Tak. Musisz przełożyć elementy nowego układu zapłonowego do silnika, który chcesz zastosować. Łącznie z podstawą gaźnika, do której jest podłączony czujnik obciążenia silnika. Jednak skoro będziesz mieć silnik luzem, to możesz mu przeprowadzić porządny przegląd. Co się rozleciało w starym silniku?
Może to być sprawa czujnika MAP.Mierzy obciążenie silnika na podstawie zmian podciśnienia w kolektorze ssącym.
Panowie, mam pytanie. Czy można podłączyć bezpośrednio pod czujnik CZF332 silnik 1.5 kW, czy koniecznie przez stycznik? Opis jego podaje obciążenie do 10A.
Witam Posłużmy się takim przykładem : masz silnik którego wał jest nieruchomy, a chcesz aby wirował z częstotliwością np. 50 Hz. W silniku asynchronicznym podajesz od razu pełne zasilanie o częstotliwości 50 Hz. Następuje gwałtowny rozruch a wraz z nim wiele niekorzystnych zjawisk. Natomiast w tych silnikach zadajesz sterownikowi 50 Hz, a sterownik...
Witam. Mam problem z Volvo FH12 420. Chodzi o to ze auto na czasy słabnie i po diagnostyce zauważyłem ze parametr obciążenia silnika spada z 100% na ok 80%. Z tego powodu pytanie. Z jakich czujników EDC oblicza obciążenie silnika? Oto czujniki jakie występują: Czujnik hala wału Czujnik hala wałka rozrządu Czujnik doładowania Czujnik ciśnienia atm Czujnik...
Wyciągnij termostat, wrzuć do garnka z wodą a garnek na kuchenkę ;) i patrz, zmierz temperaturę przy jakiej się otwiera i czy jak kolega wyżej napisał prawidłowo domyka się
Odczyt z czujników: Temperatura cieczy, obciążenie silnika, prędkość pojazdu, napięcie ładowania (pobór prądu), ciśnienie cr .....
Temat nadal aktualny. Czyszczenie EGR nie pomogło. Zaślepienie też nie. Obecnie obciążenie silnika nadal jest bardzo wysokie (93%) gdy silnik pracuje na "luzie". Podczas jazdy obciążenie silnika wzrasta nawet do 100%. W jaki sposób (które parametry i czujniki) ECU oblicza obciążenie silnika. Podejrzewam, że tu należy szukać przyczyny wysokiego spalania...
co do pyt. 5. Czujnik to tzw MAP-sensor. Rozpoznaje podciśnienie panujące w kolektorze ssącym i tym samym określa obciążenie silnika
Jeżeli zegary się kasują to trzeba sprawdzić ciągłość obwodów zasilania + i -,pod obciążeniem występuje przerwa.Sprawdż czujnik temperatury dla sterownika.
Na silniku może być czujnik wstrząsów tak samo jak to jest w pralkach Bosch. Jak napiąć pasek, żeby nie skakał, to silnik powinien kręcić. Jest przykręcony od góry, więc ja bym dał podkładki, żeby go trochę obniżyć i tym samym napiąć pasek.
. Ale chodzi jako tako tylko jak ustawię potencjometrem - przepustnica powyżej 20 deg, obciążenie wtedy 65% w górę i sypie błędem sygnału. Bo to jedyny czujnik obciążenia silnika. Zdejmij wtyczkę z czujnika temperatury silnika.
https://obrazki.elektroda.pl/5332268300_... Trafiło mi się 2 takie oto odkurzacze po wcześniejszej próbie naprawy. Otóż włącza się, załącza szczotki oraz silnik ssania, ale po 2-3 s się wyłącza i miga szybko na czerwono. Z instrukcji obsługi wynika, że 1. Coś z czujnikami. 2. Zbyt duże obciążenie silników. 3. Inne nieistotne dla tego...
Nie próbowałem tego na falownikach ale zasilając bezpośrednio silnik niższym napięciem to tak robiłem. Pracował bez zarzutów bo miał mniejsze obciążenie od nominalnego, dodatkowo miał czujnik temperatury.
