Gdzie znajduje się czujnik obrotu wału w Audi A3 ?
No, chyba że przy wyciąganiu szafy do cofnięcia coś spsuli... Tu szukaj, z alternatora nie bierze, on ma czujnik obrotów wału.
sprawdz czujnik obrotów wału albo wałka - mialem to sao w swoim A3
mówiąc modół masz na myśli to co znajduje się obok cewki zapłonu? dziś mają ją podłączyć pod komputer może to zdiagnozuje usterkę a i jeszcze jedno a uważasz że czujnik obrotów wału jest ok? z tego co do tej pory mi mówił mechanik to że brak jednego + ale nie bardzo wiem czy mówił on o komputerze czy o czujniku halla czy też o czujniku obrotów wału
A błąd to nie wszystko. Widzi obroty w czasie kręcenia??
Dla mnie usterka nieelektryczna. Odłączyłbym jeszcze na próbę gazownię, a konkretnie sygnał obrotów.
Chodzi o czujnik położenia wału który czyta z koła zamachowego, czy to z tego czujnika skrzynia widzi obroty czy skrzynia na swój czujnik we wnętrzu skrzyni?
Dziś kolejny mechanik.. zamówił czujnik położenia wału korbowego..by sprawdzić Bzdura
Tak, to był czujnik wału. Dodano po 59 Wymiana czujnika wału.
Czujnik Halla w twoim silniku znajduje się w pompie wtryskowej ( daje informacje o obrotach i położeniu wałka pompy do sterownika pompy). Informacja ta jest również przesyłana do sterownika silnika ( linią CAN ). Nie jest możliwe odcięcie czujnika Halla. Możesz odciąć czujnik położenia i obrotów wału ( indukcyjny ). Jackkk
Możliwe, że ten czujnik jest powodem odcinania samochodu przy 5tyś obrotów i ciężkiego odpalania na ciepłym silniku ? Tak.
Właśnie czyjnik położenia wału musiałem przerabiać znaczy samą instalacje bo miałem inną wtyczkę Czujnik hasła to czujnik położenia walka rozrządu a nie wału Zacznij pisać konkretnie i po polsku. Bo raz piszesz tak a raz tak. Obroty silnika czytane są z czujnika położenia wału- nie widzi obrotów, nie odpala.
Witam. Zmienić mechanika i niech potwierdzi diagnozę?
Wiązka elektryczna w okolicy rozrusznika. Rozbierasz peszle i szarpiesz za kable od czujników wału wałka. Dalej znasz historia tego autka? Może czujnik wału korbowego źle zamontowany i nie czyta obrotów silnika. Orginalny wsad czy coś innego zakodowane w ECU?
musisz mieć oscyloskop 2-kanałowy, przesuwasz kanały tak żeby było widać oba, i rejestrujesz jeden, albo kilka obrotów wału .
A czy w silniku z mechaniczną pompą jest szansa podłączyć kompa żeby wyświetlał spalanie paliwa (wiadomo że pompa i silnik bez jakichkolwiek czujników, sterowników itp itd) ??? Skąd wziąć sygnał (co założyć żeby w jakiś sposób go emulowało: jakiś potencjometr, przepływomierz, czujnik obrotów wału) ???
sprawdz czujnik obrotów wału-chociaż nie widziałem jeszcze żeby padł
Chodzi o Audi A3 98r. 1,9 TDI 110KM. Problem wygląda tak: auto po odpaleniu czasem strasznie szarpie i trzeba jeszcze raz odpalać aby złapało odpowiednie obroty, jak już uda się normalnie odpalić to samochód nie wchodzi na biegu nie wchodzi na wysokie obroty. Po wciśnięciu sprzęgła da się osiągnąć wyższe obroty i po osiągnięciu około 3-4 tyś. samochód...
Najpierw sprawdź czy taki emulator jest, bo sygnał obrotów może sterownik może brać z czujnika położenia wału i powodem braku przełączenia na gaz, może być przerwa w obwodzie między tym czujnikiem i sterownikiem.
