Nie występuje osobno, trzeba wymienić płytę elektryczną w skrzynce. http://obrazki.elektroda.pl/9399053500_1...
Numeru nie pamiętam # czujnik obrotów turbiny, za wysokie obroty.Na tą chwilę turbina wyjęta i oddana do regeneracji.
Witam. W Ivecu Stralisie 450 2007 r, Euro 5, Ciągnik siodłowy mam problem ze wskazaniami obrotów turbiny. Mianowicie po odpaleniu obroty turbiny wskazuje równe 6000 obrotów i przy zmianie obrotów silnika wartość ta pozostaje stała. Po przekroczeniu ok. 2000 obrotów silnika czujnik zaczyna wskazywać obroty turbiny równe 0 i wyrzuca błąd czujnika obrotów...
Są następujące błędy: 5381 wystąpień3 5771 wystąpień 91 11179. 255 11180. 7. Jeszcze teraz włącz się usterka silnika, Ograniczenie działania esp i szarpie przy zmianie Biegów czasami. Usterka czujnika obrotów turbiny wychodzi po kompie
Moim zdaniem to bzdura bo co ma czujnik do obrotów turbiny. Do sterowania doładowaniem to tak ale napewno nie do samych obrotów turbiny.
Mam problem z automatyczną skrzynią biegów 4HP500. Polega on na tym, że po osiagnięciu ostatniego biegu po krórkiej chwili rozłącza całkowicie napęd i trzeba się zatrzymać żeby można było podownie ruszyć. Sterownik jest Ok. Rezystancje elektrozaworów i czujników obrotów turbiny i wału wyjściowego również.
Ile wyprowadzeń ma silnik? czy były tam czujniki Halla?
Na maszcie masz elektrownię i nie masz jak zasilić? :D . Jak ogarniesz zasilanie to jako źródło sygnału możesz wykorzystać gotowca np . czujnik położenia wału od silnika samochodowego
Witam.. Trafił się pacjent scenic ii lift 2.0 benzyna ze skrzynia dp0. Chcę zasięgnąć informacji czy oddać skrzynie do konkretnego człowieka czy sam może dam radę :-) mianowicie skrzynia straciła wsteczny bieg. Pod clipem df244 czyli czujnik prędkości obrotów turbiny. Reszta biegów raczej normalnie chodzi. Wsteczny po włączeniu i naciśnięciu gazu traci...
Okej. Dzisiaj na spokojnie jeszcze raz zajęłam się skrzynią. Problem był błahy, a zarazem złożony. Wygląda to tak, że komputer faktycznie był uwalony, ale był również problem z wtyczka w skrzyni, jak rozebrałam wszystko i zaczęłam tym ruszać, to zaskoczyło i działa... No prawie. Na ten moment skrzynia nie wywala błędów, jazda jest możliwa, ale mogę...
.. na turbinie siedzi taka metalowa puszka która jest podłączona do elektrycznego zaworu przewodami ciśnieniowymi i tą metalową puchą staruje jeszcze czarna pucha z czarnego plastiku <pewnie ten siłownik pociśnieniowy o którym pisze kolega SZTOMEL>... JAKIEŚ POMYSŁY OD CZEGO ZACZĄĆ I jakie mogą być objawy uszkodzen elementów - żeby znaleźć który...
Witam na odległość trudno powiedzieć robiłem to ostatnio silnik pracuje coś jak by tryb awaryjny problem to czujnik ciśnienia turbiny,po wymianie było ok,ale bez vaga zapomni
Radagast20 przeczytaj to uważnie! Zrób to co Ci wcześniej napisałem. Kod usterki 00575 ten co ci podali po diagnostyce to ten właśnie czujnik. 00575-Czujnik ciśnienia (doładowania )w rurze rozgałęźnej (między turbiną a przepustnicą). Jeszcze do tego na twoim kwicie co płaciłeś za diagnostykę jest napisane, że czujnik pokazuje ładowanie turbiny przy...
Dokładnie można badać częstotliwość generatora i na jej podstawie określić obroty. Czy nawet dodać czujnik obrotów.
problem w 99% będzie tylko przy wyższych obrotach gdy turbo zacznie działać w trybie regulowanym (od 3 tys obr/min) ze sprzężeniem zwrotnym z czujnika ciśnienia w pozostałym 1% przy zmiennej komorze turbiny ustawionej (przez brak podciśnienia sterowania) na max doładowanie ciśnienie znacznie przekroczy wartość zadaną i tryb awaryjny wystąpi chwile po...
Masz błąd wydajności turbiny a Ty czujnik podmieniasz. Sprawdź czy jak go odpalisz to zaciąga sztangę turbiny w dół.
