to masz nie drożne odpowietrzenie zbiornika jak u mnie odkręcam korek to się nic nie dzieje . a co do obrotów silnika - czy twój pojazd jest wyposażony w czujnik krańcowy puszczenia pedału sprzęgła ? i jest on dobrze ustawiony i działa ?
Komputer nie widzi obrotów silnika, przejścia sprawdzone, czujnik podmieniony i nadal to samo.
Sprawdź , w czasie wolnych obrotów , na wtyczce przepustnicy napięcie na pinie 6 i 2 (osobno względem pinu nr.1) , powinny być takie same napięcia około 0,7-1V. Jeżeli jest to silnik TU3JP , to na przepustnicy nie ma czujnika biegu jałowego.
Oporność czujnika , książkowo , przy 10*C ma wynosić około 3,7 - 3,888 kOhm.
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
Sprawdzić działanie nastawnika biegu jałowego , czujnik położenia przepustnicy /może być przetarta ścieżka potencjometru/ , lewe powietrze.
Zastanawiałem się czy to nie ten czujnik daje popalić...
sprawdz czujnik temperatury , czy nie lapie gdzies lewego powietrza oraz silniczrk krokowy czy nie jest zaciety.
Wiecie może czy po zmianie czujnika wałka trzeba zrobić adaptacje?
Witam.Poprostu trzeba go wymontować,podpiac zasilanie i jeśli drga to OK.jeśli nie do wymiany.Jeżeli drga to jest sprawny.Twoj problem moze tkwic w czujniku temperatury cieczy chlodzacej ten od ECU silnika
Do wymiany był czujnik położenia wału na dole silnika. A ja sprawdzałem czujnik wałka u góry silnika, mała różnica a wiele znaczy :D
Obroty walka wskazuje, bo jak odłączę czujnik walu to wskazuje prędkość obrotowa silnika.Jak odłączę dwa czujniki walu i walka to nie ma obrotów silnika.
Usterka wskazuje na czujnik położenia przepustnicy - ale wskazane jest podłączenie pod komputer. Pozdrawiam.
Witam, Mam pytanie związane z prawidłowym ciśnieniem oleju w tym silniku. Szczególnie interesuje mnie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na rozgrzanym silniku na wolnych/jałowych obrotach? problem z wyskakującym powiadomieniem o niskim ciśnieniu na mocno rozgrzanym silniku. Wymieniony czujnik 2 x, filtr, olej. Pomocy
Powodem może być również uszkodzony czujnik położenia przepustnicy miałem podobny problem w Citroenie.
Wiesz może gdzie znajdę ten czujnik w 3.0 HDi Citroen Jumper ?
Jeżeli jest tak jak piszesz to instalacja jest źle wykonana. Zasilanie musi być brane z akumulatora (+) zabezpieczone bezpiecznikiem, a masa z karoserii lub akumulatora. Z cewki instalacja LPG bierze informację o obrotach silnika. Więc mało prawdopodobne. K2D ma identyczny blok jak inny TU3 (KDX, KFX). Czujnik będzie w bloku, możesz tez sprawdzić czujnik...
To jutro wyjmę wtryski z drugiego silnika i podłoże żeby zobaczyć, które czujniki podmieniać też? Położenie wału? Ciekawe komp z których obrotów czyta czy wałku czy wału, może czujnik ciśnienia ms listwie? Pompy bym regulatora nie ruszał..
Witam. Od paru tygodni w Berlingo 2 (2011) obrotomierz zaniża mi wskazania. Na wolnych obrotach pokazuje ponizej zera. Potem po dodaniu gazu wskazowka rośnie proporcjonalnie ale wskazanie jest o ok 1tys obrotów za małe. Np na trzeci biegu i prędkości 60km/h wskazanie powinno być grubo ponad 2000obr, a jest 1200. Nie wiem czy to wina wskaznika w liczniku...
Sterownik gasi silnik bo ciśnienie jest zbyt wysokie jak na wolne obroty. Zacina się regulator ciśnienia albo czujnik źle pokazuje.
