Lucas jak to Lucas tanio i dobrze juz było teraz czas płakania.Raczej dobrze i tanio nikt tego nie zrobi.
Z tego co pamietam to od 240 bar dopiero wtryski startują. Czyli za niskie ciśnienie na listwie. Przelewy do sprawdzenia czy którymś wtryskiem nie ucieka jak tu będzie ok to nastepna pompa.
A immobiliser widzi klucz ? Trzeba zobaczyć czy przekaźnik załącza się. Zestyk zwierny: 87-stały plus, 30-pompa, czujnik tlenu, wtrysk. Uzwojenie: 85-po zapłonie +12V, 86-załączany masą z ecu.
Z tego co się orientuję, to śruba stanowi zaślepienie pod wkręcenie zegara do początku ustawiania kąta wtrysku, a czujnik mierzy tam jedynie ciśnienie w pompie. Po podmiance wszytko powinno działać.
Niestety mimo szczerych chęci do udzielenia pomocy po tym numerze nie mogę nic zlokalizować. Ciężki temat z tym
Moze być uszkodzony komputer ,któryś z czujników ,TPS,wtrysk sprężarka, pompa paliwa , świeca itd. Bez pomiarów i diagnostyki o naprawie nie ma co mówić. W pierwszej kolejności trzeba zmierzyć ciśnienia w; cylindrze , na pompie paliwa i sprężarce.
Miałem podobny problem z 2.0 HDI. Winny był czujnik położenia wału.
A co ma niby sterować wtryskami czujnik wałka? No chyba nie pompa abs czujnik daje sygnał do kompa który otwiera wtryski w odpowiednim momencie tylko czemu wywala błąd czujników jak są sprawne
ja mam to samo w 1997r manual:( i w warsztacie wyszło na kompie że czujnik pompy wtrysku paliwa. czyli wymiana pompy?? ale gdzie kupić taką pompę bo na allegro nie ma:( lucas. a boscha podobno trzeba jakoś przerabiać więc koszty robią się ogromne.:( proszę o kontakt:)
a sterownik dostaje sygnał z tego czujnika?
Ten przekaznik zasila pompę paliwa ,wtryski, przepływke i kilka innych czujników- jak najbardziej ma wpływ na te błędy
Pompę załącza jak zobaczy obroty wału, pewnie czujnik...
Nie a błąd pewnie na zgaszonym silniku. Skoro na LPG chodzi dobrze to zostaje Ci układ paliwowy PB - wtryski, pompa - czujnik temperatury, TPS. Odczytaj błędy ze sterownika silnika.
Było juz xxx razy na ten temat obwody jakie mozesz odciac to; Rozrusznik pompa paliwa wtryski cewke czujnik połozenia wału itd.
Na podstawie sygnału z czujnika wału korbowego i czujnika kąta obrotu przestawiacza wtrysku (czujnik w pompie wtryskowej) obliczony jest kąt wtrysku ( w uproszczeniu) .
Na przelew to jest to co robiłeś .Ma nie wracać więcej jak 25 ml na wtrysk .Jak leje więcej to pompa nie może wytworzyć odpowiedniego ciśnienia .I auto nie chce odpala.Wypnij jeszcze wtyczkę z czujnika temperatury jest w termostacie i spróbuj odpalić na zimnym .Ten czujnik podaje info na deskę i do kompa .Może być uszkodzony .Ma z boku takie sprężynki...
A ja nadal obstawiam brud w pompie. Jeśli nie to albo czujnik konta wtrysku, przestawiacz/zawór, lub sam sterownik. Jeśli połączenia elektryczne są ok., to tak czy siak, pompę należy wymontować i dać do naprawy, lub samemu się bawić (nie polecam).
posprawdzaj zasilania, oscyloskopem jaki idzie sygnał z czujnika i czy widzi go ecu. sprawdz pozniej jeszcze czujnik wału. Sprawdz dlaczego nie odpala, nie otwieraja sie wtryski, czy pompa wogole nie daje?
