1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
Albo sonda albo czujnik podciśnienia albo kolektor ssący nieszczelny - tu szukal j przyczyny. Samo się nie naprawi. Pozdrawiam
Cały temat można do kosza przenieść, nie wiemy nawet jaki rocznik a co ważniejsze jaki silnik. Jeśli to jest coś o czym myślę, masz do wymiany czujnik podciśnienia.
Sprawdź podciśnienia włącznie z czujnikiem.
wtryski powinny otwierć sie równocześnie, sprawdź czujnik podciśnienia
te objawy wskazuja na brak zasilania paliwem lub przerwy z dwóch czujników kąt przepustnicy lub czujnik podciśnienia / przepływomierz to auto nie ma przepływomierza
A czujnik podciśnienia kolektora ssącego?
czy czujnik ECU to czujnik temperatury do komputera, i jak sprawdzić te czujniki. Gdzie jest, i czy jest w peugeot 306 czujnik podciśnienia na powietrzu w kolektorze ssącym, i jak coś takiego sprawdzić. Bo np. miałem czujnik ten na wlocie powietrza z filtra zabrudzony olejem, i nie wiem czy jest sprawny. przepłukałem go benzyną.
Mario.M już wiem co jest grane niema ciśnienia na cylindrach zawory tak na zdrowy rozum jak by cos było uszkodzonego zapalała by się pomarańczowa lampka diagnostyki , wiem jak sprawdzić błędy po prostu jak na cylindrze jest mniej niż 4 atmosfery wszystko mówi za siebie zawory wypalone
A pozatym czujnikiem temperatury to kolega badał inne czujniki oraz układ podciśnienia?
Pomocy. Peugeot 1.4 16v z silnikiem kfu et3j4 wchodzi w tryb awaryjny. Podmieniona była przepustnica, czujnik podciśnienia, cewka zapłonowa i wymieniony zawór sterujący fazami rozrządu. Nic nie pomaga. Błąd p1160
A co myślisz o problemie z czujnikiem prędkości ? Czujnikiem podciśnienia ?Źle wyregulowaną instalacją gazową ?
Mam od roku Peugeota Partnera 1,4 benzyna 2006r, zaczął mi gasnąć przy temperaturze silnika 70 -80stopni. Powyżej tej temperatury pracuje normalnie, po zgaśnięciu odpala bez problemu. Wymieniłem czujnik temperatury cieczy i czujnik podciśnienia, problem nie ustał.
gdzie znajduje się czujnik ciśnienia doładowania przy tym silniku Nigdzie, to silnik wolnossący. Zrób odczyt parametrów i podaj wartość podciśnienia w dolocie
Mam problem z Peugeot diesel. Jak jest zimny można przejechać ok 30 km. Najpierw zapala się check, później trójkąt a następnie lampka stop i gaśnie. Po zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu na ciepłym silniku można tylko jechać ok. 5-10 min i zapala się lampka stop i gaśnie. Po podłączaniu kompa Delphi wyświetla się komunikat P1457 zależny od producenta....
Witam, problem z głowy:-) Czujnik podciśnienia na dolocie...ułamany króciec od wężyka...skleiłem i wszystko gra i buczy. Pozdrawiam
Do sprawdzenia podciśnienia, zaworek podciśnieniowy od VNT, czujnik kopiowania turbo, czy gruszka nie jest dziurawa, czy geometria się nie zacina...
Witam ponownie. Kupiłem silnik krokowy wolnych obrotów. Gość mnie zapewniał ( po podaniu wszystkich danych ) że ten zamiennik na pewno będzie pasował. Po założeniu wolne obroty to 3000. Czyli na mój gust silnik nie pracuje. Czy jest jakaś procedura wymiany takiego silnika ? Oczywiście silnik dalej ma problemy. Dodatkowo co zauważyłem to że przez większość...
Piszę że nie podłożysz innego komputera ponieważ jest zgarany do wozu-dawcy. Zainteresuj się czujnikiem podciśnienia, w tych systemach uszkadzały się. Wypnij go i zobaczy czy efekt częściowo ustąpi.
w kolektorze ssącym powinien być czujnik podciśnienia (map sensor przynajmniej w moim 406 tam jest) .postaraj sie wyciągnąć wtyczkę i napisz czy jest ok. przypadłością peugeotów są te czujniki .
Czujnik podciśnienia zasysanego powietrza trzeba sprawdzić. Po lewej stronie kolektora ssącego zamontowany jest, styki elektryczne i czy nie jest przytkany.
