Jeśli czujnik działa zerojedynkowo, czyli albo jest sygnał albo go nie ma, bez stanów pośrednich to wystarczy ci inwerter cmos, np CD4007 plus mały kawałek płytki drukowanej aby miało to czego się trzymać a obok przylutujesz twój buzzer. Dla pewności narysuj jak obecnie to połączyłeś.
Czujnik ma być elementem dzielnika napięcia z którego podasz napięcie na komparator. Za komparatorem tranzystorek npn który zaświeci żarówkę i włączy brzęczyk Czy było fabryczne ducato z tym czujnikiem?
Jak kupiles auto nowe to co ty wogole robisz na forum i zadajesz dziwne pytania,jedz do sprzedawcy bo takie auto ma byc 100% sprawne. Pogadamy za pare lat dopiero jak sie gwarancja skonczy.
Czujnik zalany 0 ohm suchy 1 ohm.( a na piszczyku były zmiany? coś się tu nie zgadza... ; ) być może z tymi omami było na odwrót ale cała reszta się zgadza. tz.czujnik zalany UO, suchy UZ.
A orientuje się ktoś jaki koszt łączny takiego zestawu? no i podstawowa kwestia jakiego rodzaju były te zbiorniczki z czujnikiem (łącznie na 2 czy na 3 odpływy), bo były różne montowane w astrze 2, u siebie mam na 3 odpływy, dwa u góry i jeden na dole. Montował ktoś taki zestaw?
Niestety Francuzi nie wpadli na pomysł zastosowania czujnika poziomu płynu chłodniczego , można by wymienić zbiorniczek wyrównawczy np na taki z vw bo one mają czujnik małej ilości płynu i dorobić kontrolkę w kabinie . Albo prostsze rozwiązanie kupić uniwersalny wskaźnik temperatury silnika i założyć , ew jakiś prosty interfejs diagnostyczny z aplikacją...
Uszkodzony czujnik poziomu płynu chłodniczego
Sam czujnik jak widać na zdjęciu to zwykły kontaktron a w pływaku jest magnes, czujnik nie jest bezpośrednio we wnętrzu zbiornika tylko w tulejce po której porusza się pływak.
To zwykły kontaktron sam czujnik jest wyjmowany bez rozszczelnienia mocno pociągnąć. Z magnesem kłopot nie ma możliwości wyjęcia.
A może to czujnik poziomu płynu żle działa.
Masz dwa kolory wiec brązowy (masa) do jakiegoś oczka masowego a drugi do licznika (według opisu 2 pin). Wskaźnik działa na zasadzie zamknięcia/otwarcia (nie pamiętam już) obiegu w przypadku opadnięcia pływaka i tym samym zapala kontrolkę. Co do pyt. 3 po co chcesz się tam podpinać ?? (skoro tam nie ma czujnika poziomu ??).
U mnie w fabii tak był uszkodzony czujnik poziomu płynu chłodniczego i tak się działo, wymiana zbiorniczka wyrównawczego rozwiązała problem, u mnie działo się to tylko zimą.
Witam! Mieliśmy w firmie i Euro 4 jak i Euro 5 (tych drugich jeszcze trochę zostało). Problemy z nimi były podobne. Jeśli nie ma dodatkowej masy na tylny most bardzo często awarii ulegają modulatory tylnej osi. Szwankują również czujniki temperatury spalin przed i za katalizatorem. Czujnik niedomknięcia kabiny i czujnik poziomu płynu chłodniczego to...
Ktoś odciął wtyczkę do czujnika poziomu płynu chłodniczego. Nie mogę znaleźć przewodu, skąd wychodzi przewód żebym mógł zamontować wtyczkę? Na marginesie, to czy Opel Zafira b 1.6 benzyna ma w ogóle czujnik poziomu płynu chłodniczego?
witam.prosze wybaczyc ale jestem poczatkujący. mam takie pytanie.chciałbym sobie uatywnic w swoim seacie czujnik poziomu płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym. I tu mam takie pytanie.jak mam to zrobic i co mi bedzie potrzebne??? dodam że w zbiorniczku znajduje sie juz czujnik tylko nie wiem gdzie znajduja sie kable aby go podłaczyc.prosze was...
