ewentualnie czujnik oleju zaczyna wariować (bądź wtyczka luźna), jakby nie było śladów na misce olejowej od uderzenia
Czujnik ciśnienia poziomu oleju Ci wariuje albo masz zbyt mało oleju. W Vito nie ma czujnika ciśnienia oleju, jest tylko od poziomu przy misce.
Czujnik cieczy z tego co pamiętam to któryś mechanik sprawdzał. Jeszcze zauważyłem że czujnik temperatury oleju wariuje. Podczas jazdy temperatura potrafi skakać o ponad 20 stopni.
ciekawostka: mam Golfa 4 ten sam rocznik i ten sam silnik (1,4 16V) i zamigotała mi kontrolka żółta "olejowa" a po jakimś czasie zapaliła się na stałe, dodam tylko że było to po częściowym remoncie silnika (panewki, pierścienie i inne takie tam...) jechałem do domu z niepokojem ale dotarłem szczęśliwie i dopiero tam sprawdziłem, że kabelek od czujnika...
mechanik i pomiar faktyczny cisnienia . może czujnik wariuje ( no to by było najtaniej )
No właśnie nie i to mnie zastanawia. I na ten olej 10 w 40 padły podejrzenia (że czujnik wariuje bo zagęsty).
Podłącz inny czujnik bo może ten wariuje. Powodzenia
witam ja osobiście sprawdziłbym cisnienie oleju mozesz miec wywalone panewy i wiele innych zeczy jesli cisnienie masz ok wiec czujnik cisnienia proste ja akurat w e30 bmw mialem w silniku m20b25 taki problem ze sprawdzalem wszystko a okazalo sie ze czujnik wariuje sprawdzi przy jakim cisnieniu wylacza sie czujnik czyli traci zwarcie Pozdro
Jak jest za dużo oleju to ciśnienie nie będzie świecić, stan oleju sprawdź dokładnie bo to jest podstawa, może poprostu czujnik ciśnienia wariuje i tak się dzieje.
Najpierw sprawdz podłączenie tego czujnika wyglada to jakby styku nie było, może przetarł sie kabel lub luzno lata na czujniku.
Lepiej włożyć używkę ale oryginał, podróbki mają to do siebie że wariują
Od początku agregat pracował jakby "zapłon co jakiś czas wypadal" Spróbuj na chwilę odłączyć czujnik poziomu oleju. Różne dławienia się tego silnika mogą wynikać z skakania uszkodzonego pływaka, choć powinna czasem błysnąć kontrolka oleju... U mnie zdarzyło się uszkodzenie tego pływaka, i o dziwo nie było to tak, że albo odpala, albo nie, ale inaczej;...
Sprawdź ciśnienie manometrem - może czujnik wariuje.
Brzmi jak typowa usterka elektryczna, zwłaszcza że po podaniu plusa na rozrusznik kompresor odpala na chwilę. Kilka rzeczy do sprawdzenia: 1. Bezpieczniki i styczniki – może gdzieś się przepalił bezpiecznik albo stycznik nie łapie. Spróbuj ręcznie wcisnąć rdzeń stycznika i zobacz, czy zaskoczy. 2. Przełącznik – może mieć zużyte styki albo nie łączy...
Wina jest w liczniku a nie ciśnieniu oleju czy czujników. Przy braku ciśnienie oleju obrotomierz nie skakałby a jak brak sygnału obrotów to kontrolka ciśnienie wariuje.
Te auto to jest wariactwo elektroniczne , czujnik ok. , był na tzw teletransmisji , sprawdzali w prawo w lewo , wszystko niby ok ale nie do końca . Dwa razy nie dało sie zgasić świateł mijania , a czujnik oleju raz na ruski rok wariuje , zapaliły sie lampki opcji których brak ( ABS , ŚWIECE - diesel czy co ?? ) . Ale to podobno od radia . Moim zdaniem...
Witam, Panowie, mam problem: 1.6 TDI CAYC, 105 km, około 200 tys. km przebiegu, 2011 rok. Po remoncie uszczelki pod głowicą, auto, kiedy się rozgrzeje, wyświetla brak ciśnienia oleju na moment i po chwili gaśnie, i tak co jakiś czas. Przy remoncie głowicy zmieniona podstawa filtra oleju (FEBI) razem z chłodnicą oleju, olej (10W40) i filtry. Podczas...
"Zmierzyć ciśnienie oleju i podać wartości,to pomożemy." cisnienie wczasie jazdy bylo normalne sparwdzalem na komputerze, gdy sie lampka zapalala cisnienie spadalo, pomiary podam z czasem bo nie pamietam, musze sie zapytac znajomego mechanika, ktory mi udostepnil komputer ale zrobie je ponownie "A poziom oleju sprawdzasz, jaki masz?" poziom oleju jest...
