wywala ci bład czujnika wałka rozrzadu otrzymałes we wczesniejszym poscie informacje co zrobic aby to sprawdzic a ty wciąż upierasz sie przy czujniku obrotów
Witam Miałem ten sam problem, 8 mrugnięć wynika z błędem z czujnika Halla (obrotów). Koło z magnesami na osi zsunęło mi się w dół.
Błąd : Błędny odczyt z czujnika obrotów lub jego uszkodzenie sprawdź rezystancje czujników sprawdź koło impulsowe ewentualnie dosuń czujniki do koła.
koło koła zamachowego
Problem może też leżeć we współpracy czujnik obrotów koło zamachowe,sprawdź oscyloskopem impulsy z czujnika położenia walu.
Sprawdź odczyty prędkości z poszczególnych czujników kół ten z inną prędkością jest winny zamieszania. To niekoniecznie musi być czujnik ale na pewno to koło.
Sprawdź w diagnostyce stabilność ciśnienia na szynie, czujniki obrotów wyczyść (przedmuchaj) koło impulsowe czujników.
Witam. EBS 4616-09; czujnik koła , koło 3: uszkodzony przewód połączeniowy lub uszkodzony czujnik.Okablowanie czujnika obrotów koła uszkodzony, czujnik lub jego okablowanie - zwarcie do masy. EBS 07 91 04; czujnik koła koło 3; za duża szczelina między czujnikiem a kołem polaryzacyjnym, uszkodzony czujnik lub jego okablowanie, opór czujników powinien...
Pozwolę sobie trochę uzupełnić twoje spostrzeżenia .Więc przyczyna błędu; za duży opór w czujniku obrotów.Za duża szczelina powietrzna między kołem biegunowym a czujnikiem obrotów , koło biegunowe kołysze się.Usuwanie błędu: sprawdzić przewody i wtyczki między modułem regulacji ciśnienia i czujnikiem obrotów pod kątem zwarć lub przerw i naprawić okablowanie...
Witam potrzebuję zrobić układ który będzie odczytywał impulsy czujnika obrotów koła. Gdy koło się zatrzyma zaświeci się kontrolka lub coś takiego
Pompa startuje przeważnie po rozpoznaniu obrotów wału. Czyli czujnik na wale ,koło foniczne itp. Czasem w takich swapach jest różnica w kołach fonicznych czy czujnikach i ECU nie rozpoznaje obrotów wału.
znalałem rozwiązanie w odmętach internetu Błąd P0335 - zły sygnał z czujnika położenia wału. "Objawy: check engine przy wchodzeniu na obroty, szarpanie. Check gaśnie przy niskich obrotach. Wymiana czujnika nie pomogła. Koło pasowe, z którego czujnik zbierał sygnały miało bicie - latało na boki. Czujnik nie był w stanie złapać sygnału. Guma pełniąca...
więc pisałem dlatego o czujniku Halla:) Zakładając ze wieje dość ostro koło wykona 5 obrotów czyli 5x20 impulsów a czujnik Halla zmieni tylko czas między stanami. Mając czas i obwód koła m/s łatwo obliczyć. Zbocza uruchomią timer i zatrzymają go. Przynajmniej tak mi się wydaje.
Poszukuję elementu koła garncarskiego. Podczas wymiany łożysk majster uszkodził w moim kole garncarskim takie kółko. Nie wiem gdzie mogę coś takiego zdobyć. Kółko ma średnicę 46mm. To chyba element jagiegoś czujnika obrotów. Koło garncarskie jest Japońskie firmy shimpo. POMOCY !!! http://obrazki.elektroda.pl/6980743200_1...
witam !! a może rozbierz jakiś stary silnik krokowy ( najlepiej jakiś z małą ilością kroków na obrót ) i w ten sposób uzyskasz coś na kształt impulsatora . przy silniku 7,5 stopnia /krok będzie to 360/7,5 = 48 . tyle będziesz miał impulsów na obrót . nie będzie to do końca tarcza , ale te małe silniki mają dość wąskie wirniki ( i jeszcze rym się zrobił...