INS 00508 Czujnik poziomu paliwa FMR 0 3130 czujnik płynu chłodniczego lub filtr powietrza
Witan, gdzie w Avensisie T25 znajduje się czujnik poziomu płynu chłodniczego? Pali się taka kontrolka jak na zdjęciu poniżej, poziom płynu w zbiorniczku jest ok. https://obrazki.elektroda.pl/7920506200_...
Uszkodzony masz czujnik poziomu płynu chłodniczego, co do ebs i tcu nie widzi poprawnie sygnału prędkości z czujnika abs stąd reszta.
sprawdź czujnik poziomu płynu chłodniczego
Siłownik sprzęgła w opticruise z pedałem sprzęgła niema żadnego czujnika (siłownik jest taki sam jak w manualu ), więc siłownika nie kalibruje się, jest tylko czujnik d60 pod pedałem sprzęgła który komunikuje się z koordynatorem ( czy czujnik można skalibrować ,nie wiem ). Komunikat niski stan płynu chłodniczego , możliwe przyczyny usterki -problem...
Czujnik masz najczęściej w reduktorze i przy niskim poziomie płynu chłodzącego, będzie on pokazywał niższą temperaturę więc i czas przełączania się wydłuży. W skrajnym przypadku przy zapowietrzonym układzie chłodzenia czujnik może nigdy nie osiągnąć zadanej temperatury.
1 04 09 - camshaft position sensor: camshaft sensor open circuit fault - check wire N3/1 - N3/20 for open circuit, replace if necessary - nominal value: 1.2 kOhm 1 04 12 - camshaft position sensor: camshaft time-out (no camshaft signal) - if fault codes 10408 and 10409 are current, remove them first - pull out position sensor B16 during engine standstill...
Potrzebuje schemat lub informacje w celu zasymulowania czujnika ciśnienia (poziomu?) oleju - ponoć pokazuje cały czas niski stan oraz czujnika poziomu płynu chłodniczego - też pokazuje stan minimalny, niby pływak był podmieniany i dalej to samo. Chciał bym sprawdzić na stole. Dziękuję.
a i po odpięciu czujnika poziomu płynu chłodniczego też święciła sie ta kontrolka , nie wiem nie długo pojade do elektryka i sie dowiem czy to czujnik ale dzięki za pomoc wesełego jajka
Przepraszam że post pod postem, pewien gość powiedział mi że przyczyną żarzenia może być "świrujący" czujnik poziomu płynu chłodniczego, czy to prawda? Dziś co ciekawe przez dłuższą chwilę świeciła mi kontrolka od niskiego stanu płynu (do osiągnięcia ok. 80 C), co ciekawe w sobote uzupełniałem płyn do prawidłowego stanu (było na minimum). Może być to...
Silnik ten sam może czegoś brakować bo mi ciągle miga kontrolka od temperatury. Podobno to zepsuty czujnik poziomu płynu chłodniczego w zbiorniczku ale w tym roczniku nie widziałem żeby był ten czujnik tam Po zlutowaniu jednego zaczęło nim trzesc i wgl był to kabel od n 108 przyspieszacza czy opuzniacza początku wtrysku po przedstawieniu koła od pompy...
rano zerknąłem i na dnie zbiorniczka płyn był, dolałem resztę co mi została i jakiś tam stan w zbiorniczku jest, co wskazuje na to, że nie uszkodziło mi układu, a jedynie gdzieś na złączach mi płyn uciekł... Po pierwsze masz w Twoim autku masz czujnik poziomu płynu chłodniczego w zbiorniczku - do sprawdzenia! Powiem szczerze, że ja żadnych przewodów...
To jeszcze 1 pytanie, czy 407 ma czujnik poziomu płynu chłodniczego? Jedne mają, drugie nie - czarna kostka na zbiorniku 2 czujniki temp. by były, czujnik jest jeden. Ale jest coś na bank nie tak, bo na postoju trochę pochodził u mechanika i wentylator się nie załączył, a wg niego już powinien. Komputer podłączył czy gdyba ? Błędy jakiś były ? Jaka...
