Zasilanie czujników 3 odpowiada za czujnik ciśnienia różnicowego oraz czujnik pozycji EGR, zdejmij przewody z czujnika różnicowego i sprawdź czy w czujniku nie ma wody lub sprawdź ciągłość przewodów lub izolacje.
Ten silnik nie ma czujnika pozycji EGR steruje tylko zaworem podobnym do n75 i reguluje tak jego wysterowaniem aby wartość przepływu była równa zakładanej podciśnienie robi resztę. Trzeba fizycznie sprawdzić no chyba że od kogoś pożyczyć sprawny przepływomierz o takich samych numerach albo o takiej samej charakterystyce bo 90 % przypadkach pada przepływomierz...
A co pokazuje MAF g/s na wolnych i pokazuje czujnik pozycji EGR? Dlaczego czepiłeś się sygnału wyjściowego z MAF? Adaptację EGR robiłeś?
witam, mam taki problem z masterem 3.0 ze nie ma siły, jest taki zamulony ze nie da sie jezdzić. podłaczyłem clipa i pokazuje błędy DF272 - obwód sterowania zaworem egr oraz DF209 obwód czujnika pozycji zaworu egr. macie jakieś pomysły na to albo ktoś juz miał takie coś? z góry dziekuje za odpowiedz
System mam Delphi DCM 3.5. Mam opis że napięcie zasilania czujników 1 zasila czujnik pozycji turbo czujnik pozycji egr, czujnik ciśnienia doładowania pedał gazu, ale nie wiem czy na 100% jest zgodny z tym systemem.
Tylko jeden kolorek nie pasuje na zdjęciu jest czujnik pozycji EGR, wg schematu kolory odpowiadają dla czujnika MAP 1A żółty 2B brązowo zielony 3C biało zielony
Przepustnica po oczyszczeniu do adaptacji ,egr wysterować przez spr. elementów wykonawczych (ma klikać) ,potem nastawy egr grupa 74.Wartość z czujnika grupa 3 pozycja 3,na jałowym 320-400 mbar w miarę stabilna wartość
Na dobry początek to EGR wyczyść, bo on niema czujnika pozycji EGR 0 STEP to wartość, którą zadaje komputer zawór w rzeczywistości może być zacięty no i przepływomierz też warto przepłukać. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... A jeśli chodzi o moje doświadczenia z zanikiem mocy tylko na ciepło w tym silniku to miałem dwa podobne...
df127 napięcie zasilania czujników df023 obwód czujnika sygnału koła zamachowego df071 obwód czujnika pedału - ścieżka pierwsza df084 obwód czujnika pozycji zaworu egr
Auto jak w temacie Na desce wyświetla komunikat "check emision" oczywiście do tego service i kontrolkę silnika. Po podłączeniu do Can CLIPa pokazuje następujące błędy DF 010 - Obwód czujnika pozycji EGR -zwarcie przy +12V -obwód otwarty lub zwarcie do masy -powyżej maksymalnej wartości -poniżej minimalnej wartości DF 114 - Obwód elektrozaworu EGR -w...
Ostatnio zakupiłem kabel diagnostyczny i dzisiaj udało mi się wszystko skonfigurować. Odczyt błędów jest taki: 17851 – czujnik pozycji recyrkulacji spalin EGR – niski sygnał 17700 – czujnik temperatury silnika ECT – obwód otwarty 16687 – cylinder 3 wypadanie zapłonów 16685 – cylinder 1 wypadanie zapłonów 16688 –...
Zrobiłem diagnostykę wyszło ze egr świece i czujnik temperatury wszystkie te zeczy zostały wymienione ale pomogło tylko na pierwsze 10 km i auto zgasło..... teraz czasem odpali za pomocą samostaru i strasznie kopci ale po chwili się uspokaja i można normalnie jechać ale i tak gaśnie po przejechaniu paru kilometrów. Teraz jak podłączam kompa to pokazuje...
Witajcie mam kolejny problemik. Fiacik na gorącym silniki nie odpala za pierwszym razem tylko za drugim. Za pierwszym razem rozrusznik kręci i nic. Zdarza się to raz na dwa dni średnio. Wywala za każdym razem dwa błędy p0320 -błąd czujnika obrotów i p1400 egr pozycja dolna. Co wy na to
Tak, jak kolega wyżej napisał- czujnik położenia wałka rozrządu, lub złe połączenie wtyczki- czasami kabelki zaśniedziałe, lub- zawór EGR się zablokował w pozycji otwartej- również nie odpali. Tak czy inaczej najlepiej zacząć od sprawdzenia błędów- szybciej i czasami taniej:)
Objawy jak w przypadku zacinającego się EGR (lub zablokowanie w pozycji otwartej lub zamkniętej). Obawiam się, że czyszczenie pomoże tylko na jakiś czas.
