Czujnik luzu.
Może dokładniej napisałbyś o który przekaźnik chodzi i czy nasza pomoc ci się przydała . Jeśli tak to mógłbyś odznaczyć pomocny post.
We wtyczce omomierzem zobacz jaka jest wartość, gdy jest na luzie. Wrzuć bieg i ponów pomiar. Jeżeli wartości są różne, to czujnik jest dobry. Sprawdź mocowanie czujnika, czy nie jest luźny w obudowie?
Witam wszystkich. Gdzie znajduje się czujnik luzu Suzuki Marauder vz 800? Pozdrawiam.
Witam. gdzie go szukać Przewód ten biegnie od czujnika luzu (skrzynia biegów) do VECU (pin5 złącza SL4).Łączy się również z przekaźnikiem rozrusznika. Na przewodzie tym powinien pojawiać się sygnał (31) ,kiedy skrzynia jest w pozycji "luz". Sprawdź czy na czujniku luzu masz dobrą masę.
Raczej UPC bo poprzednio nie pokazywał "poza neutralnym" ale wsteczny pokazywał a teraz na biegu do przodu pokazuje neutral a na wstecznym nie widzi wstecznego a odnośnie czujnika luzu wypisuje "nieaktywny" a raczej powinno być "poza neutralnym" czyli sytuacja nienormalna, chyba że twoje UPC tak ma że przestaje monitorować czujnik luzu w co wątpię,...
Czujnik luzu rozumiem masz wmontowany, a te od biegów to gdzie? Wybacz, niemam motoru.
Te kabelki od palenie od luzu trzeba zewrzeć miedzy sobą wtedy pali cały czas. Kierunkowskazy mogą nie działać jak jest wysunięta wtyczka albo cięgno od świateł awaryjnych albo nie łaczy na włączniku.
To ze nie kreci to wina czujnika luzu ale zapalić powinien . Sprawdź ciśnienie zasilania paliwem. Więcej pomogę jak będę przy komputerze .
Nadmierny luz na łożysku też. Za duża odległość pierścień czujnik. Luzu na łożysku nie ma możliwością że w sklepie którym kupowałem czujnik sprzedali pasujący ale za krótki np? Za krótki nie ale można nie wyczyścić miejsca montażu i już braknie 1mm.
czasem sa tez problemy ze Scaniowskim czujnikiem luzu czyli wylacznikiem powietrza na wiezyczce. Najpierw sprawdz elektrozawor od przekladni zakresow. On bardzo czesto siada.
Dziękuję za szybką odpowiedz! Może pytanie okazało się za trudne!? Sam więc sobie odpowiem. Znalazłem, okazało się że czujnik został zamknięty zaślepką własnej roboty. Miejsce gdzie jest czujnik widać na zdjęciu. może ta informacja się przyda komuś innemu. Temat uważam za zamknięty. http://obrazki.elektroda.pl/1993663200_1...
Oil to sygnał z kontrolki oleju aby wiedział że odpalony i nie ma potrzeby ponownie kręcić rozrusznikiem.Sygnaly plus z centralnego wyczytaj w instrukcji bo powinno coś tam o tym byćACC to pierwsza pozycja stacyjki czyli radio.ON 1 i 2 to ta gdzie już są kontrolkiZielony i niebieski to plusy z siłowników centralnego ale z instrukcji zobacz do czego...
a może móglbyć mi zrobić maly rysunek w paint-cie ? Dodano po 1 tzn. chodzi mi oto która część wybieraka ma dotknąc blaszki ;)
Jak Kolego piszczy, to znaczy że sygnalizuje załączony bieg. Do czujnika luzu dochodzą dwa przewody 1 i 12 . Gdzie pierwszy to masa, drugi to sygnał. Czujnik na położeniu luz, jest zwarty czyli na 12 musi być masa . I tym tropem idź do samego licznika. Mi się wydaje że nie masz masy na czujniku.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
A jakbys gotowy modul do tego wykorzystal Modul ma opcje sprzezenia z istniejacym alarmem. Masz wolny kanal to mozna pokombinowac. Modul zajmie sie wszystkim : wylaczy rozrusznik , sam wylaczy silnik po np. 10 minutach , przy probie kradzierzy pracujacego auta po nacisnieciu na hamulec lub sprzeglo wylaczy silnik i inne bajery... Dodatkowo mozna zamontowac...