Witam Mam problem z Mercem C220 cdi mianowicie cały czas świeci kontrolka płynu chłodniczego,wymieniłem już czujnik poziomu płynu,chłodniczego,czujnik płynu spryskiwaczy i nadal świeci,podczas jazdy zgaśnie najakieś 2 sekundy i znowu świeci,dodatkowo pózno gaśnie kontrolka świec żarowych,po wpięciu interfejsu wyskakuje 2 błędy które pozostają mianowicie...
Czujnik temperatury przed katalizatorem pokazuje w Planecie 450 stopni na zgaszonym silniku (zimny silnik) czt to może być przyczyna mojej bolączki bo już naprawde kończą mi sie pomysły:) Dodano po 2 Brakuję też czujnika poziomu płynu chłodniczego ( jest w schematach) a w aucie nie ma a wtyczka jest oryginalnie zaślepiona pod zbiorniczkiem wyrównawczym...
Cześć, chcę kupić e46 w coupe silnik 2.0 r6 benzyna. Zaciekawiło mnie auto z tego ogłoszenia - https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-318ci-1-... Rozmawiałem z właścicielem i powiedział mi że jest kilka mankamentów które według niego nie przeszkadzają w jeździe. Napisał mi że: - Przycisk od szyberdach świruje - Trzeba zajrzeć do lewych...
https://obrazki.elektroda.pl/7005307800_... Witam . W związku z brakiem w modelu Mondeo Mk3 czujnika poziomu płynu chłodniczego postanowiłem zaadoptować do mojego auta zbiornik z modelu poprzedniego, posiadający wbudowany czujnik z kontraktonem połączonym szeregowo z rezystorem 82 Ohm i pierścień magnetyczny w zbiorniku . Niestety...
Co w tym dziwnego ? Masz uszkodzony czujnik poziomu, ot cała sprawa. Po przejechaniu około 100 km następuje nagrzanie płynu, objętość płynu wzrasta, wzrasta też ciśnienie w układzie chłodzenia. Wzrost ciśnienia płynu + nieszczelny czujnik = powstanie błędu (brak płynu). Wymień czujnik i po problemie.
Czujnik temperatury jest w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodniczego wkręcony od spodu. Nieprawda. To czujnik niskiego poziomu płynu chłodniczego. Wskaźnik znowu działa .Przejechałem z 10km i ożył,po czym po 2 min umarł.Następnie po ok 2km działał do końca trasy .ok 5km. Albo zimne luty w samym liczniku, albo przerwa w wiązce. Posprawdzaj przewody...
a jaka jest zasada działania tego wrednego czujnika
a jaki jest poziom plynu w naczyniu wyrównawczym?Ja za niski,to tam jest czujnik poziomu (G61)
Najprostsze co może być to wykorzystanie czujnika poziomu płynu hamulcowego .
Mało płynu chłodniczego lub coś z czujnikiem poziomu płynu.
Jak dolejesz płynu i problem zniknie to problem w czujniku poziomu w zbiorniku. Czyli zbiornik do wymiany.
Zaśniedziały elektrody czujnika poziomu płynu w zbiorniczku. Doraźnie można dolać płynu ,część niezaśniedziała elektrody czujnika zacznie mieć kontakt z płynem i problem ustąpi. Docelowo albo trzeba je oczyścić (jak jest dostęp można delikatnie zeskrobać ) jak nie ma wymiana zbiorniczka na nowy z nowym czujnikiem.
Panowie, pacjent E46 2.5 benzyna M54B25. Zapala się kontrolka poziomu płynu chłodniczego. Dzieje się to po przejechaniu paru km na zimnym silniku. Świeci przez kilka, czasem kilkanaście km. W dłuższej trasie problem nie występuje. Wymieniony jak dotąd czujnik poziomu, korek zbiorniczka. Temperature trzyma ok, grzeje bardzo ładnie. Spróbować wymienić...
Sprawdź jeszcze dokąd wędrują te wa przewody wtyczki czujnika. Może tak dowiemy się, co tam dorabiano. Po odpięciu wtyczki coś nie działa? - (wskaźnik temperatury, wentylator chłodnicy, wskaźnik poziomu płynu) Masz w zbiorniczku wyrównawczym czujnik poziomu płynu?
Więc podnieś maskę i sprawdź ; poziom oleju , płynu chłodniczego, płynu hamulcowego. I przy okazji wtyczki i czujniki poziomu w tych układach.