Witam co do przerywania i kiepskiego wchodzenia na obroty dzieje sie tak przy rozgrzanym silniku, wole obroty nieznaczie faluja, uklad zaplonowy sprawy sprawdzany zawory itd ok, dlatego obstawiam ten czujnik tylko ie wiem jak go sprawdzic.
Witam objawy czy są tez takie że jak się włącza bieg dwójkę to auto zaczyna zagrzechotać i zgasnąć czy to faktycznie to czujnik ciśnienia paliwa??????
Praca silnika po wylaczeniu stacyjki sugeruje problemy w systemie kontroli wysokiego cisnienia paliwa. Konkretnie na uszkodzenie regulatora wysokiego cisnienia na pompie badz czujnika cisnienia na rampie (lub okablowania samego czujnika). Fakt, ze po tej usterce silnik nie wchodzil na obroty mozna tlumaczyc jego wejsciem w tryb awaryjny. Rowniez falowanie...
Jaki masz silnik - to pierwsze pytanie, jakie nalezalo postawic (1.9D, to co najmniej 3 silniki z dwoch rodzin). Pierwszy etap, to dokladne wyregulowanie poczatku wtrysku (w DW8 wystarczy zlozyc na kolki, w XUD trzeba ustawic czujnikiem zegarowym). Drugi, to regulacja pompy (w kazdym silniku nieco inaczej) - dawka biegu jalowego sruba oporowa dzwigni...
Proszę o pomoc Citroen C4 2.0 hdi 136 KM bardzo ciężko odpala zwłaszcza po dłuższym postoju. Rozrusznik kręci silnik nie odpala, na plaku jest dużo lepiej. Jak zapali chodzi bez problemu (nie szarpie równo pracuje na wolnych obrotach). Gdzie można szukać problemu? Sprawdź czy układ paliwowy jest szczelny. I ew. Czujnik ciśnienia na listwie wysokiego...
Problem rozwiazałem z tymi obrotami zepsuta wtyczka od czujnika położenia wałka
wtryski ok opilkow nie ma kompresja jest a drugi czujnik gdzie jest
Skoro vakumetr pokazuje takie, zaś sterownik silnika widzi inne, to masz albo uszkodzony czujnik, albo coś z okablowaniem albo coś ze sterownikiem.
Obroty spadają, bo wzrasta obciążenie alternatora po uruchomieniu świateł, który pobiera większą moc z silnika. To normalne, ale sterownik silnika powinien podnieść obroty. Problem w tym przypadku dotyczy prawdopodobnie układu regulacji prędkości biegu jałowego. W tym aucie obroty są regulowane silnikiem krokowym. Zacząć należy od odczytania błędów...
Od paru lat borykam się z problemem gaśnięcia citroena po uruchomieniu. W chwili przechodzenia, po uruchomieniu , na wolne obroty, gaśnie lub prawie gaśnie.Podczas jazdy to się nie zdarza. Wymieniłem silnik krokowy, czyściłem przepustnicę, wymieniłem sondy lambda, czujnik temperatury, akumulator.
w tym problem kolego ze tam pompy podajacej nie ma. brak błedów a cisnienia nie ma, wypniesz jeden z czujników obrotów i nagle cisnienie jest.
Witam mam citroena Xantie 2.0 turbo w benzynie z 1997 roku , mam problem z kontrolką check engine która się zapala na rozgrzanym silniku ;po jakimś czasie gaśnie, byłem na diagnostyce komputerowej w kilku miejscach i jest problem z komunikacją więc nie mogę dojść o co chodzi do tej pory wymieniłem: -sonde lambde -czujnik położenia przepustnicy -cewke...
Witam ok dzieki za podpowiedz zaraz to sprawdze. Mam jescze jedno pytanie odnosnie czujnika obrotów silnika zbierajacego dane z kola zamochowego czy moze miec to wplyw?
Posprawdzam jeszcze wspomniane wspomniane rzeczy, MAP mogę nawet podmienić, wrzucę Nie chodzi o czujnik a o jego wskazanie na wolnych obrotach i na zgaszonym silniku.
