Lucas jak to Lucas tanio i dobrze juz było teraz czas płakania.Raczej dobrze i tanio nikt tego nie zrobi.
Z tego co pamietam to od 240 bar dopiero wtryski startują. Czyli za niskie ciśnienie na listwie. Przelewy do sprawdzenia czy którymś wtryskiem nie ucieka jak tu będzie ok to nastepna pompa.
A immobiliser widzi klucz ? Trzeba zobaczyć czy przekaźnik załącza się. Zestyk zwierny: 87-stały plus, 30-pompa, czujnik tlenu, wtrysk. Uzwojenie: 85-po zapłonie +12V, 86-załączany masą z ecu.
Niestety mimo szczerych chęci do udzielenia pomocy po tym numerze nie mogę nic zlokalizować. Ciężki temat z tym
Moze być uszkodzony komputer ,któryś z czujników ,TPS,wtrysk sprężarka, pompa paliwa , świeca itd. Bez pomiarów i diagnostyki o naprawie nie ma co mówić. W pierwszej kolejności trzeba zmierzyć ciśnienia w; cylindrze , na pompie paliwa i sprężarce.
A co ma niby sterować wtryskami czujnik wałka? No chyba nie pompa abs czujnik daje sygnał do kompa który otwiera wtryski w odpowiednim momencie tylko czemu wywala błąd czujników jak są sprawne
Miałem podobny problem z 2.0 HDI. Winny był czujnik położenia wału.
ja mam to samo w 1997r manual:( i w warsztacie wyszło na kompie że czujnik pompy wtrysku paliwa. czyli wymiana pompy?? ale gdzie kupić taką pompę bo na allegro nie ma:( lucas. a boscha podobno trzeba jakoś przerabiać więc koszty robią się ogromne.:( proszę o kontakt:)
a sterownik dostaje sygnał z tego czujnika?
Z tego co się orientuję, to śruba stanowi zaślepienie pod wkręcenie zegara do początku ustawiania kąta wtrysku, a czujnik mierzy tam jedynie ciśnienie w pompie. Po podmiance wszytko powinno działać.
Ten przekaznik zasila pompę paliwa ,wtryski, przepływke i kilka innych czujników- jak najbardziej ma wpływ na te błędy
Pompę załącza jak zobaczy obroty wału, pewnie czujnik...
Nie a błąd pewnie na zgaszonym silniku. Skoro na LPG chodzi dobrze to zostaje Ci układ paliwowy PB - wtryski, pompa - czujnik temperatury, TPS. Odczytaj błędy ze sterownika silnika.
Było juz xxx razy na ten temat obwody jakie mozesz odciac to; Rozrusznik pompa paliwa wtryski cewke czujnik połozenia wału itd.
Na podstawie sygnału z czujnika wału korbowego i czujnika kąta obrotu przestawiacza wtrysku (czujnik w pompie wtryskowej) obliczony jest kąt wtrysku ( w uproszczeniu) .
Na przelew to jest to co robiłeś .Ma nie wracać więcej jak 25 ml na wtrysk .Jak leje więcej to pompa nie może wytworzyć odpowiedniego ciśnienia .I auto nie chce odpala.Wypnij jeszcze wtyczkę z czujnika temperatury jest w termostacie i spróbuj odpalić na zimnym .Ten czujnik podaje info na deskę i do kompa .Może być uszkodzony .Ma z boku takie sprężynki...
A ja nadal obstawiam brud w pompie. Jeśli nie to albo czujnik konta wtrysku, przestawiacz/zawór, lub sam sterownik. Jeśli połączenia elektryczne są ok., to tak czy siak, pompę należy wymontować i dać do naprawy, lub samemu się bawić (nie polecam).
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
posprawdzaj zasilania, oscyloskopem jaki idzie sygnał z czujnika i czy widzi go ecu. sprawdz pozniej jeszcze czujnik wału. Sprawdz dlaczego nie odpala, nie otwieraja sie wtryski, czy pompa wogole nie daje?