Witam, Sprawdź czy nie ma fałszywego powietrza w dolocie, nieszczelności podciśnienia. Gdyby to był uszkodzony czujnik, to powinno się tak objawiać przy każdej prędkości, przy każdych obrotach. Myślę, że to niewłaściwa mieszanka paliwowo-powietrzna. Czy masz oprogramowanie diagnostyczne, w którym możesz podejrzeć oba czujniki tlenu i przepływomierz?
Ale w instalacji raczej wszystko ok skoro każdy kabel ma dobre swoje napięcia chociaż pytanie mam jeszcze takie, na kablu na którym jest napięcie z czujnika ten sygnał przy odpiętej kostce jest cały czas około 3v , czy tam nei powinno być cały czas zero ? Bo kable podciśnienia chyba powinny być że do górnej wtyczki idzie ten za fapem a pod nią wtyczka...
U mnie w układzie dolotowym jest sprawa prosta bo mam bezpośrednio z filtra rurę wpiętą do przepustnicy. Ale sprawdzę czy czasem komuś się śrubokręt nie wymknął i nie pozbawił szczelności układu. Zastanawiam się czy czasem nie jest to za sprawą czujnika podciśnienia albo czujnika przepływomierza powietrza ? W grę też mogą wchodzić nawet sądy Lambda...
Syn miał identyczny problem ze swoim PEUGEOT-em. Na wolnych wszystko normalnie a w trakcie jazdy, po wrzuceniu na luz i puszczeniu gazu gasł. Jeździł do mechaników kilka razy... aż w końcu doradziłem mu, żeby pojechał do innego. Mocno starszy pan wsadził gdzieś rękę.. pomacał.. i stwierdził że winny jest czujnik podciśnienia. Po wymianie (koszt nowego...
Czytnik map to inaczej czujnik podciśnienia, Rozne juz bzdury czytalem a jeszcze znajdzie sie ktos, kto mnie zadziwi...
EGR jest elektryczny i nie ma przy nim podciśnienia. Sprawdzić trzeba podciśnienia zwłaszcza okolice akumulatora jest pod dozownikiem powietrza oraz szczelność układu gruszki i czujnika kopiowania turbo jest na nim oring i czasem puszcza. Strzykawka 100 i sprawdzić czy trzyma podciśnienie na poszczególnych odcinkach uk sterowania.
Pompa hamulcowa używa podciśnienia silnika - tak mocno ogólnie napisane, mechanikiem nie jestem. Auto dostaje za dużo powietrza/paliwa, auto dostosowuje mieszankę, podnoszą się obroty. Wciśnięcie hamulca zabiera powietrze, komputer kontruje, zmniejszając paliwo. W dieslu gaz steruje przepustnicą - nie wykluczone że się zakleiła od nagaru i podaje za...
Jest jeszcze problem z wskaźnikiem spalania chwilowego tym na zegarze obrotomierza. Włączenie stacyjki powoduje jego ruch do oporu, a po odpaleniu auta schodzi do zera i nic nie pokazuje. Czy może ktoś to naprawiał. Czy on ma gdzieś po drodze czujnik w kolektorze i rurkę podciśnienia, czy jest mechaniczny całkowicie. Pod maską niewiele widać i nie mam...
Ten błąd dotyczy sterowania podciśnienia turbiny https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewt... A jeśli chodzi o to że gaśnie to problem z cofającym się paliwem. Przed odpaleniem napompuj paliwo ręcznie gruszką na maxa i odpal zobaczysz czy jest ok. Obstawiam zapowietrzony układ.
Witam, jeszcze tu postanowiłem poszukać pomocy. W moim Peugeocie po ostatniej mroźnej nocy padła cewka. Po odpaleniu auto dziwnie pracowało, a kontrolka check migała. Cóż pomyślałem, że te -16 jest temu winne, ale po kilku minutach auto zgasło. Kontrolka się zaświeciła na stałe, a auto nie dało się już odpalić. Po diagnostyce, która wskazała cewkę wymieniłem...
Nadal nie miałem pewności czy to MAPsensor więc za namową kolegi pojechałem na kompa (80 PLN), na którym fachmistrz wyczytał "Błędny odczyt z czujnika podciśnienia" po czym dodał, że nie ma pewności czy to nie przewody... :-(. Szczęśliwie akurat miałem okazję kupić w dobrej cenie czujnik podciśnienia i ryzyko się opłaciło - autko równomiernie pyrka...
Witam. Mam błąd P2279 w Peugeot 308 1,6 THP 150KM benzyna. Zastanawiam się czy wymiana pokrywy zaworów rozwiąże problem. Wymieniłem czujnik MAP Sensor ale nie naprawił się błąd. Przewody podciśnienia wizualnie są ok. Auto kupiłem miesiąc temu z tym błędem, także nie wiem co poprzedni właściciel robił. Wiem tylko, że pokrywa zaworów jest wklejona na...
