Masa czujnika do minusa miernika, sygnał czujnika do plusa miernika ekran zostawiasz niepodłączony
Umieszczony jest z tyłu silnika przy kole zamachowym dla pomocy jest to typ Lucas ADU 7340 Pozdrawiam.
Czujnik położenia wału,tu jest usterka.
A skąd by sie tam wzieły opiłki.
Zdemontuj czujnik i podaj numer boscha wraz ze zdjęciem czujnika.
Do tego gaźnikowego silnika przekręcasz obudowę paska rozrządu z wersji wtryskowej razem z kołami na których pracuje pasek rozrządu( w zasadzie te jedno większe oraz te na które mocuje się pasek klinowy), w każdym razie te z takimi wycięciami (wycięcia są po to aby czujnik mógł zliczać impulsy), następnie musisz wyciągnąć odkręcić z bloku pompę paliwa,...
Ile masz przejechany, który to rocznik i jak kopci - na niebiesko czy na czarno? To są istotne sprawy! Branie oleju nie musi być związane z klepaniem zaworów. Powodem może być np. zmiana punktu zapłonu podczas pracy. Na początek sprawdź czujnik położenia wału korbowego
Sprawdź czujnik położenia przepustnicy.
Gdzie dokładnie się znajduje czujnik położenia wału Polonez Rover 1,4 16V GTI Najlepiej zdjęcie muszę sam wymienić chcę zaoszczędzić czasu na szukaniu jego.
Nie ma możliwości,no chyba że przesuniesz kątowo czujnik położenia wału.
Awarie już usunąłem, sprawcą był czujnik położenia przepustnicy. Pozdrawiam
To nie jest przycisk immo tylko bezwładnościowy wyłącznik pompy paliwa. Trzeba wyjąć ze starego silnika czujnik położenia wału i je podmienić. Powinno być ok.
A czujnik położenia przepustnicy??
Potencjometr ten sam co w polonezie,koszt nowego (CTS) to około 96zł.
Bezpieczniki są ok. Zasilanie jest na tej wtyczce która idzie do czujnika położenia wału .
Witam Ja bym postawił na czujnik położenia wału u nas w pracy było w takim samym autku identycznie. Pozdrawiam
czujnik położenia wału sprawdziłeś ?
Witam ! Zacząłbym sprawdzanie od złączek elektrycznych przy module zapłonowym - woda , lód , zielenizna . Przydałoby się tez sprawdzić czujnik położenia wału.
Wyczyść wszystkie punkty masowe, zapewne nieźle skorodowały. Wymień świece, przewody zapłonowe... Sprawdź cewki, czujnik położenia wału, przeczyść wszystkie styki... I wtedy próbuj odpalać ;)
Kolego zdaje się że pozostał czujnik położenia wału.
Jeśli samochód odpali, to nie występują już żadne problemy z pracą silnika.. Więc to raczej nie czujnik położenia wału.
Czujnik położenia przepustnicy. Pozdrawiam
Skoro wtrysk podaje to trzeba wymontować kolejno świece zapłonowe i sprawdzać czy jest iskra na nich. Nie zaszkodziło by wymienić. Mało prawdopodobne by padły dwie cewki na raz. Jęśli padła to jedna a silnik na dwa baniaki powinien choć próbowac się odezwać. Dlatego sugeruje spradzać czy jest iskra na świecach (wszyskich). Widziałem kiedyś taki dziwny...
Tam nie ma imo najczęściej siada czujnik położenia wału korbowego.
wolno rozgrzewa się sonda lambda -śmieszne , sondę można wypiąć sobie całkiem jak i inne takie przydawki typu czujnik temp powietrza , płynu , silnik krokowy. Wypinałem je pokolei aby znaleźć usterkę. Ważny jest tylko czujnik położenia wału.
