Witam.Błąd P1345 dotyczy czujnika obrotów pompy wtryskowej i albo pada już elektronika pompy albo czujnik halla wewnątrz pompy.Do czyszczenia również egr i zawór nim sterujący.
Czujnik czyta z koła zamachowego i masz go w bloku silnika po stronie rozrusznika. Ssanie idzie z pompy wtryskowej , na zaworek w głowicy i do Vacuum pompy. Wiązkę najwygodniej przełożyć w całości. Piny pasują zamiennie do jednej i drugiej wtyczki. Ja po prostu rozpinam wtyczki i składam od nowa do właściwego sterownika. Gdyby był bez turbo, wystarczyła...
Może czujnik obrotów wałka pompy?
Jak jest dobry to zadziała.W środku jest czujnik obrotów i musisz odkręcić .Nie wiem jak zawory, czy będziesz przekładał czy ciął?Jak psg5 immo nie jest w pompie .Przekładaj.
Do sprawdzenia masz wiązkę od pompy plus czujnik obrotów pompy, jeśli była grzebana może latać wewnątrz.
Witam, mam problem z Transitem MK5 2.4 l 115 KM, a mianowicie przy odpalaniu wchodzi błąd P1666, czyli brak synchronizacji obrotów czujnika obrotów z czujnikiem obrotów silnika, tylko w momencie rozruchu. Jak już silnik chodzi, to obroty się zgrywają. Ale przez ten ułamek sekundy przy odpalaniu łapie błąd P1666 i wchodzi w tryb awaryjny i ogranicza...
KODY USTEREK moduł sterujący DDE 2.1 silnik U25TD, X25TD 12- rozpoczęcie procedury sprawdzania 14- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie do masy P30 15- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie z napięciem lub przerwa P30 16- czujnik temperatury paliwa ( w pompie wtryskowej P68 ) zwarcie do masy 17- czujnik temperatury paliwa ( w pompie...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
a czujnik obrotów pompy wtryskowej
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Witam. Tryb awaryjny cały czas (check engine) pozostałych objawów brak. Sterownik pompy wtryskowej naprawiany parę lat temu. Znalazłem informację że czujnik obrotow wału pompy wtryskowej ale nie jest to część zamienna. Czy ktoś miał podobny problem i go rozwiązał? Dzięki za info
Mam podobny problem. Nissan Interstar 2,5 DCI 145 KM. Silnik był wyjęty i poddany gruntownej odbudowie. Po włożeniu do auta i spięciu wszystkiego do kupy nie chce odpalić. Startuje może na 1 s i gaśnie. Gdy potrzymam na rozruszniku dłużej to jak sinusoida próbuje startować i gaśnie naprzemian. Rozrząd dla sprawdzenia przełożony o 180 - wogóle nie gadał...
Witam serdecznie, mam pytanie do bardziej zaawansowanych, czy ktoś posiada mikrokontroler TN80C198-16? Chętnie odkupię. I drugie zapytanie, jakim sposobem, programatorem odczytać jego zawartość? Pytam, ponieważ ten układ mieści się na płycie sterownika REG2MFA2, który w wielu traktorach rolniczych marki SAME, DEUTZ itp. służy do regulacji PWM aktuatora...
Kolego trzeba sprawdzic nastawnik kąta wtrysku,i czujnik obrotów wałka pompy wtryskowej jak co to służę pomocą w naprawie tej pompy proszę dzwonic 790 718 520
Teoretycznie po wymianie czujnika obrotów pompy wtryskowej powinno się kalibrować pompę wtryskową na stole probierczym. Tyle teorii lub opinii z boscha. Z praktyki jak jest problem to wystarczy przestawić trochę w lewo lub w prawo czujnik obrotów co przyśpieszy lub opóźni kąt wtrysku pompy. Czujnik obrotów można też sprawdzić za pomocą specjalnego testera...
no to jestem w dupie, ale jest nadzieja, dzwoniłem do gościa od którego kupiłem nowy sterownik, on twierdzi że ten sterownik jest zaprogramowany do mojej pompy, mam 106C i faktycznie gość pytał przed wysyłką o numer pompy, czy to możliwe żeby ten nowy sterownik był zaprogramowany ??? a jeżeli tak to czy będzie on działał prawidłowo, spalanie itd. a...