W tym silniku są dwa czujniki temp. Jeden przy termostacie, drugi w chłodnicy. Przy małym obciążeniu silnika termostat otwiera się dopiero przy 105*C, więc w chłodnicy pewnie była zbyt niska temp. do załączenia wentylatora. 100*C - 1 bieg, 105*C - 2 bieg.
Bardzo nieprecyzyjny opis układu sterowania silnika. Napięcie (jakie?) spada (o ile) i układ się wyłącza. A gdy napięcie nie spadnie przy obciążeniu bo źródło duży zasilacz "wytrzyma". W układzie rośnie prąd jeśli obciążysz silnik prądu stałego. Może bezpieczniej dla silnika mierzyć wzrost prądu i zrobić ograniczenie prądowe?
Zacząć od spraw mechanicznym oraz sprawdzenia przewodu od czujnika. A także od sprawdzenia tych wszystkich czujników obciążenia silnika, podciśnienia, które tam zamontowano.
a czy ewentualne czujniki znajdują się w nogach pralki??? a konktretnie skąd pralka "wie", że pranie jest źle rozłożone - czujnik bezwładnościowy, czujnik obciążenia silnika czy coś innego?
trochę dziwny przypadek To bardzo często spotykany przypadek. Silnik, czujniki, kabel do sprawdzenia.
Jedynym czujnikiem obciążenia silnika, oprócz sygnału prędkości obrotowej z czujnika Halla, jest właśnie TPS - potencjometr przepustnicy. To właśnie na podstawie jego wskazań sterownik dawkuje paliwo. Brak sygnału - brak paliwa. Prawdopodobnie do wymiany.
Mam na myśli jednostkę sterującą silnikiem, tam zapisuje Ci wszystkie dane z silnika, wszelkie kody z czujników, obciążeń, nawet ilość podpięć do komputera. Z jakiegoś powodu wyjęli silnik z tego Meśka z samochodu komunalnego - coś musiało być na rzeczy. Jeśli masz dobrego mechanika, to możesz ten silnik wziąć z zastrzeżeniem, że w razie "ale" oddasz....
Kondensator pracy 8µF/450VAC Praca silnika napędowego, wydawała się całkowicie stabilna i prawidłowa. pozdr. widaw Z obciążeniem czy bez?
Włącznik pneumatyczny który steruje silnikiem w zależności od ciśnienia panującego w butli,włącznik główny chłodnica powietrza reduktor ciśnienia roboczego ,zawór bezpieczeństwa mechaniczny no i podstawowy zestaw masz,jak chcesz więcej to jeszcze zawór upustowy do rozruchu sprężarki bez obciążenia ochrona termiczna silnika czujnik zaniku faz i manometr...
kąt wyprzedzenia zapłonu będzie prowadzony z mapy awaryjnej, silnik może dzwonić w pewnym zakresie obciążeń.
wiązkę puść drugą od czunika do ECU i daj nową masę klema-silnik lub sprawdź czy klema się nie grzeje pod obciążeniem elektrycznym.
Rozważałem wyłącznik silnikowy, ale on może nie wykryć zaniku fazy – obciążenie silnika wentylatorem jest niewielkie. Jeżeli wył. silnikowy nie wykryje zaniku fazy, to znaczy że taki stan pracy silnikowi nie zagraża. Zaleciłbym dołożenie wyłącznika silnikowego i przeprowadzenie próby z wyłączeniem jednej fazy. Gdybyś chciał się zabezpieczyć przed zmianą...
Tak, rozumiem. Czy oscylogram miałeś powtarzalny dla poszczególnych obciążeń silnika?
Czasem motory potrzeba załączyć z trybu ręcznego, ale to tego dojdę jakoś. Trochę sobie pewnych rzeczy sam wykminiłem. W sumie to nie takie trudne. Siłowniki otwieram najpierw, opóźnienie i włączam nagrzewnicę, następne opóźnienie i włączam wentylator nawiewu, dlatego żeby było wstępnie ciepłe powietrze. kwestia tylko kiedy włączam obieg wody? No i...
Jeżeli ma być regulacja od strony zasilania to częstotliwość będzie tylko 50 Hz. Ułatwi to wprawdzie sterowanie tyrystorami ale możliwości regulacji obrotami znacznie się zmniejszą. Prawda jest taka, że pozostaje tylko zastosowanie falownika. Ale po kolei. 1.) Sterowanie fazowe - szybki spadek momentu krytycznego i mocy silnika, praktycznie możliwa...