A już myślałem że trafiłem że to koło dwumasowe drganiami wprowadzało czujnik obrotów w błąd. Jednak zagadka dalej zostaje.
Witam. Mam dokładnie ten sam problem z moją Candy CTA104AA. Pierze, płucze, wydaje się, że dobrze odpompowuje wodę, ale podczas wirowania nie wchodzi na wysokie obroty, tylko zakręci się kilka razy w jedną, potem w drugą stronę, później rozpędza się, ale za chwilę jest takie jakby szarpnięcie i cały proces rozpoczyna się od początku i tak bez końca....
Przydałaby mi się jakaś baza błędów mój upośledzony sprzęt Masz link do sklepu z takimi?
Kolego czujnik obrotów masz po prawej stronie koło filtrów ,jeden od ciśnienia drugi od obrotów .Czujnik obrotów ma pełny gwint i nakrętkę kontrującą.
Ok. Co to znaczy minimalnie przestawiona pompa wtryskowa? Pompa wtryskowa jest na klinie, nie ma czujnika obrotów pompy. Koło zębate po wyjęciu pompy wyglądało że siedzi sztywno i raczej o ząb nie powinno sie nic przestawić na kołach zębatych.
Na osi montujesz koło z jednym zębem, do tego czujnik indukcyjny i prosty sterownik np PLC. Z tego co widzę to mówimy tutaj o prasie mimośrodowej?
Mechanicznie może pasować, ale jeżeli ząbki, które ma "widzieć" czujnik obrotów są inaczej rozmieszczone, mają inny kształt, co zauważyłeś porównując swoje koło ze zdjęciem kol. fructona, to nie będzie to prawidłowo działać. Jeżeli masz możliwość, to odzyskaj oryginalne koło zamachowe i porównaj je z tym, które masz założone.
Gdzieś czytałem że czujnik obrotów jest gdzieś koło filtru oleju jakiś G28 więc skąd tak naprawdę jest sygnał na obrotomierz z alternatora czy z jest jakiegoś czujnika
Wiesz, możesz powalczyć z ludźmi i dorzucić czujnik obrotów, że po przełączeniu na ustawczy koło musi zwolnić do mniej niż, żeby sterownik znów pozwolił na sprzęgło. No i pilnować że w normalnej pracy muszą być impulsy, bo jak nie, to znaczy że czujnik leży obok ;) Jak masz możliwość wyłączenia sprzęgła w połowie ruchu, to coś można myśleć, bo kilka...
Witam Męczyłem tą maszynę trochę i mam sygnały z czujnika B61, i B62 i zmieniają się względem obrotów silnika wiec hydrostat pracuje brak obrotów na czujniku B63. Podniosłem jedno koło na windzie i się lekko toczy można zatrzymać, prędkość nie zmienia względem zmiany zakresów i obrotów silnika brak błędów revers działa. Zmierzyłem ciśnienia jest tylko...
Tak, była diagnostyka robiona, tylko Delphi nie wiarygodny odczyt czujnika obrotów tył lewe koło i w wartościach po zakręceniu kołami poszczególne koła wskazują prędkość, a tył lewe nie, cały czas 0 km/h. W przyszłym tygodniu będę mógł to sprawdzić VCDS-em, ale po zmierzeniu napięcia na prawej stronie jest nieco powyżej 1 V, natomiast po lewej setne...
Witam panowie. Usterka jak w temacie. Ciągnik odpala od dotknięcia, na wolnych obrotach może chodzić cały dzień i nic. Wystarczy dać mu koło 2tys. obrotów i po chwili odcina mu zapłon. Czujnik obrotów silnika wydaje się być sprawny ma koło 950 ohm, obroty czyta. Ma ktoś może do tego jakąś instrukcje czy coś w tym stylu, albo spotkał się z takim problemem?
po dłuższym kręceniu rozrusznikiem wyskakuje błąd czujnika obrotów silnika A opis błędu? Może np zielono we wiązce koło rozrusznika? Sprawdzałeś zasilanie/masę czujnika wałka , albo np wiązkę czujnika walu?