Nie ma tam czujnika jako takiego. W karterze (w okolicy zębatki zdawczej) umieszczony jest mosiężny kołek w tulejce plastikowej. Blaszka przynitowana do mechanizmu "wybieraka" w pozycji "N" zwiera go do masy.
Witam To co kolega pisze nie jest usterka pedału hamulca ani niczego więcej, wtedy sterowanie obrotami na biegu jałowym tez by nie działało, pierwsze co sprawdzić to czy auto odpala na biegu, wrzucić bieg na zgaszonym aucie puścić sprzęgło, hamulec i sprawdzić czy zapala, jeśli tak usterka jest czujniku luzu znajdującym się przy wybieraku w skrzyni....
wymiana czujnika naprawila problem dzieki za pomoc
Trzeba by było rozpoławiać silnik, jest tam styk, który zwiera czujnik luzu do masy.
Sprawdź czujnik luzu bo wygląda że nie zawsze łączy a nie odpalisz na biegu jak jest rozłożona stopka boczna
Grzanie świec włączasz dźwignią włączania rozrusznika (na raz świece, na dwa rozrusznik) - oczywiscie kluczyk wciśnięty. W C-330 M jest trochę więcej czujników niż w C-330. Oprócz czujnika ciśnienia oleju i czujnika stop-u jest jeszcze czujnik ciśnienia powietrza (do tej czerwonej kontrolki z prawej strony obrotomierza na dole - ta górna pomarańczowa...
Uszkodzony lub poluzowany czujnik luzu.
Czujnik luzu czyli N
1. Pytanie jak wygląda koło foniczne czyli koło z którego ściąga impulsy czujnik. 2. Czy nie ma luzów samego koła fonicznego. 3. Odległość koło foniczne czujnik.
To jeszcze inaczej,włącz zapłon, uruchom na kròtko rozrusznik i zobacz czy zapali. Rozumiem,że czujnik sprzęgła i luzu sprawdzony?
Kolego zacznij od sprawdzenia poprawnego działania czujnika luzu
A właśnie że jest różnica ,raz czujnik luzu-rozruchu.Dwa kierunkowskazy,awaryjne,przerywacz.
Jeśli UPC nie widzi luzu z czujnika skrzyni to nie odpali i nie podświetli przycisku. Czujnik luzu i czujnik wstecznego to osobne czujniki w jednej obudowie.
Może zacznij kolego od czujnika luzu w wybieraku na skrzyni
U mnie w dafie problemem nie palenia był przewód ugnity od czujnika luzu skrzyni biegów.
Mid 144 psid 8 błąd od czujnika luzy na skrzyni napiecie za wysokie . Mid 185 położenie luzu zabezpieczone dane nieprawidłowe lub nie stale
Oryginalny ma tylko czujnik luzu, czy biegi też? Robiłem to kiedyś w swoim bandicie i ja miałem tylko luz. I coś pamiętam że musiałem puścić to przez diodę prostowniczą bo wyświetlacz migał.
Ani czujnik luzu,ani biegu :-) Czujnik neutralnej pozycji reduktora.
Sprawdz czujnik luzu na skrzyni ew.instalacje elektryczną
Na schemacie masz takie elementy, jak wyłącznik stopki bocznej (side stand switch), czujnik biegu neutralnego (neutral switch), czujnik wciśnięcia klamki sprzęgła (clutch switch). Musisz zewrzeć ze sobą czujnik biegu neutralnego, czyli luzu lub czujnik wciśniętej klamki sprzęgła Inaczej moduł widzi zapięty bieg i nie da się odpalić. Ten stan kasuje...