Czujnik oleju jest z tyłu silnika, a /wg autodaty/ czujnik zapłonu znajduje się z przodu silnika
To wygląda na brak masy między silnikiem a instalacją. Zauważ że zaświeca się kontrolka oleju, a ona jak nie dostanie masy na czujniku to się zaświeca. Czujnik jedno pinowy zamyka obwód do masy przy ciśnieniu. Sprwdź mase pod zbiornikiem uzupełniającym płyn chłodniczy.
Nie dawno kupiłem Seata Toledo '93 1.8 Benzyna (brak gazu). Spalanie po mieście wynosi ok 13/100km. Po podłączeniu testeru spalin wyszło, że emisja CO2 jest za wysoka i wynosi ok 9 (chyba %). Wymieniłem czujnik ciśnienia oleju (bo mi kontrolki wariowały i już są OK) oraz czujniki temperatury chłodziwa (czerwony i niebieski). Wymieniłem również sonde...
Będziesz miał takie auto odepnij czujnik predkości ,czy abs (tak aby nie było sygnału prędkości) i się przejedź i zobaczysz ,ze wskaźnik będzie latał góra-dół na zakrętach. To tak samo jak nie widzi obrotów to pokazuje brak cisnienia oleju. PS .golf4,passat b5 i wiele innych vw z tych lat na pewno tak ma.
Witam. Odświerzę temat, żeby nie tworzyć nowego. W moim T4 przestał działać obrotomierz i prędkościomierz , a na pulpicie świeci się lampka akumulatora. Po sprawdzeniu okazuje się, że przy wyłączonym silniku aku ma równe 12V, a po odpaleniu silnika 13,8V. Z tego wynika, że alternator i regulator napięcia powinien być ok, więc skąd ta lampka akumulatora...
Witam, Panowie, mam problem: 1.6 TDI CAYC, 105 km, około 200 tys. km przebiegu, 2011 rok. Po remoncie uszczelki pod głowicą, auto, kiedy się rozgrzeje, wyświetla brak ciśnienia oleju na moment i po chwili gaśnie, i tak co jakiś czas. Przy remoncie głowicy zmieniona podstawa filtra oleju (FEBI) razem z chłodnicą oleju, olej (10W40) i filtry. Podczas...
Jak sprawdzić czy taki czujnik jest sprawny? trochę już władowałem kasy w te auto i nie chce na marne kupować oryginału. Z wiązką masz rację, może wystarczy że wtyczka albo przewód, jest naruszony i będzie wariował sterownik silnika i wywalał błąd. Orientuje się ktoś, czy CYAC z 2010r. ma czujnik/zawór regulacji ciśnienia ?
Usterka rozwiązana. 2 mechaników nie potrafiło poradzić sobie z tym problemem, ostatecznie sam go naprawiłem :/ Ciśnienie oleju było prawidłowe, mierzone manometrem. Powodem usterki było zepsuta oprawka wtyczki, która wchodzi w czujnik ciśnienia oleju - miała urwany zaczep. Kupiłem nową oprawkę za 19 zł (oryginał VW OE) + nowy konektor wraz z przewodem....
Witam! Gdzie szukać czujnika ciśnienia oleju w MB 190 2.3 ? Wskażnik ciśnienia po odpaleniu silnika, nie wskazuje równomiernie ciśnienia. Lata sobie między 3 a 2. Silnik zimny i ciepły - bez znaczenia. Podczas przygazowaniaprzez chwilę jest na 3 potem znów wariuje. Czy przyczyną maże być czujnik, lub jego przyłacze? Pozdro.
Mad Jaro Czy ty masz włożony do pieca jakiś rodzaj katalizatora, rury dopalającej bo z filmu wynika chyba ,że nie ? Nie mam bo na razie faza testów z odpalaniem i utrzymaniem stabilności płomienia, na dopalacz przyjdzie pora. Na tę chwilę nie chce gadać nawet na tych ustawieniach co wcześniej gadał... Zapchane kanały dyszy paliwa i powietrza wykluczyłem,...
Witam, jestem nieszczęśliwym posiadaczem Audi A6 C5 z 2002 roku. Problem, z którym się do was zwracam, polega na latających wskazówkach na liczniku (wszystkich wskazówek prócz prędkościomierza i obrotów). Okoliczności tego zdarzenia są dziwne, ponieważ dzieje się tak po wyłączeniu stacyjki i gdy pedał sprzęgła oraz hamulca są naciśnięte. Czasami zaciągnięcie...
