Jeżeli wspomaganie działa prawidłowo, a jedyne co cię denerwuje to żółta kontrolka, to możesz wykodować adres 44 z bramki ca geatway i po kłopocie. Błąd będzie w systemie zapisany, a na desce nic nie będzie się świecić.
Obejrzyj czujnik,mi kiedyś tak zregenerowali że blaszki w maglownicy wykrzywione niszczyły płytkę czujnika.
Czy można obejść czujnik obciążenia maglownicy w Mercedesie A Klasa? Dowiedz się, jakie są potencjalne skutki i dlaczego lepiej postawić na diagnostykę i naprawę.
Jakie są specyfikacje wtyczki czujnika ciśnienia maglownicy w Renault Laguna II 2.0 T z 2003 roku? Dowiedz się o lokalizacji, typowych problemach i diagnostyce.
Benzyna czy diesel bez różnicy. Tylko były SMI/koyo oraz trw. Tu różnica w czujniku skrętu.
Może czujnik nie "widzi "pracy maglownicy.
Czy ten czujnik jest na maglownicy?
Więc nie szukam problemu w bardzo trwałych elementach jak maglownica Ten u mnie jest polski i ma 170xxx km i tak wyrobiło w maglownicy że hoho. Wszystkie czujniki sa w module na maglownicy . Nic pozatym. Te maglownice nie są drogie za ładną trzeba dać ok 8 stów. Tylko nie kup anglika jest pod innym kątem.
Czujnik skrętu maglownicy najczęściej działa na zasadzie odczytu informacji z czujnika Halla .Natomiast silnik elektryczny jest bezszczotkowy prądu stałego.
Tak w maglownicy na łbie przekładni.
Jak trudno jest wymontować maglownicę w Antarze 2.0? Widzę ze jest na 2 śrubach + drazki i kierownica i przewody, są na necie zestawy regeneracyjne, czy ktoś z Was sam regenerował taką maglownicę? Ja mam lekkie stuki przy kreceniu obawiam się że to luz na zębach, może na łączeniu magla z drążkiem. Moja maglownica jest z czujnikiem, do czego ten czujnik...
Mam pytanie odnośnie czujnika skrętu w clio II 2002r. Jeden czujnik jest zamontowany na kolumnie i podpięty pod sterownik wspomagania. Ale podobno tez jest czujnik w maglownicy. Od czego jest ten drugi czujnik? Mam problem ze wspomaganiem i nie wiem który z tych czujników wymienić. Czy ten na maglownicy tez może mieć coś wspolnego ze wspomaganiem i...
Zależy jaką masz maglownicę czujnik hall nie pasuje do maglownicy przeznaczonej do czujnika pojemnościowego bo jest różnica w budowie. Jeżeli została wymieniona maglownica z czujnikiem hall a wcześniej była zamontowana maglownica z czujnikiem pojemnościowym to trzeba wymienić pompę wspomagania.
Teraz będzie trochę zgadywania. Prawdopodobnie w tym modelu pompa pracuje w dwóch trybach (coś na zasadzie "city" w fiacie). Kierownica pracuje lżej np przy parkowaniu. Za to odpowiedzialny jest czujnik, chyba umieszczony w maglownicy, który może powodować właśnie takie zachowanie wspomagania. Niestety nie miałem z tym jeszcze do czynienia więc nie...
Zasilanie wygląda ok. Czujnik skrętu masz w maglownicy w górnej części dystrybutora. Spróbuj połączyć się testerem z pompą, ale wcześniej odepnij główną wtyczke zasilania z pompy tą dwu pinową. Dla pewności, sprawdź jeszcze bezpieczniki. W tych pompach najczesciej palą się mosfety od nadmiernego przeciążenia, tym bardziej ze auto jest po dzwonku :-)
Czujnik w maglownicy i trzeba zregenerować przekładnie stały temat.
Witam Pacjent Seat Ibiza 2001 1.4 benzyna Brak wspomagania elektrycznego kierownicy. Wymieniona pompa, czujnik maglownicy. Prąd do pompy dochodzi. Szukam przekaźnika sterującego, który to załącza. Jest w ogóle taki? Szukałem w internecie i nie mogłem nic na ten temat znaleźć.
