Nie ma problemu. Czujnik jest nowy zawor uzywany. Jest postep. Z desperacji zamienilem zaworki miejscami (ten od podcisnienia przepustnicy ze sterowaniem turbo) i blad zniknal. Nie wiem czy tymczasowo czy czasami jak ostatnio cos sprawdzalem czy nie zamienilem ich i dlatego blad nie zaczal wystepowac. Bede obserwowal bledy i dam znac. Jezeli nie wroci...
czujnik wysunięty pin 2-3 4500ohm czujnik wciśnięty pin 2-3 100ohm
Najprościej jak się da (Fatek): https://obrazki.elektroda.pl/3818366300_... W pierwszych dwóch liniach: odliczanie czasu "trzymania czujnika" i/lub czas "bezczujnikowy" Kolejne linie - pojawienie się alarmu i jego blokowanie brakiem wejścia X1. Kolejne czujniki - kopiuj/wklej...;)
Miałem takie coś w astrze j 1.7 diesel. Zrobiony byl przegląd wiązki, wymiana gruchy na zamiennik, regeneracja turbosprężarki, regulowalem nastawnik żeby napięcia się zgadzały. Jakieś adaptacje czujnika kopiowania. Nic nie pomogło. Dopiero kupno używanej turbosprężarki z małym przebiegiem pomogło. Dlaczego tak, nie mam pojęcia.
Gzieś widziałem procedurę, ale nie mogę teraz znaleźć. W skrócie: silnik rozgrzany, powoli zwiększasz obroty do 2500 i powoli z powrotem. Przerwy 30 sekund i jeszcze raz.
Sprawdzić o ring na czujniku - czasem pojawia się nieszczelność przy zamiennikach i dlatego Ci szarpało.
Najprędzej sam czujnik kopiowania.
Sztanga pracuje bez zacięcia. Podciśnienia sprawdzone. Turbo dmucha zapięte na stałe do prawie 2.5(atm+1.5). Skłaniam się ku czujnikowi na turbo. Wie ktoś czy czujnik kopiowania turbo jest diagnozowany tylko na wolnych czy też podczas jazdy?
Ile powinna robić ciś. el, pompa paliwa ? I jakie wartości czujnika kopiowania turbo są prawidłowe ? na zapłonie i na biegu jałowym . mam 0.8 i 3.20 v
Sprawdź czujnik kopiowania turbo :)
O szarpaniu w tym silniku w psa/Volvo/ford można książkę napisać. Najpierw zobacz czy masz na gruszce od turbosprężarki czujnik kopiowania.
Czujnik kopiowania turbo do wymiany lub uszczelnienia na gruszce - oring się skurcza z czasem i przepuszcza.
Temat udało się rozwiązać. Uszkodzony okazał się czujnik kopiowania turbiny. Okazuje się, że jeśli czujnik kopiowania turbiny na nieodpalonym silniku wskazuje wartość 90-100% sterownik silnika nie steruje elektrozaworem zmiennej geometrii. Temat do zamknięcia.
Ten czujnik to czujnik kopiowania turbo. Żeby działał on poprawnie to należy go wyregulować po wymianie. Potrzebne są do tego; omomierz, pompka podciśnieniowa z zegarem, oraz zestaw podkładek regulacyjnych.
Czujnik kopiowania turbiny panie kolego. Ten na 3 śrubki, w gruszce turbo.
Czujnik temperatury już zrobiłem. Teraz ma prawidłowe wskazania. Czekam, aż pojadę od rodziców aby sprawdzić ten czujnik kopiowania. tylko u nich mam kanał.
planet i obserwujesz położenie czujnika kopiowania turbo czy zadana pokrywa się z rzeczywistą wartością... wyjdzie jak na dłoni..
a turbina ma czujnik kopiowania? bo one często zwarcie robiły
Do sprawdzenia podciśnienia, zaworek podciśnieniowy od VNT, czujnik kopiowania turbo, czy gruszka nie jest dziurawa, czy geometria się nie zacina...
Podejrzyj w parametrach jak chodzi czujnik kopiowania turbo.
Jak już wstawiasz takie "logi" to dodawaj do tego podstawy ,jak położenie APPS,obroty silnika, PWM dla "n75" Pisałem: pedał w podłodze, obroty podałem, sterowanie elektrozaworem sprawdzę, choć tu nie doszukiwał bym się problemu bo sztanga chodzi dobrze, wartości rzeczywiste czujnika kopiowania pokrywają się z zadanymi. Ale sprawdzę oczywiście. No może...