Sterowniku silnika sprawdz kostki przy czujnikach czesto przewody w kostkach ulegaja uszkodzeniu
Witaj kolego zacznij od czujnika temperatury płynu, małe pieniądze, comp widzi wysoką temperaturę więc nie włącza świec, bo długość ich grzania zależy od temperatury silnika A jeszcze pytałeś o fap wystarczy pod niego wleżć i widać co ma.
Witam... auto to Citroen C3 1.2 PureTech, kod silnika HMR, 2018 r. Auto ma moc, ale przy przyspieszaniu ma delikatne szarpnięcia co jakiś czas. Na wolnych obrotach faluje nierówne obroty silnika. Czasami jest słyszalny metaliczny zgrzyt. Wymieniliśmy nowe świece, bez zmian. Mamy pod ręką identyczny, sprawny, taki sam silnik, przełożyliśmy takie części:...
Komputer silnika czyta obroty z koła zamachowego. Na kole wałka rozrządu jest drugi czujnik do synchronizacji.
W diagnostyce wyszedł błąd czujnika temperatury wody(płynu chłodzącego). Po wymianie silnik chodzi jak nowy.
Witam. Jeździłem dwa lata z gasnącym zimnym silnikiem a mechanicy się tylko drapali po głowach. W końcu trafiłem na elektromechanika i znalazł. U mnie wysłużył się regulator obrotów biegu jałowego. Mam taki sam silnik.
W pierwszej kolejności wymień akumulator, skoki napięcia powodują różne psikusy. Od kiedy to się dzieje? Czujnik wałka jesli był wymieniany w miejscu przykręcania ma "fasolke"i musi być odpowiednio ustawiony. Sprwadz czy żeczywiście rozrząd nie jest przestawiony, na jakim osprzęcie jest silnik bosch czy siemens?
6.prędkość obrotowa silnika 0 obr/min To jest przyczyna problemu. Winowajca, to czujnik, kolo foniczne lub wiazka silnika (przewod sygnalowy).
Pompy w baku nie ma. Sprawdż kostke i okablowanie od czujnika polożenia wału korbowego. Obroty powinien pokazywać
Dzięki za odpowiedź. Wracając do tematu w przepustnicy jest czysto oglądałem klapka jest lekko uchylona na biegu jałowym co do wałka rozrządu jadę właśnie po czujnik położenia wymienię i dam znać czy coś się zmieniło. A wpadło mi do głowy jeszcze pytanie czy przez ten czujnik może być sytuacja w której silnik dostaje więcej powietrza i stąd takie obroty...
jeżeli zaczoł palić nagle baaardzo dużo,świeci się lampka od sondy,a świece są czarne okopcone na 90% padła uszczelka pod głowicą,odepnij czujnik temp silnika dla ecu-powinny obroty zmaleć, czy ubywa płynu chłodzącego?
Błąd P0341 wyświetla się na uniwersalnym komputerze i na Lexia , na uniwersalnym był opis czujnik wałka rozrządu wartość poza zakresem a na lexia by inny ale dokładnie nie widziałem. Błąd wskakuje zaraz po uruchomieniu na komputerze a kontrolka zapala się przy następnym uruchomieniu silnika , samochód pracuje w miarę normalnie , trochę falują niskie...
Rozrząd był wymieniany 100tyś temu , czujników nie sprawdzałem. Ale jak odepnę dwa w czasie pracy silnika to nic się nie dzieje. Już kiedyś miałem podobny błąd odnośnie czujnika wałków rozrządu i auto pracowało normalnie. Dodano po 6 Użyłem plaka i nic nie pomogło, teraz wentylator się nie załączył i jak na razie nie pojawił się błąd P1335
Testu nie robiłem rano, przepustnice zmieniałem, ale co do czujnika jest tylko jeden, ten w obudowie termostatu.
Witam Pacjent Citroen c3 1,4 kfv Samochód szaleje na obrotach, obroty na jałowym skaczą od 400 do 1500 i czasami zgaśnie Po nagrzaniu ciut lepiej nie gaśnie ale obroty ciągle szaleją. Efekt podobny na benzynie i gazie ( na gazie lepiej mniej szaleją obroty ) Jak prztytrzymać na obrotach ok 2500 także obroty się wahają. Słychać w wydech jak by wypadania...