Nie był bym tego taki pewny . Ale fakt czujnik może generować albo jakiś sygnał prostokątny związany z tym jak czyta koło , albo może być wyposażony w wewnętrzną elektronikę i faktycznie dawać tylko jeden sygnał dla zbyt niskich obrotów i drugi dla obrotów w określonym zakresie .
bo zacznie się bez końca kręcić Nie zgodzę się. Czas zadziałania czujnika musi być dłuższy od czasu jaki potrzebuje stycznik by odpaść. Nie ma znaczenia czy bezwładnością mechanizm zjedzie z czujnika i czujnik znowu złapie. http://obrazki.elektroda.pl/4550663900_1...
Witam jest to na pewno koło kolorów. Albo się przyciera na łożyskach lub elektronika która steruje kołem po prostu szaleje. Rozbierz projektor wyjmij koło kolorów i zobacz czy nie ma na nim nalotu kurzu w obrębie ośki lub czy czegoś w tym stylu. Bo z opisu wynika ze koło zwalnia i przyspiesza. Obejrzyj jeszcze czujnik obrotów koła kolorów jeśli jest...
Witam . EBS 04225-09 ; czujnik obrotów koła 1 , koło biegunowe uszkodzone. Za duża szczelina między czujnikiem a kołem biegunowym, zardzewiałe lub uszkodzone koło biegunowe . Koło biegunowe krzywe , kołysze się , brak "ząbka".Jeśli system EBS zgłasza błąd a ten jest aktywny to skrzynia będzie działać nieprawidłowo .
Tak jakby moduł ucm się zawieszał. Być może czujnik obrotów wejściowych przekładni ten który patrzy na koło zamachowe. Ewentualnie podłączyć komputer i sprawdzić kody usterek. A czy dodając gazu ręcznie czy nożnie jest różnica?
Ciśnienie przy filtrze RDP 3/A powinno wynosić 0,294-0,670 MPa na obrotach znamionowych i min. 0,08 MPa na wolnych. Czujnik jest wkręcony w magistralę olejową,przy kabinie koło filtra olejowego . Jest to silnik Z 8701-1 który występuje w Ursusach serii 1200 .
A widzi obroty? Jeśli wyrzuca mu błąd o 3 wtrysku to pewnie chodziło o czujnik skoku iglicy. Można sprawdzić jego oporność, koło 100ohm powinno być, ale wydaje mi się że mimo jego uszkodzenia powinien palić.
Możesz nie wypatrzyć bo koło magnesowe może być z plastiku a wewnątrz 4 magnesy bo masz 8imp na obrót, wiec zewnętrznie na oko może być sprawne. Dlatego pisałem oscyloskop by prawdę powiedział bo o ile są popękane to 8 przerw powinno być prawidłowe to jest przestrzeń między magnesami te z najdłuższym czasem a te dodatkowe z krótkimi czasami przerwy...
miałem podobne objawy w zafirce 2.0 dti y20dth po lekkim rozgrzaniu wyłączał się obrotomierz silnik pracował kulawo zapalały się kontrolki serwisu i układu chłodzenia po wymianie czujnika obrotów wału korbowego wszystko wruciło do normy. czujnik znajduje się koło miski olejowej a kostka koło pompy wtryskowej
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
witam opel vectra 18 16v z tempomatem. diagnostyka przeprowadzona 0 błędów. objawy :jadę samochodem wyrzucam na luz obroty są 1100 około zatrzymuje się obroty idealne - zawsze. samochód stoi na podnośniku uruchomiony silnik obroty idealne, ręką pokręcam za koło lewe podnosi obroty zatrzymuję koło - 900 obrotów. dodam czujnik stopu i sprzęgła ok. czy...
do kolekcji symulator czujnika Halla. - sygnal zeg to sygnał z czujnika obrotów wału korbowego ( koło czujnika ma 60 zebów i przerwę szerokości dwóch żebów ). - zeg idzie na PLL , mnozone x 5, dzielone x6, potem dzielnik 1:2 i mamy obroty wałka rozrządu. - koła napedzane wałka wydechowego rozrzadu ma 4 przerwy o szerokości 9, 9, 4,3. - odpowiednie ustawienie...
