Ciężko powiedzieć raczej nie musi gdzieś być ale podejdziemy z innej strony skoro wrzuca błąd czujnika to jest problem z zasilaniem jego albo brakiem sygnału z niego lub nie prawidłowym napięcie lub ciśnienie jest nie w porządku to tak sprawdzić zasilanie czujnika na złączu sterownika ehr oczywiście na zapalonym ciągniku można wkłuć się w przewód wychodzący...
Po wypadku Moja BMW 330 disel (204KM) przestała palić.Dostała na koło zamachowe, po pierwszej diagnozie wtryski (zostały sprawdzone )nie odpala.Dalej wymienione zosały z dwóch stron czujniki na listwie wtryskowej ponieważ ropa na listwe płynie ale nie puszcza na wtryski.Kolejna diagnoza uszkodzony czujnik położenia wału(wymieniony na nowy) i nic.Przy...
Wymienione przewody i świece oraz palec i kopułka oraz moduł zapłonowy i czujnik Halla nie mogę ustawić zapłonu wiadomo brak obrotów biegu jałowego przy trzymaniu nogą na gazie nie da się wyregulować czujnik temperatury podmieniony świeci się tylko kontrolka sygnalizująca przejcie silnika w tryb awaryjny błon to (bogata mieszanka 45) ???
Sprawdź pierw geometrie kół przednich zanim wymienisz CIM i prze kalibruj czujnik skrętu.
Witam ! Sterowanie pojazdem "na podczerwień" to chyba nie jest dobry pomysł ? Czujnik "odbiornik podczerwieni " nie widzi dookoła. Gdybyś chciał sterować pojazdem musiał byś być zawsze od strony czujnika. Można wykonać opisany prze zemnie sterownik opierając się na czujnikach SFH506,507 i podobnych , potrzebny też jest procesorek np. ATtiny13 (5 pinów...
Ja opisałem czujnik ten okrągły 3 pinowy on jest montowany własnie w tym co jest na fotce dodanej prze zemnie.
Zawsze można wpiąć rezystor zamiast czujnika procentowego, jak się mylę to coś około 10kohm. Kontrolkę czujników prze-tarciowych jeśli już występuje to najlepiej zmostkować za licznikiem :) 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Jak czyściłeś przepustnicę? Ściągałeś czujnik klapy gaszącej na przepustnicy? Bo błąd dotyczy właśnie jego. Albo skończył się właściwy czujnik. Prze lutowanie go nic nie zaszkodzi. Czy EGR chodzi płynnie(cofa się na właściwą pozycje)?
Volvo nie ma czujników zużycia klocków. To ciekawe czyżby Volvo cofało się w rozwoju stawiało na oszczędność nie na bezpieczeństwo. Od lat nie spotkałem pojazdu który nie byłby wyposażony nawet w prostą informację o zużyciu okładzin tzw. czujnik prze-tarciowy.
Z ECU wychodzi prąd, który wędruje prze włącznik ciśnienia podwójny i czujnik temp. na podszybiu (dwa piny, chyba niebieski) to ma trafić na pin t1 lub t4, kolor zielony lub zielono/czerwony. Z pin MK masz wyjście na cewkę sprężarki.
Kolego piracik, nie ja zacząłem tą nierówną walkę, piszę o swoich doświadczeniach z tym piecem (kotłem dla fachowców, ja jestem tylko użytkownikiem). dziś właśnie usunąłem wszelkie niedomagania z którymi zmagałem się od kilku lat. broń boże dotykać zespołu gazowego modulatora płomienia i innych takich. to pozostawiam... specjalistom... becel zrób tak....
Tak jak pisałem w 4 poście wystarczy prze-lutować elektronikę na zielonej płytce 4 zdj...
Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi, bo jeżeli o sprawdzanie stanu czujników prze mikrokontroler to istnieją takie instrukcje jak "if" oraz"case" o podobnym działaniu. Przy ich użyciu sprawdzasz sobie stany na odpowiednich pinach. Radze zaznajomić się z notą.