miałem podobne objawy w zafirce 2.0 dti y20dth po lekkim rozgrzaniu wyłączał się obrotomierz silnik pracował kulawo zapalały się kontrolki serwisu i układu chłodzenia po wymianie czujnika obrotów wału korbowego wszystko wruciło do normy. czujnik znajduje się koło miski olejowej a kostka koło pompy wtryskowej
Witam. A podłączałeś pod komputer? Najczęsciej przyczyna takiego stanu mogą być przyblokowanie klapki w kolektorze dolotowym lub zawór EGR. Ewentualnie może być uszkodzony czujnik obrotów pompy wtryskowej ale to wymaga dokładnej diagnostyki. Pozdrawiam
Nie ma opiłków a szczeline jak zmniejszyc skoro jest podkładka metalowa a jak ją pominiesz czujnik trze o zęby koła wałka pompy.Prosze jak zmniejszyć szczeline .Dodam że powyżej 1500 obrotów przy równych obrotach błąd czujnika znika.
Witam odświeżę trochę temat przewinął się tutaj błąd p0370 i była mowa o często padającym czujniku położenia wałka pompy wtryskowej mam podobny problem czy ten czujnik można wymienić i jaka jest jego cena mój silnik 1.7 dti r2000
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
Witam mam problem z Mercedesem w203 2.2 CDI 2001 Mianowicie przy dodawaniu gazu na 3,4 biegu na 5i 6 nie sprawdzałem gaśnie na około 3/3,5 tys obrotów zapala się błąd epc na pierwszym i drugim biegu nie ma takiego problemu ,nie ma problemu z odpalaniem Po podłączeniu pod komputer pokazuje nieprawidłowo działający czujnik na Listwie wtryskowej lecz mechanik...
Proszę zawsze przed podjęciem decyzji o regeneracji pompy wpierw sprawdzić przede wszystkim przewody łączące zawór kąta wtrysku - ten na dole pompy ze sterownikiem. Obecnie prawie zawsze przewody są spękane. Nawet jak nie są, to wystarczy ich lekko ruszyć i izolacja oblatuje. Po prostu na przewodach od kąta wtrysku ta izolacja jest cieńsza, może z innego...
Jeśli samochód zaczął więcej palić to prawdopodobnie zaciera się tłoczek od regulacji kąta wtrysku. Druga sprawa to że po rozłożeniu pompy i jej ponownym złożeniu powinno się kalibrować pompę. A tego byle pompiarz nie zrobi, bo potrzebny jest stół probierczy EPS815. Nie wykluczony jest też sam sterownik czy czujnik obrotów. Dodatkowo nie wszystkie sterowniki...
Pompa w zbiorniku nie dostarcza paliwa do przodu. Vag zapewne pokazal uwalony czujnik obrotów pompy wtryskowej i dlatego nie pali. Zostaw pompe w zbiorniku i zbieraj kase na naprawe pompy vp44.
Prawdopodobnie sterownik pompy. Wydatki się szykują. P1335 - Nieprawidłowy sygnał obrotów silnika dla sterownika pompy wtryskowej - zobacz jeszcze czujnik obrotów.
Proszę o pomoc posiadam Volvo 2,4 D5 163km i na wolnych obrotach nie zawsze ale wpada w nierówną pracę silnik, a mianowicie przez chwilę coś wibruję i jakby spowalnia silnik, lekkie dławienie lecz wskazówka obrotów stoi w miejscu. Jestem od niedawna posiadaczem tego auta, wymieniłem rozrząd z pompą, pasek klinowy i rolki,oraz świece żarowe komplet,pompę...
no to pewnie przetarty czujnik obrotów wałka pompy
Jak by był padnięty czujnik obrotów pompy to silnik by nie odpalił.
tyle że tam jest taki prosty ecu na laptopie tester delphi 150 nie widzę tam możliwości odczytu prędkości obrotowej silnika ani pompy , w innych autach są te paramenty widoczne podłączyłem stary laptop z ford scan to tylko wyskoczył błąd brak synchronizacji pomy z wałem Dodano po 2 Sygnal z czujnika walu jest, widzi pompe ECU, ale zbyt male cisnienie...