Jest to układ wykrywający ciąg impulsów: https://obrazki.elektroda.pl/2130050600_... Gdy impulsy na wejściu są (są obroty) na wyjściu stan niski. Gdy impulsy na wejściu zanikną (brak obrotów), na wyjściu pojawi się stan wysoki. Skąd i w jaki sposób wziąć impulsy? to już trzeba o tym pomyśleć. Zależy to od urządzenia. Rozwiązań może...
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej i temperatury powietrza zbierają informacje potrzebne komputerowi dla wyliczenia dawki paliwa podawanego do wtryskiwacza. Uszkodzenia tych czujników powodują problemy z uruchomieniem zimnego silnika. Wymień najpierw czujnik temperatury cieczy chłodzącej. http://obrazki.elektroda.pl/3899208600_1...
Czujnik TPS ustawiony na 0,58 V i wróciły wolne obroty. Od tego czasu auto jeździ już koło roku bezproblemowo.
Chcesz gotowca? Proszę, wszystko w jednej kostce krzemu: [url=http://www.national.com/ds/LM/LM290... datasheet Podano przykładowe aplikacje i opis obliczeń. Jak i to mało to poszukaj na elektrodzie gdzie już kilka takich układów było względnie w necie. Słowa kluczowe: limiter, shift light. Pozdrawiam
Co do linków z pierwszego postu, mechaniczny impulsator to bardzo kiepskie rozwiązanie, mała rozdzielczość, słaba trwałość, enkoder optyczny o rozdzielczości 100 to już jest akceptowalne rozwiązanie, z dobrze napisanym programem pozwoli rozróżnić 400 stanów na obrót. Im większa rozdzielczość tym mniejsze ruchy kierownicy można wykryć, weź pod uwagę...
Czujnik położenia wału sprawdziłem i jest ok
Dzień dobry, mam problem z kodowaniem licznika w passacie b5 przedlift z can gateway, przełożyłem skrzynie bez czujnika prędkości i muszę zmienić by licznik czytał prędkość z szyny can, jest ktoś chętny pomóc? Mogę wynagrodzić usługę. W załączniku eeprom. Kilka osób mi powiedziało że licznik 3B0 920 802A i pompa abs 31pin nie mają możliwości takiej...
Sprawdź śrubę trójkątną w głowicy pompy. Trafna porada, przy poprawianiu rozrządu sprawdzić dokładnie dolne koło rozrządu czy nie lata. Obroty nie pływają na ciepłym? Zobacz parametry czujnika ciśnienia w kolektorze i ciśnienia atmosferycznego. Zobacz czy odpali na plaka. Jak masz to podmień wtrysk sterujący. Popaprane są te usterki jak ciepły nie...
Że tak zapytam.Mówisz cały czas o tym czujniku koło chłodnicy?
Właśnie takie sposoby widziałem, ale zastanawiam się co zrobić jeśli mam już wbudowany silnik z czujnikiem hall w koło i dostaje sygnał 0/1, tylko stan wysoki nie pojawia się co pełny obrót, a co jakąś cześć obrotu.
Piszesz , że rozwaliło ci czujnik obrotów na kole zamachowym. Jak to się stało! zawadził o koło czy co.Może jego część została w jednej ze szczelin w kole zamachowym lub ją uszkodziło i nowy czujnik błędnie czyta.
Ustrzeliłem usterkę i to, że przerywał, już jest ogarnięte, natomiast na tę chwilę wydobywają się głośne dźwięki podczas pracy silnika przedniego koła. Jak koło się obraca bez wspomagania, wszystko jest dobrze.
witam to nie bedzie czyjnik wolnych obrotów lecz czujnik połozenia wału korbowega koło skrzyni biegów na bank
Powodów może być wiele luz na wale szczególnie poosiowy. Za duża odległość czujnik koło foniczne i przy niskich obrotach ma problem. Sam czujnik też czasem się tak uszkadza że w określonej temperaturze świruje. Trzeba by się do niego dostać z tego co pamiętam to jest pod kolektorem dolotowym i odczytuje impulsy z koła zamachowego. Sorry z uszczelniacza...