To podobnie do samochodów, często ludzie nie wymieniają oleju, a jeżdżą... do czasu ;-) Kondensatory są zalecane, jeśli układ będzie wariował, a Ty nie będziesz wiedział dlaczego, to może dlatego.
Zmierzył i sa wlasciwe wartosci. Na cieplym przy 2 tys obrotow m jes ponad ponad 2 bary. Mimo tego kotrolka wariuje, czujnik cisnienia wymieniony i to samo. Widze, ze adamexxxx mial to samo dlatego szkoda, ze nie napisal jak to sie skonczylo z jego autem. Ktos wie może czy silnik 1,6 tdi 105 km Cyac od golfa 6 ma czujnik regulacji cisnienia?
Witam po zdjęciu obudowy filtra powietrza był wcale nie założony jeden przewód fakt założyłem go ale nie w tym tkwił problem .Co zauważyłem że tak naprawdę silnik równo pracował jak miał odpięte kostki z tych 2 czujników w króćcu.nie wystarczył tylko niebieski trzeba było i siwy.rzecz w tym że martwiła mnie ta kontrolka oleju>auto zaprowadziłem do elektromechanika...
Jeśli rozumiem który to silnik, to nie jest to za bardzo skomputeryzowane. Bardziej bym podejrzewał obwody mocno analogowe. Miałem w Partnerze 1.9D 2001 zawieszanie się obrotomierza, tzn "miejsce w którym się zatrzymał stawało się przyszłym zerem" i wracaniu do normy po wyłączeniu prądu. Było to bardzo podobne to części Twojego opisu. Mi to się kojarzyło...
DPF sprawny . Nawet znajomy który od lat robi te sprawy zdziwiony był że taki stan dpfa a problem był przez pęknięty przewód różnicy ciśnienia ale ten metalowy co zmyliło mnie bo każdemu pękają gumowe. Różnica ciśnienia w normie . Wariowała przez ten przewód i po wymianie czujnika na niby Boscha z allegro. Używany dopiero zadziałał normalnie. Ostatni...
To nie jest część elektryczna ale mogą być tam czujniki Wchodzą do niego dwa przewody paliwowe jeden zasilanie a drugi powrót nadmiaru. Tak na chłopski rozum jak sie rozgżeje wariuje a spróbuj wlać gęstrzego oleju na sprawdzenie tylko. Ewentualnie motodoktora wlej. Powtażam tylko na sprawdzenie.
Wszystkie kostki pod akmulatorem,chyba wszystkie kostki pod deską rozdzielczą.Przeczyściłem chyba wszystkie masy.Wymieniłem czujnik wody w chłodnicy bo przeciekał i czujnik poziomu oleju w misce olejowej.Jak to sie stanie po deszczu to po przekręceniu kluczyka pokazuje mi komunikat na desce Oil Sensor Workshop i wentylator chodzi jak głupi.Czysciłem...
Źle się wyraziłem. Wiem, że na początku ma tak być, ale później tak być nie powinno (po dodaniu gazu), ponieważ u mnie wręcz zadławia się on powietrzem i występuje wtedy turbo surge. ECU wariuje, bo nie radzi sobie z taką ilością powietrza i przez to przepływomierz wskazuje niestalibną masę powietrza, stara się zbić poprzez otwieranie egr. Po odłączeniu...
Dziękuję za odpowiedź. Z racji tego że jestem w trasie nie mam dostępu do komputera diagnostycznego. Dziś do wczorajszego błędu doszły następujące : APS 185 * nr jednostki 1720000 APS 727 nr jednostki 1720000 Ems 54295 * nr jed. 1869315 Ems 5409 nr jed. jak wyżej Ems 1314 nr jed. jak wyżej, to ten z wczoraj. Vis 12* nr jed. 1769683 Wraz z pojawieniem...
Przepraszam za odgrzebywanie, ale dam odpowiedź dla potomnych. Trzeba sprawdzić zegary, styki i styk wtyczki która jest w komorze silnika. Ale w 90% przypadków to sam czujnik obrotomierza- jest to cewka zalana w jakimś plastiku o grubości papierosa. Jest na kluczyk "10" nad dłuższą półosią i przewodem od wspomagania- dostęp w zasadzie tylko z kanału....
(-) świecą jeszcze świece żarowe (około 10sek). W momencie kiedy świecą samochód nie reaguje na przycisk "Start". (-) Wariuje również wskaźnik temperatury silnika (nie ważne czy silnik zimny potrafi wskazywać max temp. za chwile nagle spada do zera i ogólnie różne cuda). Sam sobie udzieliłeś wskazówki, ponieważ problemem jest prawdopodobnie czujnik...