Być może masz niedrożne przewody doprowadzające podciśnienie do czujnika różnicowego .
Witam! Dzięki za porady. Ostatnio wymieniłem też uszczelki pod kolektorem wydechowym, więc od tej strony raczej nieszczelności nie powinno być :). Kolektora ssącego jeszcze nie ruszałem. Czy ktoś orientuje się jakie mają być parametry na czujniku podciśnienia? Jeżeli mam prawidłowe to strona ssąca powinna być szczelna. Napięcie na sondę dochodzi, to...
Napięcia na czujniku mierzone, ewentualnie wskazania na kompie sprawdzone?
W szynie ciśnienie wzorowe, do momentu aż nie zaczyna szaleć, w tedy spada do ok 120 bar. W planie było zrobienie odrębnego zbiornika. Przyszedł manometr, dziś będę mierzył podciśnienia (układ siemensa nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku, paliwo jest zaciągane przez pompę wc) przed i za filtrem, oraz spróbuje z podmienić czujnik ciśnienia paliwa....
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
PEUGEOT 406 2.0 16V RFN 2002r benzyna + nowiutka sekwencja Witam. Problem jak w temacie, a dokładniej: -odpalony zimny silnik na PB nierówno pracuje i potrafi zgasnąć, przy daniu gazu delikatnie obroty max 3k, przy gwałtownym obroty 300 lub gaśnie Problem tylko na zimnym i tylko na PB, po nagrzaniu i powrocie na PB praca bez zastrzeżeń Sprawdziłem:...
Witam.Od jakiegoś czasu pojawiają mi się dwa błędy tj P 2564 i P 2562. Wymieniłem elektrozawór podciśnienia oraz wszystkie Wężyki podciśnieniowe. Blad nadal się pojawią i pp jakimś czasie znika,by znowu się pojawić.W czasie zimy nie pojawiał się.Problem jest od jesieni teraz na wiosnę znów problem wrocil. Jeśli ktoś miał podobny problem proszę o jakieś...
Silnik ma wypadanie zapłonu nierównomierne, słychać pufanie z wydechu, map w kolektorze koło 420mbar, kąt wyprzedzenia zapłonu mocno skacze od 3 do 17 stopni. Wtryski wyjęte i sprawdzone, pylą ładnie. Spaliny mocno śmierzą benzyną. Kolektor szczelny, cewka, świece wymienione. przy wymianie rozrządu wymienione koło zmiennych faz, popychacze, zawór od...
długo to zajęło coś na podaniu odpowiedniej wartości podciśnienia na mieszek, odczytaniu wartości napięcia z czujnika pozycji i następnie odpowiednim ustawieniu ilości podkładek pod gruchę, aby owo napięcie zgadzało się z referencyjnym z odchyłką +/- 0,05V do tego wartałoby mieć specjalną wiązkę, ale można i bez powodzenia
PEUGEOT 406 1.8 16V, LPG 1 generacji. Na gazie wszystko dobrze. Na benzynie często chodzi nierówno. Jak zapalam zimne auto to po 2 sekundach gaśnie. Dopiero za 3 razem chodzi. Często też jest problem z wchodzeniem na obroty. Dodaję gazu, a on jakoś tak słabnie i nie może się rozkręcić. Jak odłączę akumulator na parę minut i potem podłączę, to potem...
Witam ponownie. Po wymianie zestawu BSI , ECU , stacyjka , kluczyk , immo auto odpala i po trzech sekundach gaśnie - kod błędu P1166.. Po wymianie zaworu regulacji ciśnienia paliwa na pompie nadal to samo bez zmian.. Układ wtrysku firmy BOSCH z ręczną gumową pompką paliwa na zasilaniu.. Będę wdzięczny za pomoc i radę w tym temacie.. OpisWartośćŚredni...
a to ci się będzie powtarzać ja miałem ten sam problem od 2 lat. przyczyny mogą być 3, ale prawdopodobne 2: 1. fakt silnik krokowy ale nie do końca, 2. map sensor (czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym ) ja wymieniłem silnik krokowy a okazało się że map. 3. Sonda możliwe choć ww. pozycje bardziej prawdopodobne. Pozdrawiam Marcin
Samochód Suzuki Grand Vitara I rok 2003 silnik 2.0 HDI 109 KM SQ420D RHZ (8V) 10DYEY Błędy P0403 ; P0510 były powodowane przekaźnikiem 1920.7L umieszczonym w komorze silnika i brakiem dobrej masy . Polecam puścić z nadwozia do klemy dodatkową plecionkę tzn. przewód masowy M6/M8 (użyłem Herth+Buss 52287505 i nowej klemy masowej 96187092 = Polcar KO0001D)....