To dziwne, żeby nie było ani MAPa ani MAFa, ale wychodzi, że rzeczywiście w MA1.7 go nie ma. Ten rocznik Y bazuje na starej Pandzie, nie na Puncie (ale Panda miała Jetronica, a nie Mono-Motronica). Znów trafiłeś na jakąś rzadką wersję. *** Doedukowałem się - zarówno Mono-Jetronic jak i Mono-Motronic ME1.7 nie posiadały żadnych czujników obciążenia silnika...
Kolego sam nie dłubniesz 1,6 tdci bo na początek trzeba sprawdzić jak czujniki mierzą powietrze wlatujące, i obciążenie silnika.
Mapsensor to całkiem co innego niż silniczek krokowy. Mapsensor to czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym czyli ogólnie mówiąc czujnik obciążenia silnika. Silniczek krokowy ma tylko na wolnych obrotach tak dawkować powietrze aby utrzymać stabilne obroty biegu jałowego. Dodano po 2 Z uszkodzonym lub zaciętym silniczkiem krokowym auto falowało by na...
Witam, Rozumiem, że ew. zmostkowanie czujnika termicznego może skutkować po prostu przegrzaniem i spaleniem silnika, jeżeli będzie pracował pod zbyt dużym obciążeniem? Dokładnie tak, o ile temperatura faktycznie osiąga zadaną wartość, a nie jest to uszkodzenie owego bezpiecznika.
Powinieneś jakiś dodatkowy filtr przeciwzakłóceniowy zamontować.Do czujnika można założyć zabezpieczenie szybkie takie jak max obciążenie wyjścia. Pozdrawiam
Okej, jutro sprawdzę dokładniej i dam znać. Dzięki za pomoc. Dodano po 2 Jeżdżę, jedno co zauważyłem, puszczałem nią bez obciążenia i normalnie cykl przeszła tak, jak powinna, tylko pod obciążeniem tak wariuje.
Przydałby się schemat które czujniki . Nie ma tam za dużo tego. Wiązka już była robiona ale wygląda dobrze. Ewentualnie będę musiał obciążeniem kabelki przedzwonić.
Ręce opadają, AL- active steering, sterownik moduł który na podstawie obciążenia silnika, prędkości pojazdu czujnika skrętu kierownicy reguluje wspomaganie..
Ale czy trzeba przy tym pilnować zaniku fazy czy wył silnikowy jest wystarczającym zabezpieczeniem? Zależy od pompy. I silnika. Jedyny problem jest taki, że silnik pracujący na 2 fazach pobiera większy prąd przez co może się spalić. Jeżeli będzie obciążony powiedzmy w 50%, może sobie tak pracować. Chłodzenie powinno być wystarczające by na połowie...
Proponuję sprawdzić, czy taki objaw jest tylko pod obciążeniem. Czyli: czy z kołem podniesionym z podłoża, na 1 i 3 biegu koło kręci się z tą samą prędkością? 1. Jeśli na 3 kreci się szybciej niż na 1, bez obciążenia, szukał bym uszkodzenia na jednym z mosfetów sterownika. 2. Jeśli bez obciążenia nie zmienia prędkości, sprawdził bym czujniki Halla w...
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
Zastanawia mnie ten MAP sensor. Gdzie on się znajduje w silniku ahf ? Bo google nie pomaga :( Map sensor znajduje się praktycznie w każdym samochodzie albo jako wbudowany w filtr powietrza albo na demontowalnym króćcu wylotowym z filtra, zależy jaka konstrukcja. Natomiast jeśli jest intercooler to dodatkowy czujnik przepływu znajduje się na rurze prowadzącej...
Psuje się jeżeli o to chodzi ale jak się popsuje to nigdzie nie pojedziesz. Na 99% czujnik jest sprawny bo na niego nie ma wpływu obciążenie silnika że tak powiem on nie odczuwa różnicy czy ty dusisz na luzie cz na piątce. Sprawdź lepiej ustawienie zapłonu świece kable liltry itp. Do czujnika się nie czepiaj!