Bardzo dobrze opisałeś problem "Davitt87 ". Jak go rozwiązałeś? W moim c4 z 2008r z przebiegiem 200 tys. km mam dokładnie to samo. Ciśnienie oleju na biegu jałowym wynosi 0,6 bar. Na rozgrzanym silniku co chwile wyskakuje na wolnych obrotach drażniący komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju. Wymiana filtra oleju, czyszczenie smoka i miski olejowej oraz...
Citroen C5 2008 r. 1.6 HDi szarpanie powyżej 2,5k rpm Auto ma filtr FAP oraz EGR off, pewnego razu jadąc powyżej 3k obrotów szarpnęło tak mocno, że aż zgasło, zero błędów, check engine nie wyskoczył, kilka dni był spokój, później jadąc na 4 biegu obroty powyżej 2,5k szarpnęło i zgasło, ale odpaliło od razu, wymieniłem profilaktycznie filtr paliwa na...
C4 grand picasso. Klima mi nie działa. Nie załącza się sprężarka ani wentylator chłodnicy. Wentylator działa jeśli silnik wbije się powyżej 100stopni czyli sprawny. Jak podam +12V do sprężarki z akumulatora to sprężarka się kręci ale żadna z rurek przy klimie nie robi się ani ciepła ani zimna. Wymieniłem czujnik ciśnienia na tej aluminiowej cienkiej...
W pierwszym poście napisałem, że sprawdziłem. Wiązka drożna - trzy przewody, jeden pojedynczy, dwa skręcone. Brak zwarć któregokolwiek z przewodów do żadnego innego przewodu w całej wiązce... Wygląda na to, ze 2x 5 V wychodzi ze sterownika. :( Zwarcie wewnątrz sterownika? Ewidentnie coś jest nie halo w tym miejscu, bo podczas kręcenia w parametrach...
Problem jest taki. Citroen Belingo 2004 rok 2,0 HDI na zimnym silniku jest ok. przejadę jakieś 2 km. i już nie przekroczę trzech tysięcy obrotów gdy zgaszę auto i odepnę czujnik temperatury wody odpalam jest ok przez około 2 minuty później stan serwisowy kontrolka STOP, wentylator chodzi cały czas, brak mocy gdy ponownie podłącze czujnik temperatury....
Witam rozwiązał ktoś ten problem dławi się na 2 przy dodawaniu gazu jedzie i nagle słabnie po przekroczeniu 2000pmr zaczyna się zbierać . Jak trzeba dynamicznie ruszyć to trzeba się zastanowić . Z racji że to moje auto dodatkowa nie miałem czasu się nim zająć . Co wymieniłem przepustnica nowa ori , sonda nowa , cewka nowa , czujnik temp nowy, map nowy...
Jest jeszcze bardzo nikła nadzieja ze czujnik cisnienia nie pracuje właściwie. Lecz w takim przypadku należy jak najszybciej udać sie do warsztatu i prosić o zmierzenie cisnienia smarowania. Ciśnienie gdy zbyt małe może oznaczać zużycie silnika ... ale bywaja przypadki kiedy jest niskie gdyż filtr oleju jest wadliwy (jesli tak sie dzieje zaraz po wymianie...
Który czujnik temperatury jest sprawny - od wskaznika na tablicy , czy od sterownika silnika.?
Witam. Silnik nierówno pracuje i strasznie dymi, szary niebieski dym (nie spalone paliwo) Wtryski brałem z drugiego samochodu taki sam na chodzie i nic, dalej to samo, świece git. Myślałem że może rozrząd i tak był do wymiany, więc pompa na blokadę wałek też wal pierwszy tłok w GMP dalej nic już nie wiem, teraz brać się za pompę czy za głowicę i zawory...
powracam do tematu . wartości rzeczywiste pokrywają się z żądanymi (ciśnienie paliwa , zmierzona masa powietrza , temperatura wody).Recyrkulator spalin pracuje prawidłowo .dlaczego auto chdzi przez chwile normalnie (można gazować do czerwonyc obrotów przez 20sekund) jak odepne czujnik temperatury ?? co można jeszcze sprawdzać ?? za pomoc dziękuje ....