Miałem auto gdzie minął limit kilometrów i odpalało.Napisałem że nie odpala przez egr bo był błąd ,może auto stało i się zawiesił.Miałem przypadek ,że gasł i nie odpalał-okazało się że zawieszał się w pozycji otwartej.Bardzo łatwo w tych silnikach to sprawdzić -zaślepić przewód przy głowicy.Co do procedury przy tych błędach z czujnika NOx jest informacja...
17850-Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji gazów spalinowych (EGR) - wysokie wejście 17441-Czujnik tlenku azotu (NOx) - sygnał zbyt mały 17440-Czujnik tlenku azotu (NOx) - sygnał zbyt wysoki 16396-Pozycja wałka rozrządu (CMP), wlot / lewo / przód, bank 1 - nadmierne opóźnienie 16537-Podgrzewany czujnik tlenu (HO2S) 1, bank 2 - powolna reakcja 16952-Przełącznik...
P1402 Spróbuj wysterować egr bezpośrednio podciśnieniem i dokonaj pomiarów czujnika EGR. (na górze gruszki) . Powodem rejestracji błędów jest to, że czujnik zwraca do sterownika informacje ,że Egr jest w innej pozycji niż zadana. Możliwe przyczyny to nieszczelność w podciśnieniu, pomieszane wężyki, usterka jednego z elektrozaworów, usterka przepony...
bzdury 34 to czujnik ciśnienia bezwzglednego 47 to pozycja zaworu EGR Ta Corsa jest na multecu F koleś. Na tym forum nie ma prawdziwego oplowca.
Typowe usterki dla tego silnika. Wtryskiwacze; zapowietrzenie układu paliwowego (brak pompy w baku); blokujący się EGR w pozycji otwartej; rzadziej elektryczny problem czujnik położenia wału.
P1732 -2-3 Shift Malfunction (2-3 zmiana odłączone/nieprawidłowość) P1735 -First Gear Switch Circuit Malfunction (zmiana 1-go biegu przerwa w połączeniu) Wydaje mi się,że problem dotyczy tych dwóch nastawników na skrzyni.Ich działanie nie ogranicza się tylko na wykonaniu polecenia od sterownika,wewnątrz (podobnie jak w nastawniku przepustnicy i np....
Witam. Problem z autem jak w temacie. Wczoraj podczas jazdy zgasł, nie kręci nie odpala, w sterowniku silnika błąd "napięcie zasilania czujników" Bezpieczniki sprawdzone, okablowanie sprawdzone, zasilania sterownika sprawdzone, są trzy + i trzy masy również są. Napięcia zasilania czujników są 5V, masy na czujnikach pomierzone również są. Ciśnienie paliwa...
No to masz już punkt zaczepienia,usterka tego czujnika może unieruchomić silnik. Sprawdzić to możesz odłączając go i próbując odpalić. Elektro zaworek za zdjęciach odpowiedzialny jest jeśli się nie mylę za sterowanie zaworu recyrkulacji spalin. Zapewne zblokował się lub uszkodziła się membrana i ktoś w ten sposób próbował coś zaradzić. Zależnie od pozycji...
Witam, czy problem został rozwiazany, bo ja mam podobny. Citroen C4 picasso 1.6HDI 2007r. Wyswietla bład P0220 czyli obwód potencjometru przepustnicy błedy odczytane lexia. Samochód po tym błedzie wyswietla ESP i hamulec reczny. Na moment zwieksza obroty do 1000 i brak reakcji na gaz. Wszystkie te objawy wystepuja na ciepłym silniku. Wymieniono EGR...
Jeśli to pomoże to po wyczyszczeniu EGR i złożeniu do kupy zostawiłem samochód w Peugeot-cie i dostałem wydruk z komputera. Postarałem się to jak najlepiej przetłumaczyć na język polski. - Trwały błąd zaworu dostarczającego EGR. - Okresowy błąd elektrycznego zasilania czujnika dla wtrysku, przepływomierza i EGR w pozycji dla niskiego napięcia/wartości,...
Ale tam masz błąd nie tylko EGR i się dziwisz że check sie pali? Pierwszy błąd dotyczy poślizgu skrzyni chyba,drugi od EGR a trzeci od przepustnicy EGR albo klapy gaszącej. Przy wymianie EGR trzeba zrobić adaptację. Trzeba też sprawdzić w parametrach jaką widzi pozycję EGR w procentach lub napięcie. Można też sprawdzić miernikiem,zasilanie czujnika...
Jak czyściłeś przepustnicę? Ściągałeś czujnik klapy gaszącej na przepustnicy? Bo błąd dotyczy właśnie jego. Albo skończył się właściwy czujnik. Prze lutowanie go nic nie zaszkodzi. Czy EGR chodzi płynnie(cofa się na właściwą pozycje)?
Dziwna sprawa. Jest tak-podczas startowania cyklicznie włącza i wyłącza rozrusznik oraz pojawiają się błędy: -czujnik pedału sprzęgła -czujnik wałka rozrządu -potencjometru pedału gazu -pozycji zaworu EGR Oczywiście nie zapala. I teraz uwaga-jak popuszczę którąkolwiek rurkę od wtryskiwacza kręci normalnie i nie wali żadnego błędu ( ale też nie zapali,...