No i tutaj jest właśnie problem, czy ten prąd musi ciągle płynąć nawet gdy nie ma zmiany pozycji? Trochę to bez sensu, akumulatory się rozładowują, a silnik się grzeje. Niby nie musi ciągle płynąć ale najprościej jest zrobić żeby płynął ciągle. Jeśli chodzi o niestosowanie enkoderów (lub innych czujników wyznaczających pozycję rotora względem statora)...
(...) stoi w miejscu. Co do określonych warunków wydaje mi się, że zimą jest łagodniej. Jeśli chodzi o wiązkę to próbowałem w wielu miejscach nią ruszać, szarpać, stukać w różne przekaźniki i nie wywoływało to problemu. Zapomniałem dodać jednej ważnej rzeczy- gdy samochód zgaśnie, to odpala bezproblemowo. Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Trzeba będzie to przetestować pod obciążeniem ale innego wyjścia chyba niema chodź na oryginalnej płytce silnik też jest sterowany triakiem tyle że stopnie wysterowuje ten procesorek
Ano do spalin. To w niebieskim kółku to chłodnica spalin, w zielonym przepustnica obejściowa a czerwone kółko to egr właściwy. Jest tam zwykły silnik z przekładnią zasilany pwm oraz czujnik położenia. Najczęściej pada mechanicznie, zarasta sadzą, koksem, koroduje od agresywnych składników spalin. Chłodnica zmniejsza obciążenie cieplne i pozwala wepchnąć...
Obroty silnika są utrzymywane na stałym poziomie, ale przecież obciążenie stałe nie jest i musi być jakiś mechanizm odpowiedzialny za utrzymywanie stałych obrotów niezależnie od obciążenia. Podobne rozwiązanie jak proponujesz masz w silnikach z zapłonem Digiplex, tyle, że to układ rozdzielaczowy. W swoim poprzednim poście dodałem schemat podłączenia...
MID 130 , PID 160 , FMI 1 FMI 2 Czujnik obrotów wałka głównego -typ elektroniki nie pasuje do koła wałka głównego w skrzyni D do przeprogramowania w serwisie. Generacja skrzyń C do tygodnia 23/2009 wieniec 30 zębów , powyżej skrzynia D wieniec 72 zęby. Skrzynia C nr. czujnika 20775027 , skrzynia D nr. czujnika 21068284 aby to sprawdzić płyta z wybierakiem...
Aparatura kontrolno pomiarowa.Takie manometry były stosowane w kotłowniach,wymiennikowniach. montował to swego czasu Mera Mont Września.Jeżeli firma jeszcze istnieje to może u nich? Problem w tym że wakuometrów z potencjometrem nie mogę znaleźć - także u nich. Może więc inne pomysły? Jakieś schematy - np z zastosowaniem istniejących regulatorów? A...
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika SID2 Elektrozawór wtryskiwacza cylindra nr 2 FMI-7 Nieprawidłowa odpowiedź systemu mechanicznego MID136 G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS SID70 Czujnik zużycia okładzin ciernych hamulców, pierwsza oś, strona lewa FMI-10 Zbyt wysokie wahania
A przekaźniki - ten od kierunków by miał komfort, ale "zał/wył" już niestety by dostawał po dupie rozłączając silnik pod obciążeniem. Rozłączać mógł byś tranzystorem, tyrystorem... Gdy schemat miałem rozrysowany z przekaźnikami, prąd roboczy już za prostownikiem mierzył mi INA138, jedynie z dodanym filtrem DP na wyjsciu, by mierzyć wartość średnią....
A jest możliwość kalibracji czujnika? Powinna być, to załatwi sprawę
jeszcze został czujnik obciążenia silnika to działa na podcisnienie i jak by się zacioł to też by cuda były ale lepiej sprawdż jeszcze raz sonde bo jezeli mieszanka jest za bogata to sonda powinna to zaraz wyłapać a jak u ciebie otwiera wtrysk na ful i nie zapala się ta wstrętna lampka na liczniku to może swiadczyć o tym ze twoja sonda nie wykrywa zbyt...
