Sprawdź czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym numer seryjny chyba 39200-2F000 koszt 130 zł - u mnie pomogło
iras24 czyżby miernikiem i sprawdzac opor na suwaku ?? a co z tym czujnikiem podcisnienia wstepnego kolektora? gdzie się znajduje ten czujnik w przepustnicy ?? nie jestem osobą która grzebie z pominięciem serwisu, ale trafia mnie jak mnie spychają od serwisu do serwisu , mówiąc że jest ok. :(
DPF nie wyłapie wszystkiego w 100%. Jak silnik ostro kopci to co nieco doleci do końcówki rury. Powinien też szybko zapychać się sądzą DPF i nadmiernie często wypalać, nawet pomimo czyszczenia. Przyjrzałbym się standardowym dieselkowym problemom, to jest szczelności dolotu, egr, stopnia zabicia syfem kolektora ssącego, czujnikom (zwłaszcza przepływomierzowi...
witam, dokładnie ten sam problem, jednakże poradziłem sobie po cięzkich bojach. sprawdz czujnik temperatury cieczy nowy 35zl, silniczek krokowy czy sie nie zanieczyścił,czujnik ciśnienia kolektora ssącego, i na koniec zapłon ustawić na lampe najleppiej, ewentualnie fałszywe powietrze moze łapac pod przepustnica , krokowym,no i w całej reszcie powiązanej...
dziś spędziłem pół niedzieli na szukaniu tego czujnika. Dla wszystkich użytkownika Matrixa którzy będą w przyszłości szukali tego czujnika to jest on na środku kolektora, dojście tylko z pozycji kanału lub podnośnika. CHECK już nie świeci :) zamykam temat
Podjechałem na kompa pokazał błąd P0234 - Błąd podciśnienia turbosprężarki. Mechanik wymienił czujnik podciśnienia na kolektorze ssącym Błędna interpretacja błędu, tak czy siak masz kłopot z doładowaniem...
W większą moc raczej bym nie szedł bo faktycznie wiele elementów może być innych. Sprawdź w sieci jakie np. jest sprzęgło/dwumas w jednym i drugim modelu... czy skrzynie biegów są na pewno identyczne??? W dzisiejszych czasach gdzie wszystko jest maksymalnie odchudzone wątpię żeby słabsza wersja miała te podzespoły z wersji mocniejszej. Co do elektroniki/sterowania...
Znaczenie kodu usterki P0139 to: Powolna reakcja obwodu czujnika O2 (Bank 1, Czujnik 2) Po długiej walce z błędem mogę podzielać się doświadczeniem: 1. Błąd dotyczy bezpośrednio pracy sondy lambda 2. Błąd wyskakuje w momencie kiedy AFR 14.7 jest niemożliwy do uzyskania w zadanym czasie. Przyczyny główne.: 1. !!!!!Uszkodzona stara sonda lambda przed...
Co do wolnych obrotów to sprawdz silniczek krokowy, przeczyść do, przeczysc przepustnice ,sprawdz czujnik cieczy ten przy kolektorze Duzo informacji znajdziesz na http://motonews.pl/forum/?op=fvf&f=7&c=8...
No to może rozwinę.Nie wiem czy potrafię,ale spróbuję.Nie wszystko jest też do końca tak dosłownie,ale chociaż trochę pozwoli na pojęcie różnic. W benzynie sterujesz powietrzem (wydajesz polecenie komputerowi żeby otworzył przepustnicę jeśli nie ma linki),w zależności od ilości powietrza dolewana jest odpowiednia ilość paliwa.Rozpatrując "tradycyjny"...
Informacja serwisowa mówi wprost, że błąd P2096 oznacza zużycie katalizatora. Błąd ten jest określany na podstawie czasu reakcji sondy pierwszej (regulacyjnej) względem sondy drugiej (kontrolnej), przy określonych warunkach pracy silnika, co ważne kontrolka MIL zaświeca się po dwóch cyklach jazdy. Ramka zamrożona u autora tematu wskazuje dużą korektę...
Czujnika uderzeniowego w tej wersji raczej nie ma (nie znalazłem). Stwierdziłem ostatnio prawidłowe działanie pompy. Odkręciłem powrót od regulatora na listwie. Wyleciała pod ciśnieniem ćwiartka za 5 sekund. Wstrzykiwanie paliwa do kolektora dolotowego (ECFI) nic nie dało. Nawet nie próbował zapalić. Wstrzyknąłem 20 ml benzyny. Sprawdzę jeszcze lampką...
Może pompa paliwa nie daje ciśnienia, może czujnik ciśnienia w kolektorze przekazuje błędne odczyty(np. z powodu nieszczelności układu dolotowego) na sterownik i podane jest mniej paliwa niż powinno, Czujnik temp cieczy, regulator ciśnienia paliwa, wtryskiwacz, itp. Katalizator jak ma dwie sondy to raczej można wykluczyć.
Witam poszukuję w moim samochodzie czujnika temperatury powietrza zasysanego IAT, na rurze pomiędzy filtrem powietrza a kolektorem jest czujnik tylko nie wiem czy to jest on, bo ma 3 przewody a IAT wydaje mi sie że powinien mieć 2, bardzo proszę o pomoc, za podpowiedzi w którym miejscu dokładnie jest umiejscowiny wszystkim z góry dziękuję.
Ciekawe czy ktoś obserwuje mój problem, który muszę rozwiązać, nie jestem pewny ,ale być może czujnik położenia wału korbowego ma na to wpływ, a może położenie wału korbowego nie jest zsynchronizowane z wałkami rozrządu mimo zgodności znaków na rozrządzie. Wał korbowy w trakcie jednego cyklu 2 razy osiąga GMP, a wtrysk sterowany czujnikiem ma się otworzyć...