Zrób zdjęcie nastawniku egr bo były dwa rodzaje jeden z kontaktronem pozycji spoczynku a drugi z czujnikiem drogi.
ok to, że bez oscyloskopu będzie ciężko sam wiem, ale taki zakup planuje za jakiś czas. Próbowałem dzisiaj reanimować wytwór ZSRR, ale poza kineskopem siadła cewka. Moje pytanie bardziej dotyczyło przypadłości tego modelu w rodzaju zwróć uwagę np. na czujnik wału, lub zamienniki w tym silniku się nie sprawdzają. ZTCW EGR powinien na biegu jałowym ustawiać...
Witam, pacjent Fiat ducato z 2018r. Prawie od nowości mam problem z tym samochodem. Po przejechaniu około 100 tysięcy kilometrów auto traciło moc, zaświecał się check z błędem p0238-61. Auto zawiozłem do autoryzowanego serwisu FIATA przestał tam prawie dwa lata i nie naprawili, tzn zrobili coś że błąd się nie wyświetlał ale samochód nie miał mocy. Miesiąc...
Egr nie ma związku ze skrzynią. Przy uszkodzonym czujniku stopu na pewno wystąpi błąd BAS/ESP. Żeby zmienić bieg z pozycji P na inną trzeba wcisnąć hamulec a skoro nie ma sygnału z czujnika o wciśniętym hamulcu blokada skrzyni nie zostaje zwolniona
A co mają te kostki do rzeczy ? raczej nic... EGR i tak jest zawsze otwarty w pozycji wyłączony zimny silnik, na kostce od czujnika ciśnienia nie ma napięcia... .
Dołączę się do tematu u mnie też pojawia się błąd P0405 Czujnik A recyrkulacji spalin - niski sygnał wejściowy , podmieniłem nowy EGR, przeprowadziłem "regulację podstawową EGR", przedzwoniłem przewody od EGR do EDC i jest ok. Na czujnik dochodzi +5V, jest masa a sygnał odczytany z testera jest cały czas 0 %. Komputer nie widzi w jakiej pozycji jest...
ADD HTR RLY1 OFF przekażnik dodatkowego ogrzewania lub podgrzewania ATM PRS SENS czujnik ciśnienia atmosferycznego THRT VAl SOl nastawnik przepustnicy T/C Sol DUTY Kontrola trakcji - nastawnik FURL PRS ODR wygląda na regulację paliwa tzn. ciśnienia lub dawki/przepływu IG-SW ON zapłon w pozycji ON EGR VAL DUTY tutaj chodzi chyba o wartość wymaganą Jeżeli...
hm, nie wiem moze jak bym mial auto przed soba to jakos lepiej bym to widzial. Jesli jest krociec to powinien byc podlaczony. Moze jest tak ze w zaleznosci od wielkosci podcisnienia mierzonego przez zawor egr (lub czujnik przy/w nim) sterownik podejmuje decyzje o odpowiednim otwarciu/zamknieciu elektromagnesu i ma odrazu informacje o aktualnej pozycji...
witam, po pojawieniu się narastających dźwięków i po zapoznaniu się z kilkoma wpisami z neta, postanowiłem rozebrać TWINA. Z uwag podczas rozkręcania - nie wiedziałem o śrubie pod puchą, trochę czasu mi zeszło na ściągnięciu samej puchy. Ale ok, co zastałem po ściągnięciu całości: - lekko przytkane kanały od EGR (spodziewałem się dużej ilości sadzy,...
17951- Czujnik pozycji przepustnicy , sygnal za niski,zwarcie do masy. Zadna recylkulacja lecz TPS uwalony.A adaptacje przepustnicy robi sie na kanale 098.
Witam serdecznie Mam problem z Volvo S40 II 2006r. 1,6HDI 109KM Odstawiłem samochód do garażu, wszystko było w porządku, na drugi dzień wsiadam, odpalam a tu wyskoczył mi błąd "wymagany serwis antypoślizgowy" od razu zaczął kopcić na czarno i przy 3tyś. obrotów takie szarpnięcie i razem z nim czarna chmura z tyłu oraz brak mocy (tak jak by wyłączyło...
Ale nie nie, żebyśmy się dobrze zrozumieli :) Ja nie piszę o zaworze EGR że mi się zacina bo ten zdaje się działać poprawnie. Przynajmniej na PID-ach z jazdy widać że adaptuje się szybciutko do wartości oczekiwanych przez sterownik silnika. U mnie jest problem z zaworem obejściowym chłodnicy EGR bo ten się nie otwiera albo nie zamyka, nie wiem o czym...
Witam wszystkich Auto z 2014 100KM 2.2 TDCI Może ktoś z Was podzieli się informacją czy zawór EGR w tym silniku powinien być otwarty na obrotach jałowych? U mnie jest ok 15proc otwarcia pomimo że wymagane działanie to 0proc. W czasie gdy jest taka sytuacja zauważyłem podwyższoną wartość przepływu powietrza na Maf 10-20g/s a co za tym idzie podwyższone...