Dzień dobry, kupię sprawny, nie uszkodzony czujnik położenia wału korbowego dla Poloneza z wtryskiem BOSCH. Numer na czujniku to jak dobrze odczytałem: 0261210153 . Poszukuję takiego lub zamiennika tak by miał odpowiednią długość i średnicę bo kable dorobić można :) Kontakt na forum, PW lub w wątku.
Witam Chciałem się zapytać czy czujnik położenia przepustnicy do poloneza 1.6 MPI będzie mi pasować do mojego Daewoo Lanosa 1.5 16v ?? I czy podejdzie pod mój samochód czujnik położenia przepustnicy, który wygląda podobnie jak ten, z tym ze na allegro pisze że od opla? Pozdrawiam
Problem rozwiązany,był zanik napięcia na module.Temat zamykam.
Kiedyś na TVN Turbo pokazywali zakład elektroniki samochodowej, którego właściciel mówił o uszkodzeniach komputera w silnikach Rovera, objawiających się nierówną pracą na wolnych obrotach. Demontowali stary, a klientowi dawali już zregenerowany po naprawie. PS. TPS jest to czujnik położenia przepustnicy.
Czujnik znajdujący się przy kole zamachowym może być odpięty. W AX'ie na ECU BOSCH'a czujnik położenia wałka rozrządu (on jest odpowiedzialny za moment zapłonu) zanjduje się w aparacie zapłonowym, pod kopułką (tak jak np. w nowszych polonezach gaźnikowych) a sam moduł zapłonowy jest przykręcony do aparatu zapłonowego i jeżeli nie ma iskry to prawdopodobnie...
Do PSA najłatwiej założyć oryginalny czujnik położenia wału jak miał Polonez z silnikiem Peugeota, na kole w 205 powinny być wycięcia, ale sprawdzę to.
Na stronie firmy cardo jest napisane, że moduł o tym symbolu jest produkcji Delphi Automotive Systems a więc nie DELCO. Na zdjęciu wnętrze modułu. http://obrazki.elektroda.pl/7304793700_1... Ponawiam prośbę i pomoc z czujnikiem położenia wału.
Wyskoczył mi kod błedu 12(jeden długi dwa szybkie)- czujnikpołożenia wału. wymieniłem czujnik nadal nie chodzi a bład pokazuje taki sam. Trzeba skasować jakoś błedy? I jak to zrobić? Ten błąd zawsze wyskakuje przy unieruchomionym silniku i oznacza brak impulsów z czujnika położenia wału
Impulsy na cewke są? Zasilanie cewki i czujnika wału jest?
Mam te schematy, ale widzę że tylko czujnik położenia wału jest podłączony do modułu zapłonowego i teraz chodzi o to aby go pominąć, reszta czujników podłączona jest do kompa. Mam impulsy z czujnika halla (2 na obrót) i kto mi powie jak tym wysterować komputer poloneza. Czujnik położenia wału jest potrzebny do określenia kolejności zapłonu, a do wtrysku...
W jakim celu to rozmontowałeś? Generalnie należy taki czujnik wymienić na oryginalny. Próby podstawiania innych modeli może skończyć się bardziej kosztownym uszkodzeniem. Koleżanko, wiem już, że znasz się na wózkach widłowych, ale że na traktorach też :D ? Czujnik indukcyjny, naprawić już raczej nie da rady (at)Vroobel1 można próbować dobrać zamiennik...
Ja u siebie w corsie b miałem ostatnio podobny problem. Jak silnik był ciepły to nie chciał palić, nie świeciła się kontrolka silnika, nie dało się jechać, a byłem w trasie. Po podłączeniu auta pod komputer wyszło, że walnięty był czujnik położenia wału korbowego.
a czujnik położenia wału,może się odczepił?