Na początek do sprawdzenia wężyki podciśnienia które sterują zmienną geometrią. Sprawdzić czy sztanga od zmiennej geometrii chodzi i nie zacina się. Następnie do sprawdzenia zaworek sterujący zmienną geometrią. Najlepiej podmienić na inny. Ewentualnie uszkodzony czujnik kopiowania turbo który jest przy turbinie. Generalnie czujnik ten podaje sygnał...
czujnik podciśnienia również podmieniany, wężyki są drożne .Dziwne jest to że jadąc na trzecim biegu przy tych samych obrotach nawet nie zadrży. Natomiast jadąc na czwartym obroty 1400 szarpanie wystepuje a przy 1200 jest ok. Problem jest na czwartym w granicach 1400-1500 powyżej i poniżej tych newralgicznych obrotów jest ok.
(...) a nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik wymienił...
Zbadałem sondę po odłączeniu czujnika podciśnienia w kolektorze (silnik nie posiada przepływomierza). Również zachowywała się jak wcześniej. Po podłączeniu testera wskazuje 2,1 V, po włączeniu zapłonu 2,8 V. Po odpaleniu silnika przez chwilkę waha się między 2,1 - 2,6 V, później wartość powoli się obniża aż do ok. 1,0 V, gdzie się zatrzymuje i stoi...
Witam, mam problem ze sterownikiem 0281 010 368 EDC15C2, Nie steruje zaworem podciśnienia turbiny (turbo bez zmiennej geometri) po lekkim dodaniu gazu traci się sygnał sterujący na czujniku. Zasilanie jest ok. Nie mam schematu tego sterownika, tylko w wersji na 3 wtyczki znalazłem. Jeśli ktoś miał taki przypadek będę wdzięczny za pomoc :P
Hej! Wygląda na to, że czujnika podciśnienia w kolektorze nie masz, jest od dołu kolektora część nazwana podgrzewacz, on nie ma oczywiście tu nic do rzeczy ale jest z uszczelką i tam może nie ma szczelności. Odpowietrzenie zbiornika paliwa też nie idzie do kolektora więc tu też nie ma problemu. Takie objawy to moim zdaniem 1. Niewłaściwy skład mieszanki...
Na turbinie jest czujnik położenia a nie zawór ( i to nie we wszystkich silnikach) Siłownik turbiny sprawdza się przy użyciu ręcznej pompy podciśnienia (turbinę wymontowuje się gdy masz pewność ,że jest uszkodzona) lokalizację zaworu sterującego turbiną najlepiej ustalić idąc za przewodem podciśnieniowym, szczególnie że zaworów podobnej konstrukcji...
Witam panowie jak w temacie problem z błędem wykrycie fazy zintegrowanej z zapłonem, zapalaniem. Błąd stały czytany pp2000, nie da się wykasować pojawia się tuż po uruchomieniu silnika. Świece podmienione, cewka również bez zmian.Wtryski sprawdzone, instalacja do ECM przedzwoniona i przemierzona. Ciśnienie paliwa sprawdzone, kompresja również. Nawet...
Witam, mam problem z autem marki Peugeot Bipper silnik 1.4 benzyna/LPg, Auto bardzo ciężko pali na zimnym silniku trzeba długo kręcić zanim załapie i to po kilka razy, nie wyrzuca lampki mil, sprawdzany komputerem wychodzą nieprawidłowe odczyty z czujnika podciśnienia w kolektorze dolotowym, czujnik raz wymieniono, było około miesiąca spokoju, potem...
Cześć. Jest problem w Peug e ot 206. Silnik 1.6 HDI. Raz na czas wyskoczy błąd przeładowania turbiny i odcina oczywiście turbo. Podciśnienia sprawdzone, gruszka chodzi. Przy sprawdzaniu podciśnienia, vacum na biegu jałowym jest dobre, maleje wraz ze wzrostem obrotów. Przy 3 tys. obr. jest go mało. Czy podmienić wpierw zawór N75? Jakieś inne pomysły?...
Balem się obciążać wyjścia żarówką, zasilanie na cewce sprawdzałem LEDą, dioda swiecila. Kluczowanie również LEDą i oraz miernikiem dioda nie świeciła a miernik pokazywał kilka-kilkadziesiat mV. Zasilanie sterownika tylko miernikiem i było ok12,5V od strony plusa i od strony masy. Nie wiem właśnie jak jest w peugeotach czy immo blokuje tylko iskrę czy...