Każdy ząb to szpilka. I masz liczyć szpilki, nie napięcie jako takie. Do tego jeśli chcesz z tego liczyć obroty to spójrz na koło, i na oscylogram który kolega (at)merc124t zamieścił. Jedna szpilka jest większa, to jest ten jeden szerszy ząb na kole. Ta szpilka oznacza 1 pełen obrót koła. Mniejsze szpilki i mniejsze zęby są do informowania ECU o aktualnym...
Ja mam podobną sytuację – lodówka KIKB3146 s/n 9988406-03. U mnie winny jest moduł sterowania. Podaję za mały prąd na wiatrak w komorze lodówki, co powoduję obniżenie napięcia na wiatraku i odpowiednio niższe obroty. Komora nie chłodzi się. Przy tym w szufladach biofresh temperatura jest koło 0 – jak powinno być. Może u ciebie też nie czujniki...
Zrób tak jak pisze (at)kindlar, zamień kolejność czujników i koło będzie kręcić się abarot. Możesz też spróbować zamienić "fazy" miejscami, to będzie najszybsze.
Jak jadę na luzie obroty koło 1300 po zatrzymaniu spadają do 1000, niby czujnik ok. Po odłączeniu bez zmian. :(
A jaki masz silnik??? Ja w astrze X16XEL miałem podobny problem. Okazało się, że zbyt szerokie jest kółko w rozrządzie (to na wale korbowym) i pukało o obudowę. No ale cóż to taka ich mała wada konstrukcyjna (po 96 roku wyeliminowana) Może jeszcze pukać koło pasowe o czujnik obrotów wału korbowego... możliwości jest kilka... Napisz coś bliżej.
Witam. Czujnik znajdziesz za silnikiem przy kole zamachowym. https://obrazki.elektroda.pl/3363221300_... Skoro mowisz ze zapala na chwile to tak jak by go immo blokowal. Bledy wskazuja tez na brak komunikacji ECU z ABS. Obstawiam ze licznik tez nie widzi ECU wiec nie wysyla kodu odblokowujacego immo. Do sprawdzenia linie can. Błąd...
czujnik CWindex służy tylko do określenia punku w jakim jest koło . predkością steruje układ DMD więc nie sprawdzana jest ilośc obrotów a punkt związany z kolorem. przy problemach z obrotami koła głupieje układ DMD i kolory pływają
Witam auto na bęzynie miało to samo po zagazowaniu też jest ten objaw mam pytanie do specjalistów :\ po odłączeniu regulatora obrotów czujnika i czujnika MAF i ustaleniu obrotów na sztywno śrubą w przepustnicy silnik po jakimś czasie i tak reguluje obroty na jałowe koło 700 /min . Jak on to robi ??? przeciez wyłączyłęm regulator i czujniki. Czym on...
Widac go doskonale, wtyczka do niego jest zaraz koło siłownika klap zawirowania.
Elektromagnes przyciąga zapadkę tylko na moment, tyle żeby puścić zębatkę, żeby zazębiła się z kołem napędzającym. Nawet jeśli wróci z lekkim opóźnieniem, koło napędzające zabierak musi wykonać pełny obrót do powrotu do pozycji wyjściowej, więc chwila czasu jest, a zanim kartka w całości wyjedzie spod rolki zabieraka, ten może wykonać nawet kilka obrotów....
Można to zrobić na wyłączniku czasowym, który będziesz pobudzał z czujnika zamontowanego na kole pasowym. Czas pracy wyłącznika należy ustawić na trochę dłuższy, niż okres pomiędzy dwoma impulsami z czujnika. I teraz, jak koło się kręci, to czujnik będzie stale pobudzany i sygnalizator na jego wyjściu będzie aktywny. Jak koło stanie, sygnalizator wyłączy...