Mam vw passata b5 1.9tdi . Teraz też miałem taką usterkę , odcinało mi obroty przed 3tys , wymienili mi czujnik położenia wału korbowego. Auto wróciło do normalnej pracy i obrotów. Nie wiem jaki masz silnik w audi. To tylko tak dla wiadomości.
Jeśli chodzi o zmulanie to obstawiam na geometrię turbiny,chyba że błąd dotyczył zasilania zaworu.Z odpalaniem nie wiadomo do końca może pompka w zbiorniku,zbyt małe obroty silnika na rozruszniku,czujnik położenia wału......
Mam pytanie, czy któś orientuje się czy jeśli Vag pokazuje błąd czujnika obrotów silnika, to czy problemem może być sam czujnik, czy problem leży w wale korbowym? Częściej czujnik, chociaż wału też nie można wykluczyć i jeszcze przewody do czujnika.
Byc może uszkodzony procesor zapłonowy ( za schowkiem), może czujnik położenia wału, może czujnik obrotów wału ( albo one same albo urywał się sztyft na kole zamachowym), może być też uszkodzony hallotron w aparacie.
Audi a3 8L 1.9 TDI 2002r kod silnika AXR Nie odpala w deszczowe dni ,po dłuższym kręceniu rozrusznikiem wyskakuje błąd czujnika obrotów silnika ,czujnik położenia wałka i wału zostały wymienione kąt wtrysku 1.1 -1.7 wszystkie bezpieczniki ,przekaźniki sprawdzone ,wtyczki ok ,już nie mam pojęcia co to może być ,miał ktoś może jakiś pomysł ?? Z góry dziękuję
Prędzej przewody od czujnika polożenia wału korbowego.
To teraz zostaje sprawdzić VCDS czy jak kręcisz ECU widzi obroty silnika. Bo na podstawie danych z czujnika położenia wału sterownik wie że kręcisz lub silnik pracuje i wtedy daje sygnał na przekaźnik pompy.
Z plaka odpala bo mu dajesz paliwo spoza układu, bez plaka nie chce palić bo jak nie widzi obrotów wału to nie poda paliwa. Spokojniej, spróbuj podać mu inny czujnik położenia wału, no i wiązka do spawdzenia oraz komputer ECU.
Tak jak pisałem, byłem u mechanika, komputer pokazał błąd czujnika położenia wału. Nie, żadna kontrolka z kluczykiem się nie świeci. Dziś jade do kolejnego, zobaczymy co on mi powie. Jeżeli po wykasowaniu błędu z czujnikiem położenia wału błąd pojawi sie odrazu po włączeniu zapłonu (nawet jeżeli nie zakrecisz) to posprawdzaj wtyczkę do czujnika i sam...
Miernikiem też można sprawdzić? Da się go zmienić bez zrzucania rozrzadu? Jak coś czujnik położenia wału podmienilem też oraz sterownik silnika i bez zmian.
Witam, mam problem z audi q7 2007 rok 4.2 fsi v8 350kM. Po podpięciu do komputera wyskakuje błąd,, korelacja sygnałów wału korbowego i walka rozrządu - bank 2 sensor A stały P0018” Mam pytanie tez gdzie znajduje się w audi q7 czujnik położenia wału korbowego ? Proszę o odpowiedz.
a jak zgaśnie to potem odpala normalnie ? jeśli nie to czy ma iskrę na świecy? są jakieś błędy w pamięci sterownika ? jak nie ma iskry to bym pomyślał o wymianie czujnika położenia wału korbowego, nawet jeśli nie ma od tego czujnika błędów
Tym razem jedź do elektronika. Trzeba zrobić wykresy z logów dynamicznych i zobaczyć czego pierwszego zaczyna brakować. Jak już musisz wymieniać na pałe to zacznij od czujników wału i wałka. Ale najlepiej podjedź do kogoś kto potrafi diagnozować a nie tylko ma sprzęt...
uszkodzony czujnik położenia wału to nie bedzie wyrzucał check engin przy kreceniu rozrusznikiem? Tak. Nie pisz kolejnych postów tylko zrób to co napisałem. Zawsze jak na ciepłym nie pali podejrzenie pada na ten czujnik. Jak masz vcds możesz sprawdzić czy widzi wtedy obroty.
