ewentualnie czujnik oleju zaczyna wariować (bądź wtyczka luźna), jakby nie było śladów na misce olejowej od uderzenia
Dziękuję za odpowiedź. Z racji tego że jestem w trasie nie mam dostępu do komputera diagnostycznego. Dziś do wczorajszego błędu doszły następujące : APS 185 * nr jednostki 1720000 APS 727 nr jednostki 1720000 Ems 54295 * nr jed. 1869315 Ems 5409 nr jed. jak wyżej Ems 1314 nr jed. jak wyżej, to ten z wczoraj. Vis 12* nr jed. 1769683 Wraz z pojawieniem...
Witam wszystkich mam problem z moją skrzynią a mianowicie przy jeździe na 3 biegu (od 50-70km/h) i na czwartym biegu (od 70 do 100km/h) w samochodzie są odczuwalne drgania wraz z minimalnym wzrostem obrotów (około 100 obr/min) taka sytuacja występuje pulsacyjnie mniej więcej co 4 sekundy tak jakbym minimalnie wciskał gaz i puszczał. komputer wykazuje...
Witam ,dzięki za podpowiedzi ,w przyszłym tygodniu odstawiam go na kanał .Pierwsze co zrobie to pomiar cisnienia na zimnym silniku a pózniej na ciepłym jak kontrolka zacznie wariować . Waldekk 111, czujnik odpada jest nowy i zachowuje się tak samo jak stary . Martwi mnie że jak będze wał do wymiany czy szlifu to czy jest sens to robić i jakie koszty...
Witam. Koledzy jestem nowy na forum i dopiero wdrażam się w schemat ogólny jeżeli chodzi o citroeny mam taki problem ze po zakupie xsary 2.0 hdi miałem zalany olej Castrol magnatek syntetic 5w40 plus filtr mann po przejechaniu określonych kilometrów nadeszła wymiana oleju więc pojechałem na wymianę i pytam się o dostępne oleje i wogóle i gościu mi powiedział...
Witam forumowiczów, piszę tutaj do was swoją poradę dotyczącą problemu z moim golfem 3. Jest to 96r, silnik 1.6 AEE Benzyna bez gazu ( typowe bolączki falujących obrotów ) 75km na pełnym wtrysku, do tej pory cały czas nie miałem problemu z golfem od zakupu aż pięknego lata jak odpaliłem zaczął latać jak wariat obroty. Udałem się do mechanika w celu...
Witam. Mam taki problem nie zapala mi się kontrolka ciśnienia oleju w ursus c 330m przy włączonym kluczyku. Pomyślałem, że może spalona żarówka ale sprawdziłem i w ogóle nie dochodzi do niej napięcie. Następna myśl to może czujnik ciśnienia oleju sprawdziłem na wyjściu z czujnika i tam też nie ma napięcia. Jak można sprawdzić czy ten czujnik jest sprawny....
Czujnik ciśnienia poziomu oleju Ci wariuje albo masz zbyt mało oleju. W Vito nie ma czujnika ciśnienia oleju, jest tylko od poziomu przy misce.
Czujnik cieczy z tego co pamiętam to któryś mechanik sprawdzał. Jeszcze zauważyłem że czujnik temperatury oleju wariuje. Podczas jazdy temperatura potrafi skakać o ponad 20 stopni.
mechanik i pomiar faktyczny cisnienia . może czujnik wariuje ( no to by było najtaniej )
ciekawostka: mam Golfa 4 ten sam rocznik i ten sam silnik (1,4 16V) i zamigotała mi kontrolka żółta "olejowa" a po jakimś czasie zapaliła się na stałe, dodam tylko że było to po częściowym remoncie silnika (panewki, pierścienie i inne takie tam...) jechałem do domu z niepokojem ale dotarłem szczęśliwie i dopiero tam sprawdziłem, że kabelek od czujnika...
No właśnie nie i to mnie zastanawia. I na ten olej 10 w 40 padły podejrzenia (że czujnik wariuje bo zagęsty).
Wymień czujnik, często padają.
Podłącz inny czujnik bo może ten wariuje. Powodzenia
To wygląda na brak masy między silnikiem a instalacją. Zauważ że zaświeca się kontrolka oleju, a ona jak nie dostanie masy na czujniku to się zaświeca. Czujnik jedno pinowy zamyka obwód do masy przy ciśnieniu. Sprwdź mase pod zbiornikiem uzupełniającym płyn chłodniczy.
Będziesz miał takie auto odepnij czujnik predkości ,czy abs (tak aby nie było sygnału prędkości) i się przejedź i zobaczysz ,ze wskaźnik będzie latał góra-dół na zakrętach. To tak samo jak nie widzi obrotów to pokazuje brak cisnienia oleju. PS .golf4,passat b5 i wiele innych vw z tych lat na pewno tak ma.