Ustawiłem zawory jeszcze raz wkręcając 1,5 obrotu i sprężanie wynosi 12 psi. Podmianka cewki nic nie dała. Regulator ciśnienia dobry. Wymieniony w pierwszej kolejności. Jak wygląda kolektor dolotowy w GSI to jeszcze wiem. Po otwarciu na chwile elektrozaworu od gazu i odłączeniu pompki benzyny zapalił na chwile i zgasł ( gas się wypalił) więc zamienię...
A z jakim silnikiem ? Bo w każdym jest inny (gaźnik, SPI, MPI, Rover). Zawsze możesz brać sygnał bezpośrednio z przerywacza, bądź czujnika położenia wału.
Jeżeli radyjko podłączyłeś z przewodów do tego przeznaczonych i jest zasilane z bezpiecznika H8 to nie ma z tym nic wspólnego. A jeżeli chodzi o sama awarię,to sprawdz jeszcze raz dokładnie bezpieczniki 10,16 i 17.Jeżeli będa ok,sprawdz napięcie na pinie 85 i 87 przekaźnika głownego(jest w centralce). Sprawdz też ciśnienie paliwa. No i oczywiście posprawdzaj...
Witam! Strzały te raczej pochodzą od cewki zapłonowej, chodź gdy pasek rozrządu przeskoczy przestawi się zapłon i też będzie taki objaw. Zaś czujnik położenia wału miał by objaw że samochod nie palił by, ale możesz zmierzyc go omomierzem i sprawdź czy nie zarósł brudem od spodu.
odnośnie poloneza chodziło o czujnik położenia wału jest przy kole zamachowym
Prawdopodobnie czujnik położenia wału korbowego najczęstsza przyczyna
Do sprawdzenia rozdzielacz zapłonu a najlepiej go wymienić. Czasami jeszcze czujnik położenia przepustnicy podaje błędny sygnał.
chyba to samo co opel na mulecu,albo polonez GLI.
cewką steruje ecu
Znalazłem na tym forum, że może być to czujnik położenia wału, a jak ty sądzisz?
W zestawie pracuje jednostka centralna, elektryczna pompa paliwa, potencjometr CO, czujnik prędkości, czujnik położenia wału korbowego, czujnik ciśnienia zewnętrznego, czujnik sterowania biegu jałowego, czujnik położenia przepustnicy, czujnik temperatur w kolektorze ssącym, kilka przekaźników. Oczywiście zespół przepustnicy wraz z wtryskiwaczem. Bez...
Ja właśnie wymieniłem czujnik położenia przepustnicy i samochód trzyma idealnie obroty, wszystko wróciło do normy, koszt tego czujnika to 25zł.
W pierwszej kolejności sprawdż zasilanie modułu.Jeżeli jest ok. to należałoby wykręcić i sprawdzić czujnik położenia wału korbowego.W tym Polonezie na ogół jeżeli uszkadza się moduł to iskry nie ma albo na 1 i 4 cylindrze lub na 2 i 3 rzadko wogóle na wszystkich dlatego jeżeli nie ma wogóle iskry to zacznij od czujnika.
Sprawa się wyjaśniła. Wymieniłam najpierw cewkę zapłonową, komputer, czujnik położenia wału, po wymianie, którego silnik pracuje prawidłowo.
Witam. Niewiedziałem w jakim dziale opisać problem więc pisze tu jeśli to zły dział proszę o przeniesienie. Mój problem polega na zamontowaniu obrotomierza. Potrzebuję zamontować obrotomierz w silniku diesla, który nie posiada alternatora. Obrotomierze (zegarowe) dostępne na allegro są montowane w silnikach diesla ale do działania potrzebują wyjścia...
Dodano po 20 MAP - miał na myśli Mapę Wtrysku - program silnika - mapa pracy obliczona na różne warunki - zależnie od podciśnienia w kolektorze ssącym , czujnika położenia przepustnicy , czujnika prędkości pojazdu ( w polonezie jest za licznikiem) i obrotów silnika - oblicza kąt wyprzedzenia zapłonu i czas wtrysku - abimex oferował kiedyś na swojej...