Wymień czujnik, często padają.
A ten czujnik oddzielnie nie występuje ? Jako nowy ? W ASO chociażby ? Bo nie sadzę że dostaniesz go aftermarket. Z remontem daj sobie spokój - szukaj drugiej używki. Rozstrzał cenowy spory ale można i za 800 wyrwać całkiem sprawną, wymienisz olej i z 50-60 tyś km jeszcze polata zanim znowu zacznie wariować. Szukaj w firmach specjalizujących się w imporcie...
tak "biega napięcie" w czasie falowania nawet mruga oświetlenie wnętrza ale to raczej przez te szybko zmieniajace się obroty. Trochę to dziwne. Przecież jest jeszcze akumulator. Do jakiego napięcia są te spadki? Może jakieś masy? Zaznaczam że opcja z rurą odmy i zaślepionym kolektorem wciąż działa, wtedy jest ok. Osobiście obstawiam tak : - separator...
1. Funkcje czujnika poziomu oleju mozna wylaczyc diagnoskopem. 2. To, ze nie dzialaja funkcje aktywne przy pracujacym silniku jest prawdopodobnie zwiazane z brakiem informacji w BSI o pracujacym silniku. Byc moze rowniez przebieg kilometrow wariuje z tego powodu. Gdzie podlaczyliscie przewod wzbudzenia alternatora (przewod 1087, 40 stykowa czarna zlaczka...
Witam wszystkich mam problem z moją skrzynią a mianowicie przy jeździe na 3 biegu (od 50-70km/h) i na czwartym biegu (od 70 do 100km/h) w samochodzie są odczuwalne drgania wraz z minimalnym wzrostem obrotów (około 100 obr/min) taka sytuacja występuje pulsacyjnie mniej więcej co 4 sekundy tak jakbym minimalnie wciskał gaz i puszczał. komputer wykazuje...
Ostatnio, stojąc w korku, a później przyspieszając, raz, że kontrolka poziomu paliwa zaczęła mi wariować, a dwa, że kontrolka oleju zaczęła się palić, po czym po chwili zgasła. Dodam jeszcze, że jest ewidentny problem na małych obrotach, przy wyższych, silnik pracuje miarowo. Na małych, niestety jak traktor. Dołączyłem zdjęcie zaślepki pod tym adresem....
Ja wiem ze nie posiadam czujnika dlatego ten licznik wariuje. Rozglądam sie za Can bus adapterem pod licznik ale nie mogę go znaleźć . Pewnie zle szukam :) cały ja. Mógłbym prosić o jakiś konkret link do kupna takiego adaptera?
Czujnika nie ma, wycieraczki działają cały czas nawet po wyłączeniu zapłonu, stają dopiero po odcięciu zasilania na usmx lub akumulator, potrafiły same się właczyć w nocy gdy auto stało zamknięte. Kontrola ładowania jak i kontrolka ciśnienia oleju idzie również przez usmx, wszystkie te rzeczy wariują. Na necie dużo tematów związanych z identyczną usterką,...
Co do wypowiedzi sq3evp: Przecież rozrząd jest świeżo założony nowy, więc o jakiej wymianie na nowy tu mowa? W odpowiedzi na m2606: Nie ma ślizgu pomiędzy kółkami wałków. Łańcuch jest napięty a jak go naciskam palcem lub podciągam to jest różnica tak około 5 mm (mogę wcisnąć go na tyle by blokada na zębach od napinacza się zaparła, czyli tylko ten jeden...
. naciag paska ok. filtr wymieniony. poziom oleju chyba za duzy bo jak nam sie załaczył ten brzeczek pierwszy raz (w trasie) to dolalismy oleju nie sprawdzajac ile go jest. i teraz jest go za duzo. olej jest świeży. .. wskaznik temp oleju wariował, ale elektronik cos porobil i jest ok, tak przynajmniej mowil. wskaznik poziomu paliwa bardzo powoli sie...
Witam! Pomóżcie koledzy, jest spory problem z Renault Laguna II silnik 1.9 TDI rocznik 2001. Zaczęło się od wahań temp ale okazało się, że jakieś zwarcie było i czujnik temperatury wariował. Po wyjechaniu z warsztatu wszystko było ok i jakiś czas później wyrwało przewody raz jeden z odmy i za jakiś czas inny, ale też od odmy z olejem, ogólnie cały silnik...