Objawy są takie, że wzrosło zużycie paliwa (ok. 2-3 litry), spaliny śmierdzą (są można powiedzieć takie duszące). Po podłączeniu analizatora spalin, CO - ok. 5,0 bez względu czy pracuje na benzynie, czy na gazie. Sondę wymieniłem już na trzecią, po podłączeniu pod kompa sonda pracuje na benzynie, na gazie stoi w okolicy ok. 0,8 V. Układ zapłonowy prawidłowy...
Witam wszystkich, potrzebuję pilnej pomocy. Mój Peugeocik 406 COUPE 2,2HDI odmawia posłuszeństwa :( , kiedy chcę się rozpędzić powyżej 2500 obr. auto gaśnie i gdy włączam zapłon żeby uruchomić to nie słychać pompki paliwa, dopiero po 2 min. pompka się włącza i można jechać! Pompka została zmieniona, filtr paliwa nowy, czujniki podciśnienia nowe! Co...
Najbardziej rozśmieszają mnie nnnnnnnnnnadęci fachowcy i te pierdoły jakie wypisują na forach chcąc podrepciugać swoje podupadłe ego. Ten czujnik z poprzedniego postu to rezystor nastawny i najlepiej sprawdzić go zamontowanego na aucie -1.przez pomiar parametrów.-2.przez wysterowanie pompką podciśnieniową i pomiar napięcia na pinie sygnałowym ,poza...
Witam. Wiem, że temat się przewija, ale błagam o pomoc, problem polega na tym że podczas jazdy (gdy się nagrzeje) samochód zaczyna szarpać, przerywać, nie reaguje na pedał przyśpieszenia czasami sam się wkręca na obroty. Po chwili wyskakują błędy. Na wyświetlaczu pokazuje ABS/ESP i antipollution fault. Komputer diagnostyczny pokazuje błędy: zasilania...
Witam, Mój wtrysk wygląda tak samo jak na zdjęciu rbiesiada . Przewody podciśnienia są podłączone prawidłowo. Mierzyłem przed odpaleniem silnika mój czujnik temperatury. i miał 8Kohm-a, a po 5 minutach pracy silnika pokazywał 1Kohm. Dalej już nie spadała oporność, więc stawiam na czujnik temperatury. Może gdy na dworze jest większa temperatura to czujnik...
Witam, błąd P2563 może być spowodowany uszkodzonym czujnikiem ciśnienia, czujnikiem turbiny, podciśnieniami lub jest taka opcja, że przycina się gruszka od turbiny. Błąd P1496 to do sprawdzenia czujnik ciśnienia lub elektrozawór sterujący turbiną. Może kolega również zobaczyć czy jak był mieniany termostat może coś nie jest dopięte i spadło przewód,...
Mam problem z peugeotem 405 1991r 1,6 benzyna, mono wtrysk stara wersja - od wolnych obrotów regulatorem jest cewka nie silnik krokowy. Po odpaleniu na benzynie kilkadziesiąt sekund jest ok tzn można dodać gazu i silnik się "wkręca" na obroty. Po krótkim czasie komputer wychodzi z trybu rozruchowego i lekkie dodanie gazu powoduje zgaśnięcie silnika....
Serdecznie witam po dłuższej przerwie.Jak wcześniej pisałem jestem pechowym posiadaczem peugeota 307 hdi lift moc 136 kM przebieg podobno 161000 km.Samochód kupiony od handlarza-mechanika ponad cztery miesiące temu.Przejechał do domu ok 700 km bez kłopotów.Już na drugi dzień pojawiły się kłopoty-brak mocy przy obrotach ponad 1500.Podpompowanie gruszką-samochód...
Przeważnie jest to skutek uszkodzonego czujnika podciśnienia, te czujniki Magneti Marelli uszkadzają się często, czy to w fiatach czy peugeotach. Ja zakładam od opla, po przekrosowaniu wtyczek.
Główny problem to wolne obroty a licznik wg mnie powiązany A mnie nie, zresztą co to ma za znaczenie ? Rozbij to sobie na dwa tematy, obroty, i brak prędkościomierza. Zacznij szukać rozwiązań tego i tamtego. Zrób łatwiejszy, wyjdzie czy jest powiązane. TPS, czujnik który wskazuje czy naciskasz na pedał gazu. Rozumiesz co się dzieje gdy naciskasz pedał...
Witam. Mam instalacje gazową II gen. Lovato plus sterownik AL-700 i symulator wtrysków autronica. Po wymianie rozrządu i uszczelki pod głowicą pojawił się objaw że na wolnych obrotach chodzi jakby palił nie na wszystkie cylindry (telepie silnikiem). Sprawdzali rozrząd 2 razy i wsio OK, cewka podmieniona, świece wymienione. Po wyzycie w serwisie odczytali...