Podobne objawy powodowało kiedyś mi zanieczyszczenie koła "koronowego" i czujnik położenia wału nie sczytywał sygnału prawidłowo (strzelał) przeczyszczenie pomogło. Ale tu podmienione i drugi silnik i nie ma zmiany. Czy wszystkie połączenia/ciągłość na lini czujnik położenia wału - sterownik - cewka sprawdzone ?
MPI nie wchodzi w gre bo w suzuki samurai nie byly stosowane... Teraz pytanie jak podlączyć TPS do prądu i z którego pinu wziac sygnał dla sterownika gazu.. Czujnik położenia gazu z 4 pinami od poloneza... Ma ktoś schemat?
czy w abimex-ie jest czujnik położenia wału?? bo jeśli tak to on też może być przyczyną
W tamtych okolicach sa czujnik położenia wału. Tam nie jest żaden bosch , tylko Rover MEMS.
a sprawdziłeś już te uszczelkę??!! poczekaj na opinię kilku ludzi Dodano po 5 jeszcze może być iskra za wcześnie, ale to zapłon elektroniczny pozostaje sonda lambda(ale o tym może powie ktoś mądrzejszy ode mnie) i czujnik położenia wału może być luźny
Mam problem z wysokimi obrotami w polonezie. Na benzynie i na gazie wolne obroty są, a przy dodaniu gazu silnik nie wchodzi na obroty. Może ktoś wie jaka powinna być rezystencja czujnika położenia wału korbowego między stykami, są 3 styki. Poszukuję równierz schematu instalacji poloneza na wtrysku jednopunktowym BOSHA, rozpiski przekażników i bezpieczników...
Witam. Również posiadam problem z tym czujnikem. Czy czujnik położenia przepustnicy z astry g bedzie pasowal ? Są identyczne, ale nie wiem czy maja taka sama zasade działania? Będzie pasował z astry a nawet z jakiejś wersji poloneza, szukaj po OEM, zrobiłem to u siebie ale wymiana nie rozwiązała problemu. P.S Wymieniony czujnik siedzi i działa bez...
Ja do poloneza :) cewka podwojna, 4 cylindry, rozdzielacz elektroniczny tzn sterowane 2 cewki
Mam taki problem po wymianie silnika w Polonezie Atu plus z 1997 roku na silnik z Caro (oba jednopunkty) silnik nie chce odpalic. nie ma iskry na świecach i tu moje pytanie czy może to byc spowodowane ???? czy inny czujnik położenia wału może miec na to wpływ ze nie na iskry ??
Nikt nic nie ma do powiedzenia? Nie podzieli się schematem GSI kniga jest dość trudno dostępna, nowych brak(trzeba polować po aukcjach), są też tacy co chcą chore pieniądze 150PLN np. Z obserwacji silnika na palecie i z części schematu który zamieściłem wynika, że wtryskiwacze i cewki zapłonowe połączone są parami wniosek z tego taki, że gdy jeden tłok...
Po odczytaniu kodow jako pierwszy uzyskałem oczywiście kod 12 jako drogi „22” Zbyt niski sygnał czujnika położenia przepustnicy TPS a jako 3 kod 44(Zbyt niski sygnał czujnika tlenu EOS ) macie jakies pomysły?
witam . mam w naprawie pięknego poloneza trucka na BOSCHu dziwne objawy; jak chce to działa dzień albo miesiąc jak nie chce to zaczyna strzelać w oba kolektory po dodaniu gazu na wolnych obrotach strzeli i na chwilkę spadają obroty- dokładnie w chwili dodania gazu cewkę podmieniałem jutro zmienię sterownik i czujnik położenia może to to poz piotr
W tym silniku niema aparatu zapłonowego,jeśli wymieniłeś przewody WN to sprawdź czujnik położenia wału ,znajduje się on przy kole pasowym z przodu silnika.