Dziś to sprawdzałem i wszystko jest okey. Auto nie ma problemu z przyspieszaniem czy doładowaniem. Problemem jest jedynie skakanie czujnika kopiowania turbo, wtedy gdy silnik osiągnie pewnien próg temperaturowy, tak jakby cewka traciła swoje właściwości.
Witam! Tylko u mnie sprawa wygląda troszkę inaczej bo ja mam jeszcze czujnik kopiowania turbo na ssawce opd turba. I nie weim czy taka operacja coś da?
Na gruszce jest czujnik kopiowania, jak by była źle ustawiona sztanga to nie walił by innym błędem ?
Turbina była wymieniana z pół roku temu Zajrzał bym do niej. To że była wymieniana, nie znaczy ze jeszcze jest sprawna. Podciśnienia sterujące też do sprawdzenia jak i czujnik kopiowania turbo.
Może błędów nie być gdy egr się zacina. Możesz go wyciągnąć i wyczyścić. Po czyszczeniu sprawdzić czy po otwarciu wraca do położenia wyjściowego - rolka się nie przycina. Miałeś błędy od czujnika kopiowania turbo - jest przekrecony na gruszce na wc mały torx
Podejrzyj parametry z czujnika kopiowania turbo.
nie dochodza zadne dziwne odgłosy, dzisiaj sprawdze czy gruszka jest 100% sprawna, bo czujnik kopiowania turbo działa prawidłowo ale nie patrzyłem jeszcze czy porusza sie ramię...
posprawdzaj podcisnienia sterowania turbiną, odpowietrzenie zaworu a jeśli bedzie ok towymien czujnik kopiowania turbo
Na turbinie jest czujnik kopiowania, jak dostanie wody to zaczyna wariować.
Można by spróbować przemierzyć (podmień jeśli masz możliwość) czujnik na gruszce (czujnik kopiowania) on chyba odpowiada za skrajne położenia geometrii. Ew. Coś z cięgnem gruszki? Jak coś to mam elektrozawór turbiny nowy można by też spróbować tyle że dostęp kiepski.
KOLEGO. Jakie powinno być prawidlowe cisnienie doladowania turbo w tym modelu? Dodano po 34 Po konsultacji z mechanikiem,powiedział że gruszka zamontowana jest poprawnie.Chodzi o wysokość tej gruszki na tym"pałąku"Zmierzył wysokość z oryginalnej i zamontował tak samo. Nic nie mowił o czujniku kopiowania turbo. A tak w ogóle jakie jest zadanie tego czujnika.Jkaie...
Mam w c3 dwa błędy - p11b2 p14a4 - wymieniono: cały EGR + bypass, turbina z czujnikiem kopiowania, podmieniono: przepływkę, zawór turbo, sprawdzono: przejścia z bypass, przepływki do ECU, podciśnienia z bypass egr, turbo. Jedyne wartości które się rozjeżdżają to położenie kopiowania turbo - zadane i czytane ... reszta jak z podręcznika. Nie mam już...
Jeżeli układ sterowania turbiny jest eklektyczny, to musi mieć również czujnik skoku, często nazywany czujnikiem kopiowania turbiny . Jeżeli w siłowniku jest elektrycznie i mechanicznie absolutnie perfect, to usterka musi tkwić albo po stronie czujnika, albo jego kabli i styków. Ten sterownik turbiny nie ma czegoś takiego jak czujnik skoku, kopiowania...
Miałem podobny przypadek. Rozpadła się zmienna geometria. Dostęp do turba fatalny (przynajmniej w 407). Z tego co pamiętam to darłem sanki. Sprawdź jeszcze jak chodzi gruszką i co pokazuje czujnik kopiowania turbo.