Kostki są gruba zasilanie . cienkie to od czujnika konta skrętu w maglownicy i ostatnia od komunikacji z resztą auta. Czy od audi czy od polo jak koledzy wyżej napisali czujnika żadnego nie ma ( znaczy ma ale w środku tyle że nie o to chodzi) stawiam że twoje wspomaganie było po przeróbkach i chodziło non stop na pełnych obrotach po odpaleniu auta (samodzielna...
Witam, mam problem z Mercedesem W212 2010 rok 3.0 D Blue Eficienty, bez elektrycznego wspomagania kierownicy. Mechanik wymienił pompę wspomagania (meyle), nowy płyn wraz z płukaniem układu, nowy czujnik przy maglownicy i na postoju, wspomaganie chodzi delikatnie z oporem. W silniku jest zapisany błąd i nie da się go usunąć. https://obrazki.elektroda.pl/7219284000_...
Witam, czy każda pompa wspomagania TRW będzie pasowała jako zamiennik, czy trzeba szukać konkretnego numeru? Na pewno są dwa rodzaje czujnika kąta skrętu, nowy typ, z dodatkową wtyczką przy czujniku, na maglownicy i stary typ z przewodem, bez wtyczki przy maglownicy. Czy rodzaj czujnika ma jakieś znaczenie, przy wyborze, czy raczej obydwie pompy są...
Więc chyba to jednak będzie sama maglownica. Dokładnie, jeśli czujnik i tarczka na maglownicy jest sprawna to zostaje maglownica. Pozdrawiam
Czujnik w maglownicy rozłączyłem i to zrobiłem mostek kabelkiem zero reakcji auto chodzi tak samo
Witam, pacjent E61 r. 2010 520d 163 km. Podczas jazdy wystąpił brak wspomagania. Okazało się po powrocie ze przetarło przewód powrotny który nie był założony przez wcześniejszego wlascielela odpowiedni do tego modelu - przewód od pompy do maglownicy. Po wymianie przewodu na oryginalny, wyczyszczeniu przewodów, pompy, wspomaganie chodzi przez chwilę,...
Tak poziom płynu jest ok. Pompa działa poprawnie i po podłączeniu kompa nie ma żadnych błędów. Tu jest tylko pompa podpięta do prądu. A do maglownicy jest tylko czujnik podpięty.
Kolego na skrzyni jest 5 cewek jeśli by ci cos mogło to ułatwić, na oknie przy wejściu do ładowarki pisze POWERSHIFT i PCB bodajże do przedniego mostu idą 3 przewody w sumie 2 na taki czujnik bądź zawór na cienkich rurkach wchodzących do mostu z rozdzielacza pod obudowa przy teleskopie a jeden wielozyłowy do czujnika połozenia maglownicy tak wywnioskowałem...
W Punto 2 chyba czujnik skrętu jest w maglownicy. Poza tym Punto słynie z padającego wspomagania.
Problem rozwiązany. Problemem były blaszki które pracują nar czujnikiem w maglownicy. Zdjęcie w załączniku
Witam. Mam podobny problem volvo v70 D5 wyskakuje błąd: Usterka wewnętrzna czujnika kąta skrętu. Program wskazuje, że kierownica jest skręcona o 180st w lewo gdy koła są wyprostowane, adaptacja czujnika nic nie daje. Trzeba wymienić czujnik, czy można to jakoś naprawić?
Druga cyfra w kodowaniu odpowiada za zmianę czujnika ABS-czujnik w maglownicy.
czujnik na maglownicy sprawdzony?
Pompa musi mieć CAN do poprawnego działania. Potrzebujesz pompę, maglownice z czujnikiem oraz węże. Pompa ma 3 wtyczki - zasilanie z akumulatora, czujnik z maglownicy oraz CAN wraz z plusem po stacyjce. Musisz zmienić kodowanie w module centralnej elektryki by auto wiedziało że ma wspomaganie. Proponuje zakup części z jednego auta i najlepiej wybrać...
Nie podałeś rocznika,ani symbolu przekładni.Teoretycznie czujnik kąta skrętu jest pod kierownicą.W maglownicy jest czujnik momentu obrotowego kierownicy.Diagnoza na początek.Maglownica jest z reguły naprawialna.
Panowie mój przypadek lekko inny tzn wspomagania też brak, ale za to komunikacja vag-iem jest. Usterek na zgaszonym silniku brak. Za to jak odpalam to są usterki napięcie zasilania zacisk 30 za niskie. Mierzyłem i do pompy głuwne plus i masa jest ok. W blokach pomiarowych zasilanie na pompie nie przekracza 8-9V na pracującym silniku, czyli kiszka. Ładowanie...
