Lucas jak to Lucas tanio i dobrze juz było teraz czas płakania.Raczej dobrze i tanio nikt tego nie zrobi.
Niestety mimo szczerych chęci do udzielenia pomocy po tym numerze nie mogę nic zlokalizować. Ciężki temat z tym
Z tego co pamietam to od 240 bar dopiero wtryski startują. Czyli za niskie ciśnienie na listwie. Przelewy do sprawdzenia czy którymś wtryskiem nie ucieka jak tu będzie ok to nastepna pompa.
A immobiliser widzi klucz ? Trzeba zobaczyć czy przekaźnik załącza się. Zestyk zwierny: 87-stały plus, 30-pompa, czujnik tlenu, wtrysk. Uzwojenie: 85-po zapłonie +12V, 86-załączany masą z ecu.
Witam Po 10 cyfrowym numerze pompy sprawdź w dokumentacji jaki ma być kąt wtrysku. Ustaw silnik w górnym martwym punkcie na 1 cylindrze. Znak na kole pompy oraz na kole zamachowym. Wkręć czujnik do pompy. Napręż go do 4 mm [czujnik 10mm] lub 2 mm [czujnik 3mm] Wycofaj silnikiem w lewo do momentu kiedy na czujniku przestanie opadać wskazówka. Wyzeruj...
ja mam to samo w 1997r manual:( i w warsztacie wyszło na kompie że czujnik pompy wtrysku paliwa. czyli wymiana pompy?? ale gdzie kupić taką pompę bo na allegro nie ma:( lucas. a boscha podobno trzeba jakoś przerabiać więc koszty robią się ogromne.:( proszę o kontakt:)
Miałem podobny problem z 2.0 HDI. Winny był czujnik położenia wału.
Pompę załącza jak zobaczy obroty wału, pewnie czujnik...
Moze być uszkodzony komputer ,któryś z czujników ,TPS,wtrysk sprężarka, pompa paliwa , świeca itd. Bez pomiarów i diagnostyki o naprawie nie ma co mówić. W pierwszej kolejności trzeba zmierzyć ciśnienia w; cylindrze , na pompie paliwa i sprężarce.
Ten przekaznik zasila pompę paliwa ,wtryski, przepływke i kilka innych czujników- jak najbardziej ma wpływ na te błędy
A ja nadal obstawiam brud w pompie. Jeśli nie to albo czujnik konta wtrysku, przestawiacz/zawór, lub sam sterownik. Jeśli połączenia elektryczne są ok., to tak czy siak, pompę należy wymontować i dać do naprawy, lub samemu się bawić (nie polecam).
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
Na podstawie sygnału z czujnika wału korbowego i czujnika kąta obrotu przestawiacza wtrysku (czujnik w pompie wtryskowej) obliczony jest kąt wtrysku ( w uproszczeniu) .
Było juz xxx razy na ten temat obwody jakie mozesz odciac to; Rozrusznik pompa paliwa wtryski cewke czujnik połozenia wału itd.
Nie a błąd pewnie na zgaszonym silniku. Skoro na LPG chodzi dobrze to zostaje Ci układ paliwowy PB - wtryski, pompa - czujnik temperatury, TPS. Odczytaj błędy ze sterownika silnika.
a sterownik dostaje sygnał z tego czujnika?
żeby się jakoś odpychał ? . Każdą pompę można wyregulować. Jakoś to będzie jeździć. A kąt wtrysku był ustawiony na czujnik zegarowy ?
Jaka powinna być wartośc na czujniku zegarowym pompy wtryskowej kąta wtrysku dla silnika AAZ w GOLF 3 1,9TD?
Grupa 000 i sprawdź kąt wtrysku (bodajże pierwsze lub drugie okienko).
Z tego co pamiętam w 19 na zasilanie cewki, pompy paliwa, wtrysków i kilku czujników dawany jest prąd z przekaźnika pompy paliwa, sprawdź czy nie ma pośniedziałych przewodów przy tym przekaźniku i czy przekaźnik nie jest uszkodzony, miałem tak w 19 1,8 8V po wymianie przewodów do przekaźnika odpaliła, moge się mylić, sprawdź jeszcze czy przypadkiem...