Czy kontrolka luzu działa poprawnie? Jeśli nie, to problem masz z samym czujnikiem luzu lub z połączeniami. Przewód z tym dziwnym jasnozielonym/turkusowym kolorze z czerwonym paskiem. Czujnik znajduje się nad zębatką zdawczą, ewentualnie może to być czujnik na wskaźnik biegów co ma 5 lub 6 przewodów i wtyczkę. Światła postojowe są realizowane w stacyjce...
Odetnij czytnik kart. Scenik też ma czujnik luzu jest to osobny czujnik.
Zobacz pod ciągnikiem mogą tam być czujniki ciśnienia powietrza, włącznik stopu, czujnik luzu.
znajomy posiada yamahe xj 600 w której ma zamontowany wyświetlacz biegów. w czujniku luzu było cos przerabiane wstawiane dodatkowo piny by przyłączyć przewody czy w virago 535da się w taki sam sposób zamontować wyświetlacz biegów przerabiając czujnik N. Cz są jakieś inne sposoby
Sprawdz w rejonie czujnika luzu jest tam obok czujnika wstecznego tam wyrabiaja sie elementy i moze wariowac ten czujnik bo gora dol zmienia tylko na luzie
masz coś z czujnikiem luzu , jak jest jnstalacja w oryginale to nie odpali gdy widzi załączony bieg lub ma przerwę , czujnik szukaj na skrzyni. Nie, bo światełka by wtedy nie przygasały.
witam wstawiłem opornik 0,5w 820ohm na różowym kablu który szedł od czujnika luzu do modułu oczywiście po stronie modułu rezultat żaden na 4 biegu 100-105 km/h jak tylko 5 włączę motor zwalnia 85 km/h jakaś podpowiedz sugestia z góry dzięki za pomoc
Często taki kabel jest podłączony do czujnika temperatury, luzu skrzyni biegów...
Koronka do wymiany i piasta raczej też(to chyba jeszcze oryginał). Pomiędzy czołem czujnika a ząbkami koronki powinno być 0,5-0,7mm luzu. Włóż płytkę szczelinomierza i dobij lekko czujnik tak abyś dał radę wyjąć szczelinomierz.
Witam.Wydaje mi się,że w tych przewodach do wajhy niema być prądu,bo one są do czujnika luzu,one są tylko do zamykania obwodu do załączania przekażnika.Najprawdopodobnie należy wymienić ten przekażnik,bo on się nie zawiesza,tylko ma już podpalone styki,gorzej będzie,gdy zespawa styki i po odpaleniu nie rozłączy rozrusznika.(to jest moja rada na przyszłość).
Z tego co przeczytałem wnioskuję, że motocykl musi już posiadać wbudowany wcześniej czujnik biegu neutralnego, prawda? A trochę szkoda, bo kumpel poszukiwał podobnego pomysłu do takiego wskaźnika w WSK, ale tam nie ma czujnika "luzu". Dałoby radę jakoś to rozwiązać?
W kostce ktora była połączona bezpośrednio z zaplonem mam trzy zólte przewody i zielony. Trzy żółte przewody i zielony to jest kostka od alternatora. Przewód niebieski z silnika jest wyjściem impulsatora i on jest od zapłonu. Jakieś inne przewody, mogą być np. od czujnika luzu.
Na wybieraku masz czujnik luzu nie pokazuje N i biegów podczas jazdy
Witam. Poszukuje schematu instalacji do C-330M posiadam do C-330 ale w C-330M są jeszcze dodatkowo światła awaryjne oraz czujnik luzu i nie wiem jak to podłączyć. Za pomoc dzięki. Mój e-mail pdrukala(at)op.pl
Zostawię to tu dla potomnych bo sam szukałem do montażu licznika akcesoryjnego i nie znalazłem. Schemat kostki/wtyczki licznika z Yamahy DT 50R z 2006 roku w bliżniaczych modelach jest prawdopodobnie to samo. Plus stały - niebieskoczerwony Plus po stacyjce - niebieski Minus - czarny Stop - czerwony Różowy kremowy - światła Kierunek lewy - fioletowy...
jakbys mial problem z immo... to by krecil ale nie odpalał. wiec mysle ze problem lezy gdzie indziej. odepnij wtyczke od czujnika luzu i wloz zworke.