Czujnik poziomu cieczy łatwiej założyć;-)
Udało mi się rozwiązać problem. Wymieniłem olej, filtr, płyn w układzie chłodniczym, jeszcze raz go odpowietrzyłem, wyczyściłem czujnik poziomu i ciśnienia oleju. Samochód przepalił resztki płynu chłodniczego i dymienie ustało. Unormowały się obroty, temperatura oleju wskoczyła ma odpowiedni poziom. Dla pewności zrobiłem test uszczelki i nie wykazał...
To kontrolka poziomu płynu chłodzącego.
Manometr w korek i mierz wzrost ciśnienia, raz ze sprężarką a drugi z odłączonym przewodem tłoczącym. Może to Ci da podpowiedź. Brakujące litry wskazuje czujnik poziomu oleju, czujnik poziomu płynu tylko zgłasza za niski poziom. :)
Mógł się zawiesić pływak w zbiorniczku, czujnik się skończył,zielono we wtyczce do czujnika, wadliwa instalacja do czujnika, spalona żarówka kontrolki poziomu cieczy. Błędy EMS występują jakieś?
Wszystko zatem wskazuje na uszkodzony sam czujnik. A tak gwoli ścisłości - ta druga kontrolka "mała" jak to nazwałeś to kontrolka poziomu płynu chłodniczego a nie temperatury, czujnik jest w chłodnicy od góry
Dzień dobry. Za utrudnione odpalanie ciepłego silnika odpowiadał uszkodzony czujnik G40 - po wymianie proeblem ustąpił. Wymiana zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego nie zlikwidowała problemu z zapalaniem się kontrolki (choć jest lepiej). Patrząc po temp. wszystko OK, brak błędów. Gdzie w VCDSie mogę znaleźć odczyty z G83 i g2 (króciec w chłodnicy)?...
No masz rację, zbieg okoliczności wczoraj wyciagalem czujnik poziomu płynu i automatycznie podpiwiedzialem. Chyba się starze - przynajmniej na pewno mózg ☺. Sorki jeżeli gibales kabine na próżno.
Czujnik można wyeliminować - mostkując go kawałkiem drutu ale to nie naprawa tylko prosta diagnoza. Nie trzeba a nawet nie wskazane wystarczy odpiąć, mostkowanie wręcz spowoduje świecenie. Tak jak pisałem czujnik siwy 3 pin on jest od przegrzania silnika kontrolki płynu i wskaźnika. Jak go odepniesz i sie wszystko uspokoi to sprawdź w wtyczce masę....
"Okularniki" produkowane są od 10 lat, aktualny (W 211) też wychodzi z motorem 200. Ale niestety bliżej nie napisałeś o który chodzi. Zacząć należy od sczytania błędów i można bedzie wtedy coś powiedzieć. Natomiast jeżeli chodzi o kontrolkę płynu chłodniczego, to najprawdopodobniej uszkodzony jest czujnik poziomu płynu w zbiorniczku spryskiwacza i nie...
A nie masz przypadkiem bardzo zabrudzonego zbiorniczka wyrównawczego? A na korku od oleju nie ma dziwnego galaretowatego osadu? Zapalona kontrolka płynu chłodniczego nie musi oznaczać przegrzania, może być to niski poziom płynu, lub zanieczyszczony czujnik od poziomu (znajduje się on w zbiorniczku). Jeśli odpowiesz "tak" na te pytania to najprawdopodobniej...
jak w temacie płyn chłodniczy sączy mi się pomiędzy czujnikiem poziomu a obudową zbiorniczka jak to cholerstwo się wyjmuje bo podważałem go lekko i tylko kreci się w koło a nie chce tego zmasakrowac
Grzesiek16 Prosze opisz dokładnie sposób usunięcia usterki 5.1.06. Mam podobny problmem w fendt 312 1995r. Przełączanie półbogami działa prawidłowo. Podejrzewam ze jest jakis problem elektryczny Czy moze ktos wie gdzie znajduje sie czujnik temp płynu chłodniczego? Oraz czy występuje w nim czujnik poziomu ciśnienia oleju? Pozdrawiam!