Dzień dobry. Mam problem z Audi Q3 2017 r. Po kilku dniach użytkowania pojawił się check engine. Po podłączeniu komputera mam następujące błędy: - czujnik położenia wałka rozrządu - czujnik doładowania turbiny - awaria turbiny Samochód chodzi bez zarzutu, przyspiesza, na wolnych obrotach ładnie pracuje. Czujnik doładowania turbiny wymieniony na oryginał,...
Wyczyść na początek czujnik doładowania turbiny
Witam, mam ten sam problem, że jest w trybie awaryjnym i już nie wiem, co mam zrobić dalej, a między innymi wymieniłem zawór EGR na nowy, przepływomierz powietrza nowy, turbinę po regeneracji, wyczyszczony intercooler, odma również, wtryski sprawdzone są w 100% dobre, kostki wtrysków nowe, a samochód dalej bez mocy i w trybie awaryjnym do 3 tys. obrotów...
W takim razie sugerujac sie P0642 sprawdż, pod katem zwarcia do masy, zasilanie 5V wszystkich czujników odpowiedzialnych za "emission", czujnika wału i pedału przyspieszenia tez. Błąd zniknie sam gdy wróci prawidłowy sygnał. Rzeczowo i na temat :) A już miałem zmieniać sprzęt diagnostyczny... Zaraz będę coś więcej widział zapewne dam znać o efektach....
Jaki regulator? Jakie czujniki? To nie wina wentylatora, a raczej sterowania.
"P1125 - Otwarty obwód zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania Do sprawdzenia czy nie jest brudny czujnik ciśnienia doładowania ( na kolektorze dolotowym) Oraz weżyki podciśnienia ( kolanka gumowe, wężyki plastikowe wtyczki na elektrozaworkach) co sterują poszczególnymi...
Odpali nawet bez turbiny, przyczyna musi tkwić gdzieś indziej, albo przeskoczył rozrząd, albo zawory spotkały się z tłokami, jak silnik rozbiegł się do obrotów piły spalinowej
a gdzie znajduje sie ten czujnik cisniena w kolektorze jakies wskazowki ja tez jestem posiadaczem astry z silnikiem 1,7 dti i u mnie tez autko nie ma mocy (moje odczucia sa takie jak by po zagrzaniu okolo 90 stopni czyli normalnma praca auta astra slabnie nie slychac turbiny i wywala blad 0335 czujnik obrotow wału korbowego prosze o pomoc
Bez podmianki to chyba ciężko będzie, można zamieniać miejscami jeśli takie same. Na schemacie są 3 czujniki, silnika, sprzęgła turbiny (cokolwiek to znaczy) i turbiny. Sprzęgła idzie do e-boxa a pozastałe do e-boxa i do boxa skrzyni zf. Jest jeszcze 4-ty czujnik obrotów na wyjściu skrzyni. Co ciekawe jeśli wystąpią błędy któregokolwiek z tych czujników...
Witam. Posiadam Peugeota 1,6 hdi 110km bez fabrycznego FAP . Od jakiegoś czasu w moim aucie borykałem się ze spadkiem mocy w dolnych partiach obrotów silnika.. auto wkręcało się dopiero powyżej 2 tys obrotów .. został wymieniony czujnik turbiny,dalej nic. Auto zostało zaprowadzane do warsztatu , sprawdzili turbo /zregenerowane 45 tys temu/ i że wszystko...
Nie jestem pewien ale chyba masz za niskie napięcie na cewce zapłonowej.Ale u mnie gdy miałem zamoczony (przypadkiem) czujnik smarowania turbiny i czujnik od dolotu z intercoolera w vw vento 1.9 TDI silnik wchodził na obroty jakie tylko chciał bo miałem pompę sterowaną elektronicznie
Mercedes Sprinter 2.2 cdi 2003r brak mocy witam mam problem ze sprinterem na niskich biegach idzie jak burza a jaj wrzucam 4.5 to 110km i lipa słyszę tylko jak otwiera się zawór upustowy w turbinie się otwiera i wtedy traci moc wymieniłem zawór cisnienia paliwa czujnik ciśnienia na listwie zawór podcisnienia turbiny czujnik temp w kol i ten podcisnieniowy...
tzn tak jakby turbo sie wylaczalo na sekundę Niewiem jakie to uczucie wyłaczenia turbiny na 1 sek, ale raczej wtryski ci szwankują lub czujnik obrotów.
Przerywa silnik na wysokich obrotach w Subaru Impreza GT. Sprawdzałem przepływomierz oraz czujnik ciśnienia turbiny, wszystko działa. Dziękuję za wszelką pomoc.
Witam wszystkich. Mam pewien problem z oplem Corsą C 1,7DTI. A więc skutki są następujące, odpala zimny i ciepły dobrze, lecz jak silnik jest zimny i próbuje przyśpieszyć trochę mocniej to strasznie szarpie, i oczywiście jest słaby. Gdy się zagrzeje to szarpanie znika, lecz w dalszym ciągu jest słaby, tak choćby nie ładowała turbina. Gdy podłączyłem...