Ostatnio miałem jumpera 2.2 HDi i wyrzucał błąd czujnika stopu. Rano źle odpalał i glupial na obrotach. Winna w filtrze paliwa i się zapowietrzal mimo pompy elektrycznej.
Objawy są następujące: więcej pali, na wolnych obrotach miesza, na zimnym silniku przez jakąś minutę słabsza moc i jak bym dał więcej gazu w tym czasie potrafi go zdusić.
Spotkałem dzisiaj kolegę z dawnej pracy i pytając o fachowców branży samochodowej -okazało się że się że ma wszystkie sprzęty ,komputer, (poszedł w układy automatyki ,samochody )-podjechał komputer podłączył. Czujnik na wale obrotów uszkodzony i przekaźnik , brak zasilanie do świec żarowych itp. Przekaźnik to sam naprawisz . Prawdopodobnie dostała się...
Czujnik sprawdziłem, ma około 380 ohm, przy zbliżaniu metalu oporność chwilowo rośnie, czyli coś niby działa. Komputera nie mam żeby podłączyć a ELM który posiadam nie pokazuje podczas kręcenia rozrusznikiem obrotów silnika.
W tym aucie fabrycznie nie ma silniczka krokowego sterującego wolnymi obrotami. Element o którym pisze ZXMEN to nastawnik przepustnicy. W środku jest silnik elektryczny prądu stałego i mikrostyk. Podając napięcie na nieodpowiednie styki można uszkodzić umieszczony wewnątrz mikrostyk - czujnik dotknięcia przepustnicy.
po dlugim czasie okazalo sie ze padl czujnik temperatury podajacy dane do komputera ( sorry ale nie wiem jak to okreslic po polsku) "temperature sensor for engine managment"
miałem podobny problem w polonezie 1.4 tylko przy niższych obrotach(ok.1900obr/min.). Dopiero podmianka komputera poskutkowała. Prawdopodobnie czujnik ciśnienia bezwzględnego (map) niedomagał..
Witam. Mam u siebie C3 które nie odpalało - zgnił jeden pin(masa) w sterowniku silnika.Usterka naprawiona, auto odpala ale nie wolnych obrotów, nie przepala paliwa itd.Podstawowy błąd to: Usterka trwała - zasilanie czujników CC+ , CO a pozosstałe to przemijające czyli: Sygnał czujnika położenia przepustnicy. CC- Sygnał czujnika prędkości pojazdu CC-...
Sprawdz na wychlodzonym silniku wartosci czujnika teperatury silnika i powietrza . Majac Lexie jesli jest dostepne odaptuj przepustnice . Nie zaszkodzi sprawdzic cisnienie paliwa powinno byc 3,5 bara .
. Samochód nie trzyma obrotów na niskich obrotach oraz biegu jałowym i gaśnie. Problem występował na ciepłym silniku, teraz już cały czas. Takie rzeczy dzieją się z czujnikiem wału albo wałka. Przyczyna jest nie jednoznaczna czujnik padał stopniowo i zmieniała się jego wartość wiec nie można stwierdzić jego ewidentnego uszkodzenia. To jedna z przyczyn...
Dzisiaj badałem małym interfejsem diagnostycznym parametry pracy silnika i parametry jego osprzętu (czujników). Komputer nie zwraca, ani nie ma zapisanych żadnych błędów. Na wolnych obrotach odczyt z pedału gazu wynosi 0%, a przepustnica 14%. Natomiast przy pełnym wciśnięciu pedału mam odczyt: przepustnica 22-25%, a pedał gazu 75%. Przy pełnym wciśnięciu...
2005r 2.2hdi wyskakują błędy czujnik ciśnienia paliwa i przepływomierz powietrza. podmieniłem od drugiego busa i jest to samo Jakie dokładnie błędy ? Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub nie podjąłeś próby samodzielnej diagnozy. Pamiętaj, że porady są udzielane w sposób zdalny przy braku fizycznego...