Witam Bede montował w swoim aucie VEMS-a (vems.hu) i mam problem: gdzie kupic odpowiednie przewody do zrobienia nowej wiazki silnikowej? Do głowy przychodzi mi tylko Volumen, ale moze ktos ma jakies inne propozycje. Potrzebuje przewodów w jak najwiekszej liczbie kolorów, oraz przewodów ekranowanych - do czujników spalania sytukowego i obrotów wału/wałka...
Ja bym jeszcze sprawdził czujnik położenia wału oraz jego osadzenie w bloku.
Może warto zrobić log obrotów silnika. A możesz podać kod błędu? Ponieważ skupiliśmy się na czujniku wału a może chodzi o czujnik wałka.
Jakieś błędy?Tester widzi obroty wału podczas kręcenia?
Witam nadal nie rozwiązałem problemu odwiedziłem kolejnych 5 garaży i nic komputer pokazuje esp fault i świece i że nie ma sygnału z czujnikiem położenia wału chociaż już był wymieniony.
Miałem taki przypadek, problem powodował czujnik obrotów wału korbowego, w tym silniku jest pod filtrem oleju. Druga rzecz, której warto się przyglądnąć, to klapa w przepływomierzu, czy ruch jest płynny, bez zacięć
tomi300zx widzę, że VW/AUDI ciągle zagląda do Twego warsztatu, masz może jakiegoś VAG-COM-a bo błąd P0321 wyraźnie wskazuje na czujnik G28 obrotów wału korbowego a w temacie padały różne wersje tego błędu więc przypuszczam, że i z tym 2.0 TDI będzie problem bez Vaga, i zaś bydzie problym kaj je ta sztanga przi turbo i czamu ni chodzi cołkiym jak mo...
Jest czujnik, na prawym deklu zbiornika,jak masz mało paliwa to samochód gaśnie, ale zawsze w takiej sytuacji sterownik silnika rejestruje błąd. Zobacz czi są widzialne obroty wału i wałka pompy, wsłuchaj się też, czy tyrczy elektromagnes nastawnika dawki.
Przekaźnik systemowy OK ? diagnoza jest kiedy nie pali ? obroty widzi ?
Nie wiem jak w 1,8 ale w 1,6 nawet jak odepniesz czujnik wału to auto po kilku sekundach kręcenia auto powinno odpalić z czujnika wałków rozrządu. Czujnik wału powinieneś wsadzić od 1,8 przedłużanie przewodów z czujnika od 1,6 to zły pomysł.
Trzeba się dokładnie przypatrzeć sterownikowi i zasilaniu na niego. Dodano po 6 Warto też popatrzeć na sygnał trafiający do sterownika z czujnika obrotów wału. Tylko wtedy, przerwy w pracy silnika były by wyraźnie dłuższe.
jak to tak normalnie przekladales sobie komputery z auta do auta,chyba cie to troszke kosztowało przezucanie immo. Co widzisz w parametrach?Masz widziane te obroty walu korbowego?jak synchro?
Dzień dobry, Mam audi a3 1.6 FSI z 2004 roku. Już brakuje mi cierpliwości i powoli pieniędzy. Mianowicie samochód po nagrzaniu silnika dusi się i wyskakuje mi EPC. Lubi zgasnąć podczas jazdy, szarpać, skaczą obroty a kiedy się zatrzymam to gaśnie. Zauważyłam że przy skręcie w lewo np. na rondzie, samochód często lubi szarpnąć i zaczynają się skoki na...
Witajcie. Mam podobny kłopot. Audi coupe 2.8 AAH, silnik normalnie pracował do momentu wyciągnięcia z auta w celu uszczelnienia. Po montażu brak iskry, z kompem się nie łączył więc podejrzewałem ECU. Kupiłem drugi ECU, łączy się z kompem, ale diagnostyka jest mizerna, błąd wywala jedynie po odpięciu przeplywki, na odłączenie wszystkich pozostałych czujników...
A gdzie szukać czujników położenia wału/wałków ? :P I dostęp jaki jest do nich ?