Jednak wina była po stronie zaworu egr nastawiał się w pozycji otwartej max przy odpalaniu auto paliło od strzała i gasł dusił się sam swoimi spalinami.Zaślepienie egr i problem z głowy i moc lepsza.
Turbo to chyba jeszcze można sprawdzić przy jeździe na wykresie. U mnie jest za duże o 75 ale to może czujnik tak jak piszesz albo może sam program przekłamuje. Może te 75 jest w granicy tolerancji. Ja tylko regulowałem pozycję zderzaka. Nie widziałem tam oryginalnej farby natomiast sztanga fabrycznie zaklejona. EGR masz całkowicie zaślepiony i wywalony...
Witam 5381 Czujnik prędkości turbosprężarki T120 Nieprawidłowa prędkość turbiny lub praca silnika, która powoduje wyższą prędkość obrotową turbiny niż oczekiwana. Możliwe przyczyny: •Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego T122 wskazuje nieprawidłową wartość, co powoduje nadmierną prędkość turbiny. •Usterka czujnika prędkości turbosprężarki...
""trzeba sporo kręcić, i wcisnąć pedał gazu aby w ogóle załapał, bez gazu to kręci na pusto, a jak dodam to łapie "" tłumaczenie kodów to 01265 zawór cewki regulatora próżniowego EGR 01168 zawór zwiększenia jałowego Rpm 01052 czujnik pozycji przepustnicy myślę że to są te kody a świece sprawdzę jak jakieś klucze dorwe bo dojście słabe ale świece raczej...
Dziś postanowiłem zająć się czyszczeniem EGR, nie był tak mocno brudny, po wyczyszczeniu umyciu zawór przesuwa się normalnie, ale gdy go mocno się otworzyło na maksa, to pozostaje w tej pozycji. Zastanawiam się, czy ogólnie tak powinno to wyglądać?. Małe wychylenia zamyka się pod wpływem sprężyny i zawór jest szczelny. Po złożeniu EGR silnik nie odpala,...
Cześć, Mam problem z Masterem 2,5 DCI 115KM (84KW). Auto odpala na 1s i gaśnie, CLIP odczytuje błąd "zawór EGR w pozycji otwartej". Ciśnienie paliwa 300 bar obroty 800 na plaku, bez plaka gaśnie. Zawór EGR zaślepiony, opór czujnika wału 225 Ohm, czujnik Halla przy pompie paliwa sprawdzony (dioda mruga przy kreceniu rozrusznikiem), nowy regulator ciśnienia...
Masz przeładowanie turbo i w efekcie tryb awaryjny przy 3570 obrotów. W logu 003 Basic Settings widać, że EGR nie działa - albo zaślepiony albo uszkodzony N18. W 000 BS kąt wyprzedzenia wtrysku jest ciut opóźniony. Sztanga wraz z dźwignią kierownic spalin zmiennej geometrii chodzi w zbyt małym zakresie (nie odbija do góry bardziej niż powinna) i konieczne...
Po mojemu EGR się zacina. W pozycji otwartej nigdy nie odpalisz. Do tego dochodzi brak mocy. Zacząłbym od tego. Kiedyś na rozpiętym czujniku położenia wałka auto u mnie odpalało.
Witam Wymieniłem silnik i skrzynie w hondzie shuttle 2.3 automat . Mam problem teraz zostali ,A mianowicie silnik skręca się do 3tys obrotów i tak jak by miał odcinka. Na wstępnie zaznaczę że uszkodzony mam czujnik spalania stukowego. Który jutro przyjdzie nowy .przeglądałem cały kolektor ssący z czujnikami ,egr, vteca, silnik zalany olejem na Maxa....
Na filmiku jest czujnik ciśnienia, a przepustnicy podobno nie ma. A ja tam widzę jeszcze dwie pozycje dla wysterowania solenoidów. Czyli EGR i co by jeszcze miało być? Drugi na tyle ile da się zobaczyć podchodzi pod sterowanie turbiny. Diagnozują Lexią, więc to nie wina sprzętu. Ale chętnie zobaczyłbym identyfikację kalkulatora.
Nie można go zaślepić-masz na nim pomiar zakresu otwarcia. Nie wszystkie tdci mają EGR z czujnikiem położenia - niektóre 2,0 tdci od 2000 do 20006 nie ma takiego czujnika. Natomiast wszystkie tddi mają taki czujnik. Czyli ten mały króciec, który idzie do zaworka sterującego zaślepić, tak? Od elektrozaworu sterującego EGR-em idzie rurka gumowa i nasadzona...
Opel Meriva 2003 r. Silnik Z16SE Objawy: Falujące obroty Szarpanie przy ruszaniu Brak mocy Błędy: Łączna ilość kodów błędów: 2 P0400 - Za silny przepływ recyrkulacji spalin (0C) - Nie występuje P0303 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 3 (00) - Obecny Podejrzewałem wcześniej EGR.Bo tylko ten błąd się pojawiał.Teraz doszedł jeszcze P0303.EGR podczas...