Witam, mam na garażu citroen c4 picasso 2019r po wymianie sprzegla oraz skrzyni biegów ( benzyna chyba 1.2) . Auto jeździ jednak pojawią die komunikat - Clutch overheating and clutch pedal limit reached. Czyli przegrzane sprzęgło, maksymalna pozycja pedału sprzegla osiągnięta. Co dziwne skrzynia to manual i jedyne czujniki to sensor wstecznego oraz...
(...) nic to nie pomoglo(moze na chwile). Przy tym takze wlacza sie odrazu wentylator chlodnicy niewazne czy silnik zimny czy cieply. Teraz moje pytanie czy ktos mial podobny problem? Lub gdzie zaczac szukac usterki. Rozrzad pokrywa sie ze znakami tj blokakady wchodza na swoje miejsce. Dodano po 1 1. Tryb awaryjny: Twój Citroën C3 wchodzi w tryb awaryjny,...
silnik krokowy również - żadnych zmian. Nalezaloby sprawdzic jego dzialanie (Lexia - test elementow wykonawczych na wyjetym, ale podlaczonym silniku). Druga sprawa, to czujnik polozenia przepustnicy. ECU musi wiedziec, ze ma regulowac obroty (musi wiec wiedziec, ze przepustnica jest zamknieta).
Tylko na kodach migawkowych - nie było błędów. Nie wiem czy to jest wina tego czujnika, ale w tej wersji powinien być inny niż mam teraz. Zacznę, więc od tego.
Świece żarowe sprawdź na początek Dodano po 41 Jak masz kompa sprawdz co pakazuja czujniki temp powietrza zasysanego temp silnika przepływomierz ogólny pomiar parametrów live może coś przekłamuje.
Witam ponownie Czy ktoś mógłby sprawdzić u siebie jakie są wartości NOx przed i za katalizatorem np. na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach i na np. 3tys. RPM? Wydaje mi się że problemem jest sonda - tylko nie wiem która - dlatego proszę jak wyżej. Generalnie często widzę że: Poziom NOx liczony przed katalizatorem jest niższy niż zawartość NOx za...
W tym silniku cewka "wyczuwa"opór jaki daje świeca pod wpływem kompresji i przez to w pewnym sensie robi za czujnik położenia wałka rozrządu.Tak przynajmniej twierdzi grupa PSA.Tak czy tak te silniki mają problem z ruszeniem auta z miejsca i jak narazie nie słyszałem o rozwiązaniu problemu.W moim autku wszystko zostało sprawdzone AUTOCOMem i PP2000...
Na podstawie dostępnych informacji (schematy i fora dyskusyjne dla modeli C3 1.4 benzyna z AC z lat 2005-2011, silnik TU3JP/KFV), opiszę poniżej, jak działa system, możliwe przyczyny i kroki diagnostyczne. Schematy elektryczne dla Twojego modelu nie są publicznie dostępne w pełnej formie bez narzędzi diagnostycznych Citroena (np. Lexia), ale opieram...
A ten zawór jałowego oryginalny czy za połowę ceny? Nie wydaje mi się, żeby takie poważne błedy były cechą konstrukcyjną modelu, bo nigdy nie wszedłby on do masowej produkcji, albo mówiliby o tym w Dzienniku :). Zgodzę się, że to coś pewnie z sterowaniem cewki, albo mniej z którymś czujnikiem do ECU. Patrzył kolega po ciemku na iskry z cewki po kablach?...
A jaka powinna być charakterystyka ciepłoty silnika w tych warunkach? Moim zdaniem (zakładając charakterystykę termostatu) wahania powinny być między ok. 90 st. a ok. 85 st. a u mnie jest niżej. Poza tym dolna rura powinna robić się ciepła - otwierający się termostat = przepływ cieczy przez chłodnicę i powrót dolną rurą. Wygląda więc jakby silnik się...
Pytanie czy moje objawy auta wskazują 100% uszkodzony EGR?. Wiem że błąd jest egr-u czarno na białym ale czy nie jest to jakaś wina czujników które steruja egr-em. Zły sygnał i egr nie działa.