Czegos nie kumam. Skoro z pompy nie wychodzi paliwo to jakim cudem pokazuje cisnienie skoro czujnik jest na rampie? Jesli paliwo dochodzi do pompy wysokiego cisnienia a wogole z niej nie wychodzi to pompa padnieta (tylko ten czujnik....?). Daj jakie masz oznaczenia na pompie moze posiadam takowa :)
A nie ma tam czasem pompy niskiego ciśnienia ???? Zgłasza Ci niskie ciśnienie a Ty wymieniasz od wysokiego .
Witam Po 10 cyfrowym numerze pompy sprawdź w dokumentacji jaki ma być kąt wtrysku. Ustaw silnik w górnym martwym punkcie na 1 cylindrze. Znak na kole pompy oraz na kole zamachowym. Wkręć czujnik do pompy. Napręż go do 4 mm [czujnik 10mm] lub 2 mm [czujnik 3mm] Wycofaj silnikiem w lewo do momentu kiedy na czujniku przestanie opadać wskazówka. Wyzeruj...
Czujnik, regulator, pompa, wtryski, ecu, instalacja elektryczna, dalej wymieniać? Jak cokolwieg ustalisz, zrobisz jakiekolwieg pomiary to wróc z konkretnymi pytaniami inaczej to wróżenie z fusów.
Dokładnie. Więc albo wtryski nieszczelne górą, albo pompa/zawór regulacji wysokiego ciśnienia. Proste do sprawdzenia, jeśli odpala na plaka, a jeśli nie odpala - odczyt z czunika ciśnienia na listwie.
Z tego co pamiętam w 19 na zasilanie cewki, pompy paliwa, wtrysków i kilku czujników dawany jest prąd z przekaźnika pompy paliwa, sprawdź czy nie ma pośniedziałych przewodów przy tym przekaźniku i czy przekaźnik nie jest uszkodzony, miałem tak w 19 1,8 8V po wymianie przewodów do przekaźnika odpaliła, moge się mylić, sprawdź jeszcze czy przypadkiem...
Dawno temu miałem to samo w autobusie, a że wiązką była poprowadzona tak pokrętnie to wolałem nową puścić - problemy minęły. Złącza i instalacja w takim może już cierpieć w najgorszej opcji winna jest pompa lub sterownik.
Czujnikiem zegarowym to ustawia się pompę w zwykłych TD natomiast w TDI-kach odpowiada za to wtrysk sterujący ten z tym kabelkiem .
Jesli wtrysk posiada przewod oznacza to ze jest z czujnikiem wzniosu czyli z normą spalin euro4 ale wracajac do tematu: dokladnie taki objaw jest jak opisujesz straszne stuki w silniku ze az strach, przy uszkodzonym 2 wtrysku z czujnikiem , 2- liczony jest w peugeotach i citroenach od skrzyni biegow,2 najgłowniejsze i najczesciej spotykane przypadki...
żeby się jakoś odpychał ? . Każdą pompę można wyregulować. Jakoś to będzie jeździć. A kąt wtrysku był ustawiony na czujnik zegarowy ?
Jeżeli to nie pompa ,prawdopodobnie padł czujnik położenia wału wtedy ECU mówi : Nie dam paliwa na wtryski.
...jakieś dalsze działania w celu ustalenia przyczyny błędów ciśnienia paliwa? Trzeba sprawdzić czujnik, regulator, pompę, wtryski.
Wtrysk sterowany jest impulsem / bez oscyloskopu nie zmierzysz/ masy ze sterownika , pin 59 , a przez opornik z pinu 58. Sterownik natomiast otzrymuje sygna z czujnika wału. Z tego co opisałeś / iskra jest , pompa paliwa pracuje / czujnik jest w porządku. Oporność cewki wtryskiwacza to około 2 omy , należy sprawdzić , czy masz impulsy na pinie nr. 1...