Witam! posiadam audi 80 B3 1.6TD z '90r i mam nastepojacy problem: Jakies 4 tygodnie temu strzelil mi alternator. Zalozylem w jego miejsce alternator z VW T2 1.6D (wedlug autodaty ma te same parametry, a mialem akurat taki) i od tego czasu pojawil sie problem tzn gdy silnik sie zagrzeje zaczyna swiecic (na wolnych obrotach) kontrolka oleju wydajac przy...
Witam mam taki pytanie gdy włącze zapłon wskaźnik temperatury wody i oleju są na maksa jaka przyczyna?nie pokazuje wcale temperatury podczas pracy na nagrzanym silniku (at)ElektrodaBot AI: Czy ostatnio... 1. Bezpośrednia odpowiedź Najczęściej przyczyną jednoczesnego wychylenia obu wskaźników temperatury (woda + olej) na maksimum już po włączeniu zapłonu...
Nie wiem czy kolego szukasz zwady, tak brednie masz racje nauczyłem się już na przykładzie sąsiada który ma w140 które nie miało ciśnienia oleju wsadził ponad 5 tys zł wymieniał pompę oleju,przewody zapłonowe cała kopułkę tak przy okazji bo nie równo pracował wlali mu mineralny olej i inne cuda nie sprawdzając ciśnienia oleju bo patrzyli na wskazówkę...
Uważam, że najlepszy będzie czujnik pływakowy. Nie taki z przesuwnym pływakiem (#21), ale typu "gruszka" - działa przez przemieszczenie (obrót) całego pływaka, a nie tylko elementu przesuwnego (#22) - większa pewność działania, brak fałszywych alarmów. Przerabiałem ten temat przy obsłudze separatorów oleju - czujki zanurzeniowe wariowały co jakiś czas,...
Witam. Koledzy jestem nowy na forum i dopiero wdrażam się w schemat ogólny jeżeli chodzi o citroeny mam taki problem ze po zakupie xsary 2.0 hdi miałem zalany olej Castrol magnatek syntetic 5w40 plus filtr mann po przejechaniu określonych kilometrów nadeszła wymiana oleju więc pojechałem na wymianę i pytam się o dostępne oleje i wogóle i gościu mi powiedział...
Witam użytkowników forum. Mam Suzuki Baleno 1.8 automat z 97roku. Mam następujący problem: na zimnym silniku jak i po rozgrzaniu wariują obroty, wymieniłem czujnik przepustnicy i przeplywomierz powietrza. Problem niestety wrócił szybko. Nie ma mocy, zachowuje sie jakby byl zamulony. Przy odpalaniu dziadka usłyszałem klekot i nastąpila normalna praca,...
Witam Problem z samochodem zaczął się w kwietniu tego roku. Podczas normalnej jazdy zaczęło szarpać samochodem oraz wyskoczył check engine (kontrolka świeciła się ciagle). Po kilkukrotnym podpięciu kostki OBD II odczytałem następujące błędy: P0352, U1602, U1600. Błąd z komunikacją z magistrala CAN wyskoczył prawdopodobnie przez podpięcie OBD II ponieważ...
Wiesz myślę, że nie gdyż widziałem jak to się odbywa, tzn. Jedziesz w długą trasę i np. Po 45 min jazdy wskaźnik opada do zera, jak przy zgaszonym zapłonie, poczym po jakimś czasie znów skoczy odrazu na standardowy poziom. Zastanawiam się dlaczego ten climatronic w tym czasie też wariuje, ale podejrzewam, że załącza się wtedy automatycznie dodatkowe...
Witam! opto17 śmiało montuj altek od Poldka i przełóż akumulatory. Zrobiłem tak u teścia i jest git. Nic nie wariuje. Łatwiej przełożyć akumulatory niż odseparować alternator. Mocowanie musiałoby być nie żelazne i naciąg paska też. Masz na to materiał. Ale po co sobie utrudniać. Temperatura sinika i ciśnienie powietrza jest "mechaniczne". Czujnik ciśnienia...
1. Wyciek oleju ze zwolnicy przedniego napędu, do wymiany jest simmering wałka, przy okazji chcę wymyć i wymienić olej w całej przedniej osi, lecz nie mogę znaleźć informacji jaki olej ma tam być. Most jest produkcji firmy DANA 80w90 GL5 2. Jest joystick krzyżowy do sterowania dwoma parami złączy hydraulicznych, po pewnym czasie hydraulika blokuje...