baniak to na płyn chłodniczy inaczej zbiornik wyrównawczy jest tam czujnik ale niskiego poziomu płynu a nie temp , a czujnik temperatury znajduje sie tak jak koledzy powyrzej napisali w krućcu łaczacym chłodnice z głowica cztero pinowy czarny czujnik prawdopodobnie z zółta opaską , do czujnika dokup uszczelke silikonowa koszt 3zł
Witam! Moj problem polega na tym ze moja vectra niema w ogóle mocy, strzela w dolot, ubywa mi płyn chłodniczy, bagnet od poziomu oleju ma zapach benzyny. Błędy jakie mi wyskoczyły to problem z przepływomierzem i czujnikiem paska rozrządu.
szukałem posta o podobnej treści i nie znalazlem ciekawi mnie sposób w jaki mozna sprawdzic poprawność działania czujnika poziomu cieczy w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego? może należałoby jakiś zbudować układ elektroniczny? jesli ktos z forumowiczów zajmował sie tym tematem to zapraszam do dyskusji
. Komunikat: usterka silnika, za niski poziom płynu chłodniczego.(poziom ok, sprawdzony). Nie za niski poziom płynu tylko nadmierna temperatura płynu chłodzącego. Fiaty nie mają czujnika poziomu płynu. Czyli znika zasilanie na sterownik silnika. Sam sterownik lub miałem ostatnio podobny przypadek i winy był roczny akumulator. Jakiś chińczyk. Przy rozruchu...
Ale odczyt z climatronica moze dojsc do 107-108 przy czym na zegarach jest stała 90/92 i nie wiem o co chodzi, Ten typ tak ma. Od 80 do 110 stopni na zegarach będzie cały czas 90. Jak wygląda zbiornik w środku? Nie ma w nim pozostałości oleju czy kamienia które mogę zakłócać prace czujnika poziomu płynu?
Zasadnicza kwestia to czy korek jest szczelny i czy wytwarza nadciśnienie wraz z nagrzewaniem płynu, przy 100°C węże mają się zrobić wyraźnie twardsze a nie zupełnie miękkie, inaczej płyn zacznie wrzeć przy ok. 105°C wytwarzając bąble gazowe które będą wypierać płyn i poziom w zbiorniczku wzrośnie. Okręcając korek przy 100°C musi wylecieć para pod ciśnieniem,...
Jak juz rozryłes wszystko to trzeba było puscic nowy kabel. kabel idzie we wiązce przewodów od czujnika poziomu płuny chłodniczego. Jesli kabel totniesz do masy to kontrolka powinna zgasnąc. Płyn zamyka obwód w czujniku , drugi koniec kabla a czujnika idzie na masę. Trzeba było się wbijac co jaksi czas na kabel igiełką i do masy zwierac i sprawdzac...
Witam, Mam problem z Mercedesem A170CDI (W168) rocznik 1999. Wracałem nim od mechanika jakieś ~50km (po trasie, spokojna jazda). I następnego dnia po otworzeniu maski zobaczyłem, że brak płynu chłodniczego w zbiorniku wyrównawczy. Namierzyłem usterkę - pęknięty króciec do którego biegnie mały przewód od zbiorniczka wyrównawczego. Zdemontowałem zbiorniczek...
Zasada jest taka że jak mruga to masz za mało wody a jak swieci sygnalizuje przegrzanie. Myśle że pinologia do czujnika temperatury mu nie pasuje.
witam mam taki problem mam vento z 92r z silnikiem 1.9TDiesel po włączeniu auta wszystkie kontrolki gasną na około 20 sekund po czym zapalają się i na przemian migają od ciśnienia oleju i poziomu płynu chłodniczego płyn sprawdziłem poziom ok ,ciśnienie sprawdzone wszystko ok czujniki wymienione na nowe i dalej to samo ;( podejrzewam że może być coś...
Kontrolka (!) 1. Poziom płynu hamulcowego 2. Poziom płynu chłodniczego 3. Poziom płynu hydraulicznego wspomagania kierownicy 4. Przegrzanie silnika/uszkodzenie 4pinowego czujnika przegrzania (powyżej 118*C) 4. Niskie ciśnienie w układzie wspomagania hamulców tak czy siak bez podłączenia pod komputer można gdybać w nieskończoność
Wszystkie temperatury prawidłowo pokazuje. Tak jak pisałem, ktoś chyba grzebał w kodowaniu i nie wiem jak powinno być prawidłowo zakodowane. Jest jeszcze dziwny temat - czytając parametry autelem ds808, jest pozycja "zabezpieczenie płynu chłodzącego silnika - aktywny". Sprężarka nie ruszy, gdy jest niski poziom płynu chłodniczego, ale prawdę mówiąc...