Czujnik położenia wału korbowego w tych polonezach jest żywotny za to moduł zapłonu pod cewkami niestety nie, palą się też czasami cewki. Sam moduł to mniejszy koszt od kompletu. Sprubuj z kimś zamienić całość. Ewentualnie weź spryskiwacz i popryskaj odrobine wody w czasie pracy silnika na cewki - najlepiej w nocy, jeśli zobaczysz przeskok iskry to...
wg mnie może być problem z czujnikiem położenia przepustnicy. Napięcie powinno się zmieniać zależnie od kąta otwarcia przy włączonym zapłonie Ja bym odpiął czujnik całkowicie i wtedy próbował odpalić.
Najprawdopodobniej uszkodziłeś sobie czujnik położenia wału. Też kiedyś ( jak miałem poldka ) w coś uderzyłem i dokładnie tak samo miałem. Ten czujnik jest jednak narażony na urazy mechaniczne.
Witam. Sprawdź jeszcze czujnik położenia wału,bo to jest częsta usterka w tych modelach. Pozdrawiam.
Proponuję zdjąć koło pasowe (te przy czujniku położenia wału) i sprawdzić, czy wycięcie na klin bądź sam klin nie są nadmiernie wyrobione.
Witam. Objawy jakie przedstawiłeś wskazywałyby na uszkodzenie układu zapłonowego, a szczególnie modułu lub czujnika położenia wału. W tych autach jest to bardzo często występująca usterka. Pozdrawiam.
Tak wiem mam już podkładkę pod głowice o grubości 2mm, nie wiem czy to jest wystarczające ale wydaje mi się że tak ; ) Wydawało mi się że z Poloneza będzie łatwo nawet części tanio mogę mieć dlatego akurat ten samochód wybrałem. Masz może jakieś propozycje? Jeszcze jedno pytanie: Dokładnie co potrzeba do uruchomienia całej instalacji wtryskiwaczy ?...
Pod cewkami zapłonowymi jest moduł elektroniczny który steruje cewkami. W trybie awaryjnym zapłon wyznaczany jest z czujnika położenia wału. W trybie normalnym przetworzony w module zapłonowym sygnał z czujnika położenia wału wraca na sterownik (styk B5), a ze sterownika przychodzi sygnał momentu zapłonu (D4)
tez niedawno wymieniałem silnik i u mnie czujnik położenia wału sprawiał problem bo z silnika z wtryskiem boscha był przełożony na abimex.
Czujnik położenia wału sprawdzić trzeba. Idź gdzie indziej idiotyzmy pisać. Nie ma tam żadnego czujnika wału, jest czujnik indukcyjny w aparacie zapłonowym - jak w gaźnikowym polonezie czy starej astrze 1.6
O ile dobrze pamiętam to po złączeniu tych dwóch przewodów od pływaka wskaźnik powinien wskazać max. Jeśli tak będzie to zdemontuj pływak i sprawdź miernikiem czy jest reakcja na zmianę położenia pływaka
Ciśnienie rzędu 3 bar na pompie jest jak najbardziej prawidłowe.Proponuje sprawdzić czujnik położenia wału,on może odpowiadać za wypadanie zapłonów,bo może być lużny lub zanieczyszczony.
Zależy czy jest to wtrysk BOSCH czy ABIMEX. Jeżeli to drugie(a raczej cyba jest), to są cztery wyjścia: niesprawny(zabrudzony) silniczek krokowy, niesprawny czujnik położenia przepustnicy, za wysokie ładowanie akumultora lub nieszczelnośc gdzieś w okolicy sonde lambda.
Mikroprocesor będzie sterowal kątem wypzredzenia zapłonu na podstawie: -czujnika podciśnienia (standardowy MAP sensor), czyli obciążenia silnika -czujnik temp -czujnik położenia przepustnicy. -czujnik spalania stukowego - knock sensor -położenia wału Co do map zapłonu to jeszcze nie wiem jak to będzie zrobione. Można stworzyć mapy na podstawie informacji...