Witam. Panowie dzisiaj z rana na razie jeszcze bez pomiarów podjąłem kolejne próby uruchomienia - ok 15 prób. Co ciekawe sprężarka 2 razy o dziwo przełączyła się w trójkąt i pompowała. Ale więcej już się nie przełączyła. Po dokładnym przyjrzeniu się zauważyłem że stycznik Q3 (od trójkąta) podejmuje jednak czasem próbę załączenia i wybija, czasem nie,...
Witam...podłączam się do tematu...mam T4 2.5 TDI 2002 rok 102KM...problem jest jak powyżej...przy obrotach około 2tys. zapala się migająca kontrolka oleju i sygnał dźwiękowy, gdy obroty spadną gaśnie...(nawet na zimnym silniku)...auto niby chodzi w porządku...drażni tylko ta kontrolka i dźwięk...sprawdzałem wyjścia z alternatora jest kostka tylko z...
Sprawdziłem ciśnienie: 4,3 - 4.5 bara na wolnych po odpaleniu 5,0 bara 2600 obr 5,5 bara 3500 obr 6,0 bara 4000 obr po zejściu obrotów na wolne wskazówka manometru wariowała 4,0 - 5,0 bara Nigdy nie przerabiałem tematu ciśnienia i nie wiem na jakiej zasadzie działa wspomniany zawór w pompie. Myślę że powinien utrzymywać pewne ciśnienie i więcej nie...
Witam, rozsypał mi się alternator, z konieczności wrzuciłem z Golfa, ten sam, ale o mniejszej wydajności prądowej, 70A, oryginalnie był 90A - czy na takim alternatorze może jeździć, czy jednak konieczny jest 90A? Napięcie ładowania nieco spada po włączeniu odbiorników, ale utrzymuje się w granicach 13,5V Dodatkowo, w tym alternatorze z golfa jest wpięty...
Co do regulacji i adaptacji tez niemam z tym problemu. Ale szczerze powiem jestem już troche zawiedziony tym autem :/ Kupiłem je z uszkodzonym sterowaniem skrzyni. Zawiozłem do rzekomo jednego machera każdy pewnie wie kogo mam na myśli. Spoko samochód chodził 3 dni i wielka dupa. Z racji tego że znam na mechanice, zawziołem sie wyjąlem pompe wysprzęglik...
Napięcie na pnie 1 kolor przewodu cos w stylu różowy wynosi +12 V więc zasilanie jest. Odpielem caly BSM i sytuacja się nie zmienia nic. Deska dalej wariuje. Dzisiaj niestety pogoda jest lipna i pod domem ciężko walczyć. W internecie są przypadki jak mój, ale niestety nigdy nie jest zakończony temat. Gdzie jest ten czujnik temperatury jeśli nie w lusterku?...
Wiec tak do iommi23 głowica była planowana 2 lata temu wiem o tym bo kupiłem od szwagra , płyn z olejem się nie miesza ogólnie silnik nie bierze oleju , z tą wilgotnością też mi dałeś do myślenia bo jak postoi kilka dni w garażu to nawet ładnie zapali (lepiej , mniej cza kręcić ). Czujnik był zmieniany przy termostacie 4 pinowy tylko z tego co patrzylem...
no tak spada ale to jest normalne w kocu olej musi dopłynac tam gdzie trzeba, spada gdzies o 1bar ale to jest doslownie na sekunde potem powraca na staly poziom,a gdy zalanczan blokade razem z przednim napedem to spada w wiekszym stopniu a cisnienie sie nie zaswiec, takze to nie jest to..obecnie mam wkrecony w czujnik zegar do miezenia cisnienia takze...
Witam serdecznie. Od początku w zasadzie było w nim słychać terkotanie przy jeździe ze stałą prędkością przy ok. 2500 obr/m i wyższych. Nieco uciszył się na 5W50 z normą ACEA A3 ale ostatnio pogorszyło się nagle bo terkotanie słychać już przy 1700 obr/m. Od tego momentu stoi bo zastanawiam się co dalej. Pewnie panewka, może rozrząd. Moc jaką miał taką...
No to napiszę trochę więcej,filtry oczywiście wymienione, tak na diagnostyce był i to nie jeden raz, teraz sam się do niego podpinam. Błędów nie wykazuje, sonda lambda chodzi cały czas na bogato , po wymianie na jakiś czas trochę się poprawiło, spalanie spadło do około 14 litrów ale sonda cały czas nie pracowała tak jak powinna (nie chciała schodzić...
Witam serdecznie grupowiczów. Mam problem z kompresorem śrubowym Compair c38 rocznik produkcji 2004, liczba motogodzin 1930. Kompresor używam do piaskowania z piaskarką z elektrycznym sterowaniem. Kompresor wcześniej chodził normalnie, ale zaczął co raz częściej się wyłączać podczas piaskowania. Wcześniej było to raz na parę dni, potem raz na dzień,...