Musisz ustawić czujnik kąta skrętu kierownicy, prawdopodobnie przy wymianie maglownicy kierownica nie była zablokowana w pozycji jazdy na wprost. Mogło też dojść do zerwania taśmy jeśli maglownica była założona przy skrajnym wychyleniu czujnika kąta skrętu. Dobrze by było podłączyć komputer diagnostyczny i w wartościach rzeczywistych odczytać położenie...
Gdzie w Vw passat b8 1,8tfsi z 2015r. jest czujnik skrętu g85 1) maglownica (Przekładnia) 2) po kierownicą - taśma od airbag
Witajcie. Czy ktoś wie, jaką rezystancję powinien mieć na poszczególnych pinach kostki czujnika momentu skrętu G269?? Temat dotyczy maglownicy z Seat Leon 2007 1,6 MPI. (maglownica utraciła wspomaganie po wymianie amorów.
Witam. Wymieniłem maglownicę w swoim focusie Mk II i nie wiedziałem że jest w niej czujnik kąta skrętu. W nowej miejsce niby jest ale nie ma otworów na śruby ale to nie problem tylko czy włożenie samego czujnika coś pomoże czy ta maglownica jest do tego przystosowana i będzie to działać. Czy znowu wymiana na nową z czujnikiem ?. Pozdrawiam.
Ten wynik 19nM świadczy albo o przerwie pomiędzy sterownikiem,a czujnikiem na maglownicy (czarna kostka+gniazdo na kablach),albo o uszkodzeniu sterownika (tani),albo o problemach z głównym zasilaniem 12V.
Kolego, pytałem o sposób sprawdzenia tego czujnika i wyprowadzenia. Może pompa lub maglownica ma usterkę, a nie czujnik. W serwisie skody powiedzieli że może to być pompa, czujnik lub maglownica. Za samą diagnozę zażyczyli 450 zł. Nie biorę autek, to jest mój samochód.
Nie można tego zrobić bo nie widzi maglownicy. Dlatego pytam czy VCDS ją widzi? Nie patrz na czujnik kąta skrętu ale na diagnostykę czy jest z maglownicą?
witam, tam jest pompa elektryczna-olejowa sterowana czujnikiem położenia wałka kierownicy który jest na wejściu do maglownicy, jak spojzysz od przodu samochodu to z lewej strony przy grodzi mocowany do trawersy silnika, powodzenia
Była wymieniona maglownica silnik wspomagania oraz czujnik został ten sam.
Oprócz zasilających to jest chyba z 8 kabli, 4 wtyczki. Pompa dostaje info od ecu na temat prędkości pojazdu. Słyszałem, że niektóre modele biorą też z czujnika na maglownicy prędkość skręcania kół, więc napewno nie da rady uruchomić w standardowym trybie pracy. Pytanie, czy można uruchomić podłączając zasilanie i podając napięcia na któreś (które ?)...
https://archiwum.allegro.pl/oferta/czujn... a czasem nie chodzi o te czujniki Dodano po 3 tu masz jeszcze cos ciekawego moze to wiazka http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=3&t=526...
W tych starszych rocznikach bardzo dużo części pasowało: silniki, sprzęgła, czujniki, skrzynie, elementy zawieszenia, łożyska, itp. Cenowo nie wiem, poszukaj.
gdzie jest czujnik skrętu czy w maglownicy czy pod poduszką w kierownicy pozdro:cry:
Jak jest auto z ESP to Czujnik kąta skrętu jest w CIM, a jak nie ma ESP to jest w przekładni. W maglownicy jest przystosowane miejsce pod ten czujnik można wywiercić dziurę założyć koronkę na trzpień, przykręcić czujnik i podłączyć trzema przewodami pod pompę
Tańszych zamienników nie znajdziesz. Pompa musi współgrać z maglownicą/czujnikiem skrętu. Jeżeli uszkodzeniu uległa jej elektronika to możliwa jest regeneracja. Koszt około 500 zł.
A klasa i bklasa posiada wspomaganie elektryczne które kalibruje się czujnik nacisku na maglownicy Objawy. Kierownica sama próbuje jechać w lewo bądź w prawo, sterowanie w jednym kierunku jest trudniejsze a w drugim łatwiejsze . Przyczyna oddzielenie maglownicy od silnika wspomagania elektrycznego i zamontowaniu nie w tym samym miejscu obrotu co była...