Witam Mam problem z bypassEGR - cały czas mam info w aplikacji FAP, albo w Diagbox ze jest w 100% otwarty i np testu EGR w diagbox nie przechodzi bo wyskakuje komunikach ze zablokowany czy jakoś tak. Cały EGR i cały dolot niedawno rozbierałem, myłem i wszystko chodzi płynnie bez zaciec. Podciśnienie również rozebrałem na części pierwsze i to co trzeba...
Obejrzalem sobie dokładnie te filmiki, które wrzuciłeś. Wygląda, ze silnik sobie chodzi, ciśnienie w miarę stabilne, wartości poprawne i nagle ciśnienie wzrasta (udało mi się odczytać ze przez chwile było 1000 Bar) czyli sterownik silnika broni się przed zbyt dużym ciśnieniem paliwa dla zadanych obrotów. Dla pełnej jasności sprawy wrzuć jeszcze raz...
Zrób zrzut listy danych, interesują mnie przede wszystkim takie dane jak ciśnienie w kolektorze, pozycja EGR, pozycja TPS, napięcie zasilania ECU jak i mumer komórki sensora O2. Zrobisz to na ekranie w jednym zrzucie, uzywaj funkcji "wybierz pozycję"
Peugeot partner 1,6 HDi 2014r. Błędy z turbo, dziwna regulacja. Ogólnie peugeot po uszczelnieniu ach i wymianie turbo na regenerowane. Ale przed regeneracja też nie chciał jeździć normalnie. Więc tak. Błąd łapie z czujnika na gruszce Bład pomiar pozycji turbo P2565 turbo o stałej geometria, zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie. Efekt pracy jest dziwny....
Konieczne wuczenie info : Konfiguracja do wymiany części Wymiana niektórych części będzie wymagać procedury konfiguracji w celu pełnej naprawy. W razie wymiany podgrzewanej sondy lambda (HO2S), użyć testera diagnostycznego do przeprowadzenia testu HO2S z menu Funkcje sterujące. Jeśli którykolwiek z następujących podzespołów został wymieniony, użyć testera...
Mam Octavie JEDYNKĘ z 1999r i silnik TDI 110 koni AHF. Miałem problemy z osiągnięciem prędkości powyżej 130 km/h, a silnik zachowywał się tak, że odczuwałem przyrosty i spadki mocy w czasie przyspieszania. Pierwsze podejrzenie - turbina i sterowanie, ale silnik nie zawsze wpadał w błąd i utratę mocy, tylko jak przyspieszałem łagodnie to prędkość dochodziła...
Hm . Widziałem już różne Turba z różnymi zatarciami całkowitymi i częściowymi czasami nie można było wcale ruszyć czasami zacinały się w połowie czasem zatrzymały się w pozycji 100% czasem odcinały do 0% rzadko kiedy objawy były jednoznaczne , nigdy nie spotkałem się z jakimś charczeniem które można było w 100% określić jako z Turbo ,ale jak widzę wiele...
Rok walczyłem z tym problemem i znalazłem winnego. Okazał się nim zawór EGR. W marcu problem powrócił (w cieplejsze dni gdy temperatura przekraczała 15 stopni). Zrobiłem prosty trik. Auto szarpało, zatrzymałem sie na poboczu, odpiąłem wtyczkę od EGR i .... po problemie (EGR pozostaje wtedy w pozycji zamkniętej). Auto już nie szarpało w zakresie obrotów...
Koledze zapewne chodzi o MAP. Trzeba podłączyć rejestrator danych i przejechać się,a w czasie wystąpienia usterki będzie widać co się dzieje z czujnikiem ( i innymi też). Jeżeli nie będzie doładowania to bardziej bym był za obejrzeniem turbiny, a ściślej mówiąć sterowania nią. Może być też zacierający się EGR na co wskazuje czarny dym. EGR zostaje w...
Potrzebuje pomocy. Samochód to Scenic 2 1.5 dCi 2003r. Poszła uszczelka pod głowicą i oddałem do znajomego na robotę. Przy skręcaniu rozrządu urwał śrubę na wale i musiał wyjmować wał do tokarza. Po robocie auto gaśnie przy 3000 obr. Błędy to czujnik położenia wału, brak synchronizacji. Do 3000 obr auto normalnie jeździ. Czujnik podmieniony na nowy...
Trzeba przyuczyć. Sprawa i tak zakończy się na wymianie na nowy. Tutaj nie chodzi o czystość zaworu tylko o odczyt jego pozycji. Blokuje się grzybek w zaworze lub siada czujnik na nim. Kupuj Valeo lub Hella i będzie ok. Szkoda czasu na czyszczenie czy kombinowanie. Tutaj zazwyczaj siada czujnik lub blokuje się grzybek ale nie jest to spowodowane zabrudzeniem...