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
Czegos nie kumam. Skoro z pompy nie wychodzi paliwo to jakim cudem pokazuje cisnienie skoro czujnik jest na rampie? Jesli paliwo dochodzi do pompy wysokiego cisnienia a wogole z niej nie wychodzi to pompa padnieta (tylko ten czujnik....?). Daj jakie masz oznaczenia na pompie moze posiadam takowa :)
A nie ma tam czasem pompy niskiego ciśnienia ???? Zgłasza Ci niskie ciśnienie a Ty wymieniasz od wysokiego .
Witam Po 10 cyfrowym numerze pompy sprawdź w dokumentacji jaki ma być kąt wtrysku. Ustaw silnik w górnym martwym punkcie na 1 cylindrze. Znak na kole pompy oraz na kole zamachowym. Wkręć czujnik do pompy. Napręż go do 4 mm [czujnik 10mm] lub 2 mm [czujnik 3mm] Wycofaj silnikiem w lewo do momentu kiedy na czujniku przestanie opadać wskazówka. Wyzeruj...
jeżeli jest to pompa vp44 jest to czujnik kąta wtrysku w pompie
Z tego co pamiętam w 19 na zasilanie cewki, pompy paliwa, wtrysków i kilku czujników dawany jest prąd z przekaźnika pompy paliwa, sprawdź czy nie ma pośniedziałych przewodów przy tym przekaźniku i czy przekaźnik nie jest uszkodzony, miałem tak w 19 1,8 8V po wymianie przewodów do przekaźnika odpaliła, moge się mylić, sprawdź jeszcze czy przypadkiem...
Czujnik, regulator, pompa, wtryski, ecu, instalacja elektryczna, dalej wymieniać? Jak cokolwieg ustalisz, zrobisz jakiekolwieg pomiary to wróc z konkretnymi pytaniami inaczej to wróżenie z fusów.
Czujnikiem zegarowym to ustawia się pompę w zwykłych TD natomiast w TDI-kach odpowiada za to wtrysk sterujący ten z tym kabelkiem .
Dawno temu miałem to samo w autobusie, a że wiązką była poprowadzona tak pokrętnie to wolałem nową puścić - problemy minęły. Złącza i instalacja w takim może już cierpieć w najgorszej opcji winna jest pompa lub sterownik.
Jesli wtrysk posiada przewod oznacza to ze jest z czujnikiem wzniosu czyli z normą spalin euro4 ale wracajac do tematu: dokladnie taki objaw jest jak opisujesz straszne stuki w silniku ze az strach, przy uszkodzonym 2 wtrysku z czujnikiem , 2- liczony jest w peugeotach i citroenach od skrzyni biegow,2 najgłowniejsze i najczesciej spotykane przypadki...
Dokładnie. Więc albo wtryski nieszczelne górą, albo pompa/zawór regulacji wysokiego ciśnienia. Proste do sprawdzenia, jeśli odpala na plaka, a jeśli nie odpala - odczyt z czunika ciśnienia na listwie.
żeby się jakoś odpychał ? . Każdą pompę można wyregulować. Jakoś to będzie jeździć. A kąt wtrysku był ustawiony na czujnik zegarowy ?
Jeżeli to nie pompa ,prawdopodobnie padł czujnik położenia wału wtedy ECU mówi : Nie dam paliwa na wtryski.
...jakieś dalsze działania w celu ustalenia przyczyny błędów ciśnienia paliwa? Trzeba sprawdzić czujnik, regulator, pompę, wtryski.