Czujniki od luzu i stopki sprawdzone. Wziąłem się za instalacje przy kierownicy tam prawdopodobnie jest któryś przewód uwalony, bo zauważyłem przy ruchu kierownica Moto zaczyna chodzić.
Czujnik luzu centralnie ma skrzyni 2 piny
A może sprzęgło nie rozprzęga do końca i czujnik luzu nie widzi luzu ?
Panowie konkretnie to chcę się dowiedzieć do których pinów w ffr podpiąć czujniki luzu aby działało zabezpieczenie reduktora wysokie-niskie.
To jest skuter Baotian, czyli to jest czujnik prędkości dzwonu sprzęgła - czyli czujnik blokady prędkości na 45 km/h. Prawdopodobnie została założona pokrywa od zwykłych chinoli która nie posiada mocowania w.w. czujnika, więc on sobie wisi luzem. Raczej nie będzie on nikomu potrzebny, można go wyrzucić.
Tylko zwróć uwagę że wersja C a wersja CE miała pewne różnice w podłączeniu czujnika luzu. Przewodem czujnika luzu nie połączysz kontrolki z zaciskiem czujnika na silniku, bo przewód będzie za krótki. Jeszcze były trzy wersje tego przewodu w modelach z rozrusznikiem. Popraw sobie w Paincie te zaciski 49 i 85. W zasadzie dla kogoś kto się zna na elektryce...
To prawdopodobnie nic się nie stanie, czujniki są na dźwigni zmiany biegów. Chyba że zadziała czujnik "luzu" to wyświetli bieg jałowy.
podłączony masz sygnał czujnika luzu i soi na nim masa?
Tam już jest czujnik luzu fabrycznie (każda renia na kartę z manualem go ma, w automacie-wiadomo)
Witam. Przyczyn moze byc wiele. Czujnik luzu ,przekaznik itd..itd .... Na wyswietlaczu nie ma bledow?? Sprobowac zmostkowac rozrusznik i zobaczyc czy odpali.
Wtyczki nie kupisz. Możesz bez obcinania rozizolować kawałek przewodu i podpiąć dwu zaciskową kostkę elektryczną. W ten sposób nie zniszczysz oryginalnego gniazda a zyskasz nowe. Mowa o przewodach od małego białego gniazda. Dla wygody, obetnij zacisk- opaskę trzymającą przewody, to zyskasz więcej luzu.
To może być na przykład czujnik luzu/stopy na hamulcu, jeśli mówimy o skrzyni tiptronic. Podaj trochę więcej danych na temat auta, skrzyni i tego co się dzieje. Skrzynia wpada w tryb awaryjny, czy po prostu nie możesz zdjąć z "parkinga"?
zdalne włączenie silnika za pomocą pilota i zdalne odcięcie zapłonu za pomocą jakiegoś innego urządzenia samochód posiada imo Zdalne odpalanie robi się łatwo. Trzeba kupić i zainstalować odpowiedni autoalarm z takimi funkcjami. Aby odpalić zdalnie, trzeba przejść przez procedurę startu, która uniemożliwia ruch samochodu, jak i kontroluje proces odpalenia...
Diody led kilku kolorowe, podłączone pod czujnik luzu oraz prawdopodobnie shift light - kontrolkę zmiany biegu.
Z tego co widzę, to jest tam standardowy silnik 139 FMB. Więc schematów tego jest pełno. Większość motorowerów z tym silnikiem ma DOKŁADNIE takie same instalacje. Co najwyżej możesz mieć ciut więcej zabawy przy liczniku (zależnie od tego czy dany motorek akurat ma wskaźnik który bieg jest zapięty, czy tylko czujnik luzu "N"). W zasadzie tyle.