Zaworek jest zasilany z sterownika na pewno . Przewody obydwa biegną do sterownika i są całe . Sterowanie odbywa się po przez PWM i zwykłym miernikiem ciężko coś zmierzyć. Jest jeszcze jeden element który bierze udział w wysterowaniu zaworka N75 a jest to czujnik kopiowania turbo, ten na gruszce turbiny. Niech kolega poda jakie błędy w ECU są widoczne.
sprawdź napięcie na czujniku położenia wału ma być w granicach 4,7-5V maksymalnie, gdy bedzie wyższe auto nie odpali. Nie pamietam czy w twoim 207 z tego roku był czujnik kopiowania turba na gruszce od turbiny, sprawdź jezeli jest to go odepnij zobacz czy skrzynka bezpiecznikow nie jest wilgotna, czy wtyczki od bsi, sterownika nie są zielone. Pozdrawiam
Witam po długiej przerwie. Ze względu na zainteresowanie czuję się zobowiązany napisać co było u mnie. Zalany był czujnik na siłowniku turbosprężarki. Dokładnie nazywa się to czujnik kopiowania turbo, a w rzeczywistości jest to zwykły potencjometr. Najgorsze jest to że część bez turbiny osobno nie występuje i nowa jest nie do dostania (chyba że Ktoś...
Najprawdopodobniej niezbyt precyzyjnie złożyłeś obudowę po wymianie. Takie efekty robią zazwyczaj czujniki papieru, lub klapy. Spróbuj w docisnąć klapę podczas kopiowania, powinno wówczas chodzić poprawnie. Któryś z czujników ustawiony jest na granicy wyłączenia i nawet małe drgania podczas pracy faksu powodują jego otwieranie i zamykanie. Pozdrawiam...
Jaki symbol silnika ? ( 6-8 nr vin) Jako iz jest to HDI proponuje sprawdzić, jak koledzy pisza wtryski na przelew, oraz cisnienie paliwa na komputerze. Kiedy nie odpala moge Ci zaproponować zebyś poruszał grubą instalacją pod akumulatorem, sprawdził zasilanie na czujnikach ( czujnik cisnienia paliwa w listwie, regulator cisnienia w pompie, ma być ok...
SW_ANGLE - 5773.50 Nie wiem jak ten parametr powinien się zmieniać lub nie zmieniać - na wolnej chwili sprawdzę po południu w Focusie MK3 Może to ten czujnik kopiowania na turbinie? Może być, ale myślę, że jak wyskoczył błąd i ograniczył moc silnika to powinno coś jednak być zapisane w kalkulatorze silnika. (to ten zawór/konwerter co podłożyłeś używany)
Pytam się o to czy gruszka posiada czujnik kopiowania położenia wtedy w parametrach dajesz podgląd rzeczywisty a to co żąda ECU. Druga sprawa jakie ciśnienie daje Turbo maxymalne?. Dodano po 1 Przepływ powietrza rzeczywisty a wymagany też sprawdź.
Witam Mam problem z Citroenem C8. W aucie zapieczona była zmienna geometria. Po zrobieniu turbosprężarki nadal nie ma właściwego ciśnienia doładowania = ok 1200 mBar Podciśnienie dochodzi do elektrozaworu sterowania turbosprężarką, cięgno zmiennej geometrii zaciąga, ale nie opuszcza do końca, opuszcza jedynie do 30%. Podmieniłem elektrozawór, czujnik...
A prestawiłeś czujnik w kasecie z A4 na A4R?
jeśli masz jedną kasetę i pokrywę to wyłącz autorozpoznawanie oryginału i po kłopocie, cokolwiek położysz na szybę zrobi na formacie aktualnie włożonego papieru bez komunikatów o błedzie APS, w narzędziach użytkownika w ustawieniach kopiowania 2 - priorytet kopiowania zmień na manual
Siemka! Nie ma większego problemu i z paroma czujnikami. Rozwiązania tego problemu są conajmniej dwa. 1. Wrzucasz czujniki każdy na innym pinie portu mikrokontrolera i odczytujesz wynik korzystając właśnie z algorytmu dla jednego czujnika. Jedyna kwestia to tylko sekwencyjne przełączanie interface'u 1-Wire pomiędzy połączonymi z czujnikami pinami portu....
Wiem,ale patrzcie na wartość ciśnienia turbo. No widzę, niższe niż atmosferyczne, ale jednocześnie system widzi tyle powietrza, ile potrzebuje. Dowiem się w końcu czym się anomalia objawia, oprócz pozornie nieprawidłowego odczytu? Za zwrotne położenie układu regulacji turbiny odpowiada tzw. czujnik kopiowania turbiny - możliwe że widzi tylko skrajne...