Witam. Mam problem z Nissanem 2.5 litra dci ponieważ nie odpala. Paliwo dochodzi, kompresja jest, pompa cr zregenerowana, wtryski sprawne, czujnik wału nowy firmy Hella, błędów brak. Rozrząd jest ok, silnik próbuje złapać ale to wszystko
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Ale mowie Ci sproboj ustalic jego numer im sie czasem nie chce poszukac , a pozatym ten czujnik moze wystepowac jeszcze w czyms innym . Dokładnie tak jak mówisz,ewentualnie moge podać namiar do kolesia który ma duzo gratów do asterek. ja mam wiekszy klopot. poszukuje schematów instalacji do astry III z tym samym silnikiem, auto na poczatku nie miało...
Trzeba sprawdzić ustawienie kąta wtrysku. Robi się to przy pomocy czujnika zegarowego mocując go na głowiczce pompy wtryskowej. Zwykły mechanik tego nie zrobi , musisz pojechać do warsztatu specjalizującego sie w dieslach. Ale skoro tacy mechanicy że trzeba im mówic co maja zrobic - to można im powiedzieć , aby jeszcze sprawdzili ustawienie wałka rozrządu...
Jeżeli zgłasza tobie taki błąd to albo pompa albo wtryski. Wtrysk jak nie trzyma ciśnienia będzie dawał takie same objawy jak nie domagająca pompa CR. Czujnik wody w filtrze nic nie ma do błędu.
Jaka powinna być wartośc na czujniku zegarowym pompy wtryskowej kąta wtrysku dla silnika AAZ w GOLF 3 1,9TD?
Wtryski, a wcześniej mogła pompa opiłkami sypnąć.
jeżeli jest to pompa vp44 jest to czujnik kąta wtrysku w pompie
Nie wkręcałem czujnika zegarowego. Pompa przyszła zablokowana z regeneracji i liczyłem, że jest ustawiona prawidłowa. Czyli co teraz? Nabyć czujnik zegarowy i sprawdzić ten kąt wtrysku?
Kupiłem zawór zwrotny paliwa ten na końcu listwy i wszystko działa jak należy
Ciekawi mnie jeszcze czujnik o nazwie Cold start valve znajduje sie w bloku kolo czujnika cisnienia oleju. to jest bimetaliczny zawór rozruchu zimnego silnika ,jest zasilany tak jak pompa paliwa.
Ten błąd mówi o problemu z dostarczeniem mocznika do wtrysku. Czyli przewody elektryczne zobacz styk ramy od tyłu tłumika te które idą na czujniki np. Różnicowy. Przewody elektryczne między pompa a komputerem edc -rzadkość. Zaglądnij kamera do wnętrza tłumika. Wypadało by zrobić test wtrysku. I Sprawdzić przewody doprowadzające AdBlue. Uszkodzona pompa. Przeprowadziłem...
Czyli prawdopodobnie żaden z czujników nie jest tego winny? Jeszcze z tego co się orientuję na pompie wtrysków jest czujnik od temperatury paliwa? A można w jakiś sposób samemu sprawdzić próbę przelewową tych wtryskiwaczy? Do tych niektórych mechaników już naprawdę cierpliwość się kończy...
W takich przypadkach zawsze idę na "nosa".Parę latek (no może trochę więcej) doświadczeń robi swoje.Szukam po prostu prostej i skutecznej metody zdiagnozowania uszkodzonego wtryskiwacza.Stary znajomy handlarz podpowiadał mi kiedyś tak.Odpal,ściągnij przelewy z wtryskiwaczy i mają być "jeziorka" jak z któregoś leci jest uszkodzony. Ale wtryskiwacz może...
Opel vivaro 1.9 dti błąd p0190 wymieniłem czujnik ciśnienia na listwie ciśnienie generowane przy odpalaniu dochodzi do 650bar brak napięcia na wtryskach czujniki na wałkach zgrywają się nie odpala . Na plaku pracuje bez zastrzeżeń sprawdziłem kable od wtrysków do ecu wszystkie ok od czujnika ciśnienia na listwie i pompie wys. Ciś. Również. Pomocy koledzy...