Witam, chcialbym zamontowac w swojej Madzi alarm z funkcja zdalnego odpalenia silnika o nazwie Starter Lux (130zł), ktory jest dostepny na popularnym serwisie aukcyjnym :) Czy montowac to juz ktos z forum i jak to zamontowac ? Czy oplaca sie to kupic w ogole ? Gdy rozmawialem ze sprzedawca powiedzial ze samemu trzeba zrobic czujnik luzu lub zaciagnietego...
jak taki czujnik luzu miałby wyglodac da sie to całe kupić? nie da sie ominąć imobilajzera?
+ to do akumulatora OB to styk podający plus po zapłonie na skrzynkę bezpieczników C to na dodatkowy opornik 3K to do świec żarowych CT to do czujnika luzu w skrzyni biegów
Jak po wpięciu czujnika luzem też nie było świateł to raczej bezpiecznik,żarówki itp.
wygląda na to że autko zostaje na biegu i nie widzi luzu, (patra czujnik luzu prawa strona skrzyni) lub sam czujnik szwankuje, raczej sprawdziłbym zasilanie kasety w powietrze i zasilanie 24V po zgaszeniu silnika. powinno się samo wyluzować po zgaszeniu. Sprawdz czy problem występuje gdy aytko zostawisz na luzie przed zgaszeniem.
VECU 604 7 Styk położenia dźwigni zmiany biegów na luzie Styk zablokowany w położeniu otwartym, wystąpiła zbyt duża prędkość podczas gdy nie nastąpiła żadna zmiana biegów Sprawdzić styk. Sprawdzić okablowanie między elementami VECU ( ciągłość i izolacja ). Złącze: ST4, zacisk: 5 Ten błąd będzie powodował blokadę rozruchu .Sprawdź czujnik luzu na skrzyni...
Czujnik sprzęgła, luzu, stopki A tak ogólnie to nie pali w ogóle czy tylko nie kręci rozrusznik?
Do wyświetlania biegu będą potrzebne dodatkowe czujniki w skrzyni lub na drążku. W większości skrzyń są tylko czujniki luzu. Ja bym do tego projektu dodał obrotomierz:) I mam takie pytanie-układ podpina się jednym przewodem do czujnika prędkości w skrzyni? Układ będzie współpracować z wszystkimi takimi czujnikami prędkości?
Sprawdź czy wał niema luzu wzdłużnego. Spotkałem się z czymś takim. A czujnik obrotów wału w tym samochodzie jest z tego co się orientuje po przeciwnej stronie łożyska dociskowego wiec mogło by być tak jak mówię.
Posiadam Kawasaki ZX-10 Tomcat nie wiem ktory rok ale raczej 90. Składam elektrykę na nowo od podstaw i nie mogę złapać iskry . Nie mam czujnika stopki bocznej i licznika. Na krótko połączyłem kable od czujnika stopki bocznej i od sprzęgła oraz od czujnika luzu. I dalej brak iskry. Wymieniłem na nowo moduł,czujnik położenia wału , cewki, świece i dalej...
Przypominam się C1 CRDI z 2007 roku. Podłączenie pod piny 14,15,24 fabryczną prawą multifunkcję do złącza CDD-K. Silnik CRDI (D4FB U1), sterownik silnika 30103-2a760. Brak błędów z czujników, czujnik sprzęgła i luzu wskazuje poprawnie. Czujnik stopu również. Jak aktywować ten tampomat ?
Czyli co jest teraz powodem bo nie do końca rozumiem. Zmieniłem silnik, połowa czujników jest odpięta. Jeśli zapnę czujniki luzem z poprzedniego silnika włącznie z tym sterownikiem wtrysku licznik ruszy czy nie? Jeśli nie to co jest powodem?