Witam OSM to pamięć EPROM która jest na zdjęciach w poprzednich postach i w której są zapisane pewne parametry znamionowe czujników. Tak więc myślę że musisz sprawdzić połączenie input/output prowadzące do niej oraz kable inne kable. Zobacz schematy wstawione poprzednio prze zemnie i sprawdź przewody od DCU do czujnika
Skończyło się na wymianie czujnika bałem się że może być płyta główna, na szczęście tylko czujnik łatwiej było prze lutować niż całego wyplątać
Problem rozwiązany, brak kontaktu na którymś z czujników, po prze lutowaniu działa. Proszę używać przycisku "zamknij temat" (symbol kłódki)
ale pocieszający jest że Polak próbuje i kombinuje i przez to się uczy. U Niemca sie nie da tam kupujesz całość i całośc wymeniasz najlepiej tylko na nowe. Prze to oni sa barany a my ...
Przyczyną był uszkodzony czujnik optyczny DAC najwidoczniej zakupiony prze zemnie szybciej czujnik optyczny posiadał wadę jakąś. Pozdrawiam i zakończam temat
Zacznij od podłączenia pod diagnostykę i sprawdzenia błędów oraz parametrów czujników temp , prze-pływki itp , bo powodów może być wiele od podciśnień po sondy i wiele innych problemów - Pozdrawiam ..
najnowszy zestaw dsc centralo-klawiatura jesli tak to mozna nazwac z 3 czujkami ruchu i kontaktronem.. ocena srednia czujki trudno naruszyc czasem trzeba krazyc przez 10 sekund przed nimi ... dziwne rozwiazanie z konaktronem i czujkami w systemie sygnal z czujnikow wysylany jest z opoznieniem 6 sekundowym bez mozliwosci przestawienie, ponoc ma to zapobiegac...
No przecie czujnik powietrza zasysanego jest uwalony co nie.
No i teraz piszesz z sensem :spoko: , To ze ma czujnik geometri nie wiele znaczy. Podlacz swoj MAP i w droge moze czujnik szwankuje i pokazuje bzdury , przecie to nie prom kosmiczny tam tylko kilka zeczy moze szwankowac i to powodowac ;) A jak na razie czekamy na relacje z wrzesnia 2020.
Witam chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyna wyświetlania się kontrolki ABS oraz ręcznego braku wspomagania oraz braku pokazywania prędkości myślałem że to przec czujnik prędkości lecz nie umiem go znaleźć miałem wymieniane niedawno sprzęgło i po wymianie sprzęgła zaczęły się te komplikacje
Potrzebny jest numer nadwozia ( wyślij na PRIV) jest klika wersji podłączenia w zależności od rocznika. :| Poza tym samo podłączenie odbiornika nic nie da . :cry: Trzeba prze konfigurować moduły w pojeździe aby "zobaczyły" że jest system SSPP . Do konfiguracji potrzebny jest sprzęt ( ASO wymięknie :D ) Na sam koniec trzeba przyuczyć czujniki w kołach...
Przyczyna tego problemu jest zdecydowanie wytarta flaga czujnika papieru, przec co jest za krotka i papier za szybko z niej zjezdza. Najlepszym i najtanszym sposobem jest wtopieniem w czujnik jakiekog krotkiego drucika, tak jakby dosztukowac starta flage i wtedy papier bedzie na 100% dobrze rozpoznawany. Pozdrawiam!
Narysowałem schemat w poście 49, prosciej i lepiej już sie nie da. Dwa zwykłe przekaźniki na 12 V i dwa dowolne czujniki o obciążalności styków min 100 mA. Gdy nie ma wody dwa czujniki są rozwarte. Gdy wody przybędzie powyżej min (dolny czujnik) a max (górny czujnik), pompa dalej nie jest załączona. Gdy woda osiągnie max, załaczy górny czujnik. Prąd...