Mam Opla Astre III z silniem diesla 1.7 CDTI 100 KM. Auto posiada pompę wtrysku Boscha typu Common Rail o oznaczeniu 0445010086 i wszystko byłoby w porządku gdyby nie brak w pompie czujnika regulatora ciśnienia. Miałem pecha bo ktoś go wykręcił z pompy. Podobno nie idzie dostać tego czujnika jako samodzielnej cześci. Tak przynajmiej twierdzą w serwisie...
Początek i dawka są regulowane poprzez sterownik PSG16 lub PSG5 , zależy czy masz wbudowany sterownik z pompą czy osobny. tam leży przyczyna zazwyczaj. Musisz sprawdzić sygnał z czujnika obrotu w pompie na jego podstawie sterownik określa położenie wałka pompy i przestawiacza wtrysku.
Czujnikiem zegarowym to ustawia się pompę w zwykłych TD natomiast w TDI-kach odpowiada za to wtrysk sterujący ten z tym kabelkiem .
Jesli wtrysk posiada przewod oznacza to ze jest z czujnikiem wzniosu czyli z normą spalin euro4 ale wracajac do tematu: dokladnie taki objaw jest jak opisujesz straszne stuki w silniku ze az strach, przy uszkodzonym 2 wtrysku z czujnikiem , 2- liczony jest w peugeotach i citroenach od skrzyni biegow,2 najgłowniejsze i najczesciej spotykane przypadki...
Czujnik, regulator, pompa, wtryski, ecu, instalacja elektryczna, dalej wymieniać? Jak cokolwieg ustalisz, zrobisz jakiekolwieg pomiary to wróc z konkretnymi pytaniami inaczej to wróżenie z fusów.
posprawdzaj zasilania, oscyloskopem jaki idzie sygnał z czujnika i czy widzi go ecu. sprawdz pozniej jeszcze czujnik wału. Sprawdz dlaczego nie odpala, nie otwieraja sie wtryski, czy pompa wogole nie daje?
Gdyby był EGR czy czujnik położenia wału nie odpalał by na plaka.
...jakieś dalsze działania w celu ustalenia przyczyny błędów ciśnienia paliwa? Trzeba sprawdzić czujnik, regulator, pompę, wtryski.
Ten błąd mówi o problemu z dostarczeniem mocznika do wtrysku. Czyli przewody elektryczne zobacz styk ramy od tyłu tłumika te które idą na czujniki np. Różnicowy. Przewody elektryczne między pompa a komputerem edc -rzadkość. Zaglądnij kamera do wnętrza tłumika. Wypadało by zrobić test wtrysku. I Sprawdzić przewody doprowadzające AdBlue. Uszkodzona pompa. Przeprowadziłem...
Jakie masz zasilanie na czujniku i sygnał wyjśćiowy?
Jeżeli to nie pompa ,prawdopodobnie padł czujnik położenia wału wtedy ECU mówi : Nie dam paliwa na wtryski.
Bo u dołu pompy jest jeszcze zawór wyprzedzenia kąta wtrysku. Szło to obejść w tej pompie Lucasa. Zobacz jeszcze na czujnik położenia wału, z przodu, koło rozrusznika. Z pamięci- albo leciał sam czujnik (rozwarty) albo ropa sącząca się po wiązce rozpuszczała izolację przewodów, tak, że ta kruszała io robiła zwarcie; z tego co pamiętam- na tym odcinku...
Luzujesz pół obrotu nakrętkę przewodu na wtrysku i w czasie kręcenia przy odpowietrzonej pompie paliwo tryska co najmniej na pól metra , jeżeli tylko moczy to coś z pompą . Do regulacji początku wtrysku musisz wyposażyć się w czujnik zegarowy z odpowiednim adapterem i regulować zgodnie z kodem silnika i numerami pompy , tak ustawione musi dobrze pracować...
Kupiłem zawór zwrotny paliwa ten na końcu listwy i wszystko działa jak należy
Z tego co się orientuję, to śruba stanowi zaślepienie pod wkręcenie zegara do początku ustawiania kąta wtrysku, a czujnik mierzy tam jedynie ciśnienie w pompie. Po podmiance wszytko powinno działać.