Jak się pali check to musiały się zapisać błędy. Przeprowadzić diagnostykę i podać błędy jakie są. Sprawdzić parametry od DPF na postoju i przy obciążeniu. Czujnik różnicy ciśnienia, temp. spalin, stopień zapchania, zawartość sadzy, to na początek. Jaki kod silnika ? Jeszcze nie miałem 1,9 TDI z tego rocznika z DPF.
czasami stosuje sie czujniki halla czyli pola magnetycznego umieszczone gdzies na silniku.
Dwie elektrody czujnik napełnienia zbiornika gdy woda dotknie do elektrod odkurzacz zostanie wyłączony. Czujnika podciśnienia nigdy tam nie widziałem Może elektronika steruje obciążeniem silnika kiedy otrzepywaczu ma zostać załączony W Starmixie czujnik przepływowy jest zamontowany na płytce elektroniki są wężyki itd
Problemem okazał się.... kosz na trawę a właściwie czujnik zamknięcia kosza. Na wolny obrotach nie były przenoszone wibrację na traktorek, po zwiększeniu obrotów, kosz zaczynał lekko drgać i poprzez lekkie drgania włączał i wyłączał czujnik zamknięcia kosza co powodowało chwilowy zanik iskry. Wystarczyło lekko podgiąć blaszkę, która dokładnie zamykała...
No to masz dwóch podejrzanych. Czujnik Halla i przepustnicę. Jak bym się zajął przepustnicą. Sprawdził komputerem co widać w blokach pomiarowych od niej. Tutaj jest masa rzeczy do sprawdzenia. A problem raczej był wcześniej ale obciążenie przez Klimę spowodowało że się nasilił. Nawet głupi brak sygnału o prędkości pojazdu (ECU nie wie że nie stoisz...
A więc interesuje mnie tylko układ na uC bo jak napisałem interesuje mnie zasada programowania nie elektronika. Z programowaniem dam radę .Poza tym kolega trochę się na tym zna więc pomoże. Silniczek nic nie musi robić tylko się krecić prawo/lewo w zależności od 2 przycisków a jego obroty bedą zależne od wartości tego potencjometru. Silnik nie pracuje...
Pożyczyłem od znajomego czujnik 221 z m52 e39. Czujnik nie pasuje do mojej głowicy(odstaje ze względu na kołnierz przy mocowaniu) Podobno skoro odpala na samym czujniku wałka to jest ok. A załączenie cewki może się odbywać dopiero pod obciążeniem.
Czujnik od linki podłączony jest do sterownika silnika - środkowa wtyczka. Trzeba doradzić przewody między czujnikiem a sterownikiem - najlepiej pod obciążeniem, np. żarówką. https://obrazki.elektroda.pl/7139127900_... https://obrazki.elektroda.pl/2054487900_... https://obrazki.elektroda.pl/2951469200_...
czy czujnik podciśnienia może powodować taką nierówną pracę silnika. Nie. Możesz go odłączyć zaślepiając przewód. Nie ma wpływu na wolne obroty. To ja napiszę inaczej. Ten czujnik podciśnienia właśnie na biegu jałowym i małym uchyleniu przepustnicy jest załączony i wybiera charakterystykę punktu zapłonu dla niepełnego obciążenia a z chwilą większego...
Witam, nauczyciel poprosił nas o stworzenie schematu układu. Chodzi o układ sterowania silnikiem 3-fazowym w dźwigu. Zasilanie 230V, a układ powinien się składać z wtyczki, włącznika głównego, czujnika zaniku fazy, przełącznika lewo/prawo, silnika 3-fazowego i elektromagnesu utrzymującego obciążenie dźwigu w czasie postoju pracy silnika. Pomógłby mi...
Jeżeli słabnie i mało pali, może to być czujnik ciśnienia w układzie dolotowym.
Dzieje się tak niezależnie od obciążenia silnika, czy odłącza instalację LPG przy obciążeniu? Tak czy siak bez diagnostyki komputerowej to można wróżyć. Filtry, parownik, MAP, czujnik temp parownika/gazu, usterka wtrysku czy elektrozaworu... Za mało danych podałeś.