Witam. Oczywiście, że istnieje. Czujnik spełni rolę konwertera prą / napięcie i to podasz na wejście komparatora okienkowego. Wentylator będzie włączony tylko w zadanym przedziale. Pzdr.
Cześć wam. Zamierzam w niedalekiej przyszłości stworzyć licznik spadających piłek golfowych lub też innych, to w sumie nie ma znaczenia. Polegałoby to na tym, że osoba miałaby łapać piłki golfowe a jeśli którejś nie złapie i spadnie np. poniżej linii kolan to program zliczy to jako punkt ujemny. Całość oczywiście na Arduino. Pytanie: Jak zrealizować...
Mylisz wiązki :D Po przewodach hamulcowych idzie wiązka która kończy sie na wysokości fotela kierowcy . Jest zakończona wtyczką na 4 albo 6 pinów ( brak pamięci :D ) . To jest wtyczka do odbiornika czujników ciśnienia w kołach :D . Ta wiązka zaczyna się w lewym tylnym nadkolu. Przewody ABS są wprowadzane bezpośrednio do wnętrza prze błotniki ( pod nadkolem)....
Najczęściej problem tych pustych zacięć to nie dosunięcie prze klienta ogranicznika papieru. Maszyna ma trochę oddalony czujnik papieru i wskazuje że papier jest, natomiast często robi się wtedy przerwa miedzy krawędzią papieru a rolką. Na 10 przypadków 8 to ten problem. W duplexie to nieraz występują zacięcia od tego że potrafi się przesunąć ten plastik...
Te moduły są stare i nie rekomendowane do nowych aplikacji. Sam miałem z nimi problemy. Z nieznanych powodów na dokładnie takiej samej płytce raz działały raz nie - może przej jakiś mój błąd, nie mam pojęcia.... Lepiej używać nowszych serii RFM23 w górę. W moim urządzeniu - jedna centralka i 10 czujników użyłem RFM23B i zero jakichkolwiek problemów....
ja bym sprawdzil czujnik halla. u mnie prze niego silnik pracowal nierowno
Dobra dzięki przejże kabel od czujnika do samych zegarów. Może coś naprawie albo gorzej zepsuje :p
Ja zastosowałbym najpopularniejszy translator poziomów. Nawet gdyby miał "translować" 3,3 <-> 3,3V. Dzięki temu po drodze od RPI do czujnika masz tranzystor, który powinien przejąc wszystkie niebezpieczeństwa. Takie zabezpieczenie jest bardzo tanie.
Żeby się odseparować to najlepiej dać transoptor. Z wyjścia czujnika zasilać diodę świecącą transoptora prze rezystor. Kolektor tranzystora transoptora podciągnąć rezystorem do napięcia zasilania procka.
No własnie tak też myślałem. Więc nie potrzebne tu żadne skalowanie. Podpinam czujnik czytam wejście i dziele prze 10. Czyli przy minusie powinno też działać poprawnie? Dzięki za podpowiedz. Pozdrawiam!
Możesz podłączyć czujnik deszczu jeśli masz go do czego przymocować albo prze konfigurować UCH na wycieraczki czasowe - bez czujnika :D
dziękuję za odzew, z tym mierzeniem wagi kosza to nie bardzo, bo kosz jest zawieszony na dwóch uchwytach i w dolnej części musi wejść do zatrzasków. To po to aby naciskał na wyłącznik - w przeciwnym razie maszyna zgaśnie po uruchomieniu noży. Oczywiście można to zmostkować, ale wydaje mi się, że prawidłowym rozwiązaniem będzie płytka z czujnikiem zaproponowana...
Czujnik temperatury też wykluczam bo robiłem zworkę i nic z tego ,na komputer będe musiał podjechać gdyż sam nie poradzę sobie z tego co widzę.Jeszcze jutro przejże ten czujnik ciśnienia;to ma sens.