No zdarza się uwalic sterownik podlaczajac jakieś amatorskie sondy, bo nie wiadomo co podlaczales. A czy ten błąd pokazywal się na liście tych błędów co wykasowales czy nie było go wcześniej? Raczej by zapalił ale zobacz jaka temperaturę powietrza widzi sterownik. Iskra jest? Paliwo jest? Obroty wału są?
Witam, mam problem z Audi A4b5 1.6 benzyna 1999. Samochód kręci. Brak błędów w sterowniku. Immo wyłączone. Podczas kręcenia widać obroty wału. Zmieniono czujnik wału, aparat zapłonowy, kable. Zauważono, że po załączeniu zapłonu na wtyczce od wtrysków na obu pinach jest po 6V. Podczas kręcenia, na jednym z pinów napięcie spada do 3V a na drugim rośnie...
Co na to diagnostyka? Z tego co piszesz stawiam na zawór OCV. Jak wygląda synchronizacja czujników wał/rozrząd?Przekładałeś osprzęt na głowicy?
Ten silnik ma czujnik spalania stukowego, warto go odkręcić, wyczyścić powierzchnię styku z blokiem silnika i dokręcić ponownie momentem 20Nm (ważne !) Druga rzecz, tam jest czujnik położenia wału korbowego ?, jeśli tak, to do wymiany
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
17700 Termostat - przerwa obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY 16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 zbyt mała oporność 16706 Czujnik obrotów silnika - brak sygnału obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY lecz ten ostatni znikł jak wymieniłem czujnik położenia wału korbowego. Proszę poprawić pisownię we wszystkich postach w tym temacie....
Niestety nic się nie zmieniło. Podmieniłem jeszcze akumulator, bo w drugim mam nowy ale też lipa. Edit. O dziwo przejechałem się ze 40 km i troszkę zagrzałem silnik. Po powrocie spróbowałem odpalić parę razy i do strzała. Odczekałem z 15 minut i spróbowałem ponownie, też odrazu chwyciło. Najpilniejsze jest zrobić z tym odpalaniem bo jak zgaśnie mi kiedyś...
Teraz mam tak że przy każdym wciśnięciu sprzęgła mi gaśnie ale problemy się zaczynają po przejechaniu 5-10km doszło jeszcze szarpanie przy jednostajnym jeździe na początku były delikatne lecz po 3 dniach mocno się nasiliły coś takiego jakby zapłon odcinało , kolega mi mówi abym sprawdził sobie czujnik położenia wału
Witam kupiłem a3 APF 1,6 z gazem. Strzelala dusiła się, okazało się brak kompresji na 4 garze. Dół zrobiony glowica tak samo. Uszczelki rozrząd nowy (tylko dolotowego stara). Autko odpala ładnie jak ciepła jak i zimna ale po chwili dusi się i strzela (nie mocno strzela czasmi). Po przeliczeniu na gaz jedzie jak na 1.6 wmiare ale potrafi strzelić i szarpie...
Ogarnąłem dzisiaj temat. Oprócz czujnika położenia wału, problem robił czujnik temperatury. Dziwne ale na ciepłym rezystancja pinów na ECU wychodziła poza zakres 2kΩ. Jakby zwarcia do masy dostawał. Na razie na rozgrzanym pali, trzyma 800 obrotów, na starym trochę niestabilnie miał 1000 obr. przekaźnik od pompy też czyściłem styki. Zobaczymy. Trochę...
Tak. Czujnik położenia wału korbowego zmieniony Przepływomierz w porządku Gdzie szukać?mechanicy głowia się już 3 tydzień i nic
Witam Samochód to Audi A3 2.0 TDI 140km. Objaw niesprawności to brak możliwości uruchomienia, a także co zauważyłem to to że podczas kręcenia rozrusznikiem nie działa obrotomierz. Zawsze gdy próbowałem go odpalić (gdy jeszcze odpalał) wskazówka podnosiła się do tych 200-300 obrotów podczas uruchamiania. Pompa paliwa w zbiorniku pracuje-podaje paliwo...
no i wymiana czyjnika halla jak również czujnika obrotu wału nic nie dała iskry wciąż brak. zastanawiam się czy nie będzie trzeba prześwietlić całej wiązki elektrycznej. Bo cóż jeszcze ożna zrobić??
oscyloskop na stół. Jedna sonda w wałek druga w wał. Diagnoza w 2 minuty. Z ciekawości, ten remont to z nadmiaru pieniędzy czy coś się działo?