Skoro sztangi nie zaciąga przy teście na wolnych obrotach a sztanga działa bo po zassaniu ustaami zmienia pozycje góra dół, to szukać problemu w podcisnieniach ? Aczkolwiek zawory zamieniałem już miejscami, i zakładałem też inny n75 Dodano po 2 I raczej nie łączyć problemu z zapaleniem na zimnym, z problemami z turbem ? Czy jednak błędne wskazania z...
a on wchodzi na te wysokie obroty i normalnie pracuje? ile obrotomierz pokazuje? czyste spaliny, czy kłęby siwego dymu? może on się po prostu rozbiega zasysając olej z lejącej turbiny/odmy czy czegokolwiek innego
Przymierzam się do pomiarów obrotów wirnika turbiny wiatrowej. Problem polega na bezprzewodowym przekazie częstotliwości impulsów z czujnika Halla na odległość kilkudziesięciu cm. Myślę że Bluetooth zdałby egzamin. Tylko nie jestem aż taki doświadczony, żeby to zaprojektować. Ale w montażu "gotowców", zestawów, nie mam problemów. Czy ktoś ma pomysł...
Błąd p0243 w tym silniku może być wygenerowany przez wiele czynników. Poza ewidentnymi przypadkami typu nieszczelność układu czy uszkodzenie turbiny , najczęstszą przyczyną z mojego doświadczenia jest zapchanie substancjami smolistymi układu dolotowego a w szczególności zaworu egr, klap zawirowań, czujnika ciśnienia i tej rury metalowej idącej do kolektora...
Brak mocy w traficu 1.9 dci 100KM od czasu do czasu wyrzuca błąd EGR. Założony nowy jednak błąd czasami potrafi się pokazać i zaraz znika. Podejrzewam turbo, PyClip pokazuje różnice ciśnienia doładowania między zadanym a rzeczywistym nawet 600milibar. Czujnik ciśnienia doładowania sprawny. Co sprawdzić przed wymianą turbiny? Ładnie odpala, obroty nie...
Błąd który Ci sie pojawia nie musi być związany z czujnikiem cisnienia.Kod błędu wskazuje na niesprawność układu doładowania.Czyli na uszkodzenie turbiny,albo usterkę zaworu sterowania turbiną.Najprostsza metoda to laptop z programem do diagnozy.Jedz na 3 biegu,przy obrotach ok.3000 tys. cisnienie doładowania powinno wynisić ok.1850 mbar.W grupie wartości...
Witam. Kod błedu 550 to regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku a kod 575 to ciśnienie w kolektorze dolotowym. Polecam sprawdzenie turbiny. Pozdrawiam.
Samochód pali jak na razie bez problemu. Wyregulowałem czujnik na wałku rozrządu i brak błędu P0341. Był zbyt daleko od koła rozrządu. Pozostały błędy P2033, P1351, P0422 oraz po jeździe wskoczyły nowe tj. P0299 i P0483 Coś za dużo tych defektów, nie popsułeś tam czegoś podczas szukania przyczyn poprzedniej usterki? Po kolei: P0299 - to moze być np....
A na wolnych obrotach silnik równo pracuje??
miełem kilka sztuk mondeo co miało pęknięty węzyk który jest założony na metalową rurkę, między chłodnicą a silnikiem, na środku, od góry ok. 15-20cm, wynik był taki sam brak mocy mimo gwizdania turbiny
Witam mam identyczny problem. Auto (A170 CDI) jedzie normalnie do czasu jak usiłuję przekroczyć 120km/h (3tys.obr) po czym łapie jakaś blokada i auto zwalnia do niespełna 120km/h po tym czasie auto wyraźnie jest słabsze w całym zakresie obrotów (do 3tys.) Zostało już wymienione turbo oraz czujnik turbiny (ten z wężykiem podciśnieniowym) Czy ktoś się...
Witam posiadaczy Peugeotów może ktoś miał taki problem swego czasu padła turbina miała prawo po wymianie turbiny ,czujnika ciśnienia ,czyszczenia egr, zaworu sterującego turbiną, Peugeot stracił moc jak by miał 90 koników wkręca się dopiero przy 2,5 tys obrotów i po jakimś czasie wyskakuje błąd czujnika ciśnienia kod błędu P0238 po kasacji błędu po...
Byłem w servisie Volvo komputer pokazał ze padł czujnik doładowania turbiny i ze na wolnych obrotach pali 16l a na max obrotach 46l.Wymienłem koszt 1500zł netto. Ale spalanie spadło do od 39do 42l wiec cos tu nadal jest nie tak ???? Moze pompa paliwa nigdy nie ruszana ale komputer nie pokazuje błedów nawet podpiert do orginalnego serwisu Volva pompa...