Wymień to koło zamachowe .
Koło zmiennych faz wygląda na nowe, wymieniane nie tak dawno. Obroty pokazuje w miarę dobrze, więc czujnik wału raczej odpada, czujnika wałka nie mogę namierzyć - jest w ogóle?
Mam nadzieję, że nie wytrącę z równowagi administartora forum pisząc kolejny temat o seicento 900 ale po przeczytaniu chyba wszystkich postów związanych z seicento i problemem zapłonu nie znalazłem satysfakcjonujących mnie informacji. Krótko. Seicento 900 "bity" w lewy przód. Po pracach blacharskich nie mżna go zapalić. Kontrolka code gaśnie po prawidłowym...
Koło się kreci dosyć wolno.
Po polsku to raczej nie ma. Instrukcja z euro 4 ale oznaczenie silnika się zgadza. Głowica 1 - 60Nm 2 - 120Nm 3 - 120st 4 - 60st Korbowody 60Nm + 60st Wtryskiwacze 30 - 35Nm Tłoczki hamulca JAKE BRAKE 19Nm Wałek rozrządu 80Nm + 60st Luz międzyzębny koła wałka/pośrednie 0.074 — 0.195 mm, jak nie rozkręcaĺeś kół pośrednich to można tylko sprawdzić,...
Witam, mam spory problem. Po wymianie rozrządu w Peugeot Partner 1.6 HDi, auto kręci, ale nie zapala. Po wyciągnięciu z wtyczki czujnika wału korbowego, samochód zapala na wysokich obrotach, ale na desce rozdzielczej nie pokazuje żadnych wskaźników, typu obroty. Wymieniłem czujnik wału korbowego i Halla, dalej to samo. Czy problemem, może być koło zębate...
Spróbowałbym jednak podmienić przepływomierz jeśli jest opcja gdzieś pożyczyć. Poza tym - z komputera zczytywana rezystancja pedału? Czy napięcie? Są dwa czujniki w pedale. Błędów oczywiście nie ma? Te sterowniki potrafią się psuć dość często - koło Gdańska jest kilka firm co je regenerują.
W fabii 1.4 tdi wycierają się a czasami wypadają półpierścienie ustalające luz wzdłużny wału korbowego. Wał korbowy przesuwa się i koło impulsowe nie trafia na czujnik obrotów wału i silnik gaśnie lub nie daje się uruchomić.
Witam mam mana tga 440 automat, szarpie przy ruszaniu ,wybieram D bieg wbija lekko dodaje gazu jest mocne szarpnięcie , wymieniłem już : - sprzęgło kompletne (2 x) - planowane było lekko koło zamachowe - czujnik obrotów i temperatury w wybieraku - wysprzęglik - cały wybierak - 0 błędów w kompie nic nie pomaga , sugestie , przypadłość pojawia się na...
Podczas wymiany skrzyni (automat) mechanior źle założył tarczę na koło zamachowe współpracującą z czujnikiem obrotów silnika (brak fabrycznego zabezpieczenie przed niewłaściwym montażem). Temat wyjaśniony. Dziękuję za wszelkie uwagi. pozdr $$
Moim zdaniem jest to czujnik położenia wału , znajduje się koło filtru oleju , 99 % to te czujniki są odpowiedzialne . pozdrawiam
Docelowo urządzenie ma być sterownikiem opryskiwacza i dlatego potrzebny jest dokładny pomiar prędkości. jeżeli do opryskiwacza, to lepiej zastosować czujnik indukcyjny (ustawiony tak żeby widział śruby mocujące koło - będziesz miał 8 może 10 a może jeszcze więcej impulsów na obrót) niż hallotron. Czujnik będzie łatwiejszy w montażu i odporniejszy...
Witam. Problem znany.. wymień koło pasowe które uszkodzone zakłamuje czujnik położenia wału..Problem zniknie..Dla pewności lepiej z napinaczem... powodzenia..
Takie możesz kupić: https://www.gotronik.pl/modul-z-czujniki... są w różnych kształtach i wersjach. Zasilić z 5 V np z USB i nakleić kontrastowy pasek na mierzony wał czy koło.