A co ma niby sterować wtryskami czujnik wałka? No chyba nie pompa abs czujnik daje sygnał do kompa który otwiera wtryski w odpowiednim momencie tylko czemu wywala błąd czujników jak są sprawne
A nie ma tam czasem pompy niskiego ciśnienia ???? Zgłasza Ci niskie ciśnienie a Ty wymieniasz od wysokiego .
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
jeżeli jest to pompa vp44 jest to czujnik kąta wtrysku w pompie
Czyli prawdopodobnie żaden z czujników nie jest tego winny? Jeszcze z tego co się orientuję na pompie wtrysków jest czujnik od temperatury paliwa? A można w jakiś sposób samemu sprawdzić próbę przelewową tych wtryskiwaczy? Do tych niektórych mechaników już naprawdę cierpliwość się kończy...
Czujnik czego ? Zewnętrznie nie masz na tej pompie żadnego czujnika, Są nastawniki dawki i kąta wtrysku. Nieruchome. Pod sterownikiem, wewnątrz pompy jest czujnik obrotów pompy, również przykręcony na stałe. Rozumiem, że chodzi o pompę wtryskową, VP44.
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Nie wkręcałem czujnika zegarowego. Pompa przyszła zablokowana z regeneracji i liczyłem, że jest ustawiona prawidłowa. Czyli co teraz? Nabyć czujnik zegarowy i sprawdzić ten kąt wtrysku?
Jeżeli zgłasza tobie taki błąd to albo pompa albo wtryski. Wtrysk jak nie trzyma ciśnienia będzie dawał takie same objawy jak nie domagająca pompa CR. Czujnik wody w filtrze nic nie ma do błędu.
Witam. Mam problem z Nissanem 2.5 litra dci ponieważ nie odpala. Paliwo dochodzi, kompresja jest, pompa cr zregenerowana, wtryski sprawne, czujnik wału nowy firmy Hella, błędów brak. Rozrząd jest ok, silnik próbuje złapać ale to wszystko
Witam. Byłem u mechanika z moim Peugeotem i wymieniłem już czujnik ciśnienia pompy, czujnik wtrysków i filtr. Auto nadal nie odpala a mechanik mówi, że to pompa wtrysków. Błędy jakie pokazuje komputer to: brak ciśnienia(bar) ale jak (podobno mechanik mierzył) to jest ponad 6 bar,czyli ok? Mam pytanie, czy bez wkładu filtra auto odpali? Polewali czymś...
Były wymienione wtryski pompa filtry czujnik temperatury czujnik wału i nadal to samo..
Sterownik nie wie jakie jest ciśnienie paliwa. Ma tak zaprogramowane (albo nie )by włączać pompę paliwa na chwilę po zapłonie. Potem po wykryciu sygnału z czujników wału/wałka włącza pompę /wtryski na stałe aż do wyłączenia zapłonu. Jak jesteś pewny że włączała sie po zapłonie to orócz wymiany sterownika nic tam nie zrobisz. No chyba że jest jakiś oczywisty...
Błąd jest 17583, P1175 Wtrysk wstepny wylaczony , dzisiaj dzwoniłam do gościa co naprawial sterownik mówił że trzeba metodą prób i błędów ustawić czujnik obrotow pompy . Kąt wtrysku ustawiony , ale nie ma mocy
Ktory rok samochodu przed czy po ulepszeniu tych silnikow ? 2def to ecu wylapuje stosunek otwarcia zaworu na pompie do cisnienia na szynie jest zbyt niskie. Moze byc filtr, pompa, zawor , czujnik na listwie , wyjechane wtryski gubia cisnienie ect. Moze daj mu zaciagnac z banki ropy i omin filtr. Sprawdz czy nie ma opilkow w systemie. Zerknij czy w ecu...
Panowie ,jest to pompa z elektronicznym sterowaniem a czujnik nr 2 to czujnik temperatury paliwa.Sterownik siedzi nad bezpiecznikami i ma numer 166{taki podwójny}. Panowie nie twórzcie legend:D Element 2 jest taki sam jak element 1 na zdjęciu. Jest to woskowy siłownik termiczny. Po podaniu napięcia wychodzi z niego bolec. Jeszcze raz powtórzę: Na zimnym...