200 obrotów na minutę to ~3 obroty na sekundę (200/60=3,3) Mogę napisać program do tego w minutę, ale nie wiem czy potrzebujesz jakiejś histerezy albo może czasowego opóźnienia. Moze ma liczyć obroty przez całą minutę i raz na minute podejmować decyzję? Określ czas reakcji. Podłączenie jest banalnie proste. Podłacz czujnik obrotów pod PD2 (INT0) (w...
Witam. Mam problem z Laguną 2 1.9 dCi. Auto kopci na czarno i cały czas wywala dwa błędy: przepływ powietrza oraz ciśnienie paliwa. Uszkodzona była rura od turbiny do przepływomierza. Auto nie chce wkręcać się na obroty. Gdzie dalej szukać przyczyny? EGR sprawdzony, czujnik na rurze na opaski, ale za ciasno wciśnięty z nowym oringiem.
Witam, błąd dotyczy złego sterowania turbiną, idąc tym tropem zostały sprawdzone wężyki, zawór regulujący turbiną, czujnik map oraz maf, wyczyszczona zmienna geometria turbiny. Jednak problem nie minął. Podczas rozpędzania dobrze ciągnie bieg 1, 2 a na trzecim już turbo dziura, trzeba zejść z obrotów do 2000 i dopiero ją załącza. Na 4 biegu trzeba zejść...
Sprawdzić przewody podcisnienia pod względem uszkodzeń mechanicznych, typu przetarcia, pęknięcia, sparciale etc Jeżeli to jest sprawne szukamy dalej Typu Zadane ciśnienie a rzeczywiste Ciśnienie zasysanego powietrza Może być uszkodzony czujnik zasysanego powietrza lub ciśnienia w kolektorze dolotowym
Witam Proszę o pomoc w rozwiązaniu następującego problemu: mam zamontowaną dmuchawę do nawiewu ale jej obroty są zbyt wysokie nawet przy najniższej prędkości jaką mozna nastawić na sterowniku. Nasuwa się pomysł zmniejszenia ilości łopatek turbiny ale sprzęt jest na gwarancji. Czy mozna włączyć w szereg z silnikiem np. dławik, jeżeli tak to czy jest...
Komputer i diagnoza. Być może wtryski kończą swój żywot (drugie używane nie zawsze będą okej), albo uszkodzony jest któryś czujnik. Do sprawdzianu stan przewodów podciśnieniowych oraz sztanga turbiny.
Fiat ducato 3.0 177 km 2016 rok . Czasami idzie super , czasem wyskoczy błąd i tryb awaryjny. Wymieniono gruszkę turbiny , zawór podciśnienia , przepływke powietrza , czujnik doładowania . Dodam że po podpięciu cisnienie doładowania wariuje . Samochód stoi wolne obroty a komputer pokazuje raz -7 raz +10 , obroty wolne . Kotos miał przypadek bije błąd...
Witam wszystkich. oklepany tekst ale mam problem z moją laguną. Nie miała mocy, strasznie przerywała i kopciła. Wyczyściłem kolektor ssący i wymieniłem zawór Egr. Moc wróciła i nie kopci ale zostało przerywanie. Objawia się szczególnie gdy przez dłuższy czas jedzie się na stałych obrotach. Podczas przerwania samochód znacznie traci na obrotach. Liczę...
podczas jazdy pokazuje przy około 3 tys obrotów cisnienie 2-2,3bar, jakie moga byc jeszcze przyczyny zapalania sie EDC? samochód jedzie pierwsze 2 biegi normalnie przy 3 około 3 tys wchodzi w tryb awaryjny.
W przypadku transportera którego opisałem powyżej, przyczyną była ewidentnie zatarta turbina, natomiast podczas rozbierania auta doszedł do tego jeszcze katalizator, którego spory kawałek opierając się o czujnik ciśnienia blokował wydech. Być może był to zbieg okoliczności, obie usterki w tym samym czasie ale to mi właśnie nasunęło pomysł z wydechem....
Poprzedni wykres dotyczy algorytmu, w którym prędkość obrotowa kątowa Omega jest znana, co jest możliwe tylko jeśli istnieje czujnik obrotów. Bazując tylko na napięciu generatora, również zasymulowałem pracę sterownika, wyniki są podobne: https://obrazki.elektroda.pl/2501868100_... jedynie opóźnienie wzrosło. To spowodowało przeciążanie...
witam, mam tak samo. Auto po nabraniu obrotów zachowuje się jakby ktoś lejce ściągnął. Muł straszny. Wymieniłem na nowy zawór EGR, czujnik doładowania turbiny też. Nic nie pomogło. Oleju nie bierze, nie ma nigdzie nieszczelności. Wężyki szczelne. Wczoraj dałem turbinę do regeneracji, ciekawe czy to pomoże. Mechanik powiedział, że zajechana nie jest...