Jeszcze mam pytanie, co to za czujnik na wężu co wyciągłem razem z maglownicą (wąż idący do pompy wspomagania) jest tam czujnik na tym metalu i kostkę taką się w niego wpina. Tylko chciałbym wiedzieć dokładnie do czego jest ?
Pompa z AB jest pompą uniwersalną.Ważną,odrębną sprawą jest kodowanie.Jeśli stara i zamienna pompa mają kodowanie na ten sam rodzaj czujnika kąta skrętu ( z reguły w maglownicy) wkładasz i zapominasz.Ewentualnie kodowanie VCDS.
Jak nie przestawiłeś pozycji kierownicy miedzy maglownicą a samą kolumną (np zdemontowana na pozycji środkowej i zamontowana na pozycji środkowej ) To spróbuj . Jak przestawiłeś istnieje ryzyko zerwania taśmy AIR BAG. W tym przypadku taśma nie ma nic do tego, czujnik znajduje się w samej maglownicy. Ja sądzę że firma nie robiła regeneracji sterownika...
Czujnik zarówno kąta jak i momentu skrętu jest przy maglownicy, razem z silnikiem, nowy jest niedostępny w sprzedaży. Założony został używany, więc albo jest uszkodzony albo diagnoza była nietrafiona. Wspomaganie powinno działać bez żadnych adaptacji.
Ręce opadają, AL- active steering, sterownik moduł który na podstawie obciążenia silnika, prędkości pojazdu czujnika skrętu kierownicy reguluje wspomaganie..
W tym okresie nie bylo w nich wspomagania elektrycznego a hydrauliczne(pompa,zbiorniczek,maglownic... i czujnik wzrostu cisnienia i jest wspomaganie)
Wykonaj kalibrację czujnika skrętu.
Po wystąpieniu usterki było min płynu. Dolałem do max. Co do uszkodzeń. Pierwsze dwa wykluczam bo mi nic nie puka, nie ma luzów. Zawieszenie pracuje dobrze. Obstawiam pompe, czujnik ciśnienia i maglownice. Tylko można je jakoś sprawdzić bez nie potrzbnego kupowania nowych ?
Kierownica na wprost, co wtedy pokazuje czujnik kąta skrętu??
moze to ci pomoze http://obrazki.elektroda.net/68_12367918... 1-kolumna kierownicza 2- silnik elektryczny 3- czujnik momentu obrotowego 4- maglownica 5- komputer 6- sterownik wspomagania (kalkulator) 7- dioda Led 8- gniazdo diagnostyczne 9- czujnik predkosci obrotowej (pedkowsci pojzadu)
J500 - pompa wspomagania K - licznik G250 - czujnik w maglownicy S164 - bezpiecznik na akumulatorze SB7 - bezpiecznik w skrzynce w kabinie, zasilanie po stacyjce Ten moduł na samej górze to moduł centralnej elektroniki. http://obrazki.elektroda.pl/1259852200_1... Bez odczyty kodów będzie ciężko sprawdzić co jej dolega. Nie każdy czujnik...
no właśnie nie ma czegoś takiego jak czujnik skrętu znalazłem tylko coś takiego jak "aktualna moc wspomagania" i wartość 100% non stop a taśmy nie znalazłem (chyba że chodzi o wiązkę) do sterownika dochodzi +12 i wtyczka z kilkunastoma przewodami między innymi od czujnika w maglownicy i od czujnika w kolumnie zaraz za obudową stacyjki(czujnik momentu...
pierwsze co - diagnostyka. Kontrolka od Kierownicy jest od calego ukladu kierowniczego poczawszy od czujnika samej kierownicy na maglownicy skonczywszy ....
Witam. Odłącz zasilanie wspomaganie i zrób jazdę próbną czy wtedy tez będzie różnica w sile skrętu, tak stwierdzisz czy to nie wina wspomagania czy samej maglownicy . Jeżeli nie ma różnicy . Sprawdź błędy w wspomaganiu i parametry czy czujnik kąta skrętu liczy w obie strony.