Bo u dołu pompy jest jeszcze zawór wyprzedzenia kąta wtrysku. Szło to obejść w tej pompie Lucasa. Zobacz jeszcze na czujnik położenia wału, z przodu, koło rozrusznika. Z pamięci- albo leciał sam czujnik (rozwarty) albo ropa sącząca się po wiązce rozpuszczała izolację przewodów, tak, że ta kruszała io robiła zwarcie; z tego co pamiętam- na tym odcinku...
Pozwolę sobie wrzucić cytat z automotoserwis: Kiedyś trafiła mi się Laguna I dti, w której silnik wkręcał się tylko do 1500obr/min i gasł. Też pojawiał się błąd od czujnika obrotów. Przyczyną okazało się namagnesowane koło foniczne. Po wymianie problem już nie wystąpił
Witam, Mam problem z dokręceniem koła pasowego w Ford B-Max 1.0 EcoBoost. Koła nie mają klina i podczas dokręcania, przy zablokowanym wale korbowym, obraca się koło pasowe osprzętu dodatkowego. A musi być w idealnej pozycji bo czujnik obrotów będzie źle czytał. Ma ktoś jakiś sposób aby je zablokować?
Witam, Mam projektor Optoma HD600X. Początkowo wolniej startował, następnie przestał się włączać. Znaczy słychać było pisk startującego koła i pojawiała się czerwona dioda palnika oraz pulsowała dioda stanby na pomarańczowo. W instrukcji nie ma opisanego tego problemu. Po rozkręceniu znalazłem paproch na czujniku obrotów koła kolorów. Koło było pokryte...
Proponuje silnik wyposażyć w czujnik położenia wału i koło pasowe z eleganta do tego układ cyfrowy powiedzmy na mikrokontrolerze który mierzył by prędkość obrotową silnika na podstawie impulsów z czujnika a układ wykonawczy regulujący obroty mogłby być silniczkiem krokowym (lub serwomechanizmem) polączonym z przepustnicą. W załączniku zewnętrzne charakterystyki...
Ten silnik ma 14000 obrotów na minutę, tacho nie generuje impulsów tylko napięcie (impulsy generowane są tylko przy czujnikach halotronowych). To że pralka ma 1000 obrotów jest uzyskiwane przełożeniem napędu na koło pasowe.
koło z którego czyta czujnik wałka.
Czujnik obrotów jest na pierwszej obudowie skrzyni tzn w tym miejscu gdzie koło zamachowe, szukaj u góry od strony kierowcy.
Prawdę mówiąc nie pierwszy raz widzę tego typu rozwiązanie, więc coś w tym musi być. Zastanawia mnie tylko przeniesienie napędu, bo z tego co widziałem na zdjęciach w tym i innym filmiku, tylne koła są luzem. Napęd musi być zatem przenoszony przez te trzecie koło, które jest na środku, pod spodem. Jest to sprytne bo odpada regulacja obrotów jednym z...
Jeśli koło jest stalowe to sam czujnik Halla nie wystarczy. Potrzebny jest jeszcze niewielki magnes. Czujnik wygeneruje impuls gdy przesunie się obok niego ząb koła zamachowego. Takie impulsy zwykle się zlicza w jednostce czasu lub mierzy się czas pomiędzy nimi. Może to robić np. Arduino. Jeśli chcesz coś kupić to najpierw zastanów się w jakich warunkach...
EBS 4616 - Czujnik koła koło 3: Uszkodzony przewód podłączeniowy lub uszkodzony czujnik Status błędu: FMI 9, błąd urządzenia. Wskazanie błędu: Centralna lampka ostrzegawcza STOP (H111) świeci na żółto. Skutek błędu: Nadzór ABS ograniczony lub wyłączony, nadzór ESP wyłączony, nadzór regulacji momentu holowania (DTC) jest być może wyłączony, ASR jest...
