Ten silnik na wale głównym nie ma czujnika lecz na wałku rozrządczym są trzy /3/ czujniki elektro magnetyczne zabudowane pod rozdzielaczem zapłonu , tam też jest moduł zapłonu.
Licznik działa? Jak tak to instalacja ecu czujnik. Co do obrotów to po zdjęciu wtyczki z zaworu wolnych obrotów co się dzieje? Co do Abs czujnik vss nie idzie do sterownika ABS
Tak,ale w czasie jazdy sterownik tez przeprowadza diagnozę elektrozaworów i pompy,zresztą kolega nie wspomniał o błędzie czujników obrotów koł.
Pewnie krokowiec albo czujnik położenia wału...........lub sonda.....
Komputer obroty widzi? A jest tam czujnik wałków? Jak jest to jeszcze jego odepnij a wału podłącz i zobacz czy odpala.
Sprawdz czy nie przeskoczyl Ci pasek rozrzadu!Pozdrawiam!
Silniczek krokowy na pewno jest bo przepustnica jest na lince. Jest do zderzaka i ma regulowany czujnik pozycji przepustnicy. To ja ma sobie regulowa obroty jak nie silniczkiem krokowym....
Czujnik nie ma wpływu na ładowanie - przyczyna w wiązce silnika.
To moze niektórym pomóc przy odczytywaniu kodów w accordzie 98-02: http://accord6gen.cba.pl/accord_diy.html Prawdopdobnie brak wolnych obrotów to przyczyna braku czujnika spalania stukowego. Okaże sie jak go założe-czekam na przesyłkę. mam głowice do silnika F20B6
Nie jest podgrzewany. Pompa wtryskowa jest boscha, sprawdz czujnik temperatury plynu ,w pompie temperatury paliwa ,nastawnik dawki.
Witam problem Honda Accord 2,2 Diesel nie odpala kody błędów aktywne P0339 błąd czujnika obrotów wału i P2004 błąd nieprawidłowa pozycja zaworu kolektora ssącego. Po podłączeniu komp. widzi obroty czujnika wału i pozycja zaworu kolektora zgodna z zamierzoną wartością po odpaleniu na "popych" auto znowu normalnie odpala ale za jakiś czas usterka powraca...
Też właśnie miałem podpowiedzieć - czujnik położenia wału. Może jest już zaoliwiony i nie zawsze łapie. Ja tak przy Accord miałem. Niestety żeby się do niego dostać, to nie zazdroszczę. Pozdrawiam
do Hondy są świetne serwisówki, wszystko tam jest opisane łopatologicznie krok po kroku https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem... sprawdź co oznacza ten błąd z tabeli, i bierz się za pomiary, może to tylko inhibitor switch do wyczyszczenia, może czujnik obrotów wejściowych/wyjściowych skrzyni, a może któryś elektrozawór
Witajcie. Czy ktoś ma doświadczenie z tym autkiem i wie gdzie jest zamontowany ten czujnik. Wyrzuca błąd czujnka obrotu pojazdu. Zdarza się to głównie w upalne dni i powoduje, że autkiem nie da się jeździć. Hamuje, odcina moc itp. Jak ostygnie jedzie normalnie.
Przeszło przez moje ręce już kilka silników i zawsze zawory potrafiły hałasowac przy za dużych luzach, a przy mniejszych luzach wyciszały się. Jeśli masz hałas przy jakichś okreslonych obrotach silnika to raczej nie bedą to zawory. Przez analogię do mitsubishi gdzie silniki też maja wałki wyważające to złe ustawienie tych wałków potrafi dawać hałas...
Nie znam tego samochodu, ale z wiedzy ogólnej: 1) sprawdź sobie woltomierzem co się dzieje na sondzie lambda, czy masz za bogato czy za biednie w trakcie tych problemów. Może też być czuć na węch. 2) Czy chodzi na wszystkich cylindrach - możesz zdejmować po jednym przewodzie/cewce i słuchać 3) zmień paliwo. 4) sprawdź rozrząd czy nie przeskoczył, nie...