Na początek sprawdź EGR czy nie jest zacięty w otwartej pozycji , kolejnie zawór n75 , znajdziesz go z prawej strony za kratka halogena , jeśli jest uszkodzony może podciśnienie lecieć na gruszkę maksymalne i stąd przeładowywana turbina . Jest to częsty problem w tych autach. Jeśli jest uszkodzony uczulam na zamienniki, pierburg powinien być . Wszelakie...
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
Czujnik położenia wału nie był diagnozowany, jednakże żadna kontrolka "check" się nie zapala. Komputer diagnostyczny też nie odnotowuje błędów. Jedyne, co było podmieniane na sprawne i oryginalne, to przepustnica, przepływomierz oraz cewka zapłonowa. EGR mam zaślepiony. Generalnie silnik po odpaleniu natychmiast gaśnie, ale każdorazowo odpala na te...
Od jakiegoś czasu świecił mi check. Sprawdzając w vag pl wyświetla 17439 czyli (czujnik zmiany geometrii kolektora ssącego - poza wartościami brak osprzętu/nie związany ze sprzętem) inne tłumaczenie to (czujnik pozycji zaworu powietrza N212 nie osiąga wartości). Kasując bład pojawia się on spowrotem po przegazowaniu albo po krutkiej jeździe, zauwazyłem...
EGR sprawdzony , membrana szczelna . Dopatrywałbym sie bardziej problemu z zaworem upustowym turbiny z jego sterowaniem stąd też błąd 1125 . Dawniej podczas dodawanai gazu pozycja zaworu się zmieniała a teraz nie i jest cały czas otwarty . Jeszcze mały problem z czujnikiem temperatury powietrza zasysanego ten przed przepływką pokazuje tmp 677 stopni...
(...) https://obrazki.elektroda.pl/2549012000_... https://obrazki.elektroda.pl/9684676700_... https://obrazki.elektroda.pl/4057418700_... https://obrazki.elektroda.pl/1291280400_... https://obrazki.elektroda.pl/6054843900_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Z przedstawionych...
Na wstępie witam wszystkich serdecznie! Moja gwiazda to MB e220 2.2Diesel,1996r. skrzynia automatyczna 722.4 .przekopałem juz chyba wszysstkie możliwe fora i nie mogę dojśc do ładu z autem :cry: Poniżej opiszę problem najdokładniej jak umiem: Otóz kilka dni temu autko zgasło mi podczas jazdy,problem ten pojawił się czterokrotnie bez jakichkolwiek typowych...
Kolega wymienia a nie sprawdza,jakie błędy pokazał VAG tym razem?Czy Kolega podgląda parametry bieżące silnika?Wykonuje test elementów wykonawczych?Czy poprostu wszystko na pałę wymienia co tylko któryś z kolegów na forum podpowie?Tak w efekcie można wszystko wymienić i efekt dalej marny a kieszeń bardziej szczuplejsza:)Proponuje wykonać odczyt temp....
A więc tak auto nie ma DPF tylko katalizator, poprzedni właściciel powiedział że w serwisie wymieniali DPF a ja to zwyczajnie przeklepałem wymieniali ( jeśli już to) katalizator. Zaparłem się na ten samochód i znalazłem przyczynę - po odłączeniu katalizatora ledwo ledwo spaliny lecą przez turbo ( dlatego jak odłączyłem przewód doprowadzający spaliny...
Witam, Mam problem z wyskakującym błędem P0170 - korekcja paliwa wadliwe działanie rząd 1 Generalnie nie sądze aby przepływomierz był nie sprawny ponieważ auto nie ma muła i dość dobrze przyśpiesza zarówno na lpg jak i na benzynie,choć mogę oczywiście się mylić. Poniżej zrzut z Op-com : Napięcie akumulatora,14.5 V Glówny przekaznik,Aktywny Przekaźnik...
(at)adam7009 dzięki za podpowiedź, wprawdzie wtyczka nic nie zmieniła ale skierowała wzrok we właściwe miejsce ;) Poniżej co zrobiłem: 1. odczytałem Forscanem błędy, został P1402 (zatkana kapilara), czyli ten co zwykle, niekasowalny 2. odpiąłem wtyczkę od EGR, odczytałem błędy, doszedł dodatkowo P0405 (wartość niska obwodu czujnika) 3. przejechałem...
Dzień dobry. Opiszę Wam krótką historię awarii mojego samochodu Opel Corsa 1.3D 90KM. Otóż - Objawy samochodu zaczeły się szarpaniem , brakiem mocy silnika oraz nierówną pracą. Oddaliśmy samochód do mechanika który stwierdził, że wszystkie wtryski są do regeneracji. Jeżeli tak mechanik mówi, to znaczy , że tak jest. Zadzwoniłem więc do mechanika bo...
Zacząłbym od tego czy na vcds widzi ruch pedału gazu, czy potencjometr w nim działa, jeżeli tak, to to samo zrobił z tps na przepustnicy przy podpiętym kompie czy widzi jej ruch i pozycje. A na końcu zajrzał fizycznie czy przy naciskaniu pedału gazu fizycznie rusza się sprzepustnica na włączonym zapłonie. To tak na szybko w sumie co bym zrobił.