Tworzenie sie podciśnienia o takiej wartości dla wolnych obrotów w kolektorze ssącym jest niedopuszczalne. Podaj numery z czujnika ciśnienia doładowania.
Jak w temacie max.1,5tys. obrotów i pali się kontrolka silnika.Po podłączeniu komputera wyświetla błędy 1.Ciśnienie paliwa poza górną granicą i drugi błąd to za duże ciśnienie doładowania.Pytanie skąd takie błędy w silniku w,którym nie ma czujnika ciśnienia paliwa a silnik jest bez turbiny.
Witam pacjent to Passat b6 1.9 tdi bkc 2005r po wymianie rdzenia turbiny tak zwanego koras samochód nie wkreca się w obroty i dymi na czarno gdy odołączę czujnik doładowania wszystko jest ok tzn nie dymi wkreca się w obroty troszkę tylko ma mniej mocy w komputerze brak błędów
Możesz sprawdzić turbinę i zawór za jednym razem. podepnij manometr w kolektor ssący (powinien być tam zaślepiony kawałek wężyka) i się przejedz patrząc jakie ciśnienie przy większych obrotach. powinno być koło 2 bar jeśli nie będzie to albo turbo nie daje albo zawór padlina.
Co może powodować odcięcie turbiny? Problem mój polega na odcięciu turbiny w czasie jazdy gdy jest na 2000 obrotów i jedzie stałą prędkością. Wymieniłem turbinę i dalej jest ten sam problem i nie wiem co powoduje te odcięcia, czy mogą być to czujniki na silniku, a może to przepływomierz?? Jeśli ktoś wie to bardzo proszę o wiadomość.
Witam. Mój problem z 2,5tdi ACV 102KM . Auto po kolizji niewielkiej stało 6 miesięcy i mam problem - brak mocy. Błędy na VAG : 1242 , 527 , 1237 - kąt wtrysku prawidłowy zarówno na zegarze jak i VAG , turbina sprawdzona ( ciśnienie prawidłowe w całym zakresie obrotów ) , przewody do czujnika i zaworu sprawdzone oraz na wszelki wypadek pociągnięte bezpośrednio...
kolego a spróbowałeś wymienić MAP Sensor? To taki mały czujnik sterujący praca turbiny na kanale przed kolektorem ssącym za silnikiem blisko podszybia.Pomaga...
witam, Panowie tak sie zastanawiam czy temperatura otoczenia spowodowała takie dziwne teksty doradcze czy zakamuflowana złośliwość postowiczów? KOMUTATOR ,SZCZOTKI ORESZCIE NIE WSPOMINAM, po pierwsze turbina napedzana jest spalinami i umieszczona na wylocie a wentylator w kolektorze dolotowym, całość na jednym wałku łożyskowanym slizgowo smarowanym...
Witam. chce zbudować urządzenie które będzie mierzyło prędkość obrotową turbiny i kilka innych rzeczy jak na razie utknąłem z pomiarem prędkości. układ opieram na scalaku Atmega32 do pomiaru prędkości wykorzystuje czujnik hala i magnes zamontowany na wałku (aktualnie wiatraczku komputerowym do testów) Program wygląda w ten sposób że chciałem mierzyć...
Witam. Mam problem z Renault Magnum 440 E-tech. Mianowicie brakuje jej mocy.Wymieniliśmy wtryski, pompowtryski, wymieniliśmy czujniki koła zamachowego i rozrządu, turbo sprężarka i czujnik turbiny wymieniony na nowy,układ paliwowy dostaje 4 bar na zasilaniu pompowtrysków, ciągle źle pracuje ostatnio wymieniliśmy 2 komputery na próbę. Dochodzi do 1300...
Jeśli chodzi o zmulanie to obstawiam na geometrię turbiny,chyba że błąd dotyczył zasilania zaworu.Z odpalaniem nie wiadomo do końca może pompka w zbiorniku,zbyt małe obroty silnika na rozruszniku,czujnik położenia wału......
Powiem szczerze , że nie sprawdzałem dokładnych parametrów turbiny, w kilku warsztatach z diagnostyką twierdzą ze działa ok, dodam jeszcze ze do 2000 obrotów auto wogóle nie idzie gdy włączy sie turbina zaczyna przyspieszac ale przy kolejnym biegu znowu się zamula, czujnik wału wymieniałem bo tez oczywiscie padł, wiązke przy nim poprawiłem bo była przetarta...