Jeśli chcesz zagrzać silnik na benzynie to podkręć przełanczanie na gaz przy obr.2500 przejedziesz jakiś odcinek depniesz trochę więcej i masz na gazie. Ale ja właśnie chcę obizyć "obroty przełaczenia" i dodatkowo uwarunkować mozliwość przełaczenia od teperatury płynu. pzdr. Michał
Witam serdecznie. Ma iskrę, ma paliwo (i benzynę i gaz), a mimo to nie odpala. Rozrząd też jest na swoim miejscu. Ani w wodzie nie widać oleju, ani wody w oleju. Co polecacie sprawdzić? Generalnie to trochę zgłupiałem, mój mechanik też nie wie o co chodzi i chce się pozbyć tego mojego autka z placu. Czy jest szansa, że zapłon mógł się przestawić? Czujnik...
tak Piotrku, wszystko wydaje się wporządku. Zauważyłem teraz bo znów byłem przy samochodzie - stał całą noc. Przemierzyłem rezystancje obwodów w kierunku VTEC - pokrywa się bezpośrednio na VTEC. Przekręciłem stacyjkę. Wziąłem pomiar wykonałem przy wtyczce VTEC oraz przełącznika/czujnika OLEJU było 12V. Szybko ponowiłem pomiar przy wtyczce komputera...
witam a co poiesz jak accord palil normalnie i po chwili zaczoł falowac obrotami nastepnie jak by sie zalewal i na koncu zgasl i brak iskry paliwo podaje przewody sprawdzone bezpieczniki ok zasilanie na apart zaplonowy ok juz 3 tydzien sprawdzam wszystkie czujniki itd i nic posiadam silnik f20z1 2,0 pomocy czy moze jakas cewka
nastawnik składa się z silnych elektromagnesów i potencjometru tz czujnika położenia przepustnicy.Nastawnik po czasie eksploatacji wyciera się i trzeba go dokładnie rozlutować i poczyścic.Na Forum BMW TDS jest opis dokladnie krok po kroku jak zrobić.Poszukaj:www.bmw-tds.pl
Panowie problem nie jest prosty: Na wolnych obrotach nierówno pracuje, zarówno na lpg jak i pb,komp pokazuje wypadanie zapłonów,losowe i takie tam. Aparat zapłonowy podmieniany sprawny bez zmian, mój też dobry aparat,przewody świece wymieniane ze 2 razy.Kolektor ssący rozebrany w poszukiwaniu łapania lewego powietrza,kompresja mierzona w granicy 13...
Witam postanowiłem poruszyć tutaj problem swojego auta bo myślałem że uda mi się go samemu rozwiązać, ale nie stety już straciłem motywację do tego czy w ogóle się uda. Mianowicie w mojej Hondzie Accord 2.0 benzyna 147 km VI generacja rok 99 występuje pewien problem: Auto jest jak by bez życia czuć jak by je coś przymulalo i nie pozwalało mu jechać...
Samochód to Honda Accord 1.8 F18B2 1999 r . Zamontowałem instalację gazową Stag-4 Reduktor Zawoli wtryski Magic jet. Problem jest ze spalaniem w mieście około 15-16 l/100 km ( niewielkie miasto mała ilość korków) na trasie około 11 l/100 km. Dodam, że raz udało się zejść ze spalaniem do 9l/100 km . Niestety nie udało mi się tego powtórzyć. Jazda jest...
wersja 1.3 Dx (gaznik sterowany elektronicznie)nie posiada ani obd1 ani obd2 tak jak mowisz dioda na kompie i to tyle do diagnostyki co do tego szarpania , jesli szarpie w niskim zakresie rpm to można sie zająć do przeczyszczenia aparatu zapłonowego, tez tak kiedys miałem, kolego peter82 mowiłeś że silnik zwalnia gdy jest zimny a poźniej sie nagrzeje,...
Witam! Od niedawna jestem posiadaczem Accorda 1.8 z 2002r i mam z nim problem. Ostatnio w trakcie jazdy, nagle stracił moc i zaczął palić tyle, ile mu się wleje :D Sprawa wygląda tak: Odpala od kopa, silnik pracuje równo, nie ma problemu z trzymaniem obrotów bez względu na temperaturę. Komp nie wywala żadnych błędów. Zawory wyregulowane, filtry nowe,...