Witam Wszystkich!!! Postanowiłem zamieścić kolejny wątek dotyczący wspomagania ponieważ miałem niestety walniętą przekładnie kierowniczą (maglownicę). Ostatnio zainstalowałem sobie używaną ale sprawną maglownicę jednak wspomagania jak nie było tak i nie ma. Podjechałem na komputer i faktycznie wyskakuje błąd ze wspomaganiem jednak próba jego usunięcia...
Nic poza montażem robić nie trzeba No a niby co miał byś tam robić jak to trochę żelastwa i czujnik kąta obrotu, tylko zbieżność
Czujnik momentu obrotowego jest na maglownicy,na "łbie".Nie jest dostępną częścią wymienną w handlu.Nie podałeś symbolu przekładni.1K1,1k0..itd.
Na maglownicy jest czujnik ciśnienia wspomagania (2 przewody) który podaje informacje do ecu, o obciążeniu.
Skoda Roomster 2008 r. 1.4 benzyna po odpaleniu zapala sie kontrolka od wspomagania i brak jest wspomagania. Vcds nie pokazuje żadnych błędów związanych ze wspomaganiem. Usilnie pokazuje tylko że czujnik wysokiego ciśnienia od klimatyzacji padł. Sprawdziłem: ładowanie jest 14,5 V , masy wszelakie sprawdzone - przeczyszczone, bezpiecznik od wspomagania...
To zrób tak: 1. na wszelki wypadek sprawdz kable od akumulatora (+) - mocowanie na rozruszniku i (-) do masy, pewnie też masz dodatkowy - masa do silnika - to nigdy nie zaszkodzi 2. jeśli sie nie mylę to tam masz taki trójkąt bermudzki: maglownica z czujnikiem skrętu, pompa wspomagania, ESP i moduł CIM w kierownicy (ten z immo i kierunkami). Między...
czujnik kąta skrętu w twoim przypadku jest w maglownicy tak jak w większości nowszych aut seata czy skody. sam czuhnik można wymontować i wymienic:)
Na pewno jest to pompa TRW, Koyo ma 4 piny TRW 3 i nie są zamienne chyba, że z całą maglownicą i czujnikiem skretu.
niewłaściwa maglownica lub pompa po była zmiana rodzaju czujnika na inny i nie są zamienne różnica polega na sposobie odczytu z pierścienia na ośce w maglownicy pierwsze modele miały dwa pierścienie a nowsze jeden lub odwrotne w to były dopasowane odpowiednie czujniki a z całością zgrywały się właściwa pompa potrafiąca czytać właściwy czujnik musisz...
Odłącz czujnik skrętu jest w maglownicy. Zwiera i bzdury pokazuje lub jak w większości w pompie woda.
może trzeba wymienić maglownice?
Trzeba zrobić przyuczenie czujnika kąta skrętu kierownicy.
Auto stoji do dzisiaj nie zrobione bo nikt mi nie potrafi powiedzieć czy można podmienić na inną maglownica czy musi być ta sama
Witam. Wymieniłem maglownicę. Silnik został stary, czy adaptacja jest potrzebna? Drugie pytanie: pasek jest jakby trochę za duży. Wymieniłem na próbę od starej i dalej w ogóle nie działa. (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie • Czy adaptacja jest potrzebna? To zależy od rodzaju układu wspomagania (elektryczny/hydrauliczny/elektrohydraul...
Witam Wszystkich ! Z góry dziękuję za pomoc i zainteresowanie ! Od niedawna jestem posiadaczem Skoda Fabia kombi 1,9tdi i mam problem, którego nie potrafię rozwiązać po mimo studiowania dostępnych tematów na forach i necie. Niedawno zapaliły się kontrolki Abs i Asr (nie działa abs esp asr). Komp pokazuje błąd 778 czujnik kąta skrętu g85 brak sygnału.Nie...
Częsty przypadek uszkodzenia czujnika momentu obrotowego podczas prac mechanicznych.Potrafi uszkodzić się np. przy wymianie amortyzatorów.Czujnik jest na "łbie" maglownicy.Wymienny razem z nim.Nie występuje jako część zamienna.Tylko z używki lub cały magiel.
U mnie rok temu miałem problem ze wspomaganiem, nie chciało się włączyć a jak już się uruchomiło to znowu w trasie się wyłączało. Byłem pod komputerem gościu mi zresetował i było ok. Na jesień zmieniłem opony, miałem dziadowską jedną felgę w przodzie po stronie kierowcy, ciągle uchodziło mi powietrze, co za tym idzie skręcało mi na lewo. Teraz wymieniłem...