"P1125 - Otwarty obwód zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania Do sprawdzenia czy nie jest brudny czujnik ciśnienia doładowania ( na kolektorze dolotowym) Oraz weżyki podciśnienia ( kolanka gumowe, wężyki plastikowe wtyczki na elektrozaworkach) co sterują poszczególnymi...
Witam, czy komuś udało się ogarnąć problem? Ja walczę już 3 tygodnie i nadal te same błędy. Doszam, że wymieniłem pompę CR, wtryski, czujniki, listwę paliwa, DPF i dalej nic. Kręci jak szalony i nic poza tym.
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
Witam kalibracja czujnika przeprowadzona przez serwis testerem pompa była ponownie dawana do przeglądu (wymieniany czujnik nastawnika )Nadal silnik nie zapala chyba trzeba będzie sprawdzić początek wtrysku i ustawienie pompy na rozrządzie.
Problem w tym, iż jest tylko jeden elektrozawór, ten na pompie CR, na listwie występuje tylko czujnik ciśnienia. Węże przelewowe z wtrysków przechodzą w wąż od powrotu z pompy.
Reno Midlum 180dci błąd 3 wtrysku po odłączeniu czujnika wałka prędkości obrotowej pompy, a po jej podłączeniu pojawia się nierówna praca silnika, ale błąd znika. Dodano po 4 Dodam, że gdy odłączę wtyczkę czujnika prędkości wałka pompy, to auto pracuje równo i normalnie wchodzi na obroty, a powinno być odwrotnie. Dodam, że pompa po regeneracji w BOSCH...
Autor na komputerze coś z trzecim wtryskiem - sterujący sprawdzić opornosc. Czujnik wału korbowego w Sdi? Kurde gdzie?
Sprawdzales srube na wale czy nie pusciła? Jak wszystko z paskiem ok, to spróbuj ustawic jeszcze pompe czujnikiem zegarowym.
Witam. Posiadam Opla Corsę 1.3 CDTI 2004. Po regeneracji są: wtryski, pompa paliwa, czujnik temperatury, filtr paliwa. Nowe świecie, nowe filtry. Auto niestety nie odpala. Co robić?
Wtryski, a wcześniej mogła pompa opiłkami sypnąć.
Dawno temu miałem to samo w autobusie, a że wiązką była poprowadzona tak pokrętnie to wolałem nową puścić - problemy minęły. Złącza i instalacja w takim może już cierpieć w najgorszej opcji winna jest pompa lub sterownik.
dzięki za odpowiedź, tak właśnie myślałem, gość też mi tłumaczył że nie odpali, a numeru błedu nie pamiętam ale chyba N-108, na 100% opis błędu to CZUJNIK KĄTA OBROTU POMPY WTRYSKOWEJ-USZKODZENIE i nie mam ciśnienia na wtryskach prawdopodobnie przez ten czujnik, ma ktoś taki czujnik na zbyciu ? pompa 106 C
To samo co 1.9tdi na pompie - kat wtrysku. O ile czujnik temp sprawny.
Ja bym zaczął od sprawdzenia stacyjki czy czasami nie uszkodziły się styki zasilania opisywanego na schematach jako ACC i czy czasami po wyjęciu kluczyka, nadal nie ma tam napięcia zasilania +12V. Jeżeli silnik nie gaśnie po wyjęciu kluczyka ze stacyjny to znaczy, że nadal jest podawane zasilanie na komputer silnika, a tym samym na pompę paliwa, wtryski....
Czujnik położenia w pompie zamiast na wałku...
Może ktoś wie ile kosztuje ten czujnik ?
ten czujnik może miec wpływ z zujnikiem znajdującym się na dolnej części pompy, może regulować razem z nim ciśnienie przy obrotach rzędu 2000. W Twojej pompie zapewne jest układ przyśpieszacza dynamicznego kąta wtrysku z wykorzystaniem układu dwusprężynowego a on właśnie przy 2000 obrotów zmienia się poprzez zmianę ciśnienia w pompie. Ten czujnik pomiędzy...