Wtrysk sterowany jest impulsem / bez oscyloskopu nie zmierzysz/ masy ze sterownika , pin 59 , a przez opornik z pinu 58. Sterownik natomiast otzrymuje sygna z czujnika wału. Z tego co opisałeś / iskra jest , pompa paliwa pracuje / czujnik jest w porządku. Oporność cewki wtryskiwacza to około 2 omy , należy sprawdzić , czy masz impulsy na pinie nr. 1...
dzięki za odpowiedź, tak właśnie myślałem, gość też mi tłumaczył że nie odpali, a numeru błedu nie pamiętam ale chyba N-108, na 100% opis błędu to CZUJNIK KĄTA OBROTU POMPY WTRYSKOWEJ-USZKODZENIE i nie mam ciśnienia na wtryskach prawdopodobnie przez ten czujnik, ma ktoś taki czujnik na zbyciu ? pompa 106 C
Ale mowie Ci sproboj ustalic jego numer im sie czasem nie chce poszukac , a pozatym ten czujnik moze wystepowac jeszcze w czyms innym . Dokładnie tak jak mówisz,ewentualnie moge podać namiar do kolesia który ma duzo gratów do asterek. ja mam wiekszy klopot. poszukuje schematów instalacji do astry III z tym samym silnikiem, auto na poczatku nie miało...
Nie wkręcałem czujnika zegarowego. Pompa przyszła zablokowana z regeneracji i liczyłem, że jest ustawiona prawidłowa. Czyli co teraz? Nabyć czujnik zegarowy i sprawdzić ten kąt wtrysku?
Witam. Mam problem z Nissanem 2.5 litra dci ponieważ nie odpala. Paliwo dochodzi, kompresja jest, pompa cr zregenerowana, wtryski sprawne, czujnik wału nowy firmy Hella, błędów brak. Rozrząd jest ok, silnik próbuje złapać ale to wszystko
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Trzeba sprawdzić ustawienie kąta wtrysku. Robi się to przy pomocy czujnika zegarowego mocując go na głowiczce pompy wtryskowej. Zwykły mechanik tego nie zrobi , musisz pojechać do warsztatu specjalizującego sie w dieslach. Ale skoro tacy mechanicy że trzeba im mówic co maja zrobic - to można im powiedzieć , aby jeszcze sprawdzili ustawienie wałka rozrządu...
Jaka powinna być wartośc na czujniku zegarowym pompy wtryskowej kąta wtrysku dla silnika AAZ w GOLF 3 1,9TD?
Jeżeli zgłasza tobie taki błąd to albo pompa albo wtryski. Wtrysk jak nie trzyma ciśnienia będzie dawał takie same objawy jak nie domagająca pompa CR. Czujnik wody w filtrze nic nie ma do błędu.
Wtryski, a wcześniej mogła pompa opiłkami sypnąć.
4377 błąd CAN, 4377 błąd CAN, 3830 komunikat magistrali CAN, czujnik NOx II OBD, 4559 czujnik temp spalin, 4562 komunikat magistrali CAN - informacje czujnika temperatury spalin. Napisz nr pompy i czy były aktywne z przytkanym wtryskiem błędy 5038, 5039, 5556? Możliwe, że pompa wymaga wymiany, gdy jest przytkany wtrysk lub powrót z pompy zmieniamy przewód...
Ciekawi mnie jeszcze czujnik o nazwie Cold start valve znajduje sie w bloku kolo czujnika cisnienia oleju. to jest bimetaliczny zawór rozruchu zimnego silnika ,jest zasilany tak jak pompa paliwa.
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
Kupiłem zawór zwrotny paliwa ten na końcu listwy i wszystko działa jak należy
Ten błąd mówi o problemu z dostarczeniem mocznika do wtrysku. Czyli przewody elektryczne zobacz styk ramy od tyłu tłumika te które idą na czujniki np. Różnicowy. Przewody elektryczne między pompa a komputerem edc -rzadkość. Zaglądnij kamera do wnętrza tłumika. Wypadało by zrobić test wtrysku. I Sprawdzić przewody doprowadzające AdBlue. Uszkodzona pompa. Przeprowadziłem...
W takich przypadkach zawsze idę na "nosa".Parę latek (no może trochę więcej) doświadczeń robi swoje.Szukam po prostu prostej i skutecznej metody zdiagnozowania uszkodzonego wtryskiwacza.Stary znajomy handlarz podpowiadał mi kiedyś tak.Odpal,ściągnij przelewy z wtryskiwaczy i mają być "jeziorka" jak z któregoś leci jest uszkodzony. Ale wtryskiwacz może...