To sygnały z czujnika pedału gazu i czujnika przepustnicy w obudowie. Dodano po 8 A może być przyczyną niesprawny silnik krokowy. Może, jak jest. A może nie widzi pozycji spoczynkowej TPS. Ale jak się nie podaje danych auta to tak jest.
Dzisiaj podłączyłem Zwinniczka do DB i oto wyniki: Błędy z opisem, który pokazał DB, a także sam wyguglałem F40A - czujnik poziomu oleju, poziom oleju U1000 - brak komunikacji ABS z innymi sterownikami U1308 - brak komunikacji z ECU U1318 - brak komunikacji z BSI U1108 - brak komunikacji z ECU 7159 - poziom oleju P1676 - błąd stały - controlled alternator...
sprawa dotyczy silnika THP 1,6 benzyna 163 KM. Spadek mocy i obrotów ,włącza się check engine , usterka j 1208 Po wykasowaniu wraca wszystko do normy. Na jakiś czas. przebieg 68 tyś. km . Dodam jeszcze ,że wymieniono napinacz łańcucha rozrządu , świece, akumulator, czujnik ciśnienia paliwa , filtr paliwa- błąd powtarza się po dłuższym postoju ?
Witam citroen C4 2.0hdi 136km. Został założony drugi silnik tamten się zatarł. Po odpaleniu auto zaraz gaśnie zdarza się rzadko że zapali ale kuleje i zgaśnie. Jak mu się trzyma powyżej 1tys obrotów to chodzi normalnie. Błędów brak. Pompa Cr podmieniona. Wtryski drugie po regeneracji. EGR zaślepiony. Czujnik wału walka drugi. Wszystkie temperatury paliwa...
Witam, Ten błąd jest kasowalny po zapłonie czy nie? Czy przy tym błędzie występował jeszcze jakiś inny? Sprawdź zasilanie na czujniku wałka między pinem 1 a masą . świeci się pomarańczowa lampka od silnika i silnik nie daje się uruchomić. ECU widzi obroty wału podczas kręcenia rozrusznikiem?
Witam, mam problem z Citroenem C4 grand Picasso 2.0 bluehdi 2014, oznaczenie silnika AHX. Problem polega na szarpanki, kangurzeniu podczas mocnego przyspieszania w zakresie 1500-2500 obrotów na 4-6 biegu. Efekt jest taki jak by podczas przyspieszania trzymać wciśnięty do oporu gaz, po 2 sekundach go odpuścić do połowy i znów wcisnąć. Brak błędów w sterowniku....
Xsara 1,4i 99 Mam ten sam problem .Brak ssania zimą ,trzymanie obrotów żeby silnik nie zgasł -potem wszystko OK.Po przeczytaniu paru wpisów na forum stwierdziłem że przeczyścić przepustnicę i silnik krokowy mogę sam.Rozebrałem wszystko poodłączałem przewody od czujników i silnika i całość umyłem w b.exstrakcyjnej .Po złożeniu wszystkiego do kupy SSANIE...
Tak na zakończenie nic żadne zabawy nie dały więc wymienione wtryski na nowe turbina też i ... Po 2och dniach auto nie odpaliło ... Więc wymiana sterownika silnika i ... Ok półtora tygodnia spokoju po czym auto nie chciało odpalać a dokładniej odpaliło ale obrotów nie utrzymało znachorzy poinformowali że to może być problem z paliwem więc od jednego...
Witam serdecznie. Mam problem z czujnikiem temperatury silnika, Citroen ZX, pojemność 1,4, rocznik 1995, na gaźniku. Wskazówka na zegarze temperatury cały czas skacze, w górę i w dól,czasami się normuje. Przy dużych obrotach schodzi nawet do zera. Zaznaczam, że silnik dobrze pracuje, woda w chłodnicy się nie gotuje. Co jest tego przyczyną, czy należy...