Vcds powinien widziec obroty wału , inne urządzenie nie musi . Czym to sprawdzasz??? Jesli Ecu widzi obroty to załączy pompe paliwa podzczas krecenia. Dodano po 4 czujnik położenia wału korbowego do sprawdzenia przedewszystkim słusznie
rozrząd jest ok.czy przestawiony rozrząd będzie powodował cofanie sie zapłonu????dodam że KWZ na biegu jałowym jest ok książkowy a wraz z obrotami ucieka w kierunku obracanie sie wału zamiast być wyprzedzany .
Witam forumowiczów.Mój problem polega na tym iż wyświetla mi się błąd P0341 Obwód czujnika pozycji wału rozrządczego – poza zakresem/ działanie A. Czy mógłby ktoś mi podpowiedzieć jak go zlikwidować. Dodam ze samochód kręci mi tylko do 5tyś obrotów na min. i odcina mi zapłon - nie wiem czy ma to coś z tym wspólnego z góry dziękuje za pomoc pozdrawiam
W parametrach masz tam gdzieś synchronizację przy rozruchu. Pasuje sprawdzić podczas rozruchu czy łapie synchro. Widzę, że była jakaś wtopa z tymi czujnikami, sygnały interferowały, była jakaś zmiana okablowania "When found in a VW Golf/Jetta (1J/9M) or Audi A3 (8L) with 1.9l TDI-PD (AXR), check TPI 2007067 which explains issues with electro magnetic...
Witam ponownie Chorowałem od świąt więc nie miałem głowy do audi.Dzisiaj sprawdziłem aparat i po właczeniu stacyjki dioda świeci a przy kręceniu rozrusznikiem przygasa regularnie mniej więcej co obrót wału korbowego,to znaczy że czujnik halla jest sprawny?Jeżeli tak to jak w końcu uruchomić tego dziadka?Gdzie szukać usterki?
Odłączyłem czujnik wału to wyskoczył błąd więc jest dobry. Jest sprawny elektrycznie(obwód), ale trzeba w parametrach bieżących sprawdzić czy sterownik "widzi" obroty silnika podczas kręcenia rozrusznikiem. Druga rzecz, czy na plaku zacznie pracować, a trzecia to trzeba podłączyć manometr w miejsce zaślepki i sprawdzić czy pompa tandemowa buduje ciśnienie...
odpiąłem chyba wszystko co się da i nic to nie daje błąd nie kasuje się obrotów wału nie widzi kurde możliwe że czujnik jest zrypany? czy raczej sterownik się skończył? Dodano po 5 zapomniałem odpiąć pedał gazu stop sprzęgło i czujnik klimatyzacji. Sprawdzę to jutro i dam znać czy coś się poprawiło.
Zwarcia nie ma, a temperaturę pokazuje trochę dziwnie (ale nie znam historii auta...) colant ok -1stopień??? a paliwo 0 stopni Myślę że tak czy inaczej sterownik uwalony (tak porządnie) i hall też... Wiem że taki silnik odpala z samej pompy nawet jak czujnik wzniosu i wału są wypięte i tak powinien pokazać na kompie obroty i oczywiście odpalać silnik
Czujnik G28 to czujnik obrotów wału korbowego, z urwanymi kablami auto nie odpali wcale. Ty masz uszkodzony czujnik G40 położenia wałka rozrządu- brak synchro i ciężko pali. Napraw to, a świec nie ruszaj. Na twoje świece nie idzie napięcie 12 V. Napraw czujnik wałka i będzie palił.