Witam.Od jakiegoś czasu pojawiają mi się dwa błędy tj P 2564 i P 2562. Wymieniłem elektrozawór podciśnienia oraz wszystkie Wężyki podciśnieniowe. Blad nadal się pojawią i pp jakimś czasie znika,by znowu się pojawić.W czasie zimy nie pojawiał się.Problem jest od jesieni teraz na wiosnę znów problem wrocil. Jeśli ktoś miał podobny problem proszę o jakieś...
witam mam problem ze sprinterem 313 mdel 906 z 2006 roku . mianowicie samochod po opdpaleniu jedzie przez pare sekund idealnie a potem brak mocy ledwo co wchodzi na obroty predkosc max to 90 km/h . Komputer zdiagnozowal czujnik turbiny wymienilem i nic i caly czas jest blad czujnika temperatury za filtrem czasteczek pokazuje non stop 1200 stopni . filtr...
Witam, problem z autem -Peugeot 307 1,4hdi polega na tym, iż na wolnych obrotach zapala się kontrolka ciśnienia oleju. (olej 10W40 Castrol magnatec, filtr purflux) Po podpięciu manualnego czujnika ciśnienia (zegarowego) w miejsce smarowania turbiny zegar na wolnych pokazuje 0,5-0,6 bar (temp silnika ok 70stopni) przy obrotach 2-3 tys ok 1,4 bara PYTANIE:...
Wiem,ale patrzcie na wartość ciśnienia turbo. No widzę, niższe niż atmosferyczne, ale jednocześnie system widzi tyle powietrza, ile potrzebuje. Dowiem się w końcu czym się anomalia objawia, oprócz pozornie nieprawidłowego odczytu? Za zwrotne położenie układu regulacji turbiny odpowiada tzw. czujnik kopiowania turbiny - możliwe że widzi tylko skrajne...
Sprawdź czy wszystkie wężyki podciśnienie są podłączone prawidłowo ? czujnik AGR musi być w oryginale i odpowiednio ustawiony jest tam regulacja AGR może być nie sprawny lub nie podłączony . Miałem podobny problem z VITO nie podłączyłem czujnika podciśnienia turbiny i to znaczy wężyka podciśnienia i nie było czy jechać teraz autko chodzi jak z fabryki
sprawdzałem błędy wyskoczył P1590 pompa ok czujnik obrotów ok zaworki elektromagnetyczne trzymają jak potrzeba walnięta jest gruszka turbiny być może że ten błąd jest przez to jak sprawdziliśmy po odpaleniu gruszka trzyma 1 bar po dodaniu gazu rośnie do 2 bar i koło 4500 obr spada do 1 bara wina może stać jeszcze po stronie regulatora obrotów po podłączeniu...
Witam mam problem z golfem 4 2001r 1.9tdi 90km.podczas jazdy do 2000 obrotow idzie dobrze,ale po 2000 na jakies 10-15 sekund tak jakby traci moc i za chwile jest normalnie,nie znam się na silnikach gdyż zajmuje się blacharka samochodową... czy może to być regulator turbiny,lub jakis czujnik?? proszę o pomoc i z gory dziekuje
Czy wiadomo, co było przyczyną i czy znalazłeś rozwiązanie? Mam identyczny problem z wypalaniem u siebie w Berlingo, nagle z dnia na dzień zaczął wypalać się dłużej i częściej niż u Ciebie. Sam nie wiem jeszcze. Mechanik stwierdził, że na pewno FAP zawalony, wymontował, oddał do profesjonalnego mycia, zmontował i wyzerował wskazania. No i wszystko...
Dzień dobry od jakiegoś czasu miałem problem z włączaniem się turbiny. Wymieniłem czujnik włącznie turbiny, turbina na 1,2 biegu włącza się i działa poprawnie lecz na 3,4,5 biegu wyłącza doładowanie przy ok 2, 3 tys. obrotów, turbina załącza się i wyłącza, tak cała drogę trochą pompuje i przerwa. Po jakimś czasie uszkodzenie doznał wąż od turbo pękł...
https://obrazki.elektroda.pl/3336558700_... https://obrazki.elektroda.pl/4033518300_... Takie mam wskazania w Delphi na obrotach jałowych. Czujnik ciśnienia doładowania nowy i "zakodowany" na nowo. Obstawiam, że z paliwem itp. jest ok. Różnica ciśnień na DPF około 26/27 na obrotach jałowych. Miałem epizod, że spadł...
Zlokalizowałem ten czujnik a przy okazji udało mi się znaleźć przyczynę problemu. Od tego czujnika ciśnienia przy dolocie turbiny biegnie czterożyłowa wiązka kabli, a jeden z nich całkowicie się przetarł od wstrząsów generowanych przez obroty silnika (cały kabel paskudnie się telepie). Ten "wstrząs" przy hamowaniu po prostu urwał do reszty kabel który...