To dla czego po odpieciu kostki od przepustnicy w sygnalowym jest 10v pisałem... Jeżeli nie ma odpowiedniego sygnału (obciążenia), to napięcie może tam być 10V W zał. masz instrukcje, jak fachowo dokonać pomiaru tego czujnika:
Moim zdaniem wystarczy - należy ustalić dolny próg pobieranego prądu/mocy przez silnik, gdzie przy spadku poboru prądu poniżej tego progu falownik zostanie wyłączony. Jak wiadomo przy braku obciążenia na wale silnika (brak cieczy do pompowania) silnik powinien się wyłączyć. Do tego można zastosować czujnik pomiaru poziomu cieczy i wtedy wykorzystać...
Czy można przy pomocy jakiegoś wzoru obliczyć prędkość obrotową mając częstotliwość przełączania sekcji ? Na pewno można, wystarczy tylko, że podasz nam obciążenie silnika w jednostce czasu, uwzględniając przy tym, jak wyżej pisał kolega, że zmienia się ono za każdym podmuchem,itp. Silnik BLDC nie zadziała Ci bez sprzężenia zwrotnego, tj czujnika pozycji...
ten czujnik może miec wpływ z zujnikiem znajdującym się na dolnej części pompy, może regulować razem z nim ciśnienie przy obrotach rzędu 2000. W Twojej pompie zapewne jest układ przyśpieszacza dynamicznego kąta wtrysku z wykorzystaniem układu dwusprężynowego a on właśnie przy 2000 obrotów zmienia się poprzez zmianę ciśnienia w pompie. Ten czujnik pomiędzy...
Najprawdopodobniej silnik jest uszkodzony - zalany lub wiązka przewodów do silnika. Jakimś sposobem przywiera Ci linię zasilania czujników halla. Może to nawet nie jest związane z obciążeniem silnika a z ruszeniem wiązką. Tylko dziwna sprawa bo w sterowniku powinien być bezpiecznik polimerowy który zabezpiecza przetwornicę przed zwarciem na wyjściu...
Pojazd rozpoznaje przyczepę przez obciążenie prądu także musisz sprawdzić te kable od świateł i Ebs
Albo silnik nie dostaje dostatecznej ilości paliwa albo gubi zapłony pod obciążeniem albo brakuje mu powietrza. to nie czujnik tylko kondensator który jest przykręcany do pokrywy zaworów taki czarny idzie do niego jeden przewód. Możesz również sprawdzić masę na silnik tak jak w tym temacie. kiedyś w clio miałem podobny przypadek z taki samy silnikiem,...
Witam! Potrzebujesz wiedzy z zakresu pracy i sterowania silnika spalinowego. Antykwariat/alledrogo i tam raczej starsze książki, gdzie o tym pisano. W nowszych jakby mniej esencji. Zapłon zależy od obrotów i obciążenia silnika, temperatury silnika, powietrza i liczby oktanowej paliwa, stopnia sprężania, konstrukcji komory spalania itd. Obroty wiadomo,...
Lepiej jest zmierzyć prąd pobierany przez silnik podczas obciążenia.
3 do 9 to chyba wartości graniczne podajesz. Jak wszystko jest sprawne, silnik nagrzany i brak dodatkowych obciążeń typu światła, klima, to ma być 4,5 5,5 mg/suw. Jak czyściłeś nastawnik to na zgaszonym silniku masz/mieć 700 740 mV.
1.Tzw. termik to zabezpieczenie stricte przeciążeniowe nie zadziała w przypadku zwarcia, typowy tzw. termik nie rozłącza obwodu zasilania tylko poprzez bimetale powoduje rozłączenie styków pomocniczych ktore z kolei przerywają obwód stycznika wyłączając zasilanie. Dlatego do typowego termika musisz stosować stycznik. 2. wyłącznik silnikowy jak sama...
Zmajstrowałem sobie taki oto schemat: Wątpliwości mam przede wszystkim do sterowania wentylatorami i odczytu czujników Halla. Czy powinienem się obawiać zakłóceń generowanych przez układ sterowania wentylatorami np. na ATMegę? Złożyłem testowo jeden taki układ z tranzystorem i wiatrakiem i obraz z oscyloskopu aż kłuł w oczy od szpilek. MOSFET mimo...