Również miałem problemy z obrotami w Renault Megane 1,6 16v z 2001r. (po liftingu). Na zimnym silniku były w granicach 2-3 tysięcy, po jakimś czasie opadały (nie zawsze), wymieniłem sondę Lambde (tą pod samochodem) niby pomogło na chwile potem to samo, wymiana czujnika temperatury, lepiej ale nadal wysokie obroty. Dzisiaj już wcale nie chciał schodzić...
Witam. Mam Derbi Sende R 2000 z 2001roku. Od jakiegoś czasu mam problem z kontrolkami. Mianowicie świecą wszystkie (od oleju, przegrzania i rezerwa), jak pojeżdżę około godzinki to czasem gasną ale gdy włączę kierunkowska to znów zaczynają się palić i świecą przez długi czas. Gdy Motorower jest podłączony do prostownika to gasną po paru sekundach (tak...
Przeszukałem cały silnik i nie znalazłem drugiego czujnika halla. W moim modelu przepustnica z serwomechanizmem jest w jednej nierozbieralnej całości, czyściłem benzynką zawór, ponad 5 lat temu padła i silnik cały czas trzymał 400 obr bonie otwierał się zawór, kupiłem oryginalną. Układ dolotowy jest szczelny, kiedy zakrywałem przepustnice zasysało dłoń...
Witam forumowiczów, piszę tutaj do was swoją poradę dotyczącą problemu z moim golfem 3. Jest to 96r, silnik 1.6 AEE Benzyna bez gazu ( typowe bolączki falujących obrotów ) 75km na pełnym wtrysku, do tej pory cały czas nie miałem problemu z golfem od zakupu aż pięknego lata jak odpaliłem zaczął latać jak wariat obroty. Udałem się do mechanika w celu...
Witam, problemem są wariujące wskaźniki temperatury silnika i oleju. Wymieniony już był licznik, termostat, czujnik temp. wody oraz bsm. Pacjent to 508 2.0 hdi 2011 r.
Witam wszystkich. Po pierwsze dopiero stawiam tu pierwsze kroki więc jeszcze do końca nie wiem co i jak. Na wiosnę rozpoczynam pewien projekt przeróbek Fiata 126p czyli malucha. Fiacik przejdzie znaczne modyfikacje a wszystko celem nauki. Nie będę kupował przecież golfa czy innego tego typu samochodu za parę tysięcy i w nim grzebał. Do nauki wystarczy...
po odpięciu czujnika tego na dole po lewej stronie patrząc od przodu gdzies w połowie długosci miedzy miską a filtrem oleju- nic sie nie stało kontrolka sie swieci dalej. po odłaczeniu tego czujnika po prawej stronie zaczoł wariowac zegar od cisnienia oleju- kontrolka tez nie zgasła- ciezko sie dobrac do tego czujnika ponizej tego od zegarów i zastanawiam...
Witam! Opiszę pokrótce problem z autem RENAULT MEGANE COUPE 97r. 1,6 90 KM Kilka miesięcy temu padł mi prędkościomierz ( raz działał, raz wariował a innym razem w ogóle nie działał - tak jest do dziś ) auto poza tym było sprawne więc uznałam, że nie potrzebuję naprawiać tej usterki ;) miesiąc temu w trasie włączyła mi się kontrolka od elektrycznego...
Forumowicze, Nie zrażajcie się, że kobieta pisze post - filtry wymienie sama, koło też zmienię, ba nawet doleję oleju, nie jest tak źle. Do sedna: od ponad roku jestem szczęśliwą posiadaczką Hondy Civic VIII sedan 2006r. , silnik 1,8 Benz + LPG, skrzynia biegów automatyczna. Przez rok jeździła jak złoto a teraz zaczynają się schody... od początku: -gaśnie,...
Witam. Mam problem z moim Passatem a mianowicie: 1. Bardzo długo odpala po dłuższym postoju. Pompa oryginalna, wężyki od pompy dobre, po zgaszeniu syczy z wlewu więc chyba odpowietrzenie zbiornika działa, czasami działa pompka od filtra par paliwa ta w błotniku - działa czasami więc podobno poprawnie, filtr paliwa wymieniony. Jak już odpali: 2. Na początku...
Witam, to mój pierwszy post tutaj, tak że proszę o wyrozumiałość. Mam problem z moim od 2 miesięcy Audi A3 8L 1.6 AVU 2001 r. Mianowicie auto generalnie bardzo fajne, zadbane, no wiadomo, ale jednak silnikowo jest coś nie tak... Falują momentami obroty, raczej świeżo po odpaleniu, od prawie zera do normalnego stanu i tak kilka razy aż się ogarnie, następnie...
