakiś wtrysk nie puszcza przelewem bo bedzie sie pompa zapowietrzać tak miałem na wtrysku z czujnikiem iglicy w vw 3tdi pozdro
pierwsza rzecz dokręć termopare kluczem 8 jeśli nie pomaga wezwij serwis bo może zawiesiła sie iglica gazowa lub wodna i nagrzało czujnik ciągu ( to cos zdrucikami ) co spowodowało wyłączenie
Jeśli chodzi o ssanie to iglica czujnika przy zimnym silniku jest schowana. Jak motorek pochodzi (po wykręceniu czujnika) jest wysunięta z tego wnioskuję ze jest ok tym bardziej że jest nowa. Jeśli chodzi o podciśnienie, to chodziło mi o kranik i dopływ paliwa do gaźnika, działa poprawnie. Motorek jest praktycznie nowy, 1200km przebiegu. Jeżeli się...
A gdzie kupię taki czujnik do tego modelu ? uuu żeś zabłysnął a gdzie niby ten czujnik się znajduję? kolego masz zakamieniały wymiennik cwu do odkamienienia albo iglica się blokuje ale stawiam na to pierwsze.
Próbowałem też z większymi wartościami niestety oczekiwanego efektu nie było . Bo i nie będzie. Zasymulowałeś obecność czujnika - co nie znaczy że rezystor zaczął generować sygnał. Zmieniła się sygnatura błędu, z "Czujnik wzniosu iglicy - przerwa w obwodzie", na "czujnik wzniosu iglicy brak sygnału/sygnał niezrozumiały".
kontrolka zapala się i miga po około 30 sekundach po uruchomieniu silnika ,byłem na komputerze,który wykazał awarię czujnika iglicy pompy wtryskowej . poszedłem do sklepu kupić czujnik ale w wykazie części nic takiego niema .Czy jest to poważna awaria i jak ją naprawić?c
Wita wszystkich. Proszę pomóżcie mi rozwikłać zagadkę co to jest za czujnik. Jako podpowiedz dodam, że jest to czujnik wyciągnięty ze środka termostatu samochodu Audi A3 1998r. silnik benzyna 1.6 (raczej to nie jest czujnik temperatury). Pomierzyłem go i jego oporność wynosi około 15,3Ω i nie zmienia się pod wpływem temperatury. Ja zakładam, że...
podgrzewanie paliwa do ok 60* , napiecie ok 120v, czujnik położenia iglicy - czujnik mierzący położenie iglicy ale w CR z tego co kojaże to nie wystepuje chyba ze złe tłumaczenie (a może sie myle?) wystepuje w pompach elektronicznych przy jednym z wtrysków , a służy do określania stopnia wyprzedzenia zpłonu
Założyłem wtrysk wyjęty z działającego silnika, ponadto podpoiłem jeden wtrysk pod tą sekcje po za silnikiem żeby sprawdzić czy w ogóle pompa daje ciśnienie no i wydaje mi się ze jest oki, rozpyla do okola dość szeroko. Fotki dorzucę wieczorem. Edit: znalazłem gościa z vagiem i tak: błąd czujnika iglicy błąd czujnika temperatury paliwa błąd sterownika...
Sprawdz jeszcze czujnik wzniosu iglicy 3-ciego wtrysku , oraz czujnik polozenia pedalu sprzegla (wlacznik)
Witam, Mam podobny problem (chyba?), ale może będę miał więcej szczęścia od kolegi i ktoś podpowie co może być powodem takiej awarii. Samochód zgasł podczas jazdy i już nie można odpalić, rozrusznik normalnie kręci...podpięty komputer (nie w serwisie) wskazał, błąd g80 czyli czujnik wzniosu iglicy, no ale doczytałem, że nawet jak ten czujnik nie działa...
Oj, bo użyłem potocznego sformułowania. Dla zorientowanych wiadomo chyba że chodzi o początek tłoczenia. Kąt wtrysku przecież daje się określić tak naprawdę chyba tylko czujnikiem wzniosu iglicy wtryskiwacza.
Zawór elektromagnetyczny pompy(impulsator) i czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtrysku, może być przyczyną, jeżeli to silnik DW8 B.
Witam mam dość poważne ostatnio kłopoty ze swoim MB C220D 1997 WDB2021211A545067 206 tys km ponieważ siadła mi pompa a mianowicie po odpalaniu silnik nie pracuje równomiernie i pali się kontrolka EPC, po zgaszeniu i uruchomieniu ponownie kontrolka gaśnie a silnik nadal pracuje nie równomiernie mianowicie do gazowuje sam do 4 tys obrotów a potem spada...