Prędkość na chwilę obecną że sterownika samochodu. Jestem w trakcie wykonywania nakładki na koło z 8 czujnikami na podstawie których będę liczył obroty koła (ilość impulsów z czujników) w danym czasie. Tak czy siak jakie to ma znaczenie skąd te dane są.
Witajcie pacjent to Tucson 2.0 CRDI 2006R. Gdy go zakupiłem od pewnego pana (mechanika 🤣) okazało się że czujnik który wchodzi do listwy jest odłączony i gość mówił, że jest nowy i kostka od czujnika ma być odpięta ale nie daje mi to spokoju i ją podłączyłem i sprawa wygląda tak. Odłączona 3000 obrotów limit check na desce ale moc jest i się wkręca....
Amplituda nie wiele da - raczej częstotliwość impulsów. Ja bym to widział tak - koło zamachowe rozpędzane silnikiem symulowało by energię zgromadzoną w rozpędzonej masie pojazdu. Koła (tarcza, czujnik i cylinderek) połączone z układem dociskanymi rolkami. Docisk jednej z rolek zmieniał by się dynamicznie w trakcie próby. Rejestrator połączony z czujnikami...
Chcę zrobić dokładnie to, co ta maszyna robi, czyli silnik się załącza i kręci kołem. Tam, gdzie kurat nie jest pokazane, należy włożyć bole na to koło, a ja dojadę do czujnika. Po jego zbliżeniu silnik się zatrzymuje. Czyli można ustawić długość obrotu, ile ma trwać, żeby powtarzalność ruchu była taka sama. To mnie interesuje.
Posiadam akurat 2.0 HDI RHR ale w C5. Czujnik położenia wału jest na wierzchu, nie jest pod kołem pasowym. Wystarczy koło ściągnąć i mamy go na dłoni. Nie trzeba ściągać nawet żadnych osłon czy nadkoli. No chyba, że konstrukcja 407 jest zupełnie inna... Skoro nie widać obrotów silnika, to nie ma opcji - albo czujnik albo wiązka. Mimo, że wymieniony...
To TGL więc EBS 2 wabco błąd koła biegunowego, przednia oś, prawa strona FMI 9 ...OdłączoneyABS osi przedniej po prawej stronie, ASR, ESP. Niezrozumiałość czujnika liczby obrotów osi przedniej, prawa strona, sprawdzić koło biegunowe osi przedniej po prawej stronie.... uszkodzenia, zabrudzenia, ..łożysko koła osi przedniej po prawej stronie.
Witam usterkę znalazłem ,analizując dokumentację i sprawdzając ciśnienia na pompie i elektrozaworach ( powinno być 18 bar) i ciśnienia są ok i wskazuje to że skrzynia załącza poszczególne sprzęgła ale ciągnik nie jedzie to oznacza że brak przeniesienia napędu z silnika na skrzynię lub ze skrzyni hydraulicznej na skrzynię mechaniczną więc sprawdziłem...
Dzięki za odpowiedź. Przejrzałem bardzo dokładnie całe koło zamachowe, nie ma nawet śladu po znakach powinno być wygrawerowanie. Są jedynie cztery wytłoczenia, podejrzewam że na czujnik obrotu wału. Pytanie czy idzie to ustawić w jakiś inny sposób pierwszy tłok gmp na zegar lub wykorzystać jakoś te znaki czujnika obrotu. https://obrazki.elektroda.pl/9949343900_...
Wymieniony był czujnik położenia wału, takie wolne obroty są wtedy, gdy na dworzu spadła temp. koło 0 stopni C i niżej
W silnikach bez czujników Halla kierunek obrotów silnika realizuje się właśnie przez zamianę przewodów zielony-niebieski (żadziej: żółty-niebieski).
czujnik obrót koło zamachowy czujnik obrót koło kierownica koło pasowy obrót
żarówki volvo przekaźnik zakłócenia zwarcie wirnika klatkowego
spawarka inwertorowa przekaźnik vestel 17mb170 firmware
Pinout przełącznika spawarki MIG MAT 8150X Spadek napięcia na wyjściu LM317LZ przy obciążeniu poniżej 100 mA