Dlaczego nie sprawdzisz czy widzi obroty? Jak kręci i nie odpala to wskazówka obrotomierza rusza się, a jak odczytywałem temperaturę w momencie kiedy nie odpalał też patrzyłem w VAG na odczyty obrotów (faktycznie tego nie napisałem) i jakieś tam obroty wskazywał 200-300 przy kręceniu (mówię z głowy więc mogę trochę mylić wartość). Czujnik wałka rozrządu...
Wystarczy do takiego bolidu podlaczyc byle jaki interfejs zeby zobaczyc czy obroty sa widziane.A pomiary na miernik mozna sobie wsadzic,oscyloskop owszem,prawde powie.
Miałem taki sam problem tylko, że sporadyczny! W ciągu tygodnia z 2-3 przypadki. Dojeżdżam do skrzyżowania, wciskam sprzęgło chcę zrobić redukcję i nagle silnik gaśnie. U mnie przyczyną był czujnik wału korbowego, po prostu latając podczas jazdy wyrobił się przy samej wtyczce. Jeżeli chodzi o A3 1.6 przyczyn może być mnóstwo.
Znaleziona następna usterka. Zły czujnik halla. Samochód zaczął palic na okolo 1,5 sek po czym gaśnie. Brak sygnału z halla. + i - jest. Hall zakupiony oryginał. Dziś sprawdzam. Okazało się ze tez czujnik połozenia wału jest zły. Dopiero po tych zabiegach auto pali ale gaśnie jeśli przekroczy się wartość 3 tys obrotów. Gaz nie reaguje, po przełączeniu...
Koledzy, jestem tu nowy i witam was serdecznie, prosząc jednocześnie o pomoc. Mam Audi A4 B7, silnik 1.6 ALZ, zagazowany instalacją Geko. 2 lata jeździłem i bez problemu. Około 4 miesiące temu auto ni z tego, ni z owego zaczęło mi gasnąć, np. w trakcie postoju, nie chciał zapalić, przerzucałem na benzynę i palił. Jak mi zrobił tak kilka razy, to zacząłem...
Dokładnie tak u góry czujnik wałka a na dole czujnik wału korbowego najlepiej wykorzystać oscyloskop w momencie gdy samochód nie zapala to czujnik nie wysyła obrotów do sterownika silnika. Jest też możliwość pomiaru oporności i grzania np opalarka samego czujnika i gdy w momencie rozgrzania czujnika zgubi oporność to mamy winowajcę .
Witam, Posiadam samochód Audi a3 8p 1.9 tdi BXE 2007r. Samochód pewnego dnia nie zapalił, VCDS żadnych błędów nie pokazuje, słychać pompę paliwa, podczas kręcenia rozrusznikiem zapala się kontrolka od świec żarowych. (po zapłonie podgrzewa i gaśnie). Na plaku chodzi, czujniki wału sprawne (pokazują obroty), jedynie do czego można by się przyczepić to...
Witam może ktoś mi pomoże z rozwiązaniem problemu z moją audi a6 c5 2.4 170km 2001 rok. Nie ma siły i strzela check mryga w czasie jazdy przy większych obrotach chodzi lepiej ale w czasie jazdy jakby poszarpywala na komputerze pokazuje problem czujnika położenia wału. Został wymieniony i dalej to samo świece nowe przewody nowe cewka podmieniana i dalej...
Więc żaden serwis w UK którego się pytałem nie chciał się podjąć aktualizacji softu. Zaoferowali mi pełny przegląd w skład którego wchodzi ewentualnie aktualizacja ECU (jeśli im się podświetli na komputerze, nie chcieli mi tego sprawdzić wcześniej) oczywiście za chore pieniądze więc podziękowałem. Pozostaje ewentualne zdobycie głowicy i aktualizacja...