No ale to nie jest Twój kod tylko skopiowany z.. w całości i go poprostu nie rozumiesz. resistance = map(analogRead(0), 0, 1023, 0, 100); tutaj bzie regulacja PWM tylko do 45% Nie widzę abyś zadeklarował wyjście PWM. const int analogInPin = A0; // Wejscie const int analogOutPin = 6; // pwm Ntc 10K Ci nie zadziała bo ma przeciwną rezystancję do temperatury,...
Witam serdecznie. Otóż po ostatniej dosyć długiej trasie nagle samo z siebie zaświeciła się kontrolka airbag połączona z kontrolką service. Po podłączeniu do komputera wyskakują dwa błędy których nie da się usunąć. Są to: 072 Poduszka powietrzna pasażera, stopień 2 - przerwa w obwodzie (stały) 072 Poduszka powietrzna pasażera, stopień 1 - przerwa w...
Cena jest wyższa, bo ta wersja urządzenia ma szerszą funkcjonalność. Widać na zdjęciu, że dołożono moduł odpowiedzialny za stroboskopowe światło i wykrywanie ruchu. Niestety, zdjęć wnętrza nie mam. Ale jeśli wykrywanie ruchu jest dla Ciebie decydującą funkcją i wątpisz w jego działanie, to po prostu kup taki odstraszacz prze sieć i sprawdź działanie....
Pompowtryskiwacze do wyciągnięcia wcześniej (diagnostyka). http://www.injector.pl/ tam sprawdzisz za 50zł/szt. Adres dostałem od kolegi z forum i jest to bardzo dobra cena. Z dokładnością do 100% ocenisz kondycję pompowtryskiwaczy i nie będziesz wyrzucał kasy na niepotrzebną wymianę sprawnych części. przyczyną dymienia może być 20 różnych powodów- jednym...
Mnie wyrzucało kiedyś taki błąd prze agregacie Boscha, ale winny był sam czujnik.
Witam , prze wymianie rozrządu nie ruszałeś czasem czujnika połozenia wału ? , bo to wygląda na taki przypadek. Jakbyś miał czujnik odłączony.
Witam serdecznie. Clio z 99r więc jak dobrze pamiętam masz tam wszystko na podciśnieniu. Sprawdź prze de wszystkim i w pierwszej kolejności szczelność układu dolotowego, kolektora ssącego. Następnie na chwilkę zaślep serwo aby wyeliminować jego ewentualne uszkodzenie. Każda drobna nieszczelność w tym silniku będzie powodować podwyższone obroty lub ich...
Witam. Laguna II 2005 (przejściówka wiele elementów z fl) . Mam problem z którym walczę od dłuższego czasu, brak samopozimowania xenonu. Podkładałem kilka czujników (lewe przenie koło) aż doczytałem, ze należy je zaprogramować, Niestety Clip i DDT2000 nie dają sobie rady z połączeniem z systemem Coslad M2S przez co nie idzie go zaprogramować. W internecie...
witam. co jakis czas zapala mi sie check i pojawia blad czujnik cieczy chlodzacej przerwa w obwodzie. i od tego czasu zauwazylem ze auto jakby moc spadla. tak jakby byla ale nie ma. dziwne troche i duzo pali. czy to mozliwe ze prze ten czujnik auto nie ma pelnej mocy? na deste temp ok ale blad sie pojawia co jakis czas
W tym przypadku nie koniecznie . Budując np .lampę żeby oświetlała podwórko prze nieproszonymi gośćmi po co mi wyłącznik, by ktoś go wyłączył . W tym przypadku nie muszę pamiętać ono zawsze będzie czynne. Ja u siebie montuje z opcją wyłączania, wolę mieć pewność że lampa jest wyłączona podczas wymiany żarówki halogenowej.
Aby styki się zwarły musiałby niezły prą polecieć. Kolego wyjścia przekaźnikowe czy tranzystorowe?
rezystancja przejcie mostek przejcie matryca przejcie
bosch zmywarka symbol kranik sprężarka lodówce modem simlock orange
Schemat kostek radia Mazda CX-5 - szczegóły Electrolux 800 Hygienic – czy przed pierwszym użyciem trzeba ładować akumulator?