Jak jest za dużo oleju to ciśnienie nie będzie świecić, stan oleju sprawdź dokładnie bo to jest podstawa, może poprostu czujnik ciśnienia wariuje i tak się dzieje.
Witam. Odświerzę temat, żeby nie tworzyć nowego. W moim T4 przestał działać obrotomierz i prędkościomierz , a na pulpicie świeci się lampka akumulatora. Po sprawdzeniu okazuje się, że przy wyłączonym silniku aku ma równe 12V, a po odpaleniu silnika 13,8V. Z tego wynika, że alternator i regulator napięcia powinien być ok, więc skąd ta lampka akumulatora...
Od początku agregat pracował jakby "zapłon co jakiś czas wypadal" Spróbuj na chwilę odłączyć czujnik poziomu oleju. Różne dławienia się tego silnika mogą wynikać z skakania uszkodzonego pływaka, choć powinna czasem błysnąć kontrolka oleju... U mnie zdarzyło się uszkodzenie tego pływaka, i o dziwo nie było to tak, że albo odpala, albo nie, ale inaczej;...
Witam, Panowie, mam problem: 1.6 TDI CAYC, 105 km, około 200 tys. km przebiegu, 2011 rok. Po remoncie uszczelki pod głowicą, auto, kiedy się rozgrzeje, wyświetla brak ciśnienia oleju na moment i po chwili gaśnie, i tak co jakiś czas. Przy remoncie głowicy zmieniona podstawa filtra oleju (FEBI) razem z chłodnicą oleju, olej (10W40) i filtry. Podczas...
Najpierw sprawdz podłączenie tego czujnika wyglada to jakby styku nie było, może przetarł sie kabel lub luzno lata na czujniku.
Sprawdź ciśnienie manometrem - może czujnik wariuje.
Usterka rozwiązana. 2 mechaników nie potrafiło poradzić sobie z tym problemem, ostatecznie sam go naprawiłem :/ Ciśnienie oleju było prawidłowe, mierzone manometrem. Powodem usterki było zepsuta oprawka wtyczki, która wchodzi w czujnik ciśnienia oleju - miała urwany zaczep. Kupiłem nową oprawkę za 19 zł (oryginał VW OE) + nowy konektor wraz z przewodem....
Lepiej włożyć używkę ale oryginał, podróbki mają to do siebie że wariują
Jak sprawdzić czy taki czujnik jest sprawny? trochę już władowałem kasy w te auto i nie chce na marne kupować oryginału. Z wiązką masz rację, może wystarczy że wtyczka albo przewód, jest naruszony i będzie wariował sterownik silnika i wywalał błąd. Orientuje się ktoś, czy CYAC z 2010r. ma czujnik/zawór regulacji ciśnienia ?
Witam, problemem są wariujące wskaźniki temperatury silnika i oleju. Wymieniony już był licznik, termostat, czujnik temp. wody oraz bsm. Pacjent to 508 2.0 hdi 2011 r.
Brzmi jak typowa usterka elektryczna, zwłaszcza że po podaniu plusa na rozrusznik kompresor odpala na chwilę. Kilka rzeczy do sprawdzenia: 1. Bezpieczniki i styczniki – może gdzieś się przepalił bezpiecznik albo stycznik nie łapie. Spróbuj ręcznie wcisnąć rdzeń stycznika i zobacz, czy zaskoczy. 2. Przełącznik – może mieć zużyte styki albo nie łączy...
Wina jest w liczniku a nie ciśnieniu oleju czy czujników. Przy braku ciśnienie oleju obrotomierz nie skakałby a jak brak sygnału obrotów to kontrolka ciśnienie wariuje.
"Zmierzyć ciśnienie oleju i podać wartości,to pomożemy." cisnienie wczasie jazdy bylo normalne sparwdzalem na komputerze, gdy sie lampka zapalala cisnienie spadalo, pomiary podam z czasem bo nie pamietam, musze sie zapytac znajomego mechanika, ktory mi udostepnil komputer ale zrobie je ponownie "A poziom oleju sprawdzasz, jaki masz?" poziom oleju jest...
Czujnik oleju jest z tyłu silnika, a /wg autodaty/ czujnik zapłonu znajduje się z przodu silnika
Te auto to jest wariactwo elektroniczne , czujnik ok. , był na tzw teletransmisji , sprawdzali w prawo w lewo , wszystko niby ok ale nie do końca . Dwa razy nie dało sie zgasić świateł mijania , a czujnik oleju raz na ruski rok wariuje , zapaliły sie lampki opcji których brak ( ABS , ŚWIECE - diesel czy co ?? ) . Ale to podobno od radia . Moim zdaniem...