Witam. Mam problem z szarpaniem/telepaniem silnika na wolnych obrotach (biegu jałowym). Wymieniana została sonda lambda, świece, przewody, wyczyszczona przepustnica i nadal jest niestety to samo. Dodam, że wskazówka na obrotomierzu jest równa i wskazuje około 600 obr/s. Tak chodzi mój silnik: [url=http://w201.wrzuta.pl/audio/4yDXnmt...
dziwne bo do odpalenia jest potrzebny bardziej czujnik wału niż wałka,a wtedy musi zrobić więcej obrotów aby se przeliczyć. stawiam na czujnik wału bo padały. tam jest czujnik 2 przewodowy co pamiętam,a zrobienie swojej instalacji aby wyeliminować czujnik to ciekawe,bo tam jest stosunkowo łatwa instalacja do przejrzenie. sterownik na podszybiu
Mam problem z autkiem Audi A3 8P 2003 r. 2.0 FSI. Dałem autko do mechanika, bo wywalało mi błąd Oldruck, poza tym nie paliło na ciepłym silniku. Zmieniony olej i filtr, czujnik ciśnienia oleju, czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik położenia wału korbowego, zrobiona pompa i zlikwidowany wyciek, bo gdzieś z przodu ciekł olej i było wymieniane coś...
Witam, ostatnio zakupiłem w okazyjnej cenie audi A6 C4 w sedanie 96r z silnikiem 2.8 v6 174konie o oznaczeniu AAH z LPG sekwencja. Problem pojawia się po nagrzaniu silnika lecz nie w pełni tylko zaraz po zakończeniu ssania, gdy dawka paliwa spada to silnik na wolnych obrotach zaczyna falować aż zgaśnie, co dziwne problem jest także na gazie także wykluczyłbym...
Dobra, nowy dzień, nowe możliwości. Odebrałem czujnik wałka, ale pada więc nie chce mi się moknąć. Ale podpiąłem komputer. 1 wynik: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Saturday, 23 September 2023, 12:53:08:0 Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,5... ----------------------------------------...
Witam, jak w temacie posiadam Audi A4 B6 2,5 TDi, silnik w wersji BDG 163km, 2003r. Ostatnio zaczęły się problemy z zapłonem. Po odczytaniu kodów błędu okazało się, że silnik zgłasza dwa problemy: - Przepustnica powietrza - sprawdzenie wykazało standardowy problem ze ścinaniem zębów na zębatkach- została wymieniona na nówkę. - Czujnik położenia wału...
Witam szanowne grono. Problem występuje w Audi A4 2,0 TDI 140 KM. Wygląda to następująco, a mianowicie ma czasami problemy z odpaleniem silnika. Sytuacja wygląda tak że, jak się nie zaświeci kontrolka z świec żarowych, (ta spirala) to auto nie odpali. Jak odczeka tam 30 sek, i zaświeci się ta kontrolka, to autko odpala bez problemu. Przeważnie dzieje...
zero problemów z pompowtryskami, A z oringami? taką usterkę że uszkodzony był czujnik rozrządu G40 a w diagnostyce nie był wykazywany jako błąd. A oscyloskop co na to? przy uszkodzeniu G40 Przy tym uszkodzeniu obrotów wału musi być więcej niż jeden zanim odpali.
Udało się zwalczyć problem, nie podmieniłem tych elektrozaworów ale jak wyciągnąłem ten pomiędzy wałkami to był zacięty tzn nie chodził i wyczyściłem wszystko i działa bez problemu - błędu brak. Tylko się pojawił inny problem, falowanie obrotów ale udało się zwalczyć od razu, zatkany był praktycznie cały zaworek odmy, po oczyszczeniu wszystko idealnie...
Witam wszystkich , jestem tu nowy. Mam problem ze swoją audi a3 1.8b , ciężko zapala na ciepłym silniku. Wymieniłem ostatnio cewkę i czujnik położenia wału bo wyczytałem poprzednio z forum że to może być przyczyną jej niepalenia , więc wymieniłem i pomogło tylko że po przejechaniu 50km problem powrucił i pojawiła się nowa usterka trzyma obroty tak powyżej...
Witam Od pewnego czasu jestem posiadaczem silnika FSI 2.0 150 KM. Mam podobne objawy to znaczy wskaźnik obrotów delikatnie "faluje" i nie ma to znaczenia czy na wolnych obrotach czy jadąc 140 i mając ich 4000. Niekiedy potrafi zgasnąć stojąc w korku. Zero błędów. Zaraz po zakupie zostały wymienione świece za irydowe i podłączony komputer w celu sprawdzenia...