Początek i dawka są regulowane poprzez sterownik PSG16 lub PSG5 , zależy czy masz wbudowany sterownik z pompą czy osobny. tam leży przyczyna zazwyczaj. Musisz sprawdzić sygnał z czujnika obrotu w pompie na jego podstawie sterownik określa położenie wałka pompy i przestawiacza wtrysku.
Czyli prawdopodobnie żaden z czujników nie jest tego winny? Jeszcze z tego co się orientuję na pompie wtrysków jest czujnik od temperatury paliwa? A można w jakiś sposób samemu sprawdzić próbę przelewową tych wtryskiwaczy? Do tych niektórych mechaników już naprawdę cierpliwość się kończy...
Ktory rok samochodu przed czy po ulepszeniu tych silnikow ? 2def to ecu wylapuje stosunek otwarcia zaworu na pompie do cisnienia na szynie jest zbyt niskie. Moze byc filtr, pompa, zawor , czujnik na listwie , wyjechane wtryski gubia cisnienie ect. Moze daj mu zaciagnac z banki ropy i omin filtr. Sprawdz czy nie ma opilkow w systemie. Zerknij czy w ecu...
Witam. Byłem u mechanika z moim Peugeotem i wymieniłem już czujnik ciśnienia pompy, czujnik wtrysków i filtr. Auto nadal nie odpala a mechanik mówi, że to pompa wtrysków. Błędy jakie pokazuje komputer to: brak ciśnienia(bar) ale jak (podobno mechanik mierzył) to jest ponad 6 bar,czyli ok? Mam pytanie, czy bez wkładu filtra auto odpali? Polewali czymś...
Mistrzu, całkiem niepotrzebnie wymieniłeś czujnik. Czego nie ma, iskry, paliwa? Pompa się załącza? Obroty rozrusznika sterownik widzi? wtryski mają kluczowanie? Jakie ciśnienie paliwa? Jaką temperaturę widzi sterownik? Fejs i błędy to nie wszystko.
Witam. Czy udało się zdiagnozować usterkę? Mam ten sam problem: Farmall 95A wywala mi błędy 3808, bądź 3141, bądź 3293. Wymienione zostały wtryski, pompa, czujnik na listwie, regulator ciśnienia na listwie, a dalej są błędy?
Opel vivaro 1.9 dti błąd p0190 wymieniłem czujnik ciśnienia na listwie ciśnienie generowane przy odpalaniu dochodzi do 650bar brak napięcia na wtryskach czujniki na wałkach zgrywają się nie odpala . Na plaku pracuje bez zastrzeżeń sprawdziłem kable od wtrysków do ecu wszystkie ok od czujnika ciśnienia na listwie i pompie wys. Ciś. Również. Pomocy koledzy...
Mały update. Ostatnio zaczęły wariować w nim obroty..... Tj. na 2-3 sekundy silnik pracował głośniej i po chwili wracało do normy. Po paru minutach silnik zgasł i nie odpala. Wyskakuje błąd: P2291 (narastanie ciśnienia w szynie wtryskiwaczy jest zbyt wolne podczas uruchamiania silnika) Odpala na plaka, ciśnienie na listwie 60-100 bar. Powinno być ok....
Były wymienione wtryski pompa filtry czujnik temperatury czujnik wału i nadal to samo..
Witam kalibracja czujnika przeprowadzona przez serwis testerem pompa była ponownie dawana do przeglądu (wymieniany czujnik nastawnika )Nadal silnik nie zapala chyba trzeba będzie sprawdzić początek wtrysku i ustawienie pompy na rozrządzie.
Czujnik czego ? Zewnętrznie nie masz na tej pompie żadnego czujnika, Są nastawniki dawki i kąta wtrysku. Nieruchome. Pod sterownikiem, wewnątrz pompy jest czujnik obrotów pompy, również przykręcony na stałe. Rozumiem, że chodzi o pompę wtryskową, VP44.