Panowie czy udało się rozwiązać problem ?? U mnie jest podobna sytuacja tyle że zaświeca mi się błąd ESP na desce po odczycie błędów samochód pokazuje 4d35 Czujnik kąta skrętu kierownicy, błąd auto-testu, nieciągły. W samochodzie była regenerowana maglownica później zrobiono geometrie czujnik skrętu ustawiono na 0 st przy jeździe na wprost. Gdzie szukać...
Ja bym nie ryzykował. Troszkę za poważna rzecz, jak maglownica. Niestraszne pieniądze. Czujnik trzeba umieć wymienić. I też kosztuje ze 300 stówy. Koleżankę też bolał wydatek ale inaczej nie chciałem brać na garb odpowiedzialności. Wyłączy się na zakręcie, nie dokręcisz i wylądujesz na przeciwnym pasie pod Tirem,nie daj panie.
W sterowniku od wspomagania czy w silniku na maglownicy? Czy gdzieś indziej...???
Auto sprowadzone po wypadku. Prawa i lewa strona uszkodzona przodem. Ktoś za granicą nie skończył roboty. Przy zakupie samochód był częściowo rozebrany. Aktualnie poskładany do kupy, ale mam problem z elektroniką. Podczas diagnostyki nie łączy mi się ze sterownikiem Xenon w ogóle, w bramce Can nie widzi sterownika Xenon, sterownika koła kierownicy i...
[center][url=https://obrazki.elektroda.... [url=https://obrazki.elektroda.pl/847663... [size=9]Dodano po 3 [minuty]:[/size] Mam problem z Audi A4 B9, brak wspomagania...
Witam, Mam problem z VW polo jak w tytule. Już dwa razy była wymieniona pompa wspomagania firmy Koyo. Teraz już chcę wymienić cały komplet wspomagania zraz z maglownicą i czujnikiem na niej. Mam już 2 takie zestawy firmy TRW. Dwie pompy o tych samych nr (AB)i jedną regenerowaną( litra H) od znajomego ale nie mogę na niej skasować błędy czujnika kąta...
Witam, świeci się kontrolka wspomagania w autku: Seat Ibiza 6L 2003r. 1.4 16v Błąd to : 00816 czujnik wspomagania g250 "-przerwa lub zwarcie do plusa" czy jakoś tak. Proszę o przesłanie schematu elektrycznego tego pojazdu. muszę sprawdzić czy to faktycznie uszkodzona instalacja czy czujnik lub pompa wspomagania, maglownica. Po odłączeniu kostki od czujnika...
Dziękuje za zainteresowanie i schemat. Teraz juz cos wiecej wiem. Czy oriętujesz się może gdzie znajduje się czujnik G-250?? Mi się wydaje że G-85 dziala jako g-250 ale nie jestem tego pewny. Na maglownicy nie ma tego czujnika a problemem w tym audi jest właśnie brak sygnału z g-250 Wiesz jak to rozwiązać?
Kiedy stuka? Przy luzach maglownicy właśnie stuka gdy kręcimy kierownicą na postoju i najczęściej stuka właśnie, gdy kierownica dochodzi do końca skrętu. Po prostu przekładnia przeżyła swoje i jest jej koniec - regeneracja lub wymiana na nową, regeneracji nie polecam. Regulacji raczej tam nie ma. Objawiło się po wymianie drążka, bo luzy na drążku kompensowały...
No to własnie staram sie to zrobic. Przyjechałem własnie od dwóch róznych mechaników i mam dylemat, bo jeden mi powiedział ze to może byc wina czujnika kąta skrętu na maglownicy i raz włacza raz wyłacza pompe wspomagania i wtedy silnik dostaje bardzo duze obciązenie i powstaje własnie falowanie a drugi mi powiedział ze to odpada bo u mnie jest wspomaganie...
Jak wyjąć sprężynę zaworu regulacji ciśnienia A poco przecież to jest tylko przeciążeniówka. Po pierwsze maglownica. Jeśli masz czujnik ciśnienia to go wykręć i wkręć tam manometr.
Czy maglownica jest jakaś specjalna do wersji z wspomaganiem ? bo na allegro nie widzę, do czego potrzebny czujnik prędkości? , czy potrzebny jest jakiś sterownik ?