Witam opisze w skrócie mój problem. Auto miało regenerowana turbine po regeneracji było wszystko ok, po jakimś czasie zaczeło sie dziać ze auto po odpaleniu nie miało mocy, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu moc wraca i wszystko śmiga. Było robione: DPF wyciety z programu i zrobiony na przelot, turbina ponownie demontowana i sprawdzana u specialisty...
Sprawa wygląda tak ! Auto chodziło ! Po wymianie filtra paliwa odpala i czasem gaśnie po 5 sek. Czasem chodzi dobrze na wolnych, dopiero po załączeniu turbiny gaśnie. Czasem w garażu chodzi a zaraz po wyjechaniu zgaśnie ! Pojawia sie błąd pierwotnego cisnienia paliwa, chyba 203, oraz jeden nieznany. Próbowaliśmy podłączyć pompę w baku na stałe, nic...
Dzięki za odrobinę nauki, lecz ja to wiem. Może inni z tego skorzystają. PS podane zdjęcie nadaje się do silników gaźnikowych w których zapłon jest sterowany typowym aparatem zapłonowym z czujnikiem halotronowym, odśrodkowym i podciśnieniowym regulatorem wyprzedzenia zapłonu i którym podczas napraw trzeba regulować kąt wyprzedzenia. Silnik na wtrysku...
witam, w moim jumpy 2005 1.9D również mam problem z EGR, trochje juz poczytałem na forach, egr przeczyszczony, praktycznie brudu w nim za dużo nie było, przepustnica też sprawna egr szczelny, objawy są nastepujące, na obrotach jałowych egr się otwiera, a po dodaniu gazu i podczas przyśpieszania powinien się chyba zamknąć z tego co udało nam się doczytać...
(-) czym może byś spowodowany taki powolny wzrost ciśnienia? Ogólnie można powiedzieć, że na niedomaganie pt. zbyt niskie ciśnienie doładowania składa się wiele czynników, nie tylko sama turbosprężarka. Prześledź dokładnie poniższy prosty schemat sterowania turbosprężarką i może sam dojdziesz przyczyny. http://obrazki.elektroda.pl/4593840200_1...
Witam szanowne grono. Mam problem w Diagnostyce Peugeota 207 1.4 8V 75km z 2008r. Autko od 3 lat w rodzinie i zostało ono kupione z problemem z szarpaniem silnika na zimnym rozgrzewającym się silniku. Po rozgrzaniu silnika powyżej 80 stopni i dalej podczas jazdy silnik pracuje prawidłowo. W zimę efekt jest dużo gorszy. Poniżej przedstawiam swoje dotychczasowe...
witam proszę o pomoc bo już nie wiem co robić, zacznę od początku, w autku zaświecił się błąd antipollution fault jakieś dwa lata temu, trafiło do autoryzowanego serwisu peugeota gdzie mechanicy pomajstrowali, zmienili turbo, instalacje i wiele innych rzeczy łącznie z uzupełnieniem i czyszczeniem FAP. Do auta zostało dołożone około 10 tys zł. przez...
W większości samochodów produkowanych już od lat 80-tych występuje tzw. podwyższony bieg jałowy, który polega na podniesieniu o pewna wartość normalnych obrotów biegu jałowego w czasie, gdy czujnik prędkości pojazdu wskazuje na to, że samochód się toczy, a silnik pracuje na luzie i wolnych obrotach. Takie działanie jest zamierzone przez producentów....
Witam. Zakupiłem samochód Peugeot boxer II 2005 2,0 bezyna+gaz. Na wolnych obrotach na benzynie sporadycznie wypadają zapłony, na gazie sytuacja się potęguje. Dodatkowo podczas jazdy na gazie do 3 tyś występuje delikatne "skubanie". Czasami po przełączeniu na gaz przestaje pracować jeden cylinder do 3 tyś obrotów. Wyłączenie silnika, wyciągnięcie kluczyka...
Witam wszystkich mam następujący problem. Mój silnik to 1,6 tdci 90KM Najpierw ciekawostka Po odłączeniu wszystkich czujnków przy silniku EGR, Przepływka, 3 na kolektorze dolotowym, grzanie paliwa i jakiś pod pompą Vacum, samochód chodzi równo ładnie i tak jak wcześniej czyli jeździ bez turbo A teraz fakty z pomiarów: Próba1 Po rozłączanym silniku jw...