Zrobiłem i nic się nie pogryzło,ale nie widzę sensu. Ot po prostu ,raz na pół roku zalej bak premium i przegoń auto jeśli chcesz. Premium służy silnikowi ,ale..jako paliwo "suche" nie służy pompie,wtryskom . Po to stosujemy dodatek 2T,aby uzupełnić braki siarki -smarowidła- w ON. silnik swoje przejedzie na zwykłym ON z dobrej stacji,ale jak to w nowych...
Jakie ciśnienie paliwa na WC przy kręceniu rozrusznikiem?
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
Luzujesz pół obrotu nakrętkę przewodu na wtrysku i w czasie kręcenia przy odpowietrzonej pompie paliwo tryska co najmniej na pól metra , jeżeli tylko moczy to coś z pompą . Do regulacji początku wtrysku musisz wyposażyć się w czujnik zegarowy z odpowiednim adapterem i regulować zgodnie z kodem silnika i numerami pompy , tak ustawione musi dobrze pracować...
z listy która przedstawiłeś zostały sprawdzone : - pompa wstępna (działa) - wtryski "na przelewach" (ok) - instalacja ok zostaje czujnik ciśnienia na listwie i pompa może dzisiaj to jeszcze sprawdzę i napisze co z tym
Witam. Posiadam Opla Corsę 1.3 CDTI 2004. Po regeneracji są: wtryski, pompa paliwa, czujnik temperatury, filtr paliwa. Nowe świecie, nowe filtry. Auto niestety nie odpala. Co robić?
Sytuacja zakończyła się tak : wymienione wtryski, podstawiony regulator, czujnik na listwie, na koniec pompa. Na tym zestawie auto też nie jechało. Po rozcięciu starego filtra okazało się że cały układ zarąbany eolysem , wszytko brązowe. Nawet ten nowy filtr wyłapał pełno mułu i też finalnie się zapchał po 200km! Przepłukany układ , nowy kolejny filtr...
Jeśli można się wtrącić to proponuję sprawdzić : jakie ciśnienie daje pompa paliwa, jakie jest ciśnienie w układzie paliwa. Nasuwa się pytanie:co to za nowa pompa paliwa? orginał czy zamiennik gdyż to też ma znaczenie.Zamienniki znacznie odbiegają od orginalnych pomp paliwa tak jak cała reszta.
Witam mam ten sam problem wtryski grają jak by były nie zakodowane. Prowadzę warsztat i naprawiam Masterki ale z jednym autem nie mogę sobie poradzić założone zostały nowe wtryski dalej grają mam jeszcze używki z 7 kompletów podmieniałem zaznaczę wszystkie sprawdzone. Podmieniona pompa wtryskowa podmieniony regulator na pompie, czujnik na listwie, listwa...
A kto powiedział że pompa niskiego musi być w baku ? Nie ,nie musi. Może być na pompie CR. Na początek musisz być pewien że paliwo dopływa swobodnie do pompy CR. Kup sobie gruszkę do pompowania to się dowiesz. Potem diagnoza testerem albo pomiar wyjścia napięcia z czujnika na szynie. Jak nie ma ciśnienia to szukasz ,pompa CR,wtryski zawór na pompie...
Sterownik nie wie jakie jest ciśnienie paliwa. Ma tak zaprogramowane (albo nie )by włączać pompę paliwa na chwilę po zapłonie. Potem po wykryciu sygnału z czujników wału/wałka włącza pompę /wtryski na stałe aż do wyłączenia zapłonu. Jak jesteś pewny że włączała sie po zapłonie to orócz wymiany sterownika nic tam nie zrobisz. No chyba że jest jakiś oczywisty...
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Panowie ,jest to pompa z elektronicznym sterowaniem a czujnik nr 2 to czujnik temperatury paliwa.Sterownik siedzi nad bezpiecznikami i ma numer 166{taki podwójny}. Panowie nie twórzcie legend:D Element 2 jest taki sam jak element 1 na zdjęciu. Jest to woskowy siłownik termiczny. Po podaniu napięcia wychodzi z niego bolec. Jeszcze raz powtórzę: Na zimnym...