Możliwe bo czujnik wałków jest przy pompie. Jak nie chcesz rozbierać rozrządu to przedłuż wtyczki do wtrysków i zamień 1 z 4 oraz 2 z 3 (ale to rzeźba i nie polecam, bo następny mechanik może mieć problem jak o tym nie wie).
Jest pod akumulatorem. Zchodzą się w nim czujniki pompy, wałka, wału i wtryski.
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
zrób sobie z żarówki kontrolkę po czy dochodzi napięcie do tej pompy . będziesz wiedział czy nie ma przerwy w pracy pompy w czasie jazdy
Przecież kolega pisze że ciśnienie podczas rozruchu jest 100bar także na takim nie zapali , może czujnik ciśnienia leci w kulki , skoro wtryski ok zostaje się skupić na pompie może podmienić zawór na próbe ,
Czegos nie kumam. Skoro z pompy nie wychodzi paliwo to jakim cudem pokazuje cisnienie skoro czujnik jest na rampie? Jesli paliwo dochodzi do pompy wysokiego cisnienia a wogole z niej nie wychodzi to pompa padnieta (tylko ten czujnik....?). Daj jakie masz oznaczenia na pompie moze posiadam takowa :)
Proszę o pomoc, jestem od maja 2024 właścicielem C4 Grand Picasso 2009 r. 1.6 VTi. Już zrobiłem kompletny remont silnika, a nadal mam problemy takie jak: Wypadanie zapłonu, Brak ładowania akumulatora, a ładowanie jest, Słabe ciśnienie oleju. Wymienione zostały szczotki alternatora, czujniki faz rozrządu, uszczelki pod wtryskami, sprawdzona pompa olejowa...
A na samostarcie pali? Wtryski moga być zapieczone, zaczął bym tak jak kolega wcześniej wspomniał od sprawdzenia ciśnienia na listwie i przedewszystkim porzadnej diagnostyki. Padaja pompy, czujniki na listwie, wtryski, spotkałem sie nawet z syfem w baku który zapychal wtryski.
Założyłem, że CR był sprawdzony (wtryski, pompa, aktuator, zawór przelewowy, czujnik wysokiego ciśnienia), no to jeszcze przecieki wtrysków do sprawdzenia, i pewnikiem zawór na listwie.
Wtryski .pompa. czujnik cisnienia
co może być przyczyną tych przelewów? Albo Ty źle sprawdzasz, albo ktoś komu je dałeś do sprawdzenia.
Może być coś z czujnikami lub pompą paliwa lub wtryskami.
O ile dobrze pamiętam to czujnik położenia wału korbowego znajduje się przy kole pasowym pod pompą od wspomagania kierownicy.Były dwa rodzaje koł pasowych rożniły się kształtem wypustow sygnałowych.Mam sprawny komputer od wtrysku do tego silnika.
Mistrzu, całkiem niepotrzebnie wymieniłeś czujnik. Czego nie ma, iskry, paliwa? Pompa się załącza? Obroty rozrusznika sterownik widzi? wtryski mają kluczowanie? Jakie ciśnienie paliwa? Jaką temperaturę widzi sterownik? Fejs i błędy to nie wszystko.
czy takie usterki np. pompy paliwa mogą sypać błędy ECU na nie bardzo powiązanych czujnikach, bo niby co ma wspólnego błąd czujnika położenia wału z pompą paliwa, lub co ma błąd położenia wału wspólnego za błędami wtrysku. Dlatego też mi mechanik powiedział, że to wina sterownika - masa nie powiązanych błedów. Tylko że on cały czas zawalony robotą,...
4377 błąd CAN, 4377 błąd CAN, 3830 komunikat magistrali CAN, czujnik NOx II OBD, 4559 czujnik temp spalin, 4562 komunikat magistrali CAN - informacje czujnika temperatury spalin. Napisz nr pompy i czy były aktywne z przytkanym wtryskiem błędy 5038, 5039, 5556? Możliwe, że pompa wymaga wymiany, gdy jest przytkany wtrysk lub powrót z pompy zmieniamy przewód...