Wyjątkowo w tym przypadku opis błędu jest trafny i mówi wszystko... a mocy nie ma z powodu wchodzenia w tryb awaryjny. Niesprawny układ regulacji wydajności turbiny (VNT). Do weryfikacji czujnik ciśnienia doładowania (mało prawdopodobne), układ podciśnieniowy (możliwe) oraz sama turbina, a właściwie tzw. "kierownice" spalin (najbardziej prawdopodobne).
Witam mam taki problem z którym borykam się od roku. We fiacie ducato 3.0 z 2014 roku cały czas wyświetlają się bledy silnika i cały czas inne tzn czujnik turbiny wymieniłem i do tego wymieniłem wtyczkę i kabel na chwilę tzn 600 km ok później pojawił się kolejny blad czujnik obrotów wału wymieniłem wtyczkę czujnik i kable przyelutowalem.na chwilę było...
Załóżmy, że maksymalne obroty silnika to 10000 obr./min. To grubo bo mało silników powszechnie stosowanych ma takie obroty (małe modelarskie, jakieś turbiny itp.). Momentu hamującego nie jestem w stanie określić. Bez tego ani rusz bo nie wiadomo jakiej mocy się spodziewać a bez tego ciężko projektować hamulec. Oblicz ten moment albo zbuduj silnik i...
Podejdź do kogoś kto ma easy i niech przeprowadzi Ci test hydrauliczny pompy - tylko do kogoś kto się zna a nie zebys za chwile wklejal zdjęcia czy jest poprawnie. Drugi test do przeprowadzenia to test turbiny i jej obrotów. Twoja pompa moze byc dobra tylko turbina jest uszkodzona miałem kilka takich przypadki w stralisie 4 i 5 generacji. Pozdro. jestem...
Nic tym nie steruje, to jest ciśnienie jakie wytwarza turbina, ECU ma możliwość jej odłączenia ale sterowania (zmiennej geometrii) w tym aucie nie ma. Same błędy niewiele mówią, bo np. ten może być spowodowany m.in. mechaniczną usterką turbiny, nieszczelnością w obrębie układu dolotowego bądź awarią czujnika ciśnienia doładowania.
1. Uszkodzenie pompy wtryskowej Bosch VP44 Jest to częsty problem w silnikach z pompą VP44, zwłaszcza przy wyższych przebiegach. Z czasem pompa może tracić swoje właściwości, co skutkuje niestabilnym ciśnieniem paliwa, a w efekcie – przerywaniem pracy silnika. Może to wyjaśniać, dlaczego po kilku kilometrach, gdy silnik się rozgrzeje, pojawia się problem...
Przepływomierz hmy może się mylę ale go nie ma ;/ , podejrzewam ze jest czujnik który szczytuje wartość przepływu , tylko który to ? Nie ma tak jak w większości siników przepływki po miedzy filtrem powietrza a przepustnica , od filtra powietrza idzie rura bezpośrednio do turbiny i od turbiny na przepustnice z tym ze znajduje się tam jeden czujnik właśnie...
Niestety chyba nie tędy droga, na wolnych obrotach czujnik w kolektorze wykazuje ok 414 - 443 mbar czasem spadnie do 330. Wypadanie zapłonu występuje tylko pod obciążeniem, gdy dodajemy gazu powoli nie wypadają. Gdy ciśnienie w kolektorze zrówna się z tym z czujnika ciśnienia doładowania zaczyna wypadać zapłon, tak z obserwacji. Po odpięciu czujnika...
Cześć posiadam A4 B6 z silnikiem 1.9 AWX, problem wygląda tak, że z dołu jest niedoładowanie turbiny, a przy wysokich obrotach przeładowanie turbiny. Ktoś może wie co jest nie tak? Ewentualnie co zmienić w sterowniku silnika bo brakuje mi już pomysłu. Jest zrobiona mapa na 160km. i w każdej chwili mogę ją edytować. Turbo od nowości te same, w ostatnim...
Auto Golf 7 gtd. 2.0 tdi kod silnika - CUNA. Było wymieniane turbo i czyszczony dpf przez firmę. Głośna praca silnika na wolnych obrotach którą powoduje turbina. Słychać podczas pracy na wolnych obrotach głośną pracę turbiny (turbina wymieniona na inną i jest tak samo), gdy odłączam elektrozawór sterujący doładowaniem kierownica turbiny się opuszcza...
zdarzył mi sie taki przypadek ze traci ciąg , weź sprawdź czujnik doładowania który znajduje sie na przepustnicy lub czy może waż który wychodzi z turbiny do coolera jest szczelny
Auto trafiło do warsztatu, który stwierdził że turbina, wyjął dał do regeneracji i założył i... nadal to samo !!! Nadal nie wkręca się na więcej niż około 3 tys obrotów, brak turbo. Zauważyliśmy natomiast, że rura wracająca do turbiny, przy intercoolerze zaciska się czyli jakby turbina nie dostawała powietrza. Intercooler sprawdzony, drożny. Czy to...