Sprawdzałem hamulce (na wyłączonym silniku podpompowałem i po uruchomieniu na "luzie" pedał hamulca delikatnie "wpadał"),więc jeśli się nie mylę serwo, jest raczej OK. Mechanik ze mnie żaden, ale szperając trochę w literaturze i na forum nachodzi mnie pewna myśl - wymienić czujnik położenia wału. Nie wiem jednak czy idę w dobrym kierunku?
Witam, Podczas jazdy mój polonez nagle zaczął tracić moc aż w końcu stanął na dobre. Zacząłem szukać przyczyny po kolei. Sprawdziłem pompkę paliwa bezpieczniki. wszystko sprawne się okazało. Potem sprawdziłem świece, cewki, kable i wymieniłem czujnik położenia wału. Rzeczy sprawdzałem na drugim polonezie wiec są na pewno sprawne. Teraz niepokoi mnie...
Witam. W układzie zastosowałem elementy z Poloneza. Map Sensor to seryjnie montowany w Polonezie chyba GSI produkt GM. Zamieszczam foto. http://obrazki.elektroda.pl/1516175800_1... i charakterystykę: http://obrazki.elektroda.pl/7804965000_1... Więcej informacji na stronie: http://warsztaty.samochodowka.internetds...
Impulsy z alternatora albo czujnika położenia wału przychodzą na zegary, Z alternatora w dieslu, w benzynie impuls sterujący do cewki zapłonowej.
Jest kilka metod poprawienia instalacji. 1. Najprostsza: wstawiasz prosty moduł formujący impuls pozostawiając przerywacz - układ przerywaczowo- tranzystorowy. Jego zalety: przez przerywacz płynie mały prąd, nie wypalają się styki, cewka jest lepiej sterowana. Wady: pozostaje przerywacz, mechaniczne wyprzedzenie zapłonu. 2. Wywalasz przerywacz i dajesz...
Witam mam problem z moim polonezem z silnikiem rovera nie chce odpalic po mimo tego ze jest iskra i świece są mokre jakis czas temu miałem podobny problem ale po wykręceniu świec i sprawdzeniu iskry okazało sie ze świce maja przebicie więc założyłem nowe i odpalił od pół obrotu na słabym aku z tym ze teraz iskra jest ok nie wiem co może byc myslałem...
Witam Popieram Kolegę TEGES. Najprawdopodobniej ten zawór to przekaźnik ale jest to chyba najgorsze rozwiąznie warsztatów które nie wiedzą o co chodzi. Wymień filtr paliwa i powinno być OK, w tych samochodach często leci czujnik położenia przepustnicy TPS i takie same objawy daje. Proponuję zrobić mu diagnostykę lub wziąść miernik i sprawdzać wszystkie...
Najprościej byłoby wymienic immobilizer tylko: po dokładnym oczyszczeniu czujnika położenia niby problem znikł z tym że była też wygrzewana kabina poloneza farelkiem było to w niedzielę. Natomiast w poniedziałek cały dzień jeździłem i ani razu uszkodzenie nie wystąpiło. Dzisiaj leje nie ruszam samochodu niech z powrotem nasiąknie wilgocią jesli dalej...
22 - czujnik położenia przepustnicy (TPS) - zbyt niski sygnał 34 - czujnik ciśnienia powietrza (MAP) - zbyt niski sygnał 35 - defekt zaworu silnika krokowego (IACV) Czy owe czujniki nie były czasem odpinane w trakcie pracy silnika?
Maluch miał regulację kąta zapłonu odśrodkowo, w funkcji obrotów, Łady Fiaty 125p Polonezy w wersjach gaźnikowych miały regulację ciężarkami, odśrodkową i podciśnieniową w zależności od obciążenia ( dokładniej podciśnienia w kolektorze ssącym. W tym układzie regulacja wyprzedzenia kąta zapłonu odbywa się z udziałem modułu zapłonowego, w funkcji obrotów....