Początek i dawka są regulowane poprzez sterownik PSG16 lub PSG5 , zależy czy masz wbudowany sterownik z pompą czy osobny. tam leży przyczyna zazwyczaj. Musisz sprawdzić sygnał z czujnika obrotu w pompie na jego podstawie sterownik określa położenie wałka pompy i przestawiacza wtrysku.
Mały update. Ostatnio zaczęły wariować w nim obroty..... Tj. na 2-3 sekundy silnik pracował głośniej i po chwili wracało do normy. Po paru minutach silnik zgasł i nie odpala. Wyskakuje błąd: P2291 (narastanie ciśnienia w szynie wtryskiwaczy jest zbyt wolne podczas uruchamiania silnika) Odpala na plaka, ciśnienie na listwie 60-100 bar. Powinno być ok....
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
Witam. Byłem u mechanika z moim Peugeotem i wymieniłem już czujnik ciśnienia pompy, czujnik wtrysków i filtr. Auto nadal nie odpala a mechanik mówi, że to pompa wtrysków. Błędy jakie pokazuje komputer to: brak ciśnienia(bar) ale jak (podobno mechanik mierzył) to jest ponad 6 bar,czyli ok? Mam pytanie, czy bez wkładu filtra auto odpali? Polewali czymś...
Były wymienione wtryski pompa filtry czujnik temperatury czujnik wału i nadal to samo..
Mistrzu, całkiem niepotrzebnie wymieniłeś czujnik. Czego nie ma, iskry, paliwa? Pompa się załącza? Obroty rozrusznika sterownik widzi? wtryski mają kluczowanie? Jakie ciśnienie paliwa? Jaką temperaturę widzi sterownik? Fejs i błędy to nie wszystko.
Witam kalibracja czujnika przeprowadzona przez serwis testerem pompa była ponownie dawana do przeglądu (wymieniany czujnik nastawnika )Nadal silnik nie zapala chyba trzeba będzie sprawdzić początek wtrysku i ustawienie pompy na rozrządzie.
4377 błąd CAN, 4377 błąd CAN, 3830 komunikat magistrali CAN, czujnik NOx II OBD, 4559 czujnik temp spalin, 4562 komunikat magistrali CAN - informacje czujnika temperatury spalin. Napisz nr pompy i czy były aktywne z przytkanym wtryskiem błędy 5038, 5039, 5556? Możliwe, że pompa wymaga wymiany, gdy jest przytkany wtrysk lub powrót z pompy zmieniamy przewód...
Ktory rok samochodu przed czy po ulepszeniu tych silnikow ? 2def to ecu wylapuje stosunek otwarcia zaworu na pompie do cisnienia na szynie jest zbyt niskie. Moze byc filtr, pompa, zawor , czujnik na listwie , wyjechane wtryski gubia cisnienie ect. Moze daj mu zaciagnac z banki ropy i omin filtr. Sprawdz czy nie ma opilkow w systemie. Zerknij czy w ecu...
Czujnik czego ? Zewnętrznie nie masz na tej pompie żadnego czujnika, Są nastawniki dawki i kąta wtrysku. Nieruchome. Pod sterownikiem, wewnątrz pompy jest czujnik obrotów pompy, również przykręcony na stałe. Rozumiem, że chodzi o pompę wtryskową, VP44.
Sytuacja zakończyła się tak : wymienione wtryski, podstawiony regulator, czujnik na listwie, na koniec pompa. Na tym zestawie auto też nie jechało. Po rozcięciu starego filtra okazało się że cały układ zarąbany eolysem , wszytko brązowe. Nawet ten nowy filtr wyłapał pełno mułu i też finalnie się zapchał po 200km! Przepłukany układ , nowy kolejny filtr...