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. Pompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w baku...
Ja bym zaczął od sprawdzenia stacyjki czy czasami nie uszkodziły się styki zasilania opisywanego na schematach jako ACC i czy czasami po wyjęciu kluczyka, nadal nie ma tam napięcia zasilania +12V. Jeżeli silnik nie gaśnie po wyjęciu kluczyka ze stacyjny to znaczy, że nadal jest podawane zasilanie na komputer silnika, a tym samym na pompę paliwa, wtryski....
witam borykam się od 2 lat z problemem jak jade samochodem jak się do przeciągnie na 5 to wywala tryb awaryjny i silnik się wyłącza ale jak on wejdze w tryb awaryjny podczas jazdy wystarczy kluczyki przekęcic i wszystko jest ok ale tylko na chwile czasami jak jechałem to przez 1 min się z 5 razy załączył wymienione; czujnik na pompie przelew wtrysków(wszystko...
Grupa 000 i sprawdź kąt wtrysku (bodajże pierwsze lub drugie okienko).
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Bo u dołu pompy jest jeszcze zawór wyprzedzenia kąta wtrysku. Szło to obejść w tej pompie Lucasa. Zobacz jeszcze na czujnik położenia wału, z przodu, koło rozrusznika. Z pamięci- albo leciał sam czujnik (rozwarty) albo ropa sącząca się po wiązce rozpuszczała izolację przewodów, tak, że ta kruszała io robiła zwarcie; z tego co pamiętam- na tym odcinku...
Witam, czy komuś udało się ogarnąć problem? Ja walczę już 3 tygodnie i nadal te same błędy. Doszam, że wymieniłem pompę CR, wtryski, czujniki, listwę paliwa, DPF i dalej nic. Kręci jak szalony i nic poza tym.
Błąd jest 17583, P1175 Wtrysk wstepny wylaczony , dzisiaj dzwoniłam do gościa co naprawial sterownik mówił że trzeba metodą prób i błędów ustawić czujnik obrotow pompy . Kąt wtrysku ustawiony , ale nie ma mocy
Autor na komputerze coś z trzecim wtryskiem - sterujący sprawdzić opornosc. Czujnik wału korbowego w Sdi? Kurde gdzie?
Jakie masz zasilanie na czujniku i sygnał wyjśćiowy?
Sprawdzales srube na wale czy nie pusciła? Jak wszystko z paskiem ok, to spróbuj ustawic jeszcze pompe czujnikiem zegarowym.
Założyłem, że CR był sprawdzony (wtryski, pompa, aktuator, zawór przelewowy, czujnik wysokiego ciśnienia), no to jeszcze przecieki wtrysków do sprawdzenia, i pewnikiem zawór na listwie.
Problem w tym, iż jest tylko jeden elektrozawór, ten na pompie CR, na listwie występuje tylko czujnik ciśnienia. Węże przelewowe z wtrysków przechodzą w wąż od powrotu z pompy.
sprawdź przelewy tzn zdejmij z wtrysków przewody gumowe i zobacz czy jakiś wtrysk nie puszcza przelewem bo bedzie sie pompa zapowietrzać tak miałem na wtrysku z czujnikiem iglicy w vw 3tdi pozdro
Witam,moze ktos wytlumaczyc potrafi dlaczego tak sie dzieje. Bmw e46 320d 136 KM na pompie wtryskowej VP44. Auto zakupione niesprawne- pompa wtryskowa. Po zamontowaniu pompy po wczesnjejszym ustawieniu poczatku wtrysku czujnikiem zegarowym na 0.90 mm , auto zapalilo lecz nie przeszlo testu poczatku tloczenia pompy. Kat wtrysku zostal skorygowany a urzadzenie...
Może ktoś wie ile kosztuje ten czujnik ?