Witam kolegów , Temat był ale inny silnik i roczik. Pacjent 2.2 santafe 2007 rok manual. Gosc miał pecha i padł mu silnik gdzie został wymieniony na nowy. Od tego czasu raz na kiedyś zgasnie podczas jazdy.Po sprawdzeniu kompem okazało się ze czujnik położenia wału albo rozrusznik (nie pamiętam co za błąd ). Wymieniłem rozrusznik na nowy i to samo ,...
Cześć. Trafił do mnie Santa Fe pierwszej generacji, nie palący. Nie było iskry na 2 i 3 cylinder, uszkodzony czujnik wałka, po wymianie iskra jest ale samochód dalej nie pali. Kręci ale ma momenty takiego silnego oporu, aż rozrusznik stęka, czasami strzela w kolektor dolotowy. Rozrząd w porządku, sprężanie po 12 bar, pompa paliwa chodzi, nie sprawdzałem...
Widzę, że nikt nie wypowiedział się w temacie. Oczywiście, może być uszkodzony czujnik, w tych silnikach to się zdarza. Jest on zlokalizowany z przodu bloku, od strony skrzyni biegów, przykręcany jedną śrubą M6. Jest trochę ciężki dostęp, przeszkadza kolektor i najlepiej wymontować siłownik sprzęgła. Gdybyś był w warsztacie, to by się podstawiło drugi...
Nie podłączałem jeszcze samochodu pod komputer. Dopiero przyszły tydzień. Ale zauważyłem inną nieprawidłowość. W silniku mam chyba zawór EGR zawracający spaliny do kolektora (zdjęcie). Jest w nim jakiś czujnik. Raczej pracuje prawidłowo, gdyż dotykając palcem od spodu czuję się jak podciśnienie nim porusza. Odkręciłem, sprawdziłem, dmuchnąłem sprawdzając...
Witam. Duże Dzięki Arturartur.Mnie też pomogłeś.W Accencie 1500/12V/1999r/90 tys. od dwóch lat miałem problem (czasem) z uruchomieniem zimnego silnika.Po kilku włączeniach zapalał. Po nagrzaniu,w czasie jazdy odczuwało się delikatne szarpnięcia (też czasem). Wymieniłem czujnik wału korbowego (CKP).Na zimno między 1 i 2 miał przerwę (pomiar omomierzem...
Witam Przeszukałem forum i ... nie znajduje odpowiedzi.Sytuacja wygląda tak autko po rozgrzaniu samo podnosi sobie obroty na jakieś 4 tysie bez dotykania pedału gazu,coś jak w tych filmikach na you tubie gdzie turbina przepuszcza i silnik zaczyna pracować na oleju. Idąc tym tokiem wywaliłem turbinę,kumpel pożyczył kolektory z takiego samego silnika...
O kurcze! :D to chyba jedyna okazje, że ktoś ma taki model na warsztacie :) Troszkę Cię wykorzystam jka mogę:) chciałbym, żebyś sprawdził kilka rzeczy :) 1. to ten czujnik według mnie tez to impulsator on chyba wykrywa kiedy włączony jest napę na przód. Albo zapala kontrolkęjak na biegach terenowych pojedzie sieza szybko sam nie wiem:/ 2. Linka sterująca...
Dziękuję za brak pomocy,jedno co zauważyłem to wszyscy walczą tutaj z problemem podobnym do mojego jakoś nikt nie pokwapił się żeby odpisać i poradzić coś konkretnego. Więc jeśli chodzi o powyższy temat znalazłem usterkę i nikomu nie przyszło by do głowy ze trzeba wypiąć wtyczkę z czujnika temperatury i po prostu wyczyścić styki lub ją wymienić bo najzwyczajniej...
Witam! :) Posiadam samochód Hyundai Coupe, rocznik 2004 z silnikiem 2,0 o mocy 143km - benzyna + gaz (instalacja PRINSa). 2 miesiące temu pojawił się następujący problem: auto po odpaleniu falowało na obrotach i gasło (samochód zawsze odpalany jest na benzynie)- jedynie po dodaniu gazu przez ok. kilkanaście sekund udało się rozgrzać silnik na tyle,...
Moc silnika to 180KM a co do koloru wtryskiwaczy to nie wiem jak to sprawdzić Jeżeli masz wtryskiwacze Keihin'y, to dla tej mocy powinieneś mieć wtryskiwacze żółte (górny zakres 38-45 kM/cyl) lub brązowe (dolny zakres 46- KM/cyl). Wydajność znaczona je kolorową kropką na obudowie. Po wartości ustawionego RC_inj przypuszczam, że masz wtryskiwacze żółte...
Witam mam Lantre z 98r 1,6 benzyna problem jest taki ze znalazłem w aucie czujnik oderwany to jest jego górna część : http://obrazki.elektroda.pl/8263288100_1... Nie wiem czy to jest czujnik obrotów silnika znajduję sie on pod kolektorem ssącym Silnika nie uruchamiałem ponieważ boję sie o inne uszkodzenia powstałe w wyniku braku tego...
hyundai czujnik czujnik hyundai czujnik kolektora zasilanie
instrukcja rubin unitra gramofon artur ariston wymiana pompy myjącej
monitoring klatki integra wyjście sterujące alarmem
Kodowanie modułów w Mercedes Vito - czy konieczne? Lokalizacja bezpiecznika świateł pozycyjnych Skoda Octavia II 2005