Witam może ktoś mi pomoże bo już tracę zmysły przez to cholerstwo. Pacjent to polonez caro 1.6GLI. Zaczęło się od niewinnego wypadania zapłony w okolicach 3k obrotów głównie na zimnym. Później było tylko gorzej. Pewnego dnia tak tragicznie było że aż zgasł w trakcie jazdy i to do tego stopnia że nie dało się ruszyć po odpaleniu bo od razu zdychał. Jedyne...
To nie jest żadna śruba do regulacji wolnych obrotów, tylko zderzak położenia spoczynkowego przepustnicy. Nie dotykaj jej pod żadnym pozorem. Ponadto, jako że chyba nie doczekamy się sprawdzenia wartości napięcia na TPS, wątek wieczorem zostanie zamknięty - nie widzę możliwości pozytywnego finału.
Witam. Mam problem z podłączeniem instalacji gazowej (sterownik KME BINGO). Problem jest taki, iż nie wiem gdzie wpiąć kabelki od TPS (czujnika położenia przepustnicy) i cewki. Niestety ze schematów instalacji elektrycznej do Poloneza znalezionych tu na Elektrodzie nie mogę za dużo wyczytać. tutaj daję foto kostek TPS i cewki: http://img99.imageshack.us/img99/706/100...
Piszesz,że zaświca ci się lampka Check Engine.Czyli wyświetla ci się błąd sterownika(komputera).Odczytaj kod migowy błędu i podaj.Wtedy będziemy myśleć dalej. Druga sprawa - w które miejsce podawałeś napięcie na wtryskiwacz - Przy wtyczce wtryskiwacza,czy przy 18 pinie komputera?Możesz mieć przerwę na tym niebieskim przewodzie.Sprawdz,czy na 18 pinie...
jeszcze może być tak opcja że masz np. obrotomierz od poloneza 1,9 diesel a chcesz podłączyć go do altka (a w wymienionym tutaj poldku obrotomierz bierze sygnał z czujnika położenia wału
Nic w nim nie pogrzebiesz przy zaplonie ponieważ masz czujnik położenia wału i on steruje zapłonem.Ja najpierw bym sprawdzłprzewody(np. w nocy)czy nie mają przebicia apotemjak piszą poprzednicy to może być moduł.
Zwróć uwagę na szczelinę czujnika położenia wału.Powinno być 0,6-0,7mm.Jeśli masz możliwość zamień cewkomoduł ze sprawnego auta.Zakładam,że te 20% mocy nie pobierają zwiększone opory toczenia :-)
Witam mam problem z silnikiem prawdopodobnie któryś z czujników komputera podaje błędny odczyt i silnik się muli,nie potrafi gwałtownie ruszyć z miejsca z gazem do dechy,silnik reaguje tak jak by przygasał a po chwili załapywał i ruszał ale i tak z nie taką mocą jak powinien,pojechałem do mechanika wymienił filtr benzyny i czujnik położenia wału,po...
moje Astry F odpalają na chwilkę bez immo No to czemu niby by odcinał wtryski? że niby ze złej temperatury? nie możliwe... Pytam, bo nie siedzę w Mercedesach (nie lubię tylnego napędu a poza tym gniją jak polonezy), jak by to był Opel to bym od razu wiedział co jest potrzebne a co nie jest żeby działał. W Oplach czujnik położenia wałka rozrządu nie...
polonez czujnik położenia polonez rover czujnik położenia czujnik położenia wału polonez
wodomierz magnes prądnica pierścieniowa silnik pompy hydroforowej
obciążalność prądowa przewodów obciążalność prądowa przewodów
Brak osi Y w prasie krawędziowej Gasparini Bezpiecznik tylnych szyb elektrycznych Renault Captur 2017