Proponuje Ci przeciac dwa przewody toz przy komputerze , jeden od czujnika liczby obrotow silnika , drugi od czujnika wzniosu iglicy , jednoczesny brak sygnalow z obu czujnikow uniemozliwi odpalenie auta . Jezeli jest to silnik na PD to wystarczy odciac tylko czujnik liczby obrotow , bo naturalnie w tym silniku niema czujnika wzniosu iglicy . Pozdrawiam
To wywali błąd "czujnik wzniosu iglicy" (needle lift sensor) W tym przypadku może chodzić o zawór suwakowy.
czujnik położenia masz od tyłu silnika w okolicach koła pasowego, wtyczka u gory na obudowie paska rozrządu obok wtyczki czujnika wzniosu iglicy. Czujnik indukcyjny oporu nie pamiętam, ale jak masz poniżej 2 kiloomów to powinno być dobrze. Na oscyloskopie sinus z dwoma pikami.
Błąd czujnika wzniosu iglicy złapał stąd, że w tym silniku nie ma czujnika położenia wałka rozrządu, jest tylko czujnik położenia wału, a sterownik początek wtrysku bierze właśnie z wtryskiwacza, jak silnik się rozbiegł, to wyleciał z synchronizacji wał - wtrysk, więc nie ma się czym przejmować o ile odpala i jeździ
Sprawdź rozrząd oraz czujnik wzniosu iglicy.
Czyli rozumiem, że tłok z czujnikiem pozycji iglicy do GMP i pompa na 0 blokować i zakładać ?
Sprawdż wtryski,szczególnie ten z czujnikiem ruchu iglicy( wtrysk z kabelkiem)
Nie , o wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy.
Większa szansa że w czujniku wzniosu iglicy
Witam! Mam mały problem z podgrzewaczem wody polegający na tym, że nie chce odpalić. Sprawdziłem membranę i jest sprawna. Czujnik spalin i ciągu sprawne, iglica "otwiera", przełącznik działa a gaz ze świeczki nie leci. Ostatnimi czasy dawała już znać o sobie słaba bateria i tu jest moje pytanie: czy możliwe, że musi być włożona sprawna bateria, by w...
W silniku 2,0 tdi błąd czujnika wzniosu iglicy? Czym to diagnozowałeś?
Podmieniłem pompe, nie dało to rezultatów i założyłem starą. Z tego co ja wiem, dynamiczny kąt wtrysku jest liczony na podstawie sygnałów z: -czujnika położenia wału -czujnika położenia iglicy wrtyskiwacza -czujnika temp paliwa Elementem wykonawczym jest zaworek N109. Czy mam racje?
Sygnał zwrotny o kącie wtrysku tutaj jest realizowany przez wtrysk sterujący. Na iglicy tego wtrysku jest czujnik i sterownik wtedy wie kiedy iglica jest uniesiona czyli kiedy następuje wtrysk. Błędy są dwa jeden o za dużej różnicy kąta wtrysku (rozbieżność wtrysk realny a zakładany). Drugi błąd 550 ma przyczynę w nieodpowiednim sygnale. Powodów tego...
ten przewód jest do czujnika wzniosu iglicy we wtrysku
czujnik wzniosu iglicy wstryskiwacza , wisi na pinie 101 i 109 ECU.
witam ponownie, przepraszam jesli uraziłem użytkowników forum, ale ta kontrolka sygnalizuje rózne błedy nie tylko immo, świece żarowe i czujnik stopu np: błędni dzałający lub nie sprawny czujnik iglicy wtryskiwacza sygnałowego? nie bedzie sygnalizowała, sterowani pompy wtryskowej lub woda w filtrze paliwowym, tego juz nie bedzie sygnalizowała to sa...
Czujnik ruchu iglicy wtryskiwacza. Zmierz miernikiem oporność - powinno być 120 Ohm
Moze chodzi o czujnik ruchu iglicy? Czy o sterowanie poczatkiem wtrysku?
Czujnik położenia iglicy na wtryskiwaczu walnięty lub wiązka idąca od niego.
Zgłoś do serwisanta który zaczął naprawą - problem może być złożony. Przyczyn wiele : wysterowanie mikroprzełącznika, ustawienie elektrod (wybuchowy zapłon i cykanie w trakcie pracy), prowadzenie przewodów, zakamieniona iglica gazowa itp. Kocioł nie posiada czujnika ciśnienie dlatego samo ciśnienie jest drugoplanowe...Działaj bo kocioł nie powinien...
Witam, czy udało się ustalić przyczynę oraz usunąć usterkę? Pytam bo u mnie ten sam komunikat: czujnik przesunięcia iglicy / niekompatybilny
przestawiacz kata wtrysku poszedł lub przestawiona pompa. ustaw pompe. sprawdz czujnik wzniosu iglicy i wysterowanie przestawiacza kata.
Dzień dobry wszystkim. Ja też się podepnę pod temat. W moim piecu jest podobna sytuacja. Woda częściowo idzie na grzejnik a CWU nie startuje. W momencie dobicia ciśnienia do CO, ciśnienie wzrasta, a potem spada do poprzedniej wartości, tak jakby gdzieś woda bokiem uciekała ale nie widzę żadnego wycieku. Czujnik przełączania wody działa. Widzę, że na...