Witam Mam ten sam problem ze wspomaganiem w seat ibiza 2009r ,świeci się kontrolka wspomagania na żółto i wspomaganie działa na 50% tzn jak się powoli kręci kierownicą powiedzmy jest znośnie ale przy gwałtownych ruchach na parkingu masakra .Na vagu wywala bąd czujnik skrętu .Mam pytanie czy czujnik skrętu to jest ten w maglownicy tzn. (czujnik kąta...
Witam szanowne grono posiadaczy a6c6. Mam pierwszy problem z tym autem. I w sumie nie wiem co i gdzie mam zrobić, wymienić itd. Natomiast... Pewnego dnia, jadąc do sklepu wspomaganie działało normalnie,ale po ponownym wejsciu i odpaleniu auta, już było brak wspomagania. Przy odpaleniu nie było jakiegoś niepokojącego dźwięku, płynu jest stan i nie pieni...
mówią kolejny magiel, ale podczas sprawdzania G269 za pomocą VCDS widać zmiany wartości w blokach pomiarowych przy skręcaniu kierownicą Tak, ale pewno był używany młotek do naprawy magla lub zawieszenia i tylko w pewnych chwilach czujnik sygnał ma ;; sygnał niezrozumiały;; To wystarczy . Tak to jest ja się daje auto do złomiarzy a nie mechaników. A...
Moim zdaniem rozwiązanie problemu może być bardzo proste. Nie jest potrzebne powiązanie z kierunkowskazami i z prędkością pojazdu. Takie doświetlenie jest potrzebne tylko przy bardzo ostrych zakrętach typu wjazd w boczną uliczkę, lub w polną drogę, ewentualnie, manewry na ciemnym parkingu. Siłą rzeczy prędkość będzie minimalna, i duże skręcenie kierownicy....
Witam..........co do lamp to musiał bym to zobaczyć,a po za tym to z jakiego miasta jesteś!!!!!co to abs,esp napewno trzeba skalibrować czujnik skretu i zgasnie!!!!!!!!!! pozdro rox............... skalibrować?? ale jak? gdzie znajde ten czujnik skretu? na maglownicy może, bo tam jest chyba coś? muszę to zrobić sam, nie mogę oddać auta do serwisu Obecnie...
Czujnik ciśnienia paliwa na listwie Czujnik ciśnienia paliwa w pompie Oba do sprawdzenia.
Tylko czujnik ciśnienia hamowania pokazuje coś normalnego, kąt skrętu i przyspieszenie poprzeczne pokazuje 0. Dodano po 3 Mniej więcej kolejność adaptacji wygląda następująco: 1 czujnik przyspieszenia poprzecznego 2 czujnik ciśnienie hamowania 3 czujnik kąta skrętu 4 położenie krańcowe maglownicy Wydaje mi się że u mnie czujnik przyspieszenia jest uszkodzony...
Witam serdecznie wszystkich. Możliwe, że odgrzewam kotleta, ale pragnę podzielić się zdobytą we własnym zakresie wiedzą o problemach ze skokami napięcia w Focusie Mk2 i C-Max podczas kręcenia kierownicą, co wiąże się z dużym poborem prądu przez elektryczną pompę wspomagania. Jeżeli ktoś miał problem z mocno mrugającymi światłami przy kręceniu kierownicą,...
Pompa musi być z parowana z czujnikiem . I tarczą na maglownicy. VW w swoich autach montował 2 rodzaje wspomagania TRW które wyglądają niemal identycznie ale zamienne nie są. Mogłeś kupić pompę np od fabii z początku produkcji która pasuje idealnie w miejsce tej z ibizy ale czujnika kąta już nie zobaczy. Porównaj numery pompy starej i nowej. Pozdrawiam
Witaj Najprawdopodobniej pompa lub czujnik położenia kierownicy z tego co pamiętam masz go chyba na maglownicy. w internecie lub książce serwisowej znajdziesz procedurę kodowania wspomagania sprawdź może to wystarczyć!
czujnik maglownicy elektryczny wyciek maglownicy zablokowanie maglownicy
schemat miernik metex mercedes przeróbka laser bufor błędu
wymiana grzałki bojler alarm risco
Scania EMS 135 – zbyt niskie ciśnienie paliwa, objawy i diagnostyka kodu usterki WAGO PFC200 odczyt danych z Siemens S7-1500 przez S7-Client lub Modbus TCP