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
Witam mam ten sam problem wtryski grają jak by były nie zakodowane. Prowadzę warsztat i naprawiam Masterki ale z jednym autem nie mogę sobie poradzić założone zostały nowe wtryski dalej grają mam jeszcze używki z 7 kompletów podmieniałem zaznaczę wszystkie sprawdzone. Podmieniona pompa wtryskowa podmieniony regulator na pompie, czujnik na listwie, listwa...
Witam Mam pytanie odnośnie dużych przelewów wtryskiwaczy, robiłem test przelewowy i okazało się że są duże przelewy powrotu, oddałem wtryski do sprawdzeni i okazało się że wtryski są Jeszcze w dobrej kondycji, co może być przyczyną tych przelewów?, czy to może być przyczyna pompy bądź czujnika WC dodam że samochód nie chce odpalić ani na ciepłym ani...
Witam. Posiadam Opla Corsę 1.3 CDTI 2004. Po regeneracji są: wtryski, pompa paliwa, czujnik temperatury, filtr paliwa. Nowe świecie, nowe filtry. Auto niestety nie odpala. Co robić?
dzięki za odpowiedź, tak właśnie myślałem, gość też mi tłumaczył że nie odpali, a numeru błedu nie pamiętam ale chyba N-108, na 100% opis błędu to CZUJNIK KĄTA OBROTU POMPY WTRYSKOWEJ-USZKODZENIE i nie mam ciśnienia na wtryskach prawdopodobnie przez ten czujnik, ma ktoś taki czujnik na zbyciu ? pompa 106 C
Sterownik nie wie jakie jest ciśnienie paliwa. Ma tak zaprogramowane (albo nie )by włączać pompę paliwa na chwilę po zapłonie. Potem po wykryciu sygnału z czujników wału/wałka włącza pompę /wtryski na stałe aż do wyłączenia zapłonu. Jak jesteś pewny że włączała sie po zapłonie to orócz wymiany sterownika nic tam nie zrobisz. No chyba że jest jakiś oczywisty...
A kto powiedział że pompa niskiego musi być w baku ? Nie ,nie musi. Może być na pompie CR. Na początek musisz być pewien że paliwo dopływa swobodnie do pompy CR. Kup sobie gruszkę do pompowania to się dowiesz. Potem diagnoza testerem albo pomiar wyjścia napięcia z czujnika na szynie. Jak nie ma ciśnienia to szukasz ,pompa CR,wtryski zawór na pompie...
Luzujesz pół obrotu nakrętkę przewodu na wtrysku i w czasie kręcenia przy odpowietrzonej pompie paliwo tryska co najmniej na pól metra , jeżeli tylko moczy to coś z pompą . Do regulacji początku wtrysku musisz wyposażyć się w czujnik zegarowy z odpowiednim adapterem i regulować zgodnie z kodem silnika i numerami pompy , tak ustawione musi dobrze pracować...
Panowie ,jest to pompa z elektronicznym sterowaniem a czujnik nr 2 to czujnik temperatury paliwa.Sterownik siedzi nad bezpiecznikami i ma numer 166{taki podwójny}. Panowie nie twórzcie legend:D Element 2 jest taki sam jak element 1 na zdjęciu. Jest to woskowy siłownik termiczny. Po podaniu napięcia wychodzi z niego bolec. Jeszcze raz powtórzę: Na zimnym...
Witam, czy komuś udało się ogarnąć problem? Ja walczę już 3 tygodnie i nadal te same błędy. Doszam, że wymieniłem pompę CR, wtryski, czujniki, listwę paliwa, DPF i dalej nic. Kręci jak szalony i nic poza tym.
Jeśli można się wtrącić to proponuję sprawdzić : jakie ciśnienie daje pompa paliwa, jakie jest ciśnienie w układzie paliwa. Nasuwa się pytanie:co to za nowa pompa paliwa? orginał czy zamiennik gdyż to też ma znaczenie.Zamienniki znacznie odbiegają od orginalnych pomp paliwa tak jak cała reszta.