Niestety przyczyn falowania i zacinania obrotów jest wiele.Najczęściej jest to. --Przepustnica ale ty ją czyściłeś i przeprowadziłeś adaptację również sprawdź potencjometr pedału gazu i przewody które przychodzą do przepustnicy --Kolejną przyczyną są nieszczelności na kolektorze( zaślepki,uszczelki kolektora). Odkręć korek wlewu oleju jak przestanie...
która rozwiewa wszelkie wątpliwości... zatkanego dolotu i wydechu wiele innych ciekawych parametrów Nie koniecznie. proponuję jednak "uwolnić" na próbę wydech. Zastanawia mnie, czy podmienialeś wtryskiwacz i z jakim rezultatem. Ciekawi mnie czy sterowanie 0,9A to prawidłowe natężenie prądu dla tego wtryskiwacza? Można uznać, że tak, chociaż to nieco...
Hallo, nie dałeś zdjęcia, wiec mogę się tylko domyślać. Jeżeli masz baterię wkładaną pionowo pod siodełkiem, to właśnie wtyki baterii są górną częścią pojemnika z kontrolerem. Czyli przy korbie. Jeżeli masz baterie w ramie, to jest on w części za wtykami baterii. Kupić wyświetlacz? Hmm... coś mi świta, że wyświetlacze transx były do silników transx,...
Obciążenie silnika (...) Przeważnie na biegu jałowym wynosi od 3 do 7% Tak, podawany w % jest obciążeniem silnika, podawany w kg/h jest "pseudo MAF", natomiast podawany w ms jest... damdam twierdzi, że czasem wtrysku, albo raczej "pseudo czasem wtrysku". Ciekaw jestem czy jest to wprost czas wtrysku czy obliczony tak jak "pseudo-MAF" w kg/h obliczony...
Czujnik zalany olejem - to duzo oleju w odmie i sie cofa. Myślę ze dobry mechanik pomoże znaleźć problem. Przyczyn może być wiele, ale może tez być cos tak oczywistego, ze az trudnego do diagnozy. Pewnie trzeb by podłączyć kompa w czasie jazdy i logować dane z czujników - może to by pomogło w analizie przyczyny gaśniecie. Jak dla mnie to skoro wciskasz...
Tak sobie mylę, że może masz jednak kłopot z czujnikiem stuków. Być może, w warunkach które powinny wywołać spalanie stukowe, takich właśnie jak jazda pod górkę na wysokim biegu, komputer nie dostaje sygnału z czujnika o stukach w silniku. Wtedy stwierdza, że czujnik jest uszkodzony, i sam maksymalnie opóźnia zaplon.
Nie wiem jak zrobić "czujnik przeciążenia" silnika. Mam układ silnik trójfazowy podłączony do prostego falownika zasilanego jedną fazą dającego na wyjściu 3x220V. Potrzebuję układu który mi da sygnał, gdy silnik zostanie "przyhamowany". Problem jest w tym, że silnik kręci się z różnymi prędkościami. Zdarza się też, że układ jest różnorodnie obciążony....
Obroty spadają, bo wzrasta obciążenie alternatora po uruchomieniu świateł, który pobiera większą moc z silnika. To normalne, ale sterownik silnika powinien podnieść obroty. Problem w tym przypadku dotyczy prawdopodobnie układu regulacji prędkości biegu jałowego. W tym aucie obroty są regulowane silnikiem krokowym. Zacząć należy od odczytania błędów...
Witam Co to jest map sensor i jak go sprawdzić? MAP-Sensor w systemie sterowania pracą silnika jest zasadniczym czujnikiem informującym o obciążeniu silnika. Jest to jeden z głównych parametrów obok prędkości obrotowej silnika potrzebna sterownikowi systemu do wyznaczenia odpowiedniej dawki paliwa i kąta wyprzedzenia zapłonu. Sprawdź tez czujnik temperatury...
df1167 sensor circuit proportional richness gdzie szukac tego czujnika Czujnik składu mieszanki - niektórzy nazywają róznież " sonda lambda" Wkręcony o ile pamiętam na dolocie spalin do lub z sprężarki . kolejny dylemat z czujnikami dpf przed i za jakie mają mieć numery bo ten drugi ma symbol 22630j00a Numerów ci nie podam ( jedynie przez VIN) opór...
Oscyloskopem tego nie sprawdzisz ,najłatwiej DIAG-em lub PPS-em.Sterownik silnika reguluje ciśnienie na zaworze aby uzyskać kąt wtrysku zgodny z mapą ,na podstawie informacji z czujnika na kole zamachowym,czujnika z wtryskiwacza,temperatury i obciążenia silnika.