Witam, W Berlingo I FL z 2003 roku. Mam problem z klimatyzacją. Zacznę od tego, że kiedyś spalił mi się komputer. Po zainstalowaniu nowego nie działała klima. W końcu elektronik wgrał mi ją. Klimatyzację nabyłem w serwisie (układ na pewno jest szczelny). Klima włącza się, ale muszę trzymać przycisk alby zaczęło chłodzić. Kiedy puszę to za chwile wyłącza...
witam mam citroen jumper 2.2hdi. 2009r. po kapitalnym remoncie silnika zakupie nowego turba regerowanych wtryskòw nowego regulatora ciśnienia paliwa auto po odpaleniu na wolnych obrotach po lekkim dodawaniu gazu słychać dziwnie metaliczny dźwięk jak by ktoś tłòkł młotkiem z góry w tłoki ale jak przekroczyć powyżej 1500 obrotów dźwięk znika...
no ale przed wymianą paska nie dymił, wygląda to jak niedopalony olej, silnik pracuje prawidłowo, nie szarpie, utrzymuje wolne obroty i normalnie przyspiesza, dawkowanie wtrysków raczej w normie -5,-2,0 ,5 mg błąd czujnika już nie występuje
Szukam wsadu virgin EEPROM do sterownika Valeo J34P z Peugeota 206+. Objawy usterki rodem z archiwum X - pacjent pracuje nierówno na jałowych obrotach, odczyt parametrów wskazał duży rozjazd wskazania temperatury dolotu (IAT). Zamówiony drugi czujnik, instalacja sprawdzona, a czujniki były podstawiane do drugiego samochodu (Citroen C3 z tym samym ECU)....
Witam mam taki problem z Citroen 2002r C3 1,4 HDI w czasie jazdy samochód jedzie normalnie następnie przerywa pracę gaśnie po uruchomieniu nie reaguje na pedał gazu i to nie zawsze. Po odłączeniu klemy i ponownym podłączeniu czasami pracuje normalnie a czasami nie reaguje na pedał gazu i pracuje na wolnych obrotach. Wymiana pedału gazu , czujnika położenia...
Zbyt dużo tu możliwości do diagnozy przez internet. Normalny warsztat zajmujący się diagnostyką silników zrobi to bez problemów ponieważ usterka występuje permanentnie i wystarczy zostawić samochód na drugi dzień a rano sprawdzić. Ty nie masz takich możliwości bo brak Ci narzędzi i wiedzy jak przeprowadzać kontrole. Dla przykładu, czy potrafisz wykonać...
Ale pompa nadal nie działała. Jako kolejny błąd wykryłem jeden z tranzystorów MosFet (mostek H).Układ musi być zawsze wyłączany na pusto (zbiornik i przewody muszą być zawsze puste), aby zapobiec zamarzaniu i krystalizacji płynu w układzie. Dlatego zmienia się kierunek obrotów (mostek H) Kolega ZIPu potwierdził to co ja wcześniej opisałem, że pompa...
LICZNIK ZEGARY EUROPA 9837553680 CITROEN C3 III 21R Tutaj jest cała nazwa licznika Dziękuję za dodatkowe szczegóły. Znalazłem więcej szczegółów dotyczących licznika "LICZNIK ZEGARY EUROPA 9837553680 CITROEN C3 III 21R". Proszę pamiętać, że podane przeze mnie informacje są na podstawie ogólnych zasad i mogą się różnić w zależności od konkretnego...
Witam mam pytanie ponieważ już nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi posiadam citroena C4 1,4 16V z LPG 90 KM z roku 2006 przebieg 180tys auto od 2006 roku jest na gazie sprowadziłem go z Niemiec rok temu i od początku kiedy go mam ma następujące objawy gdy normalnie odpalam auto auto łapie wysokie obroty 2tys które cały czas się utrzymują gdy odpalę...
czujnik obrotów citroen citroen czujnik obrotów citroen xsara czujnik obrotów
licznik elektrownia wiatrowy skrzynka przekaźników przerobić spawanie aluminium
układ rozruchowy praca chałupnicza
Montaż wideorejestratora na grubym lusterku wstecznym Zmniejszony płomień palnika na płycie gazowej - przyczyny i rozwiązania