A ile ty masz w tym silniku wałów korbowych? Jeden. Natomiast pytanie zadałem, ponieważ w sieci pojawiają się te oba czujniki jako czujnik wału i wałka i wyglądają one całkiem inaczej dlatego pytanie ;) . Co do klapy kolektora jest ona usunięta. Z tego co dzisiaj rozmawiałem z jednym z mechaników twierdzi on, że to może być zawór EGR i pomimo, że wykonałem...
Co może być spowodowane takimi błędami. Raczej czym mogą być spowodowane te błędy. P0704 - obwód czujnika pedału sprzęgła. Prawdopodobne przyczyny to uszkodzony czujnik (styk), zwarcie na wiązce lub usterka... mechaniczna sprawiająca, że pedał sprzęgła nie wraca do pozycji spoczynkowej. Błędy P0480 i P0481 dotyczą wentylatorów chłodnicy/klimatyzacji....
spaliny wyszły lekko zawyżone dokładnej wartości nie znam. To o czym rozmawiamy? ale znam się trochę na mechanice... Śmiem wątpić, po tym co dane nam było przeczytać. Szczególnie o czyszczeniu silniczka krokowego, planowaniu głowicy i czyszczeniu przepustnicy ( w jednopunkcie...) wiem że mechanicy kasują wiele pieniędzy za nic nierobienie Pewnie, ślepe...
BMS: 2789: Sygnał prędkości pojazdu, który jednostka sterująca EBS otrzymuje z tachografu, nie odpowiada sygnałom z czujników prędkości kół. Tachograf nie jest skalibrowany. Nieprawidłowy obwód koła. Uszkodzony czujnik prędkości koła. Czujnik impulsów (T20), który dostarcza do tachografu sygnał prędkości, został uszkodzony lub dokonano na nim manipulacji...
witam oto co odczytałem opcomem: 2001,Zafira,Silnik,Z 16 XE Measuring blocks information: Napięcie akumulatora,14.2 V Glówny przekaznik,Aktywny Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.96 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.47 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 % Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny...
Byłem teraz podpisać Elma i dodatkowo pojawił się błąd P0170 dodam ze sonda za katem wczoraj wymieniona na oryginał nawet numery się zgadzają ale używana.Córka na której jest dużo błędów to przed wymiana sondy a ta gdzie 3 bledy to dzisiejsza P0170 to usterka dostrajania paliwa i może mieć wpływ na ten błąd: - Sonda lambda - Przepływomierz - co pokazuje,...
Robiłem dzisiaj test elementów wykonawczych ,wszystko działa .Egr jednak wykręciłem żeby widzieć grzybek,gdy zacząłem test zlecona pozycja 100% ,wartość rzeczywista 3,32%.patrząć trzezwym okiem zawór otwiera się całkowicie , na blokach wartość rzeczywista recyrkulacji spalin nieprawidłowa.zlecona wartość egr 0,00%-wartość rzeczywista egr 0,88%.gdy zrobiłem...
Część, Mam przypadek z samochodem jak w temacie. Ogólnie auto bardzo zadbane ale ma jeden poważny problem, z którym nie mogę sobie poradzić i szczerze mówiąc skończyły mi się na niego pomysły. Mianowicie szarpie silnikiem podczas równej jazdy. Czyli np 4 bieg,70km/h czy 3ci bieg i 50 km/h, równa płynna jazda i samochód dostaje tzw "żabki". Odkąd pojawił...
Problem z czujnikiem i słabym hamulcem górskim został rozwiązany, uszczelka koło przepustnicy kolektora dolotowego została wymieniona, zawór egr zamieniony, ustawienie zaworów i uszczelka od kolektora koło turbiny. Błąd zniknął i hamulec górski zaczął działać jak należy. Świst również ustał. Ale niestety od pewnego czasu auto bardzo się trzęsie i obroty...
20488 Zawartość EGR, ilość zwracanych gazów EGR jest za mała i nie można jej zwiększyć do wymaganego poziomu. Usterka może mieć następujące przyczyny: Klapka w zaworze EGR nie może zostać otwarta. Powodem może być zablokowanie klapy lub zbyt małe ciśnienie siłownika sterującego, albo zbyt duży wewnętrzny przeciek w siłowniku sterującym. Zawór proporcjonalny...
Jako, że dużo jest zapytań o przepływomierz, objawy itd, a mało konkretów podam wyciągnięte z serwisówki dane: Poniższe dotyczy 1.6 HDI, ale podejrzewam, że wszystkie podobne z koncernu PSA i podobne technologicznie silniki mają podobną zasadę - ale warto to sprawdzić jeszcze w danej serwisówce W uproszczeniu: Przepływomierz składa się z czujnika przepływu...