W E6 (TG3) czujnik poziomu cieczy jest montowany od góry. Podobnie jak w E5. Wystarczy podnieść atrapę i wsadzić łapki za zbiornik wyrównawczy. Odpinasz wtyczkę, a sam czujnik montowany jest na zatrzask. Do wymiany przyda się cienki płaski śrubokręt.
i jak udało się koledze rozwiązać ten problem??? Jaka była przyczyna świecącej kontrolki, ja wymieniłem czujnik temperatury, płyn chłodniczy i dalej nic.
Witam. Renault Gama T silnik 11L Błąd poziomu płynu chłodniczego. Początkowo wyświetlił się sporadycznie niski stan pomimo poziomu powyżej max. Później ostrzeżenie na czerwono i usterka silnika ograniczenie momentu. Po zmianie na nowy org to samo bez zmian. Po wykręceniu czujnika i opuszczeniu go na dół zbiornika tylko ostrzeżenie o niskim stanie na...
No to będziesz musiał dorabiać wiązkę, jak i do manetki tak i do samego MID-a. Złącze od TID-a nie ma sygnałów z ECU i licznika i kilku innych. Nie wiem czy będziesz też dokładał czujniki poziomu płynu do spryskiwaczy i poziomu płynu chłodniczego oraz dokładał kontrolę żarówek. Poczytaj sobie to: https://forum.vectraklub.pl/files/file/1...
Panie Mądraliński, jak pisałem, nie jestem pierwszym właścicielem tego auta, więc tylko przypuszczałem, że to może być wina kamienia, który mógł się wytrącić, gdy zalejemy układ chłodzenia wodą i w przypadku niewłaściwej jego pracy dojdzie do zagotowania wody i wytrąci się kamień. Może to Pan sprawdzić we własnym czajniku elektrycznym lub zwykłym. Nie...
Leon 2007 bez zapłonu lekko świeci kontrolka poziomu płynu chłodniczego wystarczy że jest podłączony akumulator. Silnik 1.9 Tdi czujnik w zbiorniczku dział po odłączeniu kontrolka się zapala i świeci mocniej. Czasami delikatnie mruga po wyjęciu licznika doszedłem do tego że kontrolka się już zapala po podłączeniu głównego zasilania licznika i masy....
Błąd poziomu płynu chłodniczego to okazał się być uszkodzony czujnik w chłodnicy. Błąd oleju w skrzyni biegów został przy wymianie oleju w silniku skasowany i się już nie pojawia. Została też wymieniona żarówka lewego kierunku na desce rozdzielczej. Dziękuję wszystkim za pomoc. Pozdrawiam
Przewody z płynem chłodzącym są podłączone do czujnika poziomu adblue. Na rozgrzanym silniku dotykaj ręką węże w okolicach zbiornika AdBlue i te które będą ciepłe te mają w środku płyn chłodzący.
na zimnym silniku,świeci sie czerwona kontrolka od płynu chłodniczego,chodzi wentylator Nie wiem, bo nie znam tego samochodu, jak interpretować to chodzenie wentylatora - czy to jest normalne, ale ja w pierwszej kolejności jeżeli jest czujnik poziomu płynu chłodzącego, sprawdziłbym jego poziom, bo na zimnym silniku z reguły poziom płynu jest niższy...
Kontrolka w kształcie przypominającym zarys chłodnicy może sygnalizować za niski poziom płynu chłodniczego lecz jeśli poziom jest O.K. to może oznaczać że czujnik uległ awarii.