Witam Mam samochód: Marka: Citroen Model: Berlingo Rok produkcji: 1999r Silnik: 1,4 benzyna bez gazu (oznaczenie TU3JP ) Mam następujący problem: Gdy odpalam zimny silnik auto jezdzi i nie ma problemu Gdy przejade 10km powiedzmy i silnik sie rozgrzeje to wtedy: -auto przerywa -nie chce jechac -nierówno chodzi -nie wchodzi na obroty -nie da sie totalnie...
witam ja mialem do niedawna ten sam problem ale mam go juz rozwiazany:D tylko ze ja mam audi a6 2,5tdi z 2002r. jak silnik byl zimny nie wskazywal temperatury powyzej 70stopni to bylo ok ale jak sie pojawila powyzej 70 to wariowal wskazowka z predkosciomieza skakala z 20km/h na 50 z 50 na 100 i tak skakal a jak juz sie zagrzal jeszcze bardziej to juz...
Nie dymi, oleju nic nie bierze ani grama. Wymieniłem ten czujnik jutro napisze czy pomogło. Co do zdjęcia to zrobię też jutro bo nawet o tym nie pomyślałem ale to przez to że pracuje od 7 do 18 i człowiek po pracy nie myśli jasno Edit. Przejechałem się parę chwil temu i temperatura skakała od 95 do 100 nawet wentylator się nie włączał. Do tego po rozgrzaniu...
Witam panowie czytalem juz naprawde sporo na ten temat borykam sie z problemem od paru miesiecy na poczatku zostal wymieniony rozrzad ponoc wirnik sie rozlecial powiedzieli mi ze to najprawdopodobniej wina pompy wymienili na oryginal problem byl nadal temperatura skacze mi na klimatroniku do 121:(:( zegary na 110 zostal wymieniony termostat z obudowa...
jestem posiadaczem alfy 166 3.0 V6 wersja pozmianowa. W zeszłym roku wymienialem silnik poniewaz w starym urwał sie korbowód i zapił wodą i olejem - powstała kicha. Silnik wymienilem na inny uzywany. Przez dwa miesiace bylo ok a tu nagle zaczeły sie problemy. 1. zaczeła wariowac wskazowka od temp. skakala od 90 do 130 stopni w czasie jazdy (podłączyłem...
Witam Mam taki problem że diody na przełączniku gazu od paru dni zaczęły wariować. Bez składu mruga czerwona i zielona dioda oprócz tego pokazuje mi że mam na ostatniej kresce gaz choć jest zatankowany po korek. Po zgaszeniu silnika dioda czerwona nadal się pali choć nie powinna dostawać żadnego prądu. Czytałem że może tak się dziać przez sondę lambda....
ja mam silnik forda 3.0 v6 12 zaworowy i ze spalaniem mam tez cos podobnego na trasie wynosi ok.10 l jak nie deptam w mieście pali 20-25 l benzyny na gazie bylo duzo lepiej do 16 l w miescie .w moim przypadku w trakcie gdy silnik jest zimny niekopci jak sie zagrzeje zaczyna lykac takie ilosci oleju ze glowa boli ok 1l na 100km mechanik mi sciagnął uszczelki...
Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych! Mam zagwozdkę związaną z silnikiem 2.5TD marki BMW (oryginalne oznaczenie: 2.5TDS M51). Silnik zamontowany w samochodzie: Opel omega B z 1997 roku. przebieg: na liczniku 315000km, a rzeczywiście pewnie z 600=650tys. (tak powiedział mechanik jak wszedł pod auto i zobaczył stan zużycia półosi, oraz tulei tylnego...
Audi a6c5 2.5 tdi afb tiptronic quattro Witam napisze od początku do końca jak to było jechałem autem do pracy inny użytkownik zajechał mi drogę więc gwałtownie hamulec by nie uderzyć w niego, i tu zaczęły się schody mianowicie obroty skakały mrugała kontrolka od świec żarowych zjechałem i zgasiłem auto bo to pod pracą było. po pracy zapalił ale obroty...
czujnik temperatura wariować czujnik temperatura oleju czujnik oleju czujnik temperatury oleju czujnik oleju
programy symbian kontrolka ładowania renault scenic iskry kosiarka
mikrokomputer cobra1 scania halogeny dalekosiezne
Wsad pamięci do telewizora Philips 55PUS6501 Światła pozycyjne nie działają w Citroen C4 2008 - diagnostyka