Witam wszystkich. Mam podobny problem w swoim samochodzie (Honda Accord, 2006 r, 2.4 pb/lpg). Objaw jest taki, że w trakcie jazdy na D, pomruguje co jakiś czas kontrolka D3. Po przełączeniu na tryb D3 problemy ustają, a jeżeli nie przełączę - po krótkiej chwili wyskakuje check i błąd P0705 - zwarcie w obwodzie czujnika położenia skrzyni. Sam czujnik...
Witam Accord 2005r diesel, nastapil nastepujacy problem: Zatankowalem do pelna na sprawdzonej stacji (wczesniej lalem od dluzszego czasu ultimate diesel). nastepnego dnia wyjechalem w trase. po ok. 150km zaczela migac kontrolka swiec zarowych. dodatkowo komputer ograniczyl obroty silnika do 2tys. przejrzalem instrukcje gdzie bylo napisane ze przyczyna...
Witam, Auto jak w temacie, po przekroczeniu 3000 obrotów gaśnie - wygląda na to że następuje przeładowanie bo jak zdejmę wąż intercoolera to auto nie gaśnie. Zdejmując wężyk z czujnika ciśnienia doładowania nic nie daje, dalej gaśnie. W jaki sposób sterownik może jeszcze rozpoznać za wysokie ciśnienie? Może ktoś się spotkał juz z takim przypadkiem?
Witam wszystkich serdecznie. Jesteście moją ostatnią deska ratunku. Być może ktos sie już z tym spotkał lub postawi jakąś trafną diagnozę. Samochód to Honda Accord 2.2 ictdi 2007r. Silnik pali od strzała, zimny , ciepły, nie ma znaczenia. nie kopci nie stuka, pracuje równo. Problem zaczyna sie kiedy chcemy wkręcić go na obroty. Na postoju na luzie zaczyna...
Witam co to oznacza? Czyczujnik jest w takiej sytuacji uszkodzony?Tak samo wskazue lewy i prawy czujnik.Mierzony we wtyczce 2 pin ,na multimetrze ustawione na skali 2000 Ohm, przy obrocie kołem.kontrolka abs sie nie pali.Problem jaki u mnie wystepuje to zbyt wczesne działanie abs( czujniki czyszczone, wieniec abs takze).
Witam bardzo serdecznie. Bardzo bym prosił aby mi ktoś powiedzieć czy w mojej hondzie silnik N22A1 jest jakaś specjalna procedura zakładania pompy wysokiego ciśnienia ?? Mam różne sprzeczne informacje. Ja swoja wymieniłem, ale żadnych znaków nie zauważyłem. mam problem ze zbyt niskim ciśnieniem paliwa na listwie błędy P1065 i P0087 ( wymieniony filtr...
Witam Poszukuje schematu instalacji elektrycznej do Honda Accord 1.8 V-Tec z 2001 Po krotce opisze problem Mam problem z odpalaniem samochodu z rana ( w sumie za każdym razem jak samochód jest zimny), musze długo krócic rozrusznikiem, samochód odpala bardzo ciężko. Jak już go uruchomię obroty są na poziomie 200 – 300 obrotów i samochód gaśnie....
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
Witam, Interesuje mnie pewna sprawa. Hondę mam z 1997 roku z silnikiem 2.0 16V (RD1) - 128 KM. Jeżeli ufać opisowi usterek - pojawił się problem z czujnikiem CKP Kody błędów usterek DTC i ich znaczenie W zależności od modelu silnika i roku produkcji Accorda 6 generacji kontrolka "Check Engine" może sygnalizować obecność w pamięci ECU następujących kodów...
obrót honda accord honda accord obrót czujnik honda accord
renault podtrzymanie zasilania zimnego nawiewu dekoder cyfrowy telewizji kablowej
renault mascott renault mascott
Sony TA-E2000ESD – trzaski w głośnikach, przyczyny i serwis: przekaźniki, kondensatory, luty Citroen C8 2004 HDi – nie odpala bez samostartu, po odpaleniu jeździ normalnie