Witam, mam problem z wariującym ciśnieniem oleju w Seat Ibiza 1,6 TDI CAYB 90 KM. Ciśnienie było słabe na starej pompie — 0,75 bar na zimnym, więc została wymieniona. Również pasek był wymieniany, czujnik ciśnienia również. Nagle motor dostał ciśnienia i zaczęły stukać popychacze, i moje pytanie: czy po wymianie popychaczy problem może ustąpić? Dodano...
Witam, Panowie, mam problem: 1.6 TDI CAYC, 105 km, około 200 tys. km przebiegu, 2011 rok. Po remoncie uszczelki pod głowicą, auto, kiedy się rozgrzeje, wyświetla brak ciśnienia oleju na moment i po chwili gaśnie, i tak co jakiś czas. Przy remoncie głowicy zmieniona podstawa filtra oleju (FEBI) razem z chłodnicą oleju, olej (10W40) i filtry. Podczas...
Rozwiązałeś tą usterkę?? Na biegu jałowym ma być ok. 0,8 bara, u Ciebie na rozgrzanym tyle było. przy 2 tys. obrótów ma być między 1-2 bar. U Ciebie ile było? Sprawdz jeszcze jak wygląda wtyczka, która wchodzi w czujnik ciśnienia oleju. Może być uchwyt wtyczki wyłamany lub przewód uszkodzony przy wtyczce albo gdzieś dalej w kierunku sterownika silnika....
Zmierzył i sa wlasciwe wartosci. Na cieplym przy 2 tys obrotow m jes ponad ponad 2 bary. Mimo tego kotrolka wariuje, czujnik cisnienia wymieniony i to samo. Widze, ze adamexxxx mial to samo dlatego szkoda, ze nie napisal jak to sie skonczylo z jego autem. Ktos wie może czy silnik 1,6 tdi 105 km Cyac od golfa 6 ma czujnik regulacji cisnienia?
Nie dawno kupiłem Seata Toledo '93 1.8 Benzyna (brak gazu). Spalanie po mieście wynosi ok 13/100km. Po podłączeniu testeru spalin wyszło, że emisja CO2 jest za wysoka i wynosi ok 9 (chyba %). Wymieniłem czujnik ciśnienia oleju (bo mi kontrolki wariowały i już są OK) oraz czujniki temperatury chłodziwa (czerwony i niebieski). Wymieniłem również sonde...
Witam! Gdzie szukać czujnika ciśnienia oleju w MB 190 2.3 ? Wskażnik ciśnienia po odpaleniu silnika, nie wskazuje równomiernie ciśnienia. Lata sobie między 3 a 2. Silnik zimny i ciepły - bez znaczenia. Podczas przygazowaniaprzez chwilę jest na 3 potem znów wariuje. Czy przyczyną maże być czujnik, lub jego przyłacze? Pozdro.
Witam, jestem nieszczęśliwym posiadaczem Audi A6 C5 z 2002 roku. Problem, z którym się do was zwracam, polega na latających wskazówkach na liczniku (wszystkich wskazówek prócz prędkościomierza i obrotów). Okoliczności tego zdarzenia są dziwne, ponieważ dzieje się tak po wyłączeniu stacyjki i gdy pedał sprzęgła oraz hamulca są naciśnięte. Czasami zaciągnięcie...
Mad Jaro Czy ty masz włożony do pieca jakiś rodzaj katalizatora, rury dopalającej bo z filmu wynika chyba ,że nie ? Nie mam bo na razie faza testów z odpalaniem i utrzymaniem stabilności płomienia, na dopalacz przyjdzie pora. Na tę chwilę nie chce gadać nawet na tych ustawieniach co wcześniej gadał... Zapchane kanały dyszy paliwa i powietrza wykluczyłem,...
DPF sprawny . Nawet znajomy który od lat robi te sprawy zdziwiony był że taki stan dpfa a problem był przez pęknięty przewód różnicy ciśnienia ale ten metalowy co zmyliło mnie bo każdemu pękają gumowe. Różnica ciśnienia w normie . Wariowała przez ten przewód i po wymianie czujnika na niby Boscha z allegro. Używany dopiero zadziałał normalnie. Ostatni...
To podobnie do samochodów, często ludzie nie wymieniają oleju, a jeżdżą... do czasu ;-) Kondensatory są zalecane, jeśli układ będzie wariował, a Ty nie będziesz wiedział dlaczego, to może dlatego.