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Problem u mnie w magnumie jest oczywiście z odpalaniem i falowaniem na niskich obrotach. Najlepsze jest to, że większość mechaników u których auto stało stwierdziło, że to na pewno nie pompa. ( Auto nie kopci i idzie jak burza) trudno jest mi stwierdzić kiedy tak naprawdę obroty zaczęły falować. Zakupiliśmy je i wszystko...
Witam wszystkich Moje auto to Kia Retona 2.0TD, ale to ten sam silnik i ECU Zexel co w Sportage 2.0TD Mam ECU Zexel K04R 18 881D, immo KIA/Shinchang 0K2AD 677B0 Auto nie ma fabrycznego alarmu z pilotem - doinstalowałem kiedyś sam, ale to nie ingeruje w zapłon Kręci ale nie zapala, z rury wydechowej wydobywa się siwy dym (w czasie kręcenia i chwilę po)....
Witajcie, od jakiegoś czasu przeglądałem posty na forum jednak nie znalazłem tematu/odpowiedzi na moją bolączkę. Podpinam się do tematu bo pewnie problem jest zbliżony. Posiadam traffica z 2003 r silnik 1,9dci Od czerwca borykam się z samochodem, lawetami, mechanikami. Wybaczcie za epopeje , jednak może ma to jakiś związek ze sobą. Nie jestem mechanikiem...
Czujnik Halla w twoim silniku znajduje się w pompie wtryskowej ( daje informacje o obrotach i położeniu wałka pompy do sterownika pompy). Informacja ta jest również przesyłana do sterownika silnika ( linią CAN ). Nie jest możliwe odcięcie czujnika Halla. Możesz odciąć czujnik położenia i obrotów wału ( indukcyjny ). Jackkk
Diagnostyka komputerowa na początek, pewnie ulega uszkodzeniu nastawnik. Pewnie ulegnie uszkodzeniu sterownik. Możliwe, że uszkodzeniu ulega czujnik obrotów wałka pompy. teraz rozumiesz po co diagnostyka?
Witam. Mam problem z Fordem Transitem 2.4 TDCi 135 2005r. Problem polega na tym, że przy obciążeni samochodu lub powyżej 100 km/h i 3 tyś obrotów samochód wchodzi w tryb awaryjny i traci moc. Było w samochodzie już wymieniana Turbina, Wtryski regenerowane i czujnik pompy wtryskowej oraz przepływomierz. Po wymianach dzieje się to samo. Bardzo proszę...
Na dzień dzisiejszy nie mam możliwości podłączenia pod kompa, natomiast co do diagnozy to silnik był wyłączony i ten błąd się pokazał przy próbie kasowania błąd nadal pozostał a po odpaleniu nie sprawdziliśmy czy ten błąd jest. Gość od diagnozy powiedział że to może być właśnie czujnik obrotów wału lub podobno w pompie wtryskowej jest jakiś czujnik...
Ten górny to zaworek, ten środkowy to pewnie od obrotów albo czujnik początku wtrysku, a ten dolny? a jak ze sterowaniem na zimnym silniku? może to to , dokładnie nie widzę.
EDC mówiąc co mialeś na myśli? odłączałem tą okrągłą kostkę gdzie idzie do taśm w skrzyni i dalej widnieje magiczne 90/min. też jeszcze raz odłączyłem kostki od pompy wtryskowej silnika , wtrysków i czujnika hala... skąd bierze te dane??
czujnik obrotów wałka pompy jest wewnątrz,widoczny jak zdejmiesz sterownik pompy. To styłu to elekromagnes nastawnika dawki. Wskazanie prędkości wałka pompy ma być połową wskazania prędkości wału. Sprawdzić czy jest zasilanie na grubym czerwonym kablu wtyczki pompy.
Ale lecicie bez kolejności... Primo. Silnik ma czujnik wałka rozrządu pod obudową rozrządu. Natomiast pompa wtryskowa też taki czujnik ma, i często interfejsy wyświetlają jego błąd jako właśnie też wałka rozrządu. Podłączony pod kompa monitoruj parametry czujnika obrotów na wale, wałku i czujnika obrotów na pompie przy odpalaniu. Jeśli którykolwiek...