Łańcuch - 892,04zł ; lamele forward komplet 209,82zł ; tłok sprzegła 27,61zł ; tarcza czujnika obrotów wału 132,00 ; docisk sprzęgła 30,75zł, pompa strumieniowa 190,30zł ; filtr oleju wew. 99,63zł ; olej do dyfra litr 109zł ; uszczelka duża 26,56 to parę przykładów. Ogółem za klamoty zapłaciłem 2045,34. Nie ma w tym ceny oleju do skrzyni.
Witam to mój pierwszy temat na stronie więc proszę o wyrozumiałość Temat jest ciekawy i może być przydatny dla kogoś a wiec zacznę od początku mam audi a4 b5 2.8 quattro 98r. 193KM (kremowe), kupiłem ją z automatyczną skrzynią biegów jeździłem jeździłem i padła. Automat wyzioną ducha a więc postanowiłem zmienić na manualną skrzynie w tym celu kupiłem...
mam Frontere 2.4 (CIH) na tym Boschu z tym przepływomierzem i tym dziwnym "silniczkiem krokowym" na wężu i jest to całkowicie bezawaryjne, ktoś tam widać wymieniał kiedyś ten "silniczek krokowy" a raczej zawór a nie silniczek i tyle, ale ja mam go już ponad 5 lat nie mogę złego słowa powiedzieć na ten wtrysk, a to ma już prawie 30 lat i nie jest wcale...
jesli nie widzi to do podmienienia czujnik obrotu walu, ewentualnie sprawdzić ustawienie rozrządu, ale raczej obstawiam uszkodzony czujnik
Witam jeśli masz dostęp do VAG sprawdź na rozruchu jak nie pali wskazania czujnika położenia wału. Dodano po 8 Zapomnialem dodać jeśli po kilku razach włączenia zapłonu odpala sprawdź pompę paliwa i jej przekaźnik oraz filtr.
Jestem w trakcie montażu i nie jestem pewien. Chciałbym odciąć czujnik położenia wału korbowego w tym silniku. Wg autodaty jest to czujnik o nazwie "Crankshaft position (CKP) sensor". Znajduje się on na dole silnika, ma trzy wyjścia z których dwa wchodzą do głównego złącza. I tak pod pinem 56 (kabel żółty) powinien znajdować się sinusoidalny sygnał...
https://filmy.elektroda.pl/86_1713197273... Witam. Zgłaszam się z problemem mojego Audi A3 8L 1.6 benzyna z 2000 roku. Wymieniane było: 2 sondy lambda, katalizator, świece z kablami, czujniki wału i jeszcze jedne, których już nie pamiętam, rozrząd. Po wymianie tego wszystkiego było przez chwilę ok, jakoś 2 tygodnie. W dniu wczorajszym wjeżdżając na...
Cześć, Posiadam Audi A4 B7 2.0 tdi z silnikiem oznaczenie BRD. Zostawiłem samochód przed pracą - było wszystko ok. Wsiadłem po paru godzinach, odpalam - praktycznie nie wchodzi na obroty, dodajać gazu obroty powoli ida, z tyłu chmura czarnego dymu po dodaniu gazu. Po krótkiej diagnozie kolegi, stwierdził że to coś z elektroniką i spróbowałem odpiąć...
Witam. Mam problem z moim AUDI A4 1.6-98r kombi, mianowicie brak mu mocy na niższych obrotach (zastanawia się po czym jedzie już normalnie).tak jak by dostawał za dużo paliwa i nie spalał Na postoju delikatnie falują obroty? i dymi na niebiesko czarno strasznie, Nie dawno odebrałem auto od mechanika została wymienione: uszczelka pod głowicą wraz z planowaniem,...
czujnik indukcyjny obrotów wału mercedes czujnik obrotów wału czujnik obrotów wału omega
programowanie lenze wymiana śmigła sygnał dźwiękowy alarm
corolla verso kontrolka corolla verso kontrolka
Hurom – zablokowany górny pojemnik w wyciskarce, funkcja REV, odblokowanie Nero nagrywanie plików z eMule, folder Incoming, lokalizacja pobranych danych