Ok dziękuje za merytoryczną odpowiedz. Przepraszam,że tak spytam bezpośrednio, jaki może być koszt ewentualnej naprawy przepływomierza, czy też uszczelnie tej drożności katalizatora? Ale nie jest powiedziane, że to wina tych rzeczy. To tylko wróżenie z fusów, lecz jeśli już pytasz to nowa przepływka w zamienniku pewnie będzie kosztować 300-400 zł,...
A co z kątem wtrysku zmienia się wraz z obrotami i w jakich granicach,ja stawiam na czujnik położenia wałka pompy albo przerywający sterownik,tak czy inaczej pompa do regeneracji.
Adam , tam najczęściej brak połączenia "włosów"z polami lutowniczymi. W Twoim przypadku może być wejście czujnika położenia wału-zgaduję!
Ford Transit 2,4 DI b łedy jak w tytule P0166 czujnik poł wału , P0149 Początek wtrysku błąd , P1564 Pompa wtryskowe dawka wtrysku. Błędy czytane KTS em czujnik poł wału nowy, pompa wtryskowe po kapitalnym remoncie z nowym sterownikiem skalibrowana na stole. Przed wymianą pompy objawy były takie że samochód nie miał mocy kopcił na biało , twardo pracował....
Zobacz rurę z "interkulera", i czy nie jest przestawiony rozrząd, następnie czujnik położenia wału, wtryski, czy pompa podaje. Silnik AEL ?.
Dzień Dobry, Chciałem ustawić pompę wtryskową bosch 0 460 484 056. Chcę ustawić kont wtrysku, jaka dla tej pompy jest wartość na czujniki zegarowym. Gdzieś znalazłem że 0,83. Pozdrawiam i dziękuję
Gdzie znajduje się belka wtrysku pompy? Mam podobny problem.
wiem ze wszystko napisał ale co ma winę że na zimnym silniku po puszczeniu gazu gaśnie a jak jest ciepły to chodzi jak złoto czy winę ma czujnik kata wtrysku czy czujnik obrotów pompy
Kąt początki wtrysku ustawia się przeważnie podkładkami (chudsza podkładka wcześniej ,grubsza później). Co do wykrycia punktu początki wtrysku to czasem jest możliwość założenia czujnika zegarowego na pompę ( w otwór przyłącza przewodu paliwa do wtrysku ) i tam można ładnie złapać ruch tłoka.
za małe ciśnienie, filtr, pompa, wtryski, czujnik, zawór... coś sprawdziłeś?
Zakładam że sprawdziłeś całą instalację od sterownika silnika do czujników/el. wykonawczych, również przypuszczając że immo go nie blokuje to robi się ciekawie. Popuść przewody paliwowe na wtryskach i zobacz czy przy kręceniu rozrusznikiem pompa podaje paliwo - może to wina pompy, lub paliwo nie dochodzi. Sprawdź czujnik położenia wału
To jutro wyjmę wtryski z drugiego silnika i podłoże żeby zobaczyć, które czujniki podmieniać też? Położenie wału? Ciekawe komp z których obrotów czyta czy wałku czy wału, może czujnik ciśnienia ms listwie? Pompy bym regulatora nie ruszał..
w moim przypadku jak iveco "padło" to z powodu braku prądu na pompie paliwa tej przy zbiorniku paliwa a co do kontrolki wtrysku to wymienili jeden z czujników na pompie wysokiego ciśnienia pozdrawiam i życzę powodzenia
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
kąt wtrysku 19-21(sprawdzane op comem) Tu masz przyczynę. Możliwe powody: -pompa lub jej ustawienie -uszkodzenie czujnika obrotu pompy lub położenia wału korbowego.
zatarcie pompy wtrysku regulacja pompy wtrysku schemat pompy wtrysku
halogen zamiast żarówki escort skrzynki bezpiecznikow centrala hipath
samsung ww60j4063lw mikrokomputer cobra1
Brak wspomagania kierownicy w Toyocie Auris 1.4 D-4D BMW E46 320i - brak ogrzewania tylnej szyby po wymianie jeża