Aleksander_01, nie masz racji a kłócisz się. Twój post wyleciał za nieparlamentarne słownictwo, fiszka, która pokazujesz co prawda przedstawia rzeczywiście dozownik powietrza (moduł zespolonych dwóch przepustnic - EGR i obejściowej FAP) - tyle, że to nie jest fiszka silnika RHS a z kolei ten dozownik zawiera w sobie przepustnicę EGR jako jeden z elementów....
Proponuje podpiąć pompkę do testowania podciśnień i sprawdzić jak się mają odczyty z czujnika do rzeczywistego ciśnienia zmierzonego manometrem.
Błąd oznacza usterkę czujnika ciśnienia powietrza (doładowania) w kolektorze ssącym. Turbina przez to nie działa. Nie wiem jak wygląda czujnik w tym silniku. Częsty problem z czujnikami doładowania polega na zatkaniu otworu wlotowego sadzą + nagarem. Należy sprawdzić na diagnostyce jakie ciśnienie odczytuje ECU. Ciśnienie atmosferyczne to 1 bar (bezwzględne)....
(-) jak nazywa się element zaznaczony strzałką na zdjęciu. Jest bliźniaczo podobny do elementu znajdującego się powyżej niego. Problem w tym, że ten dolny jest cały zalany olejem i chyba muszę go wymienić. Są to przepustnice powietrza ciepłego i zimnego współpracujące z FAP-em oraz EGR-em. Na obrazku po lewej zaznaczone są jako elementy nr 11 i 12....
Cześć, jestem użytkownikiem samochodu Peugeot 207 vti 1.6 z instalacją gazowa AG SGI 3 i reduktorem AC STAG R02 EL (oryginalnie był reduktor GFI/ Teleflex). Podzielę się informacjami, jak tanio naprawić tą instalację, może komuś się przyda. 1. Regeneracja starego reduktora GFI/Teleflex. Od razu lepiej o tym zapomnieć. Oryginalny zestaw naprawczy kosztuje...
Zobacz co widać na przewodzie sygnałowym bo ECU krzyczy że w kolektorze jest złe ciśnienie (zbyt wysokie) albo ma zwarcie na przewodzie sygnałowym. Zobacz co jest na odpalonym silniku z czujnikiem i bez czujnika. Mierz do masy. Powinno być 5V gdy silnik nie pracuje. Czym niższe napięcie tym niższe ciśnienie w kolektorze (wyższe podciśnienie). W tej...
Najlepiej zmierzyć napięcie wyjściowe. Zasilanie powinno być 5v,masa a trzeci sygnał. Dane powinny być dostępne też w parametrach. Sprawdź czego dokładnie dotyczy błąd . Bo ECM albo widzi zwarcie albo nie podoba mu się sygnał. A tutaj może być problem z przycinaniem cięgna albo (jak jest "n75") złym sterowaniem podciśnieniem.
Witam wszystkich, dodam swoje trzy grosze na temat tego wynalazku, opierając się na swoich przemyśleniach, faktach technicznych i doświadczeniach. Na początek trochę teorii i czy w ogóle może to działać. Faktem jest że silnik spalinowy (benzynowy) pracuje ze sprawnością rzędu ~30%. Zwiększając jego sprawność o 100% będzie pracował ze sprawnością 60%...
Witam posiadam Peugeota 407 1.6 HDI z 2005r. Mam problem gdyż po zapaleniu nie otwiera sie turbina (gruszka podciśnieniowa nie otwiera turbiny). Zawór i czujnik ciśnienia doładowania był zmieniony a nadal to samo. Na krótko podłączając podciśnienie do gruszki turbina działa. Podłączając komputer wyskakuje bład "581" i nie daje sie skasować
I teraz hit, temat rozwiązany. Były założone 2 termostaty z czujnikiem (podgrzewaczem) takie jak oryginał, co się okazało otwierają termostat przy temp 95 co jak zaraz wyjaśnię już za późno, robiło się zbyt duże podciśnienie i termo się otwierał albo nie koniecznie. Dodam że były to drogie zamienniki. Żeby było porównanie to z różnych firm. Serwis Peugeot...
Jest kilka punktów odpowietrzania. Procedura - wpierw zlewamy płyn u dołu chodnicy-zakładamy wąż - zalewamy zbiornik- bez włączania silnika odpowietrzamy układ od najniższego punktu. Tu podobnie. https://youtu.be/OGaOYeELZwc Najważniejsze odpowietrzasz przy ścianie grodziowej, koło termostatu i ewentualnie na chłodnicy i po temacie. Problem może być...