Witam ewidentnie uszkodzony czujnik przepływu wody, syczenie jest oznaką gotowania się wody w nagrzewnicy. Możliwe uszkodzenia: membrana układu wodnego, zaworek minimalnego przepływu, zapieczona iglica układ wodny-układ gazowy, przytkany filtr wodny. Zagrożenia: po zamknięciu kranu zamykamy wodę w nagrzewnicy, a palnik powoduje zagotowanie wody- może...
Witam kody blędow EDC 14 czujnik temp. cieczy chlodzącej 15 czujnik temp powietrza doładowującego 28 sygnał prędkości 34 czujnik ruchu iglicy wtryskiwacza 42 czujnik pedału przyśpieszenia 46 czujnk ruchu iglicy wtryskiwacza 51 pompowtryskiwacz cyl 1 54 pompowtryskiwacz cyl 4 55 pompowtryskiwacz cyl 5
Nie wtryski są mechaniczne tylko jeden ma czujnik wzniosu iglicy i o przebieg z niego wlasnie mi chodzi
Od 2 lat jak jestem posiadaczem Yamahy Majesty 125 z 1999 roku .Ssanie nie działało od początku, ale nie miałem problemów z zapalaniem .Przy zimnych dniach , wystarczyło tylko dodać przed uruchomieniem silnika , troczę gazu i odpalał od razu. Teraz coś się stało i nie mogłem go uruchamiać w stary sposób , tylko odpalał , bardzo ciężko , bez dodawania...
Do kolegi "beer100" : cytuję - Trochę mnie to irytuje to przypisywanie lampki do czujnika stopu.......... może wszystkie czujniki poklei wymieniać jak tylko ma czas i mamonę. Odp: może i cię irytuje ale taka jest prawda , a przed wymianą mądra głowa bierze miernik i sprawdza ( 10 minut wystarczy ). Co do problemu w twojej OCTAVI to sprawdziłbym czujnik...
Witam, Mam problem z Man'em F2000, autko bardzo ciężko odpala(teraz w lato). Podobno też ma małą moc co wynika z relacji kierowcy ale sam tego nie sprawdzałem. Sterownik silnika nie pokazuje żadnych błędów, nie wiem jakie wartości powinny byc np. z czujnika iglicy albo przesunięcia kątka wtrysku a może one mają nieprawidłowe wartości. Autko nie dymi,...
Needle lift sensor. Czujnik wzniosu iglicy. To dosyć popularne określenia. Aczkolwiek wykasowanie błędu nie naprawiło samochodu.
czujnik skoku iglicy moze cos rozlaczyles przy wymianie filtra
W grupie 04 nie zmieniasz dawki tylko kąt wyprzedzenia zapłonu, jeśli masz tam co innego niż to co napisałem to znaczy ze ktoś mieszał w adaptacjach. Kąt statyczny to kąt który ustawiasz przestawiając pompę, i jest on potrzebny do odpalenia silnika i ma wynosić w BS dla tego silnika od 52-58. Kąt dynamiczny to kąt regulowany zaworem wyprzedzenia kąta...
Witam ponownie. Czy możliwa jest regeneracja wtrysku sterującego z czujnikiem położenia iglicy , konkretnie chodzi o cewkę ? Czy ktoś może przerabiał ten temat ?
Witam Posiadam piec Buderus Logamax U004 jednofunkcyjny z zasobnikiem zewnętrznym. Piec od jakiegoś czasu nie podgrzewa ciepłej wody, natomiast bezproblemowo załącza się na grzejniki. Po restarcie piec zaczyna grzać wodę, jednak gdy się już wyłączy, to ponownie problem powraca. Był serwisant, który posprawdzał, poczyścił i przez dwa dni było ok. Potem...
Słuchaj miałem takiego nissana i to jest tylko gaźnik który ma dysze i zawór biegu jałowego (taka iglica) - dysze się brudzą trzeba czasami wyczyścić i wyregulować iglicą skład mieszanki - jest tam dużo czujników bo jest tam sonda lambda i coś w rodzaju sterownika i jak zawsze "wężowisko" jak w każdym "japońcu" ale to tylko gaźnik!!!!!!!!!!!!!!. Ssanie...
Jeśli będzie czujnik podniesienia iglicy dawał fałszywy sygnał to będzie pokazywał błąd początku wtrysku . Usterka dosyć dziwna.
Zdejmij wtyczkę z wtryskiwacza z zakręć rozrusznikiem żeby uruchomić pompę paliwa jeśli będzie lać wtryskiwacz to masz usterkę mechaniczną, oring zapieczona iglica lub wybita przylgnia we wtryskiwaczu, lub uszkodzony zawór przelewowy przez co w układzie panuje za wysokie ciśnienie benzyny. Jeśli będzie sucho wo coś z elektryką je trzeba by sprawdzić...
021E - Czujnik ruchu iglicy Przerwa/ zwarcie do plusa” 045D - Sygnał obciążenia z zacisku alternatora
iglica simson iglica dellorto iglica danfoss
kocioł zapowietrzony podzielić cyfrę automatyczna skrzynia biegów naprawa
Brak zasilania przedniej prawej lampy pozycyjnej w Volkswagenie Tiguan 2 Wymiana pokrętła głośności w Motorola GP340 - krok po kroku