Ten błąd który masz mówi o tym że sterownik silnika nie widzi czujnika więc może być: uszkodzona instalacja między czujnikiem a sterownikiem silnika, uszkodzony czujnik, uszkodzony sterownik silnika. Instalacje sprawdzić odpinając akumulator a następnie sterownik silnika i te trzy przewody sprawdzić pod obciążeniem żarówką. Czujnik najlepiej sprawdzić...
Zobacz przewód podciśnienia do czujnika MAP i sam czujnik. Jest ważny do pracy na jałowym biegu silnika - rozpoznaje obciążenie
Sprawdzić można cienki przewód powietrzny który wychodzi spod przepustnicy (w miejscu mocowania przewodu do serwa hamulcowego) i biegnie do czujnika MAP przy sterowniku sinika. Lubi pękać przy króćcach a jest to jeden z głównych czujników dających sygnał do obliczania czasu wtrysku paliwa To że nie ma błędów nie znaczy że czujniki są sprawne i podają...
dokładnie nie pamiętam,ale czujnik ciśnienia czy taż obciążenia był na końcu listwy,silnik elektryczny dostaje od niego sygnał.z jakiego miesiąca ten turan?ewentualnie ja nazywam czujnikiem obciążenia coś co nim nie jest.
Witam. Kondensator to najwyżej przeciwzakłóceniowy. Regulacja obrotów odbywa się albo metodą PWM albo możesz dać najprostszy regulator fazowy. Nie jest to duży koszt no i urządzenie dość małe i lekkie. Jakieś wstępne obciążenie lub regulator może być nawet konieczne. W gnieździe są bodaj dwa szare przewody - to od wirnika, dwa czerwone cienkie to od...
dodam ze jak pokazuje BŁĄD czujnika maf to w opisie jest napisane dryf silnika pod obciążeniem... i to na nowym czy starym a po odłaczeniu maf pokazuje inny błąd
Jak nie ma czym regulować to można tylko sprawdzić zapłon. Głównie wpływ mają obroty (im wyższe tym wcześniejszy zapłon - odpowiednik ciężarków w aparacie zaplonowym) oraz czujnik położenia przepustnicy i map (wg nich ecu określa obciążenie silnika - im większe tym zapłon wcześniejszy; odpowiednik komory podcisnieniowej w starych aparatach zapłonowych)....
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Ostatecznie do przepływomierza od 1.9tdi Dołożyłem termistor 2k co sprawiło, oczywiście nie wyrzuca błędu o czujniku temperatury i kontrolki OPC oraz auto zaczelo o niebo lepiej pracować pod obciążeniem jak i na biegu jałowym.
Cześć. Czy chodzi Ci może o czujnik wilgotności w rurze dolotowej? Natomiast jeśli chodzi o czujnik temperatury przed katalizatorem to były próby pod obciążeniem i cały czas mamy 100⁰C. Jak wepnę się multimetrem w instalacje czujnika i podgrzeję go to oporność wzrasta razem z napięciem prądu według tabeli którą mam dostępną w texa. Dodam też, że klapa...
Potwierdzam odpowiedz użytkownika wyżej. Silnik tego typu z tak wielkim obciążeniem na starcie nie ruszy. Do tego typu obciążenia potrzebujesz sterowania z wykorzystaniem czujników halla do tego odpowiednia moc silnika i sterownik.
Witam. Ostatnio zauważyłem, że na postoju i przy powolnej jeździe grzeje mi się silnik. Niedawno nabiłem klimę, zacząłem jej używać i pewnego dnia samochód w korku mi się zagotował. W trakcie jazdy temperatura jest normalna, dopiero jak zaczynam powoli jechać lub gdy stoję temperatura wzrasta. Gdy zagotował mi się silnik, zauważyłem, że wentylator w...
czujnik obciążenie obciążenie czujnik dodatkowy obciążenie czujnik
właściwości karty sieciowej świateł focus router talktalk
smartwatch wgranie smartwatch aplikacja
Powercom UPS – znaczenie komunikatu NO LOAD, brak obciążenia, Green Mode, detekcja prądu Moc diody Zenera - co ją określa?