Witam Peugeot 307 1.4 benzyna 2007r na zmiennych faz rozrządu przebieg 130tys Problem polega na zbyt dużym podciśnieniu w kolektorze dolotowym przez co obroty falują a jak auto jest zimne to szarpie przerywa czasem zgaśnie ale tylko na zimnym silniku na ciepłym jest normalnie, minimalnie obroty czasem przyfaluja Sprawdzony kolektor na szczelność dymiarka...
Witam , Postaram się pokrótce przedstawić cały problem otóż podczas jazdy peugeot , nagle przestał reagować na gaz wyrzucało cały czas najróżniejsze błędy czujników silnika , których nie szło usunąć peugeot planetem 2000 . Po licznych próbach udało nam się w końcu dojsc do prawdopodbnej przyczyny przewód dochodzący prawdopodobnie od czujnika podciśnienia...
Peugeot partner 1,6 HDi 2014r. Błędy z turbo, dziwna regulacja. Ogólnie peugeot po uszczelnieniu ach i wymianie turbo na regenerowane. Ale przed regeneracja też nie chciał jeździć normalnie. Więc tak. Błąd łapie z czujnika na gruszce Bład pomiar pozycji turbo P2565 turbo o stałej geometria, zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie. Efekt pracy jest dziwny....
Czy silnik ma turbinę? Może coś z podciśnieniem jest nie wporządku, czujnik ciśnienia ładowania węże podciśnieniowe? Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Nie rozwiązują problemu użytkownika.
Tylko map sensor mierzy podciśnienie w układzie dolotowym. To nie jest czujnik temperatury. To ze sobą współgra jak z sondą lambda. Ale wypięcie czujnika temperatury nie powinno wywoływać błędu Map sensora. Znam przypadek chwilowej usterki Map sensora, ale komputer wywalał wtedy błędy o spalaniu stukowym.
Z którego roku ten peugeot lub jaki ma wtrysk ?? Jednopunktowy (Bosch motronic Mp 5 , MP 7) czy wielopunkt??? Silniki w peugeotach 306 były już troche zbajerowane więc trzeba wiedzieć jaki ty masz model. Filtry były wymieniane ?? Co z ciśnieniem na cylindrach?? A co z ciśnieniem paliwa?? Co ze szczelnością układu dolotowego (nie wciąga lewego powietrza)...
Po pierwsze to xobacz czy jest podciśnienie na zaworku pneumatycznym od turbo. Potem czy zaworek działa. Kolejny krok to sprawdzenie czy zaciąga gruszke od turbo i czy działa czujnik polożenia gruszki. Jeżeli to wszystko jest ok, to wyciągaj turbo i sprawdź geometrie. W tych silnikach geo jest wykonana z blaszek, które często się często obłamują.
Zrób diagnostykę. Przepływ powietrza żądany/oczekiwany, podciśnienie w ssącym, kąt otwarcia przepustnicy, test szczelności dolotu, obroty jałowe żądane/oczekiwane, korekty lambda. Czytanie błędów to nie diagnostyka. Opiniami mechaników nie naprawisz - jak nie przysiądzie ktoś z wiedzą, to nie zrobisz.
Cześć, W Peugeocie 207 mam problem z nierówną pracą na biegu jałowym. Samochód łapie błąd P0008, w kolektorze podciśnienie 600mbar. wg kts jest to błąd synchronizacji wału do wałka, z czego ten silnik nie ma czujnika położenia wałka. Wg autodaty błąd ten oznacza „P0008 : Czasy sterowania silnika, rząd cylindrów 1 - moc silnika - usterka mechaniczna”....
Tak, dokładnie o ten czujnik chodzi. A co do doboru to pierw poszukałem w jakich samochodach występuje taka sprężarka jak w moim, a potem szukałem na allegro. Kupiłem używkę, ale w super stanie. Te czujniki padają w 307-kach bo moim zdaniem jest to błąd konstrukcyjny(ale może się mylę). Elektrozawór który steruje siłownikiem zamontowano z tyłu na silniku...
Nie wiem jak był czyszczony układ czy wyciągany był smok ze zbiornika i sprawdzony wewnątrz bo wygląda mi na syf w nim w postaci gęstej mazi która ogranicza dopływ paliwa miałem podobny objaw w mazdzie z silnikiem hdi silnik pali do czasu wypalenia paliwa z filtra w którym robi się podciśnienie i po zgaszeniu silnika paliwo dopływa powoli do filtra...
peugeot podciśnienia czujnik podciśnienia kolektorze peugeot zawór podciśnienia peugeot
gwint mikrofon przeciekać passat schemat gniazdo zapalniczka
momenty dokręcania panewek philips senseo
Pralka wyświetla program, ale nie startuje - przyczyny i rozwiązania Tryb serwisowy pralki Electrolux EWS11054SDU - jak włączyć?