Ja bym zaczął od sprawdzenia stacyjki czy czasami nie uszkodziły się styki zasilania opisywanego na schematach jako ACC i czy czasami po wyjęciu kluczyka, nadal nie ma tam napięcia zasilania +12V. Jeżeli silnik nie gaśnie po wyjęciu kluczyka ze stacyjny to znaczy, że nadal jest podawane zasilanie na komputer silnika, a tym samym na pompę paliwa, wtryski....
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Grupa 000 i sprawdź kąt wtrysku (bodajże pierwsze lub drugie okienko).
Jakie masz zasilanie na czujniku i sygnał wyjśćiowy?
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Problem w tym, iż jest tylko jeden elektrozawór, ten na pompie CR, na listwie występuje tylko czujnik ciśnienia. Węże przelewowe z wtrysków przechodzą w wąż od powrotu z pompy.
Bo u dołu pompy jest jeszcze zawór wyprzedzenia kąta wtrysku. Szło to obejść w tej pompie Lucasa. Zobacz jeszcze na czujnik położenia wału, z przodu, koło rozrusznika. Z pamięci- albo leciał sam czujnik (rozwarty) albo ropa sącząca się po wiązce rozpuszczała izolację przewodów, tak, że ta kruszała io robiła zwarcie; z tego co pamiętam- na tym odcinku...
Błąd jest 17583, P1175 Wtrysk wstepny wylaczony , dzisiaj dzwoniłam do gościa co naprawial sterownik mówił że trzeba metodą prób i błędów ustawić czujnik obrotow pompy . Kąt wtrysku ustawiony , ale nie ma mocy
Jakie jest zachowanie pompy z uszkodzonym czujnikiem jak w temacie oraz z niepodpiętym ? Pytam ponieważ mam dziwny objaw. Pompa po przekręceniu stacyjki podaje paliwo na wtryski przez chwilkę. Za każdym przekręceniem stacyjki słychać że auto próbuje zapalić. 3-4 wtryski i zaworek dawki przestaje pracować. Ponowny zapłon 3-4 wtryski i blokada itd. Zawory...
Autor na komputerze coś z trzecim wtryskiem - sterujący sprawdzić opornosc. Czujnik wału korbowego w Sdi? Kurde gdzie?
Sprawdzales srube na wale czy nie pusciła? Jak wszystko z paskiem ok, to spróbuj ustawic jeszcze pompe czujnikiem zegarowym.
Reno Midlum 180dci błąd 3 wtrysku po odłączeniu czujnika wałka prędkości obrotowej pompy, a po jej podłączeniu pojawia się nierówna praca silnika, ale błąd znika. Dodano po 4 Dodam, że gdy odłączę wtyczkę czujnika prędkości wałka pompy, to auto pracuje równo i normalnie wchodzi na obroty, a powinno być odwrotnie. Dodam, że pompa po regeneracji w BOSCH...
Proszę o pomoc, jestem od maja 2024 właścicielem C4 Grand Picasso 2009 r. 1.6 VTi. Już zrobiłem kompletny remont silnika, a nadal mam problemy takie jak: Wypadanie zapłonu, Brak ładowania akumulatora, a ładowanie jest, Słabe ciśnienie oleju. Wymienione zostały szczotki alternatora, czujniki faz rozrządu, uszczelki pod wtryskami, sprawdzona pompa olejowa...
To samo co 1.9tdi na pompie - kat wtrysku. O ile czujnik temp sprawny.
sprawdź przelewy tzn zdejmij z wtrysków przewody gumowe i zobacz czy jakiś wtrysk nie puszcza przelewem bo bedzie sie pompa zapowietrzać tak miałem na wtrysku z czujnikiem iglicy w vw 3tdi pozdro
Może ktoś wie ile kosztuje ten czujnik ?
Ja bym stawiał na zapowietrzenie. ...co opóźnia kąt wtrysku, ale w blokach pomiarowych podejżyj prędkość obrotową silnika. Może czujnik niedomaga. No i świeczki.