Oryginał SR50C, jeszcze oryginalny lakier niebieski perła metalik. Tylko co za idiota przy* tą naklejkę po wewnętrznej stronie osłon kolan. Na początek mówię co tu jest nieoryginalnie: bimetalowy przerywacz kierunkowskazów, brak Elby, nieoryginalna cewka WN (długa), mostek Graetza jest obrócony (powinien mieć zacisk + skierowany do przodu), kilka przekombinowanych...
Coś mi tu nie gra......O ile się nie mylę, w KAŻDYM motocyklu wyłącznik - czujnik luzu zwiera styki w momencie włączenia takowego, zapalając zieloną kontrolkę na tablicy. Czy tu jest inaczej ? Ma gasic ta kontrolkę, czy jak ?
No to teraz mam już wszystkie elementy układanki, dzięki. Tak myślę jednak czy dobrze kombinuję , z tym podaniem masy, to całe ustrojstwo to ma być tak zwana olejarka do smarowania łańcucha w motocyklu,zasilanie podaje po stacyjce i pompka zaczyna pracować a motocykl stoi więc wykombinowałem ze wykorzystam czujnik luzu(to działa tak że plus jest podany...
Spróbuj wyciągnąć ten czujnik i zostaw go luzem. Czy ta czerwona dioda na płycie jednostki zew miga w momencie wystąpienia błędu? Prawdopodobnie jest od sygnalizowania sygnalizowanie rodzaju błędu. Niestety ciężko o serwisówkę do tego modelu, ale może z innych modeli klimatyzatora coś bedzie sie dało odczytać.
Siemanko kupiłem quada który nie odpalał zrobiłem remont i quad odpala . Dziwne jest to że odpiolem wszystkie kable i działa . Zostały tylko aparat cewka i moduł . Wszystkie czujniki luzów stacyjka itp odpięte , teoretycznie nie powinno być iskry tak ? Bo teraz gaszę go ssaniem :/
dodaj mu jeszcze wskaźnik zapiętego biegu. To akurat cyfrowe może być. Zrobiłem takie coś do mojego GSa. Sprawa była o tyle prosta że podpiołem sie pod czujnik luzu, a raczej nieco go przerobiłem. Było o tyle łatwo że ten czujnik luzu ma postać dekielka, po nim (po okręgu o pewnej średnicy) przesówa się kulka. W jednym miejscu tego dekla był metalowy...
Witam, mam pytanie - Volvo FH chińczyk 2005 nie kręci rozrusznikiem. Dodam, że auto w trasie muszę podać przez telefon, czy są zabezpieczenia takie jak czujnik luzu, brak ładowania, podniesiona kabina lub inne. Kierowca zmienił przekaźnik, ale to nic nie dało. Może ma ktoś schemat całej drogi podłączenia od stacyjki aż do rozrusznika?
Dwa obwody zabezpieczeń (stopka, wolny bieg, sprzęgło) połączone na krótko (pominięte). To w końcu podłączone na krótko (do czego) czy pominięte? Z tego co mi wiadomo, to zwarcie obwodu stopki/wyłącznika awaryjnego do masy odcina iskrę. W czasie normalnej pracy ma być niepodłączony. Czujnik luzu/sprzęgło blokują raczej tylko rozrusznik.
Witam panowie, Assemblera mam przestudiowanego. Przeczytałem książkę Piotra i Pawła Gałki - super napisana. Od jakiś dwóch miesięcy mam napisany program, nie miałem ostatnio czasu o tym myśleć, ale zatrzymałem się na szukaniu obudowy do samego wyświetlacza 7-seg. Spróbuje go zamontować w motocyklu. W międzyczasie pojawiła się druga koncepcja która ma...
Czujnik luzu możesz skonstruować na kontaktronach, w skrajnej pozycji danego biegu kontaktron, który poda sygnał blokujący dla STARTERA. A co do immobilizera wystarczy takie coś http://www.allegro.pl/item82378471_modul...