Czy jest jakiś dokładniejszy opis błędu, który oczytałeś po pierwszym porannym świeceniu Checka?. Przykładowo "czujnik map-zbyt wysokie napięcie-ciśnienie". Wszystkie 7pkt-ow napisanych przez Ciebie to normalne reakcje(to samo się dzieje w moim oplu). 8 pkt. to już nie:D. Wartałoby zmierzyć miernikiem napięcie między środkowym kablem mapsensora a masą...
Witam, Moja zafira ostatnio strasznie muli. Po krótkiej jeździe pojawia się lampka check engine i zaczyna mulić. Nie pozwala wkręcić się powyżej 2500 obr. Kody kłędów P0400 aktywny i P0704 nieaktywny. Odczyt wartości z opcom na biegu jałowym po krótkiej jeździe poniżej: Napiecie akumulatora, 13.9 V Status zaplonu, Zal 12V Pedal przyspieszania w pozycji...
Daihatsu Feroza 1.6 70 KW rok 88-99. zwora pin 5 i 6 wtyczki Włączam stacyjke w pozycje kontrolki, i lampka check engine wybłyskuje kod. 01 - brak błędów 02 - MAP, zwarcie, przerwa 03 - brak sygnału zapłonu 04 - czujnik temp. silnika - zwarcie/ przerwa 05 - sonda Lambda, zwarcie/ przerwa 06 - 07 - TPS - sygnał niezrozumiały 08 - IAT - zwarcie/ przerwa...
A sprawdziłeś czy klapa gasząca się zamyka w trakcie gaszenia silnika na 3 sekundy ? Jeśli z jakichś powodów się nie zamyka to owszem telepnie nieprzyjemnie ale tylko silnikiem a nie całą budą. W każdym razie przyczyny braku działania klapy gaszącej mogą być dwie : 1. Elektryczna : - spalona cewka elektrozaworu N239 (sprawna powinna mieć rezystancję...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Witam, Zasilanie czujnikow cisnienia rampy, pozycji zaworu EGR i debimetru ponizej 4.7V. Zasilania te wychodza z 32 pinowej szarej zlaczki na ECU. Zeby podac piny musialbym znac VIN. Pozdrawiam, Georges
Błąd P0220 i wymiana potencjometru gazu nie pomaga. Jak skasyje błąd to trochę można pojezdzić ale jak błąd wyskoczy to są takie objawy jak przyszpieszam jest dobrze ale jak zdejmie nogę z pedału gazu silnik długo schodzi z obrotów. Pedał wymieniony na używany dalej to samo jak można sprawdzić potęciometr? przedzwoniłem po kablach i to mam kost. kost....
Wszystko byś chciał na tacy. Manuale są dostępne w sieci, tylko trzeba poświęcić trochę swojego czasu i znaleść. Rola może być taka, że na biegu przy puszczonym gazie otwiera EGR na maxa, a na luzie zamyka całkiem. Dlatego pisałem o wykresach by zobaczyć co się tak naprawdę dzieje. Zakładamy syt, że EGR zablokowany w pozycji otwarty i chcesz przyspieszać....
A zrób sobie wykres z bloku 11 i wtedy zrób sobie loga jak rzeczywste ciśnienie ma się do żądanego. Wg mnie dłuższa jazda z gazem w podłodze i masz not lufa. Może lekkie wydłużenie sztangi? Jak masz skąd podmienić N75 to warto sprawdzić czy iglica w nim się nie zaciera. Dodano po 7 No skok i ustawienie w gnieździe wymaga pomiarów czujnikiem zegarowym...
Jeśli czytałeś uważnie mój post a widzę że tak nie było, to sprawdzenie egr. w warunkach obrotów jałowych gdzie praktycznie egr. nie pracuje i nie podlega sprawdzeniu poprzez dane z czujników ciśnienia doładowania oraz ilości pobranego powietrza- dane z przepływomierza jest łatwe tak jak opisałem to wcześniej.Określone warunki pracy silnika: silnik...
Poniżej wyniki diagnostyki Opel Scannerem Opel Corsa(Vita)-B 2000 (Y) 1.0 [X10XE] - Motronic M1.5.5 (pin 7) Kody Usterek: P0505 Unknown Error Not Present - "Układ regulacji biegu jałowego - usterka" P0130 Unknown Error Not Present - "Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka" Parametry bie¿¹ce: 1 Napiêcie Akumulatora 14.0 V 2 Obroty Silnika...
Zawory recyrkulacyjne realizują pewną strategię zależną od warunków.Błąd pokaże się po ich wystąpieniu i braku realizacji tej strategii.To powód dla którego raz jest dobrze a raz nie,po prostu jeszcze nie doszło do rządania uchylenia w felernej pozycji. Jest jeszcze druga możliwość. P0403 wedle źródeł mówi o usterce obwodu,czyli albo jest przerwa w...
czujnik pozycja pozycja czujnik ssać czujnik pozycja pedał
technics głośniki wysokotonowe sonel pomiar uziemienia oświetlenie kurnika
szczywronek poradnik stm32 akumulator macallister
Jak założyć sprężynę w mechanizmie kieszeni kasety magnetofonu? Lokalizacja sprężyny w wieży Panasonic SA-AK410