Założyłem, że CR był sprawdzony (wtryski, pompa, aktuator, zawór przelewowy, czujnik wysokiego ciśnienia), no to jeszcze przecieki wtrysków do sprawdzenia, i pewnikiem zawór na listwie.
Realne, lecz nie opłacalne. Pompa, wtryski + częsci układu paliwowego, komputer + uch, wiązka silnika, większość czujników.
Możliwe bo czujnik wałków jest przy pompie. Jak nie chcesz rozbierać rozrządu to przedłuż wtyczki do wtrysków i zamień 1 z 4 oraz 2 z 3 (ale to rzeźba i nie polecam, bo następny mechanik może mieć problem jak o tym nie wie).
Jest pod akumulatorem. Zchodzą się w nim czujniki pompy, wałka, wału i wtryski.
Wtryski .pompa. czujnik cisnienia
Przecież kolega pisze że ciśnienie podczas rozruchu jest 100bar także na takim nie zapali , może czujnik ciśnienia leci w kulki , skoro wtryski ok zostaje się skupić na pompie może podmienić zawór na próbe ,
A na samostarcie pali? Wtryski moga być zapieczone, zaczął bym tak jak kolega wcześniej wspomniał od sprawdzenia ciśnienia na listwie i przedewszystkim porzadnej diagnostyki. Padaja pompy, czujniki na listwie, wtryski, spotkałem sie nawet z syfem w baku który zapychal wtryski.
Zobacz rurę z "interkulera", i czy nie jest przestawiony rozrząd, następnie czujnik położenia wału, wtryski, czy pompa podaje. Silnik AEL ?.
Taki urok r32 Możesz zmienić na 410 jak inne elementy pozwolą Możesz kręcić do 100C Mozesz założyć kaganiec na skraplanie, by nie przekraczać np 50-55 na wyjściu Możesz dochladzać EEV, tak to się odbywa w fabrycznych konstrukcjach. Przegrzanie regulowane jest na podstawie czujnika Tks, Możesz dołożyć wtrysk, jak w pompach ciepła.
Może być coś z czujnikami lub pompą paliwa lub wtryskami.
O ile dobrze pamiętam to czujnik położenia wału korbowego znajduje się przy kole pasowym pod pompą od wspomagania kierownicy.Były dwa rodzaje koł pasowych rożniły się kształtem wypustow sygnałowych.Mam sprawny komputer od wtrysku do tego silnika.
Zakładam że sprawdziłeś całą instalację od sterownika silnika do czujników/el. wykonawczych, również przypuszczając że immo go nie blokuje to robi się ciekawie. Popuść przewody paliwowe na wtryskach i zobacz czy przy kręceniu rozrusznikiem pompa podaje paliwo - może to wina pompy, lub paliwo nie dochodzi. Sprawdź czujnik położenia wału
Ok dziękuje za merytoryczną odpowiedz. Przepraszam,że tak spytam bezpośrednio, jaki może być koszt ewentualnej naprawy przepływomierza, czy też uszczelnie tej drożności katalizatora? Ale nie jest powiedziane, że to wina tych rzeczy. To tylko wróżenie z fusów, lecz jeśli już pytasz to nowa przepływka w zamienniku pewnie będzie kosztować 300-400 zł,...
Wyjmij pompe i odkręć tą śrubę sprawdź czy jest klin. Vp 44 ustawienie tego robi się na stole probierczym i o ile pamiętam klina tam nie znajdziesz. Pompa ma czujnik położenia i nie pasuje on do czujnika wału korbowego dlatego nie pali. Wtrysk paliwa jest ale nie w tym miejscu gdzie ma być.
sterownik pompa wtrysk ustawić pompa wtrysk deutz pompa wtrysk
szumy bluetooth dekoder technisat zasilacz dźwięk notebook
zasilacz warsztatowy przetwornicy przewód
Mazda 6 2.2 MZR 125 PS - Błąd P0106 i brak przyspieszenia Niedomykająca się szyba w Peugeot 308 CC - przyczyny i rozwiązania