Jest blokada o ile dobrze pamiętam trzeba wyciągnąć czujnik obrotów wału i w jego miejsce wstawić blokadę. Do samej pompy nie trzeba blokować wału chyba że i drugi łańcuch ściągnęliście. Kolega Jorge napisał jak ustawiasz wał. Na kole pasowym masz znak, który musi się zgrać ze znakiem na obudowie rozrządu.
Kupiłem sobie Op-coma za ok 100pln podpiąłem pod komputer, wywaliło kod 1335 /nieprawidłowy sygnał obrotów silnika dla sterownika pompy wtryskowej /, poczytałem trochę co to może być, padło na czujnik położenia wału, kupiłem. wymieniłem i astra chodzi jak talala. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
Panowie mam pytanie w mojej lagunie jest taki objaw ze autko wkreca sie na 3,5 tyś obrotów maksymalnie pozatym cały czas jest załączony wentylator błędy wychodza takie pod komputrem 014 - obwód zaworu pompy wtryskowej pompa bosch wymieniłem czujnik znajdujący sie pod pompa ale zadnych rezultatów może ktos spotkał sie z takim problemem
Podciśnienie bo masz turbo i w pewnym zakresie obrotów zmienia dawkę paliwa, cieknie spod dekielków ale radziłbym uszczelnić całą pompę tak na wszelki wypadek. Koszt od 200 zł w górę. Jak jest wpięty w układ chłodzenia to czujnik temperatury.
Kupujesz osadkę do czujnika zegarowego do dedykowanej pompy , wkręcasz w miejsce śrubki wykręconej z głowicy pompy wtryskowej w miejscu podłączania przewodów wtryskowych . W książce znajdziesz skok tłoka rozdzielczego który masz uzyskać i odczytać za pomocą czujnika . Ustawiasz silnik w GMP 1 cylindra , montujesz czujnik zegarowy z naprężeniem np 5mm...
Sterownik ma utrzymywać stałe obroty silnika spalinowego diesla sterowanego dawką paliwa w pompie wtryskowej ( ciagnik sadowniczy kubta 7540n) Założenia sterownika są takie: Zasilanie 12V instalacja samochodowa Warunki pracy jak w samochodzie w komorze silnika. odczytuje impulsy z wału zakres od 40Hz do 100Hz dla 40Hz to jakieś 1000obr/min Możliwość...
Tak jest to zwykły silnik starego typu z pompą na cięgno, pompa do stałych obrotów. Problem polega na tym że przy pracy bez obciążenia a z pełnym obciążeniem (pobór około 150kW) regulator mechaniczny pompy wtryskowej nie daje sobie rady i spadają obroty silnika a przez to częstotliwość. Trzeba chodzić i regulować ręcznie obroty. np. silnik pracuje bez...
sprawdz kompem czy ktos nie zamienil czujnikow walka z czujnikiem walu. blád ktoregos z tych czujnikow (jednego tylko na raz ) powoduje, ze silnik dlugo kreci rozrusznikiem, zanim zapali, a jak zapali masz od razu engine warning na desce.Usterka obydwu czujnikow na raz powoduje, ze silnik nie zapali wogole. sprawdz kolo zamachowe, czy te otworki z ktorych...
Przy powyzej 2,5tys obrotów traci moc na rozgrzanym silniku, zawsze na trzecim biegu. Wyskakuje błąd silnika i napis błąd układu oczyszczenia spalin tyle że po Angielsku. Wtrysk lał to go mechanik wymienił. Podobno komputer pokazał czujnik pompy wtryskowej to wymienił. I nadal jest to samo. Moim zdaniem to jak by go zapowietrzalo. Bo jedzie jak by trochę...
czujnik obrotów pompy wtryskowej objawy czujnik obrotów pompy wtryskowej mondeo czujnik pompy wtryskowej
konica sprzęgło kyocera kaseta przepływowy stiebel
Moment dokręcania wtryskiwaczy Fiat 1.3 MultiJet, Opel 1.3 CDTI, Suzuki 1.3 DDiS – wartości Nm Krups EA 9000 - młynek mieli za długo i się zatyka