Wszystkie kostki pod akmulatorem,chyba wszystkie kostki pod deską rozdzielczą.Przeczyściłem chyba wszystkie masy.Wymieniłem czujnik wody w chłodnicy bo przeciekał i czujnik poziomu oleju w misce olejowej.Jak to sie stanie po deszczu to po przekręceniu kluczyka pokazuje mi komunikat na desce Oil Sensor Workshop i wentylator chodzi jak głupi.Czysciłem...
(-) świecą jeszcze świece żarowe (około 10sek). W momencie kiedy świecą samochód nie reaguje na przycisk "Start". (-) Wariuje również wskaźnik temperatury silnika (nie ważne czy silnik zimny potrafi wskazywać max temp. za chwile nagle spada do zera i ogólnie różne cuda). Sam sobie udzieliłeś wskazówki, ponieważ problemem jest prawdopodobnie czujnik...
Przepraszam za odgrzebywanie, ale dam odpowiedź dla potomnych. Trzeba sprawdzić zegary, styki i styk wtyczki która jest w komorze silnika. Ale w 90% przypadków to sam czujnik obrotomierza- jest to cewka zalana w jakimś plastiku o grubości papierosa. Jest na kluczyk "10" nad dłuższą półosią i przewodem od wspomagania- dostęp w zasadzie tylko z kanału....
tak "biega napięcie" w czasie falowania nawet mruga oświetlenie wnętrza ale to raczej przez te szybko zmieniajace się obroty. Trochę to dziwne. Przecież jest jeszcze akumulator. Do jakiego napięcia są te spadki? Może jakieś masy? Zaznaczam że opcja z rurą odmy i zaślepionym kolektorem wciąż działa, wtedy jest ok. Osobiście obstawiam tak : - separator...
Witam po zdjęciu obudowy filtra powietrza był wcale nie założony jeden przewód fakt założyłem go ale nie w tym tkwił problem .Co zauważyłem że tak naprawdę silnik równo pracował jak miał odpięte kostki z tych 2 czujników w króćcu.nie wystarczył tylko niebieski trzeba było i siwy.rzecz w tym że martwiła mnie ta kontrolka oleju>auto zaprowadziłem do elektromechanika...
Źle się wyraziłem. Wiem, że na początku ma tak być, ale później tak być nie powinno (po dodaniu gazu), ponieważ u mnie wręcz zadławia się on powietrzem i występuje wtedy turbo surge. ECU wariuje, bo nie radzi sobie z taką ilością powietrza i przez to przepływomierz wskazuje niestalibną masę powietrza, stara się zbić poprzez otwieranie egr. Po odłączeniu...
A ten czujnik oddzielnie nie występuje ? Jako nowy ? W ASO chociażby ? Bo nie sadzę że dostaniesz go aftermarket. Z remontem daj sobie spokój - szukaj drugiej używki. Rozstrzał cenowy spory ale można i za 800 wyrwać całkiem sprawną, wymienisz olej i z 50-60 tyś km jeszcze polata zanim znowu zacznie wariować. Szukaj w firmach specjalizujących się w imporcie...
To nie jest część elektryczna ale mogą być tam czujniki Wchodzą do niego dwa przewody paliwowe jeden zasilanie a drugi powrót nadmiaru. Tak na chłopski rozum jak sie rozgżeje wariuje a spróbuj wlać gęstrzego oleju na sprawdzenie tylko. Ewentualnie motodoktora wlej. Powtażam tylko na sprawdzenie.
po odpięciu czujnika tego na dole po lewej stronie patrząc od przodu gdzies w połowie długosci miedzy miską a filtrem oleju- nic sie nie stało kontrolka sie swieci dalej. po odłaczeniu tego czujnika po prawej stronie zaczoł wariowac zegar od cisnienia oleju- kontrolka tez nie zgasła- ciezko sie dobrac do tego czujnika ponizej tego od zegarów i zastanawiam...
Jeśli rozumiem który to silnik, to nie jest to za bardzo skomputeryzowane. Bardziej bym podejrzewał obwody mocno analogowe. Miałem w Partnerze 1.9D 2001 zawieszanie się obrotomierza, tzn "miejsce w którym się zatrzymał stawało się przyszłym zerem" i wracaniu do normy po wyłączeniu prądu. Było to bardzo podobne to części Twojego opisu. Mi to się kojarzyło...
czujnik temperatura wariować czujnik temperatury oleju czujnik oleju klawiatura wariować
instrukcja dedra napięcie lambda manetka sterować radio
samsung ue32d6500 bateria hilti
Mastercook ZWE-4657FX – błąd F8, brak grzania, diagnostyka grzałki i NTC Scania SRS 13699207 – błąd poduszek powietrznych, diagnostyka, SDP3, CAN, ACU