Ja bym stawiał na zapowietrzenie. ...co opóźnia kąt wtrysku, ale w blokach pomiarowych podejżyj prędkość obrotową silnika. Może czujnik niedomaga. No i świeczki.
Reno Midlum 180dci błąd 3 wtrysku po odłączeniu czujnika wałka prędkości obrotowej pompy, a po jej podłączeniu pojawia się nierówna praca silnika, ale błąd znika. Dodano po 4 Dodam, że gdy odłączę wtyczkę czujnika prędkości wałka pompy, to auto pracuje równo i normalnie wchodzi na obroty, a powinno być odwrotnie. Dodam, że pompa po regeneracji w BOSCH...
Czy w jakiś sposób można zablokować koła wału i rozrządu żeby po ściągnięciu paska zębatego nie straciły ustawień - poza metodą zrobienia własnych znaków.? Czy pompę paliwa można zdemontować od silnika bez odkręcania od niej koła zębatego oraz czy można je zablokować koło na pompie żeby się nie obróciło? Pompa przy montażu musi być też ustawiona odpowiednio...
Realne, lecz nie opłacalne. Pompa, wtryski + częsci układu paliwowego, komputer + uch, wiązka silnika, większość czujników.
Kiedyś coś takiego robiłem i wtryskiwacze od benzyny dają radę do około 10 tyś km. Podawać trzeba w zależności od samochodu od 2 do 3.5 atm, w fazie ciekłej. Pompa od benzyny także da rady tylko musi być zewnętrzna, a przed nią czujnik fazy ciekłej. Inne są czasy wtrysku gazu tylko nie pamiętam już w którą stronę, czy mniejsze czy większe.
Możliwe bo czujnik wałków jest przy pompie. Jak nie chcesz rozbierać rozrządu to przedłuż wtyczki do wtrysków i zamień 1 z 4 oraz 2 z 3 (ale to rzeźba i nie polecam, bo następny mechanik może mieć problem jak o tym nie wie).
Jakie jest zachowanie pompy z uszkodzonym czujnikiem jak w temacie oraz z niepodpiętym ? Pytam ponieważ mam dziwny objaw. Pompa po przekręceniu stacyjki podaje paliwo na wtryski przez chwilkę. Za każdym przekręceniem stacyjki słychać że auto próbuje zapalić. 3-4 wtryski i zaworek dawki przestaje pracować. Ponowny zapłon 3-4 wtryski i blokada itd. Zawory...
To samo co 1.9tdi na pompie - kat wtrysku. O ile czujnik temp sprawny.
Jest pod akumulatorem. Zchodzą się w nim czujniki pompy, wałka, wału i wtryski.
Proszę o pomoc, jestem od maja 2024 właścicielem C4 Grand Picasso 2009 r. 1.6 VTi. Już zrobiłem kompletny remont silnika, a nadal mam problemy takie jak: Wypadanie zapłonu, Brak ładowania akumulatora, a ładowanie jest, Słabe ciśnienie oleju. Wymienione zostały szczotki alternatora, czujniki faz rozrządu, uszczelki pod wtryskami, sprawdzona pompa olejowa...
Taki urok r32 Możesz zmienić na 410 jak inne elementy pozwolą Możesz kręcić do 100C Mozesz założyć kaganiec na skraplanie, by nie przekraczać np 50-55 na wyjściu Możesz dochladzać EEV, tak to się odbywa w fabrycznych konstrukcjach. Przegrzanie regulowane jest na podstawie czujnika Tks, Możesz dołożyć wtrysk, jak w pompach ciepła.
Wtryski .pompa. czujnik cisnienia
sterownik pompa wtrysk ustawić pompa wtrysk deutz pompa wtrysk
zmywarka łożysko delonghi komunikat napełnij obwód kuchenka zawór palnika
suszarka candy moduł poziomowania
Grzałka do pralki Bosch WFK6000/04 - wymiana i diagnostyka Migająca niebieska dioda w żelazku Gorenje - przyczyny i rozwiązania