Na początek do sprawdzenia wężyki podciśnienia które sterują zmienną geometrią. Sprawdzić czy sztanga od zmiennej geometrii chodzi i nie zacina się. Następnie do sprawdzenia zaworek sterujący zmienną geometrią. Najlepiej podmienić na inny. Ewentualnie uszkodzony czujnik kopiowania turbo który jest przy turbinie. Generalnie czujnik ten podaje sygnał...
co do weżyków to kolega ma racje,nalezy je dokładnie sprawdzić czy sie nie poluzowały lub nie popekały i ciagną lewe powietrze.co do kolejnego elementu to owa cześc nazywa sie kapsuła sterowania wraz z czujnikiem kopiowania owy element odpowiada za prawidłową prace silnika i turbiny,zreszta jest na niej usytuowany.
Witam kolegów . Koledzy mam problem z turbiną , mianowicie jak odpalę zimny samochód to do chwili nagrzania się wszystko jest ok , ale kiedy auto osiągnie normalną temperaturę pracy to jak obroty przekroczą 2500 obr. pojawia się na wyświetlaczu Awaria silnika natychmiast Serwis . Z uwagi na fakt że pracuję w firmie związaną z regeneracją układów paliwowych...
Witam, Mam nieregularny problem z samochodem Citroen C5 mk2 2.0 HDI 136 RHR (podwójny dozownik powietrza) na Siemensie ze skrzynią AM6. Problem objawia się okresowymi gorszymi parametrami samochodu, tj. większym spalaniem, mniejszym zasięgiem, słabszą mocą silnika, dziwnym rozjechaniem między ciśnieniem doładowania mierzonym a oczekiwanym i praktycznie...
Witam, mam problem który od dłuższego czasu jest dla mnie zagadką nie do rozwiązania. Problem pojawił się po podłączeniu spawarki do auta w celu pospawania mocowania wydechu. Auto straciło doładowanie a na blacie wyskoczyło "usterka układu silnika". Po podłączeniu auta do interfejsu wyrzuciło błąd P0047 Turbocharger/Supercharger Boost Control Circuit...
Masz wysadzony z pozycji czujnik opuszczenia podajnika dokumentow (albo pokrywy dokumentu) lub powyginany kawal blachy, na ktorej czujnik/czujniki opuszczenia podajnika sie trzymaja. Powodzenia
Focus 2.0 TDCI HDI DW10 bez DPF 136km. Podczas spokojnego przyśpieszania szarpie w okolicach 2tyś RPM. Czasem wyrzuca błąd P2566. Podczas dynamicznej jazdy jest wszystko ok, ma moc itp. Przewody podciśnienia ok, gruszka na turbo szczelna, kierownica się nie zacina - mechanicznie cały osprzęt wydaje się ok. Moje podejrzenie - czujnik kopiowania turbo...
Witam wszystkich. Mam podobny problem z moim C5 (2004r FL, RHR)z takim samym silnikiem. Brak mocy, szarpanie autem po wyrównaniu jazdy, podczas przyśpieszania nie szarpie ale po dłuższym czasie wywala „ depollution system faulty”. Po kilku uruchomieniach błąd znika. Z elementów które już wymieniłem to przepustnica dolotu powietrza (wytarte...
Auto : Citroen C4 2.0 HDI 2005 Historia: silnik nierowno pracowal (nie wiem dlaczego, wlasciciel twierdzil, ze krotko po kupnie i z czasem sie pogarszalo). Po wymianie wtryskow praca wrocila do normy, ale pojawilo sie szarpanie. Opis problemu: Silnik szarpie przy delikatniejszym przyspieszaniu w zakresie 1500-2000 obrotow, ale zdarza sie nizej i wyzej....
Są w innym topicu, ale masz załączam ostatni soft i hardware. Poza tym nie musisz kopiować całości, ale poszczególne rozwiązania.
Sprawdziłam blaszki - wszystkie styki są , ale odkryłam :D następna rzecz "łapka"która wychodzi ze sprzęgła transferu do czujnika nie porusza sie podczas "kopiowania" czujnik nie dostaje żadnej informacji? czy to potwierdza awarie sprzęgła?