Można by założyć jakiś mikroprocesor by emulował wprowadzenie kodu pedałem gazu. Jednak nadal zostaje problem z wykrywaniem wrzuconego biegu. Auto nie posiada takowych czujników, trzeba by je dobudować. I to solidnie, by nie okazało się że z powodu wariowania czujnika "luzu" auto odpali na biegu!
Czujnik położenia luzu w silniku ci świruje. Może jest tylko zabrudzony. Motocykl myśli że jak masz moto na luzie, to niby że jest na biegu. Jeśli moto jest na biegu, to rozrusznik nie działa, chyba że właśnie wciśniesz sprzęgło.
Chodziło mi o wszystko co zasila aqu czyli Buczek kierunki czujnik luzu. Bezpiecznik kontaktuje sprawdzałem poprostu muszę go odkręcić i zakręcić jak by zresetować układ bo jak inaczej ustawie potencjometr na max to wtedy nie wybija Coś zapewne pokręcone w podłączeniu regulatora, albo popalily ci się diody oznaczone na czerwono na schemacie regulatora.
Czujnik ABS? Hmm kłopot w tym, że tam od spodu wiązki ABS wiszą przy każdym kole. Ktoś wymieniał tylną belkę i kupił taką od wersji bez absu no i czujniki zostawił luzem a przód nie wiem czemu odłączyli, ale też wisi. Trudno więc powiedzieć czy czujniki są sprawne, bo nie ma jak ich sprawdzić, ale przerwy w prądzie pobudzają licznik do życia. Dodano...
o tym to niestety wiem :( Dodano po 14 czytając na necie znalazłem to " strony magneta masz odkrecany kawałek oslony zebatki zdawczej i lancucha odkrec to ,... jest tam czujnik luzu a nawet powinien byc ! jest to kawałek plastiku z 5 kablami wyciag ja i powinna ci sie ukazac sruba na imbusa wez ja troche popusc - jak dokrecisz mocniej to ci biegi ciezej...
Dodam tylko, że to takie "żeberka" najczęściej z zamontowanym wentylatorem, czujnik należy włożyć pomiędzy nie. - SYS (luzem w obudowie) - CPU (włożyć w radiator na procesorze) - VGA (radiator na karcie graficznej)
Witam ponownie, Okazało się żeby w moim motocyklu zrobić wyświetlacz biegów wystarczy przerobić czujnik luzu. I tu mam kolejne pytanie, otóż czy da się podłączyć wyświetlacz cyfrowy tak aby nie używać żadnych scalaków itp? Chodzi mi o to że jak dam sygnał z jednego przewodu to będzie wyświetlało się 1 a jak dam z innego przewodu to będzie wyświetlało...
Bez. Wazne sa pomiary wszystkich tulei. a szczelinomierz to chyba jest dobry do luzu miedzyzebnego kola posredniego walkow. Najpewniejszy i wygodny jest czujnik zegarowy, Reszta na PW
Domyślam się, że zastosowany moduł zapłonowy także jest tylko "skuterowy", no i że aktualnie sygnały/czujniki: ze stacyjki, z "kill switcha" na kierownicy oraz właśnie ze stopki są wpięte niejako szeregowo. Oczywiście mam też do dyspozycji sygnał luzu (ten od kontrolki na desce rozdzielczej, więc zakładam, że +12V, jeśli jest luz). Z Twoich domysłów...
A no robiło się, i wymieniało nawet te czujniki. Weź opaskę elektryczną, zawiń wiązkę na kostkę i zepnij razem opaską żeby nie latała luzem. Możesz zdjąć czujnik i go oczyścić.
czujnik parkować czujnik czujnik iveco czujnik czujnik czujnik wałek rozrząd
audio cambridge monitor matryca uszkodzona przepełnienie licznika
sprawdzenie tranzystora mosfet akumulator samochód zabawka
Instrukcja serwisowa GDM 705 - gdzie znaleźć? Problemy z odbiorem MUX-8 na Sharp LC-40LE730E