Tak racja, lecz zauważyłem jedną przypadłość samochód od początku kiedy go kupiłem raz na jakiś czas rzucał błędem zbyt małej ilości płynu chłodniczego, po sprawdzeniu jaki bezpiecznik za co odpowiada w bsi zauważyłem, że 1 bezpiecznik odpowiada za czujnik poziomu wody , esp/asr, skręt xenonu oraz pompę wspomagania czyli praktycznie wszystko z czym...
u mnie jest podobnie jak i u lukasz396 , czasem mruga ta kontrolka , odłączałem czujnik poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym i nic, jest tak samo. Czasem przestaje mrugać jak płyn chłodniczy osiągnie 90' a olej 60'
Witam, u nas około 16 sztuk magnum dxi, usterka która uniemożliwia dalszą jazdę 1. uszkodzony sterownik skrzyni biegów, (nastawnik na skrzyni biegów). odpala ale nie wrzucisz biegu. 2. zablokowane imo. 3. kabelki pod kabinką. 4. padnięty wtrysk odpala jedzie, 5. często pęka tylna poduszka zawieszenia, 6. wymieniałem kilka razy ecas, 7. duperelki, ogranicznik...
Witam. Pojawił się u mnie problem z poziomem płynu chłodniczego. W zeszłą sobotę wymieniłem licznik w aucie - stary licznik zastąpiłem nowym z Seata Cordoby (oba z benzynowego, poj 1,4). W sumie miałem w aucie już 3 liczniki, a mianowicie: - nr 1 -pierwszy licznik montowany fabrycznie padł 2 lata temu - nr 2 -zakupiłem używany licznik z wersji 1,8 korzystałem...
Można tak: czujnik temperatury płynu i pomiar napięcia w instalacji + ograniczenie czasowe działania podgrzewacza. Włącza się gdy temp. jest odpowiednio niska i napięcie osiągnie zadany poziom (jest ładowanie i akku nie jest zbyt rozładowany) Wyłącza się gdy napięcie w instalacji spadnie poniżej pewnego poziomu, temperatura przekroczy próg lub grzeje...
Mam nie podłączony czujnik który jest umieszczony między paskiem pompy paliwa, a rurką która doprowadza płyn chłodzący do silnika. Nie wiem gdzie go podpiąć bo nie mam kabla żadnego luźnego. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły co sprawdzić, i ewentualnie wie pod co podłączyć ten czujnik to proszę o wskazówki. Jeśli nie w tym dziale to przepraszam, i proszę...
1. Poziom płynu chłodniczego 2. Czujniki prędkości koła 3. Czujnik prędkości koła 4. Przerwa w szynie danych, ECU układu hamulcowego Nie normalna częstotliwość Nieprawidłowy sygnał położenia pedału przyśpieszenia lub przełącznik hamulca z ECU pojazdu (MID 144)
Witam. Problem jak w temacie: wentylator chłodnicy chodzi cały czas, nawet bez odpalenia po włączeniu zapłonu(po odpaleniu również się włącza) mimo tego, iż silnik jest zimny. Towarzyszy temu komunikat: "coolant visit workshop". Sprawdzałem czy nie ma przerwy na którymś przewodzie odchodzącym od wentylatora, jest ok. Poziomy płynów chłodniczego i do...
Witam. EBS 4616-09; czujnik koła , koło 3: uszkodzony przewód połączeniowy lub uszkodzony czujnik.Okablowanie czujnika obrotów koła uszkodzony, czujnik lub jego okablowanie - zwarcie do masy. EBS 07 91 04; czujnik koła koło 3; za duża szczelina między czujnikiem a kołem polaryzacyjnym, uszkodzony czujnik lub jego okablowanie, opór czujników powinien...
Nie wiem czy coś pomogę, ale w przypadku W203 brak płynu spryskiwaczy (lub uszkodzony/odłączony czujnik tego płynu) również potrafi generować komunikat o płynie chłodniczym..
Spory wyciek oleju do wyeliminowania - to masz na pewno. Co do mazi - albo skropliny i woda w oleju, albo płyn chłodniczy się tam przedostaje. Jeśli płynu nie ubywa i nie ma w nim śladów oleju to umyć silnik, odpalić i patrzeć gdzie leje. Dobrze, że masz czujnik poziomu oleju sprawny, bo w tych autach często pada. Mechanik kiepski, ale i silnik niezbyt...