W SM na stronie 136 jest pokazana lokalizacja czujnika: S8-Manual Feeder Paper Size Sensor
Sprawdź podajnik(ten gdzie kładziesz oryginały do kopiowania) czy nie jest zablokowany czujnik
i odpowiedziałeś sobie na pytanie!! podnieś klapkę i przytrzymaj pierwszy czujnik i daj kopiuj. Zobaczysz czy świeci ;-)
Moc około 100-200W myślę że obsłuży co do precyzji nie jest potrzebna aż tak wielka żeby stosować PID druga sprawa że rozwiązanie ma byś stosunkowo tanie. Wymyśliłem patent z zwykłym PWM a zamiast potencjometru fotorezystor z diodą która będzie sterowana z czujnika ABS.
witam, mam problem z drukarką hp 3055, przy próbie kopiowania z podajnika adf przechodzi strona lecz nie robi kopii tak jakby nie widział końca strony. dotychczas wszystko było ok wiec nie mam pojecia co mogło się stać- moze to kwestia jakiegoś czujnika? na koniec dodam, ze jak położe kartke po prostu na skanerze to skanuje bez problemów. pozdrawiam,...
To urządzenie ma wbudowany czujnik dający możliwość automatycznej kalibracji - wydaje mi się, że jeśli tusz kolorowy jest pusty, to czujnik nie odczytuje z kartki prostokącików w określonych kolorach i dlatego kalibracja jest anulowana.
Nie chodzi o termistor(czujnik temperatury) tylko o bezpiecznik termiczny.To taka pastylka w PL oznaczona nr 8 w zakładce fuser unit.Powinna mieć przejście.
Otwórz przednie drzwi finiszer-a a w czujnik wsadź papier. Latarką podświetl szczelinę w którą wchodzi kartka i podczas kopiowania powinno się ukazać w którym miejscu kartka haczy. Przerabiałem to wczoraj... u mnie haczyło z tyłu.
Witam. Wczoraj wymieniłem zawór podciśnienia (buczał po zgaszeniu i przy przyspieszaniu skakały obroty). Przed wymianą wyskakiwał błąd P003. Po wymianie zawór nie buczy i obroty wróciły do normy, lecz po chwili jazdy niestety wyskoczył znowu komunikat "awaria silnika". Jeszcze jedno, jak dodaję mu gazu w miejscu powyżej 3000 obrotów to błąd nie wyskakuje,...
Witam. Posiadam Citroena C4 Grand Picasso 2009r z automatyczną skrzynią biegów. Silnik HDi 2.0 138KM. Sterownik SID803a 5WS40690B-T SW9666095880 HW9661642180 I to ze sterownikiem jest problem. Poprzedni właściciel walczył z przeładowywaniem turbo. Wymieniał wszystko po kolei i w końcu chyba zdecydował się usunąć FAP'a . (Uszkodzony był czujnik kopiowania...
witam może i już było coś podobnego więc z góry przepraszam gdyż nie znalazłem opisze mój problem proszę o pomoc więc zacznę tak pewnego dnia mój smax jadąc stracił moc i zapaliła się kontrolka usterka silnika i auto przeszło w tryb awaryjny czyli wolno można jechać nagła brak mocy brak możliwości przyśpieszenia. zaprowadziłem więc do mechanika komputer...
Czujnik papieru działa a przy kopiowaniu słaby wydruk. Było wszystko przedtem ok Pozdrawiam
Czy przy włożeniu kartki do podajnika adf dzieję się coś na wyświetlaczu drukarki? Powinna byc tam niewielka flaga - czujnik obecności papieru.
Mistrz. Sam musiałeś znaleźć odpowiedzi na wszystkie pytania bo grono pseudo ekspertów otwarło japy nie mając zielonego pojęcia. Dziękuję Ci, że napisałeś jak jest naprawdę i jak sobie z tym poradziłeś bo szukałem odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytania. Możesz to zrobić dwojako: 1. Kupujesz jakieś czujniki TPMS. Kopiujesz kod ze starych czujników...
(at)pkaczmarek2 niestety RealTerm przestał działać, więc zainstalowałem DocLight, ale nie pozwala mi kopiować hexów w trialu. Wpisać na innym SW?
Ja mam taki problem z tym urządzeniem - po włączeniu zasilania i pierwszym kopiowaniu pobierra papier i wyświetla komunikat brak papieru- po wciśnięciu OK pojawia się napis blokada papieru- czyli czujnik wykrywa papier. Przy drugim kopiowaniu już jest dobrze - może to wina zasilacza.