Witam, posiadam Octavie 1.9 TDI bxe z 2010 , problemem jest sporadyczne odłączanie turbiny po przekroczeniu 3000 obrotów, dodatkowo wtedy wyskakuje błąd 000564 overboost. Poniżej link do logów dynamicznych jakie zrobiłem. Proszę o poradę czy szukać problemu w turbo czy może raczej w czujnikach. http://vaglog.pl/log-011_008_003_Jwc552D... Z góry dziękuję...
Renault Trafic 2.0dci, 115KM, Euro5 z DPF, 2013rok. EDC17C11 Problem z mocą. Czuć że turbina dmucha od 2300 obrotów. Auto słabo się rozpędza, jest "mułowate". Błędów pod clipem nie ma żadnych. Wtryskiwacze OK. DPF, katalizator drożne. Podciśnienia, dolot szczelne. Na gruszkę idzie - 0,75 bar czyli bdb. Fitry paliwa i powietrza nowe. EGR czysty, wtryskiwacze...
Witam. Mam volvo s40 1,6 D z 2007r 180000km i mam identyczne problemy z utratą mocy przy 2,5tyś obrotów. Objawy to pojawiły się po wymianie turbiny. Mój samochód spada z obrotów gdy zaczyna się proces wypalania fap-u.Po wrzuceniu na luz i spadku obrotów odzyskuje moc.Żadne błędy się nie wyświetlają, tylko po podłączeniu do kompa jet błąd fap.Sam filtr...
Elektro zawory sprawne, zamieniłem dla pewności nawet Turbo, jednak powyżej 3000 obr. wpada w tryb awaryjny, Gruszka od Turbo sprawna, vacum zasysa, teraz pytanie czy może to być wina tego czujnika ciśnienia który jest przykrecony do tej pokrywy kolektora ssącego ? Czy może jest tak że przy tych obrotach vacum nie domaga ?
Witam. Panowie mam problem z citroenem Berlingo 1.6hdi 110 km 2008 rok. Trzech majstrów odpuściło po wymianie turbo, wtrysków, przepływomierza, DPF czyszczony, pompa wysokiego ciśnienia, filtrów, czyszczeniu baku, czujnika temp. Paliwa, zawór turbiny, EGR , i nic za dużo nie pomogło . Auto idzie jak benzyna równo, brak tego wcisku w siedzenie przy 1800...
Witam Myślę, że najprostsza droga to gaz ziemny - silnik spalinowy - generator - en. elektryczna/ciepło. Turbina parowa - za duże obroty, kłopoty z przekładnią. Silnik parowy uszłoby, ale kocioł, niebezpieczne ciśnienie i wysoka temperatura, to też dotyczy turbiny parowej. Czadnica - zbyt kłopotliwe produkty uboczne, konieczność dokładnego oczyszczenia...
Witam mam pytanie dotyczące modelu 308 2.0 hdi 16v 136 km 2007 rok. Samochód jadąc z rownomiernymi obrotami np 2000 dodaje gwałtownie gazu I wyskakuje check silnika A na desce wyskakuje napis "Błąd Systemu Wtrysku" lecz nie zawsze wyskakuje przy gwałtownym depnięciu w padał gazu, dodam że auto nie raz ma taki jak by jakoś podczas wcisniecia/szarpnięcie,...
Witam Wszystkich Elektrodowiczów Temat ten był już chyba poruszany na Forum Elektrody. Jednak zapytam otóż od niedawna w moim aucie dzieje się tak że pierwsze przekroczenie 3000 obrotów to wyłączenie się turbiny i później już jest jazda bez niej. VAGa wychodzi błąd 00575-Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej. Poniżej podaje zrzut ekranu co pokazał VAG....
Witam ... mam problem z honda civic 2002 r, 1,7ctdi a mianowicie po przekroczeniu obrotów 3,2 tys odcina mi turbine i silnik wchodzi w tryb awaryjny... czyscilem juz turbine (zapiekajaca sie kierownica) i wymienilem czujnik cisnienia doladowania bo za kazdym razem na skanerze pokazuje wlasnie nr bledu z ktore te rzeczy(turbina i czujnik) odpowiadaj...
czujnik turbiny regulator obrotów turbiny regulacja obrotów turbiny
generowanie zakłóceń wzmacniacz 2x25w reset ustawić fabryczny nokia
Alternatywy dla stabilizatora 7805: LDO, DC-DC, LM317 TRACO POWER TSR1-2450 - Specyfikacja i Zastosowania