Mam problem z czujnikiem poziomu paliwa. Wszystko było OK, do momentu aż oddałem auto do mechanika z powodu wycieku płynu chłodniczego. Jak odebrałem samochód zorientowałem się, że wskazówka poziomu paliwa jest na R i jest komunikat "Low fuel" Mimo, że powinno być w baku jeszcze z 15L. Jak odłączyłem kostkę od pompy paliwa to czujnik ma rezystancję...
Co prawda masełko na korku prowadzi w kierunku usterki silnika, ale przychodzi mi do głowy jeszcze usterka czujnika poziomu, i przelewanie ponad stan przez kierowcę, a potem usuwanie nadmiaru na gorąco przez "gwizdek " ( nie wiem czy jeszcze jest coś takiego w nowszych pojazdach) Pozdr. J.
jaka może być przyczyna pojawienia się komunikatu "CODE 89" w samochodach marki Chevrolet? Komunikat "CODE 89" w samochodach marki Chevrolet najczęściej sygnalizuje problem związany z działaniem układu chłodzenia silnika. Ten komunikat oznacza, że silnik pracuje powyżej optymalnej temperatury i może dojść do przegrzania. Potencjalne przyczyny...
Witam. Od jakiegoś czasu miałem wyciek płynu chłodniczego i zaczął mi się pokazywać błąd EPC i samochód wchodził w tryb awaryjny. Jak dolalem płynu błąd znikał i było wszystko w porządku. W końcu pewnego dnia znowu to samo ale po dolaniu płynu błąd nie zgasł. Wyciek naprawiony termostat i obydwa czujniki wymienione. Aktualnie problem jest taki ze wskazówka...
Witam trzeba sprwdzić poziom płynu chłodniczego jeżeli jest w normie to czujnik temperatury do wymiany
Jest to kontrolka sygnalizująca usterkę układu chłodniczego. Na początek sprawdź poziom płynu
Witam forumowiczów. Szukam przyczyny następujących usterek. Pierwsza przypadłość zapowietrzony(?) układ chłodzący. Podczas jazdy czujnik w kabinie pokazuje brak płynu chłodniczego. W rzeczywistości wygląda to tak że płyn jest na poziomie minimum lecz gdy delikatnie zaczne odkręcać korek poziom rośnie i można kontynuować jazdę do momentu aż czujnik ponownie...
Dodatkowo mruga czasami na zimnym silniku czerwona kontrolka od przegrzania Zacznij od sprawdzenia poziomu płynu chłodniczego w układzie chłodzenia na zimnym silniku. Co do reszty proponuję podjechać do elektromechanika aby przejrzał błędy zapisane w pamięci sterownika silnika. A na moje oko może być problem z czujnikiem temperatury płynu chłodniczego.
Witam. Pacjent: skoda fabia 1.4mpi 68km z 2002r, pierwszy i jedyny wlasciel, przebieg 92tys km. Kilka miesięcy temu ciągle mrygala kontrolka od poziomu płynu chłodniczego. Auto trafiło do mechanika, ten wymienił baniaczek, króciec któryś, pompę wody, termostat, czujnik temp., zrobił płukankę układu jakims czysciwem, zalał nowy płyn. Po paru dniach znów...
Tak profilaktycznie jak pokazuje ci błąd czujnika temperatury, sprawdzałeś poziom płynu chłodniczego? Odłącz mu może zasilanie na dłuższy okres czasu nie wiem ile żeby zresetować komputer i potem zobacz co dalej.
Witam, Mam pewien problem w swoim peugeocie, po krotce opiszę go tutaj, może ktoś będzie w stanie pomóc. Otóż od kilku dni podczas jazdy temperatura silnika potrafi podnieść się z 85-90 st do poziomu Max, włącza się kontrolka stop i komunikat o zbyt wysokiej temp. Podczas jazdy w mieście czasem ciężko od razu gdzieś zjechać i się zatrzymać, a więc po...
kontrolka poziomu płynu chłodniczego czujnik płynu chłodniczego czujnik płynu poziomu
mondeo wtyczka blokada mastercook hasło nazwa użytkownika
blokada operator pralka głośno wiruje
Briggs & Stratton Seria 3130 344cc – czy silnik ma filtr oleju? PowerBuilt vs Intek ELTA 2399N – dostęp do mocowania ramienia gramofonu od spodu, demontaż plinty