Wyczyść czujniki
Szukałem, nie ma nigdzie PDFa. Ostatnie EdW mam z okolic 2000 roku. =========== update =========== Dostałem fotkę artykułu. Czujnik rezystancyjny. Nie planuję kopiować rozwiązania. Może sam na coś ciekawego wpadnę. Na razie jednak myślę co by tu jeszcze zbudować. Kupiłem tych PMS150C ciut więcej. ;)
Witam Do tego pamięta,j że dla papieru A3 lub A4-R klapka na tacy podajnika bocznego musi być otwarta na prawą stronę Są tam nóżki czujników lokalizujące format w trybie Auto Ograniczniki wejścia papieru zsunięte do brzegów papieru bokami. Do kopiowania/ drukowania na grubym musi być potwierdzona w menu odpowiednia funkcja (przykładowo: "gruby 3") Pozdrawiam...
125 kHz Na obudowie fabrycznego "programatora" do czujników masz podaną tę częstotliwość. To technologia RFID - jak w kartach zbliżeniowych.
Naprowadzam jeszcze raz na wklejone schematy obiegu powietrza i EGR. Podczas napraw skupiono się zaledwie na kilku elementach jak przepływomierz, EGR, turbo, a przecież nie zerknięto nawet na przepustnice dławiące powietrza , także banalne rzeczy jak filtr powietrza , czy dziurawy intercooler . Po prostu należy systematycznie, centymetr po centymetrze,...
Sprawdź drucik czyszczący czujnik tonera w wywoływaczce.
To jest generalnie przebój z tą mocą Panowie w tym 508. Ja finalnie nie znalazłem żadnego magika od Peugeota, który by to ogarnął. WV, Audi tak, ale do francuzów jakoś brak mądrych, zwłaszcza jak z kompa nic nie wynika. Wtryski raczej nie bo ja miałem 130k przebiegu przy tym problemie, troche za wczesnie jak na wtryski, nawet delphi, zwłaszcza że auto...
Witam. Okazało się, że przyczyną był przepływomierz i uszkodzony czujnik kopiujący na turbinie. Z przepływki nie było błędów, a wskazania parametrów były ok, ale w czasie jazdy coś się dziwnego działo. Podmieniłem przepływkę na oryginalną i sprawną, czujnik na regenerowanej turbinie wymieniłem na oryginalny. Nowa turbina wymagała delikatnej regulacji...
Jeśli chodzi o dzielenie kopii na kilka części, to winę za ten stan ponosi bezpośredni nie dociśnięta klapa faksu. Czujnik jest na pograniczu i podczas drgań, przerywa. Dociśnij klap podczas kopiowania a zobaczysz efekt. Pozdrawiam Lucjan
sprawdź czujnik papieru
Ewentualnie zrobić czujnik pokrywy sprzężony z przyciskiem kopiowania tak, aby bez zamknięcia pokrywy nie dało się kopiować. Tylko książki już nie skopiujesz... C.
Witam Posiadam Forda SMAX 2.0 TDCI 140 KM 2007r. problem polega na tym, że: -brakuje mocy -ledwo osiąga 130-140 km/h czasem wyrzuca błąd P0299 - za niskie ciśnienie doładowania. Co sprawdziłem: -szczelność dolotu, wymieniłem podejrzany wąż, nowy intercooler -turbina po regeneracji (zamieniałem drugą którą mam w zapasie to samo) -EGR sprawny szczelny...
Mam Mitsubishi Grandis z 2008 roku silnik 2.0 TDI 16V ( VW ) z DPF symbol BWC. Na dłuższych trasach zdażają mi się spadki mocy i auto przechodzi w tryb awaryjny. Najczęściej na 5 biegu przy wyprzedzaniu tak między 2000-2500 obr/min. Problem sie pojawił po 2 miesiącach od usunięcia DPF programowo i mechanicznie, został tylko katalizator. Komputer sporadycznie...
Witam , chciałbym przedstawić mój emulator czujnika ds18b20. Celem projektu było zaprojektować i wykonać emulator, by skończyć z przypalaniem podgrzewaniem itp. czujników ds18b20. Pewnie nie raz każdy zmagał się z tym tematem podgrzewania czujnika, aby sprawdzić czy jego urządzonko działa poprawnie np. sterownik pieca czy wyłącza piec po przekroczeniu...
A próbowałeś odłączyć tę jedyną czujkę? I co? Dźwig jeździ? Albo spróbuj zrestartować ten dźwig i go puścić bez tych zdjętych magnesów. Niestety nie znam sterownika LS3 i trudno mi się bezpośrednio odnieść do Twoich informacji. Ale myślę, że jest to podobnie jak w sterownikach innych firm, że sterownik w przypadku uruchomionego pozycjonowania DSK ,...
z doświadczenia wiem, że trzeba wymienić wszyskie osiem ostatnich kondensatorów w zasilaczu. Jeśli faksy (kopia czy sam wydruk - to istotne) są całe czarne to prawdopodobnie przetwornik CIS (skaner) - przy otwartym skanerze zaktualizuj czujniki i wciśnij kopiowanie - powinny sie zaświecić diody; jeśli się nie zaświecą to przwdopodobnie padła płytka...
Ale pisał wyraźnie że na zimnym ma problem - więc po co drążysz temat i dopytujesz? Co do golfa - i tego tu - to wszystko VAG tam wszystko na jedno kopyto. I podobne kopiowane problemy. Pozdrawiam.
Czy przyczyną jest uszkodzenie czujnika papieru i jeśli tak to gdzie mogę go kupić w Warszawie - po odłączeniu tego czujnika kopiarka uruchamia się, kopiuje i kopia zatrzymuje się w zespole utrwalającym, ukazuje się jej parę centymetrów? Dzięki za ewentualne podpowiedzi.
Witam na początku sprawdziłbym czy kręci się silnik hopera: *4* hoper motor test, bywa że ta kopiarka nie pokazuje braku tonera gdy użytkownik robi po 1,2 kopie i przerywa kopiowanie, wtedy dochodzi do wykopiowania całego tonera, warto zrobić "toner s" i poobserwować a dopiero później wymienić czujnik tonera . czujnik jest taki sam jak w canonie Pozdrawiam.
Rozumiem, że cały system wtryskowy z wtryskiwaczami, pompą wysokiego ciśnienia (pwc), czujnikami, nastawnikami, turbosprężarką, itp. zostały przełożone na nowy słupek? Jeżeli zatem usterka "przeniosła się" identycznie z poprzedniej jednostki napędowej, oznacza, iż mechanicy przetransportowali wszystkie swoje błędy i wypaczenia na nowy silnik. Mało tego,...
Proszę to traktować bardziej jak żart, niż jako złośliwą sugestję ponieważ nie jesteś pierwszą osobą która próbuje kopiować moje maszyny. :D
Ludzie wymyślili coś takiego jak I2C więc podłączenie ADC i IO expanderów to żadnen problem dla ESP. Masz 100% racji, ale szybciej coś zrobię na AVR + BASCOM niż napiszę kod dla ESP + wszystkie urządzenia do niego podłączone. Wiem, że pytam o proste rzeczy. Wiele Rzeczy można zrobić lepiej, inaczej. Jestem niedzielnym amatorem elektroniki i robię jak...
najpierw sprawdz w jakim stanie jest rolka pobierania papieru proponuje ją wyczyścić a dalej sprawdz dzy poprawnie diała czujnik papieru, oczywiście wykluczam że w torze papiery znajduje się jakieś ciało obce czy strzep papieru
Witam The drum unit is approaching the end of its life and is causing the T/D ratio to drop. The ATR sensor has an open circuit. For the first 2 digits of detail code xx12 through xxD0, xx=01: Y xx=02: M xx=03: C xx=04: Bk Jak tam liczniki bebnow? obstawiam ze juz sa zapewne stare. Ewentualnie zobacz ten czujnik pozdrawiam
Może jest zabrudzony albo uszkodzony czujnik drogi oryginału?
czy wysyła dobrze ?? bo jak tak to to nie są czujniki :D
czujnik kopiowania turbiny czujnik kopiowania turbo kopiowania układu
obliczać obwód metoda oczko sterownik lm339 denon rezystor
czujnik temperatury pralki analizator widma akustycznego
Schemat elektryczny Renault RY 2 Monastella - jak zdobyć? Oprogramowanie do projektowania zwrotnic głośnikowych z Dayton Audio iMM-6